کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT

عمل کاشت یا پیوند مو، از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی برای افراد زیباجو است که دراین ‌بین آقایان با توجه به مشکلات بالا رفتن سن و الگوی ریزش موی مردان دارای آمار بیشتری هستند . کاشت یا پیوند مو دارای روش‌های متعددی است که یکی از این روش‌ها پیوند موی بدن با ناحیه طاس در سر است، که به آن کاشت مو و روش BHT میگویند . با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعاتی از جمله هزینه عمل تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام کاشت دوران نقاهت و انتخاب بهترین کلینیک را به شما معرفی کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

روش پیوند موی BHT چیست و چگونه انجام میگیرد؟

ابتدا به این سوال مهم می‌پردازیم که کاشت مو به روشی BHT چیست، به‌صورت کلی برای روشهای کاشت از موهای ناحیه سر برای پیوند استفاده می‌شود، با این‌حال به‌علت کمبود تراکم مو بر روی سر بیماران میتوانند از موهای بدن او برای پیوند استفاده کنند که به این روش BHT گفته میشود. این موها باید از لحاظ ساختار و کیفیت بسیار شبیه‌به موهای سر باشند، ممکن است این موها از پاها، بازوها، شکم، قفسه‌سینه، پشت، زیر بغل و حتی صورت‌گرفته شود اما در کلینیک پوست مو و زیبایی الهیه تهران ما توصیه می‌کنیم که فقط از موهای قفسه‌سینه، پشت و ریش پیوند مو انجام گیرد زیرا دارای ساختار بسیار مشابهی با موی سر دارد.

باید توجه داشت که در این روش از پیوند موی بدن برای بازسازی کامل و یا احیای خط موی بیمار استفاده نمی‌شود و صرفاً برای افزایش تراکم کلی مو یا پر کردن منطقه تاج مناسب است و این روش مناسب متقاضیانی است که موی بدن آن‌ها می‌تواند منبع چندین هزار پیوند اضافی باشد.

خلاصه ای از مراحل انجام تکنیک BHT در زیر آورده شده است که میتوانید برای اطلاعات بیشتر با کلینیک پوست و مو زیبایی الهیه تهران تماس حاصل نمایید و از مشاوره پزشکان و متخصصین این مجموعه برخودار شوید.

  • بررسی های اولیه برای مشخص کردن ناحیه اهدا کننده
  • استخراج گراف موها از ناحیه اهداکننده.
  • آماده کردن واحدهای فولیکول برای کاشت.
  • ذخیره‌سازی فولیکول‌ها بدون خطا و هیدارتاسیون.
  • کاشت و پیوند مو در جهت رشد طبیعی موها و ترتیب پیوندها.

کدام بیماران برای پیوند موی بدن مناسب هستند

همانطور که گفته شد، در بیشتر روش‌های کاشت یا پیوند مو از موهای کنار سر یا پشت سر استفاده می‌شود اما بیمارانی که دارای تراکم مناسب در این قسمت‌ها نیستند گزینه مناسبی برای انجام روشهایی که نیاز به تراکم مو در کنار سر رادارد نیستند. دلیل اینکه موهای ناکافی در اطراف یا پشت سر وجود دارد میتواند، ریزش موی طبیعی یا نتیجه پیوند موی قبلی بوده که هر گونه استخراج بیشتر از بخش اهدا کننده سر را غیرممکن می‌سازد. باید به این توجه داشت که نتایج پیوند مو با موهای اهداکننده نامناسب و ضعیف، به‌طورکلی نتیجه رضایت ‌بخشی به شما نخواهد داد زیرا فقط می‌تواند ریزش مو را کمی جبران نموده و هرگونه اسکار و زخم حاصل از جراحی قابل‌تشخیص و ‌رؤیت خواهد بود.

در کلینیک پوست مو و زیبایی الهیه تهران به افراد متقاضی انتخاب موی قفسه سینه را توصیه میکنند زیرا موی سینه شبهت بیشتری با ساختار موی سر دارد. همچنین در مرکز زیبایی الهیه تهران از یک تکنیک خاص برای تعیین امکان BHT استفاده می‌شود که به آن شاخص اهداکننده یا به‌اختصار TDI بوده که عموماً برای ارزیابی ناحیه اهداکننده برای پیوند مو مورد استفاده قرار می‌گیرد این شاخص دارای پنج ویژگی است :

  • تراکم موی باید بالای ۴۰ گرافت بر سانتی متر مربع باشد؛
  • شباهت بین موی بدن و سر؛
  • تعداد گرافت ها با ۲ الی ۳ فولیکول مو؛
  • اندازه ناحیه اهدا کننده؛
  • طول موی بدن.

این شاخص دارای یک جدول ارزیابی می‌باشد که هر کدام از شاخص‌های ذکر شده تبدیل به معیارهای ارزیابی برای روش BHT  می‌شود.

درصورتی‌که شاخص اهداکننده TDI کمتر از چهار باشد بیمار برای پیوند مو از این ناحیه مناسب نیست. بیمارانی که نمره هفت تا پنج از جدول TDI کسب نموده‌اند، ممکن است تحت شرایط خاص قادر به انجام این روش باشند اما متقاضیانی که بیشتر از نمره هشت کسب نموده‌اند دارای بدن پرمو تری نسبت‌به ناحیه سرشان هستند که مناسب اهدا کردند می‌باشند و بنابراین کاندید مناسب یا متقاضی مناسب برای پیوند موی بدن هستند. توصیه می‌شود که برای کاشت میتوان از ناحیه ریش هم استفاده شود، زیرا این مورد نیز تشابه زیادی با موی سر دارد و این پاسخ به سوال اکثر متقاضیانی است که برای انجام کاشت از موی ریش اقدام می‌کنند.

تفاوت روش  BHT-FIT و روشFIT

ابتدا باید گفت که روش فیت شامل گسترش ناحیه اهداکننده به کل بدن می‌باشد و این روش اساس کار روش BHT است و در مواردی استفاده می‌شود که ناحیه سر گزینه مناسبی برای اهدای مو نباشد یا تراکم مناسب را دارا نیست.

در موارد گفته‌شده برای برطرف کردن طاسی سر واحدهای فولیکولی را می‌توان از ناحیه‌های مختلف بدن که واجد شرایط اهدا هستند استخراج کرده و به پوست سر پیوند داد روش BHT-FIT فرصت‌های جدیدی را برای افراد فراهم می‌کنند که از سایر نواحی مشابه مو سر به عنوان ناحیه اهدا کننده خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که فرض متقاضی باید شرایط فیزیولوژی فیزیولوژی خاصی را داشته باشد و موهای بدن او برای استفاده بر روی سر مناسب باشد ، زیرا گرافت های گرفته شده از بدن با موی سر تفاوت دارند و عمدتا مانند موها چند ریشه ای نبوده و دارای یک مو هستند.

کاشت مو به روش BHT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش BHT

تفاوت اصلی بین BHT و کاشت مو به روش FIT

  • نوع پوست و ویژگی های آن
  • ضخامت و ساختار مو
  • جهت رشد واحد های فولیکول
  • عمق فولیکول مو زیر پوست

جراح و پزشک متخصصی را که برای تکنیکBHT-FIT انتخاب میکنید، باید فیت و اف یو تی را نیز انجام داده باید دارای دانش و تجربه کافی در این دو زمینه باشد و همچنین تسلط کافی به اصول خاصی برای موفقیت‌آمیز بودن چنین پیوندی داشته باشد این اصول خاص در موارد زیر آورده شده‌است:

  • استخراج درست موهای اهداکننده.
  • آماده کردن واحدهای فولیکول.
  • ذخیره‌سازی فولیکول‌ها بدون خطا و هیدارتاسیون.
  • کاشت مناسب با در نظر گرفتن جهت رشد طبیعی و ترتیب پیوندها.
  • طراحی و بدست آوردن خط موی طبیعی .
  • حداقل رساندن آسیب با رویکرد دقیق و استفاده از تکنیک مناسب .

سه عامل اصلی موفقیت پیوند مو به روش BHT

در صورتی که جراح تبحر و تخصص کافی داشته باشد عوامل زیر در موفقیت پیوند بسیار موثر است:

  • استخراج فولیکول
  • چرخه رشد موهای بدن.
  • سازگاری موی سرو بدن

هزینه و قیمت پیوند BHT

این تکنیک جز اخرین راه حل ها برای درمان تراکم کم مو یا طاسی کامل است، بنابراین ممکن است در هر مرکز زیبایی قیمت متفاوتی برای آن در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که تبحر و مهارت پزشک نیز بسیار در این زمینه حائز اهمیت است، زیرا تقبل هزینه ای که یک خدمت خوب را دریافت میکند امری منطقی محسوب میشود.

بسیاری از پزشکان خوب با کلینیک های معتبری در تهران همکاری میکنند و کلینیک های زیبایی نیز دارای بیشترین نرخ رضایت افراد زیباجو است، کلینیک های معتبر دارای توصیه و پیشنهاد های زیادی هستند که میتوانند هزینه عمل را برای به صرفه تر کنند ، اما باید به یاد داشته باشید که نباید کیفیت هزینه کمیت کرد.

مزایای روش BHT

یکی از خوبی‌های این روش این است که در صورت تطابق موی بدن با موی سر موها بعد از مدتی می‌توانند بعد از پیوند ساختار خود را تغییر داده و در بیشتر موارد طولانی‌تر و صاف‌تر شوند که به‌طرز جالب‌توجهی ساختار موی سر را به خود می‌گیرند درصورتی‌که متقاضیان اقدام کننده معیارهای بالای نمره هشت در جدول TDI داشته باشند این روش مناسب بوده برای بعضی از افراد نیست که قبلاً پیوند مو انجام داده و به‌علت عدم استفاده از فولیکول‌های باکیفیت نتایج غیرطبیعی دریافت کرده‌اند نیز این روش می‌تواند مناسب باشد. همچنین اینکه کاشت یکبار در عمر انجام شده و موهای دائمی با حالتی طبیعی برای شما به ارمغان می آورد.

کاشت مو به روش BHT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش BHT

معایب BHT

به‌عنوان یک روش یا یک تکنیک پیوند موی بهشتی هنوز موضوع تحقیق‌های زیادی واقع نشده‌است و به اندازه روش‌هایی مثل فیت و اف یو تی مورد بررسی و تحقیق و توسعه قرار نگرفته است. با توجه به فقدان تجربه و دانش کافی برای روش BHT سبب می‌شود تا معمولاً به‌عنوان آخرین روش درمان طاسی در نظر گرفته شود. میزان موفقیت حدودی این روش به مقدار هفتاد تا هشتاد تا هشتاد درصد بقا است شاید در نگاه اول این مقدار بسیار کم و ناچیز به‌نظر برسد اما برای بسیاری از افراد متقاضی کاشت این تنها گزینه است . به هر جهت زیباجویانی که مایل به استفاده از این روش هستند باید با واقعیت روبه‌رو شده و بدانند که این نوع درمان یک تلاش مرحله آخر می‌باشد و احتمال موفقیت آن قابل‌پیش‌بینی نیست.

نکات قبل و بعد از کاشت مو

مانند اکثر روش های کاشت مو که دارای نکات تقریبا یکسانی هستند ، در این بخش سعی داریم به کلیت نکات نگهداری و مراقبت های مورد نیاز بپردازیم.

قبل از پیوند و کاشت

تا دو هفته قبل از کاشت بهتر است که سبک زندگی خود را بهتر کرده و به اندازه کافی استراحت کنید ، در همین بین نیاز است که سیگار یا نوشیدن موارد الکلی را ترک نموده و همچنین از مصرف رقیق کننده های خون خودداری کنید. لازم است که موی سر تا میزان دو میلی متر کوتاه شود تا کاشت بهتر انجام گیرد . در روز جراحی موهای خود را شست  و شو دهید زیرا این روش به پوستی تمیز نیاز دارد. در روز جراحی لباس راحت با یقه گشاد و دکمه دار بر تن داشته باشید تا برای تعویض لباس بعد از عمل نیز مشکلی نداشته باشید.

بعد از انجام کاشت

روزاهای اول تا سوم بعد از جراحی بسیار مهم است همانگونه که پس از هر روش و تکنیک کاشت مو توصیه میشود اولین کاری که باید انجام دهید ، استراحت است. سعی کنید از خانه خارج نشده و هیچ فشاری نیز بروی پوست سر یا بروی موهای کاشته شده ، نباشد. همچنین میتوانید فعالیت سبک مانند راه رفتن را انجام دهید اما برای فعالیت های سنگین تا پایان دوران نقاهت خود صبر نمایید و شکیبا باشید، برای اطلاعات تکمیلی نیز باید با پزشک خود مشورت نمایید.

شما میتوانید با مراجعه به کلینیک زیبای الهیه تهران در جلسات مشاوره قبل و بعد از پیوند مو شرکت نموده و سایر اطلاعاات تکمیلی را با جزییات از پزشک دریافت نمایید.

جلسات مورد نیاز برای انجام کاشت به روش BHT

هر متقاضی برای پیوند مو با روش BHT باید با جراح یا پزشک متخصص خود در مرکز زیبایی منتخب خود صحبت کند. زیرا پزشک با بررسی موارد اولیه و نیاز فرد، راه‌های مختلف بهترین راه را به فرد متقاضی پیشنهاد می‌دهد و هم چنین اگر روش انتخابی پزشک BHT باشد یک پزشک توانا می‌تواند احتمال موفقیت پیوند موی بدن به سر را افزایش دهد همچنین مهارت پزشک بستگی به تجربه و دانش او دارد . بنابراین تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام پیوند را نیز پزشک متخصص شما تعیین می‌کند، زیرا شرایط فیزیولوژی و میزان تراکم سایر نواحی را بررسی کرده و تشخیص می‌دهد ‌که روش مناسب با کمترین عوارض برای کدام است.

دوران نقاهت

دوره ی نقاهت این روش مانند روش های دیگر کاشت مو، تا حدود12 ماه است که در این مدت نیز لازم است مراقب ها ادامه پیدا کند. با توجه به این که فرد زیباجو از موهای بدن خود استفاده کرده است ، بهتر است تا زمان ترمیم کامل استراحت را جدی بگیرد. و با ذکر اینکه درصد موقفیت پیوند های انجام شده در هر عمل 80 تا 70 درصد است ، برای کسب نتیجه نهایی ، فرد زیباجو باید تا انتهای دوره نقاهت خود صبر نموده تا نتیجه کلی شکل گیرد. با رعایت موارد گفته شده در قسمت نکات بعد از عمل، پس از دوران نقاهت ، فرد میتواند متقاضی بهترین نتیجه کاشت را تجربه کرده و صاحب موهایی با حالت طبیعی باشد.

اثرات جانبی روش BHT

برخلاف چیزی که عموم مردم فکر میکنند، اثرات جانبی کاشت مو به روش های متخلف بلند مدت و دائمی نیست  و حتی با توجه به کادر درمان ، تخصص پزشک و کلینیک معتبر احتمال اتفاق این اثرا کاهش می یابد اما برای اگاهی بیشتر ما اثرات جانبی در را در زیر ذکر کرده ایم:

  1. بی حسی پوشت سر
  2. باقی ماندن جای زخم
  3. درد که معمولا با مصرف مسکنی که پزشک تجویز کرده است رفع خواهد شد
  4. سکسکه به دلیل اسیب به سلول ها اسیبی با تراشیدن سر
  5. رشد موها زیر پوست
  6. شل شدن پوست سر
  7. کیست
  8. حساسیت و خارش زیاد
  9. خونریزی ، تورم و عفونت در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی
  10. سرگیجه و سردرد

در صورتی که هرکدام از اثرات بالا را مشاهده کردید بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

دلایل ریزش مو جلوی سر و راهکارهای درمان آن

هزینه و مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

نتیجه گیری

پرداختن به این موضوع که آیا روش بی اچ تی میتواند برای شما مناسب باشد امری است که باید توسط پزشک شما انجام گیرد، یک متخصص توانا با بررسی ویژگی های شما و چیزی که از کاشت انتظار دارید ، یک گزینه را به شما پیشنهاد میدهد.  و این مقالات صرفا جهت افزایش اگاهی شما نسبت انواع روش های کاشت مو میباشد.

در کلنیک زیبایی الهیه تهران ، پزشکان این مجموعه با برگزاری جلسات معاینه ابتدا به یک جمع بندی کلی از شما رسیده و سپس با تجزیه و تحلیل آن شما را به سمت داشتن موهایی طبیعی راهنمایی میکنند.

علاوه بر تاکید به تصمیم پزشک ، توصیه میکنیم با بررسی افرادی که روشهای  مختلف را انجام داده اند ، انتظار خود را به واقعیت نزدیک تر کنید.

بهترین مراکز برای انجام کاشت BHT

همانطور که گفته شد، مراکز زیبایی دارای رضایت مندی و پیوند ها موفق بیشتری نسبت به سایر کلینیک ها دارند که سبب میشود افراد زیباجو آن را به افراد دیگر توصیه کنند. و با توجه به نکات گفته شده و عواملی که سبب رضایت یک متقاضی میشود، کلینیک های برتر به پنج مورد رسیدند که در این مپنج مورد دارای بهترین مورد نیز بود که کلینیک الهیه تهران است.

این کلینیک با استفاده از تجیهزات بروز و مدرن برای نگهداری فولیکول ها دارای سابقه همکاری با بسیاری از جراحان متخصص و توانا را داشته است ، همچنین ارائه خدمات فوق العاده و پشتیبانی های مداوم توانسته است بهترین خدمت را به افراد متقاضی کاشت مو ارائه دهد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/la8z

لینک آپارات: https://aparat.com/v/xs1rR

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/1OPbfGPd

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1486245749537280000?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/wall2TwrcLE

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.