آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

کاشت مو در حدود 70 سال پیش به عنوان درمانی برای کم پشتی و طاسی مو معرفی شد. در آن زمان پیش بینی این که امروزه کاشت مو به یک روش قطعی برای مشکلات گفته شده تبدیل شود امکان پذیر نبود. اما می دانیم که کاشت مو انقلابی در درمان عوارض ناشی از ریزش مو داشته است. کاشت مو هر روز پیشرفت کرده و روش های جدیدی برای آن معرفی می شود به طوری که هر روش ، روش قبلی تکمیل می کند. ما در کلینیک الهیه تهران با توجه به شرایط فیزیولوژی زیباجو مناسب ترین روش را برای کاشت موی او در نظر می گیریم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

فرآیند کاشت مو

همه تکنیک های کاشت مو از روش برداشت گرافت های مو از بانک مو و انتقال آن به نواحی طاس و کم پشت پیروی می کنند. هر تکنیک مناسب هر شخص با شرایط خاص خود می باشد و مسائل مختلفی بستگی دارد. این روش ها از جهاتی با یکدیگر متفاوت اند که در ادامه تفاوت های آن را برای شما آورده ایم:

  • بانک موی مورد استفاده : در تکنیک های مختلف کاشت مو، محلی که به عنوان بانک مو انتخاب می شود متفاوت است. در بیشتر روش ها بهترین مکان برای براشت مو ناحیه کنار گوش و پشت سر می باشد. اما روش هایی وجود دارد که در آن ها می توان به طور ترکیبی از گرافت مو در نواحی سینه و ریش نیز استفاده کرد.( مانند روش BHT و سوپر ترکیبی)
  • نحوه برداشت گرافت مو : در برخی موارد برداشت مو به صورت تک تک و جداگانه انجام می شود (FIT) و در روش هایی ممکن است برداشت گرافت های مو به صورت نواری باشد(FUT). اما در روش سوپر ترکیبی هر دو برداشت را می توان با هم انجام داد.
  • ابزار و نحوه استخراج گرافت مو : در روش FIT پزشک با استفاده از ایمپلنتر مینیاتوری برداشت را انجام می دهد که این ابزار یک ابزار بسیار ظریف و دقیق است. با استفاده از ایمپلنتر در اطراف فولیکول مو سوراخ های ریزی زده می شود و با دقت بالا آن ها را از سر جدا می کنند. اما در تکنیک میکرو گرافت از دو روش ثریکوفیتیک اسکارلت و هولدر اتوماتیک استفاده می کنند و فولیکول های مورد نیاز را برداشت می نمایند. در روش دیگر کاشت مو که FUE نام دارد از دستگاه های فوق پیشرفته استفاده شده و بهترین و مناسب ترین فولیکول ها استخراج می شوند.

علل پیدایش روش های نوین

در اینجا به این سوال می رسیم که چرا روش های جدید برای کاشت مو ابداع می شوند؟ معیار های متنوعی به عنوان معیارهای سنجش کیفیت و ارزیابی انواع تکنیک ها وجود دارد. روش ها و تکنیک های جدید هم دقیقا به همین علت روز به روز رو به گسترش هستند.

  • با ابزار به روز و پیشرفته دقت عمل بالاتر رفته و سرعت فرآیند کاشت مو نیز افزایش می یابد. در نتیجه نتایج بهتری به دست می آید.
  • امروزه بااستفاده از برخی تکنیک ها و با تجویز پزشک ، امکان کاشت مو علاوه بر سر در بخش های مختلف دیگر مانند ریش و ابرو نیز اجرا می شود. علت این کار آن است که با آمدن تکنولوژی ها و دستگاه های پیشرفته امکان ایجاد برش ها و سوراخ های بسیار ظریف فراهم شده است.
  • هر چه رو به جلو می رویم با تکنیک ها و دستگاه های کم تهاجم تر رو به رو می شویم. به زوری که در روش های امروزی کمتر آثاری مانند زخم ، بخیه و خونریزی مشاهده می بینیم. نتیجه به کارگیری این روش ها این است که بعد از کاشت مو و گذراندن دوران بهبودی هیچ اثری از زخم و بخیه مشاهده نمی شود.
  • در روش های جدید احساس درد، سوزش و گزگز خیلی کمتر از قبل اتفاق می افتد.
  • ایجاد خط رویش طبیعی تر با استفاده از ابزار نوین وجود دارد زیرا پزشک می تواند خیلی دقیق تر وطریف تر موها را در جای خود قرار دهد.
  • امکان بروز آسیب در فولیکول های استخراج شده کاهش می یابد.
  • با استفاده از دستگاه های آلیز و اسکن فولیکول های با کیفیت تر برای استخراج یافت می شوند.
کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

جدیدترین روش های کاشت مو در ایران

ایران یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه است. کاشت مو در کلینیک هایی مانند کلینیک الهیه تهران با پیشرفت ترین دستگاه و کاملا ایمن انجام می شود. در ادامه تک تک این روش ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

روش MICRO FIT

کاشت موبا روش Micro fit یکی از به روزترین روش های کاشت مو در ایران است. پایه و اساس این تکنیک fit می باشد که در آن از دستگاه های مینیاتوری و با دقت بالا بهره گیری می شود. برای توصیف دقیق تر ظرافت این دستگاه می توانیم آن را با دستگاه ایمپلنتر در ربات ARTAS مقایسه کنیم. قطر پانچ های ایمپلنترها در این ربات 1 میلی متر است. اما ظرافت دستگاه ها در روش FIT از این هم بیشتر می باشد.

مراحل انجام کار

بعد از مشخص شدن ناحیه بانک مو، با استفاده از دستگاه ایمپلنتر مینیاتوری سوراخ های بسیار ریزی با قطر بین 0.6 تا 0.9  میلی متر در کف سر ایجاد می شود. سپس فولیکول های مورد نظر با دقت بالا و با استفاده از پانچ های چرخان که مثل مته عمل می کنند، مکش خواهند شد. بعد از این مرحله پزشک می تواند فلیکول های به دست آمده را در نواحی تعیین شده با استفاده از هولدر یا انبرک مخصوص بکارد.

دوران نقاهت

سوراخ هایی که طی فرایند کاشت مو در روش Microfit بر روی سر زده می شود بسیار ریز بوده بنابراین احتمال خونریزی کاهش می یابد. از طرفی نیاز به بخیه زدن در نواحی مختلف برداشت و کاشت مو نیست. به همین علت دوران نقاهت در این روش بسیار کوتاه بوده و با رعایت نکات توصیه شده به زودی از این مرحله عبور خواهید کرد.

مزایا و کاربردها

  • عوارض جانبی کمتر نسبت دیگر روش ها به دلیل این که از دستگاه ایمپلنتر مینیاتوری با پانچ چرخان استفاده می شود.
  • امکان استخراج گرافت های با کیفیت تر با استفاده از دستگاه های مینیاتوری
  • نیازی به تراشیدن سر ندارد.

کاندیدای مناسب در روش Microfit

تمامی افراد بدون محدودیت می توانند از این تکنیک استفاده کنند به جز افرادی که :

  • بانک موی متراکم ندارند.
  • سابقه داشتن زخم های کلیویایی

کاشت مو با روش Micro Graft

یکی دیگر از روش های نوین که در کلینیک الهیه تهران انجام می شود ، تکنیک میکروگرافت است. نتایج استفاده از این روش بسیار طبیعی بوده و پیاده سازی آن نیز آسان است. با استفاده از این تکنیک می توان 2 برابر بیشتر گرافت های مو را پیوند زد ضمن آن که میزان تهاجم میکروگرافت خیلی پایین است و درد و خونریزی آن ناچیز می باشد.

مراحل انجام کار

در کاشت مو با روش Micro Graft با کمک دستگاه میکرونی به نام هولدر اتوماتیک ، فولیکول ها استخراج می شوند. اما ممکن است به دلیل طاسی بیش از حد از روش  تریکوفیتیک اسکارلت نیز به صورت ترکیبی استفاده کنند. بعد از این مرحله با استفاده از سورن های ریز 1 میلی متری گرافت های استخراج شده در نواحی مورد نظر کاشته می شوند.

کاندیدای مناسب روش میکرو گرافت

تمامی افرادی که در ناحیه کنار گوش و یا پشت سر خود مو با تراکم مناسب دارند ، می توانند کاندیدای مناسبی برای انجام این روش باشند. همه افرادی که از ریزش موی شدید ، کچلی ، طاسی دائمی و طاسی ناحیه ای رنج می برند می توانند برای کاشت مو با میکرو گرافت اقدام نمایند. این روش برای کاشت ابرو و ریش سیبیل نیز مناسب می باشد. محدودیت جنسیتی برای انجام میکروگرافت وجود نداشته و هم خانم ها و هم آقایان گزینه های مناسبی برای آن هستند.

عوارض جانبی

گفته شد که این روش یکی از کم عارضه ترین راه ها برای کاشت مو است و تقریبا میزان عوارض آن 0 است. اما این موردکاملا به کلینیک انتخابی شما و میزان تبحر و تجربه پزشک متخصص دارد. پس بهتر است برای انجام کاشت مو به روش میکروگرافت نهایت دقت خود را به کار برده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

کاشت مو با روش super fue

یکی از با کیفیت ترین تکنیک های کاشت مو، تکنیک super fue است. در این روش نیز مانند روش fit فولیکول ها به صورت تک تک برداشت می شوند با این تفاوت که مراحل استخراج و کاشت کاملا با دستگاه های هوشمند انجام می پذیرد. بنابراین محدودیت های کمتری دارد.

مراحل انجام کار

ابتدا پوست سر به منظور شناسایی فولیکول های با کیفیت تر و همچنین برای تشخیص نوع پوست با اسکنر های سه بعدی اسکن می شود. در مرحله بعد خط رویش با استفاده از لیزر طراحی شده و با کمک دستگاه ایمپلنتر برش های بسیار ظریفی در پوست سر داده می شود. تمامی فولیکول های از زمان برداشت تا زمان کاشتدر دستگاه های ایزوله و استریل نگه داری می شوند بنابراین بقای آن ها تا 5 برابر نسبت به روش های دیگر افزایش می یابد.

مزایا و کاربردها

  • سرعت و دقت بالا در روند کاشت مو
  • استفاده از اسکنر در جهت ارزیابی فولیکول ها و مشخص کردن بهترین ناحیه برای کاشت مو
  • کاهش احتمال بروز آسیب در حین استخراج یا کاشت
  • به کارگیری دستگاه های هوشمند با قابلیت تنظیم سرعت و زاویه
  • کمترین میزان خونریزی
  • استخراج گرافت های چند ریشه ای
  • احتمال بروز عفونت به دلیل یک بار مصرف بودن پانچ و قلم ها بسیار پایین می باشد.

کاندیداهای مناسب

تمامی زیباجویان علاقه مند به کاشت مو که به دلیل کم پشت بودن مو و یا سفتی پوست سر نمی توانند از روش های دیگر استفاده کنند، تکنیک super fue کاملا مناسب آن ها است. و می توانند نتایج خوبی از این روش بگیرند.

کاشت مو به روش DHI

DHI مخفف عبارت “Direct Hair Implantation” می باشد که به معنای کاشت موی مستقیم است. مراحل استخراج این تکنیک مشابه روش fue است اما با این تفاوت که پزشک بلافاصله بعد از برداشت فولیکول ها آن ها را ئر نواحی کم پشت تعیین شده می کارد. در واقع می توان گفت که دو مرحله استخراج وکاشتبه صورت کاملا همزمان انجام خواهد شد.

مزایا

  • نتایج مادام العمر
  • بدون جراحی و بخیه
  • کاشت مو تنها در یک جلسه
  • آسیب کمتر به فولیکول ها به دلیل کاهش مدت زمان بیرون ماندن آن ها از بدن
  • عدم نیاز به تراشیدن سر
کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

آشنایی با روش های جدید کاشت مو در جهان

کاشت مو با روش super fit

این تکنیک با کمک روش fit انجام می پذیرد. در واقع فولیکول های مو به صورت جداگانه و تک تک از بانک مو برداشت می شوند. تمام مراحل با دستگاه های هوشمند و اتوماتیک انجام شده سرعت و دقت بالایی دارد.

اگر با این روش کاشت مو انجام شود، هیچ گونه بخیه ، درد و خونریزی وجود نداشته و کل روند کاشت مو بدون بیهوشی و یا حتی بی حسی از طریق سوزن نیز انجام می شود. در روش سوپر فیت برای بی حسی از دستگاه مخصوصی استفاده می کنند. بهره گیری از دستگاه ها و اسنکنرهای پیشرفته امکان استخراج فولیکول های چند ریشه ای را بالا برده و در نتیجه آن تراکم کاشت تا 5 برابر بالا می رود.

مزایا:

  • احتمال بروز آسیب به بانک مو صفر است.
  • دقت کاشت 10 برابر بیشتر از روش های دیگر
  • امکان کاشت ابرو و ریش سیبیل به دلیل ظرافت دستگاه ها
  • کاهش التهاب و جلوگیری از تشکل اسکار با استفاده از لیزر تراپی

کاشت مو با روش Neo Graft

این تکنیک ترکیبی از روش FUE و فناوری جدیدی به نام VENUS TREAMENTS است. روش نئو گرافت به دلیل کاهش خطاهای انسانی از بقیه روش های مبتنی بر FUE موثر تر و کاربردی تر است.

مراحل انجام کار:

در این روش با سرعت بالایی فولیکول های مو را با استفاده از ابزار و مکنده ها استخراج می کنند. ایجاد برش و کاشت فولیکول با دستگاه های پیشرفته به صورت کاملا همزمان انجام شده  بنابراین امکان ایجاد آسیب به فولیکول مو کاهش می یابد.

این روش غیر تهاجمی بوده و به بخیه نیازی ندارد. بنابراین احتمال ایجاد زخم و خونریزی نیز در دروش نئو گرافت بسیار پایین است.

کاشت مو با روش ARTAS

آخرین و جدیدترین تکنیک کاشت مو در جهان کاشت مو با کمک ربات ARTAS می باشد. ربات ها در واقع همان دستیارهای پزشک هستند که خطای کمتر و دقت بالاتری نسبت به نیروهای انسانی از خود نشان می دهند.

پیشرفت این ربات ها تا حدی است که می تواند اطلاعات بسیار دقیقی از جمله کیفیت ، تعداد ، زاویه ، ضخامت و تعداد ریشه فولیکول ها را در عین جراحی در اختیار پزشک قرار دهد.

سرعت برداشت توسط ربات ها 2 برابر نیروهای انسانی است. اما این نکته لازم به ذکر است که کاشت مو در نواحی کم پشت مانند دیگر روش ها توسط خود پزشک جراح انجام می شود.

معایب

  • ربات ها در تشخیص مو در کف سر برخی افراد دچار خطا می شوند. این محدودیت زمانی پیش می آید که تفاوت زیادی بین رنگ مو و رنگ پوست فرد متقاضی وجود نداشته باشد.
  • شناسایی فولیکول مو برای افرادی با موهای تیره و صاف انجام پذیر است. اما برای افرادی بای سفید و روشن مناسب نیست.

عوارض جانبی

شایع ترین عارضه جانبی جای زخم است و با هیچ روشی نمی توان از آن جلوگیری کرد.

سایر عوارض جانبی بالقوه عبارتند از:

  • ایجاد عفونت
  • پوسته پوسته شدن در نواحی جراحی
  • درد، خارش و تورم پوست در نواحی بانک مو و کاشت مو
  • التهاب فولیکول های مو
  • خونریزی و التهاب
  • بی حس شدن پوست در نواحی که جراحی انجام شده است.
  • نازک تر شدن موهای کاشته شده نسبت به موهایی که قبلا در این ناحیه وجود داشته اند.

کلیه این عوارض زودگذر بوده بعد از گذشت چند روز کاملا رفع می شوند. تنها باید به تمامی نکات توصیه شده توسط پزشک خود عمل نمایید.

معایب و عوارض

در واقع می توانیم بگوییم که کاشت مو هیچ گونه عیبی نداشته و در صورت نکات لازم عوارضی شما را تهدید نخواهد کرد. تنها عیبی که می توانیم برای برخی از روش های آن بیان کنیم نیاز داشتن به کوتاهی کامل مو یا تراشیدن سر است که آن هم عیب بزرگی نبوده و بعد از مدتی موهای شخص به حالت قبل باز می گردند.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

مراقبت های پیش از کاشت مو

  • از شب قبل کاملا استراحت کنید.
  • از دو هفته قبل داروهای رقیق کننده خون مصرف نکنید.( مانند آسپرین)
  • شب قبل از جراحی حمام رفته و از هیچ گونه موااد نرم کننده ، ماسک یا سرم استفاده نکنید.
  • در روز جراحی یک نفر را همراه خود داشته باشید.
  • مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی را از چند روز قبل متوقف نمایید.

مراقبت های بعد از کاشت مو

اگر می خواهید کاشت موی شما اثری ماندگار داشته باشد و در عین حال عوارض جانبی آن کاهش بیابید بهتر است به توصیه های پزشک در جلسات مشاوره و بعد از جراحی عمل نمایید. در زیر برخی موارد را برای شما آورده ایم:

  • روز اول: در شب اول به هیچ عنوان به ناحیه کاشت مو دست نزنیددر صورتی که مجبور به خروج از خانه بودید از کلاه سبک استفاده کرده و از ساییده شدن مو با هر عامل بیرونی خودداری نمایید.
  • روز دوم تا روز چهارم: خراشیدن، فشار دادن و ماساژ ناحیه جراحی موجب ریزش مو می شود. همچنین سعی کنید در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید.
  • روز پنجم تا روز هفتم: در این مدت، می‌توانید از شامچوهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کرده تا تمام دَلمه های ایجاد شده روی پوست از بین برود. همچنین می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.
  • هفته 2 تا هفته 4: در این مدت ممکن است شاهد ریزش ساقه مو باشیدو اما نگران نباشید. علت این اتفاق استراحت فولیکول های مو است و شما می توانید همان برنامه شست و شو و فعالیت های قبلی خود را ادامه دهید.
  • ماه 2 تا ماه 3: توصیه ها و داروهای تجویزی پزشک را برا یکاهش شوک به مو مصرف کنید.
  • ماه 4 تا ماه 6: در هنگام بیرون رفتن از ضدآفتاب استفاده نمایید.
کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

دوران نقاهت

بعد از کاشت مو که زمان آن بستگی به روش انجام آن و تبحر پزشک شما دارد نیازی به بستری شدن ندارید و بلافاصله مرخص خواهید شد. پس از انجام جراحی کاشت مو، پزشک تمامی پانسمان ها حین عمل را از سر شما جدا کرده و در صورت تورم داروهای مخصوصی را برایتان تجویز می کند.

ممکن است در عرض 2 تا 3 هفته بعد از جراحی، موهای کاشته شده شروع به ریزش کنند، اما نگران نباشید زیرا در طی ماه های آینده رشد خود را از سر میگیرند.. اکثر افراد بعد از گذشت 6 تا 9 ماه تا 60 درصد شاهد رشد موهای جدید هستند. برخی از پزشکان اکان دارد که  ماینوکسیدیل را برای بهبود رشد مو و جلوگیری از ریزش پس از کاشت تجویز نمایند. در صورت تجویز هر گونه دارو ، حتما آن را طبق توصیه پزشک مصرف نمایید. احتمالاً در محل پیوند و همچنین در ناحیه بانک مو، احساس درد یا سوزش کنید اما تنها راه خلاصی از آن صب کردن است زیرا بعد ا چند رو در کاملا رفع می شود. در صورت تداوم درد یا التهاب حتما پزشک خود را مطلع نمایید.

تعداد جلسات مراجعه به کلینیک الهیه تهران

به طور کلی برای انجام کاشت مو به مراجعات زیادی نیاز ندارید و تعداد دفعات مراجعه شما به کلینیک به یک یا دو جلسه معاینه و مشاوره، جلسه کاشت مو و در صورت لزوم یک جلسه معاینه بعد از کاشت محدود می شود.

برای در یافت اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

هزینه و قیمت

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت آن بعداز معاینه پزشک قابل تخمین است. عواملی مانند تعداد فولیکول های لازم ، روش انتخاب شده ، دستمزد تکنسین ها ، داروها و آزمایشات و… بر هزینه کاشت مو تاثیرگذارند.

برای اطلاع بیشتر از قیمت ها با ما تماس گرفته و جلسه مشاوره خود را رزرو نمایید.

آثار و نتایج

اولین نتایج کاشت مو را ممکن است دو الی سه ماه بعد مشاهده نمایید. نتایج کاشت مو با هر روش ممکن است متفاوت باشد ضمن آن که عوارض جانبی و دوران نقاهت آن ها نیز با یکدیگر فرق دارد. اما نتایج مهم کاشت مو به صورت کلی به موارد زیر ختم خواهد شد:

  • جوانی و زیبایی چهره
  • افزایش اعتماد به نفس
  • پوشش دهی عیوب سر

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو در جای زخم و بخیه با چه روشی امکان پذیر است؟

نتیجه گیری

کاشت مو روشی است که در آن جراح متخصص، موها را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر انتقال می دهد. کاشت مو معمولاً در کلینیک و با بی حسی موضعی و بدون بیهوشی انجام می شود. کاشت مو با روش های مختلفی انجام می شود که در این مقاله آن ها را کاملا تشریح کردیم و روش انجام هر کدام و مزایای آن ها را بیان نمودیم.

کاشت مو در کلینیک الهیه تهران

در کلینیک الهیه تهران، ما کلیه مراحل کاشت مو را در مرکزی مجهز و پیشرفته که کاملاً با تمام استانداردهای بهداشتی و ایمنی مطابقت دارد، ارائه می دهیم. کلینیک ما در یکی از بهترین نقاط تهران واقع شده ودسترسی خوبی از تمامی مناطق شهر دارد. تیم ما از پزشکان متخصص مجرب و مجرب تشکیل شده که در زمینه خدمات زیبایی پوست و مو فعال هستند. در طول سالیان متمادی ما افتخار ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بسیاری را داشته ایم. ما مشتاقانه منتظر حضور شما در کلینیک الهیه تهران هستیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/hebs

لینک آپارات: https://aparat.com/v/mF8eO

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/X76NJnyO

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1487291949719642114?s=20&t=zQ-yd8O-vm1LAVRqF2ZcXg

لینک یوتیوب: https://youtu.be/C3KoB8KZnuc

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.