تزریق بوتاکس دور چشم هزینه عوارض مزایا و مراقبت ها

 تزریق بوتاکس دور چشم هزینه عوارض مزایا و مراقبت ها

 تزریق بوتاکس دور چشم هزینه عوارض مزایا و مراقبت ها

یکی از علائمی که زیبایی و جوانی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد حضور چین و چروک ها و خطوط در اطراف چشم می باشد. زیرا با مشاهده این علائم، چهره پیر و فرسوده به نظر می رسد و تاثیرات نا خوشایندی در زیبایی چهره و اعتماد به نفس خواهد داشت. یکی از روش ‌های غیر جراحی برای از بین بردن این نشانه ها از چهره تزریق بوتاکس می باشد که این عمل ناهمواری های اطراف چشم را از بین می برد و باعث زیبایی و جوانسازی پوست خواهد شد.

علت اصلی ایجاد چین و چروک ها در اطراف چشم حرکات دائم عضلات ماهیچه های صورت می باشد. با کمک ماده بوتاکس این عضلات فلج می شوند و از انقباض و حرکت آن جلوگیری می کند ؛ در نتیجه به صافی و شادابی پوست این ناحیه منجر خواهد شد. این فرایند زیبایی را می توان برای قسمت های مختلف صورت از قبیل خطوط اطراف دهان، پیشانی، اطراف چشم ، چانه، گردن و پشت دست ها استفاده کرد که البته کاربرد های درمانی دیگری نیز خواهد داشت.

این عمل با از بین بردن چین و چروک های پوست جوانی را به چهره باز می گرداند به دلیل تاثیر پذیری بالا و همچنین کوتاه بودن زمان تزریق طرفداران زیادی دارد و تقریباً همه کسانی که برای جوان سازی پوست از این روش استفاده کرده اند رضایت داشته اند. در طی این مطلب ما تصمیم داریم شما را با برخی از مزایا و عوارض تزریق آشنا کنیم. پس اگر شما می ‌خواهید اطلاعاتی در این زمینه حاصل کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

تزریق بوتاکس چگونه چین و چروک های اطراف چشم را از بین می برد؟

ماده بوتاکس حاوی سم بوتولینیوم، کلرید سدیم و آلبومین می باشد که اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آن بوتولینیوم  است که توسط نوعی باکتری ساخته می شود و عامل اصلی محو کردن چین و چروک ها و خطوط سطح می باشد.  با تزریق سم بوتولینیوم انقباض عضلات صورت متوقف می شود. وقتی سیگنال های عصبی به سمت مغز ارسال می شود سم بوتولینیوم از انتقال سیگنال ها جلوگیری کرده و با شل شدن عضلات در این ناحیه هیچ چین و چروکی با سطح پوست مشاهده نمی شود.

 مراحل تزریق بوتاکس دور چشم

با مشاهده علائم پیری و خطوط ریز در اطراف چشم بهتر است از پیشروی آن ها جلوگیری کنید و به کلینیک های تخصصی مراجعه کنید. متخصصان در جلسات مشاوره ابتدا وضعیت جسمانی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا از سلامتی شما اطمینان کامل حاصل کنند. سپس بر اساس میزان چین و چروک ها دوز تزریق مشخص می شود. قبل از انجام تزریق تست ماده بوتاکس انجام می شود چون برخی از افراد نسبت به آن حساسیت دارند. پس از تایید پزشک در عدم حساسیت با بی حسی موضعی تزریق با زاویه مناسب در زیر پوست اطراف چشم انجام می شود .پزشک در جلسات مشاوره توضیحاتی در مورد مراقبت های پس از تزریق برای شما شرح می دهد تا از عوارض احتمالی آن در امان باشید . در پایان جلسه تزریق شما می توانید به محل کار و یا منزل خود باز گردید.

مزایا تزریق بوتاکس به دور چشم

جوانسازی پوست اطراف چشم با تزریق ماده بوتاکس جزء روش های غیر جراحی محسوب می شود که با بی حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود. بنابراین در حین تزریق احساس درد نخواهید داشت.

جلسه تزریق بسیار کوتاه مدت است و می توانید در مدت زمان کوتاهی شاهد از بین رفتن چین و چروک و خطوط در اطراف چشم خود باشید.

هزینه مقرون به صرفه و تاثیر پذیری بالا  باعث شده طرفداران زیادی به این روش زیبایی گرایش پیدا کنند.

اگر تزریق توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود عوارض خاصی را تجربه نخواهید کرد و نیاز به سپری کردن دوره نقاهت ندارید.

کاربرد های تزریق بوتاکس

تزریق ماده بوتاکس را می توان از دو جنبه زیبایی و درمانی تقسیم کرد که شامل:

▪زیبایی

  • محو کردن چین و چروک ها
  • رفع خطوط پیشانی، اطراف دهان، خط اخم، خط خنده ، اطراف چشم و خطوط پنجه کلاغی
  • اصلاح فرم بینی بدون جراحی
  • لیفت گونه، ابرو و زاویه سازی صورت
  • برجستگی چانه
  • رفع افتادگی گوشه چشم و ابرو ها
  • جوانسازی پوست گردن

▪درمانی

  • کاهش سردرد های عصبی
  • از بین بردن اسپاسم عضلات
  • درمان تکرر ادرار
  • درمان بزرگی پروستات
  • جلوگیری از تعرق زیر بغل، کف پا و کف دست
  • رفع انحرافات چشم
  • متقارن شدن اجزای صورت

 

 تزریق بوتاکس دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق بوتاکس دور چشم

کاندیدای تزریق بوتاکس چه کسانی هستند؟

کسانی که به تازگی شاهد چین و چروک ها در اطراف چشم خود هستند و می‌ خواهند از پیشروی و توسعه یافتن آن ها پیشگیری کنند .

  • کسانی که به دنبال روش ‌های درمانی سریع با هزینه مناسب می باشند.
  • کسانی که بالای ۱۸ سال هستند.
  • کسانی که نسبت به ماده بوتاکس و دارو های بی حسی دچار حساسیت نمی‌ شوند.
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار ندارند.
  • افرادی که به بیماری های فعال پوستی، انعقادی و سیستم ایمنی مبتلا نیستند.

متخصصان در کلینیک زیبایی الهیه تهران بر اساس ویژگی های فردی و سلامتی متقاضی بهترین روش درمانی را برای متقاضیان ارائه می دهند. برای مطمئن شدن از میزان حساسیت به ماده بوتاکس قبل از تزریق تست آن انجام می شود تا پس از تزریق عوارض خاصی را تجربه نکنید.

عوارض تزریق بوتاکس چیست؟

همان طور که می دانید پوست اطراف چشم نسبت به قسمت های دیگر بدن حساس تر و نازک تر است بنابراین برای تزریق باید دقت بیشتری به کار برده شود تا عوارض احتمالی این روش را کاهش دهند. از عوارض رایج تزریق می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افتادگی پلک ها
  • بی حس شدن ناحیه تزریق
  • کبودی و تورم
  • ضعیف شدن عضلات به طور موقتی
  • مشکل در بستن چشم ها

عوارض جانبی شدیدی که ممکن است تجربه کنید:

  • خونریزی در ناحیه نفوذ سرنگ به پوست
  • قرمزی و کبودی پوست
  • سرگیجه
  • احساس درد در ناحیه تزریق
  • نامتقارن شدن صورت
  • مشکل در بلع
  • مشکلات تنفسی
  • مشکل در کنترل مثانه

افرادی که درگیر بیماری خاصی هستند نباید از روش تزریق بوتاکس را انجام دهند.

تزریق بوتاکس برای خانم های باردار و شیرده امکان پذیر نیست.

انجام هر فرآیند زیبایی و درمانی باید در مکان های تخصصی و تحت نظر پزشکان مربوطه انجام شود .متخصصان برای کاهش میزان درد از بی حسی موضعی استفاده می کنند بنابراین شما هیچ دردی احساس نمی کنید . جلسه  تزریق بسیار کوتاه مدت است این فرایند نوعی عمل غیر جراحی محسوب می شود و بر اساس ناحیه تزریق و میزان تزریق ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می ‌کشد. پس از پایان جلسه تزریق نیاز به استراحت کردن در منزل نیست و فعالیت ‌های روزانه را می توانید از سر بگیرید.

در کلینیک زیبایی الهیه انواع روش های زیبایی و جوانسازی پوست اطراف چشم از قبیل تزریق ژل، تزریق چربی، هایفوتراپی، کربوکسی تراپی، رادیو فرکانسی، لیفت با نخ و…… انجام می شود که هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط فرد انتخاب می شود.

 

 تزریق بوتاکس دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – تزریق بوتاکس دور چشم

هزینه تزریق بوتاکس به دور چشم در کلینیک زیبایی چقدر است؟

یکی از عوامل مهمی که بر هزینه ها تاثیر گذار است موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد که البته عوامل دیگری مانند میزان تزریق ، برند و مارک بوتاکس ، مدت زمان عمل و مهارت و تخصص پزشک نیز تاثیر گذار می باشد. البته یکی از دلایل پرطرفدار بودن این عمل هزینه مقرون به صرفه آن نسبت به روش های دیگر می باشد .

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه ی کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می ‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس به دور چشم

  • از مراجعه کردن به مکان های غیر تخصصی خودداری کنید زیرا تزریق نیاز به مهارت و تخصص بالا دارد. در غیر این صورت شما عوارض خطرناکی را تجربه خواهید کرد .
  • اگر نسبت به انواع دارو ها و مواد بی حس کننده حساسیت دارید به پزشک خود اطلاع دهید.
  •  از لایه برداری و وکس کردن ناحیه تزریق خودداری کنید .
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش چشم نداشته باشید.
  •  از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی بپرهیزید.
  •  اگر درگیر بیماری خاصی هستید به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس

متخصصان پس از تزریق توصیه می‌ کنند تا چهار ساعت از خوابیدن و دراز کشیدن خودداری کنید. زیرا یکی از دلایل جابه جایی محلول بوتاکس خوابیدن پس از تزریق است و ممکن است مشکلات زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

از دست زدن، لمس کردن و ماساژ دادن ناحیه تزریق بپرهیزید. برای تاثیرگذاری بیشتر و به دست آوردن نتایج مطلوب به ناحیه تزریق دست نزنید. یکی از دلایل جابجایی ماده بوتاکس در زیر پوست ماساژ دادن ناحیه تزریق می باشد و با پخش شدن  بوتاکس با مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک و نا متقارن شدن صورت مواجه خواهید شد.

از مصرف دارو های ضد التهابی خودداری کنید. متخصصان بر برخی از مراقبت های قبل و بعد از تزریق تاکید می کنند زیرا با مصرف دارو های ضد التهابی،  عوارضی از قبیل تورم و کبودی افزایش می یابد. اگرچه این دو عارضه پس از تزریق کاملاً طبیعی هستند اما با مصرف دارو های ضد التهابی سرعت بهبودی کاهش می یابد و کبودی و تورم به صورت گسترده و شدید ایجاد می ‌شود.

تا ۴۸ ساعت از رفتن به حمام خودداری کنید.

یکی از دلایل جابجایی  بوتاکس در پوست اطراف چشم رفتن به حمام می باشد. زیرا نفوذپذیری پوست و حرکت ماده بوتاکس سرعت می یابد و شما با عوارض ناخوشایندی مواجه خواهید شد .پس  بهتر است  رفتن به حمام را به دو روز بعد موکول کنید.

از انجام فعالیت های سنگین و حرکات ورزشی خودداری کنید.

متخصصان انجام فعالیت‌ های ورزشی،  جابجایی اشیا سنگین و خم شدن  را پس از تزریق ممنوع می کنند زیرا این فعالیت ها باعث جابجایی ماده بوتاکس و به وجود آمدن عوارض احتمالی خواهد شد.

 

تزریق بوتاکس دور چشم
تزریق بوتاکس دور چشم

اثرات و نتایج

تاثیر پذیری بالای تزریق بوتاکس یکی از ویژگی‌ های خاص این فرایند زیبایی می باشد که در مدت زمان کوتاهی با پیشگیری از انقباض عضلات صورت همه ‌چین و چروک ها و خطوط سطح پوست را از بین می رود. با این فرایند زیبایی همچنین می توان خطوط اطراف دهان، خطوط پیشانی، خطوط پنجه کلاغی و خط اخم  را از بین برد تا چهره زیبایی و جوانی خود را باز یابد. البته با تزریق ماده بوتاکس، خطوط ثابت در چهره از بین می ‌رود و باید از روش ‌های دیگر برای رفع آن استفاده کرد.

اگرچه تزریق ماده بوتاکس تاثیرگذاری بالایی دارد اما روشی موقتی است و ماندگاری آن چهار تا شش ماه می باشد .پس از پایان دوره ماندگاری پوست به حالت اولیه خود باز می گردد .اگر پس از تزریق از نتایج عمل رضایت کامل داشتید می توانید برای افزایش دوره ماندگاری این عمل را مجدداً تمدید کنید.

یکی از کاربرد های دیگر بوتاکس پر شدن پلک پایین و صاف شدن پوست این ناحیه می باشد. اما نمی تواند تاثیری بر از بین بردن تیرگی و سیاهی دور چشم داشته باشد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران از بهترین مارک ها و برند های بوتاکس استفاده می شود و این عمل توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود بنابراین شما عوارض احتمالی پس از تزریق را تجربه نخواهید کرد و جزء پرطرفدارترین متقاضیان این عمل زیبایی خواهید شد.

دوره نقاهت پس از تزریق بوتاکس به دور چشم چقدر است؟

یکی از ایمن ترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست اطراف چشم تزریق ماده بوتاکس می باشد. البته این فرآیند برای اجزاء مختلف صورت نیز کاربرد دارد و می توانید نتایج بی نظیری حاصل کنید .در حین تزریق ماده بوتاکس به دلیل استفاده از بی‌ حسی موضعی هیچ دردی احساس نخواهید کرد .

البته یکی از ترکیبات ماده بوتاکس لیدوکائین است و پزشک بی حسی را برای کسانی انجام می ‌دهد که آستانه درد پایینی دارند. پس از انجام این عمل شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

چون در  طی مراحل تزریق هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نمی‌ شود و بوتاکس با چند تزریق ساده در زیر پوست انجام می شود.

مراقبت های توصیه شده در دوره بهبودی اهمیت زیادی دارد تا شما را از عوارض احتمالی از قبیل نامتقارن شدن صورت،  عفونت، افتادگی پلک ،سردرد، حالت تهوع، سرگیجه و…. در امان نگه دارد. پس از تزریق شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید .

متخصصان توصیه می‌ کنند پس از تزریق به هیچ وجه تا ۴ ساعت نخوابید و یا دراز نکشید چون با حرکت ماده بوتاکس شاهد عوارض احتمالی خواهید بود. برخی افراد پس از تزریق دچار گیجی و خواب آلودگی می شوند . پس از انجام فعالیت هایی که به هوشیاری نیاز دارند مانند رانندگی کردن بپرهیزید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

 هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

مزوژل چیست؟  با کاربرد ها و مزایای آن آشنا شوید

تعداد جلسات تزریق بوتاکس به دور چشم چقدر است؟

پس از حضور در جلسه مشاوره پزشک میزان چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم را بررسی می‌ کند. البته ارزیابی شرایط جسمانی نیز از مراحل مهم درمان محسوب می‌ شود.

پزشک در جلسه مشاوره میزان تزریق و برند بوتاکس را تعیین خواهد کرد و در مورد مراقبت های قبل و بعد از تزریق توضیحاتی برای شما ارائه می دهد.

این فرآیند زیبایی در طی یک جلسه ۱۰ تا ۲۰ دقیقه ای انجام می شود. البته علت متغیر بودن زمان به دلیل میزان مهارت و تخصص پزشک و دوز تزریق بستگی دارد. پس از پایان دوره ماندگاری تزریق شما می توانید در جلسات دیگر تزریق بوتاکس را تمدید کنید تا به نتایج بهتری دست یابید.

نتیجه گیری

بوتاکس از نوعی سم قوی ساخته شده است که می ‌تواند عضلات و ماهیچه های ارادی و غیر ارادی را فلج کند. امروزه از این روش می توان ۵۰ نوع بیماری را برطرف کرد و یکی از کاربرد های موثر آن زیبایی و جوانسازی پوست می باشد که جزء پر طرفدارترین روش ها می باشد و روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود.  این ماده از انتقال سیگنال های عصبی به مغز پیشگیری می کند بنابراین با شل شدن عضلات همه چین و چروک های سطحی پوست از بین خواهد رفت.

اگر برای انجام این عمل جوانسازی به مکان‌ های تخصصی مراجعه کنید و مراقبت های توصیه شده توسط پزشک را به خوبی اعمال کنید می ‌توانید نتایج بی‌نظیری در این زمینه حاصل کنید. در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست انجام می شود که تزریق بوتاکس نیز یکی از خدمات این کلینیک می باشد.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/kgro

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.