آشنایی با مزایا و معایب میکروبیلدینگ ابرو

آشنایی با مزایا و معایب میکروبیلدینگ ابرو

 آشنایی با مزایا و معایب میکروبیلدینگ ابرو :

برای هر خانم خوش ذوق و با سلیقه داشتن ابرو های زیبا و خوش حالت جزء مهم ترین ارکان زیبایی خواهد بود زیرا با ابرو های پر پشت چهره آن ها جذاب تر می شود و با تغییر دادن فرم ابرو ها ، ایجاد تنوع در چهره  و اعتماد به نفس آن ها افزایش می یابد.  به همین دلیل برخی از شرکت های آرایشی با توجه به این موضوع سعی می کنند روز به روز محصولات مرغوب تر و جدید تری از قبیل مداد ابرو،  ریمل،  ماژیک ، سایه و ….. تولید کنند تا مصرف کنندگان بتوانند این نیاز دست یافتنی را بر طرف کنند .

محصولاتی که برای زیبایی ابرو تولید  می شود بسیار متنوع است اما متاسفانه این راهکار های آرایشی و استفاده از محصولات آرایشی تاثیرات زودگذر و موقتی دارد و حتی در برخی مواقع چهره حالتی مصنوعی به خود می گیرد . در ضمن با استفاده از برخی از محصولات نا مرغوب ممکن است که ابرو ها با آسیب مواجه شوند و شاهد ریزش آن ها باشید.

یکی از راهکار های مناسب در جهت به دست آوردن ابرو های زیبا ، خوش حالت و طبیعی عمل جراحی کاشت ابرو می باشد.  این عمل جراحی برای خانم ها و آقایان انجام می شود و فرم ابرو با پهنای مناسب بر حسب ساختار چهره و سلیقه افراد تعیین می شود . متاسفانه این عمل جراحی نیز با مشکلات همراه است و برخی افراد نمی توانند از نتایج عمل بهره مند شوند . عوامل مختلفی از قبیل ترس از عمل جراحی،  مشکلات مالی ، نداشتن بانک موی مناسب و موارد دیگر امکان انجام این عمل را نا ممکن خواهد کرد . در این مواقع می توان برای داشتن ابرو های پر پشت و خوش فرم از روش های پزشکی استفاده کرد .

یکی از روش هایی که بدون جراحی انجام می‌ شود تا بتوان ابرو های پهن باحالتی خوش حالت  داشته باشیم فرآیند زیبایی میکروبیلدینگ خواهد بود . نتایج حاصل از این عمل نیمه دائمی است که می توان با رنگ دانه هایی شبیه به تار های طبیعی مو قسمت های خالی و کم پشت ابرو ها را پر کرد.  پس اگر شما نیز به دنبال راهی مناسب برای خوش حالتی و فرم ابرو های خود هستید و به دلایل مختلفی قادر به انجام کاشت ابروی نمی باشید توصیه می کنیم روش زیبای میکروبلیدینگ تجربه کنید . اگر می خواهید با این فرایند زیبایی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

میکرو بیلدینگ چیست ؟

میکرو بیلدینگ ابرو یکی از روش های مناسب و مدرن در جهت پر کردن بخش های تو خالی و کم پشت ابرو می باشد. نتایج حاصل از این روش تقریبا ماندگاری طولانی مدتی خواهد داشت.‌ بنابراین این روش در جهت اصلاح فرم ابرو ها و پر پشتی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد . این فرایند زیبایی روشی کم تهاجم است و با ایجاد خراش های سطحی در لایه بالایی پوست انجام می شود.  با ایجاد خراش ها رنگدانه هایی که به رنگ طبیعی مو ها شبیه است به زیر پوست منتقل می شوند.

رنگدانه ها در بخش های خالی ابرو تزریق خواهند شد تا ابرو ها پرتر و جذاب به نظر برسد و نتایج حاصل از این روش زیبایی نسبت به روش های دیگر آرایشگاهی از قبیل هاشور یا تاتو طبیعی تر می باشد و حتی مدت ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

نکته حائز اهمیت دیگر در مورد این عمل زیبایی که باید به آن توجه شود این موضوع است که برای انجام این فرایند باید مکان های تخصصی و افراد ماهر و باتجربه را انتخاب کنید تا بتوانید تقارنی مناسب و زیبا برای ابرو های شما ایجاد کنید.  همچنین تزریق رنگدانه ها به زیر پوست مهارت زیادی نیاز دارد.  پس با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع باید از مراجعه به افرادی که در این زمینه تخصص کافی  و هیچ شناختی نسبت به آناتومی چهره ندارند امتناع کنید. متخصصین زیبایی در کلینیک ها نسبت به پوست و ساختار چهره اطلاعات علمی و دقیقی خواهندداشت .

بنابراین شما می توانید نتایج عالی بدون عوارض جدی را تجربه کنید.  این فرایند زیبایی در یک جلسه انجام می‌ شود اما شما پس از ۴ تا ۶ هفته باید برای ترمیم ابرو ها و افزایش ماندگاری آن ها مجدداً به کلینیک مراجعه کنید.

مراحل انجام میکروبلیدینگ :

فرایند زیبایی میکرو بیلدینگ که مانند کاشت ابرو مراحل جراحی و پیچیده نیاز نخواهد داشت و حتی در برخی از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی این عمل انجام می شود. مهمترین موضوع میزان تخصص و مهارت کسی است که این عمل را برای شما انجام می دهد و در صورت عدم توجه به این مسئله نتایج مورد قبولی حاصل نخواهید کرد و حتی ممکن است با عوارض نا خوشایندی مواجه شوید. پس باید قبل از اینکه برای این عمل زیبایی اقدام کنید در مورد مهارت و تخصص پزشک و یا تکنسین خود اطلاعات کافی حاصل کنید.‌ با مشاهده نمونه کار های متخصصین مربوطه می توانید تصمیمی درست و مناسب بگیرید.  مراحل انجام این فرایند در ادامه مطلب برای شما ارائه خواهد شد.

  • انجام مشاوره و طراحی مدل ابروی انتخابی

قبل از آغاز انجام این عمل باید مطمئن شوید که متخصص شما نسبت به آناتومی چهره شناخت کافی دارد شما در گفت و گو با متخصص باید انتظارات و اهداف خود را در زمینه مدل ابروی مورد نظر خود بیان کنید . در این جلسه متخصص در مورد فرم ابروی شما توضیحاتی ارائه می دهند و بر اساس آناتومی چهره مدل ابروی مناسبی انتخاب می شود.

  • تزریق بی حسی

زیبای با ایجاد خراش هایی بر سطح ابرو انجام می‌ شود خراش ها با استفاده از سوزن های مخصوصی به وجود می آید.  بنابراین ممکن است متقاضیان در حین انجام عمل احساس درد داشته باشند.  در این شرایط برای کنترل و کاهش درد از بی حسی استفاده می شود تا بتوان مراحل انجام این عمل را راحت تر پیش برد.

  • افزودن رنگدانه ها

برای انجام این مرحله متخصصین از دستگاه های مخصوصی استفاده می کنند . این دستگاه دارای ۱۰ تا ۱۲ سوزن ریز خواهد بود که با ایجاد خراش هایی در سطح پوست رنگدانه ها را به زیر پوست تزریق می کنند.  عمق خراش ها و زخم ها که ایجاد می شود بسیار خفیف است.  رنگدانه ها عمق کمی از پوست قرار می گیرند.  پس از پایان این عمل رنگ های اضافه بر سطح ابرو ها پاک می شوند و مراحل انجام به اتمام خواهد رسید.

انجام این عمل  دو ساعت طول می‌ کشد و پس از ۴ تا ۶ هفته تمدید نهایی آن مجددا انجام خواهد شد. در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین خدمات زیبایی مانند انواع خالکوبی،  تاتو، پیرسینگ،  کاشت ابرو،  سبیل ریش با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام خواهد شد.

مزایای میکروبیلدینگ :

با انجام این فرآیند  زیبایی شما ابرو هایی پهن و تیره رنگ خواهید داشت .هزینه های این روش نسبت به عمل جراحی کاشت مو مقرون به صرفه تر خواهد بود و برای کسانی که نمی توانند از این عمل جراحی استفاده کنند راه کاری مناسب می باشد.

نتایج اولیه این فرایند زیبایی بلافاصله قابل مشاهده می باشد اما باید برای کسب نتایج قطعی دو هفته صبر کنید.

به دلیل ایجاد خراش های ظریفی که در لایه سطح پوست ایجاد می شود شما شاهد آسیب‌ های جدی نخواهید بود و حتی فولیکول ها در این ناحیه می توانند رشد کنند.

رنگی که به زیر پوست تزریق می شود بر حسب رنگ مو های طبیعی تعیین خواهد شد و نسبت به روش های دیگر تاتو از قبیل هاشور نتایج طبیعی تری به دنبال دارد.

امکان پاک کردن رنگدانه ها در صورت عدم رضایت از فرم ابرو وجود دارد . متخصصین در کلینیک های زیبایی با استفاده از فرایند لیزر رنگدانه ها را استخراج می کنند. در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خالکوبی،  تاتو ، هاشور و …با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام خواهد شد.

با انتقال رنگدانه ها به زیر پوست بخش های تو خالی و کم پشت ابرو تیره و پر نمایان خواهد شد حتی باعث  تقارن بین دو ابرو می شود.

بهترین کاندیدای میکروبیلدینگ چه کسانی هستند ؟

فراینده زیبایی میکرو بیلدینگ برای پر کردن بخش های خالی و کم پشت ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرد . با این عمل فرم ابرو ها به شکل مطلوب و کاملا سلیقه ای تغییر می کنند.‌ خانم هایی که به دلایل مختلفی ابرو هایی  نازک و کم پشت دارند می توانند با این فرآیند ابرو های خود را پر و تیره نمایان کنند .‌همچنین با این روش می توان ابرو های متقارن و خوش حالت داشت.

افرادی که نمی توانند به دلایل مختلفی عمل جراحی کاشت انجام دهند با این روش می‌ تواند زیبایی و جذابیت را به چهره خود هدیه دهند.

میکروبلیدینگ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-میکروبلیدینگ

انجام میکروبلیدینگ برای چه کسانی ممنوع است ؟

افرادی که در گروه های زیر قرار دارند انجام این فرایند زیبایی در جهت افزایش زیبایی و فرم ابرو ها برای آن ها غیر ممکن است و برای داشتن ابرو های زیبا و خوش فرم باید روش های دیگر را به کار گیرند که عبارتند از :

  • کسانی که سابقه اگزما دارند.
  • افرادی که پوستی مستعد گوشت اضافه دارند و زمانی که زخمی بر سطح پوست شان ایجاد می شود هنگام تبدیل با گوشت اضافه مواجه می شود.
  • افرادی که از بیماری های سیستم خود ایمنی و دیابت رنج می برند.
  • خانم هایی که در دوران بارداری قرار دارند.
  • خانم هایی درگیر بیماری های خاص هستند و از بیماری های پوستی مانند پسوریازیس یا اسکلرودرمی رنج می برند.
  • افرادی که در سیستم گردش خون با مشکل مواجه هستند.
  • افرادی که با ابتلا به بیماری هایی از قبیل عفونت های قارچی، زخم باز و باکتری های فعال در ناحیه ابرو می باشند.

عوارض میکرو بیلدینگ :

مراحل انجام این روش زیبایی به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود.  بنابراین متقاضیان در هنگام ایجاد خراش هایی که بر سطح پوست به وجود می آیند هیچ دردی احساس نخواهند کرد . خراش هایی که از طریق سوزن به وجود می‌ آیند بسیار سطحی و خفیف هستند .در صورتی که شما به مکان های تخصصی و کلینیک های معتبر مراجعه کنیم شاهد هیچ عارضه خاصی نخواهید بود.  التهاب و سوزش ایجاد شده  در طی چند روز بر طرف می شود.

اما در صورت عدم توجه به مهارت و تخصص پزشکی یا تکنسین خود شاهد عوارض نا خوشایندی مانند ایجاد زخم های عمیق،  بروز خونریزی،  عدم تقارن در ابرو ها ، عفونت،  درد شدید می شوید . پس قبل از این که دست به انجام این عمل بزنید بهتر است از میزان مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.‌ متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو را برای شما عزیزان ارائه می دهند.  در این کلینیک تخصصی تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک ارائه نشده است . جلب رضایت متقاضیان تضمین کیفیت کادر درمانی ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران می باشد.

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است ؟

مطمئنا همه ما می دانیم که عمل جراحی کاشت ابرو هزینه بالایی دارد اما فرایند زیبایی میکروبیلدینگ نسبت به این روش هزینه بسیار نا چیزی خواهد داشت و در مقابل نمی تواند نتایجی طبیعی همانند کاشت ابرو برای متقاضیان به همراه داشته باشد. این فرایند زیبایی را معمولاً افرادی انجام می دهند که شرایط انجام کاشت ابرو و توانایی پرداخت هزینه آن را ندارد .بنابراین این فرایند زیبایی را انتخاب می‌ کنند. عوامل مختلفی از قبیل ابرو ها میزان تخصص و مهارت پزشک میزان رنگ و جنس،  رنگ و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

در برخی از سالن های آرایشی این فرآیند با قیمت پایین تری انجام می شود اما شما نباید برای پرداخت هزینه کمتر سلامتی و زیبایی خود را نا دیده بگیرید . پس حتما به مکان هایی مراجعه کنید که متخصص شما نسبت به نوع پوست و آناتومی صورت شناخت و آگاهی کامل داشته باشد تا شما مجبور نشوید که عوارض سخت و جبران نا پذیری را تجربه کنید . اگر می خواهید در مورد انواع فرایند های زیبایی و درمانی پوست و مو در کلینیک زیبایی الهیه تهران اطلاعات کاملی حاصل کنید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از میکروبلیدینگ :

مهمترین نکته  مراقبت قبل از این عمل  انتخاب کلینیک و پزشک  و کسب اطلاعات کافی در مورد مهارت و تخصص پزشک خود خواهد بود تا شما بتوانید با خیال راحت این فرایند زیبایی را انجام دهید.  پس بهتر است که برای تحقیق کردن زمان کافی در نظر بگیرید و بر اساس قیمت ها به مکانی مراجعه نکنید. بالا یا پایین بودن قیمت ها در یک مرکز درمانی و زیبایی دلیل بر کیفیت ارائه خدمات نخواهد بود بلکه در مکان های تخصصی و معتبر هزینه ها با تعرفه مناسب اعلام می شود.  پس بهتر است که در مورد این موضوع با دوستان و آشنایان و افرادی که به این مکان ها مراجعه کرده اند مشورت کنید و همچنین با مشاهده نمونه کار های پزشک تصمیم گیری درست و منطقی داشته باشید.

یک ماه قبل از انجام میکرو بلیدینگ انجام برخی از راه کار های زیبایی از قبیل لایه برداری،  میکرودرم آبریژن،  لیزر،  پاک سازی و پیلینگ توصیه نمی شود .

بهتر است یک هفته قبل از انجام این عمل از غذا ها و دارو هایی که باعث رقیق شدن خون می شود و همچنین حاوی ویتامین E  است را مصرف نکنید .

قبل از انجام این فرایند ، انجام برخی از عمل ها از قبیل لیزر مو های زائد و اپیلاسیون مناسب نمی باشد . همچنین اگر قبلاً برخی از فرآیند های جوان‌ سازی مانند تزریق ژل و بوتاکس و چربی را انجام داده اید پزشک را در جریان قرار دهید.  زیرا ممکن است باعث اختلال در عملکرد رنگدانه های تزریق شده شود.

تا ۴۸ ساعت قبل از این عمل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی،  نیاسین ، پروفن و ویتامین ها خودداری کنید.

  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آفتاب سوختگی بپرهیزید.
  • زمانی که شما در دوره قاعدگی قرار دارید ممکن است در حین انجام این عمل درد بیشتری احساس کنید پس بهتر است این عمل زیبایی را به روز های بعد موکول کنید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک ابرو های خود را مرتب کرده و از محصولات آرایشی استفاده نکنید.
  •  اگر نسبت به رنگ ها و مواد بی حسی حساسیت دارید به پزشک خود اطلاع دهید و یا انجام عمل آن را تست کنید.
  •  حتما به این نکته توجه کنید که سوزن یا تیغه دستگاه که برای شما استفاده می شود تعویض یا ضد عفونی شود تا از ابتلا به بیماری‌ ها و عفونت‌ها جلوگیری کنید.

مراقبت های پس از میکروبیلدینگ :

پس از این که شما این فرایند زیبایی را انجام می دهید در ناحیه ابرو ها پوست تان کمی قرمز و ملتهب خواهد شد. بنابراین تا مدتی است دستکاری کردن و اصلاح ابرو ها خودداری کنید.

در ناحیه ابرو کمی زخم و خراش بر لایه سطحی ابرو ایجاد می شود و در مدت زمان کوتاهی التیام  می یابد پس از دست زدن به زخم ها خودداری کنید.  زیرا باعث عفونت،  خونریزی و یا بر جای ماندن زخم ها خواهد شد.

زمانی که برای ترمیم ابرو های شما در نظر گرفته شده را جدی بگیرید تا بتوانید به نتایج قطعی و ماندگار تر دست یابید . همچنین در این جلسه فرم ابرو های شما اصلاح خواهد شد .

پس از انجام این عمل ابرو های شما تا چند روز بسیار تیره است که این موضوع احساس خوبی برای شما نخواهد داشت که به مرور زمان بهبود می یابد و پس از التیام زخم ها فرم طبیعی و زیبایی ابرو های خود را مشاهده خواهید کرد.

پس از چند روز در ناحیه ابرو با پوسته پوسته شدن مواجه می شوید و احساس خارش خواهید داشت.  به هیچ وجه ابرو های خود را نخارانید و سعی کنید این احساس را کنترل کنید.  در صورت خارش شدید باید از پزشک خود بخواهید تا دارو های مناسبی برای شما تجویز کند. از مصرف دارو های خودسرانه بپرهیزید.

  • از بخار دادن به ابرو ها خودداری کنید.
  • اگر پس از انجام این عمل با واکنش های آلرژیک و تحریکات پوستی مواجه شدید به پزشک خود اطلاع دهید.
  •  تا سه روز از شست و شو و خیس کردن ابرو های خودداری کنید.
  •  از انجام فعالیت هایی که تعرق شما را به همراه دارد بپرهیزید.
  •  هنگام شست و شوی پوست خود از آب ولرم و شوینده های ملایم و غیر معطر استفاده کنید.
  • برای  تمیز کردن ابرو ها از دستمال استریل شده استفاده کنید.
  •  به هیچ وجه در معرض نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید تا از ایجاد عفونت جلوگیری کنید.
  •  تا چند روز از لایه برداری،  لیزر و آرایش ابرو های خود بپرهیزید.
  • در صورت تجویز داروها داروهای خود را سر وقت مصرف کنید.

    اثرات و نتایج :

    پس از انجام میکروبیلدینگ می توانید شاهد اثرات اولیه این عمل بر ابرو های خود باشید . نتایج قطعی پس از دو هفته قابل مشاهده است.  در روز های اول ابرو های شما  تیره تر دیده می شوند و شاید احساس خوبی برای شما به همراه نداشته باشد.  حتی کمی التهاب و سوزش به دلیل خراش های ایجاد شده برای ناحیه کاملاً طبیعی است و تا رفع این عارضه ها شاهد نتایج قطعی نخواهید بود.  پس از ۴ تا ۶ هفته باید برای تمدید و تثبیت نتایج مجدداً به کلینیک مراجعه کنید و به مرور زمان شاهد طبیعی شدن رنگدانه ها و بهبودی زخم ها و خراش ها خواهید شد.

مدت ماندگاری این فرایند طولانی مدت است و یک تا سه سال ماندگار خواهد بود . شما می توانید برای ماندگاری نتایج و پس از ۱۲ تا ۱۵ ماه در جهت تمدید مجدد اقدام کنید.  میزان تاثیرات این روش نسبت به روش های تاتو متفاوت می باشد به همین دلیل ما نتایج این عمل را با روش های دیگر مقایسه خواهیم کرد . در این روش از رنگدانه های استفاده می شود که با رنگ طبیعی مو ها شباهت بیشتری داشته باشد و  بتوانید از مزایای بی‌نظیر آن بهره مند شوید . با کسب اطلاعات در مورد روش های دیگر تاتو می‌ توانید تصمیمی بهتر نسبت به شرایط خود بگیرید.

میکروبلیدینگ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-میکروبلیدینگ

مقایسه با هاشور ابرو :

تفاوت اصلی هاشور ابرو با این فرایند زیبایی نوع ابزاری است که برای انجام آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. میکرو بیلدینگ با استفاده از تیغه های مخصوص انجام می‌ شود که این تیغه در حدود ۱۲ سوزن ریز دارد اما تیغه هایی که در جهت هاشور زدن ابرو مورد استفاده قرار می گیرند یک تیغه تکی است که باعث ایجاد خراش های در ناحیه ابرو ها خواهد شد.  خراش ها بر جاهای خالی و کم پشت ابرو ها ایجاد می شوند تا فرم ابرو ها به شکل دلخواه تغییر کند.

هاشور ابرو برای کسانی توصیه می شود که دارای ابرو های پر پشت هستند و می‌خواهند با تغییراتی جزئی فرم ابرو های خود را تغییر دهند.  میزان کنترل تیغ در این روش راحت تر از روش های دیگر است. مراحل انجام آن با سرعت بیشتر طی خواهد شد.

مقایسه با تاتو ابرو :

تاتو ابرو نیز راه کار دیگری است که سبب تغییر فرم ابرو ها می‌ شود تا  ابرو های شما پر پشت و زیبا به نظر برسد.  مدت ماندگاری این فرایند سال‌ ها طول خواهد کشید و جزء مزیت های محبوب این فرآیند محسوب می شود.  اما امروزه با استفاده از روش‌ های جدید و مدرن از قبیل میکرو بیلدینگ، میکرو شیدینگ، فیبروز طرفداران تاتو کاهش یافته است. البته برخی افراد همچنان نتایج طولانی مدت این فرایند را نسبت به روش های دیگر مناسب تر می دانند.

برای انجام تاتو از رنگدانه استفاده نمی‌ شود و از جوهر هایی استفاده می شود که در عمق بیشتری از پوست نفوذ می کنند. مدت ماندگاری تاتو نسبت به میکرو بیلدینگ بیشتر است.  افرادی که فرایند زیبایی تاتو را انتخاب می کند مطمئناً به ماندگاری بیشتر اهمیت می دهند  اما نمی تواند نتایج طبیعی داشته باشند.  جوهر تزریق شده پس از  مدتی رنگ آن تغییر خواهد کرد و به رنگ سبز یا آبی تبدیل خواهد شد.  حتی برای انجام این عمل ابرو ها تراشیده می شود و مطمئنا ظاهری مطلوب و خوشایند ایجاد نمی‌ کند.

مقایسه با سایه ابرو :

نام دیگر سایه ابرو میکرو شیدینگ می باشد که در این روش رنگ دانه ها به طور سطحی می توانند فرم ابرو ها را تغییر می دهند . بنابراین این روش سبب فرم دهی ابرو ها خواهد شد که به عنوان نوعی مداد ابرو معرفی می‌ شود.  سوزنی که در دستگاه میکرو شیدینگ استفاده می شود دارای سری گرد و تیز است که با ایجاد نقطه های کوچکی بر سطح ابرو انجام خواهد شد . نقطه های حاصل شده بسیار طبیعی هستند و سبب پر شدن جای خالی ابرو ها خواهد شد.

در این روش رنگدانه ها به عمق کمتری از پوست نفوذ می‌ کنند بنابر این مدت ماندگاری میکرو بیلدینگ نسبت به میکرو شیدینگ بیشتر خواهد بود.‌ سایه ابرو برای کسانی مناسب است که پوستی چرب دارند زیرا مدت ماندگاری برای آن هاافزایش می یابد.  خراش های ایجاد شده بر سطح ابرو بسیار سطحی و ظریف هستند و افرادی که پوستی آسیب پذیر و حساس دارند این روش را انتخاب می کنند.

مقایسه با کاشت ابرو :

کاشت ابرو جزء عمل های جراحی و کلینیک محسوب می‌ شود که مطمئناً هزینه بالاتری نسبت به روش های آرایشگاهی خواهد داشت.  افراد زیادی به دلیل مشکلات مالی از انجام این عمل صرفنظر می‌ کنند . اما در هیچ یک از روش های آرایشگاهی نمی توانند طبیعی بودن روش کاشت مو را تجربه کنند.  مو هایی که در روش کاشت در ناحیه ابرو قرار می گیرند قابل رشد هستند و فرم طبیعی ابرو ها تا آخر عمر با آن ها همراه است و به جراحی کاشت ابرو عمل تهاجمی است و فولیکول هایی که در ناحیه ابرو جایگذاری می شوند و نسبت به عوامل ریزش مقاوم تر هستند و دچار ریزش نخواهند شد.

اما در روش میکرو بلیدینگ باید پس از مدتی در جهت ترمیم و تمدید مجدد آن اقدام کنید و فرم ابرو ها طبیعی به نظر نمی رسد اما به دلیل هزینه مناسب آن طرفداران و  متقاضیان زیادی دارد.

دوره نقاهت پس از میکروبلیدینگ چقدر است ؟

این روش زیبایی جزء روش‌ های غیر تهاجمی است و خراش هایی که بر سطح پوست ایجاد می‌ شود بسیار سطحی و خفیف هستند و پس از مدت کوتاهی بهبود می یابند.  اگر پس از انجام این عمل دچار خارش و سوزش پوست شدید متخصصین با استفاده از پماد های موضعی مناسب این مشکلات را برطرف می‌ کنند.  پس از انجام این عمل به هیچ وجه نباید در معرض آلودگی های محیطی و نور خورشید قرار بگیرید .‌

نوشیدن آب زیاد تاثیرات درمان را افزایش می‌ دهد و زخم‌ ها سریع‌تر بهبود می یابد.‌ متقاضیان به دلیل غیر تهاجمی بودن این روش پس از پایان جلسه زیبایی می تواند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.‌ البته تا یک هفته برخی از فعالیت ها از قبیل فعالیت های شدید بدن که تعرق بدن را به همراه دارد و  رفتن به استخر و سونا ممنوع می باشد.

پس از انجام این عمل از خاراندن و دستکاری کردن ابرو ها بپرهیزید . در این روش خراش های ایجاد شده بسیار سطحی است و آسیبی به فولیکول های طبیعی مو وارد نمی کند.  رنگدانه هایی که از زیر پوست تزریق می شوند باعث اصلاح ابرو ها خواهد شد . پس از انجام این عمل ابرو ها تیره‌ تر مشاهده می شوند که برخی افراد با استفاده از آب نمک سعی می کنند نتایج را کمرنگ تر کنند.  در صورت عدم رضایت از فرم ابرو و نتایج حاصل شده می توانید با مراجعه به کلینیک های تخصصی با کمک فرایند لیزر رنگدانه ها را از پوست خارج کنید.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو برای متقاضیان عزیز ارائه خواهد شد.

تعداد جلسات میکروبیلدینگ چقدر است ؟

قبل از این که به پزشک و کلینیک مراجعه کنید و جلسه این فرایند زیبایی را آغاز کنید بهتر است در مورد تخصص و مهارت پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید . مدت زمان انجام این عمل در حدود دو ساعت خواهد بود و مدت زمان آن بر حسب فرم ابرو ها و مدل انتخابی متفاوت می باشد. شما پس از ۴ تا ۶ هفته باید در جهت تمدید مجدد و تثبیت نتایج به پزشک مراجعه کنید .‌ مدت ماندگاری برای همه افراد متفاوت است اما بهتر است برای تاثیرات درمانی و افزایش دوران ماندگاری این عمل را مجددا تکرار کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد

کاشت ابروی طبیعی و دائمی با مدرن ترین روش های روز

 هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

نتیجه گیری :

میکروبیلدینگ  یکی از راه کار های موثر است که در حال حاضر یکی از محبوب ترین روش های آرایشی زیبایی در جهت فرم دهی به ابرو ها محسوب می‌ شود . خانم ها به دلیل نتایج طبیعی و طولانی مدت آن استقبال زیادی از این روش کرده اند.  البته زیبایی و فرم دهی ابرو ها به روش های مختلفی از قبیل تاتو،  هاشور،  فیبروز و ….قابل انجام است که در طی مطلب تفاوت های بین آن ها را بیان کردیم.  میزان تهاجم دراین روش نسبت به کاشت بسیار کمتر است.  پس از انجام آن نیاز به دوره نقاهت ندارید.  مراحل انجام کاشت ابرو پیچیده‌ تر از میکروبیلدینگ است اما برخی افراد به دلیل هزینه بالا کاشت ابرو ، ترس از عمل جراحی،  نداشتن بانک موی مناسب فرایند های آرایش گاهی را ترجیح می دهند.

بنابراین نمی تواند همانند کاشت ابرو به نتایج عالی و دائمی دست یابند.‌ در این روش متخصصین با ایجاد خراش های سطحی بر روی ابرو ها رنگ دانه هایی به رنگ تار های ابرو را در زیر پوست تزریق می کنند. به دلیل شباهت رنگ رنگدانه ها و ابرو ها نتایج تقریباً طبیعی به نظر می رسند. اما میزان کسب نتایج مطلوب به مهارت و تخصص پزشکی شما بستگی دارد.  پس به مکان هایی مراجعه کنید که از دستگاه های مجهز و مواد با کیفیت استفاده می کنند.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود خدمات در این کلینیک با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته با برند های جهانی انجام خواهد شد . بنابراین متقاضیان عزیز شاهد حداقل عوارض و بهترین نتایج ممکن خواهند بود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/6bcj

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.