معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

آبرسانی پوست چیست؟ چه تفاوتی بین محصولات آبرسان و مرطوب کننده ها وجود دارد؟ بهترین ویژگی های آبرسان ها کدامند؟ کدام محصولات از قبیل لوسیون ها و کرم ها، روغن ها و… برای پوست ما مناسب تر است؟ و کدام را انتخاب کنیم؟ در این مقاله ما سعی داریم به همه سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

برخی افراد فکر می ‌کنند که آبرسانی پوست و فقط برای افرادی که پوستی خشک و کم آب دارند مناسب است و پوست های دیگر نیازی به این مراقبت نخواهند داشت. در صورتی که آبرسانی به پوست همانند آبرسانی به بدن اهمیت بالایی دارد. برای اینکه بدنی سالم با حس و حال خوب داشته باشید باید آب مورد نیاز آن تامین شود .پوست نیز مانند بدن است و بدون اینکه فکر کنید چه نوع پوستی دارید باید از بهترین آبرسان ها برای داشتن پوستی شاداب و باطراوت استفاده کنید. این محصولات برای انواع پوست ها مورد نیاز می باشد.

فرق آبرسان و مرطوب کننده در چیست؟

اگر مرطوب کننده ها را از نظر علمی مورد بررسی قرار دهید به چهار نوع محصول تقسیم می شود که شامل:

▪چربی ها و روغن ها Emollin

روغن Squalene

▪ نم نگه دار ها Humectants

مسدود کننده ها Occlsives

در سرتاسر دنیا و در دنیای بازاریابی این محصولات در شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان واژه آبرسان و مرطوب کننده شناخته می شوند.

این محصولات در برند ها و مارک های متفاوتی در بازار ارائه می شوند که به نام‌ های متفاوتی معرفی می شوند. ترکیبات هر نوع از این محصولات متفاوت است و معمولاً در انواع  برند های مختلفی وجود دارند.  تاثیرات این محصولات  در حفظ رطوبت و زیبایی پوست می باشد.

روی همه محصولات آبرسان و مرطوب کننده موارد مشترکی مشاهده می شود.

مسدود کننده که معمولاً بر روی مرطوب کننده ها قابل رویت می باشد.

نم نگه دار ها به به عنوان آبرسان شناخته می شود.

▪مرطوب کننده ها

اساس و پایه این محصولات بر از روغن ها می باشد در این محصولات از انواع روغن ها مانند وازلین، روغن بچه و امونیت ها که شامل روغن های گیاهی می باشد به کار رفته است. این محصولات بر سطح پوست به عنوان یک لایه مسدودکننده عمل می ‌کنند و از تبخیر شدن پوست و خروج رطوبت پیشگیری خواهند کرد. بنابراین به ما کمک می کند تا پوستی لطیف تر داشته باشیم و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

▪آبرسان ها

این محصولات خاصیت نگهداری دارند و حاوی موادی از قبیل هیالورونیک اسید و گلیسیرین می باشد که از پوست شما محافظت می کند و از استخراج آب از پوست جلوگیری خواهند کرد. هیالورونیک اسید ماده ای است که چند برابر وزن خود آب و رطوبت به سمت خود جذب می کند و به عنوان بهترین آبرسان شناخته می شود.

انتخاب بهترین آبرسان به نوع پوست هر فرد بستگی دارد و تاثیر این محصولات بر روی پوست ما اهمیت زیادی دارد و ما این محصولات را به دلیل جلوگیری از خشکی پوست و تامین رطوبت استفاده می کنیم.

کدام آبرسان را انتخاب کنیم؟

آبرسان ها نوعی از محصولات بهداشتی هستند که در مارک ها و برند های مختلف به شکل روغن ‌ها ،کرم ها، ژل ها با لم ها و …وجود دارند. اما مهم این است و کاربرد آنها یکسان است اغلب محصولات مرطوب کننده و آبرسان که در بازار مشاهده می کنید هم جزء محصولات نگهدار ها و هم مسدود کننده می باشد. این محصولات در شرکت‌ های متنوعی از قبیل کرم، روغن ، بالم و ژل تولید می شوند. اما شکل آن ها مبنی بر تاثیر گذاری آن ها بر پوست نیست و فقط ترکیبات محصول اهمیت دارد . هنگامی که این محصول را مورد استفاده قرار می دهید کیفیت و تفاوت آن را احساس خواهید کرد.

 آبرسان های پوست صورت
آبرسان های پوست صورت

فرق پوست خشک و کم آب چیست؟

همه ما فکر می کنیم که پوست کم آب و خشک یکسان است اما این دو نوع پوست کاملاً با هم فرق دارند. خشکی پوست به دلیل کاهش چربی طبیعی پوست و کم آبی به دلیل کمبود آب ایجاد می شود. پوست خشک نو عی پوست محسوب می ‌شود اما کم آبی نوعی آسیب پوستی است و می توان با نوشیدن آب آن را برطرف کرد. این مشکل موقتی است و در صورت تأمین آب بدن برطرف خواهد شد.

خشکی پوست ممکن است عامل ژنتیکی و وراثتی داشته باشد و به دلیل تولید کم چربی در پوست ایجاد می شود. نمی‌توان نوع پوست را تغییر داد ولی می‌توان با استفاده از آبرسان ها و مرطوب کننده ها این مشکل را برطرف کرد.

برای پوست خشک چه آبرسان هایی مناسب است؟

اگر در طول سال و در هر فصل پوستی خوش دارید و دائماً با مشکل پوسته پوسته شدن مواجه هستید پوستتان نمی تواند رطوبت بدن راه حفظ کند. بهتر است برای حفظ رطوبت از یک مرطوب کننده قوی و غلیظ استفاده کنید.

این مرطوب کننده ها با پوشاندن لایه سطحی پوست به عنوان محافظی سرسخت از تبخیر شدن آب پوست شما جلوگیری می کند .اگر ترکیبات این محصول مناسب باشد در جهت تامین مواد مغذی نیز برای پوست موثر خواهد بود.

اگر شما با خشکی پوستتان مشکل دارید باید از آبرسان های مناسب استفاده کنید. بهترین و موثرترین آبرسان برای شما وازلین است. برای پوست هایی که واقعاً خشک هستند باید در حفظ رطوبت آن کوشا باشید. بنابراین بهترین مسدود کننده و پیشگیری از تبخیر آب بدن وازلین می ‌باشد. البته محصولاتی دیگر از قبیل روغن شی باتر، روغن سویا روغن کانولا نیز انتخاب هایی مناسب و موثر می باشند.

پس محصولاتی که برای پوست های خشک مناسب و موثر هستند شامل وازلین، انواع روغن ها گیاهی و روغن انواع مغزیجات مانند نارگیل یا بادام می باشد.

 

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

جراحی پلک
جراحی پلک بلفاروپلاستی هزینه و توصیه ها
لیفت بینی
آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ
هایفوتراپی
هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا

برای پوست های کم آب بهترین آبرسان چیست؟

برای پوست هایی که با کم آبی مواجه هستند باید ابتدا در فکر جبران آب از دست رفته باشید. پس نوشیدن آب را در اولویت قرار دهید. این عمل آب بدن را تامین کرده و از کم آبی بدن پیشگیری می کند. برای آسیب هایی که کم آبی به بدن وارد کرده است باید از آبرسان های موثر و مفید استفاده کنید تا کم ‌آبی کنونی و آسیب های پوستی جبران شود.

بهترین آبرسان های پوست برای کم آبی بدن محصولاتی هستند که در ترکیبات آن هیالورونیک اسید وجود داشته باشد. این ماده نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در پوست وجود دارد. وظیفه اصلی این ماده تامین و حفظ رطوبت و آب بدن می باشد . هیالورونیک اسید هزار برابر وزن خود آب به سمت خود جذب می کند و با کم شدن آب بدن رطوبت پوست را تامین می کند. موادی که برای پوست های کم آب پیشنهاد می شود شامل هیالورونیک اسید، آلوورا و عسل می باشد.

بهترین آبرسان پوست های چرب کدام است؟

برای پوست های چرب باید آبرسان هایی مورد استفاده قرار گیرد که بر پایه آب تولید شده اند. اگر پوست چربی دارید و فکر می کنید که بدن شما کم آب نمی‌ شود کاملاً در اشتباه هستید شما باید از آبرسان های ضد آکنه استفاده کنید. این آبرسان ها برای پوست هایی که مستعد جوش و آکنه هستند بسیار مناسب است.

تشخیص آبرسان یا مرطوب کننده چگونه است؟

قبل از پاسخ به این سوال باید بدانیم که استفاده از آبرسان ها بهتر است یا مرطوب کننده ها؟

در پاسخ این سوال باید گفت هر دو محصول خوب است و انتخاب آن به نوع پوست شما بستگی دارد.  آیا بدن شما دچار کم آبی هست یا خیر؟؟ پس بهتر است قبل از اقدام به خرید با یک متخصص با تجربه مشورت کنید.

برای تشخیص آبرسان و مرطوب کننده باید به ترکیبات آن محصول توجه کنید .در بروشور هر محصول فهرستی از ترکیبات آن قرار دارد که شما می توانید تشخیص بهتری داشته باشید.

بهترین روش درمانی برای آبرسانی و تامین رطوبت پوست چیست؟

در کنار استفاده از انواع آبرسان ها و مرطوب کننده ها، یکی از روش های موثر و درمانی در جهت تامین رطوبت بدن و آبرسانی توسط روش هیدرودرم می باشد.  در این روش با استفاده از تکنیک های بسیار پیشرفته با دستگاه های مخصوص انجام می شود.  این فراینده زیبایی به طور همزمان عملیات بی نظیری بر پوست انجام می دهد که شامل:

  • لایه برداری سطح پوست با استفاده از کریستال ها
  • پاکسازی و ماساژ دادن پوست توسط سیستم مکنده یا وکیوم
  • آبرسانی کردن پوست به طور پیشرفته
  • استفاده از سرم های حاوی آنتی اکسیدان

می باشد.

مراحل هیدرودرم آبریژن

  • سم زدایی پوست

یکی از مراحل مهم برای انجام عمل هیدرودرم  آبریژن مرحله سم زدایی می باشد. در این مرحله میزان خون رسانی در پوست افزایش می یابد و سبب تخلیه غدد لنفاوی پوست می شود. انجام این مرحله تاثیرات آبرسان ها و مراحل بعدی این عمل زیبایی را موثر تر و ماندگارتر خواهد کرد.

  • پاکسازی و لایه برداری

در این مرحله لایه سطحی پوست که از آلودگی های محیطی و سلول های مرده پوشانده شده است پاکسازی می شود. در روش هیدرودرم آبریژن همراه با پاکسازی و لایه برداری پوست تغذیه آن نیز  انجام می شود. و با کمک هوای فشرده سرمی مفید که حاوی اسید لاکتیک،  عصاره های گیاهی و گلوکزامین می باشد پاشیده می شود و این سرم در برداشتن آلودگی های پوست لایه های شاخی و سلول های مرده بسیار موثر می باشد.

  • شفاف کردن پوست با افزودن موا

در این مرحله از اسیدی ملایم استفاده می شود که سبب درخشندگی و شفافیت پوست خواهد شد. این اسید ها برای پاکسازی منافذ باز پوست و تنظیم چربی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و برای پوست هایی که مستعد جوش و آکنه هستند بسیار موثر و مفید خواهد بود. این فرآیند برای پوست هایی که دچار کم آبی شده اند و منافذ بسته ای دارند نتایج بی نظیری به همراه دارد.

  • استخراج

وقتی مراحل سم زدایی و شفاف کردن پوست را پشت سر گذاشتید لایه برداری سلول های مرده انجام می‌ شود تا بتوان با کمک آبرسان های مناسب آبرسانی عمیق پوست را انجام دهید.

در این مرحله با فرایند مکش پاکسازی پوست انجام می شود و همراه با ماساژ میزان خون رسانی افزایش می یابد.

  • آبرسانی پوست

با عبور از مراحل قبلی پوست آمادگی کامل برای دریافت مواد مغذی و آب رسان ها را دارد.  در این مرحله متخصصان با کمک سرمی مخصوص که حاوی آنتی اکسیدان و آبرسان ها می باشد استفاده می کنند. این محلول خاصیت ضد پیری دارد و باعث جوانسازی و زیبایی پوست خواهد شد.

  • نور درمانی

در مرحله نور درمانی با کمک نور مادون قرمز میزان التهاب پوست کاهش می یابد و پوست را به تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهد کرد. اگر شما دارای پوستی چرب و آکنه دار هستید از نور آبی برای شما استفاده می شود.

 آبرسان های پوست صورت
آبرسان های پوست صورت

کاربردهای هیدرودرم آبریژن

  • بهترین آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • پاکسازی منافذ باز پوست و جمع شدن آن ها
  • لایه برداری و پاکسازی
  • تنظیم چربی و خشکی پوست
  • جوان سازی و افزایش کلاژن سازی
  • شفافیت و درخشندگی
  • استحکام و قوام پوست
  • درمان انواع جوش ها و آکنه ها و آسیب های ناشی از نور خورشید و عوامل محیطی
  • درمان انواع لکه های پوستی و رفع علائم پیری
  • تقویت و تغذیه پوست

بهترین کاندیدای هیدرودرم آبریژن چه کسانی هستند؟

استفاده از آبرسان ها و مرطوب کننده ها برای انواع پوست ها توصیه می شود. بنابراین هیدرودرم آبریژن برای همه پوست ها مناسب است و سازگاری دارد. این فرایند  محدودیت سنی ندارد و با پاکسازی و آبرسانی پوست در سنین پایین از پیری و آسیب های پوستی پیشگیری می کند. پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی الهیه تهران با دستگاه های پیشرفته و توسط متخصصین مجرب انجام می شود .بنابراین این عمل اثرگذاری بالا خواهد داشت و عوارض بسیار خفیف و ناچیزی به همراه دارد.  هیدرودرم آبریژن همراه با لایه برداری پوست سبب از بین رفتن سلول های مرده خواهد شد و برای پوست های کدر و تیره بسیار موثر می باشد.  سرم هایی که در این روش استفاده می شود با تاثیر گذاری بی نظیر سبب از بین رفتن آکنه ها و تنظیم چربی پوست خواهد شد و جزء بهترین روش های آبرسانی و تامین رطوبت پوست می باشد.  افرادی که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا عوامل مختلف دچار آسیب های پوستی شده اند می توانند از این عمل نتایج بی نظیری حاصل کند.

عوارض هیدرودرم آبریژن چیست؟

با توجه به فواید بی نظیر هیدرودرم آبریژن به عنوان بهترین آبرسان و مرطوب کننده پوست شما پس از انجام آن عوارض خاصی را تجربه نمی کنید.  ممکن است به دلیل سابیده شدن لایه سطحی پوست پس از پایان جلسه با مقداری قرمزی و التهاب پوست مواجه شوید اگر چه با  LED  مخصوص میزان التهابات کنترل می شود. این عوارض جزئی در مدت زمان کوتاهی بر طرف می‌شود.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی و جوانسازی پوست توسط کادر حرفه ای و مجرب انجام می شود. در این کلینیک همه مراحل درمان تحت نظر متخصصان با تجربه صورت می گیرد و روش های مراقبتی از پوست برای شما ارائه خواهد شد.

هزینه هیدرودرم آبریژن چقدر است؟

هزینه ها در این روش برای همه افراد بر اساس وسعت پوست،  تعداد جلسات،  میزان تخصص و مهارت پزشک،  میزان آسیب های پوستی و موقعیت جغرافیایی کلینیک تعیین می شود.

اگر  می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

مراقبت های قبل از هیدرودرم آبریژن

  • در جلسه مشاوره در مورد مشکلات پوست خود با پزشک صحبت کنید و بر اساس نوع پوست از پزشک بخواهید تا بهترین آبرسان ها و مرطوب کننده ها را به شما معرفی کند.
  • اگر درگیر بیماری های پوستی و خاصی هستید پزشکتان را در جریان قرار دهید .
  • قبل از انجام هیدرودرم آبریژن از لایه برداری، اپیلاسیون و وکس کردن پوست بپرهیزید.
  • چند روز قبل از انجام هیدرودرم آبریژن آب زیاد بنوشید تا بدنتان هیدراته شود.
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و پوستتان کاملاً تمیز باشد .
  • اگر مستعد تبخال هستید از چند روز قبل مصرف آسیکلوویر را آغاز کنید.
  • اگر بر سطح پوست تبخال یا جراحت باز دارید قبل از جلسه هیدرودرم درمان کنید.

مراقبت های پس از هیدرودرم آبریژن

  • از لمس کردن و ماساژ دادن پوست خودداری کنید.
  • در صورت التهاب و قرمزی پوست از کمپرس سرد استفاده کنید .
  • تا ۱۲ ساعت از شستشوی پوست بپرهیزید.
  • برای شستشو از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده کنید .
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • مایعات زیاد بنوشید.
  • مصرف مرطوب کننده و آبرسان ها را فراموش نکنید.
  • دوره درمان را کامل کنید.
  • از محصولات لایه بردار تا مدتی استفاده نکنید .

اثرات و نتایج

هیدرودرم آبریژن یکی از روش های درمانی و موثر به عنوان بهترین آبرسان و تامین رطوبت پوست می باشد.  این فرایند زیبایی باعث پاکسازی و جوان سازی و شادابی پوست می شود. میزان فعالیت های غده های چربی پوست را تنظیم می کند،  بنابراین برای همه پوست ها مناسب می باشد.  شما در طی جلسات این عمل می توانید نتایج بی نظیر آن را مشاهده کنید.  برای ماندگاری نتایج،  بهتر است این عمل به طور سالیانه تکرار شود.

دوره نقاهت پس از هیدرودرم آبریژن چقدر است؟

هیدرودرم  آبریژن روشی زیبایی و کاملاً سر پایی می باشد. پس نیاز به گذراندن دوره نقاهت و استراحت ندارد و شما می توانید پس از خارج شدن از کلینیک به محل کار خود بازگردید. هیدرودرم آبریژن باعث می‌ شود که نفوذ پذیری و تاثیرات آبرسان ها و مرطوب کننده افزایش یابد و شما پوستی شاداب و سالم داشته باشید .

تعداد جلسات هیدرودرم آبریژن چقدر است؟

تعداد جلسات توسط پزشک و برحسب نوع پوست و میزان آسیب های پوستی ناشی از کم آبی و خشکی پوست تعیین می شود. معمولاً این جلسات ۶ تا ۸ جلسه می باشد. فاصله بین جلسات یک ماه خواهد بود. در طی جلسات روش های مراقبت از پوست توسط مشاورین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران برای شما ارائه می شود. تا بتوانید در انتخاب بهترین آبرسان ها و مرطوب کننده ها دچار مشکل نشوید و بهترین انتخاب را برحسب نوع پوست خود داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/p4sb

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.