بلفاروپلاستی زیبایی چیست ؟

بلفاروپلاستی زیبایی چیست ؟
محتوا پنهان
1 بلفاروپلاستی زیبایی چیست ؟
1.1 بلفاروپلاستی یا جراحی پلک چیست ؟

بلفاروپلاستی زیبایی چیست ؟

عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی از عمل های پر طرفدار برای درمان و بهبودی شکل ظاهری پلک ها می باشد این عمل جراحی را می‌ توان بر روی هر دو پلک بالا یا پایین و یا یکی از آن ها انجام داد.  عمل جراحی پلک هم در جهت زیبایی پوست اطراف چشم و هم در جهت درمان و برطرف کردن مشکلات عملکردی پلک انجام داد.

در طی این مطلب ما قصد داریم این عمل جراحی را از جنبه زیبایی آن مورد بررسی قرار دهیم و توضیحاتی در مورد کاربرد ها، هزینه ها و عوارض جانبی آن برای شما ارائه دهیم . پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

عمل  جراح پلک  با برداشتن پوست و چربی های اضافه در زیر پلک بالا یا پایین علائم ناشی از افزایش سن انجام می شود و موجب برطرف شدن چین و چروک ها و افتادگی پوست در این ناحیه خواهد شد . همچنین پس از عمل چشم ها زیبا تر به نظر می رسند.  چشم های یکی از فاکتور های مهم زیبایی در چهره محسوب می شوند و عمل جراحی پلک یکی از بهترین روش ها برای جوان سازی پوست اطراف چشم می باشد.‌

در این عمل جراحی نیازی به بستری شدن در بیمارستان نمی باشد همچنین مراحل آن به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی سپری خواهد شد.  عوارض ناشی از این عمل در طی چند روز بهبود می یابد و دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری خواهید کرد.  به طور کلی این عمل جراحی زمانی که توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه و در مراکز معتبر و تخصصی انجام شود عملی کاملاً کم عارضه و بی خطر خواهد بود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک چیست ؟

علت اصلی جراحی پلک برای بسیاری از افراد افتادگی و پوست شل شده بالا یا پایین پلک می باشد.  با این جراحی می توان پوست اطراف چشم را لیفت و سفت کرد تا چشم ها  ظاهری جذاب ،جوان تر و هوشیار  پیدا کند.  در برخی مواقع نیز این جراحی در جهت از بین بردن مشکلات بینایی ناشی از افتادگی پلک ها انجام می شود.

در این فرآیند درمانی پوست اضافه بافت ها و در برخی مواقع چربی هایی که در زیر پلک ها جمع شده برداشته می شود اما در برخی مواقع نیز برای برداشتن پوست اضافه پلک استفاده می کنند البته عمل جراحی پلک که بالا  برای لیفت یا بالا کشیدن پلک ها نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد که نباید این جراحی را با عمل پتوز اشتباه گرفت .

در عمل پتوز عضلات و تاندون هایی که مسئول نگه داشتن پلک ها هستند محکم می شوند تا مشکلات افتادگی چشم رفع شود.  اما عمل جراحی پلک در جهت افتادگی پلک ها و پوست اضافه که باعث سنگین شدن و از دست رفتن زیبایی چشم اتفاق افتاده رفع می شود.  البته، در هر دو جراحی مشکل افتادگی پلک مورد درمان قرار می گیرد . بنابراین این جراحی را از دو جنبه زیبایی و درمانی مورد بررسی قرار می دهیم.

  • بلفاروپلاستی زیبایی

عمل زیبایی جراحی پلک جزء عمل هایی است که از نظر متخصصین ضرورتی برای انجام آن وجود ندارد.  اما با این عمل جراحی می توان چشم هایی زیبا و جذاب به چهره هدیه کرد.  متاسفانه پلک بالا و در برخی مواقع نیز پلک پایین به دلیل افزایش سن و انباشته شدن بالشتک های چربی متورم و پف کرده می شوند و با کاهش کلاژن دچار  افتادگی و شل شدگی این ناحیه خواهد شد به همین دلیل روند پیری پوست با افتادگی و تورم پلک ها منجر  می شود.

با افزایش سن به مرور زمان پوست  این ناحیه شل می شود و عضلات آن ضعیف تر خواهد شد و بالشتک های چربی باعث متورم شدن پلک ها و از دست رفتن زیبایی چشم ها خواهد شد.  این عمل تاثیر نا خوشایند ی بر زیبایی چشم ها و صورت خواهد داشت و چهره ظاهری پیر و خسته پیدا می کند.  متخصصانی  که می تواند عمل جراحی زیبایی پلک را برای شما انجام دهند  جراحان چشم پزشک، جراحان پلاستیک و جراحان گوش و حلق و بینی می باشند.

  • بلفاروپلاستی درمانی

این جراحی در جهت بهبود ساختار پلک ها انجام می شود و از نظر متخصصین این جراحی ضروری و مهم است.  در بیشتر مواقع عمل جراحی پلک زمانی انجام می شود که پوست  پلک ها به قدری سنگین  می شوند که فرد در بینایی خود دچار مشکل می  شوند.  گاهی مواقع نیز  تورم پلک بالا یا پایین عینک زدن یا استفاده از لنز های طبی را مشکل می‌ کند.

همچنین ایجاد  التهابات پوستی ناشی از افتادگی چین های پلک نیز یکی از دلایل این جراحی خواهد بود.  در برخی مواقع پوست اضافه پلک ها به قدری سنگین می شوند که فرد برای بالا نگه داشتن پلک ها فشار زیادی به عضلات پیشانی خود وارد می کنند در این حالت خستگی و ناراحتی عضلات پیشانی نیز  مورد درمان قرار می گیرد . جراحی درمانی پلک ها  همانند جنبه زیبایی آن توسط متخصصین چشم پزشک ، جراح پلاستیک  و متخصص  گوش و حلق و بینی  انجام می شود.

مراحل انجام عمل بلفاروپلاستی

عمل جراحی پلک می تواند بر هر دو پلک و یا یکی از پلک ها که دچار مشکل شده است انجام شود.  در طی این عمل متخصصین برش هایی هم جهت با خطوط طبیعی پلک ها در زیر شکاف پلک بالا و یا کمی پایین تر از مژه های پلک به وجود می‌ آورند . این برش ها به گونه ای ایجاد می شوند که پس از بهبودی هیچ نشانه‌ ای از آن قابل مشاهده نخواهد بود.

متخصصین در حین معاینه پلک ها محل دقیق برش های که قرار است ایجاد شود مشخص می کنند تا بتوانند پوست اضافه و بالشتک های چربی تجمع یافته را استخراج کنند.  برش ها با استفاده از ابزار جراحی دقیق ایجاد می‌ شود و پس از پشت سر گذاشتن مراحل جراحی مانند استخراج چربی ها و مایعات انباشته شده و پوست اضافه با استفاده از بخیه های بسیار ظریفی یا چسب های بافتی بسته می شوند.  حتی در برخی از مراکز از تکنیک لیزر برای بسته شدن بخیه ها استفاده می شود که میزان عوارض مانند خونریزی، کبودی و تورم را به حداقل می رساند و دوره بهبودی کوتاه مدتی خواهد داشت.

میزان برداشتن چربی ها، پوست اضافه و عضلات پیرامون چشم در حین جراحی به معاینات قبل از آن مرتبط می شود . عواملی مانند ساختار عضلانی صورت،  ساختار استخوانی و تقارن ابرو ها از عوامل مهم و تعیین کننده جراحی خواهند بود.  متخصصین در طی جراحی نیز از لیزر دی اکسیدکربن برای بهبود یافتن نتایج جراحی و جوان سازی  لایه های سطحی پوست استفاده می کنند تا همه چین و چروک ها در اطراف چشم حذف شوند.

قطعاً اگر این جراحی در جهت زیبایی چشم ها انجام شود پزشک ظرافت و دقت بیشتری به خرج می‌ دهد و زمان بیشتری برای انجام جراحی در نظر گرفته می شود.  اگر شما قصد دارید در طی این جراحی فرم چشم های خود را تغییر دهید باید در جلسه مشاوره با پزشک گفت و گو کنید و انتظارات و اهداف خود را بیان کنید.  عمل کانتوپلاستی یکی از عمل های زیبایی چشم است که در این جراحی فرم چشم ها کشیده و جذاب تر خواهد شد.  هدف از انجام این جراحی باز سازی و اصلاح گوشه چشم و رفع افتادگی و پف زیر چشم خواهد بود و تاثیر بی نظیری بر چشم ها و چهره خواهد داشت.

پس از پایان مراحل جراحی پلک در صورت مساعد بودن شرایط از کلینیک مرخص می‌ شوید و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل سپری خواهید کرد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل کانتوپلاستی ،اپی کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.  هر کدام از این عمل ها بر اساس انتظارات و خواسته های متقاضیان و فرم ظاهری چشم ها و صورت انتخاب می شود.

مزایا و کاربرد های بلفاروپلاستی

  • درمان افتادگی پلک ها در جهت از بین بردن چین و چروک های سطح پلک که می تواند انحنای سطحی کانتور پلک را دچار مشکل کند.
  • درمان افتادگی پلک به دلیل سنگینی پوست اضافه که بینایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • درمان پف و تورم پلک بالا
  • درمان پف و تورم پلک پایین
  • درمان افتادگی پلک در جهت بیشتر دیده شدن بخش های سفید چشم در زیر قرنیه
  • حذف پوست اضافه و درمان چین و چروک های ظریف پلک پایین
  • افزایش میدان دید
  • تغییر فرم چشم ها از حالت خستگی و کسلی به حالت جذاب و هوشیار
  • کشیدگی و باز تر شدن چشم ها
  • کاهش فاصله بین چشم و ابرو ها

مزایا

  • زیبایی و درمانی جراحی پلک زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.
  • مراحل انجام این جراحی بدون نیاز به بی هوشی سپری خواهد شد البته در صورت صلاحدید پزشک نیز از بی هوشی عمومی استفاده می شود.
  • در طی این عمل برش های ایجاد شده در بالا و پایین پلک به گونه ای ایجاد می شود که پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند.
  • با انجام این فرایند چشمانی زیبا درشت و جذاب حاصل می کنید و انواع مشکلات عملکردی پلک ها و اختلال در دید رفع خواهد شد.
  • در این جراحی به طور همزمان پف چشم، افتادگی پلک و چین و چروک های اطراف چشم مورد درمان قرار می گیرد.
  • نتایج حاصل از این فرایند دائمی و همیشگی است و استفاده از عینک و لنز های چشمی را راحت تر می کند.
  • پس از انجام این جراحی نیاز به مراقبت های سخت و دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد بود و عوارض آن در طی یک هفته رفع خواهد شد.
  • همزمان با این عمل جراحی می توان عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو را نیز انجام داد تا تغییرات چشمگیری در چهره ایجاد شود.
  • هزینه این عمل نسبت به نتایج و مزایای بی نظیر آن مقرون به صرفه خواهد بود و نیاز به تمدید مجدد نخواهد داشت.

عوارض پس از بلفاروپلاستی چیست ؟

عمل جراحی پلک چه در جهت زیبایی و چه در جهت درمانی می تواند همانند عمل های دیگر با عوارض رایجی همراه باشد.  اما باید به این نکته توجه داشت که با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه به ندرت شاهد عوارض خطرناک و احتمالی خواهید بود.  بنابراین مهم ترین اقدام برای پیشگیری از عوارض نا خوشایند پس از جراحی، دقت و حساسیت در انتخاب پزشک می باشد.

زیرا ، یک پزشک ماهر می تواند با در نظر گرفتن شرایط افراد و سوابق خود انتخابی درست داشته باشد تا از ایجاد هر گونه خطا در حین جراحی پیشگیری شود.  با انتخاب یک پزشک ماهر می توان با خیال راحت مراحل جراحی زیبایی پلک را پشت سر گذاشت و نگران عوارض پس از آن نباشید زیرا،  متخصصین همه عوارض و خطرات این جراحی را پیش بینی می کنند بنابراین از بروز آن ها جلوگیری خواهند کرد.  اگر شما در انتخاب پزشک دقت کافی داشته باشید پس از جراحی با عوارض رایجی مانند

  • خشکی چشم
  • سوزش
  • التهاب
  • تورم و کبودی خفیف
  • درد خفیف

 مواجه خواهید شد که در طی چند روز با مصرف دارو های تجویز شده و مراقبت های توصیه شده رفع می شود.  اما در صورت عدم مهارت پزشک با عوارضی مواجه خواهید شد به شرح زیر می باشد

  • کوتاهی پلک در صورت برداشتن بیش از حد پوست اضافه بالای پلک که بستن چشم ها امکان پذیر نیست و با مشکلاتی مانند خشکی چشم همراه خواهد بود در این شرایط متقاضیان مجدداً باید عمل اصلاحی و ترمیمی انجام دهند.
  • خونریزی شدید
  • باقی ماندن پوست اضافه در اطراف چشم
  • آسیب دیدگی چشم ها
  • نا متقارن شدن پلک ها
  • عفونت
  • دو بینی
  • بی حسی پلک ها

کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از کلینیک های معتبر و با سابقه در زمینه ی زیبایی پوست و مو می باشد.  در این که  همه شرایط فراهم شده است تا زیبا جویان بتوانند انواع عمل های زیبایی را زیر نظر بهترین متخصصین انجام دهند.

هدف کادر درمانی در این کلینیک به حداقل رساندن عوارض،  رسیدن به بهترین نتایج و جلب رضایت زیبا جویان خواهد بود.  رضایت زیبا جویان  تضمین کیفیت خدمات ما  کلینیک زیبایی الهیه تهران می باشد.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات با مشاوران ما در تماس باشید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-بلفاروپلاستی

بهترین کاندیدای بلفاروپلاستی چه کسانی هستند ؟

کاندیدای مناسب جراحی پلک به صورت زیبایی و درمانی را نمی توان دقیقا مشخص کرد تنها کسی که می‌ تواند تشخیص دهد این عمل برای چه کسی مناسب است فقط متخصصین زیبایی و کارشناسان مربوطه می باشد.  بنابراین شما می‌ توانید با گرفتن وقت حضوری و یا تماس با مشاوران ما در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید.

به طور کلی اگر شما با پوستی افتاده و شل در اطراف چشم خود مواجه هستید و یا چشم های تان متورم و پف کرده است به نظر می رسد که کاندیدای مناسبی برای این جراحی باشید تا بتوانید زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید.

 در برخی مواقع تورم چشم ها به دلیل بروز حساسیت یا آلرژی اتفاق می افتد بنابراین قبل از هر اقدامی باید با یک پزشک گفت و گو کنید و  مطمئن شوید علت تورم  چشم های شما دلیل بر افزایش سن خواهد بود.

 اگر همه شرایط شما برای انجام جراحی مناسب باشد و درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج داشته باشید می توانید با متخصصین زیبایی در جهت بهبود و رفع مشکلات خود گفت و گو کنید ولی نباید از این جراحی انتظار معجزه داشته باشید بلکه روند پیری پوست همچنان ادامه دار است و ممکن است پس  از چند سال به عمل مجدد ترمیمی در جهت جوان سازی و زیبایی چشم های خود نیاز پیدا کنید.

  به طور کلی اگر شما دارای بدنی سالم و شرایط عمومی مناسبی باشید و بتوانید مراقبت های توصیه شده قبل و  پس از جراحی را به خوبی اعمال کنید می توانید از نتایج بی نظیر این عمل بهره مند شوید.  البته، کسانی که درگیر بیماری های حاد یا مزمن هستند کاندیدای مناسبی برای این جراحی نخواهند بود.  زیرا ، میزان خطرات برای کسانی که درگیر بیماری هایی از قبیل اختلالات انعقادی، مشکلات سیستم ایمنی،  بیماری های ویروسی، دیابت فشار خون و …. هستند بسیار زیاد است.

به همین دلیل معمولا متخصصین قبل از انجام جراحی همه شرایط افراد را بررسی می‌ کنند و این جراحی برای افراد ذکر شده انجام نمی شود. البته،  اگر بتوانند بیماری خود را درمان یا کنترل کنند می توانند از مزایای بی نظیر این عمل بهره مند شوند .

کسانی که دائماً دخانیات مصرف می کنند و قصد ترک کردن آن را ندارند نیز کاندیدای مناسبی برای این جراحی نخواهد بود.  زیرا، استعمال دخانیات سرعت بهبودی را مختل می کند و پزشکان توصیه می کنند چند هفته قبل از جراحی باید از مصرف دخانیات خودداری کنند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از انجام جراحی پلک همه شرایط جسمانی و  بدنی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط این جراحی انجام خواهد شد.  عمل زیبایی پلک ها در این کلینیک نیز با روش های غیر جراحی مانند لیفت با نخ، تزریق بوتاکس،  تزریق ژل و پلاسما جت نیز امکان پذیر است.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تکنیک های زیبایی به مقاله های دیگر در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید.  در این کلینیک انواع خدمات زیبایی با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز دنیا انجام می شود متخصصین ما در این کلینیک مهارت و سابقه بالایی در ارائه این خدمات کسب کرده‌ اند و زیبا جویان می توانند با خیال راحت زیبایی چشمان خود را به دستان پر قدرت متخصصین ما بسپارند.

هزینه عمل بلفاروپلاستی  چقدر است ؟

عمل جراحی پلک در کلینیک زیبایی الهیه تهران توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود هزینه ها در این کلینیک با تعرفه استاندارد محاسبه می شود.

 عوامل مختلفی هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از

  • آزمایش هایی که پزشک برای بررسی سلامتی و شرایط جسمانی افراد در نظر می‌ گیرند .
  • هزینه دارو هایی که در جهت مراقبت پس از جراحی تجویز می شود.

( برای انجام این جراحی نیاز به بستری شدن در بیمارستان نمی باشد به همین دلیل شما هزینه‌ ای برای بستری شدن پرداخت نخواهید کرد.)

  • هرچه پزشک شما مهارت و تخصص بالاتری داشته باشد شما باید هزینه بیشتری پرداخت می کنید.
  • زمانی که عمل جراحی پلک برای زیبایی چشم ها انجام شود قطعاً زمان و ظرافت بیشتری نیاز دارد و تغییرات بیشتری در فرم چشم ها ایجاد می شود و این موضوع باعث افزایش هزینه ها خواهد بود.
  • وسایل و تجهیزاتی که در کلینیک در طی انجام جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران مراحل جراحی با استفاده از دستگاه لیزر انجام می شود و عمل جراحی با دقت و ظرافت بالا تری  انجام خواهد شد و هزینه بیشتری پرداخت می کنید.  هزینه های انجام تکنیک های زیبایی و درمانی در کلینیک هایی که در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان قرار دارد کمی بیشتر است زیرا ، در این مراکز از تجهیزات پیشرفته استفاده می شود و  زیبا جویان می توانند خدمات بهتری دریافت کنند.

  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی

در روز عمل جراحی مراحل عمل با بی حسی موضعی انجام می شود متخصصین برای کاهش و کنترل درد داروی بی حسی را در پوست اطراف چشم تزریق می کنند.  در برخی مواقع در جهت کاهش استرس زیبا جویان داروی آرام بخش به صورت خوراکی یا تزریقی دریافت می‌ شود .

اگر پزشک تشخیص دهد که جراحی برای شما بهتر است با بی هوشی انجام شود و  باید مراقبت های لازم قبل از عمل را به خوبی اعمال کنید.

  • دو هفته قبل از جراحی پلک توصیه می شود مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین یا پروفن، مکمل ها ویتامین A و E و هر دارویی که باعث اختلال در سیستم گردش خون می شود را متوقف کنید. زیرا،  ممکن است در حین جراحی خطر خونریزی را افزایش دهد.
  • در روز عمل دارو های ضروری خود را با کمی آب مصرف کنید مانند دارو های کنترل فشار خون
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید و از قرار دادن لنز طبی و آرایشی در چشم ها خودداری کنید .
  • برنامه های خود را به گونه ای طراحی کنید که یکی از اعضای خانواده تا کلینیک شما را همراهی کند و هنگام بازگشت به خانه مراقب شما باشد.
  • چند ساعت قبل از جراحی از نوشیدن مایعات و مصرف مواد خوراکی خودداری کنید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • شب قبل از جراحی دوش بگیرید.
  • شب قبل از جراحی به خوبی استراحت کنید و استرس خود را کنترل کنید.
  • شما می توانید با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا کنید و از مهارت پزشک خود مطمئن شوید. شما با این عمل می توانید استرس خود را قبل از جراحی کاهش دهید و از مهارت پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.

مراقبت های پس از بلفاروپلاستی

پس از پایان عمل جراحی در صورت مساعد بودن شرایط شما از کلینیک مرخص خواهید شد.  پزشک توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت های پس از جراحی ارائه خواهد داد.  شما با انجام مراقبت ها می توانید از بروز عوارض نا خوشایند پیشگیری کنید و سرعت بهبودی را افزایش دهید.

  • پس از جراحی از دستکاری کردن پلک ها، خاراندن و فشار دادن چشم ها خودداری کنید .
  • در سه روز اول از کمپرس سرد و سه روز دوم کمپرس گرم استفاده کنید.
  • تا بهبودی کامل از جا به جایی اشیا سنگین، خم شدن،  نگاه کردن به تلویزیون، صفحه موبایل و مطالعه کردن خودداری کنید.
  • دارو های تجویز شده را به اندازه کافی و سر وقت مصرف کنید.
  • تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  • هنگام خوابیدن زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی ایجاد شده را کاهش دهید.
  • تا دو روز از شست و شوی چشم ها خودداری کنید.
  • برای شست و شو از شوینده های ملایم و آب به ورم استفاده کنید.
  • تغذیه مناسب داشته باشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • از مصرف غذا های شور، تند و حساسیت زا خودداری کنید.
  • در معرض نور خورشید ، آلودگی های محیطی و گرد و غبار بپرهیزید و هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.

اثرات و نتایج :

اگر بخواهیم در مورد نتایج حاصل از بلفاروپلاستی صحبت کنیم باید گفت که نتایج حاصل از این جراحی دائمی و همیشگی است و شما می توانید در حدود ۱۰ تا ۱۲ سال چشمانی زیبا، درشت و جوان داشته باشید.  البته روند پیری پوست امری نا خواسته است و ممکن است به تدریج زیبایی چشم های شما را کاهش دهد و پس از چندین سال به عمل اصلاحی نیاز داشته باشید.

متخصصین در طی این عمل با ایجاد برش هایی پوست و بافت های اضافه را حذف  می کنند و سپس با استفاده از بخیه، برش ها را می بندد به همین دلیل نتایج و ماندگاری این جراحی طولانی مدت است.  مشاهده نتایج عمل جراحی پلک بلافاصله امکان پذیر نیست زیرا پس از این جراحی شما شاهد تورم و کبودی در اطراف چشم های خود خواهید بود.  این عارضه ها به مرور زمان کاهش می یابد و شما پس است ۶ تا ۹ ماه شاهد نتایج قطعی این جراحی خواهید بود.  تاثیرات عمل جراحی پلک بر چشم ها شامل موارد زیر می باشد

  • درمان افتادگی پلک ها
  • درمان پف بالا و پایین چشم ها
  • بازسازی گوشه چشم
  • درشتی و کشیده شدن چشم ها
  • رفع سنگینی و التهاب پوست اطراف چشم
  • افزایش اعتماد به نفس

 اگر بخواهیم جنبه درمانی این عمل را در نظر بگیریم این عمل جراحی پلک می تواند میدان دید را افزایش دهد و از ایجاد فشار به عضلات پیشانی جلوگیری کند . همچنین استفاده از عینک و لنز های چشمی برای زیبا جویان راحت‌تر خواهد شد.

دوره نقاهت پس از بلفاروپلاستی چقدر است ؟

پس از انجام جراحی پلک پزشک برای پوست اطراف چشم  آنتی بیوتیک موضعی استفاده می کند تا خطر ابتلا به عفونت را به حداقل برساند.  پس از این جراحی نیاز به پانسمان در اطراف چشم نمی باشد.

 استفاده از کمپرس سرد ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در کاهش تورم و کبودی بسیار موثر خواهد بود.  تا ۳ روز باید پس از این عمل، از کمپرس سرد استفاده شود و در سه روز بعد برای افزایش سرعت بهبودی استفاده از کمپرس گرم توصیه می شود.

 متخصصین برای کاهش عوارضی مانند درد، مسکن های مناسب تجویز می کنند بنابراین از مصرف مسکن های بدون نسخه پزشک خودداری کنید.

 پس از انجام این جراحی احساس درد خفیفی در ناحیه درمان خواهید داشت که در طی چند روز با مصرف مسکن ها بهبود می یابد.  در صورت اختلال در بینایی و احساس درد شدید می توانید با کلینیک زیبایی الهیه تهران تماس بگیرید .

در چند روز اول پس از عمل شاهد کبودی، تورم و قرمزی در اطراف چشم های خود خواهید بود.  این عوارض کاملاً طبیعی است و به مرور زمان بهبود می یابد.

 در این دوره به هیچ وجه از لوازم آرایشی استفاده نکنید و تا بهبودی کامل از قرار دادن لنز در چشم ها بپرهیزید و عینک را جایگزین آن کنید. حتی در هنگام استفاده از عینک نیز مواظب باشید که  آسیبی به چشم های تان وارد نشود .

متخصصین برای بستن برش ها از بخیه های غیر جذبی استفاده می کنند زیرا پلک ها دائماً در حال حرکت هستند.  شما پس از ۴ تا ۷ روز باید برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید.

 در این دوره توصیه می شود در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.

 استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه و نوشیدن مایعات کافی می تواند سرعت بهبودی را افزایش دهد و در مقابل از مصرف غذا های حساسیت زا خودداری کنید.

تعداد جلسات بلفاروپلاستی چقدر است ؟

پس از پشت سر گذاشتن جلسه مشاوره پزشک زمان مناسبی را برای انجام عمل جراحی پلک برای شما مشخص می کند.  این جراحی در طی یک جلسه و به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد البته این مدت زمان به نوع جراحی و میزان تغییراتی که در پلک های شما انجام می شود بستگی دارد.

اگر شما بخواهید این جراحی را برای زیبایی چشم ها انجام دهید قطعا  زمان بیشتری باید در نظر بگیرید زیرا این عمل با حساسیت و ظرافت بیشتری انجام می‌ شود.  پس از پایان جراحی  نیاز به بستری شدن نخواهید داشت و دوره بهبودی را در منزل سپری می کنید.  پس از ۴ تا ۷ روز مجدداً به کلینیک مراجعه می‌ کنید تا در جهت برداشتن بخیه ها اقدام کنید.  همچنین پزشک نتایج جراحی را بررسی می ‌کند و در صورت نیاز دارو های مناسب را تجویز خواهد کرد.

انواع  دیگر عمل های زیبایی چشم

  • اپی کانتوپلاستی

عمل جراحی اپی کانتوپلاستی  در جهت برداشتن چین و چروک های اپی کانتال انجام می شود که به چین خوردگی های مغولی معروف است و دهانه گوشه داخلی چشم را بزرگ تر می کند.  اپی کانتال بخشی از پلک است که سبب بسته شدن گوشه داخلی چشم می شود و زیبایی چشم ها را از بین می برد و حالتی خواب آلوده حاصل خواهد کرد چشم ها حالتی با کوتاهی افقی و فاصله زیاد از یکدیگر قرار دارند .  با این عمل جراحی این معایب در کوتاه ترین زمان  رفع  می شود و چشمانی درشت و زیبا حاصل خواهید کرد.

  • کانتوپلاستی

این تکنیک زیبایی برای تغییر شکل اپی کانتوس جانبی و یا کانال جانبی چشم انجام می شود.  با انجام این جراحی چشمانی کشیده تر و درشت تر خواهید داشت.  کسانی که گوشه بیرونی چشم هایشان شیبی به سمت پایین دارد نیز می توانند با انجام این جراحی پلک پایینی را به سمت بالا لیفت کنند و تا چشم هایشان  کشیده، بزرگ و جذاب به نظر برسد.

داشتن چشمان روباهی و کشیده جزء آرزو های  همه افراد خواهد بود که با عمل کانتوپلاستی امکان پذیر می باشد.  تفاوت عمل کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی در این است که عمل بلفاروپلاستی در جهت حذف پوست اضافه و چربی های بالا و پایین چشم انجام می شود اما عمل کانتوپلاستی در بازسازی گوشه خارجی چشم انجام می‌ شود و هدف تغییر فرم چشم ها خواهد بود.  این تغییرات بیشتر در پلک پایین اتفاق می افتد و باعث زیبایی و جذابیت چهره خواهد شد و همزمان سبب بالا کشیدن دم ابرو می شود و خطوط پنجه کلاغی را رفع خواهد کرد.

« سوالات رایج زیبا جویان »

آیا پس از جراحی پلک جای بخیه ها باقی می ماند ؟

 در این عمل جراحی برش ها به گونه ای ایجاد می شود که پس از بهبودی هیچ نشانه ای از آن ها باقی نماند  البته، روند بهبودی به محل برش، نحوه بخیه زدن و  مهارت پزشک بستگی دارد.  معمولاً برش ها در چین ها طبیعی پلک ایجاد می شود و پس از بهبودی قابل تشخیص نخواهد بود .

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-بلفاروپلاستی

چرا پس از جراحی پلک چشم ها به راحتی بسته نمی شود ؟

 نکته مهم پس از عمل جراحی پلک  این است که پوست اضافه پلک باید به اندازه کافی برداشته شود اگر پزشک شما در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد و پوست بیشتر از حد نیاز برداشته شود هنگام بستن چشم ها دچار مشکل خواهید شد. البته، تا چند روز به دلیل تورم چشم ها باز و بسته کردن آن ها سخت خواهد بود‌.

 پس از جراحی چقدر طول می کشد تا جای بخیه ها بهبود یابد ؟

 روند التیام و بهبودی برش ها به جنس پوست شما و همچنین اعمال مراقبت ها بستگی دارد ولی به طور کلی بخیه ها پس از یک ماه به طور کامل بهبود می یابد.

 چند روز پس از انجام جراحی می توانم به فعالیت های روزانه خود ادامه دهم ؟

 شما پس از ۴ تا ۵ روز می توانید فعالیت های روزانه خود را به آرامی آغاز کنید اما تا بهبودی کامل باید از انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی خودداری کنید . زیرا ،با افزایش گردش خون میزان التهاب، تورم و کبودی بیشتر می شود.

 آیا با عمل بلفاروپلاستی می تواند تیرگی اطراف چشم را برطرف کنم ؟

 خیر،  این عمل فقط در جهت بهبود وضعیت پلک ها انجام می شود و تاثیری در سیاهی و تیرگی اطراف چشم نخواهدداشت.  شما می توانید از تکنیک های زیبایی دیگر مانند مزوتراپی یا  لیزر  استفاده کنید.

 آیا عمل جراحی پلک با لیزر نیز انجام می شود ؟

 بله،  در کلینیک های تخصصی و معتبر ایجاد برش و بستن برش ها توسط دستگاه های پیشرفته لیزر انجام می‌ شود تا میزان عوارض به حداقل برسد و روند  بهبودی با سرعت بیشتری سپری خواهد شد .

آیا پس از  عمل جراحی پلک در بیمارستان بستری می شوم؟

 خیر، مراحل انجام این جراحی به صورت سرپایی می باشد و پس از پایان جراحی و مساعد بودن شرایط شما از کلینیک مرخص می‌ شوید و دوره بهبودی را در منزل پشت سر می گذارید.

 آیا با عمل بلفاروپلاستی نتایج دائمی حاصل می کنم ؟

 بله، این عمل جراحی با حذف پوست اضافه و چربی ها انجام می شود و شما می توانید تا سالیان طولانی در حدود ۱۰ تا ۱۲ سال چشمانی زیبا و جوان داشته باشید.  البته روند پیری پوست امری اجتناب نا پذیر است و ممکن است پس از چندین سال به عمل ترمیم یا اصلاحی نیاز پیدا کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین دکتر برای بلفاروپلاستی در تهران :

تاثیر عمل بلفاروپلاستی بر زیبایی افراد

جراحی پلک بلفاروپلاستی هزینه و توصیه ها

نتیجه گیری :

داشتن چشم های زیبا یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی در چهره انسان ها محسوب می‌ شود به طوری که کوچکترین ایراد جزئی می تواند باعث افت زیبایی و کاهش اعتماد به نفس افراد شود.  پلک ها یکی از بخش های حساس و مهم چشم هاست که اگر دچار مشکل شود تاثیرات بسزایی در زیبایی و حتی بینایی افراد ایجاد می کند.

افتادگی پلک ها، ایجاد چین و چروک ها و پف چشم از شایع‌ ترین عارضه هایی است که به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و عمل زیبایی بلفاروپلاستی راه کاری موثر و ماندگار برای رفع این  مشکلات خواهد بود . با عمل جراحی پلک می توان این مشکلات را در کوتاه ترین زمان برطرف کرد و فرم چشم ها را به شکل مورد نظر تغییر داد.  نکته حائز اهمیت در مورد جراحی پلک این است که در کنار زیبا شدن چشم ها می توان از مزایای درمانی آن نیز بهره مند شد زیرا ، زمانی که پلک ها حالت افتاده پیدا می کنند با مماس شدن در مقابل مردمک چشم بینایی را دچار اختلال خواهد کرد.

بلفاروپلاستی جزء درمان های ساده، کم خطر و موثر با ماندگاری بالا خواهد بود.  این عمل جراحی در پلک بالا و پایین قابل انجام است و می تواند انواع مشکلات را از قبیل بالشتک های چربی، بافت ها و پوست اضافه را حذف کند.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران عمل زیبایی چشم به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود . عمل های جراحی زیبایی پلک شامل

  • بلفاروپلاستی
  • کانتوپلاستی
  • اپی کانتو پلاستی

 می باشد و روش های غیر جراحی شامل

  • تزریق بوتاکس
  • لیفت با نخ
  • پلاسما جت
  • تزریق ژل

خواهد بود.  هر  کدام از این تکنیک های زیبایی می تواند تاثیرات بی‌ نظیری بر زیبایی چشم ها داشته باشند و بر اساس انتظارات و خواسته متقاضیان و شرایط جسمانی آن ها انتخاب می شود . شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران از انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو بهره مند شوید . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/6z8z

لینک آپارات:https://aparat.com/v/mxrj1

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/ur5jOrqx

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.