آیا امکان انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری وجود دارد

آیا امکان انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری وجود دارد

آیا امکان انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری وجود دارد ؟

یکی از دوران زیبا و منحصر به فرد خانم ها دوران بارداری است که در این دوران تغییرات و تحولاتی در بدن خانم ها ایجاد می شود .  تغییرات هورمونی در این دوران ممکن است کمی آن ها را نگران کند. با تغییرات هورمونی و افزایش سطح برخی از هورمون ها مانند آندروژن و استروژن به ویژه در سه سوم بارداری باعث شدت یافتن مو های زائد خواهد شد و به طور نا خواسته مو های صورت،  گردن ،سینه ها و شکم  رشد بیشتری خواهند داشت.

البته رشد سریع مو ها در این دوران امری کاملاً طبیعی است و به احتمال زیاد پس از زایمان و بازگشت هورمون های بدن به سطح متعادل خود به خود این مو ها از بین خواهند رفت.  خانم ها در دوران بارداری کمی حساس تر و رنجور می‌ شوند و از افزایش مو های زائد خود رنج می برند و ترجیح می دهند راهی مناسب را برای از بین بردن دائمی موهای زائد خود استفاده کنند اما به نظر شما در این دوران می توان مو های زائد را با روش های کلینیکی مانند لیزر از بین برد و آیا این روش درست و ایمن است ؟

در ادامه مطلب ما می خواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و سوال هایی که در ذهن شما در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد را پاسخ دهیم.  پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در این وبلاگ کلینیک الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیزر موهای زائد چیست ؟

همه ما می دانید که با استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر می توان به شکل مطلوب و دائمی موهای زائد بخش های مختلف بدن را از بین برد.  این فرایند زیبایی روشی کاملا غیر تهاجمی است و در چند سال اخیر یکی از محبوب ترین روش ها برای همه خانم ها و آقایانی است که به زیبایی و شادابی پوست خود اهمیت می دهند.

در این فرایند  زیبایی مو های زائد با استفاده از پرتو های نوری لیزر از بین می رود. زمانی که پرتو ها به ریشه مو های زائد نفوذ می کند. پرتو ها توسط ملانین های تیره رنگ موجود در سلول ها جذب می شوند و به دلیل گرما ی ناشی از پرتو ها فولیکول ها تخریب شده و مو های زائد از بین می رود.

با تخریب فولیکول های مو در این روش،  رویش مو های زائد به طور قطع متوقف شده و در این ناحیه شاهد رشد معین نخواهید بود. اما اگر این تکنیک با مهارت کافی انجام نشود وفولیکول ها را دچار آسیب کنید . مجدد مو ها شروع به رشد می کند و مطمئناً ضخامت و میزان تراکم آن ها نسبت به مو های زائد قبلی کمتر خواهد بود.

متقاضیان می توانند با کمک پرتو های لیزر روش و رویش مو های زائد را کند تر کنند اما متاسفانه تضمینی برای این روش وجود ندارد که صد در صد مو های زائد را نمی توان از بین برد .

به همین دلیل متخصصین توصیه می‌ کنند برای کسب نتایج مطلوب در جلسات پیش بیشتر حضور داشته باشند و متخصصین جلسات لیزر را با فاصله معینی تعیین می کنند اما نباید فاصله بین جلسات طولانی مدت شود .معمولاً ۶ جلسه لیزر با فواصل ۴۵ روزه  ۷۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد را از بین می برد.

سیکل رشد مو ها در طی سه مرحله انجام خواهد شد که عبارت است از :

1.       مرحله رشد

 در این مرحله فولیکول ها به تولید مو های جدید می پردازند.

2.       مرحله انتقالی

در طی این مرحله رشد مو ها ادامه دار خواهد بود.

3.       مرحله استراحت

 در این مرحله شاهد ریزش مو ها می باشید.

 هنگامی که خانم ها در دوران بارداری قرار دارند با تغییر سطح هورمون های بدن در این دوران مرحله استراحت طولانی به تعویق می افتد . در نتیجه شدت ریزش مو ها کند تر شده و حتی خانم های باردار متوجه تیرگی و ضخامت مو های خود می شوند .

زیرا ، در این دوران میزان تولید ملانین نیز در پوست افزایش می یابد و رویش مو های زائد در بخش های مختلف بدن مانند سینه یا شکم نیز افزایش خواهد یافت .

خانم ها پس از مشاهده مو های زائد در نواحی مختلف بدن خود نگران می شوند در صورتی که این اتفاق نگران کننده نیست و امری کاملا طبیعی می باشد و به دلیل افزایش هورمون های آندروژن و استروژن حاصل خواهد شد که به طور نا خواسته مو های زائد در دوران بارداری به شدت افزایش خواهد یافت.

 موهای زائدی که در نواحی مختلف بدن رشد می کنند در بازده زمانی سه تا شش ماه پس از بارداری و بازگشت هورمون ها به میزان متعادل مجدداً دچار ریزش می شود.

مراحل انجام لیزر موهای زائد :

پس از انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی در جهت از بین بردن مو های زائد با استفاده از روش زیبایی لیزر متخصصین با تجربه و حرفه ای بر اساس رنگ مو،  ضخامت مو ها، رنگ پوست ، نوع دستگاه لیزر را برای تاثیر گذاری بیشتر تعیین می کنند.

در هر یک از دستگاه های لیزر، طول موج پرتو ها کاملاً متفاوت است.  در کلینیک های معتبر و تخصصی در جهت از بین بردن مو های زائد از دستگاه های پیشرفته الکساندرایت، روبی،  ان دیاگ و دیود استفاده می شود. مثلاً متخصصین در جهت از بین بردن مو های زائد تیره یا سیاه رنگ و پوست های روشن از دستگاه های الکساندرایت استفاده خواهند کرد.

 دستگاه های ان دیاگ به دلیل داشتن طول موج بیشتر در عمق بیشتری از پوست نفوذ خواهند کرد. اما دستگاه های الکساندرایت به دلیل مزایایی از قبیل سهولت کار ، خنک کنند گی قوی و احساس نکردن درد برای پوست های روشن پاسخگویی بهتری خواهد بود.

 طول موج دستگاه الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر ، ان دیاگ ۱۰۶۴ و دایود  ۸۱۰ نانومتر می باشد.‌ نوع دستگاه در کلینیک های زیبایی بر اساس رنگ مو و پوست تعیین می شود.

پس از انتخاب نوع دستگاه وطول موج پرتو های آن ناحیه مورد نظر ضد عفونی شده و فرایند بی حسی انجام می شود و پس از انتقال پرتو های لیزر به ناحیه مورد نظر پرتو ها توسط رنگدانه هایی که در فولیکول ها قرار دارند جذب می شوند .‌با جذب پرتو ها توسط ملانین ها پیوند بین آن ها شکسته شده و به تخریب فولیکول ها می پردازد و در نهایت رویش مو ها در ناحیه متوقف می شود .

هر جلسه لیزر در  مدت زمان کوتاهی و در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد. متخصصین برای همه متقاضیان تعداد جلسات متعددی را در نظر می‌گیرند و تعداد جلسات بر حسب ناحیه مورد نظر،  میزان تراکم مو های زائد و رنگ مو، رنگ پوست و ضخامت مو ها مشخص می شود.

لیزر
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیزر

مزایای لیزر موهای زائد :

  • روشی کاملا ایمن و بی خطر

دستگاه های پیشرفته لیزر می تواند به شکل مطلوبی مو های زائد را از بین ببرد.  این دستگاه ها طوری طراحی شده اند که هیچ خطری برای پوست و بافت های دیگر بدن نخواهند داشت و عملکرد این دستگاه ها مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است.‌ در نتیجه با به مراجعه به کلینیک های معتبر و تخصصی شما پس از لیزر شاهد عوارض خطرناک و احتمالی نخواهید بود.

  • روشی بدون درد

خوشبختانه استفاده از دستگاه های پیشرفته امروزی به دلیل داشتن سیستم خنک کنند گی در هنگام دریافت پرتو های لیزر سبب می شود که متقاضیان احساس درد نداشته باشد و حتی متخصصین برای کنترل درد در حین لیزر بی حسی موضعی را انجام می‌ دهند.

  • اثر بخشی سریع

متخصصین برای بر طرف کردن مو های زائد چند جلسه را برای زیبا جویان عزیز در نظر می‌ گیرد . تاثیرات این فرایند بر مو های زائد به سرعت اتفاق می افتد و شما سه هفته  پس از پشت سر گذاشتن اولین جلسه لیزر شاهد ریزش مو ها خواهید بود.

بدون نیاز به دوره نقاهت پس از پایان جلسه لیزر متقاضیان می‌ توانند بدون معطلی کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند. بنابراین نیاز به دوره استراحت و نقاهت نخواهند داشت.

  • هزینه مقرون به صرفه

هر یک از روش های از بین بردن مو های زائد به صورت سنتی باید چند روز یکبار تکرار شود. بنابراین شما باید این هزینه را دائماً پرداخت کنید تا بتوانید ابزار های از بین بردن مو های زائد خود را از قبیل تیغ،  ژیلت، اپیلاسیون و … را تهیه کنید و مطمئناً برای تهیه ابزار هر بار هزینه در نظر می گیرید .

  پس از فرایند لیزر در طی چند جلسه می تواند مو های زائد شما را برای همیشه از بین ببرد و شما با این روش می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

  • صرفه جویی در زمان

از بین بردن مو های زائد در طی چند روز پشت سر هم مطمئنا زمان زیادی از شما خواهد گرفت. زیرا  روش‌ های دیگر به غیر از لیزر نمی تواند رویش مو های شما را متوقف کند و پس از چند روز مجدداً شاهد رشد مو ها خواهید بود.

شما می‌ توانید با کمک دستگاه های پیشرفته لیزر ۷۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد خود را برای همیشه از بین ببرید و لازم نیست دیگر چند روز یکبار برای حذف مو های زائد خود زمانی را در نظر بگیرید. مدت زمان جلسات لیزر بسیار کوتاه است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد.

  • بدون بروز حساسیت ها و واکنش های آلرژیک

مطمئناً شما پس از استفاده از روش های قدیمی و سنتی برای از بین بردن مو های زائد خود دچار حساسیت های پوستی،  خارش ، سوزش و حتی بریدگی و رویش مو های زیر پوستی خواهید بود اما با کمک فرایند لیزر دیگر شاهد این عوارض نخواهید بود.

  • استفاده برای بخش های مختلف بدن

خوشبختانه با روش پیشرفته لیزر شما می توانید مو های زائد اجرا مختلف بدن خود را از بین ببرید. فرایند لیزر برای حذف مو های زائد صورت،  دست‌ ها،  پا ها،  بیکینی و زیر بغل،  کمر و پشت مورد استفاده قرار می گیرد.

کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد چه کسانی هستند ؟

متوقف کردن رشد مو های زائد با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته لیزر جزء پر کار ترین روش های زیبایی محسوب می شود که طرفداران آن روز به روز افزایش می یابد.

  البته مشکلات هورمونی تاثیرات فرایند لیزر را کاهش خواهد داد و کسانی که تا کنون دوران بلوغ را پشت سر نگذاشته اند نمی توانند از این تکنیک زیبایی بهره مند شوند .‌زیرا برای به دست آوردن نتایج مطلوب باید هورمون ها متعادل شوند.

در دوران بارداری خانم ها به دلیل افزایش یافتن هورمون های استروژن و آندروژن نمی توانند از روش لیزر استفاده کنند.  برخی افراد تصور می کنند که استفاده از لیزر برای خانم های باردار به دلیل آسیب دیدن سلامتی جنین و مادر قابل انجام نیست البته،  تا کنون در این زمینه به نتایج اثبات شده ای نرسیده اند.

پس بهتر است مادران تا سه ماه پس از پایان دوره بارداری از انجام لیزر خودداری کنند تا هورمون های بدن آن ها به تعادل کامل برسند  متخصصین زیبایی فرایند لیزر را برای افراد زیر مناسب نمی دانند.

  • افرادی که مجبورند دارو های خاصی استفاده کنند.
  • افرادی که دچار اختلالات هورمونی هستند.
  • کسانی که به بیماری های خاص مبتلا هستند.
  • کسانی که پوست آن ها مستعد گوشت اضافه خواهد بود.
  • کسانی که دائماً تبخال می زنند .
  • کسانی که به بیماری های فعال پوستی مانند زگیل یا جوش و اکنه های چرکی مبتلا هستند.
  • کسانی که پوست خود را برنزه کرده اند.
  • کسانی که بر ناحیه لیزر خالکوبی یا تاتو دارند.
  • کسانی که دارو های مخصوص از قبیل ایزوترتینوئین یا دارو های حاوی طلا استفاده می کنند .
  • افرادی که درگیر بیماری هایی از قبیل پسوریازیس لو پوس و اگزما هستند.
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارد.
  • کسانی که در سه ماه اخیر از روش های جوان سازی صورت مانند تزریق بوتاکس، چربی یا ژل استفاده کرده اند.

 افرادی که مو های زائد آن ها سفید، خاکستری و قرمز می باشد این افراد به دلیل نداشتن رنگدانه  کافی در فولیکول مو قادر به جذب پرتو های لیزر نخواهند بود و نتایج مطلوبی از این فرآیند حاصل نخواهند کرد .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین قبل از انجام فرایند لیزر شرایط متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند تا  در صورت مساعد نبودن شرایط آن ها وقت و هزینه آن ها هدر نرود.

آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری روش ایمن است ؟

با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن لیزر می توان مو های زائد را با استفاده از این تکنیک برای همیشه به صورت کاملا ایمن و بی خطر برطرف کرد . اما،  تا کنون نتایج قطعی در مورد ایمن بودن این روش برای خانم های باردار حاصل نشده است.

بنابراین متخصصین زیبایی توصیه می کنند که خانم های باردار از انجام این فرآیند خود داری کنند و روش های سنتی از قبیله ژیلت،  کرم های مو بر و اپیلاسیون را جایگزین لیزر قرار دهند.  خانم ها در این دوران نگران رشد و رویش سریع مو های زائد خود می باشند و معمولاً به کلینیک های زیبایی مراجعه می‌ کنند تا با پزشک در این زمینه گفت و گو کنند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران به همه سوالات شما عزیزان پاسخ می دهند و راهنمایی های لازم را برای شما ارائه خواهند داد.‌ نکته حائز اهمیت در مورد خانم های باردار این است که در دوران بارداری هدف اصلی حفظ سلامت مادر و جنین خواهد بود و تا کنون ایمن بودن این روش برای برای خانم های باردار به اثبات و نتایج قطعی نرسیده است.

پس نمی توان این روش را برای خانم هایی که دوران بارداری را طی می کنند ایمن معرفی کرد.  متخصصین دلایل زیر را برای لیزر مو های زائد در دوران بارداری ارائه می دهند که عبارتند از :

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در طی دوران بارداری رخ می دهد تیره شدن رنگ پوست خانم های باردار می باشد که به آن هایپر پیگمنتاسیون گفته می شود.  در نتیجه با تیرگی رنگ پوست از بین بردن مو های زائد با پرتو های لیزر مناسب نخواهد بود .‌

زیرا پرتو های لیزر نمی توانند به خوبی رنگ مو و پوست را تشخیص دهند و با تیرگی پوست مادر که به رنگ مو شبیه هست باعث کاهش تاثیرات پرتو های لیزر خواهد شد و حتی ممکن است سبب سوختگی و آسیب دیدگی پوست شود.

همان طور که در بخش های قبلی اعلام کردیم در دوران بارداری سیکل رشد طبیعی مو ها مختل خواهد شد و باید به این نکته توجه کنید که شما برای دستیابی به نتایج مورد قبول در مورد فرایند لیزر ۶ جلسه لیزر مناسب خواهد بود.

زمانی که در دوران بارداری مرحله استراحت مو ها به تعویق می افتد و پرتو های لیزر فقط بر فولیکول‌ های فعال تاثیر گذار است در نتیجه با پایان یافتن تعداد جلسات لیزر نمی‌ توان همه مو های زائد را از بین برد. زیرا،  فولیکول هایی که در مرحله استراحت قرار دارند نمی‌ توانند تحت تاثیر پرتو های لیزر قرار گیرند.

یکی از دلایل مهم دیگر در دوران بارداری حساس بودن پوست مادر در این دوران می باشد. همانطور که می دانید در دوران بارداری جریان خون رسانی به بخش های مختلف بدن سریع تر خواهد بود و در ناحیه سینه و شکم پوست کشیده تر می شود و با نفوذ پرتو های لیزر  پوست دچار حساسیت و آسیب خواهد شد.

عوارض لیزر موهای زائد در دوران بارداری :

در حال حاضر ایمن بودن یا نبودن فرایند لیزر برای از بین بردن مو های زائد خانم های باردار به اثبات نرسیده است اما ممکن است در این دوران شاهد عوارض احتمالی و یا خطرناک باشید .

در این دوران احتمال مشاهده عوارضی همانند سوختگی پوست در حین لیزر وجود خواهد داشت زیرا ، خانم ها در این دوران با تغییرات هورمونی مواجه هستند و این موضوع باعث می شود که پوست دچار سوختگی شود.‌

در دوران بارداری پس از بروز سوختگی بهبودی به کندی حاصل می شود و تاثیرات نا خوشایند ی بر روحیه و شرایط بارداری ایجاد می کند.‌ همچنین در این روش بروز لکه های پوستی مانند هایپر پیگمانتاسیون پیش بینی می شود و به صورت لکه های تیره رنگ و یا بی رنگ بر سطح پوست نمایان خواهد شد.

در دوران بارداری پوست خانم های باردار حساس تر است و شدت عوارضی از قبیل درد ، قرمزی و یا تحریکات پوستی افزایش می یابد . در این دوران تولید ملانین ها نیز به دلیل تغییرات هورمونی باعث کاهش تاثیرات لیزر بر مو های زائد خواهد شد.

چه زمانی برای لیزر موهای زائد بعد از بارداری مناسب می باشد؟

اگر شما قبل از شروع دوران بارداری خود فرایند لیزر را برای از بین بردن مو های زائد خود انتخاب کرده اید و تصمیم دارید که پس از این دوران مو های زائد خود را از بین ببرید بهتر است تا مدتی از انجام این عمل خودداری کنید تا میزان هورمون های بدن شما به تعادل کامل برسند تا روش لیزر را بتوانید با اثرگذاری بالا و کاملا ایمن انجام دهید.

لازم به ذکر است که تنها فردی که می تواند بهترین زمان را برای لیزر پس از بارداری برای شما در نظر بگیرد فقط متخصصین پوست و مو خواهند بود .چون،  فقط متخصص  تشخیص می دهند که هورمون های بدن شما در چه زمانی به تعادل می رسد و شرایط پوست و موی شما برای لیزر مناسب می باشد.

تاثیر گذاری لیزر موهای زائد در دوران بارداری :

همان طور که می دانید پرتو های لیزر می تواند در طی جلسات لیزر فولیکول های فعال مو را از بین ببرند در نتیجه شما در طی چند جلسه نمی‌ توانید فولیکول های فعال را حذف کنید .

زیرا ،در دوران بارداری مرحله استراحت مو ها طولانی تر است و در طی چند جلسه لیزر همه فولیکول ها از بین خواهند رفت . خانم هایی که پس از پشت سر گذاشتن چند جلسه لیزر متوجه شدند که باردار هستند باید جلسات بعدی را متوقف کنند .

زیرا با ادامه دادن جلسات لیزر مشکلات زیادی برای آن ها ایجاد خواهد شد و عوارض نا خوشایند ی از قبیل تاول،  سوختگی،  جای زخم، تغییر رنگ پوست ، رویش مجدد مو های زائد و مشکلات پوستی مواجه می شوند . همچنین خانم هایی که تصمیم دارند باردار شوند باید قبل از آغاز جلسات لیزر با متخصصین مربوطه مشورت کنند .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران توضیحات کاملی در این زمینه برای متقاضیان ارائه خواهند داد .‌در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه ارائه می شود.

لیزر
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیزر

هزینه لیزر مو های زائد چقدر است ؟

هزینه لیزر برای از بین بردن مو های زائد در کلینیک های زیبایی و تخصصی کاملاً متفاوت است .  زیرا در این کلینیک  هزینه ها بر اساس تعرفه و موقعیت جغرافیایی کلینیک تعیین خواهد شد .

البته،  عوامل دیگری از قبیل تعداد جلسات،  رنگ پوست،  رنگ مو،  ضخامت مو ها ، نوع دستگاه لیزر و میزان مهارت و تخصص پزشکی در نظر گرفته می شود . در کلینیک های معتبر و تخصصی هزینه ها با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می شود .

در کلینیک هایی که جلسات لیزر با قیمت های پایین ارائه می شود بدون شک مشکلی وجود دارد و به احتمال زیاد دستگاه های مورد استفاده بی کیفیت هستند و یا این که اپراتور کم تجربه  ای در این کلینیک فرایند لیزر را انجام می دهد.

البته ، در برخی از کلینیک های دیگر نیز با استفاده از تبلیغات گسترده و بیش از حد سعی می کنند خدمات خود را با کیفیت معرفی کنند و هزینه‌ های بالایی را برای جلسات لیزر در نظر می‌ گیرند.

باید به این نکته توجه کنید که هزینه بالا هرگز دلیل بر ارائه کیفیت خدمات نخواهد بود. در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست با تعرفه های استاندارد و متعادل ارائه خواهد شد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد :

قبل از اینکه برای فرایند لیزر به کلینیک مراجعه کنید باید در مورد مهارت و تخصص پزشک و معتبر بودن کلینیک به‌ خوبی تحقیق کنید.  این فرآیند زیبایی در برخی از سالن های آرایش گاهی انجام می شود.

از مراجعه به این مکان ها خود داری کنید زیرا دستگاه هایی که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد مدرن و پیشرفته نخواهد بود و همچنین کسانی که فرایند لیزر را برای شما انجام می دهند در این زمینه تخصص و مهارت کافی ندارند.

متخصصین با تجربه در کلینیک های تخصصی قبل از شروع جلسات لیزر به شرایط جسمانی و بدنی متقاضیان دقت زیادی خواهند داشت و نوع دستگاه لیزر را بر اساس رنگ پوست ، ضخامت و رنگ مو مشخص می کنند تا زیبا جویان عزیز عوارض احتمالی و خطرناک که پس از لیزر را تجربه نکنند.

 در جلسات مشاوره توضیحات کاملی در مورد مراقبت های قبل و بعد از لیزر ارائه می شود که مهم ترین مراقبت ها به شرح زیر می باشد.

اگر تصمیم دارید در آینده باردار شوید و روشی را برای جلوگیری از بارداری استفاده نمی کنید حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 اگر در گیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید به پزشک خود اطلاع دهید .

قبل از آغاز جلسات لیزر از لایه برداری،  برنزه و وکس کردن پوست خود داری کنید.

  مو های زائد ناحیه مورد نظر را با استفاده از تیغ یا ژیلت برطرف کنید.

 چند روز بعد از انجام لیزر از رفتن به سولاریوم، قرار گرفتن در معرض نور خورشید خود داری کنید .

با نوشیدن آب کافی، پوست خود را هیدراته کنید .

هنگام مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد  را بپوشید.

 هنگام مراجعه به کلینیک از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست استفاده نکنید .

اگر دائم تبخال می زنید  قبل از آغاز جلسات لیزر مصرف قرص های ضد ویروسی مانند اسیکلوویر را آغاز کنید.

 اگر بر ناحیه مورد نظر از بیماری های فعال پوستی یا جراحت باز بر خور دارید از انجام لیزر خود داری کنید و موضوع را پزشک خود را به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد :

اگر در طی پشت سر گذاشتن جلسات لیزر متوجه شدید که باردار هستید حتما جلسات بعدی را متوقف کرده تا از بروز عوارض خطرناک و احتمال جلوگیری کنید.

 اگر پس از جلسه لیزر با واکنش های پوستی و حساسیت زا مواجه شدید به پزشک خود اطلاع دهید.

 از لمس کردن ، ماساژ دادن و دست زدن محل لیزر خود داری کنید .

با کمک کمپرس سرد قرمزی و التهاب ناشی از پرتو ها ی لیزر را کاهش دهید.

 برای جلوگیری از سایش پوست توسط لباس،  لباس های راحت و گشاد را جایگزین لباس های تنگ و زبر کنید.

 مایعات زیاد بنوشید تا تاثیرات درمان را افزایش دهید

دوره درمان را کامل کنید .

پس از انجام لیزر به هیچ وجه در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی قرار نگیرید و هنگام خارج شدن از خانه از  ضد آفتاب‌ استفاده کنید .

دو روز از شست و شوی ناحیه لیزر بپرهیزید و برای شست و شو از آب ولرم و شوینده های غیر معطر استفاده کنید.

اثرات و نتایج:

 فرایند بی نظیر لیزر می تواند در طی چند جلسه رشد ۷۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد را متوقف کند . نتایج حاصل از لیزر دائمی و قطعی است و اگر شما با اختلالات هورمونی مواجه نشوید و یا مجبور نباشید داروی خاصی مصرف نکنید شاهد رویش مویی در این ناحیه نخواهید بود .

خانم هایی که در دوران بارداری قرار دارند نمی توانند به طور کامل از نتایج لیزر بهره‌ مند شوند زیرا،  در این دوران هورمون های بدن را نا متعادل می شوند و سیکل رشد مو ها دچار اختلال می شود .‌ با طولانی شدن دوره استراحت مو ها نمی‌ توانید فولیکول های فعال را با پرتو های لیزر از بین ببرید.

کسانی که برای از بین بردن مو های زائد خود از لیزر استفاده می کنند پس از سه هفته پس از اولین جلسه می توانند شاهد ریزش مو های زائد به خود باشند. در طی جلسات لیزر کم کم تار های مو ضعیف و نازک تر می شوند و در جلسات آخر ۷۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد از بین می رود.

با تولید دستگاه های پیشرفته و مدرن لیزر امروزه به راحتی می توان مو های روشن را نیز از بین برد.  این دستگاه ها تا زمانی که بتوانند تفاوت بین رنگ پوست و مو را تشخیص دهند این قابلیت را خواهند داشت که مو های زائد را از سطح پوست برطرف کنند.

در کلینیک های تخصصی و زیبایی نوع دستگاه بر حسب ضخامت مو ها ، رنگ پوست و مو تعیین می شود .‌در کلینیک های تخصصی برای پوست های تیره و مو های زائد روشن دستگاه های دکا یا ان دیاگ مورد استفاده قرار می‌ گیرد .‌اما دستگاه الکساندرایت برای مو های ضخیم و پوست های روشن قابل استفاده خواهد بود .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع دستگاه های پیشرفته و هوشمند لیزر مورد استفاده قرار می‌ گیرد که زیبا جویان عزیز با هر رنگ پوست و مو یی می تواند مو های زائد خود را از بین ببرند و شاهد نتایج عالی و همیشگی خواهند بود.

دوره نقاهت پس از لیزر موهای زائد چقدر است

برای از بین بردن مو های زائد با پرتو های پر قدرت لیزر هیچ نیازی به ایجاد برش و بخیه بر سطح پوست نمی باشد و پرتو های دستگاه لیزر به صورت کاملا غیر تهاجمی به تخریب فولیکول های مو می پردازند.

پس در نتیجه پس از پایان جلسه لیزر زیبا جویان عزیز می توانند به کار های روزمره خود ادامه دهند البته ، متخصصین برای کسب نتایج مورد نظر محدودیت هایی در نظر گرفته اند و اعمال مراقبت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از انجام لیزر پوست نسبت به نور خورشید بسیار حساس خواهد شد.

بنابراین از قرار دادن پوست در معرض نور خورشید خود داری کنید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه ضد آفتاب و مرطوب کننده را استفاده کنید. اگر در طی جلسات  حذف مو های زائد با لیزر، دچار واکنش های آلرژیک و یا حساسیت های پوستی شدید باید سریعاً پزشک خود را در جریان قرار دهید.

در این دوران مایعات زیاد بنوشید تا پوست خود را هیدراته کنید و میزان عوارض را به حداقل برسانید.  با پوشیدن لباس های راحت و گشاد از ساییدن ناحیه لیزر با لباس خودداری کنید و در شست و شوی پوست این ناحیه دقت کامل داشته باشید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است ؟

مطمئنا تعداد جلسات برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است.  متخصصین زیبایی جلسات لیزر را بر حسب میزان تراکم مو های زائد ناحیه مورد نظر،  ضخامت و رنگ مو برای رنگ پوست مشخص می کنند.

همان‌ طور که می‌ دانید در طی جلسات لیزر پرتو های لیزر می‌ توانند به تخریب فولیکول‌ های بپردازند که در مرحله رشد قرار دارد و بر فولیکول هایی که در فاز استراحت قرار گرفتند بی تاثیر خواهد بود.

  به دلیل طولانی شدن دوران استراحت در خانم ها نمی‌ توانند به نتایج مورد قبولی دست یابند.  پس در طی چند جلسه نمی‌ توان همه مو های زائد آن ها را برطرف کرد. علی رغم این که تا کنون ایمن بودن این روش برای خانم های باردار به اثبات نرسیده است .

خانم های باردار می توانند سه ماه پس از پشت سر گذاشتن دوران بارداری و رسیدن به حالت متعادل ، جلسات لیزر را آغاز کنند. متخصصین برای از بین بردن مو های زائد در حدود ۶ تا ۱۲ جلسه در نظر می‌ گیرند.  فاصله بین جلسات لیزر در حدود ۱ تا ۲ ماه خواهد بود.

فاصله بین جلسات لیزر به دلیل چرخه رشد مو ها در نظر گرفته می شود  زیرا در هر جلسه فولیکول فعال از بین خواهند رفت و شاهد  از بین بردن ۷۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد خواهید بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

زیبایی واژن با لیزر

همه چیز در مورد لیزر بیکینی – هزینه و عوارض

آیا لیزر بیکینی برای دختران عوارض دارد ؟ شایعه نازایی و سرطان

نتیجه گیری :

اگر به دنبال روشی برای از بین بردن دائمی مو های زائد خود هستید مطمئناً روش های خانگی و سنتی به کار شما نمی آید و شما باید از روش مناسب و بی نظیر لیزر استفاده کنید.

دستگاه های لیزر بسیار مدرن و پیشرفته طراحی شده اند و شما هرگز عوارضی مانند بریدگی ، حساسیت های پوستی مو های زیر پوستی و مشکلات بی‌ شمار دیگر را تجربه نخواهید کرد. مگر این که به کلینیک‌ های غیر تخصصی مراجعه کنید.

خانم های باردار در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی شاهد مو های زائد بیشتری در بخش های مختلف بدن خود خواهند بود و این موضوع سبب نگرانی و آزرد گی آن هامی شود .

حتی به کلینیک های زیبایی مراجعه می‌ کنند تا بتوانند با کمک فرایند لیزر مو های زائد را برطرف کنند.  تا کنون خطرناک بودن این روش برای خانم های باردار به اثبات نرسیده است اما با توجه به دلایلی نمی توانند از این فرایند زیبایی استفاده کنند.

اختلالات هورمونی،  تغییر رنگ پوست مادر و احساس درد شدید در این دوران باعث می شود که خانم های باردار از انجام این عمل خود داری کنند .

خوشبختانه پس از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت مو هایی که در بخش های مختلف بدن خانم های باردار افزایش یافته کم کم دچار ریزش خواهند شد و مو های زائد به روال قبل باز خواهند گشت و خانم ها می توانند سه ماه پس از زایمان و تولد نوزاد خود جلسات لیزر را آغاز کنند.

البته قبل از آغاز جلسات باید با پزشک مشورت کنند تا هورمون های بدن آن ها مورد بررسی قرار گیرد و در صورت مساعد بودن شرایط آن ها  جلسات لیزر آغاز خواهد شد.

خوشبختانه از فرایند لیزر می توان برای اندام های مختلف بدن و بخش های خصوصی نیز استفاده کرد و آقایان نیز همانند خانم ها به دنبال نتایج قطعی برای حذف مو های زائد خود هستند .‌

در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین دستگاه های لیزر برای حذف مو های زائد مورد استفاده قرار می گیرد.  این کلینیک مجهز به دستگاه های الکساندرایت، ان دیاگ و دیود می باشند.

متخصصین ما هر یک از دستگاه ها را بر اساس شرایط پوستی متقاضیان و ضخامت مو ها تعیین خواهند کرد تا زیبا جویان عزیز بتوانند با خیال راحت نتایجی عالی حاصل کنند.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/ej9k

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.