آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

با تحلیل رفتن چربی ها در زیر پوست بخش های مختلف صورت و بدن شاهد نشانه های پیری خواهید بود. که همراه با افزایش سن و از دست رفتن حالت کشش پوست ایجاد می شود و کم کم چین و چروک ها و خطوط ریز در بخش های کناری چشم ها ، اطراف دهان بینی و گونه ها ….. مشاهده خواهید کرد. اگر پس از رویت اولین خطوط و چین و چروک ها بر سطح پوست برای درمان روش درمانی انجام نشود عمق آن ها افزایش می یابد و خطوط ایجاد شده به وضوح نمایان می شوند و در نهایت چهره پیر و سالخورده به نظر می رسد.
ژل ها نوعی فیلر پوستی است که به ما در بازگرداندن حجم چربی های تحلیل رفته در این نواحی مختلف صورت و بدن کمک می کند . با این فرایند همه چین و چروک ها در سطح پوست بر طرف می شود و چهره دوباره جوانی و شادابی خود را به دست می آورد. پس از تزریق ژل حجم دهی به اجزای مختلف صورت از قبیل گونه ها ، لب ها، چانه و … می شود و برای بالا کشیدن ابرو ها نیز کاربرد دارد. با انجام این فرایند همه نا همواری های سطح پوست هموار خواهد شد .

در طی این مطلب به بررسی فرآیند زیبایی و نتایج بی نظیر این فرایند می پردازیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

تزریق ژل چیست؟

شکل ظاهری انواع فیلر ها و پر کننده های پوستی شبیه به ژل ها می باشد که پس از تزریق به پوست زیبایی و جوانسازی پوست را به دنبال دارد. با بازگرداندن چربی ها های از دست رفته در این بخش ها و بر طرف کردن چین و چروک و خطوط سطح پوست و البته بهبود و کیفیت کانتور سطحی صورت پوستی جوان و شاداب خواهید داشت. این فرایند زیبایی به علت عوارض نا چیز هزینه مناسب یکی از محبوب ترین روش های زیبایی بین خانم ها و آقایان می باشد که به طور سالانه میلیون ها نفر برای بازگرداندن زیبایی خود با این فرایند به کلینیک های زیبایی پوست و مو مراجعه می کنند. به دلیل نتایج موثر و سریع آن پس از فرایند زیبایی بوتاکس یکی از بهترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست در در سر تا سر جهان می باشد.

مراحل تزریق ژل

این عمل زیبایی در دو مرحله ساده انجام می شود که شامل مشاوره هایی که متخصصان قبل از تزریق انجام می‌ دهند و مرحله دوم انجام تزریق ژل می باشد که در ادامه مطلب توضیحاتی کامل برای شما ارائه خواهد شد.

۱. مشاوره ی قبل از انجام تزریق ژل

در جلسه مشاوره متخصصین به بررسی میزان مشکلات پوستی و شرایط بدنی متقاضیان می پردازند . و با گفت و گو در مورد بیماری هایی که به آن ها مبتلا هستید و دارو ها یی که احتمالا مصرف می کنید اطلاعات لازم در پرونده پزشکی شما ثبت می شود. این فرآیند زیبایی یکی از روش های کاملا امن و بی خطر می باشد متخصصان در جهت کسب نتایج مطلوب و تعیین میزان حساسیت های افراد این مرحله را در نظر می‌ گیرند. یکی از ترکیبات ژل های تزریقی مواد بی حس کننده است که در هنگام تزریق هیچ دردی احساس نمی‌ شود. باید به این نکته توجه کرد که برخی از متقاضیان در برابر مواد بی حسی با حساسیت می شوند که متخصصان این موضوع را مورد‌ اهمیت قرار می دهند.

اگر متقاضیان به بیماری های خاص مانند حساسیت، بیماری های پوستی و عصبی باشند متخصصین ژل های تزریقی را مناسب می باشند.

مصرف بعضی از دارو ها یک تا دو هفته قبل از تزریق منع می شود که شامل آسپرین، پروفن، ناپروکسن و دارو ها دیگر که سیستم گردش خون را تحت تاثیر قرار می دهد می باشد. زیرا با مصرف این دارو ها میزان عوارض پس تزریق افزایش پیدا می‌ کند و سبب کبودی گسترده در محل خواهد بود.

۲. مرحله تزریق ژل

پس از پشت سر گذاشتن مرحله مشاوره و تشخیص پزشک برای انجام این عمل زیبایی سطح پوست را از هر گونه آلودگی پاک می کنند. و اگر متقاضیان آستانه درد پایینی داشته باشند این محل مجدد بی حس خواهد شد . ژل های تزریقی دارای مواد بی حس کننده است و درد هنگام تزریق را کاهش می دهد. پس از مرحله پاکسازی و بی‌ حسی پوست ژل معین با دوز مشخص توسط سرنگ های ظریف به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

جلسه تزریق تقریباً ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد و از پایان تزریق کلینیک را ترک کرد و فعالیت های روزانه خود را ادامه خواهید داد. مراقبت های توصیه شده پس از تزریق را باید به طور جدی اعمال کنید تا بتوانید به نتایج مد نظرتا دست یابید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق ژل

کاربرد های تزریق ژل

اصلی ترین کاربرد انواع فیلر های پوستی درمان چین و چروک ها و خطوط سطح پوست می باشد که می تواند به بهترین نحو سطح پوست را صاف و یکدست کند. ژل های تزریقی کار برد های زیادی دارند که برخی کاربرد های آن ها توسط سازمان و غذا و داروی ایالت متحده آمریکا ( FDA ) مورد تایید قرار گرفته است و برخی دیگر نیز مورد تایید نشده است . این سازمان زمان همه عوامل مربوط به فیلر های تزریقی را از نظر ایمنی و تاثیر گذاری آن ها مورد ارزیابی قرار خواهند داد . در طی این نوشتار ما به بررسی انواع کاربرد های آن ها خواهیم پرداخت.

کاربرد های مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا

• استفاده از ژل ها برای حجم دهی

فیلر های پوستی در جهت حجم دهی به لب ها، برجستگی گونه ها و چانه مورد استفاده قرار می گیرد که معمولاً به نام پروتز نیز نامیده می شود.

• بر طرف کردن چین و چروک ها

یکی از اصلی ترین کاربرد های ژل های تزریقی از بین بردن چین و چروک های قسمت های مختلف صورت از قبیل پیشانی، گونه ها و چانه در سطح پوست می باشد. همچنین در جهت از بین بردن خطوط عمیق پیشانی ، خطوط اطراف لب، خط خنده و خط اخم مورد کاربرد دارد.

• حجم دهی به صورت

وقتی به تدریج به دلایل مختلف حجم چربی ها بخش های مختلف صورت مانند گونه ها، لب ها یا پلک کاهش یابد تاثیرات نا مطلوبی بر چهره هر فرد ایجاد خواهد کرد و به مرور زمان شاهد علائم پیری بر سطح پوست خود خواهید بود . با تزریق ژل در اجزای مختلف صورت می توانید به چهره ای زیبا و جوان دست یابید. با کمک ژل های تزریقی می توان چربی های از دست رفته در بخش های مختلف صورت را مجدداً جبران کرد. و حتی در جهت برطرف کردن فرورفتگی ها و تیرگی های سطح پوست مانند گودی و سیاهی زیر چشم موثر می باشد. با کمک ژل های تزریقی لیفت پیشانی و بالا کشیدن ابرو ها نیز انجام می شود و تاثیرات قابل توجهی در درمان افتادگی و شلی پوست در نواحی مختلف صورت و گردن خواهد داشت

• جوانسازی دست ها

جوان سازی پوست دست یکی از کاربرد های ژل های تزریقی می باشد و سبب حجم دهی آن ها خواهد شد. با افزایش حجم دست ها چین و چروک ها و خطوط سطح پوست از بر طرف می شود و رگ های بر جسته پشت دست ها درمان خواهد شد . این کار برد ها ژل های تزریقی مورد تایید سازمان غذا و داروی سازمان غذا و دارو ایالت آمریکا می باشد.

• اصلاح فرم بینی

یکی از کار برد های مهم و بی نظیر ژل های تزریقی اصلاح فرم بینی بدون ایجاد برش، خونریزی و بخیه بر سطح بینی می باشد که برای بر طرف کردن نواقص ظاهری بینی مانند قوز ، انحراف، عدم تقارن و افتادگی نوک بینی و…. بسیار موثر می باشد و نتایج فوق العاده ای به همراه دارد.

کاربرد های تایید نشده سازمان غذا و داروی آمریکا

• افزایش حجم و سایز سینه ها
• افزایش حجم و فرم دهی به باسن
• تزریق انواع فیلر ها به استخوان ها، تاندون ها عضلات و رباط ها

در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین برند ها فیلر های تزریقی که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است مورد استفاده قرار می گیرد. بر حسب گزارشات حاصل شده با استفاده از فیلر های مرغوب و مورد تایید سازمان غذا و دارو شدت عوارض به کمترین حد خود خواهد رسید و از بروز خطرات پس از تزریق در امان خواهید بود. قبل از انجام این روش زیبایی بهتر است در باره ژل های تزریقی اطلاعات جامعی حاصل کنید . در کلینیک های زیبایی و تخصصی فیلر های مرغوب با برند های استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد تا شما بتوانید به بهترین نتایج دست یابید.

فیلر های پوستی به دو دسته تقسیم بندی می شوند که بر اساس مدت ماندگاری و ترکیبات آن ها با یکدیگر متفاوت هستند . در ادامه این نوشتار توضیحاتی در مورد هر کدام از آن ها ارائه خواهیم داد.

همه فیلر هایی که برای تزریق و جوان سازی پوست کاربرد دارند ماندگاری موقتی خواهند داشت و به مرور زمان در بدن تجزیه و جذب خواهند شد. سازمان غذا و داروی آمریکا تنها یک نوع فیلر را که نتایج دائمی به همراه دارد را تایید قرار کرده است این فیلر در بدن تجزیه نمی شود .

یکی دیگر از ترکیبات ژل های تزریقی لیدوکائین است که درد هنگام تزریق را کاهش می دهد.

فیلر های دائمی یا غیر قابل جذب

فیلر های دائمی تاثیرات مطلوبی به همراه ندارد و همچنین طرفداران زیادی نخواهد داشت . چون متقاضیان پس از تزریق ممکن است شاهد عوارض خطرناکی را تجربه کنند. این فیلر ها به علت ایمنی پایین مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار نگرفته اند و تنها یک نوع فیلر توسط این سازمان تایید شده است. البته برخی از فیلر های دائمی مورد تایید سازمان اروپا و استرالیا CE قرار گرفته است. این سازمان شرکت های تولید کننده این ژل را مورد تایید قرار داده و عوارض و تاثیرات پس از آن را مورد تایید قرار نداده است. سازمان غذا و داروی آمریکا قابل اعتماد ترین سازمان بهداشتی شناخته می‌ شود.یکی از ویژگی های مهم ژل های غیر قابل جذب و دائمی این مسئله است که می‌ توان برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط عمیق سطح پوست مورد استفاده قرار داد اگر چه استفاده از این ژل ها در جهت رفع چین و چروک های خفیف و سطحی پوست در کلینیک های سر تا سر دنیا تایید نشده است.

• دانه های پلی متیل متاکریلات

پلی متیل متاکریلات جزء فیلر های غیر قابل جذب و دائمی است که سازمان غذا و داروی آمریکا آن را تایید کرده است. از این فیلر ها در جهت بر طرف کردن چین و چروک های و خطوط اطراف دهان و لب ها استفاده می شود. در برخی از مراکز زیبایی بدون توجه به قوانین سازمان غذا و دارو برای از بین بردن خطوط و بر طرف کردن نا همواری های سطح پوست که به علت زخم و اسکار ایجاد شده استفاده می کنند . در برخی کلینیک ها نیز برای برجستگی لب ها استفاده می شود.

پلی متیل متاکریلات نوعی فیلر پوستی دایمی است که با دست بشر و به صورت مصنوعی ساخته شده است و توانایی جذب شدن و تجزیه در بدن را نخواهد داشت. . اما بافت ها و لایه های بدن به راحتی می‌ توانند آن را تحمل کنند. سیستم ایمنی بدن نیز با تزریق این مواد خارجی به بدن واکنش های آلرژیک یا حساسیت زا یی از خود نشان می دهد .البته در هنگامی که پنی سیلین هم به بدن در جهت درمان بیماری ها به بدن تزریق می شود با حساسیت مواجه خواهد شد . پس از تزریق این فیلر ها امکان دارد با واکنش های حساسیت زا مواجه شوند . در صورتی که سلول و بافت های بدن می توانند این نوع فیلر را به راحتی تحمل کنند .زیرا بافت زیستی سازگار دارد . کار برد های دیگر آن ها به عنوان لنز های چشمی و سیمان استخوانی کاربرد دارد.

تنها فیلر ی که سازمان غذا و دارو تایید کرده است بلافیل یا آرته فیل است که توسط یک شرکت تولید می شود. این فیلر ها به صورت توپ های بسیار ریزی هستند که از جنس PMMA می باشند که با کلاژن گاوی و لیدوکائین ساخته می شوند .

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق ژل

انواع ژل های دائمی دیگر

فیلر های دائمی دیگر مانند روغن سیلیکون می باشد که البته در بین متخصصین و زیبا جویان مورد توجه نمی باشد و حتی این فیلر ها توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار نمی گیرد پس ما در این مطلب توضیحی در مورد آن ها ارائه نخواهیم داد.

فیلر های موقتی و قابل جذب

فیلر ها یی مانند هیالورونیک اسید، کلسیم هیدروکسی آپاتیت، پلی لاکتیک اسید و چربی ها جزء فیلر های موقتی و مناسب می باشند. این فیلر ها بر اساس ترکیبات و جنس هر کدام با یکدیگر فرق دارند . چربی ها در جهت جوان سازی و حجم دهی اجزای مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان فیلر طبیعی شناخته می شود. پس در طی این مطلب ما توضیحی در مورد چربی ها ارائه نخواهیم داد برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقالات مربوط به تزریق چربی در کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید.

• کلاژن

کلاژن نوعی پروتئین است که در بدن انسان ها نقش مهمی ایفا می کند و سبب استحکام و حالت کشسانی پوست ، استخوان ها و غضروف ها می شود . یکی از علت های دیگر بروز نشانه های پیری بر سطح پوست هر فرد کاهش میزان تولید کلاژن و تجزیه آن در بدن می باشد.

برای تهیه این فیلر ها از منابع حیوانی یا سلول های انسانی استفاده می شود . این کلاژن ها با بدن سازگار هستند و پس از تزریق عوارض خطرناکی را تجربه نخواهید کرد. ماندگاری کم این فیلر بر پوست از عیب های آن ها محسوب می شود . فیلر هایی که از کلاژن ساخته شده حدوداً سه تا چهار ماه دوام دارد و نسبت به فیلر های دیگر ماندگاری بسیار پایینی خواهد داشت. پس این فیلر های کاربرد چندانی ندارد.

• هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید جزء مواد طبیعی موجود در بدن می باشد که در بافت های مختلف بدن از قبیل پوست، غضروف و چشم ها وجود دارد. هیالورونیک اسید یک نوع ماده قندی است که در زمان ترکیب با آب زیاد حجیم تر می شود و ظاهری شبیه به ژل‌ دارد. این ژل به علت نتایج طبیعی و کاملا ایمن جزء پر طرفدار ترین ژل های تزریقی می باشد.

هیالورونیک اسید با کمک باکتری های که در آزمایشگاه ها وجود دارند ساخته می‌ شود و جز منابع حیوانی می باشد. این ژل ها پس از واکنش های شیمیایی شکل آن به گونه ای تغییر می‌ کند که میزان ماندگاری آن ها افزایش پیدا کند . ژل هایی که دارای هیالورونیک اسید می باشند در حدود شش ماه تا یک سال ماندگاری خواهند داشت.

• هیدروکسی آپاتیت کلسیم

این نوع فیلر ها ماده معدنی هستند که در محکم شدن دندان ها و استخوان ها نقش مهمی ایفا می کنند. هیدروکسی آپاتیت کلسیم زمانی که با محلولی خاص ترکیب شود به شکل ژل تبدیل می شود و در درمان چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از فیلر های موثر برای جوان سازی و شادابی پوست می باشد. ماندگاری این ماده معدنی نسبت به ژل های هیالورونیک اسید ماندگاری بیشتری دارد. که حدودا ۱۸ ماه ماندگار خواهد بود. این ژل ها را نمی‌ توان برای افزایش حجم دهی و برجستگی لب ها استفاده کرد.

• پلی لاکتیک اسید

پلی لاکتیک اسید فیلر مصنوعی تولید کننده دست بشر است که با بدن انسان ها سازگار ی کامل دارند و در تولید نخ های بخیه و پیچ های استخوانی نیز کاربرد دارد. تزریق پلی لاکتیک اسید در چند تزریق و در چند ماه انجام خواهد شد و میزان ماندگاری آن ها از ژل های موقتی هیالورونیک اسید طولانی تر می باشد که دو سال ماندگاری خواهد داشت.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق ژل

بهترین برند و ماده تزریق ژل برای متقاضیان کدام است؟

اگر بر اساس تایید پزشک شما کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل باشید مطمئنا به نتایج بی نظیری دست خواهید یافت. در جلسه مشاوره متخصصین در مورد برند ها، انواع ژل ها و فیلر ها و تاثیرات و ماندگاری آن ها اطلاعات کافی در اختیار شما قرار می دهند . شش ما باید انتخاب فیلر تزریقی را بر عهده پزشک خود بگذارید چون متخصصین در این زمینه تخصص کافی دارند و می توانند بهترین نتایج را برای شما حاصل خواهد شد.

در کلینیک های زیبایی در سر تا سر کشور ژل های حاوی هیالورونیک اسید مرغوب ترین و بهترین ژل های تزریقی محسوب می شود. زیرا تزریق آن ها بسیار سریع و راحت است و البته عوارض پس از آن بسیار نا چیز و گذرا می باشد. ترکیبات ژل های مرغوب با بدن انسان ها کاملاً سازگار می‌ باشند و بدن نسبت به آن ها واکنشی حساسیت زا و آلرژیکی نشان نخواهد داد و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

اگر شما به که به ژل های تزریقی حساسیت دارید یا از نتایج تزریق رضایت نداشته باشید متخصصین با استفاده از آنزیم های مخصوص به نام هیالورونید ژل تزریقی را استخراج می‌ کنند و این مسئله یکی از ویژگی‌ های متمایز ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد.

متخصصین مجرب و حرفه ای ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران در جلسه مشاوره اطلاعات جامعی در باره این روش زیبایی و نوع فیلر ها در اختیار شما قرار خواهند داد.

بهترین کاندیدای تزریق ژل چه کسانی هستند؟

همه کسانی که برای تزریق فیلر های پوستی به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه می‌ کنند اکثرا کاندیدای مناسبی برای تزریق‌ می باشند . البته در این فرآیند محدودیت هایی وجود دارد. اگر چه ژل های تزریقی را می توان بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی و جنسی انجام داد و یکی از پر کاربرد ترین روش های زیبایی، جوان سازی و حجم دهی به بخش های مختلف صورت و بدن می باشد.

افرادی که دخانیات مصرف می کنند نمی توانند به نتایج مطلوبی در این روش دست یابند زیرا دخانیات سیستم گردش خون را مختل خواهد کرد.

یکی از اصلی ترین مسائل در تزریق ژل داشتن سلامتی کامل متقاضیان می باشد . کسانی که پوستی با کیفیت مناسب دارند و حالت ارتجاعی و کشسانی پوستشان را از دست نداده اند کاندیدای مناسبی خواهند بود.

کسانی که در رده سنی ۳۰ سال به بالا هستند جزء طرفدار پرو پا قرص این فرآیند زیبایی هستند زیرا در سن ۳۰ سالگی به تدریج شاهد کاهش چربی های زیر پوست و بروز چین و چروک ها و خطوط بر سطح پوست خواهند بود .

معمولا پس از ۱۸ سالگی همه افراد می توانند این فرآیند را انجام دهند اما در زیر سن ۱۸ سال این فرایند زیبایی انجام نمی شود زیرا متقاضیان در این سنین به کامل رشد نرسیده‌ اند نتایج مطلوبی حاصل نخواهند کرد.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق ژل

عوارض تزریق ژل چیست؟

در طی این مطلب شما با انواع فیلر های پوستی آشنا شدید و بهترین برند های ژل ها و فیلر ها به شما معرفی شد . ژل های دارای هیالورونیک اسید یکی از مرغوب ترین ترین و پر طرفدار ترین ژل های تزریقی می باشد که البته مورد تایید سازمان غذا و دارو ی آمریکا قرار گرفته است.

اگر در جهت انجام تزریق فیلر های پوستی به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید می توانید از نتایج فوق العاده این روش بهره‌مند شوید. چون در این کلینیک از برند های مرغوب و سازگار با پوست استفاده می شود و شما با کمترین میزان عوارض به نتایج عالی و رضایت بخش دست خواهید یافت. در این کلینیک ها متخصصین اساس فرم صورت و ناحیه تزریق بهترین برند ژل را معرفی می کنند. پس از تزریق امکان دارد با عوارض جانبی از قبیل مقداری قرمزی و تورم همراه باشید که جز عوارض طبیعی این فرایند محسوب می شود . عوارض ایجاد شده پس از تزریق در مدت زمان محدودی بر طرف می شود. در صورت طولانی شدن عوارض بیشتر دو هفته پزشک را در جریان قرار دهید بروز عوارض جانبی پس از تزریق کاملا طبیعی می باشد و جای نگرانی ندارد.

برخی افراد در جهت پرداخت هزینه کمتر و یا بدون کسب اطلاع از معتبر بودن کلینیک ژل های نا مرغوب برای آن ها مورد استفاده قرار می گیرد و شاهد بروز عوارض خطرناکی از قبیل :

• جوش پوستی پس از تزریق
• عفونت شدید
• نا متقارن شدن صورت
• کبودی گسترده
• خونریزی شدید
• آسیب به بافت‌ های پوستی
• جا به جا بی ژل ها
• التهاب پوست
مواجه خواهید شد . پس قبل از اقدام به هر کدام از فرایند های زیبایی در باره میزان مهارت و تجربه پزشک خود و معتبر بودن کلینیک انتخابی خود تحقیق کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق ژل با برند های معتبر و جهانی که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است انجام می شود. تا شما همراه با مهارت و تخصص بالای متخصصین بهترین نتایج را با کمترین عوارض و هزینه ها با تعرفه استاندارد حاصل کنید.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

نوسانات قیمت ها یکی از دلایلی است که نمی توان برای روش های درمانی و زیبایی قیمت معینی اعلام کرد و حتی ژل ها در کشور های دیگر ساخته می‌ شوند و جزء محصولات وارداتی می باشند پس هزینه ثابت و مشخصی نخواهند داشت و یکی از موارد مهم بر هزینه ها می باشد.

• ژل های تزریقی در انواع مختلفی تولید شده که هر یک خصوصیات خاصی دارد و هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد البته مدت ماندگاری ژل ها نیز یکی از دلایل اصلی و موثر بر هزینه می باشد . انواع ژل های دارای هیالورونیک اسید از قبیل ژوویدرم ، بلاترو ، و رادیس اسکالپترا و…. می باشد و هزینه های آن ها بر اساس نوع کشور تولید کننده و ترکیبات آن ها و برند آن متغیر‌ می باشد. دلایل موثر دیگر که هزینه های این فرآیند زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد موقعیت جغرافیایی هر کلینیک و محل تزریق ، میزان دوز تزریق و مهارت و تخصص پزشک می باشد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران روش زیبایی و جوانسازی پوست با تزریق انواع ژل های با کیفیت و مرغوب و با تعرفه استاندارد برای زیبا جویان عزیز ارائه می شود. اگر می خواهید از هزینه‌ ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق ژل

مراقبت های قبل از تزریق ژل

• برای انجام هر یک از روش های زیبایی و درمانی به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید.
• در جلسه مشاوره شرکت کنید و با پزشک خود در مورد این فرآیند زیبایی مشورت کنید بدون ترس و خجالت در مورد سوالات و ابهامات ذهن خود گفت و گو کنید .
• در مورد انواع برند ها و مارک های ژل های تزریقی اطلاعات بیشتر حاصل کنید .
• چند روز قبل از انجام این فرایند زیبایی از مصرف انواع آنتی بیوتیک ها، دارو های رقیق کننده خون، دارو های ضد التهابی، مکمل ها و ویتامین ها بپرهیزید.
• دو هفته قبل از تزریق از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی امتناع کنید
• اگر نسبت به دارو های بی حس کننده و ژل های تزریقی دچار حساسیت و آلرژی می شوید پزشک را مطلع کنید.
• زمان مراجعه به کلینیک صورت خود را پاکسازی کنید و آرایش نداشته باشید و از محصولات آرایشی مانند لوسیون و نرم کننده استفاده نکنید.
• در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و دارو هایی که استفاده می کنید قرار دهید.
• دو روز قبل از آغاز جلسه تزریق با نوشیدن آب زیاد، بدن خود را هیدراته کنید تا بتوانید به نتایج بهتری دست یابید.

مراقبت های پس از تزریق ژل

• پس از انجام این عمل زیبایی از دست زدن، فشار دادن ، لمس کردن و گرم کردن ناحیه تزریق بپرهیزید.
• از پوشیدن لباس های زیر و چسبان خودداری کنید.
• آب فراوان بنوشید تا پوست خود را هیدراته کنید.
• تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از آرایش صورت خود بپرهیزید.
• تا سه روز از انجام انواع فعالیت های ورزشی و سنگین خودداری کنید.
• در معرض نور خورشید، گرد و غبار و باد قرار نگیرید .
• در صورت بروز حساسیت و واکنش های آلرژیک پزشک را در جریان قرار دهید.
• در صورت طولانی شدن عوارض بیشتر از دو هفته پزشک را مطلع کنید.
• با استفاده از کمپرس سرد التهاب و قرمزی پوست را کاهش دهید .
• در صورت تجویز دارو، دارو ها را سر وقت مصرف کنید از خاراندن پوست بپرهیزید.
• هنگام استراحت زیر سر تان را با کمک دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق ژل

اثرات و نتایج

فیلر های تزریقی در انواع مختلفی وجود دارند و در طی این مطلب با تاثیرات آن بر پوست آشنا شدید. هر کدام از این فیلر ها بر حسب ترکیبات و ماندگاری آن ها با یکدیگر فرق دارند و به سه دسته موقتی، نیمه موقتی و دائمی مشخص می‌ شوند.

ژل های موقتی ماندگاری کم تری نسبت به ژل های دیگر دارد بنابراین طرفداران زیادی ندارد . اما از نظر ایمنی بسیار مناسب و معتبر هستند. این ژل ها حاوی کلاژن هستند و تاثیرات فوق العاده ای بر پوست خواهند داشت. ماندگاری این ژل ها ۳ تا ۴ ماه می باشد.

ژل های دائمی تحت تاییدیه سازمان غذا و دارو نمی باشند و به علت عوارض خطرناک و شدید مورد تأیید متخصصان زیبایی نیز قرار نگرفته است. ژل دائمی بلافیل که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته که برای بر طرف کردن چین و چروک ها و خطوط عمیق کاربرد دارد. ژل های موقتی، دارای هیالورونیک اسید است که به علت این که این ماده در بدن به طور طبیعی وجود دارد و بدن واکنش حساسیت زایی شدید نشان نمی دهد و می تواند نتایج کاملاً طبیعی به همراه داشته باشد. این ژل ها به تدریج با بافت های بدن یکسان می شود و شما می توانید نتایج کاملاً طبیعی به همراه دارد دوام ژل های دارای هیالورونیک اسید در حدود ۹ تا ۱۸ ماه می باشد و شما در پایان دوره ماندگاری می توانید این عمل را مجدداً تکرار کنید. دلایل مختلفی مانند سوخت و ساز بدن، برند ژل ها و ترکیبات آن بر مقدار ماندگاری تاثیر گذار خواهد بود.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق ژل

دوره نقاهت پس از تزریق ژل چقدر است؟

بیشتر ژل های حاوی هیالورونیک اسید دارای مواد بی حس کننده هستند پس نیاز به حسی نمی باشد با پایین بودن آستانه درد هر فرد متخصصین مجددا از بی حسی موضعی استفاده می کنند. بنابراین در هنگام تزریق هیچ دردی احساس نمی شود. تزریق فیلر های تزریقی نیز به صورت سرپایی انجام می شود سپس پس از تزریق بدون نیاز به دوره نقاهت و استراحت می توانید فعالیت‌ های روزانه خود را ادامه دهید. ژل های حاوی هیالورونیک اسید به دلیل ویژگی خاص پس از ترکیب با آب حجم آن چندین برابر خواهد شد بنابراین توصیه می شود مصرف مایعات را پس از تزریق افزایش دهید تا بتوانید به نتایج بهتری دست یابید. با استفاده از کمپرس سرد عوارض پس از تزریق مانند تورم، التهاب و قرمزی خفیف کاهش می‌ یابد و همچنین سبب از بین بردن سوزش و تورم محل تزریق خواهد داشت.
پس از تزریق تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید؛ همچنین در برابر نور خورشید قرار نگیرید تا تاثیرات تزریق را سریع تر مشاهده کنید و از تحریک پوست پیشگیری شود .

تعداد جلسات تزریق ژل چقدر است؟

جلسات مشاوره قبل از تزریق ژل انجام می شود تا در طی این جلسه متخصصین حرفه ای و با تجربه کلینیک زیبایی الهیه تهران به برسی بافت، ساختار و اجزاء مختلف صورت زیبا جویان عزیز بپردازد همچنین میزان حالت ارتجاعی پوست را نیز مورد بررسی قرار دهند . متخصصین در این جلسات توضیحات جامعی در مورد انواع مارک ها و فیلر های تزریقی برای شما ارائه خواهند داد و میزان دوز تزریق فیلر مشخص می شود. مراحل انجام تزریق در یک جلسه کوتاه مدت به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه انجام می شود. البته مدت زمان جلسه درمان به میزان دوز و ناحیه تزریق وابسته است.

پس از پایان جلسه تزریق ژل می‌ توانید کلینیک را بلافاصه ترک کنید و به فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید . در نتیجه نیاز نیست که زمان زیادی برای انجام تزریق صرف کنید . پس از پایان دوره ماندگاری ژل های تزریقی می توانید برای ماندگار کردن و کسب نتایج بهتر اقدام کنید. افرادی که پس از تزریق ژل دچار حساسیت می شوند و یا از نتایج رضایت ندارند می توانید با مراجعه به کلینیک ژل تزریق شده را استخراج کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

مزوژل چیست؟  با کاربرد ها و مزایای آن آشنا شوید

نتیجه گیری

برای انجام تزریق انواع فیلر ها از جمله ژل ها مهم ترین مسئله ای که باید در مرحله اول مورد توجه قرار دهید میزان مهارت و تخصص پزشک و انتخاب کلینیک تخصصی می باشد. همه کلینیک های تخصصی دارای مجوز وزارت بهداشت هستند در کلینیک ها ی معتبر پزشکان با تجربه با کادر پزشکی با دلسوز خدمات زیبایی را برای زیبا جویان عزیز ارائه می دهند. در این کلینیک از فیلر هایی با مارک های جهانی و معتبر برای تزریق استفاده می‌ کنند و شما می توانید با خیال آسوده از نتایج بی نظیر آن لذت ببرید. متخصصین زیبایی نوع فیلر را بر حسب نوع پوست، ویژگی های بدنی هر فردی، اجزاء صورت و محل تزریق انتخاب می کنند. پس انتخاب ژل را بر عهده پزشک خود قرار دهید و به پزشک خود در این زمینه اعتماد کنید .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین متخصصین زیبایی با مهارت و تخصص بالا ارائه خدمت می کنند و شما عزیزان می توانید از بهترین مارک های جهانی برای جوان سازی پوست و حجم دهی به اجزاء مختلف صورت و بدن خود استفاده کنید. متخصصین ابتدا قبل از ارائه خدمات زیبایی به مواردی مانند سن متقاضیان، میزان آسیب های پوست، سلامتی عمومی فرد و سوابق پزشکی توجه می کنند سپس مراحل انجام این فرآیند زیبایی ارائه خواهد شد تا شما با کمترین حد عوارض بتوانید از نتایج رضایت بخشی حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09120043630
02191012756
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinicelahieh
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicelahieh.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/jtim
لینک آپارات: https://aparat.com/v/MqtV5
لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/PnFHIFjm
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1492462754782973953?s=20&t=ge9qjwHboA6iLJiQm3sUEw
لینک یوتیوب: https://youtu.be/nP5dxWYT4ms
تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.