کاشت مو در جای زخم و بخیه با چه روشی امکان پذیر است؟

کاشت مو در جای زخم و بخیه با چه روشی امکان پذیر است؟

کاشت مو در جای زخم و بخیه با چه روشی امکان پذیر است؟

در برخی از افراد در کودکی و بزرگسالی دچار زخم هایی شده ایم که جای آن هنوز بر روی سر ابروها یا ریش هایمان وجود دارد که سبب می شود موهای این قسمت رشد نکرده و جای آن برای همیشه باقی بماند این موضوع برای هرکس که اتفاق افتد خوشایند نیست و دوست دارد این را بپوشاند و یکی از روش‌های پوشش این زخم ها کاشت مو در این ناحیه می باشد همچنین برخی از افراد  داروهای موضعی برای پرپشتی مو را نیز استفاده می‌کنند با فکر می کنند که این داروها می توانند باعث رشد مجدد موها در این ناحیه شوند اما بعد از مدتی به این تیم می برند که دارو ها فاقد اثر بوده و جای زخم آن همواره به قوت خود باقی خواهد ماند در این مرحله افراد میخواهند که یک روش قطعی برای درمان جای زخم خود بیابند و دوباره موهای یکدست و جذاب خود را به دست بیاورند گاهی درمان این نوع عارضه ها تنها با استفاده از کاشت مو انجام میگیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

چرا داروهای پشت کننده مو بر روی جای زخم اثری ندارند؟

محصولات ای که برای پرپشت شدن مو موهای قسمت آسیب دیده در بازار وجود دارند تنها بر فولیکول هایی که در پوست وجود دارند اثر می گذارند و توانایی ساخت فولیکولهای جدید را ندارند. جراحت جای‌زخم ممکن است ناشی از بخیه زدن ، شکستگی، سوختگی یا بریدگی باشد که دارای بافتی آسیب دیده است لازم به ذکر است پوست جدیدی که در آن ایجاد شده است دارای ویژگی‌های پوست قبلی نیست یکی از این ویژگی ها داشتن فولیکول برای رویش مو است علاوه بر این ریشه مو های موجود در این ناحیه نیز تخریب شده و به طور کامل آسیب دیده اند و این علت اصلی عدم وجود مو در ناحیه آسیب دیده است.

باید توجه داشت که تعداد فولیکول های سالم در ناحیه آسیب دیده یا زخم بسیار کم بوده و یا وجود ندارند. در نتیجه داروهای موضعی یا خوراکی نمی‌توانند به روی این نواحی اثرگذاری داشته باشند راه حل پوشاندن جای زخم و رشد مجدد موها این است که فولیکول های جدیدی در پوست کاشته شوند و یا مو از نواحی دیگر مو به این قسمت پیوند بخورد و باعث شکل گیری مو های جدیدی در ناحیه شوند این همان کاری است که کاشت مو انجام می دهد به همین دلیل است که ما می‌گوییم تنها راهکار برای رشد مجدد مو در جای زخم پیوند و کاشت مو می باشد.

پیشنهاد روش کاشت مو با توجه به میزان ناحیه طاسی سر فرد یا ناحیه آسیب دیده می باشد و همچنین پزشک و معاینه ناحیه برای بهترین روش کاشت مو تصمیم میگیرد.

آیا همواره کاشت مو برای پوشاندن جای زخم بهترین گزینه است؟

بهترین کاندیدا

ضمن اینکه بسیاری از افراد از پیوند مو در جای زخم نتیجه گرفته اند و با رضایت از این نتیجه صحبت می کنند باید توجه داشت کاشت مو نیز همیشه یک راه حل قطعی نیست و باید قبل از استفاده از آن بررسی‌های کامل انجام شود. با توجه به این موضوع لازم است یک کلینیک معتبر انتخاب نموده و از طریق آن با پزشک متخصص نوبت درمان دریافت نموده و در جلسات قبل از کاشت مو متقاضی از نظر موضوعات زیر مورد بررسی قرار گرفته و سپس برای انجام کاشت مو تصمیم گرفته می شود.

  • وجود بیماری های زمینه ای

در صورتی که فرد ای بیماری‌هایی مانند دیابت سرطان بیماری‌های قلبی و غیره باشد ممکن است برد از اساس گزینه مناسب برای کاشت مو نباشد و نمی توان کاشت مو را در جایی زخم انجام داد در صورتی که فرد دارای بیماری لوپوس اریتماتوزیس است به طور کامل باید از انجام کاشت مو صرف نظر کند زیرا به روی پوست اثر منفی گذاشته و باعث ایجاد زخم‌های آلوپسی میشود. در صورتی که این بیماری در فردی وجود داشته باشد سبب میشود که شدت زخم در ناحیه بیشتر شده و پوست به طور کامل آسیب ببیند در نتیجه نمی توان با استفاده از کاشت مو جای زخم را در این افراد از بین برد البته اگر بیمار حداقل دو سال قبل از کاشت مو بیماری خود را درمان کرده باشد و در مدت فوق اثری از آن مشاهده نشده باشد می توان از پیوند مو برای ایجاد تراکم در ناحیه آسیب دیده استفاده کرد.

  • گردش خون مناسب در محل زخم

اگر میزان شدت آسیب و جراحت در زمان وقوع زخم بالا بوده باشد عروق خونی این ناحیه از بین رفته یا آسیب شدیدی دیده ام به همین دلیل گردش خون در این ناحیه بسیار ناچیز و ضعیف است به همین دلیل یکول های تازه کاشته شده برای زنده ماندن و رشد نیاز به مواد مغذی دارند که از طریق مویرگ ها و جریان خونی به آنها رسیده و سبب رشد آنها می‌شود و در صورتی که عروق خونی در این ناحیه آنقدر سالم نباشند یا وجود نداشته باشند که بتوانند خون کافی و مواد مغذی را به فولیکول‌های تازه برساند ممکن است کاشت مو در جای زخم با شکست مواجه شود در چنین مواردی اغلب پزشک کاشت مو را به افراد با ناحیه آسیب دیده در سر توصیه نمی کند.

  • مقدار ضخامت پوست در ناحیه زخم

جای زخم یا ضخامت پوست در ناحیه آسیب دیده از مهمترین عوامل تعیین کننده برای مناسب بودن شرایط فرد برای انجام پیوند مو می باشد و در صورتی که فرد در یک محل چندین بار دچار جراحت یا ناحیه به صورت مکرر بخیه شده باشد این موضوع باعث می شود که پوست ناحیه آسیب دیده بسیار ضخیم شده و دسترسی به عروق خونی با مشکل جدی روبرو شود علاوه بر این وجود زخم های کلوئیدی یا گوشت های اضافه در ناحیه زخم نیز مشکلاتی و موانعی برای کاشت مو محسوب می شوند.

در صورتی که پزشک میتواند پوست ناحیه زخم را برای دسترسی راحت تر به عروق خونی لایه برداری کند یا بتراشد اما اگر پوست بیش از اندازه سفت و زمخت شده باشد آیا حساسیت سلول های پوستی در این ناحیه باشد حت‌های گسترده‌تری میشود و امکان این کار وجود نخواهد داشت. زیرا در صورت برشی ناحیه و برداشتن لایه های اضافی پوست ایجاد شده باعث می‌شود پوست به شدت واکنش نشان دهد آسیب های بیشتری به بار آورد. پوست اسکار در برخی از متقاضیان بسیار نازک و آسیب پذیر است آسیب پذیری باعث می شود که فولیکول ها نتوانند در پوست رشد کرده و پوشش کافی برای نگهداری و شکل گیری موهای جدید وجود نداشته باشد. به همین دلیل هم هست که اکثر فولیکول های کاشته شده در این محل از بین رفته و آسیب می بینند. برای درمان این عارضه استفاده از تکنیکهای می‌تواند ضخامت پوست را افزایش داده و آن را برای کاشت آماده کنم اما در ابتدا باید بررسی شود که آیا امکان استفاده از وجود دارد یا باید کلا از کاشت‌مو صرف نظر کرد.

  • بررسی سابقه جراحی مغز

برخی از بیماران بعد از انجام جراحی های ناحیه مرد یک صفحه فلزی در زیر ناحیه جراحت برای آنها قرار داده می شود و به همین علت است که در صورت داشتن این ورقه زخم ایجاد شده به منظور قرار دادن همین صفحه به وجود آمده است لازم به ذکر است که این صفحه فلزی به خودی خود نمی تواند مانعی برای کاشت مو باشد اما در بسیاری از موارد شاهد بودیم که پیوند موی طبیعی در محلی که این صفحه قرار دارد و عفونت های وخیم و زیاد روبرو خواهد شد . به همین علت و پرسش از متقاضی در خصوص سابقه انجام چنین عمل‌هایی سوابق پزشکی او را نیز مطالعه و بررسی می کند و در صورت لزوم با پزشک معالج و در این زمینه مشورت کند.

در کلینیک پوست مو و زیبایی الهیه تهران ابتدا کلیه سوابق متقاضی انجام کاشت مو را از نظر وجود این موارد سایر سوابق پزشکی بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که هیچ مانعی برای کاشت مو در جای زخم وجود نداشته و علاوه بر آن آزمایش هایی برای اطمینان از سلامت کلی فرد گرفته می شود در صورتی که هر یک از عوامل مشاهده شود که ریسک کاهش مو در ناحیه را افزایش می‌دهد پزشکان استفاده از راه حل های جایگزین مانند پروتز یا میکرو پیگمنتیشن را به افراد متقاضی توصیه می کنند.

بهترین روش برای کاشت مو در جای زخم

روش های زیادی برای کاشت مو ابداع شده است و هر سال دستگاهها و تجهیزات جدیدتری برای انجام کاشت مو با کمترین عوارض در دنیا رونمایی می‌شوند هدف اصلی هر کدام از آنها انتقال فولیکول ها از ناحیه اهدا کننده به ناحیه گیرنده است و تلاش اصلی در روشهای کاشت مو بر این است که فولیکول های برداشته شده کمترین آسیب را دیده تا بتوانند ناحیه کاشت را به خوبی پوشش دهند و طاسی و یا تراکم کم آن را از بین ببرند . یکی از بهترین روش‌ها کاشت مو با تکنیک fue است که روشی کم تهاجمی برای درمان کم پشتی و طاسی سر میباشد. این روش دارای نتایج بسیار اثر بخشی و سبب از بین بردن ریزش مو و ایجاد موهای پرپشت و جذاب برای همیشه شده است. مطالعات و تحقیقات انجام شده به روی روش های کاشت مو در جای زخم نشان داده است که روش اف یو ای برای پوشاندن این ناحیه بهترین گزینه است و با ایجاد کمترین عارضه ها می تواند به خوبی جای زخم و آسیب های پوستی را بپوشاند و تا سبب رویش موی مجدد در این ناحیه گردد.

مراحل انجام کاشت مو FUE

در این راهش ابتدا فولیکولها به صورت دانه دانه و با استفاده از ابزاری ظریف و دقیق به نام پانچ با سری های یکبار مصرف برداشته شده و به همین دلیل احتمال آسیب دیدن آنها نزدیک به صفر است علاوه بر این زخم های بسیار ریزی در ناحیه برداشت ایجاد شده که امکان باقی ماندن جای اسکار که در روش‌های دیگر کاشت مو بسیار رایج است را از بین میبرد. همچنین فرد باید دارای بانک موی مناسبی باشد تا بتواند از فولیکول های این ناحیه برای اهدا و پیوند به ناحیه آسیب دیده و زخم استفاده کند همچنین پزشک در جلسات مشاوره قبل از کاشت در کلینیک پوست مو و زیبایی الهیه تهران برای پیدا کردن بانک مو بررسی های لازم را انجام داده و محل برداشت و خط کاشت مو را مشخص می‌کنند. همچنین در روز عمل فولیکولها به صورت دانه ای و با ایجاد شکاف های کمتر از یک میلیمتر از بانک مو استخراج شده و سپس در محلول خاصی به منظور تقویت و ترمیم آنها قرار می گیرند سپس بعد از مدتی در محلول مورد نظر بودن در ناحیه گیرنده کاشته می‌شوند روش اس‌یووی جای اسکار در محل برداشت باقی نمی گذارد و احتمال موفقیت آن را در محل زخم نیز بیشتر از سایر روش هاست عوارض این روش و تکنیک بسیار کم است میزان تجارب پزشکان کلینیک پوست مو و زیبایی الهیه تهران نشان داده است که افراد متقاضی میتوانند با کاشت مو با استفاده از روش FUE به طور کامل ناحیه آسیب دیده خود را بپوشاند.

ابتدا وضعیت بانک موی فرد بررسی شده و سپس با تزریق بی حسی فرد را برای استخراج فولیکولها آماده می‌کند. سپس بعد از استخراج فولیکولها از ناحیه اهدا کننده آنها را در محل کاشت با توجه به خط رویش طبیعی در ناحیه گیرنده پیوند می زنند.

هزینه کاشت مو در جای زخم چقدر است؟

برای کاشت مو در جای زخم با استفاده از روش FUE هزینه های ابتدایی این روش شبیه به اکثر تکنیک های پیوند مو می باشد. علاوه بر آن اولین و تاثیرگذارترین عامل برای تخمین قیمت و هزینه نوع پوست و محل زخم به روی سر فرد می باشد اگر نیاز به انجام عملیاتی به روی پوست این ناحیه باشد تا برای کاشت مو آماده شود نیاز است تا هزینه‌های بیشتری برای آن در نظر گرفته شود.

اندازه ناحیه زخم نیز از دیگر عواملی است که باید در زمان محاسبه قیمت در نظر گرفته شود زیرا اگر زخم دارای مساحت گسترده باشد نیاز است تا با انجام تکنیک های دیگر مانند فلاپ پوست یا گسترش آن وجود داشته باشد تا پوست برای پذیرش ریشه های موی جدید آماده شود این تکنیک ها نیز سبب افزایش قیمت کاشت مو به روش fue می‌شوند. در درجه دوم عواملی که به روی هزینه تاثیر گذار هستند دستمزد جراح محل کلینیک برای تشخیص و بررسی های اولیه مورد نیاز هستند.

مد نظر داشته باشید یک کلینیک خوب با پزشکان سرشناس و متبحر برای کاشت مو همکاری می کند و همچنین خدمات متعددی را برای رفاه حال شما ارائه می دهند پس بنابراین با انتخاب یک کلینیک معتبر می توانید با خیالی آسوده به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

میزان جلسات مورد نیاز

عواملی که در هزینه نهایی و قیمت برای متقاضی دخیل هستند در تعداد جلساتی که فرد نیاز است برای ایجاد تراکم مو کلینیک مراجعه کند نیز تاثیر گذار هستند همانطور که گفته شد، میزان وسعت ناحیه آسیب دیده و زخم همچنین تکنیک هایی که نیاز است به روی جای زخم انجام گیرد، نوع پوست سر و میزان ضخامت بافت جای زخم از عوامل تاثیر گذار در قیمت هستند همین علل مشخص می‌کند که بیمار به چه تعداد جلساتی برای ایجاد تراکم مورد نظر نیاز دارد و همچنین پزشک متخصص با معاینه پوست او و بانک مو او به این نتیجه میرسد بهترین روش در چه تعداد جلساتی انجام گیرد.

به صورت معمول کاشت مو به روش fue در یک جلسه با میزان زمان ۶ الی ۱۰ ساعته می باشد که این جلسات و زمان آن توسط پزشکان متخصص پوست و مو تعیین می گردند.

مزایا کاشت مو با روش fue

مزایایی که در روش پیوند مو با تکنیک fut وجود دارد باشد و افراد بسیاری برای درمان طاسی یا تراکم کم در موهای خود از این روش استفاده کنند در ادامه به مهمترین مزیت ها و فواید این تکنیک می پردازیم.

عدم نیاز به بخیه و داشتن بهبود سریع از مهمترین مزیتهای کاشت مو با روش fue محسوب می شوند، زیرا در سایر روش‌ها با طولانی بودن دوران نقاهت و آسیب دیدگی های زیاد سختی زیادی را برای رسیدن به تراکم مناسب تحمل می نمود.

کاهش آسیب دیدن فولیکول ها و نتایج کاملاً طبیعی از دیگر مزایا و کاربردهای کاشت مو با روش fue ای می باشند که افراد با مشاهده نمونه های موفق دیگر، تمایل بیشتری به روش fue داشته باشند. همچنین در این روش دوران نقاهت است از سایر روش ها کمتر بوده زیرا برای برداشت فولیکول های مو با استفاده از پانچ های ریز استفاده می شود.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

 معایب کاشت مو با روش fue

در این روش فرد متقاضی باید موهای سر خود را تا اندازه ۲ میلیمتر کوتاه نموده و این ممکن است برای بعضی از افراد احساس ناخوشایندی به همراه داشته باشد همچنین برای بی حسی سر از بی حسی های موضعی یا تزریقی استفاده می شود که می تواند یکی دیگر از عوارض این روش به حساب آید. همچنین در صورتی که به این بی حسی ها حساسیت داشته باشی امکان به وجود آمدن آلرژی یا واکنش ها وجود دارد. همچنین جای زخم ایجاد شده در بانک مو زمان مورد نیاز برای ترمیم آن نیز می تواند یکی از معایب ناخوشایند روشهای کلی کاشت مو باشد. مدت زمان عمل برای استفاده از روش نسبت به روش های دیگر طولانی تر است و به همین دلیل در یک جلسه تعداد گرافتهای کمتری استخراج و کاشته می شود.

نکات قبل از انجام کاشت مو به روش ‏fue

در این قسمت سعی داریم به نکاتی بپردازیم که نیاز است حتماً قبل از انجام روش کاشت مو با تکنیک fue انجام دهید

عدم مصرف ویتامین ها و مکمل هایی که باعث رقیق شدن خون شما میشود.

  • در صورتی که از آسپرین استفاده می‌کنید برای مدتی آن را قطع نمایید
  • همچنین با کاهش مصرف چای و قهوه از عوارض احتمالی بکاهید
  • عدم مصرف دخانیات و الکل تا دو هفته قبل از انجام کاشت
  • کنار گذاشتن رژیم های غذایی و فعالیت های ورزشی سنگین
  • کوتاه کردن موی سر به اندازه ۲ میلیمتر یا کمتر
  • شستشوی پوست سر در روز درمان

نکات بعد از انجام کاشت مو

بازیابی از کاشت مو با روش اف دی ای رونده سریع تری دارد و ممکن است حدود ۳ روز تورم و التهابات در سر ادامه داشته و لازم است که در این مدت دستورالعمل‌های مراقبتی زیر را رعایت کنید.

  • حداقل سه روز موهای خود را نشوید.
  • به محض شروع به شستن موها چند هفته از شامپوهای ملایم و بدون بو استفاده کنید.
  • برای کمک به تسریع در بهبودی چند روز مرخصی بگیرید.
  • حداقل تا وقتی که پزشکتان گوید از هر مدل کلاه یا لباس دیگری که از سرتان می گذرد استفاده نکنید.
  • حداقل به مدت یک هفته فعالیت بدنی سنگین انجام دهید .
  • با استفاده از قرص های بعد از کاشت مو فرآیند و درمانی خود را تسریع کنید.
  • در نهایت صبر داشته باشید با توجه به روند رشد مو بر رسیدن به نتیجه ایده آل تان به یک سال زمان نیاز دارید.

عوارض کاشت مو با تکنیک FUE

یکی از رایج ترین عوارض کاشت مو با تکنیک Fue که در اغلب روش های کاشت موی یکسان است و بیماران پس از عمل جراحی با آن مواجه می‌شوند تورم و التهاب در سر می باشد که در اثر تجمع مایع میان بافتی در زیر پوست اتفاق می‌افتد و ناحیه تحت درمان شروع به خاریدن میکند.

التهاب فولیکول مو یکی دیگر از عوارض رایج در میان بیماران تحت درمان با کاشت مو می باشد این عارضه به شکل جوش یا زخم در محل کاشت ظاهر می شود و در نتیجه فرد به شدت احساس ناراحتی و خارش میکند. نازک شدن تار مو عوارض منفی و نامطلوب در روشهای کاشت مو می باشد که در ناحیه که از آن فولیکول مو استخراج می شود نازک شدن مو یک مسئله رایج است. همچنین ممکن است بیماران دچار سکسکه های شدید شوند زیرا پایانه های عصبی در حین جراحی آسیب دیده و با تحریک شبکه عصبی گردن فرد به سکسکه می افتد به همین دلیل بعد از جراحی برای فرد داروهای استروئیدی تجویز می گردد.

نتایج و آثار

هدف و مقصود از کاشت مو تنها به علت ایجاد تراکم مناسب یا پنهان کردن جای زخم در سر افرادی که دچار طاسی شده اند یا دارای جای بخیه ، شکستگی و جراحی در سر خود می‌باشند اعتماد به نفس خود را از دست داده و به مرور احساس ناخوشایند تقویت می شود. هر ساله روش ها و تجهیزات جدید تری برای کاشت مو در دنیا رونمایی می شود که همگی برای ایجاد نتایج بهتر و عوارض کمتر به وجود آمده اند. روش fue یک تکنیک مناسب با عوارض بسیار کم برای افرادی است که دارای بانک موی مناسب در سر خود هستند و با استفاده از آن میتوان تراکم و مد نظر را با طبیعی ترین حالت به وجود آورد. نتیجه استفاده از روش fue موهایی با حجم خوب و طبیعی هستند که در صورت استفاده از فولیکول مناسب دچار ریزش نشده و دائمی میباشند.

دوران نقاهت

بسیاری از متخصصان کاشت مو موافق با این مسئله هستند کاشت مو به روش FUE ایمن تر و کم خطر می باشد در مقایسه با روشهای سنتی به ترمیم و بهبودی سریعتر منجر می‌شود روش استخراج باعث درد و ناراحتی کمتری در ناحیه اهدا کننده می شود که با استفاده از بی حسی های موضعی این درخواست می گردد و همچنین در دوران بهبود نیازی به بستن بریدگیها و خیره جراحی و فشار فزاینده در ناحیه اهدا کننده نیست به طور کلی افرادی که با استفاده از روش fue کاشت موی خود را انجام داده‌اند بعد از انجام این عمل دچار اختلالات خواب نخواهند شد و سریعتر به زندگی عادی و فعالیت روزمره خود بازمی‌گردند معمولاً دوران‌نقاهت این روش از سه تا ۶ ماه می باشد که در صورت رعایت نکات قبل و بعد از درمان این روند سریع تر می گردد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه و مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

کاشت مو به روش BHT

کلینیک منتخب برای کاشت مو به روش FUE

در این روش پزشک متخصص باید با جدیدترین تکنیکهای کاشت مو آشنایی داشته و در تمامی روش ها تسلط کافی داشته باشد. پزشکان متبحر و توانا که دارای نمونه های موفق کاشت مو هستند تنها با کلینیک های خوشنام و سرشناس همکاری می کند که یکی از این مراکز کلینیک پوست مو و زیبایی الهیه تهران است که دارای سابقه چندین ساله با پزشکان توانا و متخصص می باشد که با بهبود کیفیت خدمات رسانی به صورت مشاوره تلفنی رایگان و انجام عمل های زیبایی در پی کسب رضایت مراجعین و افراد زیبا جو هستند.

همچنین کلینیک پوست مو و زیبایی الهیه تهران برگزاری جلسات پیش از درمان و بعد از درمان ابتدا با بررسی های اولیه به این نتیجه می‌رسند که بهترین روش برای انجام کاشت کدام تکنیک است و سپس با بررسی روند رشد مو توصیه‌های مناسبی به مراجعین خود می‌کنند. علاوه بر آن تمام تکنیک های کاشت مو در این مرکز رایج بوده و با توجه به شرایط شما و میزان وسعت طاسی میتوانند، روش مناسب را پیشنهاد دهند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/epg4

لینک آپارات: https://aparat.com/v/BDwJi

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/Vh4mBp72

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1486606381213839361?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/12qiplpdIrU

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.