بهترین کرم های ابرسان پوست کدام هستند؟

بهترین کرم های ابرسان پوست کدام هستند؟
محتوا پنهان
1 بهترین کرم های ابرسان پوست کدام هستند؟
1.1 ابرسان پوست چیست ؟

بهترین کرم های ابرسان پوست کدام هستند؟

شاید تصور شما در مورد ابرسان پوست این است که فقط کسانی که دارای پوستی خشک و کم آب هستند استفاده آن ضروری است و پوست های دیگر نیازی به این مراقبت ندارند . در صورتی که آب رسانی پوست مانند آبرسانی به بدن برای همه افراد نیاز است.

بدن برای اینکه حسی خوب داشته باشد و با طراوت و شاداب به نظر برسد باید به اندازه کافی آب دریافت کند . پوست هم دقیقاً چنین شرایطی دارد و با عدم توجه به نوع پوست باید آب رسانی و هیدراته شود.

باید پس  بدانید که بهترین راه های آب رسانی پوست کدامند و به عنوان مراقبت های روزانه به کار گرفته شود.

اما برای تامین این نیاز پوست باید،  با بهترین آب رسان های پوست آشنا شوید و تفاوت آن ها را با کرم های مرطوب کننده بدانید و از بین انواع کرم ها،  لوسیون ها ، روغن ها و محصولات بی شمار دیگر بهترین محصول را انتخاب کنید.

اگر شما می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری حاصل کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران ما را همراهی کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

ابرسان پوست چیست ؟

آبرسانی پوست در جهت حفظ شادابی،  سلامتی و زیبایی پوست انجام می شود و به شکل مطلوبی از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.  زمانی که پوست آب کافی دریافت کند یا به اصطلاح پوست به خوبی هیدراته شود شاداب و درخشان تر به نظر می رسد و پیری پوست به تعویق می افتد .

بدون شک  علائم پیری مانند چین و چروک ها،  خطوط و نازک شدن پوست در پوست های خشک سریع تر نمایان می شود پس اگر به دنبال پوستی شفاف و جوان هستید باید به طور روزانه به مقدار کافی آب بنوشید و در کنار آن از کرم های آب رسان و انواع ماسک ها استفاده کنید.  تا بتوانید نتایج بهتری در این زمینه حاصل کنید.

اگر می خواهید بدانید که بهترین زمان برای استفاده از کرم ابرسان پوست چه زمانی است باید گفت که معمولاً  نشانه های افزایش سن در سن ۳۰ سالگی نمایان می‌ شود و شما می‌ توانید چین و چروک های ریز و خطوط ظریف را در بخش های مختلف  صورت خود مشاهده کنید.

پس بسیار مهم است که همه افراد قبل از این سن،  آب رسانی  و هیدراته کردن پوست خود را جدی بگیرند.  افرادی که دارای پوست خشکی هستند باید این روتین مراقبتی را در سنین پایین تر آغاز کنند.

تفاوت ابرسان پوست و مرطوب کننده ها در چیست ؟

آب رسان های پوست محصولاتی هستند که بر پایه آب می باشند  و حاوی مواد مغذی و فاقد الکل هستند پس می توانند در هیدراته کردن پوست و درمان خشکی آن کمک کننده باشند تا پوست آب و رطوبت بیشتری را در خود جذب کند تا  زیبادجویان به پوستی درخشنده و زیبا دست یابند.

بیشتر آب رسان ها دارای ترکیباتی از قبیل هیالورونیک اسید و گلیسیرین می باشند که به شکل گیری سریع  مولکول های آب کمک می کنند سپس آب را از لایه های زیرین پوست به لایه های سطحی می رسانند.  آبرسان های پوستی به دو صورت طبیعی و یا به صورت کرم یا لوسیون در دسترس ما قرار می گیرد .

موضوعی که در این زمینه اهمیت دارد این است که شما باید نوع ابرسان پوست  را بر حسب نیاز های پوستی و نوع پوست خود انتخاب کنید تا بتوانید به نتایج بهتری دست یابید.  برای داشتن پوست شاداب و زیبا باید روزی دو بار صبح و شب از این محصول استفاده کنید تا با ماساژ دادن لایه سطحی پوست گردش خون رسانی در پوست افزایش یابد و اثر بخشی آن بیشتر شود . مرطوب کننده ها از نظر علمی در چهار نوع محصول قرار می گیرند که شامل موارد زیر می باشد:

  • امولینت ها (روغن ها و چربی ها)
  • اسکوآلن (روغن)
  • نم نگه دار ها
  • مسدود کننده ها

در دنیای بازاریابی امروزی که ما زندگی می کنیم این واژه ها تغییر کرده است و در محصولات خود در هر جا که دوست دارند واژه آب رسان و مرطوب کننده را به کار می برند.

در صورتی که استاندارد های لازم در این زمینه رعایت نشده است و بیشتر برند های آرایشی و بهداشتی ادعا می‌ کنند که محصولاتشان می توانند به بهترین نحو رطوبت پوست را حفظ کنند.  معمولاً شما بر روی انواع محصولات آب رسان و مرطوب کننده یکی از این موارد را مشاهده می کنید

  • مسدود کننده یا Occlusive که بر روی کرم های مرطوب کننده دیده می شود.
  • نم نگه دار ها یا Humectant و ابرسان ها یا Hydrators

مرطوب کننده ها محصولاتی هستند که بر پایه روغن تولید می‌ شوند و به عنوان مسدود کننده عمل می‌ کنند . در این محصولات از روغن های پالایشگاهی،  روغن های معدنی و روغن های گیاهی استفاده می شود.  این ترکیبات به صورت لایه ای سطح پوست را می پوشاند و از بخار شدن یا خروج رطوبت از پوست جلوگیری خواهند کرد . بنابراین شما پوستی لطیف تر خواهید داشت و از خشکی پوست جلوگیری می کنند.

اما آب رسان ها کرم هایی هستند که با خاصیت نمک نگه دار،  آب را از هوا و پوست شما جذب می کند تا از پوست خارج نشود . ترکیبات ابرسان پوست شامل گلیسیرین و یا هیالورونیک اسید می باشد.  هیالورونیک اسید ماده ای است که می تواند به طور طبیعی ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب به سمت خود جذب کند و به عنوان بهترین ماده آب رسان یا نم نگه دار ها شناخته می شود.

برای انتخاب بهترین کرم ابرسان پوست باید به  عملکرد انواع محصولات مراقبتی پوست آشنا شوید.  هدف همه ما از مصرف این محصولات پیشگیری از کم آبی پوست می باشد اما این نوع پوست است که مشخص می کند کدام محصول برای ما مناسب تر است.

ابرسان پوست
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-ابرسان پوست

انتخاب بهترین ابرسان پوست بر اساس نوع پوست

همه محصولات مراقبتی که در بازار ارائه می شود از قبیل بالم ها ، روغن ها ، کرم ها،  ژل ها و حتی اسانس ها و آبرسان های مختلف هدف یکسان دارند.  بیشترین محصولات در جهت آب رسانی یا مسدود کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرند .

نوع این محصول از قبیل ژل،  بالم ، روغن یا کرم نشان دهنده تاثیر گذاری بالای آن ها نمی باشد بلکه ترکیبات این محصول مورد اهمیت است  و این که  محصول چه حس و حالی در هنگام مصرف برای شما ایجاد می کند . البته ، در هنگام خرید این محصولات باید بدانید که پوست های  خشک و  کم آب با یکدیگر متفاوت هستند.

اکثر افراد پوست خشک و کم آب را یکسان می دانند در صورتی که این دو نوع پوست با همدیگر کاملاً متفاوت هستند . کم آبی پوست به دلیل کمبود آب می باشد و خشکی پوست به دلیل کاهش فعالیت های غدد چربی پوست اتفاق می افتد.

پس باید بدانید که پوست خشک نوعی پوست است اما کم آبی یک مشکل پوستی می باشد . کم آبی پوست نوعی مشکل موقتی است که می توان آن را درمان کرد اما خشکی پوست به دلیل عوامل ژنتیکی و ارثی و ناتوانی در حفظ رطوبت طبیعی پوست اتفاق می افتد اما باز هم می توان مشکل آن را برطرف کرد.

قبل از این که بدانیم بهترین آب رسان برای پوست ما کدام است باید شناخت کافی در مورد پوست خود داشته باشیم.  در این زمینه می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید.

بهترین ابرسان پوست برای پوست های خشک کدام است ؟

اگر شما پوستی دارید که در همه فصول سال خشک است و شاهد پوست ریزی و پوسته پوسته شدن هستید به احتمال زیاد پوست کم آبی دارید و رطوبت مورد نیاز پوست تان تامین نمی شود.  بنابراین شما در حفظ رطوبت پوست دچار مشکل شده اید.  بهترین انتخاب برای حفظ رطوبت پوست شما استفاده از مرطوب کننده های غلیظ و قوی می باشد.

زمانی که شما پوست خود را با لایه محافظتی ضخیم از این محصولات می پوشانند از تبخیر شدن آب پوست خود جلوگیری می کنید.  اگر محصولاتی که استفاده می کنید دارای ترکیبات مناسبی باشند می توانید مواد مغذی و مورد نیاز پوست خود را نیز تامین کنید.  اگر پوست شما واقعا خشک است بهترین آب رسان برای شما وازلین می باشد.  زیرا ، وازلین به عنوان قدرتمند ترین مسدود کننده معرفی می شود .

اگر از وازلین خوشتان نمی‌ آید می توانید روغن کانولا،  روغن شی باتر و روغن سویا را جایگزین آن قرار دهید . پی

س کسانی که پوست خشکی دارند می توانند از روغن های گیاهی،  وازلین و  روغن مغز ها استفاده کنند.

بهترین ابرسان پوست برای پوست های کم آب کدام است ؟

اگر پوست شما با کم آبی مواجه شده است  و می خواهید آب از دست رفته آن را جبران کنید اول از هر اقدامی باید آب زیاد بنوشید زیرا نوشیدن آب می تواند از کم آبی بدن و پوست جلوگیری کند.  اما با نوشیدن آب زیاد نمی‌ توانید کم آبی و کنونی و آسیب های ایجاد شده بر پوست خود را جبران کنید.  پس بهتر است از آبرسان های مناسب که حاوی هیالورونیک اسید است استفاده کنید .

هیالورونیک اسید نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در بافت های همبند پوست وجود دارد و مهم ترین وظیفه آن حفظ رطوبت و شادابی پوست می باشد.  این ماده به دلیل توانایی جذب هزاران  مولکول آب به سمت خود می تواند مشکل کم آبی پوست را برطرف کند.

پس با استفاده دوز مناسبی از این محصول می‌ توانید رطوبت از دست رفته پوست خود را باز گردانید.  بهترین ترکیبات آن برای کسانی که پوستی کم آب دارند شامل هیالورونیک اسید،  آلوورا و عسل می باشد.

بهترین ابرسان پوست برای پوست های چرب

اگر پوست چربی دارید دلیل نمی شود که با کم آبی مواجه نشوید.  افرادی که پوست چرب دارند باید از آبرسان هایی استفاده کنند که بر پایه آب تولید شده است.  برای پوست هایی که مستعد جوش هستند باید آبرسان های ضد آکنه(Noncomedogenic) استفاده شود.

چگونگی تشخیص ابرسان پوست از مرطوب کننده ها

قبل از این که بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید  بدانیم کدام محصول بهتر است ؟  در پاسخ باید گفت که هر دو محصول خوب است اما انتخاب آن ها به شرایط پوستی شما بستگی دارد . بهترین کار این است که با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد و بهترین محصولات را برای مراقبت از پوست به شما معرفی می کنند .

برای تشخیص بهترین محصول بر اساس نوع پوست باید به ترکیبات آن دقت داشته باشید تا متوجه شوید که کدام محصول می‌ تواند در حفظ رطوبت و تقویت پوست شما کمک کننده باشد.

مزایای استفاده از ابرسان پوست چیست ؟

برای داشتن پوست سالم و زیبا باید مواد مورد نیاز آن به خوبی تامین شود.  با استفاده از آب رسان می توان تغذیه ، تقویت و آب رسانی  پوست را بهتر انجام داد.

با کمک آب رسان ها می توان شفافیت پوست را افزایش داد.  پوست شما هر نوعی که باشد قطعاً به مرور زمان آب خود را از دست می دهد و با خشکی یا کدر شدن آن مواجه خواهید شد.  با استفاده از آب رسان ها می توانید رطوبت پوست خود را افزایش دهید و از خشک شدن و کدر شدن آن جلوگیری کنید.

یکی از مزایای بی نظیر آب رسان های پوستی احیای پوست می باشد.  چون،  دائماً پوست ما در برابر آلودگی ها،  آلاینده ها و آسیب های محیطی  قرار دارد و اگر آب رسانی نشود با آسیب های زیادی از قبیل آکنه،  جوش و چین و چروک ها مواجه خواهد  شد و  قطعاً با استفاده از آب رسان می توانید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

استفاده از آب رسان های پوست می‌ تواند در کاهش تولید چربی پوست  و از بین بردن باکتری ها از سطح پوست به ما کمک کند.  بنابراین در پاکسازی پوست و پیشگیری از بروز جوش های پوستی موثر می باشد.

کسانی که پوست حساسی دارند پس از مدتی که آب رسان مصرف می کنند متوجه می شوند که پوستشان  با خارش و قرمزی کمتر مواجه می شود.

درمان پوست های کم آب چگونه است ؟

در این بخش از مطلب قصد داریم حقیقتی را برای شما بیان کنیم . درست است که کاهش مصرف آب به طور روزانه می‌ تواند شرایط پوست را بد تر کند اما شما نمی توانید برای اصلاح کنونی پوست خود روش های سطحی و خانگی را به کار بگیرید و اگر پوست شما دچار کم آبی شده بهتر است که به فکر راهی برای اصلاح شرایط پوست خود باشید.

امروزه روش های مختلفی برای آب رسانی پوست وجود دارد که انتخاب آن ها به نظر شما و شرایط پوستتان بستگی دارد . در روش های آب رسانی کلینیکی می توانید با استفاده از راه کار های موثر مانند لایه برداری و پاک سازی پوست به نتایج موثری دست یابید‌.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران روش های مختلفی برای بازیابی شادابی و جوانی پوست ارائه می شود که در ادامه مطلب ما قصد داریم فرایند هیدرودرم آبریژن را به شما معرفی کنیم.  این تکنیک زیبایی راه کاری موثر به عنوان ابرسان پوست معرفی می شود.

هیدرودرم آبریژن بهترین ابرسان پوست :

هیدرودرم آبریژن  یکی از روش های موثر در جهت آب رسانی پوست می باشد.  در این روش از تکنیک بسیار پیشرفته ای  استفاده می شود که افیوژن پوستی همزمان نیز نامیده می شود.  یعنی با این تکنیک زیبایی می توان  انواع درمان ها را بر روی پوست انجام داد که شامل

  • لایه برداری سطحی پوست
  • ماساژ
  • وکیوم پوست
  • آب رسانی پیشرفته پوست  با استفاده از سرم های آنتی اکسیدانی

می باشد.

  این تکنیک زیبایی در کلینیک های معتبر و  توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.  بنابراین شما بدون احساس خطر و به صورت کاملا ایمن می توانید نتایج عالی حاصل کنید.  فرآیند هیدرودرم آبریژن برای انواع تیپ‌ های پوستی مناسب است و می توان  آب رسانی و پاک سازی پوست را از سنین پایین تری آغاز کرد تا   تاثیرات بهتر و موثرتری حاصل کنیم.

 مراحل درمانی در این تکنیک زیبای به گونه‌ ای برنامه‌ ریزی می‌ شود که با پوست شما سازگاری بیشتری داشته  باشد.  در ادامه مطلب شما را با مراحل این تکنیک زیبایی آشنا خواهیم کرد.

مراحل پاک سازی پوست

در کلینیک زیبایی الهیه تهران خدمات زیبایی و پاکسازی پوست  به  تمیز کردن و لایه برداری آن محدود نمی شود بلکه مجموعه مراقبت های پوستی انجام می شود.  در این روش لایه برداری عنوان بهترین ابرسان پوست عمل می‌ کند و روش موثر محسوب می شود.  این تکنیک زیبایی در طی  مراحل زیر انجام خواهد شد

  • برداشت سلول های مرده

ابتدا لایه های سطحی پوست که از لایه های شاخی و سلول های مرده تشکیل شده پاک سازی می شود . زمانی که پوست کم آب می شود میزان تقسیم و تکثیر سلولی بر آن کاهش می یابد بنابراین سلول های مرده بر  سطح پوست افزایش می یابند و بر روی همدیگر انباشته می شوند .

در نتیجه درخشندگی و شفافیت پوست را از بین می برد.  برای انجام یک پاک سازی موثر باید ابتدا لایه سطحی پوست پاکسازی شود و سلول های مرده لایه برداری  شود.

  • پاک سازی آلودگی ها و چربی ها

پو ست هایی که دچار کم آبی می شوند سلول‌ های مرده بر سطح آن انباشته می شوند در نتیجه با ترشح چربی های طبیعی منافذ پوست بسته خواهد شد و شاهد جوش ها و آکنه ها بر پوست خواهیم بود.  در این تکنیک زیبایی منافذ باز پوست پاکسازی می شوند.

  • آب رسانی و تغذیه و بهبود گردش خون رسانی

در مرحله پاک سازی لایه های سلولی از دستگاه گالوانیک و ماسک های صورت استفاده می‌ شود تا رطوبت مورد نیاز تامین شود . در این روش با کمک لوسیون ها و سرم های مخصوص و ماساژ لایه های سطحی پوست تغذیه و خون رسانی پوست افزایش می یابد.  این روش ها سبب بهبود و  قوام بافت و رنگ پوست می شود.

مراحل انجام هیدرودرم آبریژن

هیدرودرم آبریژن به عنوان بهترین ابرسان پوست در حوزه زیبایی معرفی می شود.  در این روش ۶ مرحله را پشت سر خواهیم گذاشت.

۱. سم زدایی اولین مرحله آن است که در این مرحله سیستم لنفاوی پوست تخلیه می شود و جریان خون رسانی بهبود می یابد . سم زدایی به ما کمک می‌ کند تا آب رسانی به بهترین نحو انجام شود و اثرات درمانی را ماندگار خواهد کرد.

۲. در مرحله دوم با استفاده از لایه بردار ها بر خلاف  روش میکرو درم آبریژن با دقت بیشتری انجام می شود.  در این روش لایه خارجی پوست از آلودگی ها و سلول های مرده پاک سازی می شود.  در این تکنیک زیبایی همزمان با لایه برداری پوست پاک سازی و تغذیه آن نیز انجام می شود.

با استفاده از هوای فشرده سرمی دارای گلوکزامین،  لاکتیک اسید و عصاره های گیاهان بر سطح پوست پاشیده می‌ شود تا لایه های شاخی و سلول های مرده و انواع آلودگی ها از سطح پوست پاک شوند .

۳. در مرحله سوم از اسید های ملایمی از قبیل گلیکولیک اسید و سالیسیلیک اسید استفاده می شود تا پوست شفاف و درخشان شود.

این اسید  ها می توانند منافذ باز پوست را پاکسازی کنند و برای پوست های چرب و آکنه دار بسیار مفید است. پوست های کم آبی که دارای منافذ بسته ای  هستند نیز در طی این مرحله پاکسازی می شوند.

۴. در مرحله یک چهارم همه آلودگی‌ های سطح پوست جمع  ‌آوری می‌ شوند تا آب رسانی عمیق پوست انجام شود . دستگاهی که برای انجام این فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد دارای قابلیت مکش یا وکیوم می باشد که همزمان با استخراج آلودگی‌ ‌ ها پوست را ماساژ و خونرسانی کند.

۵. در مرحله بعد پوست  برای دریافت مواد مغذی و ابرسان پوست آماده است.  در این مرحله از  کوکتل یا سرم مخصوصی استفاده می شود که از موادی مانند  آنتی اکسیدان ها و آب رسان ها تشکیل شده است.  همچنین مواد ضد پیری نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می‌ تواند در آب رسانی و جوان سازی پوست کمک کننده باشد.

۶. مرحله نور درمانی آخرین مرحله این فرآیند است که با استفاده از LED   مادون قرمز التهابات پوست کاهش می‌ یابد و کلاژن سازی در پوست تقویت خواهد شد.  اگر شما پوستی مستعد جوش و آکنه دارید می‌ توانید با LED آبی باکتری های عامل آکنه را از بین ببرید.

ابرسان پوست
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-ابرسان پوست

کاربرد های هیدرودرم آبریژن

هیدرودرم آبریژن به عنوان بهترین ابرسان پوست شناخته می‌ شود که البته کاربرد های بی نظیر دیگری نیز به همراه دارد که به شرح زیر می باشد.

  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده و بخش های مختلف صورت
  • درمان آسیب های ناشی از نور خورشید ، خشکی و کم آبی پوست
  • تنظیم میزان چربی  پوست های چرب و خشک
  • پاک سازی منافذ باز پوست
  • پاکسازی و  باز کردن منافذ مسدود شده
  • درمان انواع آسیب های پوستی
  • درمان انواع لک های پوستی ناشی از نور خورشید و دوران بارداری
  • بهبود خونرسانی ضعیف
  • استحکام و قوام پوست
  • رفع تیرگی و کدری پوست

اثرات و نتایج

در مورد هیدرودرم آبریژن می‌ توان گفت که تاثیرات بی نظیری بر پوست دارد که در این زمینه پژوهش های آزمایشگاهی زیادی انجام شده است . طبق نتایج این پژوهش ها به نتایج زیر دست یافته اند  که شامل موارد زیر می باشد.

ضخیم شدن لایه های سطحی پوست با استفاده از سرم های  حاوی آنتی اکسیدان که ضخامت پوست از  ۵۰ میکرون به ۸۰ میکرون  می رسد و این تاثیر به این معنی است که خطوط  و چین و چروک  ظریف پوست به  بهترین نحو  مورد درمان قرار می‌ گیرند تا پوست حالتی جوان و شاداب پیدا کند.

ضخامت بخش پاپیلاری پوست اولین بخش لایه میانی ست با این تکنیک زیبایی یک و نیم برابر خواهد شد.  این لایه از رشته های کلاژن تشکیل شده است و سبب استحکام و قوام پوست خواهد شد.  همچنین میزان رشته های کلاژن افقی در این لایه افزایش خواهد یافت.  یعنی پوست کشیده،  لیفت و سفت می شود.

آنتي اکسیدان های موجود در پوست در جهت محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از سن و اشعه های مضر آفتاب می باشد که هیدرودرم آبریژن نیز این عملکرد پوست  را تقویت می‌ کند که در کنار جوان تر شدن پوست از پیری پوست و آسیب های مختلف پیشگیری می کند و نتایج آن را ماندگار خواهد کرد.

سرم مخصوص حاوی آنتی اکسیدان و استفاده از ماسک ها به عنوان ابرسان پوست عمل می‌ کند و تاثیرات بی نظیری بر لایه های پوستی خواهد داشت.

در طی جلسات هیدرودرم آبریژن  شما می توانید شاهد تاثیرات درمان باشید.  اثرات این فرآیند تا مدت ها با شما همراه است.  متخصصین برای ماندگار کردن نتایج شرکت در جلسات سالیانه را پیشنهاد می دهند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی از قبیل پاک سازی ،  برداری و جوان سازی با استفاده از تکنیک‌ های پیشرفته و مدرن انجام می‌ شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

تعداد جلسات هیدرودرم آبریژن چقدر است ؟

اگر می‌ خواهید از هیدرودرم آبریژن به عنوان ابرسان پوست استفاده کنید باید گفت که تعداد جلسات آن توسط پزشک تعیین می‌ شود و به نوع پوست و  میزان آسیب های پوستی شما  بستگی دارد.

متخصصین برای دستیابی به نتایج ماندگار در حدود ۶ تا ۱۰ جلسه هیدرودرم آبریژن را پیشنهاد می کنند . این جلسات در حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد.  فواصل بین جلسات نیز برای همه افراد متفاوت است که تقریباً به صورت هفتگی یا دو هفته یک بار برگزار خواهد شد.

بهترین کاندیدای هیدرودرم آبریژن چه کسانی هستند ؟

خوشبختانه هیدرودرم آبریژن جزء روش هایی است که برای انواع پوست ها با هر رنگی در هر سنی قابل انجام می باشد و محدودیتی در این زمینه وجود  ندارد.  اما با توجه به مزایای این تکنیک زیبایی برخی افراد کاندیدای مناسبی برای این فرایند نخواهند بود که عبارتند از :

  • افرادی که در جهت درمان آکنه آیا جوش های پوستی از دارو های تتراسایکلین،  رتینول،  ایزوترتینوئین استفاده می کنند. این افراد  باید برای دریافت هیدرودرم آبریژن حداقل ۶ تا ۱۲ ماه مصرف  دارو ها را قطع کرده باشند.
  • کسانی که درگیر بیماری های عفونی و ویروسی واگیر دار مانند هپاتیت یا  ایدز هستند یا با بیماری های مربوط به انعقاد خون،  درماتیت و اگزما مبتلا هستند.
  • خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را پشت سر می گذارند.
  • کسانی که در ۴۸ ساعت گذشته لایه برداری یا وکس انجام داده اند.

فرایند هیدرودرم آبریژن روشی خاص و منحصر به فرد و بهترین ابرسان پوست می باشد که حتی برای پوست های حساس نیز قابل انجام خواهد بود.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه خدمات زیبایی پوست شرایط جسمانی و پوستی افراد را مورد بررسی قرار می دهند و بر اساس شرایط افراد بهترین راه کار درمانی را ارائه خواهند داد . تا میزان عوارض درمان را کاهش دهند و زیبا جویان بتوانند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند .

عوارض هیدرودرم آبریژن چیست ؟

هیدرودرم آبریژن به عنوان روشی ایمن و بی خطر می باشد که باید در مراکز معتبر و توسط متخصصین حرفه ای و مجرب انجام شود تا شاهد عارضه خاصی نباشید.  پس از انجام این تکنیک زیبایی با کمی قرمزی  در ناحیه درمان مواجه خواهید شد که در طی چند ساعت بر طرف می شود.

در صورت مراجعه به مراکز غیر تخصصی و انتخاب پزشکان کم تجربه با کبودی،  سوزش و تورم مواجه خواهید شد پس از این که بخواهید این تکنیک زیبایی را انجام دهید از مهارت پزشک و معتبر بودن کلینیک اطمینان کامل حاصل کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران فرایند زیبایی هیدرودرم آبریژن با استفاده از دستگاه های پیشرفته و توسط متخصص با تجربه و حرفه ای انجام می شود . هدف کادر درمانی در این کلینیک کسب بهترین نتایج و  رضایت زیبا جویان عزیز خواهد بود.

هزینه هیدرودرم آبریژن چقدر است ؟

هزینه های درمان  در این تکنیک زیبایی بر اساس اهداف و انتظارات متقاضیان و نحوه انجام آن متفاوت می باشد.  این فرایند  زیبایی یکی از کم هزینه ترین روش های  ابرسان پوست می  باشد که هزینه های آن بر اساس عواملی  از قبیل

  • تعداد جلسات
  • ناحیه درمان
  • وسعت پوست
  • مهارت  و تخصص پزشک
  • تعرفه کلینیک  محاسبه می شود.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران تخفیفات ویژه برای زیبا جویان  عزیز در  نظر گرفته شده است . پس اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می  باشد.

مراقبت های قبل از هیدرودرم آبریژن :

مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر و انتخاب پزشکان ماهر از مهم ترین اقدامات قبل از انجام تکنیک زیبایی هیدرودرم آبریژن می باشد.  پس از حضور شما در جلسه مشاوره باید انتظارات و خواسته های خود را با پزشک در میان بگذارید .

در این جلسه باید پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید. پزشک نیز توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت های قبل و بعد از درمان در اختیار شما قرار می دهند که به شرح زیر می باشد.

  • اگر در سه ماه اخیر از روش های جوان سازی پوست مانند تزریق ژل،  بوتاکس و چربی استفاده کردید پزشک مطلع کنید.
  • چند روز قبل از انجام هیدرودرم آبریژن از لایه برداری،  و کس کردن و برنزه کردن پوست بپرهیزید.
  • چند روز قبل از انجام این تکنیک زیبایی در معرض نور خورشید قرار نگیرید و با مصرف آب زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید .
  • اگر مستعد تبخال هستید حتماً چند روز قبل از درمان مصرف قرص های آسیکلوویر را آغاز کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و از محصولات مراقبتی پوست مانند ضد آفتاب،  کرم های مرطوب کننده و ابرسان پوست استفاده نکنید.
  • اگر بر ناحیه درمان با بیماری های فعال پوستی،  تبخال یا جراحت باز مواجه هستید تا بهبودی کامل جلسات درمان را به تعویق بیندازید.

مراقبت های پس از هیدرودرم آبریژن :

  • از لمس کردن،  خاراندن و ماساژ دادن پوست تا سه روز بپرهیزید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی و گرد و غبار خودداری کنید.
  • برای کاهش قرمزی پوست از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • هنگام خوابیدن  زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید.
  • تا ۲۴ ساعت از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن  خودداری کنید.
  • تا ۱۲ ساعت از شست و شوی پوست بپرهیزید.
  • برای شست و شو از آب ولرم و شوینده‌ های بسیار ملایم استفاده کنید .
  • از محصولات مراقبتی پوست مانند کرم های مرطوب کننده،  ضد آفتاب ها و ابرسان پوست استفاده کنید.
  • تعداد جلسات تعیین شده را کامل کنید.
  • تا سه روز از رفتن به سونا،  استخر و جکوزی خودداری کنید.

دوره نقاهت پس از هیدرودرم آبریژن چقدر است ؟

در حال حاضر تکنیک زیبایی هیدرودرم آبریژن به عنوان بهترین ابرسان پوست معرفی می‌ شود و تاثیرات بی نظیری بر پوست خواهد داشت.  در این روش شما شاهد عارضه خاصی نخواهید بود.  در طی انجام این تکنیک زیبایی به دلیل نفوذ سرم های آب رسان به لایه های زیرین پوست احساس سردی خواهید کرد و پوست تان کمی قرمز می شود که در طی چند ساعت بر طرف می شود.

  پس از انجام این فرایند زیبایی زیبا جویان می توانند بدون نیاز به استراحت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.  در کنار فرآیند هیدرودرم آبریژن باید از محصولات مناسب مراقبتی پوست استفاده کنید تا همیشه پوستی شاداب و جوان داشته باشید.  سعی کنید همیشه مایعات زیاد بنوشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

  استفاده از مرطوب کننده،  ضد آفتاب و ابرسان پوست را جدی بگیرید.  از مصرف دخانیات دوری کنید تا بتوانید زیبایی و شادابی پوست خود را حتی تا سنین پیری حفظ کنید و روند پیری پوست را به تعویق بیندازید.

تفاوت هیدرودرم آبریژن و میکرو درم آبریژن در چیست ؟

در چند سال گذشته میکرو درم آبریژن به عنوان موثر ترین و بهترین روش برای زیبایی و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گرفت.  این روش با استفاده از کریستال های مخصوصی  به نام اکسید آلومینیوم  و توسط دستگاه میکرو درم  لایه های سطحی پوست سابیده می شد و با ایجاد خراش های میکروسکوپی بر سطح پوست لایه های شاخی و سلول های مرده پوست جدا می‌ شدند.

یکی از معایب این تکنیک این بود که نمی توانستیم از این تکنیک برای بخش های حساس صورت مانند دور چشم استفاده کنیم زیرا ممکن بود که پوست این ناحیه را دچار آسیب کند . در دوره های مختلف این تکنیک  زیبایی  پیشرفت و گسترش  بیشتری داشت و لایه سطحی پوست با استفاده از تیغه  الماسی لایه برداری می شد اما کماکان نمی توانستیم به بهترین نحو از این روش به عنوان ابرسان پوست استفاده کنیم.

با استفاده از فرآیند هیدرودرم آبریژن کم کم کمبود های میکرو درم از سر راه برداشته شد و در حال حاضر می توان به شکل کاملا ایمن  پاک، سازی لایه برداری و آب رسانی پوست را انجام داد.  در این روش با کمک سرم های حاوی آنتی اکسیدان می توان انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار داد.

  در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی پاک سازی،  لایه برداری و جوان سازی پوست با استفاده از تکنیک های به روز دنیا و دستگاه های پیشرفته انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هیدرودرم ابریژن چیست و چقدر هزینه دارد؟

 زیبایی پوست صورت خانم ها و اهمیت آن

لایه برداری پوست چیست و برای لایه برداری پوست چه کنیم؟

نتیجه گیری:

پوست یکی از ارگان های مهم و وسیع بدن است که دائما در معرض انواع آسیب های محیطی قرار دارد.

 نور خورشید،  آلودگی های محیطی،  استعمال دخانیات،  بیماری ها،  استرس و …. بیشترین تاثیرات را بر این جزء حساس خواهد گذاشت.  بنابراین باید از آن مراقبت بیشتری انجام شود.  زیرا،  یکی از وظایف پوست محافظت از اندام های داخلی می باشد.

در صورت عدم توجه و مراقبت نکردن از پوست ممکن است شاهد عارضه های  نا خوشایند ی بر پوست باشیم.  یکی از مراقبت هایی که متخصصین برای انواع پوست ها توصیه می کنند هیدراته کردن و استفاده از ابرسان پوست می‌ باشد . در طی این مطلب شما را با تاثیرات آب رسان بر پوست آشنا کردیم.  یکی از روش های کلینیکی که می تواند در کنار محصولات مراقبتی پوست به ما کمک کند هیدرودرم آبریژن می باشد.

این تکنیک زیبایی در کلینیک های تخصصی و  معتبر انجام می شود.  بر اساس نظرسنجی های مختلفی که در کلینیک های زیبایی در مورد هیدرودرم آبریژن انجام شده به این نتیجه رسیده اند که زیبا جویان می‌ توانند در طی شش جلسه اثرات درمانی هیدرودرم آبریژن را به خوبی احساس کنند  و بیش از ۹۰ درصد مراجعین به نتایج عالی و رضایت بخش دست یافته اند و تنها ۱۰ درصد نتوانسته ند همه خواسته ها و اهداف خود را در این زمینه حاصل کنند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با استفاده از  تکنیک های پیشرفته و به روز دنیا انجام می‌ شود . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی و تخصصی به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/8d51

لینک آپارات:https://aparat.com/v/JQWgV

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/IwJzgIKs

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.