آیا لیزر بیکینی برای دختران عوارض دارد ؟ شایعه نازایی و سرطان

آیا لیزر بیکینی برای دختران عوارض دارد ؟ شایعه نازایی و سرطان

آیا لیزر بیکینی برای دختران عوارض دارد ؟ شایعه نازایی و سرطان

 لیزر یک روش بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال روش های آسان و موثر برای از بین بردن موهای زائد بخصوص در در نواحی بیکینی هستند. ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قصد داریم تا تمام جوانب لیزر بیکینی را در این مقاله بررسی نماییم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

لیزر بیکینی و عوارض آن

داشتن پوستی بدون مو مدتی احساسی خوب را در فرد ایجاد می کند حال اگر این حس دائمی و هر روزی باشد و نیازی به از بین بردن دائم موهای زائد نباشد بسیار بهتر است.

از روش‌ های از بین بردن موهای زائد در ناحیه بیکینی شیو کردن یا اپیلاسیون است این کار علاوه بر دشوار بودن موها را نیز به صورت کامل از بین نمی برد و معمولاً چند تار مو بعد از اصلاح باقی می ماند. از طرفی این روش ها بسیار زمان بر بوده و نتایج دائمی نیز ندارند.

اگر شما هم از روش‌ هایی مثل اپیلاسیون استفاده کرده باشید حتما عوارضی مانند حساسیت ، زخم ، قرمزی پوست ، زگیل ، تبخال و عفونت را نیز تجربه کرده اید. شیو کردن با تیغ نیز مشکلاتی را به همراه دارد از جمله ایجاد جوش ها و موهای زیر پوستی.

با انجام لیزر موهای زائد هیچ یک از این مشکلات به وجود نمی آیند هست این روش بهترین راه ممکن برای از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی می باشد.

فرایند انجام لیزر موهای زائد بیکینی بسیار ساده بوده و نگرانی خاصی ندارد. این کار باید زیر نظر پزشک و توسط اپراتورهای متخصص انجام شود. اگر خود پزشک برای شما لیزر انجام دهد ممکن است هزینه بیشتری در بر داشته باشد. اشعه لیزر موهای زائد به سطح پوست مورد نظر تابیده می شود و رنگدانه های ملانینی مو را گرم می کند. در نتیجه فولیکول ها از بین رفته و بدون هیچ آسیبی موهای زائد از بین می روند. اگر فولیکول های مو از بین بروند و یا دچار آسیب شوند در آن ها مویی رشد نمی کند بنابراین ناحیه بیکینی کاملاً بدون مو و لطیف خواهد شد.

 لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیزر بیکینی

آیا لیزر موهای زائد بدون خطر و عوارض است؟

بروز عوارض جانبی طولانی مدت و خطرات لیزر بسیار نادر است بسیاری از افرادی که می خواهند برای لیزر موهای زائد بیکینی اقدام کنند نگران آسیب‌ رسانی پرتوهای لیزر به اندام های داخلی و سلول های بدنشان هستند و یا نگران این هستند که دچار بیماری هایی مثل سرطان و یا ناباروری شوند.

تمامی این موارد در حد شایعه بود و صحت ندارند. همچنین لیزر هیچ گونه آسیبی به پرده بکارت نمیزند.

کاندیدای مناسب

پرتوهای لیزر تنها به اندازه ی یک میلی متر به درون پوست نفوذ می کنند در نتیجه می توانیم بگوییم که اشعه های آن با هیچ یک از اندام های درونی مثل تخمدان ها برخوردی ندارد و آسیبی به آن ها نمی زند. با این حال در صورتی که شخص باردار است بهتر است تا درمان خود را بعد از زایمان ادامه دهد. در غیر این صورت تمامی افراد می توانند از خدمات لیزر موی زائد برخوردار شوند و نتایج دلخواه خود را به دست آورند. اما بهتر است قبل از شروع با مشاوران ما صحبت کنید و انتظارات خود را بیان کنید.

عوارض اولین جلسه لیزر مو

ممکن است بعد از جلسه اول عوارض کوتاه مدت ای را در ناحیه بیکینی شاهد باشید مانند :

  • التهاب و قرمزی پوست
  • تورم در ناحیه فولیکول های مو
  • سوختگی ملایم
  • خارش

تمامی این علائم بعد از یک یا دو روز از بین می‌روند و با گذشت زمان و افزایش تعداد جلسات تارهای مو نازک شده و در نتیجه این علائم نیز کاهش می یابند. برای کاهش عوارض ناشی از لیزر بیکینی موارد زیر را رعایت کنید :

  • انتخاب مرکز مناسب و معتبر با تکنسین های متخصص
  • مراقبت های قبل از جلسه لیزر
  • مراقبت های بعد از جلسه لیزر
  • مراقبت های بین هر جلسه درمان
 لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیزر بیکینی

تحقیقات قبل از اقدام به لیزر را جدی بگیرید

عوارض احتمالی لیزر موهای زائد به این مسئله که شما در چه مرکزی و توسط چه شخصی تحت درمان قرار گرفت های بسیار بستگی دارد رند در مراکز کمی لیزر موهای زائد یک روش درمانی محسوب شده و زیر نظر پزشک انجام می شود. اما در بیشتر مراکز لیزر این کار تنها یک کسب و کار معمولی است و توسط تکنسین های لیزر و بدون نظارت پزشک انجام می پذیرد. پس انتخاب مرکز مناسب و معتبر می تواند نتایج را کاملاً به نفع شما تغییر دهد.

کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از مراکز معتبر با مجرب ترین تکنسین ها و دستگاه های لیزر پیشرفته است که درمانی آسان، بی خطرو موثر را به شما ارائه می دهد.

یکی از موارد مهم در لیزر موهای زائد این است که بدانید این روش برای شما مناسب هست یا خیر. مشاوران ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران آماده ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه به شما عزیزان هستند.

مراحل انجام لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی شامل استفاده از فناوری لیزر هستند. دستگاه لیزر پرتوهای خود را به سمت فولیکول موی زائد می فرستد و ریشه آن را هدف قرار داده و از بین می برد تا دیگر موها نتوانند به رشد خود ادامه دهند.

موهای هر فرد با سرعت ‌های متفاوتی رشد می‌کنند، بنابراین تعدا جلسات لیزر برای از بین بردن کامل موها برای هر شخص متفاوت است و به همین علت است که چندین روش درمانی وجود دارد. چرخه رشد مو سه مرحله دارد و لیزر موهای زائد تنها زمانی تاثیرگذار است که مو در مرحله رشد فعال باشد. جلسات درمانی متعدد با فواصل مختلف زمانی تضمین می کند که تمامی موهای زائد 100 درصد با پرتوهای لیزر برخورد داشته و از بین می روند.

لیزر موهای زائد بیکینی برای همه افراد با هر نوع و رنگ پوستی جواب خواهد داد، اما افرادی که پوستشان روشن است و موهای تیره ای دارند بهترین و سریع ترین نتایج را می بینند.

 لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیزر بیکینی

مراقبت های قبل از جلسات لیزر موی زائد

  • شیو کردن موهای زائد در ناحیه بیکینی 1 الی 2 روز قبل از از جلسه لیزر
  • از یک ماه قبل از شروع لیزر به هیچ عنوان آن از روش های اپیلاسیون که منجر به کنده شدن مو از ریشه می شود استفاده نکنید مانند وکس یا موم
  • تمامی محصولات بهداشتی و آرایشی مانند عطر، پودر، لوسیون و دئودورانت باید از ناحیه بیکینی پاک شوند.

مراقبت های بعد از هر جلسه لیزر موی زائد

  • پوشیدن لباس های نرم و اجتناب از پوشیدن لباس های زیر تنگ به مدت دو روز
  • خشک و تمیز نگه داشتن بیکینی تا ۴۸ ساعت
  • پرهیز از لمس کردن پوست ناحیه مورد نظر
  • پرهیز از خارانیدن پوست و دست نزدن به قسمت های ملتهب
  • دوش گرفتن با آب ولرم
  • خودداری از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و سالن های ورزشی
  • استفاده از ژله آلوورای خالص در صورت نداشتن حساسیت
  • استفاده نکردن از لوسیون ها و صابون های معطر تا ۴۸ ساعت
  • اگر نوبت لیزر شما ما با دوره قاعدگی تداخل داشت از تامپون استفاده کنید.

مراقبت های لازم در بین جلسات لیزر

  • بعد از گذشت ۵ روز پوست را با لایه بردارهای ملایم لایه برداری کنید با این کار قسمت های خشک و مرده را از روی سطح پوست حذف کرده و به پوست اجازه ایجاد بافت جدید می دهید.
  • در کل دوره درمان با لیزر از قرار گرفتن در برابر نور خورشید به منظور برنزه شدن خودداری فرمایید.
  • در صورت استفاده از داروهای خاص حتماً اطلاع دهید.

کاربرد ها و مزایا

  • از بین رفتن کامل موهای زائد
  • افزایش بهداشت فردی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • عدم ابتلا به عوارض روش هایی مانند اپیلاسیون و وکس
  • داشتن پوستی لطیف تر و روشن تر
  • از بین رفتن جوش های زیر پوستی

آثار و نتایج لیزر موهای زائد بیکینی

نتایج کلی لیزر موهای زائد تقریبا بعد از هر جلسه حتی جلسه اول قابل مشاهده است. بعد از هربار لیزر متوجه ریزش موهای نواحی بیکینی می شوید. همچنین بعد از گذشت مدتی موهای باقی مانده نازک تر شده و به مرور زمان به طور کامل از بین می روند. اما نتایج اصلی بعد از جلسه آخر مشخص شده و فرد می تواند رضایت کامل را احساس کند. پوستی لطیف و بدون مو از مهم ترین نتایج جلسات لیزر موهای زایئد ناحیه بیکینی هستند. از بین رفتن تمامی موهای زیر پوستی ، جوش های زیر پوستی و تیرگی های کم در این ناحیه نیز از آثار این روش درمانی است.

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی الهیه تهران

اگر از تیغ، موچین، اپیلاسیون یا کوتاه کردن موهای زائد خود خسته شده اید، لیزر موهای زائد راه حل مناسب تری برای شما است. برای دستیابی به پوستی صاف و ابریشمی، به لطف لیزر موهای زائد دیگر لازم نیست فرآیند طولانی، بدون نتیجه دائمی و گاهی دردناک اپیلاسیون و شیو کردن با تیغ را طی کنید. با نتایج طولانی مدت لیزر موهای زائد بیکینی ، این روش واقعا بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای لطیف و بدون مو نگه داشتن بدن به خصوص ناحیه بیکینی شما است. هزینه لیزر موهای زائد ممکن است در نگاه اول زیاد به نظر برسد اما با توجه به نتیجه دائمی آن می توان گفت که کاملا مقرون به صرفه است. همچین تخمین هزینه برای فرد با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز برای وی متفاوت است.

تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسات برای هر بیمار متفاوت است، اما اکثر آن ها بین 4 تا 8 جلسه درمانی برای دستیابی به بهترین نتایج نیاز دارند. دفعات جلسات معمولا هر 4 تا 6 هفته است، اما این نیز می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و به نوع مو، رنگ و چرخه رشد طبیعی آن ها بستگی دارد.همچنین دستگاهی که برای فرد استفاده می شود و مراقبت های قبل و بعد از جلسات لیزر نیز در این موضوع تاثیر گذار هستند. همه افرادی که کلینیک زیبایی الهیه تهران را انتخاب می کنند یک مشاوره خصوصی با متخصصان ما خواهند داشت تا در مورد نیازهای منحصر به فرد خود و انتطاراتی که دارند ، صحبت کنند.

دوران نقاهت

با توجه به مواردی که گفته شد لیزر موهای زائد بیکینی هیچ گونه دوران نقاهتی ندارد و بعد از هر جلسه درمان می توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید. فقط لازم است تا تمامی مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد را با دقت انجام دهید و آن را جدی بگیرید. تمامی مراقبت های گفته شده در گرفتن نتیجه مطلوب موثر هستند و در صورت رعایت تمامی نکات زودتر به نتیجه دلخواه خود می رسید. شست و شوی مداوم ، خودداری از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و سالن های ورزشی و مواردی از این قبیل در دوران درمان بسیار اهمیت دارد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

زیبایی واژن با لیزر

 جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال RF Fractional

همه چیز در مورد لیزر بیکینی – هزینه و عوارض

نتیجه گیری

به طور کلی لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی می تواند به بهداشت فردی ، زیبایی و اعتماد به نفس شما کمک زیادی کند. این کار را می توانید با پرداخت هزینه مناسب و تنها یک بار برای همیشه انجام دهید. انتخاب کلینیک مناسب و با تجهیزات پیشرفته روند درمان را بسیار راحت تر می کند و نتایج مطلوب تری را به همراه دارد. همچنین رعایت نکات مراقبتی که در بالا گفتیم روند درمان را تسریع می کنند. در صورتی که نقطه مبهمی در ذهن شما در رابطه با لیزر موهای زائد بیکینی وجود دارد با ما تماس بگیرید.

مشاوره با کارشناسان کلینیک زیبایی الهیه تهران

در صورت داشتن سوال و یا ابهامات در زمینه لیزر بیکینی با ما تماس بگیرید کارشناسان متخصص کلینیک زیبایی الهیه تهران ایران آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما هستند. با انتخاب کلینیک ما داشتن پوستی بدون مو را بدون خطر و کاملا موثر تجربه کنید. دستگاه های لیزر پیشرفته و محیط درمانی مناسب و تکنسین‌های مجرب باعث شده تا ما افتخار داشتن رضایت حداکثری افراد را به خود اختصاص دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/bx1e

لینک آپارات: https://aparat.com/v/x5ELY

لینک نماشا:  https://www.namasha.com/v/joajzRjN

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر:https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1503301813688311810?s=20&t=cG9BMl8opK0_JakzhpRUbQ

لینک یوتیوب: https://youtu.be/UDat34vNAKI

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.