راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از پرکاربرد ترین روش های زیبایی است که موثرترین روش برای از بین بردن چین و چروک های پوستی می باشد . در این روش ژل های تزریقی سبب جبران چربی های از دست رفته در نواحی مختلف صورت و بدن می باشد و باعث جوانی و شادابی چهره و بهبود چین و چروک ها خواهد شد. ژل های تزریقی با بازسازی و ترمیم بافت های پوست به طور دائمی یا موقت چین چروک و خطوط را از بین می‌ب رد تا حس جوانی و شادابی را به شما بازگرداند.

همراه با افزایش سن شما در نواحی کناره بینی و اطراف دهان شاهد خطی عمیق و بلند خواهید بود که به نام خط خنده شناخته می شود. این خطوط سبب جدایی لب ها و گونه ها می شود و طویل و  عمیق می باشد. افراد زیادی که دچار این مشکل شده اند به دنبال راه حلی موثر مناسب می‌ باشند. برطرف کردن این خط در هر سنی امکان پذیر است و کسانی که از وجود آن بر چهره خود ناراضی هستند می توانند در جهت رفع آن اقدام کنند.

درمان خط خنده با تزریق ژل

روش های مختلفی برای از بین بردن خط خنده ابداع شده است که یکی از پرکاربردترین روش ها تزریق ژل می باشد. شاید تاکنون شایعات زیادی در مورد تجربیات ناموفق برخی افراد که با مراجعه به مکان های نامعتبر در مورد تزریق ژل شنیده اید و این موضوع باعث نگرانی و اضطراب شما شده است.  برخی افراد فکر می‌ کنند که با تزریق ژل سلول های عصبی در دور دهانشان فلج شد و سبب از دست رفتن زیبایی صورت می شود. و حتی برخی دیگر در مورد جمع شدن ژل در زیر پوست و به وجود آمدن بیماری ها صحبت می کنند.

باید توجه داشته باشید که آیا صحبت های گفته شده واقعیت دارد و حرف و حدیث هایی که در مورد این فرآیند و اثرگذاری آن صحیح است؟ آیا تزریق ژل می تواند بهترین گزینه برای برطرف کردن خط خنده باشد؟ در این مطلب ما می‌خواهیم همه ابهامات و نگرانی های شما را به پایان برسانیم و به سوالات شما پاسخ دهید بدهیم.

ژل هایی که برای از بین بردن خط خنده  مورد استفاده قرار می‌گیرند نوعی پر کننده پوستی هستند. پس از انجام این عمل در قسمت هایی که چربی پوست تحلیل رفته است پر و حجیم می شود. این عمل باعث از بین رفتن چین و چروک ها و خطوط در ناحیه تزریق خواهد شد و جوانی و شادابی مجدد چهره شما قابل مشاهده می باشد.  همچنین این عمل برای کسانی که پوست اطراف لب هایشان شل و افتاده شده است گزینه مناسبی می باشد.

مراحل تزریق ژل

یکی از مهم ترین مراحل تزریق ژل انتخاب کلینیک معتبر و پزشکی ماهر و با تجربه بالا در زمینه زیبایی چهره می باشد. این مراحل اولیه باید با دقت بالا انجام شود و شما نگرانی های پس از تزریق را نداشته باشید. همچنین از عوارض احتمالی آن در امان باشید . پزشک با انجام معاینات در کلینیک تخصصی میزان حجم ژل و نوع آن را تعیین می کند. مراقبت هایی که باید قبل از انجام این عمل زیبایی انجام دهید برای شما توضیح داده می شود.

هنگام مراجعه به کلینیک های زیبایی در زمان تعیین شده همه مراقبت هایی که پزشک قبل از تزریق برای شما توضیح داده است را باید به خوبی انجام دهید تا پس از تزریق دچار مشکل نشوید. قبل از آغاز تزریق ، ناحیه تزریق ژل ضدعفونی و بی حس می شود.  در مراحل بعدی ژل بر اساس حجم تعیین شده در نقاط مورد نظر تزریق خواهد شد. انجام این عمل زمان زیادی نیاز ندارد و شما پس از انجام آن نیاز به گذراندن دوره نقاهت نخواهید داشت و می توانید پس از خارج شدن از کلینیک فعالیت‌ های روزانه خود را آغاز کنید.

مزایای تزریق ژل برای از بین بردن  خط خنده

یکی از مزایای قابل توجه تزریق ژل در درمان خط خنده جوان سازی پوست این ناحیه می باشد. با استفاده از این عمل همه چین و چروک ها  در اطراف لب که زیبایی خنده شما را از بین بردند بر طرف می ‌شود تا شما خنده های زیبا تر داشته باشید. این عمل زیبایی عوارض خاصی به همراه ندارد و پس از انجام آن نیاز به پانسمان کردن و ریکاوری و بستری شدن نمی باشد. هزینه تزریق ژل در محو کردن خط خنده زیاد نیست و شما می توانید بدون تجربه کردن عوارض و حساسیت ها از نتایج این روش انتخابی خود لذت ببرید.

در واقع اگر تزریق ژل برای شما در مکان های تخصصی و معتبر انجام شود هیچ نقصی مشاهده نمی شود اما در غیر این صورت با مواردی مانند حساسیت و آلرژی همراه خواهید شد. یکی از مواردی که تزریق ژل توسط افراد غیر متخصص انجام شود نامتقارن شدن دو طرفه صورت و یکسان نبودن میزان تزریق در دو طرف صورت می باشد. باید توجه داشته باشید که با انتخاب نادرست کلینیک و پزشک با این مشکلات مواجه می شوید. پس  قبل از انجام آن از میزان مهارت متخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.

از بین بردن خط خنده با تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

چه کسانی نمی توانند برای درمان خط خنده از تزریق ژل استفاده کنند؟

برای کسانی که در شرایط مساعدی قرار دارند تزریق ژل ممنوع نیست. اما کسانی که درگیر بیماری های خاص مانند خود ایمنی، جراحت باز در ناحیه تحت تاثیر، عفونت های پوستی، کسانی که دائماً به مصرف دارو های رقیق کننده می پردازند نمی توانند از این عمل زیبایی بهره مند شوند.

زنان باردار و شیر ده نیز بهتر است تزریق ژل را به پس از گذراندن این دوره  موکول کنند.

تزریق ژل برای کسانی که:

  • نسبت به ژل ها حساسیت ندارند.
  • کسانی که به دنبال نتایج سریع و موثر هستند.
  • کسانی که نمی خواهند از عمل های جراحی استفاده کنند.
  • کسانی که چهره نامتقارن دارند و خطوط در اطراف لب هایشان نمایان شده است مناسب می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هایفوتراپی
هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا
آبرسان های پوست صورت
معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

عوارض درمان خط خنده با تزریق ژل

برخی افراد به دلیل ترس از عوارض پس از تزریق،  از انجام این عمل سر باز  می زنند. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که در صورت انتخاب کلینیک معتبر برای تزریق ژل و برطرف کردن خط خنده استفاده از ژل های مرغوب هیچ عوارضی به همراه ندارد. البته منظور ما از عوارض قرمزی و التهاب پس از تزریق نیست چون این عوارض کاملاً طبیعی هستند و در صورت اعمال مراقبت های توصیه شده و استفاده از کمپرس سرد در عرض چند ساعت برطرف می شود. خوشبختانه متخصصان ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران  در این زمینه تخصص و مهارت کافی دارند و با انتخاب برند های معتبر می توانند زیبایی و جوانی را به چهره شما بازگرداند. تاکنون در این کلینیک هیچ عوارض غیر قابل پیش بینی و خاصی رخ نداده است.

در برخی از آرایشگاه ها و مراکز غیر تخصصی تزریق ژل انجام می شود. پس شما باید نگران عوارض پس از آن باشید اگر این مکان ها را انتخاب کنید. عوارض این عمل تا مدت ها با شما همراه خواهد بود که شامل موارد زیر می باشد:

  • ملتهب شدن پوست، سوزش، خارش و تورم طولانی مدت و کبودی در محل تزریق
  • ایجاد آلرژی و حساسیت
  • به وجود آمدن زخم و ایجاد عفونت در ناحیه تزریق
  • آسیب رسیدن به اعصاب و فلج شدن صورت
  • جمع شدن ژل در زیر پوست، گلوله گلوله شدن و سفتی پوست در ناحیه تزریق( در صورت مراجعه به کلینیک های نا معتبر و استفاده از ژل های نامرغوب)
  • نامتقارن شدن اجزای صورت و تغییر حالت چهره

برند های معتبر ژل برای درمان خط خنده کدامند؟

استفاده از ژل های مرغوب و برند معتبر توسط متخصصین با تجربه انجام می شود و بر اساس میزان چین و چروک‌ ها، سن فرد و جنس پوست تعیین می شود . در واقع ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند و جزء  ژل های طبیعی محسوب می شوند.

بهترین نوع ژل های از بین برنده خط خنده محسوب می شود. این ژل ها به دلیل داشتن ترکیبات طبیعی برای ترمیم و بازسازی پوست و بافت ها بسیار مناسب است. و از ایجاد علائم پیری و آسیب رسیدن به سلول ‌های پوستی پیشگیری می‌ کند.

مرغوب ترین برند های ژل که در درمان خط خنده مورد استفاده قرار می گیرد شامل :

ژوویدرم، رستلین، بلوترو  و اسکالپترا می باشد. ترکیبات که در این برند ها وجود دارند که همگی در برطرف کردن خط خنده مناسبند. میزان ماندگاری ژل ها و تاثیرات آن بر خط خنده در همه ژل ها متفاوت می باشد. بنابراین این موضوع سبب تفاوت در میزان ماندگاری و هزینه آن خواهد شد.

مدل های مارک ژوویدرم  شامل juvderm ultra plus Xc, juvderm, juvderm volblla, Ultra Xc می باشد و در درمان خط خنده بسیار موثر می باشد . میزان ماندگاری در هرکدام از برند ها یک تا دو سال می باشد.

ژل  اولترا پلاس برای برطرف کردن خطوط عمیق خنده مورد استفاده قرار می‌گیرند .برند آلترا چین و چروک های سطحی نیز را رفع می کند و ژل های دیگر در رفع خط خنده عمیق و طولانی موثر می باشد.

در بین برند های رستلین مدل Restylane Defyne برای خطوط عمیق کاربرد دارند و ماندگاری آن ها یک سال می باشد. مدل Restylane Lyft میزان ماندگاری آن با مدل دیگر یکی است و در جهت پر کردن خطوط متوسط و عمیق خنده موثر می باشد. برند Restylane Silk سبب محو کردن خطوط سطحی می شود و و ماندگاری آن ۶ ماه می باشد.

پس از استفاده از برند اسکارلپترا باید برای مشاهده نتایج مقداری صبور باشید. زیرا این ژل ها به تدریج در پوست جذب می شوند تا چهره حالتی طبیعی و زیبا پیدا کند. برخی از کلینیک های تخصصی از این ژل برای رفع خطوط عمیق خنده استفاده می کنند میزان ماندگاری این نوع ژل تقریباً دو سال است  و شاید شما زیاد متوجه تاثیرات طولانی مدت آن نشوید .استفاده از ژل های برند بلوترو بالانس نیز در جهت رفع خطوط متوسط و عمیق خنده کاربرد دارد. مشاهده نتایج این ژل ها بسیار کوتاه است و مدت ماندگاری آن ۶ ماه می باشد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق ژل برای اجزاء مختلف صورت و بدن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود. در این کلینیک از برند های مرغوب با اثرگذاری بالا بهره مند خواهید شد. اگر شما نیز می خواهید علائم پیری از چهره خود برطرف کنید و نگران عوارض پس از تزریق ژل هستید ما مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا در این کلینیک شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای پزشک با آگاهی کامل و بدون ترس در انجام این فرآیند زیبایی اقدام کنید.

هزینه درمان خط خنده با تزریق ژل چقدر است؟

بر اساس میزان چین و چروک اطراف دهان و محل خط خنده هزینه تزریق متفاوت می باشد. هرچه خط خنده طولانی تر و عمیق تر باشد شما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. زیرا برای این خطوط باید ژل بیشتری در این ناحیه تزریق شود . یکی از موارد دیگر تاثیر گذار برند و مارک ژل مورد استفاده می باشد. عواملی مانند میزان تخصص پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز در هزینه ها تاثیر گذار می باشد .

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما  تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان می باشد.

 مراقبت های قبل از تزریق ژل برای خط خنده

برای از بین بردن خطوط اطراف لب و خط خنده مراقبت های توصیه شده را انجام دهید تا بتوانید نتایج مورد نظر را حاصل کنید.

  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشکتان را آگاه کنید.
  • اگر نسبت به ژل های تزریقی و دارو های بی حسی، حساسیت دارید پزشک را در جریان قرار دهید.
  • ۷ روز قبل از تزریق از مصرف دارو های رقیق کننده خون ،همچنین ویتامین a ، ویتامین e و غذا هایی که باعث شل شدن خون می شود امتناع کنید.
  • یک هفته قبل از انجام عمل زیبایی از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و نوشیدنی ‌های الکل دار بپرهیزید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن بپرهیزید و پوستتان صورت تان کاملاً تمیز باشد.

 مراقبت های پس از تزریق ژل برای برطرف کردن خط خنده

  • برای پیشگیری از کبودی و تورم از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • در صورت تجویز دارو توسط پزشک دارو ها را به موقع مصرف کنید و از مصرف خودسرانه دارو بپرهیزید.
  • تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن صورت خودداری کنید .
  • از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و حمام داغ خودداری کنید.
  • از ماساژ دادن و گرم کردن ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • هنگام استراحت زیر سرتان را با کمک دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید.
  • تا هفت روز از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون ضد و التهابی خودداری کنید.
  • از انجام فعالیت های ورزشی، جابجایی وسایل سنگین و فرایندهایی که باعث تعرق شما می شود بپرهیزید.

 اثرات و نتایج

بر اساس برند و مارک ژل مدت ماندگاری تزریق برای همه افراد متفاوت می باشد. البته عواملی مانند ویژگی های بدنی هر  فرد مانند جنس پوست،  میزان عمق و بلندی خط خنده، سن فرد، سبک زندگی و سوخت و ساز بدن بر میزان ماندگاری تاثیر گذار خواهد بود. اما می توان میزان ماندگاری تزریق یک تا دو سال اعلام کرد. به تدریج میزان اثرات تزریق ژل کاهش می‌ یابد و ژل ها در پوست جذب می شوند. بنابراین اثرات آن کاهش می‌ یابد و حالت انعطافی و کششی پوست از بین می رود. پس باید برای بازیابی جوانی و طولانی کردن میزان ماندگاری تزریق را مجدداً تکرار کرد .نتایج تزریق ژل پس از چند روز قابل مشاهده می باشد زیرا باید عوارض جانبی آن رفع شود. پس از انجام عمل مقداری قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق ایجاد می‌ شود و به محض برطرف شدن این عوارض نتایج قابل مشاهده می باشد. پس از یک هفته ژل های تزریقی با بافت ناحیه تزریق یکی می شوند و شما نتایج طبیعی و نهایی را مشاهده می کنید.

از بین بردن خط خنده با تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

 دوره نقاهت پس از بین بردن خط خنده با تزریق ژل چقدر است ؟

تزریق کردن ژل در اطراف لب و خطوط خنده به طور سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین در حین تزریق هیچ دردی احساس نخواهید کرد. پس از پایان آن می‌توانید به محل کار یا منزل خود بازگردید. در این روش نیاز به هیچ گونه برش، بخیه و خونریزی نیست. بنابراین نیاز به دوره ریکاوری و استراحت نمی باشد.  با مصرف مایعات زیاد و استفاده از کمپرس سرد می توانید نتایج بی‌نظیری پس از تزریق حاصل کنید و قرمزی و التهاب ایجاد شده در این ناحیه را برطرف کنید.  متخصصان برای پیشگیری از عفونت دارو های مناسبی تجویز می‌ کنند. دارو ها را سر وقت مصرف کنید و از ماساژ دادن و گرم کردن ناحیه تزریق خودداری کنید تا اثرات ژل را افزایش دهید.

تعداد جلسات از بین بردن خط خنده با تزریق ژل چقدر است ؟

پس از انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر در جلسه مشاوره در مورد برند و مارک ژل سوالات خود را بپرسید و انتظارات اهداف خود را بیان می کنید. سپس پزشک در مورد مراقبت های قبل و بعد از تزریق با شما گفت‌وگو خواهد کرد. انجام  تزریق در مدت ۳۰ دقیقه انجام می شود و پس از پایان جلسه تزریق شما به منزل باز می گردید . مدت زمان انجام عمل به میزان تزریق بستگی دارد. پس از یک تا دو سال شما می توانید برای تمدید این فرایند زیبایی مجدداً به کلینیک مراجعه کنید .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/ph17

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.