بهترین دکتر کاشت مو در تهران

بهترین دکتر کاشت مو در تهران
محتوا پنهان
1 بهترین دکتر کاشت مو در تهران
1.1 معیار های انتخاب بهترین دکتر کاشت مو چیست ؟

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

اگر این روز ها به کاشت مو فکر می کنید حتما  سوالات زیادی در ذهن خود دارید و به این فکر می کنید که چگونه بهترین دکتر را برای داشتن مو های پر پشت و زیبا انتخاب کنید و هزینه آن چقدر است و سوالات دیگری که که باید در مورد این فرآیند  زیبایی و جراحی بدانید.

بنابراین ما در طی این مطلب قصد داریم شما را با معیار های بهترین پزشک،  بهترین کلینیک و نحوه انجام پیوند مو آشنا کنیم.  پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

ریزش مو در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد برخی مردم فکر می‌ کنند که فقط ریزش مو در آقایان به این شدت وجود دارد و خانم ها فقط کمی ریزش مو را تجربه می کنند و تار های مو های آن ها نازک می شود.

در صورتی که میزان  ریزش مو ها  در خانم ها و آقایان یکسان است و تاثیرات نا خوشایند ی بر زیبایی ظاهری و اعتماد به نفس آن ها در موقعیت های اجتماعی خواهد داشت.  از بین روش های درمانی و کلینیکی پیوند مو را به عنوان روشی دائمی و قطعی معرفی می کنند تا بتوانید جوانی و شادابی را مجدداً به چهره خود بازگردانید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

معیار های انتخاب بهترین دکتر کاشت مو چیست ؟

انتخاب بهترین دکتر با تجربه برای انجام پیوند مو اهمیت بالایی دارد و قطعاً این کار به راحتی انجام نمی شود چون که یک مسئله چالش بر انگیز و حساس برای همه افرادی است که قصد دارند این تکنیک زیبایی حساس را انجام دهند.

زمانی که پزشک متخصص انتخابی شما مهارت کافی در این زمینه کسب نکرده باشد ممکن است نتواند به خوبی از عهده این فرایند زیبایی و طبیعی بر بیاید و شما به نتایج مطلوب نخواهید رسید.  همچنین ممکن است که خطرات و عوارض نا خوشایند ی از قبیل تورم،  عفونت ،  پوسته پوسته  شدن،  کبودی،  خارش و …. را برای شما به دنبال داشته باشد.

شما می‌ توانید برای انتخاب بهترین پزشک از راه های مختلفی استفاده کنید مثلاً به سایت های مختلف متخصصین مراجعه کنید.  در همین راستا تجربیات زیادی در مورد این تکنیک زیبایی، نحوه انجام عمل و نظر مراجعه کنندگان که قبلاً پیوند مو انجام داده اند را کسب خواهید کرد.  امروزه فضای مجازی می تواند کمک زیادی در انتخاب پزشک به شما بکند.

همچنین می توانید به کلینیک های مختلف سر بزنید و در جلسات مشاوره آن شرکت کنید و از پزشک خود بخواهید نمونه کار هایی که قبلاً انجام داده اند را به شما نشان دهند تا بتوانید تصمیم درست و آگاهانه بگیرید.  شما با این کار می توانید به راحتی با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید تا  از میزان مهارت و تخصص  پزشک نیز مطمئن شوید.

ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو

همان طور که در بخش های قبلی اشاره کردیم انتخاب بهترین دکتر پیوند مو مسئله بسیار چالش برانگیز است و باید در این زمینه تحقیقات زیادی انجام دهید تا مطمئن شوید پزشک توانایی تجربه و دیگر ویژگی های مهم و کلیدی لازم را برای انجام این عمل زیبایی داشته باشد.  در این مطلب می خواهیم شما را با ویژگی های لازم یک پزشک آشنا کنیم.

پزشک باید همزمان با پیشرفت علم در زمینه کاشت و پیوند مو اطلاعات خود را به روز رسانی کند.  بنابراین علاوه بر توانایی در عمل پیوند از سرعت عمل بالایی در این زمینه برخوردار باشد تا بتواند در طی جلسات محدودی این عمل زیبایی را انجام دهد.

قطعاً برای انجام عمل جراحی کادر درمانی پزشک را همراهی خواهند کرد.  پس متخصص با تجربه باید کادری مجرب و حرفه ای را برای انجام این عمل در کنار خود انتخاب کند.

وسایل و تجهیزاتی که پزشک در حین جراحی مورد استفاده قرار می دهد بسیار مهم است پس از ابزار های لازم برای انجام این عمل باید در دسترس پزشک و تکنسین باشد.

پزشک باید با روی باز،  آرام و با اخلاق خوب احساس متقاضیان را درک کند و بتواند استرس آن ها را کاهش دهد.

ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو

در کنار انتخاب پزشک ماهر شما باید در انتخاب کلینیک نیز توجه زیادی داشته باشید تا مطمئن شوید که کلینیک انتخابی شما کیفیت لازم را برای این جراحی دارا می باشد.  زیرا کیفیت این محل یکی از آیتم های مهم در انتخاب پزشک و کسب  نتایج مطلوب می باشد.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کاشت مو

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

از ساده ترین ویژگی های یک کلینیک معتبر می توان داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت را معرفی کرد.  در کلینیک های زیبایی مجوز باید در مکانی نصب شود که در معرض دید همه متقاضیان قرار گیرد.  این مجوز از سمت وزارت بهداشت با هدف حمایت از سلامتی متقاضیان با قوانین  سخت و محکم وضع شده است و همه کلینیک های پوست و مو باید همه قوانین را به خوبی اعمال کنند.

مثلاً کادر پزشکی مراکز زیبایی و درمانی باید دارای مجوز و مدرک تخصصی در زمینه پوست و مو داشته باشند و همه استاندارد های وضع شده از سوی وزارت بهداشت را رعایت کنند.  این استاندارد ها شامل سیستم تهویه و ایمنی کلینیک، اتاق جراحی مجهز ، سالن انتظار مناسب برای متقاضیان و موارد دیگر باشد.

 مجوز کلینیک زیبایی الهیه تهران از وزارت بهداشت و درمان علاوه بر نصب در مرکز درمانی و تخصصی در وب سایت نیز قرار داده شده است تا زیبا جویان بتوانند با خیال راحت از خدمات این کلینیک بهره مند شوند.

تجهیزات مدرن و امکانات مناسب

موضوع مهم دیگر در مورد کلینیک های زیبایی و درمانی پوست و مو داشتن تجهیزات تخصصی و مدرن می باشد.  اگر در کلینیک ادعا می شود که بهترین خدمات را در زمینه پیوند مو ارائه می دهند باید از امکانات و تجهیزات به روز بهره مند باشد .

منظور ما از تجهیزات مهم ظاهر شیک دستگاه ها نیست بلکه ما هدف را مبنا بر تاثیر گذاری و کیفیت خدمات قرار داده ایم متاسفانه برخی از زیبا جویان بدون آگاهی از کیفیت و تجهیزات پزشکی به  کلینیک هایی مراجعه می‌ کنند که از دستگاه های شیک اما بی کیفیت استفاده می کنند و  نمی توانند خدمات پزشکی را به خوبی ارائه دهند.

 کلینیک زیبایی الهیه تهران به دلیل بهره مند بودن از بهترین تجهیزات به روز و مدرن دنیا که در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ساخته شده اند بهترین خدمات زیبایی را در این زمینه ارائه خواهد داد.

پشتیبانی و حمایت از متقاضیان

احترام به متقاضیان و توجه به نیاز ها و خواسته های آن ها یکی از ویژگی های مهم و اساسی کلینیک های تخصصی و زیبایی می باشد. منظور ما احترام به معنای لغوی نیست بلکه باید خدماتی با کیفیت ارائه شود که خود به نوعی بهترین احترام برای زیبا جویان محسوب می شود.

  همچنین در این مراکز کادر درمانی باید به انتظارات و خواسته های بیماران به خوبی گوش دهد و روند درمان را بر اساس خواسته ها و نظرات آن ها پیش ببرد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از اهداف مهم این کلینیک حمایت و پشتیبانی از مراجعین عزیز می باشد و با ارائه بهترین خدمات درمانی و زیبایی توانسته است وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد.

حمایت از متقاضیان یکی  از مسائل بسیار مهم است که حتی در احکام مقدس دینی و حدود الهی همیشه به آن تاکید شده است.  بنابراین همه متخصصان و پزشکان قبل از آغاز فعالیت پزشکی خود باید سوگند یاد کنند که وظایف خود را در قبال متقاضیان به بهترین نحو انجام دهند.

پزشکان و متخصصان ماهر و با تجربه

مهم ترین و اصلی ترین ارکان یک کلینیک معتبر پزشکانی هستند که در این کلینیک فعالیت دارند این پزشکان باید  مهارت  و تخصص کافی برای انجام تکنیک های زیبایی را داشته باشند.  تجربه نیز یکی از مهم ترین ویژگی های یک پزشک ماهر و زبردست است که با نداشتن آن حتی با وجود ابزار و تجهیزات مدرن نمی توان نتایج مطلوبی در انواع تکنیک های زیبایی و درمانی حاصل کرد.

همچنین استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی یکی از دیگر ویژگی های این مراکز می باشد که پزشک باید بتواند از این دستگاه ها به خوبی استفاده کند تا اثر بخشی بیشتری به همراه داشته باشد. کلینیک زیبایی الهیه تهران توانسته در این زمینه از بهترین و مجرب ترین متخصصین بهره مند باشد.

تنوع در خدمات درمانی و زیبایی

دیگر ویژگی یک کلینیک معتبر تخصصی تنوع در ارائه خدمات می باشد.  امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی کاشت مو با تکنیک ها و متد های مختلفی ارائه می شود مثلاً کاشت مو به روش SUT جدیدترین روش در  ایران می باشد که نسبت به روش‌ های قبلی تاثیرات فوق‌ العاده‌ ای به همراه داشته است.

در این تکنیک زیبایی و جراحی نیاز به پانسمان و بخیه نمی باشد و  یکی از متد های به روز پزشکی محسوب می شود.  البته متد های مختلفی از قبیل FIT  FUT،  BHT و ….. از جمله روش های دیگر پیوند مو است که در کلینیک زیبایی الهیه تهران توسط مجرب ترین متخصصین ارائه می شود.

هم اکنون با توجه بهترین ویژگی های کلینیک های زیبایی و متخصصین ماهر و با تجربه بهتر است با نحوه انتخاب بهترین کلینیک آشنا شوید.

چگونه  بهترین کلینیک کاشت مو در تهران انتخاب کنیم؟

حتی اگر با بهترین ویژگی های یک مرکز درمانی باید به پزشک ماهر و با تجربه آشنا باشید نمی توانید  به راحتی کلنیکی مناسب را انتخاب کنید زیرا با وجود تبلیغات مختلف در وب‌ سایت‌ های مختلف دچار سردرگمی خواهید شد.  پس برای این که یک کلینیک مناسب را انتخاب کنید باید مواردی که در ادامه پیشنهاد می‌کنیم را به کار بگیرید

  • بررسی سوابق کاری

بهترین کار  در انتخاب یک کلینیک،  بررسی سوابق کاری آن می باشد.  در این مراکز تصاویری از بیماران ، قبل و پس از پیوند مو منتشر می کنند شما می توانید با توجه به این تصاویر نسبت به توانایی های پزشک مطمئن شوید.  همچنین با مراجعه به وب سایت کلینیک ها از زمان تاسیس کلینیک مطلع می شوید و این موضوع نشان دهنده تجربه و سابقه کلینیک می باشد.

  • پرس و جو از مراجعین قبلی

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که برای انتخاب کلینیک مناسب و مهارت پزشک باید به کار بگیرید پرس و جو با افرادی است که از خدمات کلینیک بهره مند شده اند.  کسانی که در این مراکز قبل از خدمات زیبایی بهره برده اند می توانند شما را در این زمینه کمک کنند.

  • بررسی دیدگاه‌ های متقاضیان

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از خدمات و مهارت پزشک مطلع شوید بررسی دیدگاه بیماران در وب سایت ها و دنیای مجازی می باشد.  این روز ها به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی سایت های اینترنتی در جهت ارائه نظرات و دیدگاه های  کاربران وجود دارند که شما می توانید با استفاده از این دیدگاه ها انتخابی درست و عاقلانه داشته باشید.

ما در طی این مطلب شما را با ویژگی های بهترین پزشک و مرکز کاشت مو آشنا کردیم و هم اکنون می توانید به راحتی شرایط کلینیک زیبایی آراد اصفهان را مورد ارزیابی قرار دهید.  این کلینیک با داشتن تجهیزاتی مدرن و پیشرفته به روز دنیا،  کادر پزشکی متخصص و حرفه ای در سال های متوالی رضایت زیبا جویان عزیز را جلب کرده است .

پیوند مو  یکی از جراحی های حساس محسوب می‌ شود و متاسفانه امروزه در مراکز تازه کار و غیر حرفه ای با تبلیغات گسترده سعی کرده اند و مشتریان زیادی به سمت خود جذب کنند بنابراین شما باید در انتخاب پزشک و  کلینیک به خوبی دقت کنید تا دچار مشکلات و عوارض جبران نا پذیر نشوید .

ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران این اطمینان را به شما می دهیم که بتوانید بهترین خدمات زیبایی را دریافت کنید.  برای آگاهی بیشتر شما نسبت به تکنیک زیبایی و جراحی کاشت مو توصیه می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه انجام پیوند، عوارض و  مراقبت ها این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه کاشت مو

اولین بار پیوند مو در سال ۱۹۳۹ در کشور ژاپن انجام شد که به مرور زمان متخصصین توانسته اند  با استفاده از تکنیک پلاگ از گرافت های بزرگتری برای پیوند استفاده کنند که البته به دلیل ضخامت بالای آن نتایج زیبایی چندانی حاصل نمی شد.  به مرور زمان پیوند ها با گرافت های کوچکتری انجام شد و رضایت متقاضیان را به همراه داشت.

در سال ۱۹۹۵ تکنیک برداشت نواری یا همان FUT ابداع شد و تا سالیان زیادی جزء محبوب ترین روش پیوند مو محسوب می شد.  به تدریج و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌ های برداشت واحد فولیکولی به نام FUE سپس روش های دیگر به روی کار آمدند  و امروزه در کلینیک های زیبایی و تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند.

عمل پیوند مو یکی از راه حل های دائمی و همیشگی برای درمان ریزش مو ها می باشد که با برداشتن فولیکول ها از محل اهدا کننده به ناحیه گیرنده منتقل می شود.  منظور از محل اهدا کننده قسمت های پشت گوش و پشت سر می باشد که تراکم و کیفیت بهتری نسبت به بخش‌ های دیگر سر دارد و نسبت به هورمون های جنسی سر سخت تر می باشند.

منظور از محل گیرنده نیز محلی است که نسبت به بخش های دیگر سر تراکم کمتری دارد.  البته یکی از مهمترین معیار ها برای انجام عمل پیوند مو داشتن بانک مناسب برای اهدا می باشد تا بتوان به نتایج طبیعی و ایده‌آل دست یافت.  همه افرادی که از ریزش مو و یا ضعیف شدن تار های مو های خود رنج می برند می توانند با انجام پیوند مو نتایجی عالی و دائمی حاصل کنند و شکل ظاهری خود را به روز های جوانی بازگرداندند و  اعتماد به نفس از دست خود مجدد حاصل کنند.

پیوند مو  یکی از روش های تقریباً کم تهاجم است و نتایجی فوق‌العاده و همراه دارد.  معمولاً ۳ تا ۴ هفته پس از انجام پیوند مو ریزش مو های کاشته شده اتفاق می افتد.  سپس پس از ۳ تا ۴ ماه رویش مجدد مو آغاز می شود و نتایج نهایی پس از یکسال به خوبی مشاهده می شود.

کاندیدای مناسب برای کاشت مو چه کسانی هستند ؟

همه افراد اعم از  خانم ها و آقایان که از بانک موی مناسبی برخوردارند و مو های این ناحیه سالم هستند می توانند برای انجام پیوند مو آماده شوند.  منظور از محل اهدایی بخش‌ های پر پشت مو هاست که نسبت به عوامل ریزش مو مقاوم و سخت هستند .

بنابراین در این ناحیه باید موی کافی برای بخش های دیگر وجود داشته باشد تا بتوان بخش های نازک و کم پشت را ترمیم کرد.  اما به طور کلی اگر بخواهید از ویژگی های بهترین کاندیدا برای پیوند مو مطلع شوید باید گفت که موارد زیر را باید مورد بررسی قرار داد.

  • آقایانی که به علت الگوی طاسی مردانه با ریزش مو مواجه شده اند و ریزش موی آن ها بیشتر از ۵ سال ادامه دارد و نتوانستند از روش‌ های درمانی دیگر تاثیرات موفقیت‌آمیزی حاصل کنند.
  • کسانی که می توانند انتظارات و درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیوند مو داشته باشند. همانطور که می دانید ممکن است پس از جراحی مجدد دچار ریزش مو شوند حتی در مواقعی که دارو هایی برای پیشگیری از ریزش مو تجویز می شوند مجبور هستند تا مدتی از دارو های مناسب استفاده کنند تا ریزش موی احتمالی آن ها متوقف شود که البته و مصرف این دارو ها باید زیر نظر پزشک باشد.
  • افرادی که در چند سال است از ریزش مو رنج می برند و به الگوی طاسی ثابت ای رسیده اند و قصد دارند ظاهر خود را جوان و زیبا کنند.
  • خانم ها و آقایانی که به دلایل مختلفی از قبیل تروما، آسیب دیدگی، سوختگی و …. با ریزش مو مواجه شده اند .
  • افرادی که به دلیل انجام عمل لیفت صورت با جراحی در بخش جلویی سرشان دچار ریزش مو شده اند.

 البته در هنگام تعیین کردن کاندیدای مناسب پیوند مو برخی از ویژگی ها باید مورد توجه قرار  گیرد و شما مطمئن شوید که این تکنیک برای شما گزینه مناسبی هست یا خیر ؟؟

 برای انجام پیوند مو به مواردی از قبیل :

  • رنگ مو

مهمترین عامل برای اثر بخشی نتایج پیوند مو رنگ موی هر فرد می باشد . چون اگر بین رنگ مو و رنگ فرق سر تضاد زیادی  وجود داشته باشد و اختلاف رنگ بیشتر باشد ریزش مو ها بیشتر مشخص می شود. کسانی که رنگ مو و پوست شان به همدیگر شبیه است مانند  پوست تیره و موی تیره یا پوست روشن با موی روشن در هنگام ریزش و طاسی سر بیشتر به چشم می آیند و این افراد کاندیدای مناسبی برای پیوند مو خواهند بود.

  • تراکم مو

تراکم عامل دیگری است که مشخص می کند افراد کاندیدای مناسبی برای کاشت هستند یا خیر !! کسانی که از تراکم مو های کافی برخوردار می توانند از نتایج بی نظیر این عمل بهره مند شوند پزشک پس از بررسی تراکم مو های اهدا کننده به این موضوع پی می برند در صورت کم پشت بودن محل اهداکننده متقاضیان کاندیدای مناسبی در نظر گرفته نمی شوند پس باید تراکم مو ها در محل اهدا کننده متوسط و زیاد باشد.

  • بافت مو

زمانی که صحبت از بافت مو می شود منظور بررسی حالت مو ها می باشد.  کسانی که مو های فرفری و مجعد دارند می توانند نتایج بهتری از پیوند مو حاصل کنند  زیرا مو های فر و مجعد تراکم بیشتری دارد و هرچه میزان تراکم آن ها بیشتر باشد جراحی با موفقیت بیشتری انجام می شود.

  • ضخامت مو ها

عامل دیگر در مشخص کردن کاندیدای پیوند مو میزان ضخامت مو ها می باشد.  کسانی که دارای مو های ضخیم هستند نتایج بهترین پس از پیوند خواهند داشت. زیرا ضخیم بودن مو ها کمک می کند که از نفوذ نور به فرق سر جلوگیری شود و به گرافت های کمتری نیاز می باشد.

  • انعطاف پذیری پوست سر

حالت انعطافی پوست سر تاثیرات زیادی بر نتایج پیوند مو خواهد داشت.  بنابراین هر چه مو ها متراکم و فشرده تر باشد برداشته فولیکول ها و انتقال آن ها سخت تر است و اگر پوست سر شل تر  باشد برداشت فولیکول ها راحت تر انجام می شود.

همه موارد ذکر شده در انتخاب کاندیدای مناسب پیوند مو مورد اهمیت می باشد . در برخی مواقع ممکن است تراکم مو ها در ناحیه  اهدا کننده خوب باشد اما موارد دیگر ممکن است بر تراکم مو ها تأثیر بگذارد و نتایج مطلوبی حاصل نشود.

به همین دلیل توصیه می شود که در این زمینه توسط پزشکان ماهر و با تجربه مورد معاینه و بررسی قرار گیرید تا بتوانید مطمئن شوید که از مزایای کاشت مو بهره مند خواهید شد یا خیر ؟

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از انجام عمل جراحی پیوند مو همه شرایط جسمانی و بدنی متقاضیان را مورد بررسی قرار خواهند داد و در صورت مساعد بودن شرایط افراد مراحل جراحی را پیش خواهند برد.  متخصصین برای انتخاب بهترین کاندیدای مناسب برای پیوند مو به مواردی از قبیل

  • سن افراد
  • شرایط سلامتی
  • سبک زندگی
  • انتظارات و خواسته های آن ها

توجه خواهند کرد و بر اساس موقعیت افراد از متد های  بی نظیر پیوند مو استفاده می کنند.

البته محدودیت هایی نیز برای این تکنیک زیبایی وجود دارد و متخصصین این عمل زیبایی را برای افراد زیر توصیه نمی کنند

  • خانم هایی که در بخش وسیعی از مو های خود دچار ریزش شده اند و ریزش مو های آن ها به صورت گسترده اتفاق افتاده و بانک موی مناسبی ندارند.
  • کسانی که به دلیل آسیب های وارد شده به پوست سر یا انجام عمل جراحی دچار اسکار های کلوئیدی هستند.
  • کسانی که مجبورند دارو های شیمی درمانی مصرف کنند.

مراحل انجام کاشت مو

مراحل انجام پیوند مو فقط محدود به روز عمل نمی باشد بلکه پس از انتخاب کلینیک معتبر و پزشک ماهر باید در جلسات مشاوره شرکت کنید تا بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد این فرایند زیبایی حاصل کنید.  بنابراین قبل از گفت و گو   در مورد چگونگی انجام جراحی توضیحاتی در مورد مراقبت های قبل از پیوند مو در اختیارتان قرار می دهیم.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کاشت مو

مراقبت های قبل از کاشت مو

مراقبت های قبل از انجام این عمل اهمیت زیادی دارد و در نتایج و کیفیت آن نقش مهمی ایفا می کند.  به همین دلیل نباید این مراقبت ها را دست کم بگیرید و به صورت کاملاً جدی به همه توصیه های پزشک دقت کنید.

حضور در جلسه مشاوره شما را با نحوه انجام جراحی آشنا می کند همچنین پزشک به انتظارات و اهداف شما از انجام عمل جراحی گوش می دهد و توضیحات کاملی در مورد نتایج جراحی در اختیار شما قرار خواهد داد.

 متخصصین با تجویز آزمایش ها و معاینات لازم مشخص می‌ کند که آیا شما کاندیدای مناسبی برای پیوند مو هستید یا خیر!!  در صورت مساعد بودن شرایط در مورد دیگر مراقبت ها گفت‌ و گو خواهند کرد که عبارتند از :

  • دو هفته قبل از انجام پیوند مو باید مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید.
  • از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون، ضد التهابی، مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید. زیرا با اختلال در سیستم گردش خون مراحل جراحی را برای پزشک سخت خواهد کرد و  احتمال خونریزی در حین جراحی افزایش می یابد.
  • شب قبل از جراحی دوش بگیرید و تا حد ممکن مو های خود را کوتاه کنید .
  • اگر دارای مو های بلوند یا روشن هستید از رنگ تیره یا قهوه‌ای استفاده کنید تا برداشت گرافت ها برای پزشک راحت تر باشد.
  • شب قبل از عمل به خوبی استراحت کنید و استرس خود را مدیریت کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از محصولات آرایشی و بهداشتی مو مانند ژل، اسپری، حالت دهنده و استفاده نکنید.
  • از یکی از اعضای خانواده بخواهید که در روز انجام پیوند مو شما را همراهی کند تا هنگام بازگشت به خانه مراقب شما باشد.
  • قبل آغاز جلسه پیوند وعده های غذایی خود را کامل دریافت کنید.

مراحل انجام کاشت مو

پزشک قبل از انجام عمل جراحی به بررسی بانک مو می پردازد.  معمولاً بانک مو در پشت سر و یا پشت گوش می باشد. زیرا میزان تراکم مو ها در  این بخش ها بیشتر است و نسبت و به عوامل ریزش مو مقاوم هستند. معمولاً برداشت گرافت ها از این نواحی انجام خواهد شد.

پزشک با بررسی آزمایش ها و معاینات انجام شده وضعیت سلامتی شما را بررسی می کنند تا اختلالات هورمونی در بدن شما ارزیابی شود.  در صورت عدم توجه به این مسئله ممکن است مجدداً پس از پیوند مو دچار ریزش شوید.

مرحله دیگر پیوند مو خط طرحی رویش اصلی کاشت می باشد.  در این مرحله پزشک بر اساس اجزاء دیگر صورت خط رویش مو را به طور طبیعی طراحی می‌ کنند در این زمینه شما می توانید نظر خود را اعلام کنید.

پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه نوبت به مرحله برداشت فولیکول ها  می رسد . همه مراحل انجام پیوند مو با بی حسی موضعی خواهد بود و زیبا جویان در حین انجام این عمل هیچ دردی احساس نخواهند کرد . متخصصین بر اساس نوع یا متد پیوند مو گرافت ها را به صورت نواری یا واحد ها فولیکولی از محل اهدا کننده استخراج می کنند.

معمولاً همه مراحل روش های پیوند مو یکسان است و تفاوت آن ها در نحوه برداشت گرافت ها و  ابزار هایی است که مورد استفاده قرار می گیرد.  معمولاً هر فولیکول دارای یک تا پنج تار مو می باشد.  با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه برداشت گرافت ها با دستگاه های پیشرفته با سرعت و دقت بالاتری انجام می‌ شود و گرافت ها در حین استخراج دچار آسیب نمی شوند.

پس از استخراج گرافت ها در محلولی مغذی قرار می گیرند تا زنده بمانند و تقویت شوند تا پس از جا گیری در محل مورد نظر به خوبی رشد کنند.

با توجه به این که مراحل انجام پیوند مو زمان‌ بر است شما پس از برداشت گرافت ها می توانید کمی استراحت کنید که در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.  در این فاصله زمانی کادر درمانی می توانند با دقت بهتری مراحل درمان را پیش ببرند  در این فاصله می توانید غذای سبکی بخورید و برای مراحل بعدی آماده شوید.

مرحله دیگر جای گیری گرافت ها در نواحی کم پشت انجام می شود.  متخصصین برای جایگذاری فولیکول‌ ها شکاف های بسیار ظریفی در این ناحیه ایجاد می کنند.  شکاف ها بسیار ظریف هستند و شما دیگر نگران بر جای ماندن جای زخم نخواهید بود.

اگر در حین درمان احساس بدی داشتید می‌ توانید به پزشک اطلاع دهید . در این مرحله به آرامی گرافت ها در محل مورد نظر جایگذاری می شوند و عمل جراحی به پایان می رسد.  سپس پزشک توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت ها برای شما ارائه خواهد داد.

مراقبت های پس از کاشت مو

  • یکی از مهم ترین مراحل برای دست یابی به نتایج مطلوب و رضایت بخش اعمال مراقبت ها پس از انجام پیوند مو می باش. د پس این مرحله را باید به خوبی جدی بگیرید و در صورت عدم توجه به این موضوع ممکن است عوارض نا خوشایند ی مانند گرافت ها در ناحیه کاشت یا برداشت آن ها ایجاد شود.
  • پس از انجام پیوند مو توصیه می شود استراحت کافی داشته باشید و در هنگام استراحت سرتان را در زاویه مناسب قرار دهید. پس قطعاً به دلیل برداشت گرافت ها از پشت سر یا کناره های گوش، خوابیدن مانند گذشته امکان پذیر نیست . بهتر است از دو بالش هنگام خوابیدن استفاده کنید به حالتی که سرتان در زاویه ۳۰ درجه قرار گیرد و به صورت طاق باز بخوابید تا هیچ فشاری به زخم ایجاد شده در پشت سرتان وارد نشود.
  • بر اساس این که پیوند مو با چه روشی برای شما انجام شده باید مراقبت ها را پیش ببرید . اگر از برداشت نواری استفاده شده است باید پانسمان را هر چند ساعت یکبار تعویض کنید و محل زخم را ضد عفونی کنید . اما در سایر روش های پیشرفته امروزی نیاز به پانسمان نمی باشد.
  • روز پس از پیوند مو می توانید به آرامی سر خود را با شوینده هایی که پزشک تجویز کرده و به آرامی شست و شو دهید. از فشار دادن و ماساژ دادن پوست سر خودداری کنید.  شست و شوی مو ها را دو هفته هر روز به طور متوالی انجام دهید تا زخم های ایجاد شده در این ناحیه به آرامی بریزند. همچنین پزشک اسپری مخصوص مرطوب کننده برای شما تجویز خواهد کرد.
  • حتماً پس از انجام پیوند مو وعده های غذایی خود را به خوبی دریافت کنید و حتماً مواد غذایی حاوی ویتامین C را در برنامه غذایی خود بگنجانید.
  • پزشک برای پیشگیری از عفونت، درد و عوارض ایجاد شده دارو های مناسبی تجویز می کند. دارو ها را باید به موقع با دوز معین مصرف کنید.
  • برای کاهش تورم و سوزش پوست سر می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید. اما از قرار دادن کمپرس به طور مستقیم بر این نواحی و خیس شدن آن خودداری کنید.
  • حداقل تا سه هفته از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • تا یک ماه انجام فعالیت های ورزشی و فیزیکی خود را متوقف کنید. می توانید با آرامی پیاده‌روی کنید از سشوار کردن، رنگ کردن مو ها خودداری کنید .
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی های محیطی و گرد و غبار خودداری کنید.
  • استفاده دستگاه های گرما زا مانند سشوار یا اتوی مو را متوقف کنید.
  • در صورت شدت یافتن عوارض حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • در صورت احساس درد از دارو های مسکن که توسط پزشک تجویز شده استفاده کنید و از مصرف دارو های خود سرانه بپرهیزید.

مزایا و کاربرد های کاشت مو

با انتخاب هر کدام از روش های پیوند مو می توانید از مزایای بی‌ نظیر آن بهره مند شوید اما به طور کلی مزایای کاشت مو را می توان این گونه معرفی کرد.

این تکنیک زیبایی روشی موثر برای باز گرداندن مو های از دست رفته و رویش مجدد آن ها می باشد.

با این فرایند  زیبایی اعتماد به نفس، جذابیت و زیبایی چهره افزایش خواهد یافت و مو هایی که در این روش کاشته می شوند کاملا طبیعی هستند و رشد می کنند .

همه مراحل پیوند مو با بی حسی موضعی انجام می‌ شود و نیاز به بی هوشی ندارد.

 این تکنیک زیبایی برای خانم ها و آقایان قابل انجام خواهد بود .

دوره نقاهت در این روش کوتاه مدت است زیرا امروزه مراحل درمان با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود و میزان آسیب دیدگی به حداقل رسیده است.

 عوارض ناشی از این فرایند با انتخاب پزشک ماهر، کلینیک معتبر و متد های به روز دنیا بسیار نا چیز است و در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.

 نتایج حاصل از پیوند مو طبیعی و دائمی است و شما می توانید تا آخر عمر از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

کاربرد ها

  • متوقف کردن ریزش مو ها
  • رویش مجدد و افزایش تراکم مو ها
  • مقاوم بودن گرافت های کاشت شده نسبت به عوامل ریزش
  • نتایج طبیعی و دائمی
  • ضخامت و کیفیت تار های مو ها
  • افزایش اعتماد به نفس

عوارض کاشت مو چیست ؟

هر کدام از روش های پیوند مو با معایبی همراه است که البته امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و متد های به روز پیوند مو کمبود های روش های قبلی رفع شده است.  اما عوارضی که در هر کدام از روش های پیوند مو مشاهده می شود تقریباً یکسان هستند.

این عوارض غالباً کوتاه مدت و در طی چند هفته از بین می روند.  عوارضی مانند بی حسی در ناحیه پیوند ممکن است چند ماه ادامه داشته باشد.  اما نهایتاً پس از تثبیت نتایج هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند.  در ادامه برخی از عوارض این تکنیک زیبایی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • قرمزی و التهاب در ناحیه گیرنده و اهدا کننده
  • احتمال بروز عفونت در ناحیه زخم ها در صورت عدم مراقبت از ناحیه درمان
  • بروز واکنش های آلرژیک و حساسیت زا نسبت به دارو های بی حسی
  • آسیب دیدگی فولیکول ها در حین فولیکول ها
  • در صورت عدم مهارت پزشک تورم در ناحیه پیشانی و اطراف چشم
  • عدم دست یافتن به نتایج مورد نظر در صورت برداشت و کاشت نادرست گرافت ها
  • احساس خارش در محل گیرنده و اهدا کننده

 البته عوارض بیان شده به مهارت و تخصصی پزشک و شرایط بدنی همچنین اعمال مراقبت ها بستگی دارد.  هدف کادر درمانی ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران جلب رضایت زیبا جویان و به حداقل رساندن عوارض می باشد.

در این کلینیک همه مراحل پیوند مو با دستگاه ها و تجهیزات مدرن پزشک انجام می شود و زیبا جویان بدون مشاهده عارضه نا خوشایند می‌ توانند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

هزینه کاشت مو چقدر است ؟

یکی از سوالات رایج متقاضیان در مورد انجام عمل پیوند مو هزینه‌ های مربوط به این تکنیک زیبایی می باشد.  عوامل مختلفی بر اساس شرایط هر فرد هزینه ها را تحت تاثیر قرار می‌ دهد به طور کلی

  • نوع تکنیک پیوند مو
  • تعداد گرافت های برداشته و کاشته شده
  • وسعت ناحیه کم پشت سر
  • شرایط سنی متقاضیان
  • جنسیت افراد
  • دستگاه‌ ها و تجهیزات مورد استفاده
  • دارو های تجویز شده
  • مهارت و تخصص پزشک

 هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  با توجه به تفاوت قیمت ها در کشور های دیگر نسبت به کشور ما می توان متوجه شوید که هزینه ها در ایران کمتر است.  این موضوع به دلیل کم تجربگی و به روز بودن تکنیک های زیبایی پیوند مو نمی باشد بلکه پزشکان ما در این زمینه تجربه و مهارت بالایی حاصل کرده‌ اند و با هزینه استاندارد خدماتی عالی و با کیفیت ارائه می دهند .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع تکنیک ها و خدمات زیبایی با تعرفه های استاندارد معقول محاسبه می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد . البته باید این موضوع را مورد توجه قرار دهید که شما باید قبل از هزینه ها سلامتی و نتایج پیوند مو را در اولویت قرار دهید.  زیرا ،سلامتی شما مهمترین و بزرگترین سرمایه شما خواهد بود.

اثرات و نتایج

رشد مو ها  یک هفته پس از انجام عمل پیوند مو آغاز می شود و مو ها ممکن است در طی سه ماه دچار ریزش شود شما با مشاهده ریزش مو ها احساس نگرانی خواهید کرد در صورتی که اصلاً نیاز به نگرانی نمی باشد.  زیرا ،ریشه فولیکول های کاشته شده بر سر  خود ثابت مانده اند.

  این ریزش ممکن است پس از سه ماه متوقف شود و در برخی افراد حتی تا ۶ ماه ادامه دار است.  به هر حال پس از شش ماه مجدداً مو ها شروع به رویش خواهند کرد و پس از یک سال شما شاهد نتایج قطعی و ثابت شده خواهید بود .

پیوند مو جزء عمل های دائمی و همیشگی است بنابراین دیگر مجددا دچار ریزش مو نمی‌ شوید زیرا برای پیوند مو از گرافت هایی استفاده می شود که نسبت به عوامل ریزش مقاومت و سر سختی بیشتری دارند و نتایجی عالی و بی نظیر حاصل می کنید.نتایج نهایی کاشت پس از ۹ ماه تا یک سال به وضوح قابل مشاهده می باشد.

دوره نقاهت پس از کاشت مو چقدر است ؟

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی در مورد انواع تکنیک های پیوند مو میزان عوارض به حداقل میزان خود  رسیده است و دوره نقاهت بسیار کوتاه مدت می باشد . اگر پیوند با بافت نواری برای شما انجام شود قطعاً باید زمان بیشتری را برای بهبودی صرف کنید.  پس از پیوند مو توصیه می شود چهار تا هفت روز در منزل استراحت کنید و مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال  کنید .

تغذیه مناسب در این دوران، دوری از نور خورشید و گرد و غبار، استراحت کافی و دوری از فعالیت های سنگین باعث سرعت روند بهبودی خواهد شد.  البته روند بهبودی در همه افراد متفاوت است و به شرایط افراد ، تکنیک پیوند مو، مهارت پزشک و مراقبت های انجام شده بستگی دارد.

تعداد جلسات کاشت مو چقدر است ؟

تعداد جلسات پیوند مو بر اساس ناحیه کم پشت و طاس سر تعیین می شود.  معمولاً امروزه با تکنولوژی به روز و استفاده از تجهیزات پیشرفته این عمل جراحی در طی یک جلسه انجام خواهد شد که در حدود ۴ تا ۸ ساعت طول می کشد.

در برخی از موارد که میزان کم پشتی سر  وسیع باشد ممکن است پیوند مو در طی دو جلسه انجام شود.  تعداد جلسات به وسعت طاسی سر، نوع پیوند مو و  مهارت پزشک بستگی دارد.  البته قبل از آغاز جلسات پیوند حضور شما در جلسه مشاوره اهمیت زیادی دارد.

« سوالات رایج زیبا جویان در مورد کاشت مو »

آیا می توان از مو های فرد دیگری برای انجام پیوند مو استفاده کرد ؟

خیر، با توجه به این که این عمل پیوند محسوب می‌ شود با استفاده از مو های شخص دیگر بدن نسبت به موهای دیگران واکنش نشان می دهد و  نتایج مثبتی حاصل نخواهد شد . در حال حاضر هیچ روشی وجود ندارد که بتوان از مو های فرد دیگری برای پیوند استفاده کرد اما ممکن است با پیشرفت علم و تکنولوژی این کار امکان پذیر شود.

آیا ضربه خوردن سر پس  از کاشت مو خطرناک است ؟

بله، متخصصین توصیه می‌ کنند مخصوصاً در روز های اولیه پس از کاشت  مراقب باشید تا  هیچ ضربه ای به سرتان وارد نشود زیرا گرافت هایی که در این ناحیه کاشته شده اند بسیار حساس هستند تحت تاثیر قرار می گیرند.

آیا می توان کاشت مو را از بدن برای خانم ها انجام داد ؟

خیر،  این راه کار  برای آقایان قابل انجام  می باشد زیرا  میزان حجم مو های زائد خانم ها بسیار کم است و  ویژگی های آن ها با مو های سر متفاوت می باشد.

آیا پس از پیوند مو  باید داروی ضد ریزش استفاده کرد ؟

متخصصین برای تقویت گرافت ها ممکن است  دارو هایی مانند ماینوکسیدیل یا فیناستراید را تجویز کنند.

نتایج قطعی پس از کاشت مو چه موقع مشاهده می شود ؟

پس از ۳ ماه رویش مجدد مو ها آغاز می‌ شود و شما پس از ۹  ماه تا یک سال می توان شاهد نتایج قطعی پیوند مو باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین دارو های بعد از کاشت مو – آپدیت ۲۰۲۲

کاشت مو به روش سلول‌های بنیادی در ایران !! شایعه یا واقعیت؟

آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

نتیجه گیری :

ریزش مو یکی از مشکلات رایج و فرا گیر است که ممکن است حتی در سنین پایین برای همه افراد اتفاق بیفتد. این موضوع تاثیر نا خوشایندی بر اعتماد به نفس و زیبایی افراد خواهد داشت.

ریزش مو به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد که در برخی مواقع ساده و موقتی است و با استفاده از راه کار های درمانی ساده مانند مزوتراپی یا پی آر پی قابل درمان خواهد بود اما در برخی شرایط با ریزش مو ها دیگر فولیکولی رویش نمی کند و بخش وسیعی از پوست سر بدون مو می باشد.  در این شرایط متخصصین برای پر پشت کردن و پوشاندن ناحیه کم پشت از تکنیک زیبایی کاشت مو استفاده می کنند.

نتایج حاصل از کاشت مو طبیعی و ماندگار می باشد البته اگر شما در انتخاب پزشک خود دقت کافی به خرج دهید.  امروزه پیوند موی یکی از روش های پر طرفدار زیبایی محسوب می‌ شود که روز به روز تکنیک ها و متد های بی‌ نظیری در این زمینه ارائه می شود و هر روش می‌ تواند کمبود های روش قبل را کامل کند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران پیوند مو با استفاده از تکنیک های پیشرفته و مدرن به روز دنیا توسط متخصصین مجرب و حرفه ‌ای و با استفاده از دستگاه های مدرن و استاندارد انجام می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/33rw

لینک آپارات:https://aparat.com/v/duBCq

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/JfmtbDzQ

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.