بهترین مرکز جراحی بینی در تهران کجاست ؟

بهترین مرکز جراحی بینی در تهران کجاست ؟

بهترین مرکز جراحی بینی در تهران کجاست ؟

همه انسان ها ذاتا  به دنبال روش هایی برای زیبا شدن خود هستند و خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی توانسته  اند  به این هدف و خواسته  دست یابند تا صورت خود را که یکی از مهم ترین اعضا در نمایان کردن زیبایی است جذاب تر کنند .  تا بتواند ارتباط بهتری با دنیای بیرون داشته باشند و  همان طور که می خواهد چهره خود را تغییر دهند .

عمل جراحی بینی یکی از متداول ترین عمل های زیبایی است که با هدف بهبود شکل ظاهری بینی  افراد انجام می شود و روز به روز طرفداران آن افزایش می یابد.  در طی این عمل جراحی استخوان ها،  غضروف ها و به طور کلی ساختمان داخلی بینی شکل مطلوب تری پیدا می کند.

کسانی که از اندازه و فرم بینی خود رضایت ندارند معمولاً این جراحی را روشی مطمئن و دائمی می دانند. البته اگر به دست پزشکی ماهر و باتجربه و سابقه دار انجام شود.

 عمل رینوپلاستی می تواند به شکل مطلوبی تعادل بین اجزاء صورت را بر قرار کند و زیبا جویان پس از دستیابی به نتایج اعتماد به نفس بالایی خواهند داشت. این عمل  جراحی همچنین جنبه درمانی دارد و با برطرف کردن نقص های ساختاری آن مشکلات تنفسی را نیز برطرف می کند.

اما با تمام مزایای بیان شده باید گفت که همه مراحل این جراحی با بیهوشی عمومی انجام خواهد شد و برش های عمیقی بر بینی  ایجاد می شود و  غضروف ها  و استخوان های بینی تغییر می کنند و شما برای دستیابی به نتایج مد نظر باید هزینه بسیار بالایی را پرداخت کنید.

 بنابراین متخصصین زیبایی در صورت جزئی بودن معایب و نواقص بینی سعی  می‌ کنند که روش ‌های غیر جراحی را جایگزین عمل جراحی قرار دهند.  زیرا در این روش ها دیگر نیاز به بی هوشی و تغییر ساختمان داخلی بینی نخواهد بود بلکه به صورت سرپایی مشکلات بینی رفع می شود.  مثلاً با تزریق ژل به بینی می توان همه نا هموار ی های سطح بینی را برطرف کرد و فرم زیبایی به نوک بینی بخشید.

پس نیاز نیست که زیر بار عمل جراحی و خطرات پس از آن بروید . به دلیل اهمیت این موضوع ما قصد داریم شما را در طی این مطلب با معیار های بهترین مرکز جراحی و  تکنیک زیبایی بینی با تزریق ژل آشنا کنیم.  پس برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

معیار های مهم بهترین مرکز جراحی بینی چیست ؟

برای انتخاب بهترین مرکز زیبایی تنها به شنیدن  کلمه کلینیک اکتفا نکنید بلکه به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید تا بتوانید ویژگی های خاص آن را مورد بررسی قرار دهید.  با این اقدام می توانید سلامتی و زیبایی خود را پس از انجام تکنیک های زیبایی تضمین کنید.

  پس از مراجعه به این مراکز می توانید تحقیقات بیشتری در مورد معتبر بودن کلینیک داشته باشید.  معیار هایی که یک کلینیک معتبر و استاندارد باید داشته باشد عبارت است از :

  • داشتن مجوز های لازم

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در انتخاب بهترین مرکز زیبایی مورد توجه قرار دهید مجوز  و یا پروانه تخصصی فعالیت های زیبایی می باشد.  فقط کلینیک‌ های استاندارد می توانند این مجوز را از وزارت بهداشت دریافت کنند.

  • تجهیزات مدرن و به روز دنیا

در کنار داشتن مجوز از وزارت بهداشت یکی از ملاک های معتبر بودن کلینیک استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته می باشد.  در صورت عدم استفاده از این تجهیزات خدماتی که ارائه می شود کیفیت کافی نخواهند داشت و نباید شما برای زیبایی بینی خود به این مراکز مراجعه کنید .

پس مهم است که یک مرکز جراحی دارای فناوری جدید و مدرن به روز دنیا باشد . در این شرایط می توانید با اطمینان کامل انواع خدمات زیبایی را دریافت کنید.  همان طور که می دانید با استفاده از دستگاه های استاندارد و مدرن میزان عوارض پس از درمان به کمترین حد خود می‌ رسد.

  • از دارو های با کیفیت استفاده کنید .

همه جراحی های زیبایی که بر صورت و بدن انجام می شود قطعاً به دارو نیاز دارد کیفیت دارو ها نقش مهمی در تاثیرات و نتایج جراحی و درمان خواهد داشت.  پس دارو های با کیفیت اصل و استاندارد شما را به نتایج مورد نظر تان نزدیک‌ تر خواهند کرد و در مقابل دارو های تقلبی و بی کیفیت باعث عوارض نا خوشایند،  آلرژی و مشکلات دیگر خواهد شد.

معمولاً در مراکز معتبر تخصصی دارو ها و ترکیباتی که مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد و با کیفیت می باشند.  زیرا در این مراکز جلب رضایت متقاضیان اهمیت بالایی دارد.

  • کادر درمانی مجرب و متخصص داشته باشد

پزشک ماهر و با تجربه تنها بخشی از کادر درمانی مراکز زیبایی می باشد بنابراین متخصص بی هوشی و دستیاران پزشک نیز نتایج عمل را تحت تاثیر قرار می دهند.  بنابراین بهتر است که شما در مورد کادر درمانی این مراکز نیز تحقیق کنید.  هر چه این افراد از تخصص بالاتری برخوردار باشند قطعاً خدمات زیبایی موفق تری ارائه خواهند داد.

  • ارائه خدمات تلفنی برای مشتریانِ

قطعا زیبا جویان پس از انجام هر عمل زیبایی با  دوره بهبودی و عوارض مواجه می‌ شوند . پس اگر شما به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید در این دوره کادر درمانی شما را همراهی خواهند کرد و شما می توانید با خیال آسوده دوره نقاهت را پشت سر بگذارید.

مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک زیبای الهیه تهران در دوره بهبودی زیبا جویان عزیز را همراهی می کنند و پاسخگوی سوالات این عزیزان خواهند بود.

  • مشاوره های لازم قبل از درمان

قطعاً با کسب اطلاعات کافی در مورد عمل جراحی بینی و همچنین روش های غیر جراحی می توان دوره نقاهت را سریع تر و راحت تر پشت سر گذاشت.  بنابراین بهتر است قبل از انتخاب هر تکنیک  درمانی در جلسه مشاوره حضور داشته باشید.

در کلینیک های تخصصی و معتبر خدماتی مبنی بر ارائه مشاوره رایگان برای زیبا جویان در نظر می گیرد در این جلسه پزشک به همه سوالات شما پاسخ می گوید تا همه شک و تردید ها بر طرف شود.

  • ویژگی های ظاهری کلینیک

یکی از ویژگی های مهم یک مرکز درمانی تخصصی و معتبر این است که نظافت و بهداشت اتاق ها به خوبی رعایت شود.   تمام اتاق ها و وسایل داخل کلینیک باید کاملا استریل و بهداشتی باشد.  همچنین با داشتن دکوراسیون مناسب  احساس آرامش در زیبا جویان ایجاد می‌ کند .

بنابراین طراحی دکوراسیون کلینیک با رنگ های زیبا می تواند یکی از ویژگی های خاص کلینیک های زیبایی محسوب شود.

  • دارای کاتالوگ و بروشور های راهنما

اگر شما می خواهید مشکلات ظاهری بینی خود را با عمل جراحی برطرف کنید ممکن است شما با حضور در کلینیک های معتبر با سایر روش های لیفت بینی مانند تزریق ژل ، لیفت با نخ و یا پلاسما جت آشنا شوید بنابراین به جای عمل جراحی یکی از این روش ها را انتخاب می کنید که ریسک و  خطرات پس از جراحی را کاهش دهید.

پس در هر کیلینیک ضروری است که کاتالوگی از روش های زیبایی مربوط به بینی در اختیار زیبا جویان قرار گیرد تا بتواند به راحتی با عوارض و مزایای این جراحی آگاه شوند.  در این شرایط فرصتی مناسب برای زیبا جویان می باشد  تا بتوانند متد های مختلف زیبایی بینی بیشتر آشنا شوند.

با توجه به معیار های ارائه شده می‌توان گفت که کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از کلینیک های معتبر و تخصصی در کشور در خاورمیانه می باشد.

به دلیل تنوع خدمات،  مهارت بالای متخصصین و استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن روز به روز طرفداران این کلینیک افزایش می یابد در این کلینیک انواع خدمات زیبایی بینی به صورت جراحی و غیر جراحی برای زیبا جویان ارائه می‌ شود . که ما در ادامه مطلب قصد داریم توضیحاتی در مورد تکنیک زیبایی لیفت بینی با تزریق ژل ارائه دهیم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

جراحی بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-جراحی بینی

منظور از تزریق ژل به بینی چیست ؟

امروز عمل جراحی بینی برای داشتن چهره ای جذاب و زیبا برای اکثر افراد رواج زیادی پیدا کرده است اما قطعاً پس از این عمل جراحی خطرات و عوارضی بسیاری را تجربه خواهید کرد و در نهایت نیز احتمال آن وجود دارد که به فرم مورد نظر بینی خود دست پیدا نکنید.

به همین دلیل ماه در این بخش از مطلب می خواهیم تزریق ژل را به عنوان جایگزین مناسب عمل جراحی بینی معرفی کنیم . با کمک این فرآیند زیبایی می توانید بدون پشت سر گذاشتن درد سرهای آن بینی زیبا و خوش فرم  داشته باشید.

در این تکنیک زیبایی متخصصین با استفاده از پر کننده های پوستی فرم بینی را به شکل مورد نظر تغییر می دهند.  برای دستیابی به نتایج مطلوب از ژل های مختلفی استفاده می‌ شود.  اما معمولاً مرغوب ترین نوع ژل،  ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد.  ترکیبات ژل  های تزریقی با بدن انسان سازگاری دارند و به مرور زمان پس از تزریق در بدن جذب می شوند .

با کمک ژل های تزریق می توان همه نا همواری های سطح بینی مانند قوز ،  انحراف،  برآمدگی ها و فرورفتگی ها را در مدت زمان کوتاهی برطرف کرد . بدون اینکه هیچ برش یا بخیه ای  در بینی ایجاد شود و ساختار داخلی آن تغییر کند.  متخصصین مراحل تزریق ژل به بینی را با بی حسی موضعی پشت سر می‌ گذارند بنابراین دیگر نیاز به مراقبت های ویژه و دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد بود.

ژل های مورد نظر با استفاده از سرنگ های ظریفی به بخش های مختلف بینی تزریق خواهد شد شما می توانید بلافاصله تاثیرات اولیه این  فرآیند  زیبایی را مشاهده کنید اما مشاهده نتایج قطعی به یک هفته زمان نیاز دارد.

مراحل تزریق ژل به بینی :

بر خلاف عمل جراحی بینی تزریق ژل به صورت کاملاً سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود.  بنابراین کسانی که به دلیل مشکلات پزشکی و ترس از عمل جراحی با مشکلات ظاهری بینی خود کنار آمده اند می توانند بدون ترس و واهمه بینی خود را زیبا و خوش فرم کنند.  متخصصین قبل از این که مراحل تزریق ژل را آغاز کنند شرایط جسمانی و  بدنی شما را مورد بررسی و معاینه قرار می دهند در صورت مساعد بودن شرایط تزریق ژل انجام خواهد شد.

متخصصین برای این تکنیک زیبایی ابتدا بینی را با استفاده از پماد های بی حسی و یا تزریق لیدوکائین بی حس خواهند کرد.  سپس ژل  مورد نظر را با استفاده از سوزن های ظریفی به زیر پوست تزریق می کنند . تزریق ژل به زیر پوست بینی در  طی یک مرحله انجام نمی‌ شود بلکه متخصصین نقاط مورد نظر را انتخاب کرده و چندین بار ژل به داخل و خارج بافت بینی تزریق می شود تا مراحل تزریق کامل شود.  در پایان پزشک برای دستیابی به فرم مورد نظر بینی آن را ماساژ می دهد تا بینی فرمی زیبا به خود بگیرد.

کاندیدای مناسب تزریق ژل به بینی چه کسانی هستند ؟

همه کسانی که دارای بینی طبیعی هستند و یا قبل از عمل جراحی بینی انجام داده اند می توانند از تکنیک زیبایی تزریق ژل استفاده کنند تا بتوانند به اصلاح معایب ظاهری بینی خود بپردازند.  بنابراین متقاضیان واجد شرایط این تکنیک زیبایی عبارتند از :

  • کسانی که بر روی بینی خود دارای برجستگی های کوچک هستند و می خواهند فرم بینی خود را صاف و زیبا کنند.
  • کسانی که بر روی بینی خود با گودی  ، نا هموار ی و فرورفتگی مواجه هستند.
  • کسانی که دارای بینی نا متقارن هستند .
  • کسانی که بینی تخت  دارند  و می خواهند برجستگی یا پل بر روی بینی خود ایجاد کنند .
  • کسانی که نوک بینی آن ها افتاده است و به دنبال راهی مناسب برای بالا کشیدن و یا لیفت این ناحیه هستند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به بینی نیستند ؟

 با وجود این که تزریق ژل به بینی جزو  روش های غیر جراحی است اما برخی افراد نمی توانند از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوند که عبارتند از

  • افراد زیر ۱۸ سال
  • خانم هایی که در دوران شیر دهی و بارداری قرار دارند.
  • افراد مبتلا به بیماری های دیابتی و خود ایمنی
  • کسانی که می خواهند اقدامات زیبایی دیگری مانند لایه برداری یا لیزر در مدت یک هفته انجام دهند.
  • کسانی که نسبت به مواد بی حسی و ژل های تزریقی دچار حساسیت می شوند .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه خدمات زیبایی شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی قرار می دهند تا بر اساس شرایط تان بهترین تکنیک زیبایی ارائه شود.

کاربرد ها و مزایای تزریق ژل به بینی

با توجه به این که تزریق ژل می تواند به عنوان جایگزین مناسبی به جای جراحی بینی معرفی شود اما موضوع این است که برای همه افراد این تکنیک زیبایی موثر نخواهد بود به همین دلیل شما باید برای تزریق به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید تا پزشک شرایط شما را به طور دقیق  مورد بررسی قرار دهد.

همچنین در مورد انتظارات و خواسته های خود با پزشک گفت و گو کنید تا راه حل مناسبی برای شما در نظر گرفته شود.  زیرا برخی از مشکلات ظاهری بینی با تزریق ژل برطرف نخواهد شد.  مشکلاتی که می توان با تزریق ژل بر طرف کرد عبارت است از :

  • تجدید ساختار در بینی های کوچک
  • از بین بردن مشکل انحراف بینی
  • صاف کردن و اصلاح فرم ظاهری بینی در بینی های قلابی شکل
  • از بین بردن قوز های کوچک و  متوسط بینی
  • از بین بردن افتادگی های خفیف و متوسط در نوک بینی
  • از بین بردن معایب پس از  جراحی بینی
  • برطرف کردن مشکلات بینی های سر بالایی
  • از بین بردن فرورفتگی ها،  برآمدگی ها،  شیار ها بر سطح بینی
  • از بین بردن مشکلات ظاهری بینی های پهن و کوبیده

مزایا

قطعاً تزریق ژل به بینی می‌ تواند یکی از پیشنهاد های عالی متخصصین به کسانی باشند که از انجام عمل رینوپلاستی می ترسند و یا به دلیل مشکلات پزشکی یا دلایل مالی نمی توانند عمل جراحی را انجام دهند.  اين افراد می‌ توانند به شکل مطلوبی از مزایای بی نظیر تزریق ژل به بینی بهره ‌مند شوند.

مزایای این فرایند زیبایی عبارت است از :

  • دستیابی به نتایج آنی و نسبتاً ماندگار

از مهم ترین مزایای تزریق ژل به بینی می توان تاثیرات آنی  پس از تزریق را بیان کرد که زیبا جویان می‌ توانند بلافاصله شاهد تاثیرات اولیه این فرایند باشند و نتایج نهایی نیز پس از ۱ هفته مشاهده می شود.  بنابراین در زمان کوتاهی می توان تغییرات چهره را مشاهده کرد همچنین نتایجی که پس از تزریق ژل حاصل می شود نسبتاً ماندگار است و می  توان به راحتی فرم بینی را تغییر داد .

در  نتیجه شما دیگر عوارض پس از جراحی بینی را تجربه نخواهید کرد و نگران عوارضی مانند  خونریزی و هزینه‌ های بالای جراحی نخواهید بود.  شما با تزریق ژل می توانید نتایجی در حد عمل جراحی حاصل کنید.

  • پرداخت هزینه کمتر

 جراحی رینوپلاستی یکی از عمل های گران قیمت است که در کنار پرداخت هزینه های عمل باید هزینه ای نیز برای معاینه قبل و بعد از جراحی و مراقبت های ویژه پرداخت کنید.  همچنین شما اگر بخواهید این جراحی را توسط افراد متخصص و مراکز معتبر انجام دهید قطعاً هزینه بالاتری را پرداخت خواهید کرد . در صورتی که تزریق ژل به یکی از روش های کم هزینه برای دست یافتن به زیبایی بینی خواهد بود.

  • نیاز نداشتن به دوره نقاهت

تزریق ژل یکی از روش های کاملا سرپایی و غیر تهاجمی است.  بنابراین پس از انجام این فرایند زیبایی شما نیاز به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت و استراحت ندارید  همچنین می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  یکی از مزایای مهم این تکنیک زیبایی این است که پس از تزریق ژل شما هیچ اثری از کبودی در اطراف بینی و زیر چشم ها نخواهید داشت.

بنابراین نیازی به پانسمان نمی باشد.  کمی احساس درد و تورم در این ناحیه کاملا طبیعی است که نمی تواند فعالیت های روزانه شما را دچار اختلال کند.

  • غیر تهاجمی بودن

تزریق ژل روش غیر تهاجمی است که می توان گفت صد در صد از تهاجمی بودن دور است.  فیلر های پوستی در این روش با استفاده از سرنگ های بسیار ظریفی تزریق می‌ شوند و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی سپری می شود.

بنابراین اگر شما به دلایل مشکلات پزشکی نمی توانید تحت بی هوشی قرار بگیرید تزریق ژل یکی از گزینه های مناسب برای فرم دهی به بینی شما و رفع مشکلات ظاهری آن خواهد بود.

  • عدم ایجاد ذخیره یا بخیه بر روی بینی

یکی از نگرانی های زیبا جویان پس از عمل جراحی باقی ماندن جای برش ها و بخیه ها در اطراف بینی و زیر آن می باشد که حتی باعث قرمزی و التهاب در این ناحیه می شود .

بنابراین استرس زیبا جویان را افزایش می دهد.  تزریق ژل به بینی با چنین عوارضی همراه نخواهد بود زیرا ژل  ها با استفاده از سوزن های ظریفی به پوست تزریق می‌ شوند و هیچ نگرانی پس از انجام آن وجود ندارد.

عوارض تزریق ژل به بینی :

عوارض پس از تزریق ژل به بینی نسبت به جراحی بینی قابل مقایسه نخواهد بود.  ممکن است پس از تزریق ژل به ناحیه بینی با کمی تورم خفیف مواجه شوید یا کمی قرمزی و کبودی در این ناحیه مشاهده شود.  این عوارض کاملا طبیعی،  موقتی و زود گذر خواهند بود که در طی دو تا سه روز رفع  می شود.

  همچنین در حین انجام تزریق شما هیچ دردی احساس نمی کنید و پس از،  از بین رفتن بی حسی کمی احساس ناراحتی خواهید داشت که با مصرف مسکن های تجویز شده برطرف می شود.  پس از تزریق ژل احساس برآمدگی یا سفتی بر روی بینی کاملاً طبیعی است که در طی یک تا دو هفته بهبود می یابد.

اگر شما پس از تزریق ژل احساس کردید که ژل ها در یک بخش از بینی جمع شده است به هیچ وجه این ناحیه را فشار یا ماساژ ندهید بلکه باید به سراغ پزشک بروید تا بتواند با ماساژ های مناسب و به صورت تدریجی مشکل شما را رفع کند.  میزان عوارض پس از تزریق ژل در گرو  تجربه و مهارت پزشک و همچنین کلینیکی  است که به آن مراجعه می کنید .

مهارت و تخصص پزشک با کاهش عوارض پس از تزریق رابطه مستقیم دارد و حتی نتایج درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران همواره تلاش می کنند تا با استفاده از نیرو های مجرب و متخصص  و استفاده از مواد با کیفیت شما را به نتایج مد نظر تان  برسانند.

 یکی از عوارضی که پس از تزریق ژل به ندرت اتفاق می افتد بستن شریان های خونی و توقف جریان خون در این ناحیه می باشد که البته این عارضه نیز به علت  کم تجربی و عدم مهارت پزشک ایجاد می شود .  بنابراین این افراد با تزریق پر کننده ها به داخل شریان ها به طور مستقیم فشار زیادی به این ناحیه وارد می کنند .

پس برای پیشگیری از عوارض نا خوشایند حتماً به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق ژل به بخش های مختلف صورت و بدن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود تا شما عزیزان بتوانید با حداقل عوارض نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل به بینی :

مراقبت هایی که شما قبل و بعد از تزریق ژل انجام می دهید بسیار ساده تر و راحت تر از عمل جراحی بینی می باشد.  زیرا،  در این روش برش ،  بخیه و پانسمانی بر سطح بینی وجود ندارد و شما می‌ توانید دوره بهبودی را بسیار راحت و بی دردسر پشت سر بگذارید .  البته متخصصین برای دست یابی به نتایج مطلوب اعمال برخی از مراقبت ها را توصیه می کند که به شرح زیر می باشد.

  • یک هفته قبل از تزریق ژل باید مصرف سیگار و مشروبات الکلی را متوقف کنید.
  • مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی،  ویتامین E و C ، آسپرین و پرو فن،  دارو های گیاهی و مکمل ها ممنوع می باشد.  زیرا احتمال خونریزی در حین تزریق را افزایش می دهند .
  • زمانی که برای تزریق ژل به کلینیک مراجعه می کنید باید پوستتان کاملاً تمیز باشد و هیچ آرایشی در این ناحیه وجود نداشته باشد .
  • اگر نسبت به فیلر ها و یا مواد بی حسی حساسیت دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر بیمار هستید و یا داروی خاصی مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • بهتر است چند روز قبل از تزریق ژل با نوشیدن مایعات زیاد پوست خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از تزریق ژل به بینی

  • تا ۶ ساعت اول پس از تزریق ژل از کمپرس سرد استفاده کنید تا بتوانید در کاهش کبودی و تورم کمک کننده باشید.
  • متخصصین برای پیشگیری از عفونت توصیه می کنند تا ۷۲ ساعت از کپسول های سفالکسین استفاده کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید تا  تاثیرات درمان را افزایش دهید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید  همچنین آناناس  تازه مصرف کنید زیرا این میوه حاوی مواد مفیدی از قبیل آرنیکا و بروملین می باشد و می تواند سرعت بهبودی را پس از تزریق افزایش دهد.
  • تا بهبودی کامل باید از رفتن به استخر،  سونا و  جکوزی خودداری کنید.
  • پس از تزریق ژل تا دو هفته انجام فعالیت های ورزشی،  فعالیت های شدید بدنی و  خم شدن را کنار بگذارید زیرا این فعالیت ها جریان خون رسانی را افزایش داده و احتمال شدت یافتن عوارض را بیشتر می کند.
  • پس از تزریق ژل تا دو روز از آرایش کردن خودداری کنید اما استفاده از کرم ضد آفتاب را جدی بگیرید.
  • پس از تزریق ژل از ایجاد هر گونه فشار به بینی خود داری کنید .
  • هنگام خوابیدن زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید .
  • لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس راحت تر باشید و فشاری به بینی شما وارد نشود.
  • از دست کاری کردن بینی،  فین کردن و فشار دادن آن بپرهیزید.
  • در صورت شدت یافتن عوارض حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

هزینه تزریق ژل به بینی چقدر است ؟

تزریق ژل به بینی یکی از راه کار های موثر و مقرون به صرفه برای باز سازی و اصلاح فرم بینی می باشد.  قطعاً هزینه های این تکنیک زیبایی قابل مقایسه با عمل جراحی بینی نمی باشد زیرا دیگر نیاز به پرداخت هزینه برای اتاق جراحی، بی هوشی  و مراقبت های ویژه نمی باشد.

عوامل مختلفی می تواند هزینه های تزریق ژل را تحت تاثیر قرار دهد که عبارت است از

  • میزان مشکلات و معایب ظاهری بینی
  • نوع ژل تزریق شده
  • دوز تزریق
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق ژل به صورت و بخش‌ های دیگر بدن با هزینه استاندارد انجام می شود  همچنین  تخفیفات ویژه ‌ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است .

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

اثرات و نتایج :

همان طور که می دانید پس از عمل جراحی بینی باید دوره  نقاهت طولانی مدتی را سپری کنید و نتایج حاصل از جراحی پس از ۹ ماه تا یکسال قابل مشاهده است و پس از این فاصله زمانی تازه متوجه می شوید که آیا عمل انجام شده رضایت شما را جلب می‌ کند یا خیر!! بنابراین با مشکلاتی که در عمل جراحی وجود دارد امروزه تزریق ژل یکی از گزینه های مناسب و جایگزین برای جراحی رینوپلاستی می باشد.

از آنجایی که تزریق ژل ماندگاری دائمی ندارد اما قابل تمدید است .  پس از تزریق ژل به بینی می توان بلافاصله تاثیرات اولیه آن را مشاهده کرد و نتایج قطعی آن پس از یک هفته به وضوح نمایان می شود . در این فاصله زمانی ژل های تزریق شده با بافت بینی یکی می شوند و شما می توانید نتایجی طبیعی و عالی حاصل کنید.   برای تزریق ژل به بینی از فیلر های متنوعی مانند ژل های حاوی هیالورونیک اسید،  کلسیم هیدروکسی آپاتیت و ژل های دائمی استفاده می شود که مرغوب ترین نوع آن ها،  ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد.

هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که در بدن ما وجود دارد بنابراین پس از تزریق این ژل به بدن احتمال بروز واکنش و حساسیت بسیار کم است.  ژل های تزریقی پس از تزریق هزاران مولکول آب به سمت خود جذب می کنند و شما می توانید شاهد تاثیرات درمان و رفع معایب  بینی خود باشید.  ژل های حاوی هیالورونیک اسید در کنار زیبایی فرم بینی سبب جوان سازی پوست و افزایش کلاژن سازی خواهند شد.

متخصصین توصیه می کنند برای حفظ نتایج و ماندگاری ژل های تزریقی قبل از،  از بین رفتن کامل تاثیرات ژل برای تمدید مجدد اقدام کنید.  مدت ماندگاری ژل های حاوی هیالورونیک اسید ۹ تا ۱۸ ماه می باشد البته ، شما با اعمال مراقبت ها می توانید  مدت ماندگاری آن را افزایش دهید.  عوامل مختلفی از قبیل

  • سوخت و ساز بدن
  • نوع ژل تزریق شده
  • جنس پوست
  • شرایط سنی
  • مهارت پزشک

 در مدت ماندگاری تزریق ژل تاثیرگذار خواهد بود.

جراحی بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-جراحی بینی

دوره نقاهت پس از تزریق ژل به بینی چقدر است ؟

توصیه های مراقبتی و نکات ارائه شده پس از  پایان جلسه تزریق ژل به بینی از طرف پزشک نکاتی است که می‌ تواند در روز های اولیه در کاهش عوارض پس از تزریق به شما کمک کند.  لازم است بدانید که فرآیند تزریق ژل پروسه سنگین و خطر سازی نمی باشد بنابراین نیاز به دوره نقاهت ندارد و شما نیاز به اعمال مراقبت های ویژه مانند جراحی بینی نخواهید داشت.

با این وجود متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب و ماندگار کردن نتایج و سرعت بهبودی برخی از مراقبت ها را توصیه می کنند . تزریق ژل جزو  روش هایی نیست که شما پس از آن نتوانید فعالیت های خود را انجام دهید و به هفته ها استراحت نیاز نخواهید داشت.  در هفته اول می توانید فعالیت های روزانه و سبک خود را انجام دهید در این فاصله زمانی توصیه می شود از هر گونه فشار به بینی،  ماساژ دادن،  استفاده از عینک و  دستکاری کردن بینی خودداری کنید.

در این دوره باید در هنگام خوابیدن نیز مراقبت باشید و به هیچ وجه بر روی صورت خود نخوابید.  ممکن است در روز های اول احساس درد و تورم برای شما آزار دهنده باشد که با استفاده از کمپرس سرد و مصرف مسکن های تجویز شده بر طرف خواهد شد . پس از یک هفته شما می توانید فعالیت های روزمره خود را به طور کامل انجام دهید و برای اعمال فعالیت های ورزشی نیز  ممنوعیتی وجود ندارد.

از آنجایی که تزریق ژل  جزء  روش های سر پایی و غیر تهاجمی است لازم است که شما با برخی از فواید آن آشنا شوید.

۱.  با تزریق ژل به  بینی چسبندگی بین سطوح مخاط بینی از بین می رود و شما می توانید بهتر نفس بکشید.

۲.  در طی مراحل انجام تزریق ژل  هیچ بریدگی و خونریزی انجام نمی شود و شما درد  و عوارض پس از عمل جراحی را تجربه نخواهید کرد.

۳.  تزریق ژل نیاز به چسب و اسپیلت ندارد و فرم بینی شما تا پایان دوره ماندگاری حفظ می شود.

۴.  برای تزریق ژل به بینی شما نیاز به دارو های بی هوشی نخواهید داشت و مراحل تزریق با بی حسی موضعی سپری می شود و پس  از تزریق ژل نیاز به مراقبت های طولانی مدت نخواهید داشت  همچنین در زمان کوتاهی می توانید فعالیت های روزمره خود را ادامه دهید.

۵.  در صورت مشاهده عوارضی مانند کج شدن بینی می توانید مجددا به بینی خود ژل تزریق کنید.

۶.  در صورت عدم رضایت نسبت به نتایج تزریق ژل و همچنین بروز عوارضی مانند حساسیت می توانید با استفاده از آنزیم های مخصوص برای تجزیه و تخلیه ژل تزریق شده اقدام کنید.

تعداد جلسات تزریق ژل به بینی چقدر است ؟

مهم ترین اقدامی که قبل از  تزریق ژل به بینی  انجام می دهید حضور در جلسه مشاوره می باشد.  متخصصین در این جلسه با بررسی معایب و نواقص بینی شما و همچنین گفت و گو در مورد خواسته ها و نظراتتان مراحل تزریق ژل را پیش می برند.

تزریق ژل به بینی در طی یک جلسه انجام می شود.  این تکنیک زیبایی به زمان زیادی نیاز ندارد و بر خلاف عمل جراحی بینی لازم نیست که ساعت ها در اتاق عمل بمانید و مراحل  تزریق ژل به صورت سر پایی و به مدت ۲۰  تا ۳۰ دقیقه انجام می‌ شود بنابراین وقت زیادی از شما صرف نخواهد کرد و بلافاصله پس از تزریق می توانید به منزل و محل کار خود باز گردید.

همان طور که می دانید تزریق ژل جزء روش های موقتی است و پس از پایان دوره ماندگاری باید برای تمدید مجدد اقدام کنید.  متخصصین در  جلسه مشاوره برنامه‌ ای برای زمان مناسب تمدید تزریق ژل تنظیم خواهد کرد تا شما بتوانید به راحتی در جلسات تزریق ژل بینی شرکت کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران

بهترین محل برای لیفت لب در تهران

لیفت بینی با نخ در تهران

نتیجه گیری :

داشتن چهره ای زیبا و جذاب یکی از خواسته های همه افراد در دوره های مختلف زندگی می باشد که دست یافتن به این خواسته در گرو آشنایی  با انواع تکنیک های زیبایی می باشد.  بهترین راه برای کسب اطلاعات و آگاهی  در مورد انواع خدمات زیبایی به صورت جراحی و غیر جراحی،  مراجعه به وب سایت های مختلف کلینیک ها می باشد.

متخصصین برای افزایش شناخت و آگاهی  زیبا جویان نمونه کار های خود را در این سایت ها قرار می دهند و سعی می کنند که رضایت  متقاضیان را حاصل کنند .  خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی می‌ توان از روش‌ های غیر جراحی به جای عمل های جراحی استفاده کرد و با پرداخت هزینه کمتر و همچنین به حداقل رساندن  عوارض بتوانید نتایج عالی و سریع حاصل کنید.

در طی این مطلب ما در مورد تزریق ژل به بینی گفت‌ و گو کردیم همان طور که اشاره کردیم برخی افراد از عمل جراحی بینی می ترسند و یا این که عمل جراحی را انجام داده اند و از نتایج آن رضایت نداشته اند.  پس  تزریق ژل یکی از راه کار های ساده،  سریع و بدون جراحی به جای عمل جراحی رینوپلاستی می باشد.

در این عمل زیبایی بدون نیاز به تیغ جراحی،  برش،  خونریزی و پانسمان می توان فرم بینی را به شکل دلخواه تبدیل کرد و مشکلات جزئی و متوسط بینی را از قبیل  نا هموار ی ها،  فرو رفتگی ها و شیار های سطحی بینی را برطرف کرد.  انواع خدمات زیبایی باید در مراکز معتبر و تخصصی انجام شود تا زیبا جویان بتوانند به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

پس  قبل از این که بخواهید از انواع خدمات زیبایی بهره مند شوید در مورد معتبر بودن کلینیک و  مهارت پزشکان آن اطلاعات دقیقی حاصل کنید تا  با خیال راحت از زیبایی و جذابیت چهره خود لذت ببرید . کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی است کلینیک های معتبر در کشور و خاورمیانه است که  بهترین خدمات زیبایی را در زمینه پوست و مو برای زیبا جویان عزیز ارائه می دهد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان انجام می شود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/bwlo

لینک آپارات:https://aparat.com/v/5sGaF

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/ytBgVG9l

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.