لیفت بینی با نخ در تهران

لیفت بینی با نخ در تهران

لیفت بینی با نخ در تهران

لیفت بینی با نخ یکی از روش‌ های غیر تهاجمی است که می توان بدون حضور در اتاق جراحی و آسیب دیدگی بافت ها و عروق و حتی مخاط بینی به نتایج مد نظر خود رسید.  در این تکنیک زیبایی میزان عوارض و ریسک عمل بسیار پایین است و فرم بینی با استفاده از سوزن های ظریف و نخ های نازکی تغییر می کند . در این تکنیک زیبایی نیازی به ایجاد برش های عمیق بر پوست و بافت های بینی نخواهد بود و تغییری در استخوان و غضروف های بینی ایجاد نمی شود .

در نتیجه دیگر زیبا جویان نگران عوارض پس از بی هوشی و عمل جراحی نخواهد بود و هیچ شکستگی در استخوان های بینی اتفاق نمی افتد.  پس کسانی که با انجام عمل جراحی  بینی مخالف هستند می‌ تواند با کمک این تکنیک زیبایی به نتایج عالی دست یابند و حتی پس از لیفت با نخ نیازی به اعمال مراقبت های ویژه دوره نقاهت طولانی مدت نخواهند داشت . یکی از مزیت های این تکنیک این است که در کنار  بر طرف کردن مشکلات ظاهری بینی جوان سازی پوست در این ناحیه رخ می دهد.

زیرا با کشیدگی پوست بینی توسط نخ ها  تولید کلاژن در لایه های پوست افزایش می یابد همچنین می‌ توان چین و چروک های ایجاد شده بر سطح بینی را برطرف کرد.  پوست بینی پس از لیفت کشیده و سفت  خواهد شد.  میزان عوارض در این روش حتی نسبت به روش‌ های غیر جراحی دیگر نیز کمتر است.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران لیفت بینی با نخ توسط متخصصین حرفه ای و با سابقه انجام می شود پس اگر شما می خواهید در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت بینی با نخ چیست ؟

شاید واژه لیفت برای شما آشنا باشد اما ندانید که منظور از این تکنیک زیبایی چیست . امروزه روش های مختلفی برای تغییر مدل بینی بدون نیاز به جراحی ابداع شده است.  شما شاید تبلیغاتی در این زمینه مشاهده کرده باشید و یا این که از دوستان و آشنایان شما برای تغییر مدل بینی خود از این تکنیک ها استفاده کرده باشند  و از پرداخت هزینه های کمتر و عوارض ناچیز آن تعریف می کنند .

در روش هایی که به صورت غیر جراحی برای زیبایی بینی استفاده می‌ شود دیگر خبری از کبودی و تورم شدید،  درد و دوره نقاهت طولانی مدت نمی باشد به همین دلیل روز به روز گرایش زیبا جویان به این تکنیک ها افزایش می یابد.  اگر چه این خدمات زیبایی فقط در مراکز تخصصی و کلینیک های زیبایی ارائه می شود.  همه ما می‌ دانیم که ببینی یکی از اجزاء مهم در زیبایی چهره می باشد و با وجود یک ایراد نا چیز بر سطح بینی زیبایی کل چهره را تحت تاثیر قرار می دهد و قطعاً با کاهش اعتماد به نفس افراد همراه است.

همچنین ترس از عمل جراحی باعث می شود که این افراد با معایب بینی خود کنار بیایند در صورتی که امروزه می توان با مراجعه به کلینیک های زیبایی از روش های مختلف غیر جراحی بهره مند شد.  لیفت با نخ یکی از روش های موثر برای تغییر مدل بینی و از بین بردن معایب ظاهری آن خواهد بود تا چهره زیبا و جذاب تر به نظر برسد.  این تکنیک زیبایی کاملا غیر جراحی است و مدل بینی با استفاده از نخ های جذبی یا همان نخ های بخیه تغییر می کند.

این نخ ها می توانند به مرور زمان در پوست تجزیه شوند . پس در طی این تکنیک زیبایی هیچ آسیبی به بافت ها و لایه های دیگر پوست وارد نمی شود.  متاسفانه نتایج حاصل از این فرایند موقتی است و پس از جذب نخ ها در پوست مجددأ فرم بینی با حالت قبل باز می گردد.  متخصصین برای حفظ نتایج و ماندگار کردن اثرات درمان توصیه می‌ کنند که برای تمدید مجدد این عمل اقدام کنید.

در این تکنیک زیبایی با استفاده از نخ های قابل تجزیه نوک بینی به پل بینی متصل میدشود و با کشیده شدن نخ ها مشکلاتی از قبیل افتادگی نوک بینی،  پهن بینی و …. از بین می رود . عوارضی که پس از لیفت با نخ مشاهده می‌ شود بسیار نا چیز است و هیچ خطری به همراه ندارد.  مدت ماندگاری این تکنیک همچنین به نوع نخی که مورد استفاده قرار می گیرد مرتبط خواهد بود .

شرایط سنی افراد نیز موثر است.  پس معمولاً این تکنیک برای افراد جوان نتایج بهتری به دنبال دارد.  همه مراحل این تکنیک به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود.  پس در نتیجه فرم ظاهری بینی تغییر می کند و ساختمان داخلی بینی از قبیل غضروف ها استخوان لایه های زیرین و مخاط آن دست نخورده باقی می ماند . پس در نتیجه زیبا جویان می تواند در زمان کوتاهی به محل کار خود باز گردند.

در ادامه مطلب شما را با نحوه انجام این تکنیک زیبایی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید درک واقع‌ بینانه ای نسبت به نتایج درمان پیدا کنید.

مراحل انجام لیفت بینی با نخ

متخصصین با تجربه و حرفه  ای قبل از ارائه خدمات زیبایی و لیفت با نخ حضور شما را در جلسه مشاوره ضروری می دانند.  در این جلسه متخصصین به بررسی نواقص و مشکلات ظاهری بینی شما می پردازند و مشخص می کنند که آیا این تکنیک برای شما نتایج موثری به دنبال دارد یا خیر؟؟ شما نیز می‌ توانید در این جلسه با پزشک گفت و گو کنید و هر شک و تردیدی نسبت به این تکنیک زیبایی در ذهن خود دارید برطرف کنید .

همچنین پزشک توضیحات کاملی در مورد نوع نخ ها،  مدت ماندگاری،  عوارض و اعمال مراقبت ها برای زیبا جویان شرح  خواهند داد.  در صورت مساعد بودن شرایط متقاضیان مراحل لیفت با نخ آغاز می شود . این تکنیک زیبایی نیاز به بی هوشی ندارد و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی انجام خواهد شد.

در مرحله اول شما به صورت طاق باز بر روی تخت دراز می کشید.  پزشک با معاینه بینی محل دقیق عبور نخ ها را  بر سطح بینی مشخص می کند . پس از پاک سازی بینی از هر نوع آلودگی با استفاده از ضد عفونی کننده بی حسی این ناحیه انجام می شود . به دلیل بی حس کردن بینی شما در حین درمان هیچ دردی احساس نخواهید کرد.  مراحل انجام این فرآیند نیازی به برش و بخیه ندارد بلکه با استفاده از از نخ های ظریفی انجام می شود.

متخصصین نخ های  انتخاب شده را از زیر پوست عبور می دهند و از نوک بینی به پل آن متصل می کنند سپس با ایجاد فشار بسیار کمی مدل بینی تغییر می کند.  برای لیفت بینی از نخ های  خار دار استفاده می شود که به صورت شبکه ای محکم در زیر پوست قرار می گیرد و باعث فرم دهی و تغییر مدل بینی می شود.  متخصصین برحسب عیب های ظاهری بینی ۶ تا ۱۰ نخ برای بلند کردن پل بینی و ۳ تا ۸ نخ برای بالا کشیدن نوک بینی استفاده خواهند کرد.

بر اساس شرایط زیبا جویان از نخ  های مختلفی از قبیل نخ های  گاگ،  نخ های  آپتوس و مارپیچی استفاده می شود.  برای درک بهتر شما نسبت به نوع نخ ها شما را با انواع آن آشنا خواهیم کرد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت بینی

انواع نخ ها برای لیفت بینی با نخ

  • نخ های تک رشته ای  که تاثیر چندانی بر کشیدگی و لیفتینگ بینی نخواهد داشت.
  • نخ های  گاگ به صورت نخ تک رشته ای می باشند و از خار های  ظریفی برخوردار می باشند .

برجستگی هایی که بر سطح این نوع نخ مشاهده می شود پوست را برای تولید کلاژن بیشتر و التهاب پوست تحریک خواهد کرد . با قلاب شدن این نخ ها بر پوست قطعاً تاثیرات لیفتینگ افزایش می یابد. نخ گاگ  به عنوان گران ترین و موثرترین نوع نخ معرفی می شود.

با استفاده از این نوع نخ مزیت های بسیاری به دنبال دارد زیرا این نوع نخ از چند رشته نخ تشکیل شده است  و با ایجاد التهاب بیشتر در لایه های پوستی نتایج بهتری به همراه دارد.  نخ های گاگ دارای گلیکولیک اسید خواهد بود که پوست را برای تولید کلاژن سازی تحریک می کند.

بر اساس نتایج  حاصل شده نخ های  گاگ می توانند تا ۱۰ درصد التهاب پوست را افزایش دهند  و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند نتایج بهتری پس از لیفت حاصل کنند.

  • نوع دیگری نخ  که برای زیبایی و  لیفت  ببینی مورد استفاده قرار می گیرد نخ های مارپیچی است

که طول بیشتری از این نخ ها  در داخل بافت بینی قرار می‌ گیرد و به تولید کلاژن پوست می پردازد.  این نخ ها  نتایجی موثر بر لیفت بینی خواهد داشت.  در برخی مواقع نیز با نخ های گاگ به طور همزمان مورد استفاده قرار می گیرند .

قطعاً با استفاده از این نوع نخ میزان کلاژن سازی و جریان خون رسانی در پوست افزایش می یابد.  نوع نخ و سوزن هایی که برای لیفت بینی انتخاب می شود به ناحیه درمان بستگی دارد.  پس متخصصین از نخ هایی با طول و ضخامت متفاوت استفاده خواهند کرد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران

جوان سازی پوست،  لیفت  چشم ها،  گونه ها،  لب ها پیشانی و …. با استفاده از نخ های مرغوب انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند با حداقل عوارض نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنند.

مزایا و کاربرد های لیفت بینی با نخ :

لیفت با نخ یکی از روش های موثر و بی نظیر برای تغییر مدل بینی می باشد و نتایج حاصل از آن کمتر از عمل جراحی نمی باشد . همه مراحل انجام این تکنیک زیبایی به صورت غیر جراحی سپری می شود و به عنوان موثرترین و ایمن ترین روش زیبایی بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

با جایگذاری نخ ها در زیر بافت بینی می توان بینی خوش فرم، کشیده و زیبا داشت و با بهبود یافتن ظاهر آن تناسب خاصی بین اجزای صورت ایجاد می شود.

با جایگذاری نخ ها  در بینی مشکلاتی از قبیل انحنای بینی و  خمیدگی آن  برطرف می‌ شود تا سطح بینی زیبا به نظر برسد.

لیفت با نخ یکی از روش های کم تهاجم است که پس از آن نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نمی باشد و زیبا جویان عزیز می توانند حتی در صورت نیاز بدون استراحت کردن به محل کار خود بازگشت.  در صورتی که میزان تورم و کبودی شدت بالایی داشته باشید توصیه می شود یک تا دو روز در منزل استراحت داشته باشید.

پس از لیفت با نخ می توانید به نتایجی پایدار و طبیعی دست با یابید.  حتی نزدیکان و آشنایان شما متوجه انجام این تکنیک زیبایی نخواهند شد و قطعاً فقط تغییرات زیبایی در چهره شما احساس می کنند.

با جذب نخ های  جایگذاری شده می توان نتایجی پایدار و موثر حاصل کرد . همچنین همراه با این تکنیک و افزایش کلاژن سازی در پوست نتایج بی نظیری حاصل می کنید این موضوع حتی نگه داشتن و ثابت کردن نخ ها را نیز تقویت می کند .

متخصصین لیفت با نخ را برای اعضاء مختلف صورت نیز انجام می دهند . پس در نتیجه در کلینیک زیبایی الهیه تهران لیفت گونه ها ،  چشم ها ،  پلک ها ، لب ها ، شکم بازو ساعد و بخش‌های دیگر بدن با نخ انجام می شود و در صورت مساعد بودن شرایط زیبا جویان محدودیتی برای این تکنیک زیبایی وجود ندارد .

همه مراحل لیفت با نخ به  صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌ شود.  متخصصین برای کنترل درد در هنگام جایگذاری نخ ها  از بی حسی استفاده می کنند.

عوارض ناشی از این تکنیک زیبایی بسیار خفیف و نا چیز است پس برای دست یافتن به بینی زیبا و خوش فرم  لازم نیست که ساعت ها در اتاق جراحی بمانید و دوره نقاهت طولانی مدت را سپری کنید.جایگذاری نخ ها برای لیفت بینی در حدود ۳۵ تا ۴۰ دقیقه خواهد بود.

ا پس از جایگذاری نخ ها  بر زیر بافت پوست جابجا نمی شوند و برخلاف روش های تزریق با فیلر ها نتایجی پایدار و ثابت خواهند داشت.  همچنین می‌ تواند از پهنی پره های بینی جلوگیری کند.

به طور کلی لیفت بینی با استفاده از نخ برای  کسانی مناسب است که نمی خواهند عمل جراحی و یا روش های تزریقی را امتحان کنند .

طبق نتایج حاصل شده از این تکنیک زیبایی ۹۵ درصد از زیبا جویان که از اصلاح فرم بینی با نخ استفاده کرده اند به نتایج رضایت بخش دست یافته اند.

کاربرد ها

لیفت با نخ می تواند انواع نواقص و معایب ظاهری  بینی  را از بین ببرد.  زیبا جویان می توانند تا ۹۵ درصد از نتایج بی نظیران بهره مند شوند . از کاربرد های بی نظیر این تکنیک  زیبایی بر بینی به کاربرد های زیر اشاره کرد .

  • جمع شدن پره های بینی
  • هموار شدن و صاف شدن سطح بینی
  • از بین بردن قوز  های کوچک و متوسط
  • برطرف کردن مشکلات نوک بینی
  • سربالا کردن نوک بینی
  • رفع گودی های دیواره بینی
  • درمان کجی و انحراف بینی
  • پیشگیری از انسداد بینی و درمان گرفتگی بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • جوان سازی و لیفتینگ پوست بینی
  • ترمیم و بازسازی پوست و  از بین بردن منافذ باز بینی

بهترین کاندیدای لیفت بینی با نخ چه کسانی هستند ؟

اصلاح فرم بینی با نخ برای کسانی پیشنهاد می:شود که از مدل بینی خود رضایت ندارند و به دنبال راهی بدون جراحی برای تغییر دادن فرم بینی و برطرف کردن معایب آن هستند .

این معایب شامل فرو رفتگی ها و ایجاد شیار بر سطح  بینی خواهد بود.  با انجام این تکنیک زیبایی متقاضیان می توانند نتایج طبیعی و نسبتاً طولانی حاصل کنند.

کسانی که از عمل جراحی می ترسند این عمل را جایگزین جراحی قرار می‌ دهند.  مراحل این جراحی به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام  می شود.  برخی افراد به دلیل مشکلات پزشکی از تکنیک زیبایی لیفت  استفاده می کنند زیرا نمی توانند از بی هوشی و عمل جراحی استفاده کنند.

بنابراین برای زیبایی چهره خود لیفت با نخ را انتخاب خواهند کرد.  مثلاً کسانی که سن بالایی دارند و یا فشار خون آن ها کنترل نشده خواهد بود در این شرایط متخصصین لیفت با نخ را برای آن ها در نظر می گیرند.

کسانی که به بیماری دیابت نوع ۲ مبتلا هستند و درگیر بیماری های قلبی می باشند کاندیدای مناسبی برای لیفت  با نخ  خواهند بود.

این تکنیک زیبایی برای کسانی که دارای پوستی نازک و خشک هستند و پوستشان به دلیل قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید ضخامت لایه میانی  خود را از دست داده و آسیب دیده شده است مناسب نخواهد بود.  زیرا پوست آن ها بسیار نازک است  و نخ ها  در زیر پوست قابل مشاهده خواهند بود.

متخصصین برای کسانی که در سنین بالا قرار دارند و فرم بینی آن ها به دلیل تحلیل رفتن استخوان ها و بافت بینی تغییر کرده است تزریق ژل را پیشنهاد می دهند.  چون نمی توانند نتایج مثبتی از لیفت با نخ حاصل کنند.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های لیفت بینی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌ شود.

متخصصین پس از معاینه شرایط بدنی و همچنین با در نظر گرفتن معایب و و نقص های بینی راه کاری موثر را پیشنهاد می‌ دهند . پس حضور زیبا جویان در جلسات مشاوره ضروری است.  در این جلسات پزشک تشخیص می دهد که کدام تکنیک برای آن ها مناسب تر است . هر روش درمانی و زیبایی با محدودیت هایی همراه است معمولا کسانی که نمی توانند از تکنیک زیبایی لیفت با نخ بهره‌ مند شوند شامل موارد زیر خواهد بود.

کسانی که مجبورند  دارو های  های کنترل فشار خون مصرف کنند .

کسانی که با بیماری های سیستم انعقادی بدن و قلبی  مواجه  هستند.

کسانی که دوران شیردهی و بارداری را پشت سر می گذارند.

کسانی که درگیر بیماری های خود ایمنی هستند.

افرادی که در چند ماه اخیر برای اصلاح فرم بینی تزریق فیلر انجام داده اند.

کسانی که نسبت به مواد بی حسی و و نخ ها دچار  حساسیت می شوند.

عوارض و معایب لیفت بینی با نخ چیست ؟

همه روش درمانی و زیبایی با عوارض خاصی همراه است که البته میزان عوارض در روش های غیر جراحی مانند لیفت با نخ بسیار خفیف ناچیز خواهد بود.  زیرا در این تکنیک زیبایی هیچ نیازی به تغییر ساختار داخلی بینی نمی باشد و مراحل درمان بدون نیاز به برش و بخیه و بیهوشی سپری خواهد شد.  بنابراین متخصصین پس از بی حسی بینی تغییرات مورد نظر را اعمال خواهند کرد .

از  عوارض جانبی این فرآیند می‌ توان به کمی کبودی و تورم در ناحیه بینی اشاره کرد که البته این عارضه نیز در همه افراد متفاوت است و می توان با استراحت کافی،  اعمال مراقبت ها و مصرف دارو ها میزان آن را کاهش داد . تورمی که در ناحیه بینی پس از لیفت با نخ مشاهده می شود  تا سه روز ادامه دار خواهد بود .

حتی برخی افراد تا دو هفته با تورم نا محسوسی بر  بینی خود مواجه هستند که چندان قابل تشخیص نمی باشد.  بنابراین افرادی که با کبودی و تورم شدید در این ناحیه مواجه می شوند باید تا مدتی فعالیت های بیرون از منزل و اجتماعی خود را متوقف کنند  تا بتوانند روند بهبودی را سرعت ببخشند.

از خطرات و ریسک های لیفت با نخ  در صورت مراجعه به مراکز غیر تخصصی و پزشکان کم تجربه به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • جا با جا شدن نخ ها  و یا پارگی آن ها (با اتفاق افتادن این عارضه سطح پوست جدا میشود که معمولاً به دلیل عدم مهارت و تخصص پزشک این مشکل پیش می آید)
  • خونریزی در سطح پوست
  • ایجاد عفونت در ناحیه درمان
  • حساس شدن پوست نسبت به لمس
  • عدم تقارن در بینی

با مشاهده هر کدام از عوارض معرفی شده سعی کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید . قطعاً هیچ فردی ایجاد عیوب و نواقص چهره خود را دوست ندارد چون زیبایی و اعتماد به نفس آن ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد ‌ شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران جوانی و شادابی را به چهره خود هدیه کنید.

در این کلینیک لیفت با نخ برای بخش های مختلف صورت و بدن به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ارائه می شود.

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

یکی از دلایل انتخاب لیفت بینی به جای عمل جراحی هزینه مناسب و مقرون به صرفه آن خواهد بود و برای کسانی که نمی توانند هزینه گزاف جراحی را پرداخت کنند مناسب می باشد.  در این تکنیک زیبایی دیگر نیاز به پرداخت هزینه برای اتاق جراحی،  بستری شدن در بیمارستان،  دوره نقاهت طولانی مدت و مراقبت های ویژه نمی باشد و  همه مراحل این عمل به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی خواهد بود .

متقاضیان پس از دو تا سه  روز استراحت در منزل می توانند فعالیت های اجتماعی خود را آغاز کنند.  هزینه ها برای همه زیبا جویان کاملا متفاوت است بنابراین نمی توان هزینه مشخصی را اعلام کرد‌  در کلینیک های زیبایی عواملی از قبیل

  • تعداد نخ های جایگذاری شده
  • نوع نخ
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • معایب و نواقص بینی

هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . پس هزینه ها برای همه زیبا جویان متفاوت است.  اگر میوخواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ :

حضور شما در جلسه مشاوره قبل از این تکنیک زیبایی ضروری است.  در این جلسه متخصصين به بررسی مشکلات ظاهری بینی می پردازند و توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها،  عوارض و مدت ماندگاری لیفت با نخ در اختیار شما قرار خواهند داد .

همچنین شما باید با  مشاهده نمونه کار های پزشک نسبت به نتایج درمان درک واقع‌ بینانه ای  پیدا کنید و از مهارت و تخصص پزشک اطمینان کامل حاصل کنید .

در این جلسه پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو های که مصرف می‌کنید قرار دهید .

متخصصین برای کاهش عوارض پس از لیفت و سرعت بهبودی برخی از مراقبت ها را توصیه می‌ کنند که به شرح زیر می باشد.

دو هفته قبل از انجام این تکنیک زیبایی باید مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی همچنین مواد غذایی که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند را متوقف کنید.  چون ممکن است در هنگام جای گذاری نخ ها  میزان خونریزی افزایش یابد و مراحل درمان برای پزشک دشوار شود .

دو هفته قبل از لیفت با نخ از مصرف سیگار و قلیان خودداری کنید زیرا  مصرف آن ها باعث افزایش غلظت خون و عوارض پس از لیفت می شود . بنابراین دوره نقاهت طولانی  کند تر خواهد شد.

اگر در ۳ ماهه اخیر روش های زیبایی دیگر مانند ژل،  بوتاکس یا تزریق چربی را انجام داده اید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

از رفتن به سولاریوم  ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.  همچنین با نوشیدن مایعات زیاد پوست خود را هیدراته کنید.

هنگام مراجعه به کلینیک آرایش خود را به خوبی پاک کنید و از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید.

مراقبت های پس از لیفت بینی با نخ :

پس از انجام این فرایند زیبایی توصیه می شود از ماساژ دادن،  دستکاری کردن بینی و فین کردن همچنین خم شدن خودداری کنید.

دارو های تجویز شده برای پیشگیری از عفونت،  تورم و درد می باشد  بنابراین دارو ها باید به موقع و سر وقت مصرف شود .

در هنگام استراحت زیر سر خود را با استفاده از دو بالش کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا میزان تورم و کبودی ایجاد شده را کاهش دهید.

تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های شدید بدنی،  جا به جایی اشیا سنگین و ورزش کردن خودداری کنید.

با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

از مصرف غذا های شور و   حساسیت زا خود داری کنید. و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

پس از انجام لیفت با نخ در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی  ،  گرد و غبار و دود دخانیات قرار نگیرید.

برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

در صورت مشاهده تغییراتی در چهره و موج دار شدن پوست حتماً پزشک خود را مطلع کنید .

تا بهبودی کامل از رفتن به سونا،  استخر،  جکوزی و محیط های گرم خودداری کنید.

برای شست و شوی پوست از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید .

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت بینی

اثرات و نتایج :

تاثیراتی که لیفت با نخ بر بینی ایجاد می کند با دو عملکرد مهم همراه است. لیفت  میکانیکی که نخ ها  به صورت شبکه ای  منظم در زیر بافت بینی قرار می گیرد و به محکم شدن و کشیدگی پوست کمک می کند.  مکانیزم دیگر لیفت بیوشیمیایی است  که با جایگذاری نخ ها  در زیر پوست باعث کلاژن سازی و تحریک پوست خواهد شد و قطعاً تاثیرات لیفت را افزایش می‌ دهند .

نتایجی که از این فرایند زیبایی حاصل می شود مادام العمر نیست بلکه در طی یک تا سه سال تاثیرات آن از بین می رود.  پس از جایگذاری نخ ها  کم کم در بافت پوست تجزیه می شوند و در این بازه زمانی اثرات آن از بین خواهد رفت.  بنابراین مجدداً باید برای این تکنیک زیبایی و تمدید آن اقدام کرد . در تکنیک زیبایی لیفت با نخ شاهد هیچ تغییری در ساختار داخلی بینی مانند غضروف ها و استخوان ها نخواهید  بود بلکه فقط فرم ظاهری بینی تغییر می کند .

اگر شما به دنبال تغییرات کلی در بینی خود هستید قطعا  لیفت با نخ راه کار موثری برای شما نمی باشد . همچنین لیفت با نخ برای از بین بردن مشکلات تنفسی نیز تاثیری نخواهد داشت.  اگر شما با مشکل نفس کشیدن مواجه هستید متخصصین راه کار های درمانی بهتری را برای شما به کار می گیرند.

پس از انجام لیفت با نخ می توانید اثرات اولیه آن را بر بینی خود مشاهده کنید و به مرور زمان تاثیرات لیفتینگ آن کاهش می یابد.  با افزایش کلاژن سازی در بافت پوست می توانید قطعاً نتایج نهایی درمان را مشاهده کنید که در حدود دو هفته طول می کشد.  عوامل مختلفی مدت ماندگاری و تاثیرات این تکنیک زیبایی را ادامه دار خواهد کرد که شامل

  • تعداد نخ های جایگذاری شده
  • نوع نخ
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • سن متقاضیان
  • آسیب ها و نواقص بینی خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تکنیک زیبایی پیشنهاد می کنیم با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

مراحل انجام لیفت با نخ با  کمک فرایند بی حسی انجام می‌ شود و طبق نظر زیبا جویان در حین درمان هیچ احساس دردی نخواهند کرد.  اما پس از،  از دست رفتن بی حسی کمی احساس درد و فشار در بینی کاملا طبیعی است که توصیه می شود با مصرف مسکن های لازم کنترل شود.

پس از این تکنیک زیبایی با کمی تورم و کبودی در ناحیه بینی مواجه می شوید  که در طی دو تا سه روز برطرف می شود.  توصیه می‌ شود در این فاصله در منزل استراحت کنید . در صورت نداشتن مرخصی حتی می توانید به محل کار خود باز گردید.  اما باید برخی از مراقبت ها را جدی بگیرید .

میزان تورم و کبودی در همه زیبا جویان کاملاً متفاوت است و روند بهبودی برای همه افراد بر اساس شرایط بدنی آن ها متغیر می باشد حتی برخی افراد می توانند پس از انجام لیفت بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند و برخی دیگر بهتر است چند روزی در منزل استراحت کنند.

آرایش کردن پس از لیفت به شرایط زیبا جویان بستگی دارد.  توصیه می شود که تا بهبودی کامل از آرایش کردن خودداری کنید در دوره بهبودی از هر گونه فشار ببینی بپرهیزید.  پس از این تکنیک زیبایی انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن را تا مدتی متوقف کنید.

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

با توجه به بخش های قبلی مطلب به این نتیجه رسیدیم که لیفت با نخ در طی یک جلسه انجام می‌ شود.  حضور شما در جلسه مشاوره قبل از انجام این تکنیک زیبایی ضروری است.  در این جلسه شما می توانید با مهارت و تخصص پزشک آشنایی کامل پیدا کنید و نسبت به نتایج درک واقع بینانه ای داشته باشید.  در این جلسه باید انتظارات و اهداف خود را با پزشک در میان بگذارید.

جای گذاری نخ ها در بینی در حدود ۳۵ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد.  این مدت زمانی به مشکلات ظاهری بینی،  تعداد نخ های جایگذاری شده و مهارت پزشکی شما بستگی دارد.  پس از پایان تاثیرات درمان باید برای لیفت مجدد به کلینیک مراجعه کنید.  متخصصین پیشنهاد می کنند قبل از این که اثرات لیفت به طور کامل از بین رفته برای لیفت مجدد اقدام کنید تا بتوانید اثرات و نتایج آن را ماندگار کنید.

انواع روش های دیگر لیفت بینی

در حال حاضر روش‌ های مختلفی برای اصلاح فرم بینی بدون جراحی ابداع شده است که هر کدام از این روش ها در کلینیک های زیبایی و تخصصی و توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می شود.  متخصصین هر کدام از تکنیک ها را بر اساس معایب بینی و شرایط متقاضیان انتخاب می‌ کنند که شامل تزریق ژل،  پلاسما جت،  تزریق چربی و  تزریق بوتاکس خواهد بود.

با هر کدام از این روش ها می توان در مدت زمان کوتاهی فرم بینی را به شکل مطلوبی تغییر داد بدون این که ساعت ها در اتاق جراحی بمانید و یا این که بخواهید دوره نقاهت طولانی مدت را سپری کنید.  در ادامه این مطلب ما قصد داریم  توضیحات مختصری در مورد هر کدام از این تکنیک ها ارائه دهیم.

  • لیفت بینی با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از روش های موثر برای از بین بردن نا همواری ها و فرو رفتگی های سطح بینی انجام می شود معمولا این تکنیک زیبایی را برای کسانی که دارای قوز بینی کوچک و متوسط هستند استفاده می‌ کنند که با کمک فیلر های حاوی هیالورونیک اسید نا هموار ی ها برطرف شده و سطح بینی صاف و یکدست خواهد شد.  تزریق ژل راه کار موثری نیز برای درمان افتادگی نوک بینی می باشد .

حتی در برخی مواقع این فرآیند برای از بین بردن معایب پس از جراحی بینی انجام می شود.  افرادی که از نتایج عمل زیبایی بینی خود رضایت ندارند می توانند با تزریق ژل فرم بینی خود را اصلاح کنند.  نتایج حاصل از این فرایند ماندگاری همیشگی ندارد بلکه پس از ۹ تا ۱۸ ماه و تاثیرات آن از بین می‌ رود و باید برای تمدید مجدد آن اقدام کرد.

هیالورونیک اسید ماده ای سازگار و طبیعی است که در بدن انسان ها وجود دارد و به مرور زمان تولید آن کاهش می یابد.  مهمترین وظیفه هیالورونیک اسید سبب استحکام پوست و حفظ رطوبت و آبرسانی پوست می  شود بنابراین  پس از تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید به ناحیه بینی مولکول های آب را به سمت خود جذب می‌ کنند و تاثیرات بی نظیری بر مدل بینی خواهد داشت.

تزریق ژل یکی از راه کار های مناسب و پرطرفدار است   زیرا در صورت بروز عوارض ناخوشایند  و ایجاد حساسیت و یا عدم رضایت از نتایج آن امکان تجزیه و استخراج ژل ها وجود دارد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق ژل با برند های مرغوب و مارک های جهانی انجام می‌ شود و متخصصین ما در این زمینه مهارت و تجربه بالایی حاصل کرده اند.  بنابراین زیبا جویان می توانند با خیال راحت از نتایج بی نظیر این فرایند لذت ببرند.

  • لیفت بینی با پلاسما جت

پلاسما جت یکی از روش های موثر برای جوان سازی و زیبایی پوست می‌دباشد که در جهت بر طرف کردن معایب ظاهری بینی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.  معمولاً این تکنیک زیبایی برای بینی های گوشتی نتایج بهتری به دنبال دارد.  متخصصین با استفاده از انرژی پلاسما چربی ها و بافت های اضافه در لایه های پوستی را از بین می برند .

در طی مراحل این فرایند زیبایی شاهد هیچ برش و بخیه ای  بر سطح بینی نخواهید  بود بلکه پس از انتقال انرژی پلاسما به لایه های پوستی،  پوست جمع و لیفت می شود همچنین همه ما می دانیم که بینی های گوشتی دارای منافذی باز و پوستی چرب خواهد بود.  انرژی پلاسما برای باز سازی و ترمیم پوست بینی نیز کارساز می باشد و نتایج عالی به همراه دارد.

  پس از نفوذ پرتو های پلاسما جت به بافت بینی نقطه های ظریف و کوچکی بر سطح بین قابل مشاهده است این زخم ها بخشی از روند طبیعی درمان خواهد بود که به تولید کلاژن و ترمیم پوست کمک می کند.  زخم  های ظریف ایجاد شده بر سطح بینی در طی یک هفته التیام می یابد و  توصیه می شود در این دوران از دستکاری کردن و کندن زخم ها خودداری کنید.

نتایج حاصل از این فرایند ماندگاری طولانی مدت دارد و معمولاً تا ۵ سال ماندگار است.  حتی شما می توانید با اعمال مراقبت ها نتایج آن را ماندگار و طولانی کنید.

  • لیفت بینی با تزریق چربی

تزریق چربی نیز همانند تزریق ژل در جهت فرم دهی و از بین بردن نا همواری های سطح بینی مورد استفاده قرار می گیرد.  تفاوت این دو تکنیک زیبایی در نوع فیلر و مراحل تزریق خواهد بود.  ژل های تزریقی با استفاده از مواد مصنوعی ساخته شده اند اما در تزریق چربی فیلر ها از بدن خود شخص  تهیه خواهند شد .

متخصصین با کمک فرایند لیپوساکشن چربی ها را از برخی از نواحی بدن مانند شکم،  پهلو یا ران استخراج می کنند و پس از فیلتر کردن برای تغییر فرم بینی مورد استفاده قرار می دهند.  معمولاً این تکنیک زیبایی در جهت فرم دهی و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

متخصصین این روش را  برای کسانی پیشنهاد می‌دهند که بدنشان نسبت به فیلر های مصنوعی دچار واکنش و حساسیت می شود . نتایج حاصل از تزریق چربی کاملاً طبیعی است و ماندگاری بیشتری نسبت به تزریق ژل خواهد داشت.  چربی ها پس از تزریق سریعاً به بافت های دیگر بدن متصل می‌ شوند و امکان جا به جایی آن ها وجود ندارد.

اما به دلیل تهاجم بیشتر در این تکنیک و نیاز نداشتن به چربی های زیاد برای تغییر فرم بینی معمولاً متخصصین این تکنیک زیبایی را پیشنهاد نمی دهد.  مگر این که بخواهند  تزریق چربی را برای بخش های دیگر صورت نیز انجام دهند .

  • لیفت بینی با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از موثر ترین و سریع ترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست است که امروزه در سر تا سر جهان طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده‌ است.  این تکنیک زیبایی می تواند در کوتاه ترین زمان باعث لیفت و بالا کشیدن نوک بینی شود.  در این روش از ماده‌ ای به نام سم بوتولونیوم استفاده می شود که با فلج کردن عضلات بینی افتادگی نوک آن برطرف می شود.

نتایج حاصل از این فرایند کوتاه مدت و موقتی است و پس از ۴ تا ۶ ماه اثرات آن از بین خواهد رفت.  پس از تزریق بوتاکس به بینی خطوط ایجاد شده بر سطح بینی  که در هنگام خندیدن یا صحبت کردن مشاهده می‌ شود نیز برطرف خواهد شد.  نتایج حاصل از این فرایند پس از یک هفته به وضوح قابل مشاهده می باشد.

برخی افراد پس از تزریق بوتاکس ممکن است دچار حساسیت شوند بنابراین قبل از تزریق باید تست حساسیت انجام شود.  تزریق بوتاکس بدون نیاز به برش و بخیه و حتی خونریزی انجام می شود و نتایج سریع به همراه دارد.  هزینه مناسب،  مشاهده نتایج در کوتاه ترین زمان و عوارض بسیار کم باعث شده که متقاضیان این تکنیک زیبایی روز به روز افزایش یابند .

پس از تزریق بوتاکس کمی سوزش،  تورم و التهاب کاملاً طبیعی است که در طی یک تا دو روز برطرف می شود.

چگونه بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنیم ؟

بدون شک اگر شما بخواهید عمل زیبایی خاصی بر صورت خود انجام دهید مهمترین مسئله این است که در مورد کلینیک های معتبر تخصصی تحقیق کنید زیرا می توانید با مراجعه به این مراکز با آرامش و اعتماد به نفس کافی از نتایج بی نظیری که حاصل می کنید لذت ببرید.

پس بهتر است که برای انجام هر فرایند زیبایی قبل از هر اقدامی تحقیقات لازم را انجام دهید.  در مراکز تخصصی و معتبر متخصصین با تجربه و حرفه ای فعالیت دارند و شما عزیزان می توانید با حداقل عوارض به زیبایی مد نظر خود برسید.

در کلینیک های زیبایی و تخصصی انواع خدمات درمانی و زیبایی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن ارائه می شود امروز کلینیک ها برای جلب مشتری دائم با یکدیگر مراقبت می کنند پس سعی کنید به تبلیغات اغراق‌ آمیز آن ها توجهی نداشته باشید و به مراکزی مراجعه کنید که درصد متقاضیان و  رضایتمندی آن ها بالا است.

در برخی از مراکز با پرداخت هزینه کمتر خدماتی بی کیفیت ارائه می دهند و برخی دیگر با پرداخت هزینه های بالا سعی می کنند خدمات خود را بسیار پیشرفته جلوه دهند  پس هزینه ها ملاک بر کیفیت خدمات نخواهد بود.

  شما می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف ، گفت و گو با مراجعین قبلی کلینیک و مشاهده نمونه کار های پزشک از معتبر بودن کلینیک مطمئن شوید . در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ ای انجام می‌ شود.  این خدمات به صورت پیشرفته و با دستگاه های معتبر با برند های جهانی ارائه خواهند شد.

و قطعا زیبا جویان عزیز نتایج عالی با حداقل عوارض حاصل می کنند.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان انجام می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران :

لیفت بینی با نخ توسط بهترین دکتر تهران

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ

نتیجه گیری :

بینی یکی از اجزاء مهم صورت است که در مرکز صورت قرار دارد و نقش مهمی در زیبایی چهره و تناسب اجزاء آن ایفا می‌ کند.  بنابراین با یک  ایراد کوچکی می تواند زیبایی بخش های دیگر صورت را نیز تحت تاثیر قرار دهد.  این تکنیک زیبایی جایگزین مناسبی به جای عمل جراحی خواهد بود و نتایجی طبیعی و نسبتا طولانی به همراه دارد.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شرایط برای افرادی که نمی توانند عمل جراحی انجام دهند فراهم شده است و نتایج عالی و رضایت بخش به همراه دارد.  اما برای دست یافتن به نتایج عالی باید به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کرد.   پس بهتر است که در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید و برای  کسب اطلاعات کافی  در مورد ویژگی‌ های بهترین پزشک  انتخابی درست و دقیق داشته باشید.

  • دانش و مهارت پزشک
  • سابقه و تجربه کافی
  • انجام فعالیت های متنوع در زمینه لیفت بینی
  • کسب رضایت مراجعین قبلی

می تواند در این زمینه به شما کمک کند.  امروزه روش های مختلفی در جهت اصلاح فرم بینی ارائه شده است که بدون برش و بخیه و حتی دوره نقاهت طولانی مدت می توان نتایجی عالی حاصل کرد.  شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی از روش های بی نظیری از قبیل تزریق ژل،  تزریق چربی،  پلاسما جت ، لیفت با نخ یا تزریق بوتاکس بهره مند شوید.

هر کدام از این تکنیک های زیبایی بر اساس شرایط شما و خواسته های شما تعیین می‌ شود و قطعاً روشی به شما پیشنهاد می شود که نتایج بهتری به دنبال داشته باشد . در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های لیفت بینی به صورت جراحی و غیر جراحی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌ شود همه خدمات در این کلینیک با تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه خواهد شد.

پس شما عزیزان می توانید با خیال راحت زیبایی چهره خود را به متخصصین با تجربه ما بسپارید.  اگر می خواهید در مورد خدمات دیگر این کلینیک اطلاعاتی حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت رایگان انجام خواهد شد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:https://aparat.com/v/Wpazn

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/wMBgfJqL

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه
میکرونیدلینگ برای لک صورت
فیلم عمل زیبایی سینه و شکم 

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.