بهترین دکتر بوتاکس تهران

بهترین دکتر بوتاکس تهران
محتوا پنهان
1 بهترین دکتر بوتاکس تهران
1.1 ویژگی های بهترین دکتر بوتاکس چیست ؟

بهترین دکتر بوتاکس تهران

ما در مطلب پیشرو قصد داریم در مورد بهترین دکتر بوتاکس صحبت کنیم  تا با این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا شوید و با خیال آسوده این عمل زیبایی را انجام دهید.  اکثر افرادی که به علت های مختلفی مانند افزایش سن ،  فشار های عصبی، بیماری ها و موارد بی شمار دیگر دچار چین و چروک و پیر شدگی در بخش های مختلف پوست صورت خود هستند از روش استفاده می کنند تا بتوانند زیبایی و اعتماد به نفس خود را مجدداً باز گردانند.

خوشبختانه امروزه همراه با علم و تکنولوژی در حوزه زیبایی می توان از روش‌ های مختلفی برای جوان سازی پوست استفاده کرد که این فرآیند نیز به عنوان یکی از پر طرفدار ترین روش ها معرفی می شود.  پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید تا با ویژگی های بهترین دکتر و تاثیرات این فرایند بر چهره خود بیشتر آشنا شویم.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

ویژگی های بهترین دکتر بوتاکس چیست ؟

اولین اقدامی که باید در انتخاب بهترین دکتر انجام دهید این است که به رشته تحصیلی پزشکی و  تخصص ایشان در زمینه پوست و زیبایی توجه کنید.  زیرا ، این موضوع اهمیت زیادی دارد امروزه پزشکان زیادی هستند که با وجود این که مدرک آن ها مورد تایید وزارت بهداشت سازمان نظام بهداشتی قرار نگرفته اما این خدمات زیبایی را انجام می‌ دهند و شاهد عوارض احتمالی و جبران نا پذیر خواهند بود.

اخلاق و نحوه برخورد پزشک با متقاضیان مسئله دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.  پزشکان زیبایی باید در ارائه خدمات صبور باشند و زمان کافی برای مشاوره و معاینه ی افراد در نظر بگیرند تا بتوانند استرس افراد را کاهش دهند و همچنین اطمینان خاطر پیدا کنند.

مسئله دیگر در مورد ویژگی های بهترین  دکتر میزان تجربه و سوابق کاری و فعالیت هایی است که تاکنون انجام داد اند می باشد . پس متخصصین حرفه ای و با تجربه می توانند به خوبی میزان دوز مصرف تزریق را بر اساس ناحیه درمان مشخص کنند.

چگونه می توانیم بهترین تزریق بوتاکس انجام دهیم ؟

برای دستیابی به بهترین نتایج اولین قدم انتخاب بهترین پزشک و متخصص در حوزه زیبایی می باشد.  درست است که این تکنیک در بین انواع روش های جوان سازی ساده و راحت تر است اما داشتن تخصص کافی در این زمینه در کسب نتایج مورد نظر اهمیت زیادی دارد.

اگر شما به سلامتی پوست خود اهمیت می دهید باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و آب زیاد بنوشید.  همچنین حتماً میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید و از حرکت دادن زیاد صورت خودداری کنید و استرس خود را مدیریت کنید.  در معرض نور خورشید قرار نگیرید زیرا خورشید رطوبت پوست را از بین می‌ برد و تاثیرات نا خوشایندی و زیبایی و شادابی پوست خواهد داشت.

کیفیت تزریق این ماده به برند و مارک آن بستگی دارد.  همچنین این پروسه زیبایی را باید در مراکز معتبر و تخصصی انجام دهید زیرا در برخی از مراکز،  خدمات را با هزینه پایین ارائه می دهند اما قطعاً از برند ها و مارک های خوب استفاده نمی کنند و یا با ترکیب آب مقطر هزینه ها را کاهش می دهند و این موضوع مدت ماندگاری تزریق را کاهش خواهد داد . پس از استفاده از برند های معتبر و شناخته شده شما را در کسب نتایج مطلوب کمک می کند.

دکتر بوتاکس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-دکتر بوتاکس

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس ترکیبی ساخته شده از سم بوتولونیوم می باشد.  اکثر افراد وقتی که می فهمند که پایه اصلی این محلول نوعی سم است در مورد این فرایند احساس ترس و نگرانی خواهند داشت.

در صورتی که استفاده از این سم بی خطر است و حتی در بسیاری از  بیماری ها مانند سر درد های عصبی (میگرن)  کاربرد دارد.  تزریق سم بوتولونیوم در ناحیه مورد نظر باعث فلج شدن موقت عضلات در این ناحیه خواهد شد و در نهایت به صاف شدن و محو شدن چین و چروک های سطحی و عمیق پوست منجر می شود.

زمانی که در اولین بار استفاده از این سم در حوزه زیبایی شناخته شد ذهن اکثر مخاطبین به این سوال درگیر بود زیرا ، این سم نا شناخته و مبهم بود.  در مورد نحوه عملکرد مهم این سم لازم است بدانید که پس از تزریق به گیرنده های خاص متصل می شود و مانع اتصال گیرنده های شیمیایی آن می شود و در نهایت حرکات و سوخت و ساز را در این ناحیه  نا ممکن می کند‌.

پیشانی صاف و بدون چین و چروک و عدم واکنش صورت نسبت به حالت های لبخند و اخم باعث می شود که برخی افراد این روش را گزینه مناسبی برای جوان سازی پوست ندانند؛  اما نکته جالب این است که با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه پزشکی تزریق این ماده علاوه بر از بین بردن چروک ها سبب بی حرکت شدن و سفت شدن پوست نمی شود.

 تاثیرات و مزایای سم بوتولونیوم بیش از سطح زیبا شناسی می باشد زیرا یکی از کاربرد های این تکنیک پیشگیری از تعریق بیش از حد بدن می باشد. چون با تعرق بالا اعتماد به نفس افراد در موقعیت های اجتماعی تحت تاثیر قرار می‌گیرد و به عنوان راه کاری موثر و امیدوار کننده می باشد.

سم بوتولونیوم نوع A چیست ؟

بتولونیوم  در نوع A  ماده ای است که تقریباً تمام دارو های بوتاکس با کمک آن ساخته می شوند و نوعی ماده سمی است که اعصاب نوروتوکسین را تحت تاثیر قرار می دهد و می‌تواند به صورت موقتی عملکرد اعصاب را از کار بیندازد.

در این روش عضلات ارادی صورت پس از تزریق منقبض شده و پیام انقباض آن از طرف مغز و سیگنال های عصبی حرکتی به آن ها برسد با حضور سم بوتولونیوم در این ناحیه عملکرد سیستم حرکتی عصبی دچار اختلال می شود و عضله فلج خواهد شد.  سم بوتولونیوم در طی یک فرایند طبیعی توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم ساخته می شود.

زمانی که بوتولونیوم توسط باکتری ها تولید می شود یکی از سم های کشنده در طبیعت محسوب می شود و می تواند یک انسان ۷۰ کیلوگرمی را فقط با ۷۰ میلی گرم از پای دربیاورد. بوتولونیوم  همان سمی است که زمانی که کنسرو نجوشانده مصرف می شود به بیماری کشنده ای تبدیل خواهد شد.

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس چه کسانی هستند ؟

همه متقاضیانی که از نظر روانی و جسمی و سلامتی کامل در شرایط مساعدی قرار دارند کاندیدای مناسبی برای این پروسه زیبایی خواهند بود.

 به یاد داشته باشید که استفاده از سم بوتولونیوم در دوران شیردهی و بارداری ممنوع می باشد و نکته مهم دیگر این است که افرادی که به بیماری های عضلانی مانند میاستنی گراویس مبتلا هستند نباید این سم را تزریق کنند.

 ویژگی های بهترین کاندیدای این عمل عبارتند از :

  • افراد بالای ۱۸ سال
  • کسانی که درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج درمان دارند .
  • کسانی که در سه هفته اخیر پوست خود را برنزه نکرده اند.
  • کسانی که با چین و چروک های عمیق و سطحی در سطح پوست مواجه هستند.
  • کسانی که بدنشان درگیر هیچ نوع التهاب یا عارضه ای نمی باشد .
  • کسانی که به بیماری های عفونی، پوستی ، خود ایمنی و انعقادی مبتلا نمی باشند.

سن مناسب برای تزریق سم بوتولونیوم در جهت زیبایی چهره یکی از موضوعات مهم است که به عنوان یکی از سوالات رایج متقاضیان بیان می شود.

 برخی از جوانان در آغاز دهه سوم یعنی رده سنی ۲۰ سالگی در راستای هیجانات خود برای انجام این فرآیند اقدام می کنند اما طبق بررسی های بدست آمده که این افراد در  این سنین می توانند نتایج رضایت‌ بخشی حاصل کنند.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مناسب ترین سن را برای تزریق سم بوتولونیوم بالای ۳۵ سال معرفی می کنند.

زیرا ، در این سنین میزان چربی ها در زیر بافت پوست کاسته شده و کم کم اولین نشانه های پیری مانند چین و چروک‌ ها و خطوط سطحی نمایان خواهد شد .  برخی افراد فکر می‌ کنند که با تزریق این ماده می توانند از افتادگی پوست خود در سنین میانسالی پیشگیری کنند در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است.

این ماده تا حدودی می تواند روند پیری پوست را کاهش دهد اما تاثیری در جلوگیری از افتادگی پوست و ایجاد چروک ها در سنین بالا نخواهد داشت.  البته مدت زمان دقیق برای تزریق در همه افراد متفاوت است و به نوع تغذیه و سبک زندگی آن ها بستگی دارد.

زمانی که چین و چروک ها سطحی و عمیق بر سطح پوست نمایان می شود بهترین زمان برای استفاده از این تکنیک جوان سازی می باشد پس قبل از این که این خطوط عمیق شوند و یا افتادگی پوست شدت یابد انجام این فرآیند توصیه می شود.

کاربرد ها و مزایای تزریق بوتاکس

تزریق سم بوتولونیوم کاربرد های زیادی در حوزه پزشکی و زیبایی بر عهده دارد که در این بخش برخی از آن‌ ها را به شما معرفی می کنیم :

  • محو کردن چین و چروک های سطح پوست صورت مانند خطوط ایجاد شده در اطراف چشم ، خطوط پنجه کلاغی، خط خنده، خطوط پیشانی
  • جوان سازی و صاف شدن پوست
  • درمان برخی از بیماری ها مانند دیستونی گردن و سردرد های عصبی
  • درمان بیماری های اسپاسمی
  • درمان سندروم میوفاسیال و پیریفورمیس
  • درمان تعرق در کف دست، زیر بغل،  کشاله ران و کف پا
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست در سنین بالا
  • درمان انحراف و تنبلی چشم
  • درمان تیک های عصبی
  • درمان پرش غیر ارادی پلک
  • لیفت بینی
  • درمان افتادگی گوشه لب ها، چشم و دم ابرو

با توجه به کاربرد های سم بوتولونیوم این فرایند در مناطق تزریق برای همه افراد متفاوت است و مهم ترین نواحی که تزریق در آن انجام می شود عبارت است از :

  • تزریق در خط اخم

خطوط گلابلا یا خطوط اخم که به صورت عمودی هستند و خطوطی  که در فاصله بین دو ابرو نمایان می شوند .  زمانی که افراد عصبی و خسته باشند این خطوط بیشتر نمایان می شوند.  با تزریق سم بوتولونیوم این خطوط کاملاً صاف می شوند و پوست ظاهری جوان و آرام پیدا خواهد کرد.

 یکی از بهترین روش ها برای محو کردن خطوط گلابلا استفاده همزمان از فیلر های پوستی ماده بوتاکس در خط اخم می باشد.

  • تزریق در پیشانی

یکی از نشانه های بارز و افزایش سن در چهره ایجاد چین و چروک‌ ها و خطوط ظریف و عمیق بر سطح پیشانی می باشد.  قطعاً کسانی که با چین و چروک های بیشتری در این ناحیه مواجه هستند چهره آن ها پیر تر از سن واقعی شان به نظر می‌ رسد.

  بروز این خطوط دلایل مختلفی دارد که عبارت از  ژنتیک،  قرار گرفتن مداوم در برابر نور خورشید،  استعمال دخانیات ، حرکات زیاد صورت و …. می باشد.  باید به این نکته توجه کنید که هر چه چین و چروک ها عمیق تر باشد درمان آن ها نیز راحت تر می شود.  تزریق سم بوتولینیوم یکی از راه های موثر برای چین و چروک های سطحی می باشد.

این سم همچنین از ایجاد چین و چروک ها جلوگیری کرده و از عمیق شدن آن ها پیشگیری می کند.  پس با مشاهده اولین نشانه های افزایش سن در چهره بهتر است برای تزریق اقدام کنید .

  • تزریق در خطوط بینی

شاید شما متوجه خطوطی در هنگام  خندیدن در قسمت بالایی بینی خود شده باشید این خطوط نسبتاً خفیف و ریز هستند اما عمیق شدن آن ها به شدت زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

متخصصین با تجربه سم بوتولونیوم در دو طرف بینی تزریق می کنند تا از ایجاد خطوط و عمیق شدن آن ها پیشگیری کنند.  همچنین راه کار موثری برای درمان افتادگی نوک بینی خواهد بود.  معمولاً کسانی که دارای بینی افتاده هستند می توانند نوک بینی خود را با کمک این سم بالا بکشند.

  • تزریق در ابرو ها

مشکل دیگری که با افزایش سن در چهره مشاهده می کنیم افتادگی ابرو هاست.  حتی برخی افراد به صورت ژنتیکی با این مشکل مواجه هستند.  امروزه روش های مختلفی برای لیفت و بالا کشیدن ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا،  بالا کشیدن ابرو ها در شادابی و جوانی چهره نقش مهمی برعهده دارد.

در این روش با تزریق سم بوتولونیوم در بخش های مختلف ابرو،  چهره از حالت عبوسی و اخمو بودن خارج می شود و چشم ها زیبا و درشت تر به نظر می رسد.

  • تزریق در پوست اطراف چشم

همراه با افزایش سن هنگام خندیدن یا صحبت کردن خطوط پنجه کلاغی در بالای گونه و کناره چشم مشاهده می‌ شوند . قطعاً هیچ کس دیدن این خطوط بر چهره خود را دوست ندارد زیرا، چهره را پیر نشان می دهد.

پوست اطراف چشم یکی از بخش هایی است که می توان با تزریق سم بوتولونیوم مشکلات آن را برطرف کرد.  همچنین برخی افراد از این تکنیک زیبایی در جهت درمان افتادگی پلک استفاده می کنند تا چشم ها درشت تر و کشیده به نظر برسند.

  • اطراف لب ها

یکی از نواحی مستعد چین و چروک پوست اطراف لب می باشد و علت اصلی آن حرکات دائمی صورت مانند صحبت کردن،  خندیدن،  غذا خوردن و ….  می باشد.  زیرا به عضلات این ناحیه فشار وارد می شود و باعث چروک ها در این ناحیه خواهد شد.

  این فشار ها به تدریج شرایط را برای ایجاد چروک در اطراف لب مهیا می کند و همچنین برخی عادات نا درست مانند اصلاح صورت با نخ و وکس شدت بروز چین و چروک ها در این ناحیه را افزایش می دهد.  پس برای این که حالت انعطافی پوست خود را از دست ندهید توصیه می شود تزریق فیلر خط خنده و بوتاکس را به طور همزمان انجام دهید.

  • تزریق چانه

عضلات ناحیه چانه را عضله های ذهنی نیز می نامند.  زیرا با افزایش سن این ناحیه بیش فعال می شود یا به عبارت راحت تر باید گفت که همراه با افزایش سن میزان حالت انعطاف پذیری چانه از حالت معمولی بیشتر می شود و در نتیجه چانه باریک و کوچکتر خواهد شد .

دلایلی مانند تحلیل رفتن بافت در ناحیه چانه،  قرار گرفتن مستقیم در برابر نور خورشید، تحلیل استخوان ها باعث باریک شدن چانه خواهد شد.  پس با تزریق بوتاکس در این ناحیه می توانید شرایط استراحت برای ماهیچه های و کاهش فعالیت های این ناحیه را فراهم کنید و همراه آن نیز چین و چروک ها مورد درمان قرار می گیرد.

  • تزریق در فک و گردن

عوامل مختلفی از قبیل افزایش سن و نیزوی جاذبه زمین ، کاهش کلاژن، تضعیف بافت ها و عضلات سبب بروز چین و چروک ها بر سطح گردن خواهد شد که این چین و چروک  ها معمولاً به صورت افقی و عمودی مشاهده می شوند .

خط های افقی به دلیل روند طبیعی افزایش سن در گردن مشاهده می‌ شوند اما چروک های عمودی در اکثر ورزشکاران دیده می شود.  علت اصلی بروز این چین و چروک ها تنش ها و فشار ها به عضلات پلاسما می باشد.  در نتیجه تزریق سم بوتولونیوم در این ناحیه باعث درمان موقتی آن ها می شود.

مزایا

اگر سری به تاریخچه تکنیک زیبایی بوتاکس بزنیم حتما متوجه خواهیم شد که این ماده در صنعت زیبایی کاربرد های فراوانی دارد.  همچنین مصرف درمانی آن نیز بسیار زیاد است.

مزیت اصلی این فرایند این است که برای درمان درد های مربوط به عضلات غیر ارادی بدن بسیار موثر است.  مثلاً تاثیرات مثبتی بر درمان حرکات غیر ارادی ماهیچه ها در بیماران مبتلا به پارکینسون می باشد.

استفاده از این سم در جهت انسداد اعصاب حسی در هنگام ارسال سیگنال درد به مغز موثر است و راه کار درمانی مناسبی برای درد های تنشی می باشد.  پس در جهت میگرن و سردرد های عصبی مورد استفاده قرار می گیرد.

با آغاز فصل های گرم سال میزان تعرق در بدن به شدت افزایش می یابد و این عارضه برای برخی افراد به کابوس تبدیل می شود.  زیرا تعرق شدید آن ها باعث می شود که فعالیت های روزانه و اجتماعی آن ها را مختل کند.  تزریق سم بوتولونیوم یکی از راه های موثر برای کاهش تعرق می باشد.

دیستونی یکی از بیماری هایی است که با کمک سم بوتولونیوم مورد درمان قرار می گیرد.  زیرا در حالت شدت یافتن این بیماری همه فعالیت های بدن مختل می شود. بنابراین این سم با فلج کردن عضلات و ماهیچه های منقبض شده به درمان این مشکل کمک می کند.

این فرآیند با کاربرد های بی نظیری که دارد به صورت سر پایی انجام می شود نیاز به بی حسی ندارد .

پس از تزریق سم بوتولونیوم متقاضیان می توانند بدون استراحت در منزل فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند و  تاثیرات اولیه درمان بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و نتایج قطعی در طی یک هفته نمایان می شود.

 یکی از دلایل پر طرفدار بودن این پروسه زیبایی هزینه مناسب و مقرون به صرفه ی آن نسبت به روش های درمانی و جوان سازی دیگر است.  پس از تزریق سم بوتولونیوم با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه زیبا جویان شاهد عارضه خاصی نخواهند بود.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس

برای دستیابی به نتایج مطلوب پس از تزریق سم بوتولونیوم باید برخی از مراقبت ها را جدی بگیرید.

  • قبل از هر اقدامی در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کنید. زیرا ، عدم مهارت پزشک و عدم رعایت اصول بهداشتی شدت عوارض پس از تزریق را افزایش می دهد.
  • برای تزریق زمان مناسبی را در نظر بگیرید. مثلاً اگر در دوران بارداری و شیردهی قرار دارید حتماً تا پایان این دوران صبور باشید. کسانی که با حساسیت های پوستی التهاب یا تبخال مواجه هستند باید تزریق  را تا بهبودی کامل به تعویق بیندازند.  کسانی که بیمار هستند و یا مجبورند داروی خاصی مصرف کنند حتماً باید در جلسه مشاوره پزشک خود را در جریان قرار دهند.  زیرا،  مصرف مواد ضد انعقاد خون،  دارو های حساسیت زا قبل از تزریق باید  متوقف شود.
  • زمانی که به کلینیک مراجعه می کنید هیچ گونه آرایشی نداشته باشید زیرا احتمال بروز عفونت پس از تزریق را افزایش می دهد.
  • در جلسه مشاوره در مورد انتظارات و خواسته های خود با پزشک گفت و گو کنید تا روند درمان بر اساس اهداف شما پیش برود .
  • چند روز قبل از تزریق مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • چند روز قبل از تزریق از لایه برداری ، وکس کردن و برنزه کردن پوست خودداری کنید.

مراحل انجام تزریق بوتاکس

همان طور که در بخش قبل اعلام کردیم انتخاب بهترین دکتر و کلینیک مهمترین اقدامی است که شما برای انجام این فرایند زیبایی انجام می دهید.  حضور شما در جلسه مشاوره اهمیت زیادی دارد.  زیرا پزشک در این جلسه پرونده پزشکی شما را بررسی می کند و شما می توانید انتظارات و اهداف خود را بدون تعارف اعلام کنید.

متخصصین قبل از تزریق سم بوتولونیوم تست آن را انجام می دهند زیرا ممکن است شما به این ماده حساسیت داشته باشید.  در صورت مساعد بودن شرایط شما ، تزریق سم با دوز معین با مهارت و دقت بالا انجام می شود.  مدت زمانی که برای این فرایند در نظر می گیرید در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خواهد بود البته،  این فاصله زمانی به ناحیه تزریق و میزان چین و چروک ها بستگی دارد.

پس از پایان مرحله تزریق متخصصین با استفاده از کمپرس سرد التهاب و سوزش ناحیه تزریق کاهش می دهند . سپس،  قبل  از ترک کلینیک توصیه های لازم در مورد اعمال مراقبت ها در اختیار شما قرار می گیرد در ادامه معرفی می شود.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس

  • پس از تزریق سم بوتولونیوم توصیه می شود در چند روز اول حرکات صورت خود را از قبیل خندیدن، اخم کردن، بالا انداختن ابرو ها  و …. را محدود کنید .
  • از فشار دادن، لمس کردن و ماساژ دادن محل تزریق بپرهیزید.
  • پس از تزریق شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید اما توصیه می شود تا ۴ ساعت از خوابیدن و دراز کشیدن خودداری کنید . زیرا، باعث مهاجرت ماده بوتاکس خواهد شد و عوارض نا خوشایند ی به همراه دارد.
  • پس از ترک کلینیک شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید اما فعالیت های ورزشی خود را تا ۲۴ ساعت به تعویق بیندازید.
  • تا ۲۴ساعت توصیه می شود از هیچ ماده آرایشی استفاده نکنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید .
  • از مصرف برخی از محصولات مراقبتی پوست مانند اسکراب، لایه بردار و … خودداری کنید.
  • از رفتن به حمام گرم، سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • از لیزر کردن و برنزه کردن پوست خودداری کنید.
  • اگر قصد دارید بر ناحیه درمان تاتو یا خالکوبی انجام دهید تا دو هفته از انجام این اعمال آرایشی خودداری کنید.
  • با قرار دادن کمپرس سرد در ناحیه تزریق التهاب و سوزش ناحیه درمان را بکاهید.

تاثیرات برند های معتبر بوتاکس

اگر قصد دارید از مزایای بی نظیر  این فرایند نهایت لذت را ببرید بهتر است در مورد انواع برند ماده بوتاکس اطلاعاتی کسب کنید . در حال حاضر برند های اصلی موجود در بازار عبارتند از :

  • دیسپورت ( Dysport )

دیسپورت در کشور انگلیس ساخته می‌ شود و یکی از برند های معتبر در بازار می باشد.  نتایج حاصل از این نوع سم دو روز پس از تزریق قابل مشاهده است و ماندگاری نسبتا مناسبی دارد و اثرات آن در حدود ۶ ماه پس از تزریق قابل مشاهده است.

کسانی که با چین و چروک های سطحی و عمیق مواجه هستند می توانند از این برند استفاده کنند . تزریق این ماده بسیار کوتاه است  و زیبا جویان می ‌تواند بلافاصله فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند. مولکول های این سم نسبت به برند های دیگر ریز تر هستند و در نتیجه به صورت یکنواخت تری در زیر پوست پراکنده می شوند.

  • مسپورت ( Masport)

فیلر  مسپورت یکی از برند های ایرانی است که با برند های معتبر رقابت می کنند.  این مارک  بسیار با کیفیت است و از نظر قیمت نیز مناسب می باشد.  مسپورت   برای درمان خطوط اخم ، خط لبخند و چروک های سطحی و عمیق پوست کاربرد دارد و دارای سم بوتولونیوم نوع  A و هماگلوتینین می باشد . شما می توانید تاثیرات برند مسپورت را ۳ تا ۱۰ روز پس از تزریق مشاهده کنید.

  • نورونوکس ( Neuronox )

این برند نیز دارای سم بوتولونیوم نوع A  می باشد و تاثیر درمانی بی‌ نظیری دارد.  نتایج حاصل از تزریق آن سه روز بعد قابل مشاهده است و مدت ماندگاری آن در فاصله ۳ تا ۶ ماه متغیر می باشد که به ناحیه بعد از تزریق بستگی دارد.  از عوارض برند نورونوکس می توان به کمی کبودی و ضعف اشاره کرد که در مدت زمان کوتاهی بر طرف می شود.

  • دیستون ( Dyston )

برند دیستون نیز ایرانی است که در شرکت های معتبر واکسن البرز تولید می‌ شود و با دو حجم ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی در بازار ارائه می شود.  دیستون یکی از برند های مرغوب ایرانی است و گواهی های استاندارد ملی و بین المللی را کسب کرده است.  بنابراین به طور قطع می توان گفت که کیفیت بوتاکس دیستون بسیار بالاست و با محصولات اروپایی رقابت می کند .

البته زمانی شما می‌ توانید از مزیت های بی نظیر این فرایند بهره ببرید که به کلینیک های معتبر مراجعه کنید و از میزان مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.

  • زئومین ( Xeomin )

زئومین یکی از برند های معتبر و تولید کشور آلمان است که حاوی سم بوتولونیوم نوع  A می باشد .  این دارو معمولاً برای درمان بلفارواسپاسم موثر است.  این محصول فاقد پروتئین یا مواد افزودنی می باشد و بدن واکنش کمتری نسبت به آن نشان می‌دهد.

زیرا آنتی بادی کمتری علیه آن ساخته می شود در نتیجه مدت ماندگاری و تاثیرات آن نسبت به برند های دیگر بیشتر است و پس از سه روز نتایج آن قابل مشاهده می باشد. متخصصین قبل از تزریق این ماده از کمپرس سرد استفاده می کنند.

  • آزالور ( Azzalure )

آزالور ساخت کشور انگلیس می باشد و در زمان تزریق حجم کمی از آن مورد نیاز می باشد . همچنین میزان عوارض این برند نسبت به برند های دیگر کمتر است و ماندگاری آن در حدود ۴ ماه می باشد.  به یاد داشته باشید که متابولیسم و شرایط فیزیولوژیکی بدن مدت ماندگاری این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • کنیتوکس ( Canitox )

این برند در کشور چین تولید می شود و کاربرد های وسیعی دارد.  از این ماده می توان در جهت درمان چین و چروک ها و جوان سازی پوست استفاده کرد.  مدت ماندگاری آن در حدود ۳ تا ۶ ماه می باشد و دارای سم بوتولونیوم نوع A  است.

عوارض تزریق بوتاکس چیست ؟

این پروسه زیبایی به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می‌ شود و عوارض بسیار نا چیزی در مورد آن ثبت شده است.  میزان عوارض در این روش به میزان تخصص و مهارت پزشک و کیفیت این ماده مرتبط می باشد .

همچنین اگر تزریق در مراکز غیر بهداشتی و در سالن های آرایشی غیر معتبر انجام شود قطعاً عوارض شدید و خطرناکی به همراه دارد.  از مهم ترین عوارضی که پس از این تکنیک زیبایی مشاهده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قرمزی و تورم

تورم و قرمز شدن پوست جزء واکنش های طبیعی نسبت به هر ماده خارجی است که وارد بدن می شود که میزان آن برای همه افراد متفاوت است.  ممکن است این عارضه پس از چند ساعت از بین برود و نیاز به درمان خاصی نداشته باشد.

عواملی مانند میزان ضخامت سوزن و ناحیه تزریق از مهم ترین عوامل اصلی در جهت تورم پس از تزریق می باشد.  استفاده از کمپرس سرد یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش این عوارض خواهد بود.

  • سردرد و تهوع

سر درد و تهوع تقریباً  ۱۵ درصد پس از تزریق اتفاق می افتد و پس از چند ساعت از بین می رود.  اگر سر درد های شما پس از تزریق بیشتر از ۴ روز طول کشید باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

  • کبودی

 به دلیل سوراخ شدن عروق خونی در ناحیه تزریق عارضه کبودی را شاهد  خواهید بود.  بنابراین زمانی که پزشک ناحیه مناسبی را برای تزریق انتخاب نکند میزان کبودی افزایش می یابد.

بنابراین پزشکی که انتخاب می‌ کنید باید نسبت به آناتومی صورت آشنایی و آگاهی کامل داشته باشد و همچنین در جهت تزریق تجربه و سابقه بالایی کسب کرده باشد.  برای پیشگیری از  این عارضه نیز توصیه می شود چند روز قبل از تزریق مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند  آسپرین را متوقف کنید.

  • واکنش های کولینرژیک

این عارضه با خشک شدن دهان یا خشکی بیش از حد چشم ها حاصل می شود که در مواقعی که ماده بوتاکس از سم نوع B  برخوردار باشد احتمال بروز این واکنش افزایش خواهد یافت.

  • عفونت

عفونت یکی از عوارض احتمالی پس از تزریق محسوب می شود.  اگر تزریق در مکان های نا معتبر انجام شود و یا پوست زیبا جویان به خوبی استریل و ضد عفونی نشود احتمال بروز عفونت بسیار بالاست.

دکتر بوتاکس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-دکتر بوتاکس

از عوارض احتمالی دیگر پس از تزریق می توان موارد زیر را نام برد :

  • افتادگی پلک
  • تورم در بافت های لنفاوی
  • افزایش یافتن خطوط در اطراف بینی
  • افتاده شدن ابرو ها
  • شل شدن پلک
  • بی حسی در ناحیه تزریق
  • نا متقارن شدن صورت
  • افتادگی لب ها
  • اختلال در بلع
  • کاهش ترشح بزاق
  • اختلال در تنفس
  • سختی در لبخند زدن

تزریق بوتاکس برای چه کسانی انجام نمی شود ؟

مدت زمانی که برای انجام این پروسه زیبایی در نظر گرفته می‌ شود بسیار کوتاه است و حتی اکثر متقاضیان فکر می‌ کنند که اثر بخشی این سم نیز کوتاه مدت است در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است . پس نمی توان انتظار داشت که در طی مدت زمان کوتاه،  شاهد نتایج قطعی تزریق باشند.

پس از انجام تزریق یک تا دو روز قبل از مهمانی یا عروسی خودداری کنید.  برای از بین بردن التهاب و قرمزی ناشی از تزریق باید زمان مناسبی برای استراحت خود قرار دهید.  پس،  پس از تزریق آرام و صبور باشید . اگر قرار است که تزریق را برای رویداد های مهمی در زندگی خود انجام دهید این عمل را با فاصله دو هفته برنامه ریزی کنید تا بتوانید به نتایج مد نظر خود برسید.  متاسفانه تزریق سم بوتولونیوم برای برخی افراد ممنوع می باشد که عبارتند از :

کسانی که به دلیل پیروی از هیجانات اجتماعی می خواهند این تکنیک زیبایی را انجام دهند.

 معمولا افراد جوان که هیچ چین و چروکی بر سطح پوست خود ندارند برای تزریق اقدام می کنند در صورت که لزومی برای انجام این عمل نمی باشد و بهتر است تزریق را در سنین بالا انجام دهند.

کسانی که نسبت به ترکیبات این محلول دچار حساسیت و واکنش های منفی می شوند.  البته ، میزان حساسیت ها در همه افراد متفاوت است و به ناحیه تزریق نیز بستگی دارد.  کسانی که برای اولین بار می خواهند این تکنیک زیبایی را انجام دهند باید تست حساسیت را حتما انجام دهد حتی ممکن است کسانی که قبلاً این تزریق را انجام داده‌ اند مجدداً دچار حساسیت شوند و با تغییراتی در بدن آن ها مستعد حساسیت پس از تزریق باشند.

خانم های باردار و شیرده به هیچ وجه نمی توانند در این دوران تزریق سم بوتولونیوم را انجام دهند.  زیرا مهمترین هدف آن ها حفظ سلامتی مادر و جنین می باشد و ممکن است ترکیبات این محلول برای مادر با حساسیت شدید همراه باشد و تاثیرات منفی در سلامتی آن ها ایجاد کند.

اهمیت این مسئله به قدری مورد توجه متخصصین است که حتی کسانی که قصد دارند باردار شوند توصیه می شود از انجام این عمل خودداری کنند . همچنین دوران شیر دهی نقش مهمی در سلامتی نوزاد دارد.  پس زمانی که نوزاد شیر مادر را دریافت می کند احتمال دارد که دچار حساسیت از طریق شیر مادر شود.

کسانی که مجبور ند  دارو های ضد انعقادی مانند وارفارین،  آسپرین ، هپارین و …. استفاده کنند و به هیچ وجه کاندیدای مناسبی برای تزریق نخواهند بود.  یکی از مهم ترین مراقبت ها متوقف کردن مصرف این دارو ها قبل از آغاز جلسه درمان می باشد.  در صورتی که این دارو ها را مصرف می کنید حتماً با پزشک خود صحبت کنید.

مبتلایان به بیماری های خاص از قبیل نا رسایی کلیه،  سرطان،  ام اس و ….  در هنگام تزریق باید حساسیت بالایی به خرج دهند زیرا ممکن است ترکیبات ماده بوتاکس با دارو هایی که مصرف می‌ کنند دچار تداخل شود و نتایج نا خوشایند ی برای آن ها به دنبال داشته باشد.  پس بهتر است برای همیشه از انجام این عمل خودداری کنند و راه کار های زیبایی و جوان سازی دیگر را به کار گیرند.

افرادی که از مکمل ها استفاده می کنند کاندیدای مناسبی برای تزریق نخواهد بود.  ابتدا باید قبل از تزریق با پزشک مشورت کنند و پزشک خود را در جریان قرار دهند.  در صورت انجام این تکنیک زیبایی دو هفته قبل از تزریق باید مصرف مکمل ها متوقف شود.

کسانی که به بیماری هایی مبتلا هستند که به صورت ناگهانی دچار فلج شدن عضلات صورت و بدن خود می شوند.  با تزریق سم بوتولونیوم احتمال تشدید بیماری در آن ها افزایش می یابد.

کسانی که مستعد به تبخال یا حساسیت های پوستی هستند ممکن است پس از تزریق در ناحیه لب اطراف چشم،  خطوط اخم و پیشانی دچار حساسیت شوند بنابراین حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید و  تا بهبودی کامل از انجام تزریق بپرهیزید.

تزریق سم بوتولونیوم برای مبتلایان به بیماری های خود ایمنی یا نقص در سیستم ایمنی به طور قطع ممنوع می باشد.

هزینه تزریق بوتاکس چقدر است ؟

همان طور که می دانید نیاز همه افراد نسبت به تزریق کاملاً متفاوت است.  بنابراین نمی توان هزینه مشخصی در این مورد اعلام کرد . پس متخصصین در جلسه مشاوره پس از معاینه میزان چین و چروک‌ ها و خطوط سطح پوست هزینه قطعی را برای شما مشخص می کنند .  عوامل مختلفی هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • هر چه پوست شما با چین و چروک های بیشتری مواجه باشد قطعاً به حجم بالاتری از سم بوتولونیوم نیاز دارید و این باعث افزایش هزینه‌ های شما خواهد شد.

این فرایند زیبایی برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی،  خطوط پنجه کلاغی،  درمان خط خنده،  خط اخم و …  انجام می‌ شود.  بنابراین هر چه ناحیه و وسعت محل تزریق بیشتر باشد شما به حجم بیشتری سم نیاز دارید.

  • میزان مهارت و تخصص پزشک عامل دیگری است که هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . هر چه پزشک شما در این زمینه سابقه و تجربه بالاتری داشته باشد بدون شک دستمزد بالاتری دریافت می کنند.
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک در تعرفه خدمات موثر است. بنابراین خدمات زیبایی در شهر های بزرگ با هزینه بالاتری نسبت به شهرستان ها انجام می شود.
  • برند بوتاکس به دلیل نوسانات ارزی و قیمت فراورده های این ماده متفاوت می باشد. مثلاً برند دیسپورت گرانترین و نورونوکس و مسپورت ارزان تر هستند. بنابراین بر اساس این که کدام برند برای چه ناحیه از بدن مورد استفاده قرار می گیرد قیمت ها را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • دوز تزریق برای بخش های مختلف بدن متفاوت است. مثلا اگر شما بخواهید افتادگی گوشه لب را درمان کنید دو تا ۸ واحد اما برای درمان خط اخم به ۲۰ تا ۴۰ واحد نیاز خواهید داشت.  بنابراین دوز تزریق هزینه‌ ها را متغیر می کند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با هزینه های استاندارد برای زیبا جویان عزیز محاسبه می شود.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات این کلینیک مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

دوره نقاهت پس از تزریق بوتاکس چقدر است ؟

تزریق سم بوتولونیوم در جهت جوان سازی و زیبایی پوست روشی کاملا غیر تهاجمی است که در طی مراحل انجام آن هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نمی شود و  این سم با استفاده از سرنگی ظریف به زیر پوست تزریق می شود.  درست است که این روش بسیار راحت به نظر می‌ رسد اما نیازمند تخصص و مهارت بالای پزشک می باشد .

کسب نتایج مطلوب به مراقبت های پس از درمان بستگی دارد و می تواند سرعت بهبودی را افزایش دهد.  پس با در نظر گرفتن مراقبت های پس از تزریق می توان زود تر به نتایج دست یافت.  همچنین با اعمال مراقبت ها،  عوارض پس از تزریق در نهایت پس از چند ساعت از بین می رود.  حتی زیبا جویان می‌ توانند بدون نگرانی از ایجاد تورم و کبودی فعالیت های بیرون از خانه خود را انجام دهند.

ممکن است در برخی افراد پس از تزریق واکنش های حساسیت زا رخ دهد و در صورت عدم مراقبت شدت آن افزایش می یابد و عوارض جبران ناپذیری  به همراه خواهد داشت.  پس از اعمال مراقبت های توصیه شده در دوره بهبودی بسیار مهم است.  البته این فرایند روشی کاملاً سر پایی است و زیبا جویان می توانند پس از ترک کلینیک به محل کار خود بازگردند.

  البته ، ممکن است برخی افراد پس از تزریق دچار گیجی و خواب آلودگی شوند . پس توصیه می شود از فعالیت هایی که نیاز به هوشیاری دارد خودداری کنید.  استفاده از کمپرس سرد گزینه ی بسیار مناسبی برای کاهش سوزش و التهاب پس از تزریق خواهد بود.  همچنین فعالیت های ورزشی و شدید بدنی را باید تا ۴۸ ساعت متوقف کنید.

اگر تزریق در ناحیه صورت انجام شده حتماً تا ۴ ساعت قبل از خوابیدن خودداری کنید زیرا باعث مهاجرت ماده بوتاکس و ایجاد افتادگی پلک یا مشکلات دیگر می شود.  نوشیدن مایعات کافی پس از تزریق سرعت بهبودی را برای شما افزایش می دهد.  همچنین متخصصین توصیه می کنند تا دو روز از انجام حرکات زیاد صورت مانند خندیدن و  اخم کردن خودداری کنید.

تعداد جلسات تزریق بوتاکس چقدر است ؟

این تکنیک زیبایی پس از حضور شما در جلسه مشاوره در طی یک جلسه بسیار کوتاه در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه انجام می‌ شود.  اما این فاصله زمانی به ناحیه درمان و میزان دوز تزریق بستگی دارد.  هر چه شدت چین و چروک‌ ها و خطوط بیشتر باشد زمان بیشتری برای تزریق نیاز خواهید داشت.

همان طور که می دانید نتایج حاصل از این فرایند در حدود ۴ تا ۶ ماه ماندگار است.  پس نتایج دائمی به همراه ندارد.  بنابراین شما باید برای ماندگار کردن نتایج و حفظ تاثیرات سم بوتولونیوم برای تزریق اقدام کنید.  معمولاً متخصصین توصیه می کنند  زمانی که ۲۰ تا ۳۰ درصد از تاثیرات درمان بر ناحیه مورد نظر باقی مانده برای تمدید مجدد اقدام کنید تا بتوانید مدت ماندگاری و تاثیرات آن را بیافزایید  همچنین بدن واکنشی کمتری نسبت به تزریق نشان می دهد.

« سوالات رایج زیبا جویان در کلینیک زیبایی الهیه تهران »

آیا تزریق سم بوتولونیوم دردناک است ؟

  دردی که در حین تزریق احساس می‌ کنید بسیار جزئی و خفیف است.  به طوری که حتی نیاز به بی حسی ندارید.  متخصصین با استفاده از کمپرس سرد محل تزریق را بی حس می کنند.

تزریق بوتاکس برای چه قسمت های انجام می شود؟

این ماده را می توان در

  • خطوط اخم و خطوط لبخند
  • گودی زیر چشم
  • بالای لب
  • گردن
  • پیشانی
  • نوک بینی
  • خطوط سطح بینی
  • بالای لب

و هر بخشی از صورت که دچار چین و چروک شده و نیاز و  جوان سازی دارد می توان استفاده کرد.

آیا می توانم پس از تزریق ناحیه درمان را ماساژ دهم ؟

توصیه می‌ شود تا دو روز از ماساژ دادن و فشار دادن محل  تزریق به طور جدی خودداری کنید.  زیرا باعث مهاجرت ماده ی بوتاکس خواهد شد و نتایج مطلوبی حاصل نمی کنید.

مدت ماندگاری و اثرات چقدر است ؟

 به طور کلی اکثر برند های سم بوتولونیوم در جهت جوان سازی پوست در حدود ۴ تا ۶ ماه پایدار می باشد.  عوامل مختلفی میزان ماندگاری و تاثیرات این فرآیند را افزایش می دهد که شامل مهارت پزشک،  برند و مارک،  ناحیه درمان و متابولیسم بدن می باشد.

آیا با تزریق مداوم می توان مدت ماندگاری آن را افزایش داد؟

بله،  ممکن است با هر بار تزریق شما بتوانید ماندگاری و اثرات آن را افزایش دهید.  زیرا،  این ماده سبب فلج شدن عضلات می شود و در صورت عدم فعالیت های این ناحیه عضلات آن تحلیل می رود و به مرور زمان با تمدید تزریق مدت ماندگاری آن افزایش می یابد.

هر چند وقت یک بار می توان تزریق سم بوتولونیوم را انجام داد ؟

این فاصله زمانی به نظر پزشک شما بستگی دارد.  شما بهتر است که تزریق را در فاصله کمتر از سه ماه انجام ندهید چون،  در این صورت ممکن است بدن شما نسبت به این سم مقاوم شود و دیگر پاسخ مناسبی نسبت به درمان دریافت نکنید.

مدت تاثیر گذاری تزریق سم بوتولونیوم چقدر است ؟

مدت تاثیر گذاری در انواع برند ها متفاوت می باشد.  معمولاً متقاضیان پس از ۳ تا ۱۰ روز می توانند شاهد تاثیرات نهایی پس از تزریق باشند.

مدت ماندگاری جوان سازی پوست با سم بوتولونیوم چقدر است؟

  مدت ماندگاری در انواع برند ها و مارک ها متفاوت است البته ، اعمال مراقبت ها و مهارت پزشک تاثیر زیادی بر دوام درمان خواهد داشت.  معمولاً اکثر برند های معتبر چهار تا شش ماه ماندگاری دارند و پس از پایان دوره ماندگاری می توان  این عمل زیبایی را مجددا تکرار کرد.

بهترین مرکز تزریق بوتاکس کجاست ؟

زمانی که شما برای این تکنیک زیبایی و جوان سازی اقدام می کنید قطعاً دوست دارید  به نتایج دلخواه خود برسید.  بنابراین انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر یکی از مهم‌ ترین اقداماتی است که باید در این زمینه انجام دهید.  اگر تزریق توسط افراد ماهر و کار بلد برای شما انجام شود شما می توانید از کیفیت بالای این روش بهره ببرید.

بت توجه به این موضوع پیشنهاد می‌ کنیم که به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید.  زیرا این کلینیک یکی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس در کشور می باشد . پزشکانی که در این کلینیک فعالیت دارد دوره های لازم را پشت سر گذاشته اند و می توانند با معاینه و بررسی دقیق شرایط دوز مورد نیاز را به خوبی مشخص کنند.  همچنین در این کلینیک از برند های معتبر و با کیفیت استفاده می شود.

اگر شما به سایت این کلینیک مراجعه کنید می توانید با نمونه کار های متخصصین آشنا شوید حتی می توانید با مراجعه کنند گان مشورت کنید تا بتوانید با خیال راحت و آسوده زیبایی چهره خود را به دستان ماهر و قدرتمند متخصصین ما بسپارید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هایفو بهتر است یا بوتاکس؟

 تزریق بوتاکس دور چشم هزینه عوارض مزایا و مراقبت ها

علت سردرد بعد از بوتاکس چیست

نتیجه گیری  :

امروزه یکی از مهم ترین مسائلی که مردم به آن اهمیت می دهند زیبایی و جوانی پوست است . زیرا ، با مشاهده چین و چروک ها در پیشانی،  اطراف چشم ، اطراف لب و … اعتماد به نفس افراد به شدت کاهش می یابد و نمی توانند در موقعیتهای اجتماعی به خوبی بدرخشند.  به همین دلیل از راه کار های موثر و سریعی  برای از بین بردن علائم ناشی از افزایش سن استفاده می شود.

تزریق بوتاکس یکی از ایمن ترین و بی خطر ترین روش های زیبایی و جوان سازی است که نتایج شگفت انگیز و بی نظیر به همراه دارد و می تواند چهره افراد را به سنین جوانی بازگرداند.  مهم ترین ماده در این روش سم ضعیف شده بوتولونیوم است که غلظت بسیار پایین و کنترل شده ای دارد و پس از تزریق به ناحیه درمان با فلج کردن عضلات انواع آسیب های پوستی مانند  خط اخم،  خط لبخند،  خطوط پیشانی،  خطوط پنجه کلاغی و ….

را از بین می برد و هیچ تاثیری بر لایه های زیرین پوست نخواهد داشت . بنابراین با این روش  می‌ توانید   چین و چروک‌های عمیق و خفیف سطح پوست خود را از بین ببرید و به صورت موقتی زیبایی و جوانی چهره خود را مجدد مشاهده کنید.  این فرایند زیبایی و درمانی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و بر اساس نتایج طبیعی و منحصر به فرد خود هیچ خطری برای زیبا جویان به دنبال ندارد.  البته،  اگر مراحل درمان توسط متخصصین حرفه ای و کار بلد سپری شود .

پس حتماً این تکنیک زیبایی را در کلینیک های معتبر و توسط پزشکان ماهر و متخصص انجام دهید.  البته،  اعمال مراقبت قبل و پس از تزریق نیز در تاثیرات نتایج بسیار پر اهمیت است که متخصصین ما در جلسه مشاوره توضیحات لازم را برای شما ارائه خواهند داد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های دیگر جوان سازی پوست از قبیل هایفوتراپی،  تزریق ژل،  تزریق چربی،  آر اف فرکشنال،  لیزر و ….  توسط پزشکان ماهر و با تجربه با بهترین تجهیزات دستگاه های به روز دنیا انجام می‌ شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/4gv7

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/VsDHvZFt

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.