دوره پوست مو زیبایی در تهران

دوره پوست مو زیبایی در تهران

دوره پوست مو زیبایی در تهران

پوست مو زیبایی سه موضوع خیلی مهم برای افراد با سلیقه و حساس می باشد.  که معمولاً با رعایت کردن نکات کلیدی در مورد مراقبت از پوست و مو مخصوصاً در خانم ها می توان  جوانی و شادابی را حتی در سنین بالا حفظ کرد.

هر فردی برای حفظ سلامتی پوست مو زیبایی خود حاضر است راه کار های زیادی را انجام دهد  زیرا هیچ فردی دوست ندارد که با افزایش سن و عوامل محیطی زیبایی خود را از دست بدهد.

بنابراین ما در طی این مطلب  می خواهیم شما را در این زمینه کمک کنیم و همچنین یکی از روش های موثر در زیبا سازی و حفظ سلامت پوست و  مو را به شما معرفی کنیم .  پس در ادامه مطلب ما را در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران همراهی کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

نکات کلیدی مراقبت از پوست مو و زیبایی

عوامل مختلفی از قبیل افزایش سن ، بیماری ها،  تغذیه نا مناسب،  ژنتیک،  عوامل محیطی  و دلایل مختلف دیگر باعث از دست رفتن زیبایی و شادابی پوست و مو خواهد شد.

از این رو با انجام نکات کلیدی و مراقبتی می توان در سنین میانسالی روند پیری پوست را کند تر کرد و در این سنین چهره های جوان تر و مو های پر پشت را داشته باشید.  بنابراین برای حفظ سلامتی پوست و مو باید به برخی نکات کلیدی توجه کنید که به شرح زیر می باشد.

  • استرس روزانه خود را کاهش دهید.

استرس های روزانه مستقیم می تواند سلامت  پوست و مو را تحت تاثیر قرار دهد همچنین  سیستم عصبی و دفاعی بدن را دچار اختلال خواهد کرد . پس در نتیجه برای پیشگیری از بروز مشکلات پوستی و ریزش مو ها باید سعی کنید استرس خود را کنترل کنید.

  • مصرف ویتامین ها

مصرف برخی از ویتامین ها مانند ویتامین c که در انواع غذا ها و میوه ها یافت می شود نوعی آنتی اکسیدان می باشد که می تواند با رادیکال های آزاد و مو مبارزه کند و از آسیب دیدگی سلول های پوست مو جلوگیری خواهد کرد .

نیاز بدن به ویتامین C به دلیل افزایش تولید کلاژن و حفظ سلامتی پوست و مو موثر خواهد بود و می تواند سلول های زنده پوست را محافظت کند.

  • استفاده از  ضد آفتاب ها را فراموش نکنید.

یکی از توصیه های مهم متخصصین برای حفظ سلامتی پوست  و مو استفاده از ضد آفتاب ها می باشد.  پس بهترین کاری که هنگام خارج شدن از خانه می کنید استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF  مناسب می باشد.

زیرا بروز چین و چروک ها بر سطح پوست به دلیل نفوذ اشعه  فرا بنفش خورشید بر پوست می باشد و پس اگر  ضد آفتاب استفاده نکنید آسیب جدی  به سلامتی پوست و موی شما وارد خواهید کرد.

امروزه برخی از محصولات مراقبتی مو ها نیز حاوی  ضد آفتاب است که  می‌ تواند از مو های شما در برابر نور خورشید و دستگاه های  گرما زا محافظت کند.

  • داشتن خواب کافی

کم خوابی بدن آسیب زیادی به زیبایی پوست مو وارد خواهد کرد زیرا باعث تغییر شرایط این دو جزء حساس می شود.

افرادی که همیشه با کم خوابی مواجه هستند صورتی رنگ پریده دارند و نداشتن خواب کافی در طول شب با کاهش گردش خون در بدن آن ها همراه خواهد بود در نتیجه هورمون های بدن دچار اختلال می شود در نتیجه بازسازی و تکثیر سلول‌های پوستی و مو ها به خوبی انجام نمی شود.

  • پاک کردن آرایش قبل از خواب

اگر بخواهید که بدون پاک کردن آرایش بخوابید آسیب بسیار جدی به پوست خود وارد می کنید زیرا با ماندن محصولات آرایشی بر پوست راه های تنفسی پوست شما مسدود خواهد شد و باعث بروز مشکلات پوستی از قبیل انواع جوش ها و چین و چروک ها می شود.

ترکیبات تشکیل دهنده لوازم آرایشی ممکن است حتی باعث ایجاد قارچ های پوستی شود  و مشکلاتی جدی را برای شما به دنبال داشته باشد . عارضه دیگر در این زمینه حساسیت های پوستی مانند  خارش و سوزش می باشد.

  • آب زیاد بنوشید

با نوشیدن آب زیاد می توانید رطوبت لازم مورد نیاز پوست مو را به خوبی تامین کنید و از بروز مشکلاتی از قبیل  التهاب و قرمزی پوست جلوگیری خواهید کرد.  با نوشیدن آب کافی میزان تولید هیالورونیک اسید را در بدن افزایش می دهید .

این ماده منحصر به فرد ، در حفظ شادابی و جوانی پوست شما بسیار موثر خواهد بود که از پیری زود رس و همچنین خشکی پوست و مو جلوگیری خواهد کرد.  بر اساس نظر متخصصین روزانه باید ۸ لیوان آب بنوشید.  اگر در شهر های گرمسیری با آب و هوای خشک زندگی می کنید باید مصرف مایعات خود را افزایش دهید .

  اگر عادت ندارید که آب بنوشید می توانید از جوشانده های تسکین کننده و ضد التهابی مانند نعنا یا آب لیمو استفاده کنید.

  • استفاده از روغن آرگان برای درخشندگی و درمان آسیب دیدگی مو ها

روغن آرگان یکی از روغن های محبوب و محصولات موثر برای زیبایی و شادابی مو ها می باشد.  این محصول از درخت آرگان تولید می شود که برای مو های آسیب دیده و درمان مو خوره بسیار موثر خواهد بود  و به تقویت و افزایش حالت انعطافی مو ها کمک می کند.

  • برای شست و شوی پوست و مو  از آب ولرم استفاده کنید

اگر برای شست و شوی مو ها و  پوست خود از آب داغ یا خیلی سرد استفاده کنید آسیب جدی به موها و پوست خود وارد می کنید .  با دمای مناسب آب ،دیگر مشکلاتی از قبیل شکنندگی و خشک شدن پوست و مو را تجربه نخواهید کرد و فعالیت غدد نیز تنظیم می شود.

  • استفاده از دستگاه های گرما زا را به حداقل برساند

ابزار های گرما زا مانند سشوار و اتوی مو  باعث  آسیب دیدگی شدید مو ها حتی سوختن آن ها می‌ شود . اگر به مدت طولانی از این دستگاه ها استفاده کنید تار های مو ضعیف می شود و باعث ریزش آن ها خواهد شد پس  تا حد ممکن استفاده از این دستگاه ها را به حداقل برسانید.

  • تغذیه مناسب داشته باشید

یکی از موضوعات مهم در حفظ سلامتی و زیبایی پوست مو مصرف مواد غذایی شما خواهد بود.  این موضوع رابطه مستقیم در سلامتی پوست و مو خواهد داشت پس حتماً برای انتخاب برنامه غذایی خود به این موضوع اهمیت بدهید.

حتماً در برنامه روزانه غذایی خود مصرف سبزیجات و میوه های تازه حاوی فیبر را بگنجانید.   مصرف مواد خوراکی دارای ویتامین ها و پروتئین ها نیز برای حفظ سلامتی پوست و مو ضروری می باشد.

  • با مو های خود با ملایمت رفتار کنید

هنگامی که مو های شما خیس است بیشتر آسیب پذیر و شکننده خواهند شد بنابراین در هنگام حمام کردن از شانه زدن مو ها بپرهیزید و همچنین برای خشک کردن مو ها سعی کنید از دستگاه های گرما زا مانند سشوار استفاده نکنید و اجازه دهید مو های شما آرام آرام خشک شود.

بهتر است که قبل از استحمام مو های خود را شانه بزنید.  برای مو های نازک و آسیب دیده هفته ای سه بار از شامپو های حجم دهنده استفاده کنید  تا حجم مو های نازک شما را افزایش دهد و هر چند هفته یک بار مو های خود را چند سانتی کوتاه کنید.

 در ادامه مطلب یکی  از روش های موثر برای داشتن پوست و مو ی سالم و زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد.

پوست مو زیبایی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-پوست مو زیبایی

سلامتی و زیبایی پوست مو با مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش های غیر تهاجمی برای زیبا سازی و شادابی پوست و مو می باشد‌ .  در این تکنیک زیبایی و درمانی با استفاده از دوز های کم دارو ها و با تزریق مکرر به ناحیه مورد نظر ناحیه درمان بازسازی خواهد شد.

به طور کلی با تزریق دارو ها یا ترکیبات خاص به پوست و مو را با دارو،  مزوتراپی می نامند.  دارو هایی که در این تکنیک زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرند شامل سنتتیک، عصاره های گیاهان،  انواع ویتامین ها، انواع مواد معدنی،  آنزیم ها و آنتی اکسیدان ها و اسید های آمینه می باشد .

  واحد های دارویی در این روش مستقیم به لایه میانی پوست تزریق می شوند.  این تکنیک در جهت رفع مشکلات زیادی از قبیل درمان سلولیت ، کاهش وزن،  درمان چاقی و جوان سازی پوست،  درمان ریزش مو  و انواع آسیب های پوستی مانند لک ، آستریا و…. مورد استفاده قرار می گیرد.

این فرایند درمانی بدون درد است که در برخی مواقع به دلیل استانه درد پایین متقاضیان از بی حسی موضعی نیز استفاده می شود.  پس از تزریق محلول مزوتراپی به پوست هیچ تداخلی در برنامه های روزمره افراد ایجاد نخواهد شد و متقاضیان می توانند بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

پس اگر شما به دنبال راهی مناسب برای پیشگیری از پیری پوست  خود هستید و یا با ریزش مو مواجه شده اید پیشنهاد می‌ کنیم برای انجام فرآیند درمانی و زیبایی مزوتراپی به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید تا بتوانید با حضور در جلسات درمانی نتایج عالی و رضایت بخش در این زمینه حاصل کنید.

مراحل زیبایی پوست مو با مزوتراپی :

پس از این که شما در کلینیک زیبایی الهیه تهران حضور پیدا کردید متخصصین ما ابتدا به بررسی شرایط جسمانی،  پوست و موی شما می پردازند  و بر اساس مشکلات پوست و مو های  شما  تعداد جلسات مزوتراپی را تعیین می کنند.

ترکیبات محلول مزوتراپی نیز  بر اساس جنس پوست و مو ها تعیین خواهد شد.  سپس با بی حسی پوست ترکیبات انتخابی با استفاده از سرنگ های ظریفی به لایه میانی پوست (مزودرم) تزریق خواهد شد.  تزریق محلول مزوتراپی با دستگاهی به نام مزوگان نیز امکان پذیر است.

این دستگاه می تواند محلول را به صورت پراکنده در پوست پخش کند.  هر جلسه مزوتراپی در حدود ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از پایان جلسه درمان،  متقاضیان می توانند به محل کار یا منزل خود بازگردند.

کاربرد ها و مزایای مزوتراپی بر پوست مو :

  • از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست

با تزریق ویتامین ها و مکمل ها به پوست حالت ارتجاعی و انعطافی پوست افزایش می یابد و با تامین مواد مغذی و مورد نیاز سلول ها  چین و چروک ها محو شده و انواع آسیب‌ های پوستی مورد درمان قرار می گیرد.

مشکلات پوستی معمولاً به دلیل مواد مضری به نام رادیکال های آزاد حاصل می‌ شوند که با خنثی شدن رادیکال ها پوست های ظاهری جوان و زیبا تر پیدا خواهد کرد.

  • چربی زدایی و درمان سلولیت

در این روش پس از تزریق محلول مزوتراپی بافت ها و سلول های چربی انباشته شده در زیر بافت پوست  آزاد و شکسته می شوند و پس از،  از بین رفتن سلول های مرده چربی با ترشح در جریان خون از طریق روده و کلیه ها دفع خواهند شد.

  • درمان ریزش مو

مزوتراپی برای کسانی که به دلایل مختلفی با ریزش مو مواجه شده اند بسیار مفید و کار ساز خواهد بود.  در این روش ترکیبات تزریق به پوست سر از ریزش مو ها جلوگیری خواهد کرد.

در این روش علاوه بر درمان ریزش مو، مجدداً رشد  مو های ریخته شده آغاز می‌ شود و در مدت زمان کوتاهی شاهد ضخامت و افزایش کیفیت مو ها خواهید بود.  با افزایش جریان خون رسانی و تامین مواد مغذی به فولیکول های مو سبب درخشندگی و استحکام تار های مو می شود.

  • درمان  اسکار،  زخم های کلوئیدی و جای سوختگی

در برخی مواقع به دلیل ایجاد بافت های همبند در ناحیه زخم ها یا بخیه ها پوست سفت، زمخت و برآمده می شوند و ظاهری نا مناسب و تا هموار ایجاد خواهد شد.  در این شرایط مزوتراپی می تواند درمان موثری باشد زیرا با تزریق محلول مزوتراپی بافت همبند  شکسته می‌ شود و سبب بهبود کیفیت ظاهری پوست خواهد شد.

  • شادابی و لطافت پوست

همراه با افزایش سن به طور نا خواسته و غیر اراد ی میزان تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد . همه ما می دانیم که کلاژن یکی از مهم ترین دلایل حفظ سلامتی و استحکام پوست می شود به طوری که با کاهش آن شاهد چین و چروک و افتادگی پوست خواهید بود.

همچنین با کاهش تولید کلاژن با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و دیگر عوامل،  تاثیرات مخربی بر پوست ایجاد خواهد کرد.  استفاده از کرم ها و لوسیون هایی که به طور روزانه قرار می گیرد می تواند میزان این مشکلات را کاهش دهد اما روند پیری پوست امری اجتناب نا پذیر است  پس می توان با تزریق محلول مزوتراپی از ایجاد چین و چروک  ها جلوگیری   و شادابی و شفافیت پوست را حفظ کرد.

  • لیفتینگ پوست

با تزریق محلول مزوتراپی کم‌ کم پوست حالت انعطافی و کشسانی خود را باز می‌ یابد و سبب لیفت بخش های مختلف صورت و بدن خواهد شد.  با این تکنیک زیبایی می توان تیرگی و گودی زیر چشم را نیز در مدت زمان کوتاهی برطرف کرد و سبب بهبود و کیفیت رنگ پوست مو می شود.

مزایا

مزوتراپی یکی از روش های غیر جراحی است و مراحل انجام آن به صورت سر پایی انجام می شود.  از مزایای دیگر این فرایند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هزینه مزوتراپی نسبت به انواع راه کار های درمانی و زیبایی مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

مزوتراپی یک روش غیر جراحی است و عوارض پس از آن بسیار خفیف و کوتاه مدت است.  همان طور که می دانید دارو هایی که در این تکنیک زیبایی به پوست تزریق می‌ شود با دوز کم و در تعداد دفعات مکرر انجام خواهد شد.

  مزوتراپی همان دارو درمانی است که برای افزایش سرعت روند درمان به صورت مستقیم به بافت‌ های پوست تزریق می شود.

این راه کار درمانی و زیبایی کاملا بی ضرر و بی خطر است و سبب واکنش های دارویی نخواهد شد.

با تزریق مستقیم دارو به بافت های هدف تاثیری بر دستگاه گوارش و کبد نخواهد داشت و هیچ ضرری به بدن نمی رساند.

پس از تزریق محلول مزوتراپی متقاضیان می توانند در مدت زمان کوتاهی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند و نیاز به دوره نقاهت و مراقبت های دشوار نخواهد داشت.

با تزریق محلول مزوتراپی با دستگاه مزوگان محلول ترکیبی در فواصل مساوی پوست  تزریق می‌ شوند و به صورت پراکنده همه بخش های پوست را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

البته فرآیند درمانی و زیبایی مزوتراپی برای تسکین درد های عضلانی و اسکلتی،  درمان آسیب های ورزشی،  بیماری های مربوط به دستگاه عصبی،  روماتیسم،  بیماری های عفونی،  بیماری های مختلف پوستی، عروقی، ترک سیگار و تقویت سیستم ایمنی نیز موثر می باشد.

بهترین کاندیدای زیبایی پوست با مزوتراپی چه کسی هستند ؟

تشخیص کاندیدای مناسب این  تکنیک زیبایی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای امکان پذیر است . پس از حضور در جلسه مشاوره و بررسی مشکلات پوست و موی شما متخصصین روش  مزوتراپی را پیشنهاد می دهند.

مثلاً  کسانی که  به دلیل سوختگی،  آسیب های فیزیکی و عوامل محیطی  مو های خود را از دست داده اند  فرایند مزوتراپی نمی تواند نتایج موثری حاصل کند.  همچنین افرادی که نسبت به ترکیبات دارویی دچار حساسیت می شوند کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی نخواهند بود.

مزو تراپی معمولا محدودیت سنی ندارد  و برای همه کسانی که با مشکلات پوست  و مو مواجه شده اند پیشنهاد می شود شود.  مهم ترین موضوع در انجام این فرایند مساعد  بودن شرایط جسمانی متقاضیان خواهد بود.

 کسانی که درگیر بیماری های خاص مانند بیماری های مربوط به سیستم ایمنی،  سیستم گردش خون،  بیماری های عفونی، ویروسی و …  هستند کاندیدای مناسب نخواهند بود.

 خانم های باردار و شیرده نیز  نمی توانند از فواید این تکنیک زیبایی و درمانی بهره مند شوند و پس از  پشت سر گذاشتن این دوران می تواند نتایج مطلوبی حاصل کنند.

 افرادی که با کم پشتی و ضعیفی تار های مواجه شده اند می توانند با تکنیک زیبایی مزوتراپی و تامین مواد مغذی مو های خود،  موها یی  ضخیم حاصل کنند.

این فرایند زیبایی برای پیشگیری از پیری زود رس  پوست و همچنین سفید شدن مو ها موثر می باشد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران مزوتراپی با برند ها و مارک های معتبر و با کیفیت انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز نتایج عالی حاصل می کنند.

عوارض مزوتراپی پوست مو چیست؟

عوارض حاصل از مزوتراپی پوست و مو نسبت به روش‌ های درمانی دیگر بسیار خفیف و نا چیز می باشد.  ممکن است پس از تزریق  با کمی تورم و قرمزی،  خارش و کبودی گذرا  و همچنین ایجاد رنگدانه های پوستی یا عفونت در ناحیه تزریق مواجه شوید که در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود .

تکنیک زیبایی مزوتراپی روشی بدون درد  خواهد بود که درد ناشی از آن مانند نیشگون یا سوزش مختصر می باشد . البته متخصصین با استفاده از مواد بی حس کننده شدت آن را نیز کاهش می دهند .

اگر پزشک شما در این زمینه تبحر و مهارت کافی نداشته باشد و مراحل تزریق به درستی انجام نشود ممکن است با عوارضی از قبیل حالت تهوع،  بی خوابی،  بی حالی،  اختلال در ضربان قلب واکنش های آلرژیک،  آسیب به بافت های عصبی پوست،  خونریزی و کبودی  گسترده مواجه شوید البته عوارض بیان شده به ندرت گزارش شده است .

اگر چه این فرایند زیبایی و روشی بی خطر است اما در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود . همچنین اگر فردی به دلیل بیماری دارو های ضد انعقادی مصرف می کند و یا ضایعات پوستی شناخته نشده دارد و یا درگیر بیماری های مانند سرطان بیماری های قلبی،  عروقی،  دیابت کنترل نشده ،  بیماری‌ های کلیوی،  بیماری های پوستی و ….

مواجه هستند امکان انجام مزوتراپی برای آن ها امکان پذیر نمی باشد.  پس باید قبل  از انجام این تکنیک زیبایی و درمانی حتما توسط پزشک مورد معاینه قرار گیرید و در صورت مساعد بودن شرایط شما این تکنیک زیبایی و درمانی انجام شود.

تاکنون گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک و احتمالی در کلینیک زیبایی الهیه تهران اعلام نشده است . در حدود ۹۰ درصد از زیبا جویان عزیز توانسته‌ اند نتایج مطلوب و رضایت بخشی  در این روش حاصل کنند.

هزینه مزوتراپی پوست مو چقدر است ؟

مزوتراپی جزء روش های سر پایی است و هزینه آن نسبت به انواع تکنیک های زیبایی مانند کاشت مو یا فرایند لیزر برای زیبا سازی پوست مقرون به صرفه می باشد.  در این روش متخصصین هزینه ها را بر اساس  ناحیه درمان تعیین می کنند مثلاً هزینه جوان سازی پوست با درمان ریزش مو کاملاً متفاوت است.

عوامل مختلفی مانند ناحیه درمان،  نوع ترکیبات دارویی، تعداد جلسات،  میزان آسیب های پوستی،  شدت ریزش مو ها مهارت و تخصص پزشک  و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  بنابراین نمی توان هزینه معلوم و قطعی برای انجام این تکنیک زیبایی اعلام کرد .

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.  همچنین در این کلینیک تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است.

مراقبت های قبل از مزوتراپی پوست مو :

مزوتراپی یکی از روش های بی خطر و کاملا ایمن می باشد بنابراین متخصصین برای انجام این تکنیک زیبایی مراقبت های خاصی در نظر نمی گیرند.  در جلسه مشاوره نکات مهم قبل و بعد از مزوتراپی را برای زیبا جویان عزیز شرح خواهند داد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد.

۳ هفته قبل از انجام فرایند مزوتراپی مصرف آسپیرین و دارو های ضد التهابی مانند پرو فن و غیر استروئیدی را کنار بگذارید.

 اگر با ضایعات پوستی در ناحیه درمان مواجه هستید حتما پزشکان در جریان قرار دهید و جلسات مزوتراپی را تا بهبودی کامل آن ها به تاخیر بیندازید.

 قبل از انجام تکنیک زیبایی و درمانی مزوتراپی از انجام لایه برداری و یا روش های میکرو درم بپرهیزید.

 خانم ها باید از انجام مزوتراپی در دوران پریودی خودداری کنند زیرا احتمال احتقان عروقی در دوره پریودی وجود دارد.

 هنگام مراجعه به کلینیک پوست و موی خود را به خوبی شست و شو دهید و از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست و مو استفاده نکنید.

 چند روز قبل از انجام مزوتراپی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، برنزه کردن پوست و رفتن به سولاریوم خودداری کنید .

قبل از انجام مزوتراپی  هر گونه الکترولیز و لایه برداری و لیزر مو های زائد ممنوع می باشد.

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید تا دچار تداخل دارویی نشوید.

 اگر نسبت به ترکیبات دارویی دچار حساسیت می شوید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

چند روز قبل از انجام مزوتراپی از استعمال دخانیات  مصرف مشروبات الکلی خود داری کنید.  زیرا ترکیبات این مواد باعث کاهش تاثیرات درمان و بروز عوارض خواهد شد.

مراقبت های پس از مزوتراپی پوست مو

پس از انجام فرآیند مزوتراپی توصیه می شود تا مدتی از انجام فعالیت های شدید بدنی و فعالیت‌ های ورزشی،  جا به جایی اشیاء سنگین،  رفتن به استخر،  سونا،  جکوزی و هر فعالیتی که باعث تعرق شما می شود خودداری کنید.

اگر پس از تزریق محلول مزوتراپی دچار حساسیت و بر امد گی در ناحیه تزریق شدید حتما پزشک را در جریان قرار دهید.

 از قرار دادن کمپرس سرد یا گرم بر ناحیه تزریق خودداری کنید زیرا باعث کاهش تاثیرات درمان می شود.

 از قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  آلودگی های محیطی و گرد و غبار بپرهیزید.

 مایعات زیاد بنوشید و بدن خود را به خوبی هیدراته کنید.

 تا ۲۴ساعت از شست و شوی پوست و مو های خود بپرهیزید.

 برای شست و شوی پوست و مو از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده کنید.

 اگر پس از چند جلسه درمانی شاهد تاثیری بر پوست و موی خود نبودید حتماً به پزشک خبر دهید.

پوست مو زیبایی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-پوست مو زیبایی

اثرات و نتایج :

با توجه به کاربرد ها و مزایای بی نظیر فرایند مزوتراپی برای پوست مو زیبایی مدت زمان تاثیر گذاری این تکنیک زیبایی کاملاً متفاوت است.  برای مشاهده نتایج درمان ریزش مو تقریباً باید ۶ ماه صبر کنید البته این مدت زمانی برای همه افراد متفاوت می باشد اما شما می توانید شاهد تاثیرات درمان در طی جلسات آن باشید.

در برخی مواقع این تکنیک زیبایی برای استحکام و ضخامت مو ها انجام می شود و می تواند به طور کلی بر مو ها تاثیر گذار باشد.  همچنین شما در طی جلسه سوم و چهارم شاهد تنظیم  PH پوست  خواهید بود البته مشاهده نتایج در این تکنیک زیبایی برای کسانی که به دلیل ریزش موی ارثی با ریزش مو مواجه نشده‌ اند کوتاه تر است.

مثلا افرادی که به دلیل رژیم های غذایی نا مناسب با ریزش مو مواجه شده‌ اند  در زمان کوتاهی در حدود سه ماه می توانند به نتایج عالی دست یابند و رویش مجدد آن ها در کوتاه ترین زمان آغاز خواهد شد.

پس از تزریق محلول مزوتراپی به پوست ترکیبات آن سریعاً فعال می شود و با افزایش گردش خون رسانی مواد مغذی و مورد نیاز در دسترس سلول ها قرار می گیرد و پوست به تولید کلاژن و الاستین بیشتر می پردازد.

نتایج حاصل از مزوتراپی پوست پس از ۳ تا ۶ ماه قابل مشاهده می باشد و شما می توانید به نتایج عالی با هدف  درمان چین و چروک های پوستی،  شفافیت و شادابی پوست ، رفع التهاب و خارش پوست،  جوان سازی پوست دست یابید.  در این روش رنگدانه های پوستی مجدداً تغذیه می شوند و سبب بهبود کیفیت رنگ پوست خواهد شد

نتایج حاصل از مزوتراپی پوست و مو طولانی مدت است و حتی متخصصین برای ماندگار کردن نتایج و دوام آن ها انجام مزوتراپی را به طور سالیانه نیز پیشنهاد می کنند.

با تزریق محلول مزوتراپی به پوست سر میزان هورمون های جنسی کاهش می یابد زیرا  هورمون های جنسی از تغذیه فولیکول های مو جلوگیری خواهند کرد و باعث نازکی و شکنندگی مو ها خواهد شد.  بنابراین شما در طی  جلسا ت درمان شاهد افزایش ضخامت و کیفیت تار های مو می شوید و نتایجی عالی در این زمینه حاصل خواهد کرد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع تکنیک های زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.  در جهت جوان سازی پوست روش هایی مانند مزوتراپی،  پی آر پی،  تزریق بوتاکس، تزریق ژل،  تزریق چربی،  هایفوتراپی،  آر اف فرکشنال،  لیزر، میکرو درم آبریژن و …. ارائه می‌ شود.

همچنین برای درمان ریزش مو می توانید از راه کار های درمانی متنوعی مانند کاشت مو،  لیزر تراپی،  مزوتراپی،  پی آر پی و تجویز دارو ها بهره‌مند شوید.  هر کدام از این روش های درمانی و زیبایی بر اساس اهداف و نظرات متقاضیان و همچنین میزان مشکلات پوست و مو تعیین خواهد شد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران و مشاوره با کارشناسان و مشاوران کار بلد و حرفه ای ما از خدمات بی نظیر این کلینیک بهره‌مند شوید و نتایج عالی و و رضایت بخش حاصل کنید.

دوره نقاهت پس از  زیبایی پوست مو با مزوتراپی چقدر است ؟

مزوتراپی جزء روش های سر پایی است که بدون ایجاد برش و بخیه و خونریزی انجام می شود. بنابراین زیبا جویان عزیز می توانند پس از پایان جلسه درمان  به فعالیت های روزانه خود بپردازد و نیاز به استراحت و مراقبت های خاص نخواهند داشت. البته متخصصین نکات لازم را در مورد افزایش تاثیرات درمان و همچنین پیشگیری از عوارض پس از مزوتراپی شرح خواهند داد.

پس از تزریق محلول مزوتراپی تا ۳  روز از انجام فعالیت های شدید بدنی که باعث تعریق شما می شود خود داری کنید زیرا ممکن است همراه با تعرق ترکیبات تزریق شده از پوست خارج شود و تاثیرات درمان کاهش یابد.  استفاده از کمپرس سرد و گرم به هیچ وجه پس از تزریق پیشنهاد نمی شود زیرا باعث کاهش اثرات درمان خواهد شد.

سوزش و تورم ایجاد شده پس از تزریق محلول مزوتراپی در مدت زمان کوتاهی بر طرف می شود و جای هیچ گونه نگرانی نخواهد داشت.  تا ۲۴ ساعت پس از تزریق محلول مزوتراپی از شست و شوی ناحیه درمان بپرهیزید  و همچنین در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

مایعات زیاد بنوشید تا تاثیرات درمان را افزایش دهید زیرا  با هیدراته کردن بدن ترکیبات تزریق شده بهتر در دسترس سلول های پوست و مو قرار می گیرد و شما در طی جلسات شاهد تاثیرات بی نظیر درمان خواهید بود.  اگر در دوره بهبودی با ایجاد بر آمدگی بر سطح پوست مواجه شدید به پزشک اطلاع دهید زیرا ممکن است شما با حساسیت های پوستی مواجه شده باشید.

تعداد جلسات زیبایی پوست مو با مزوتراپی چقدر است ؟

تعداد جلسات بر اساس ناحیه درمان آن و میزان تاثیر گذاری متفاوت خواهد بود که بر اساس نظر پزشک و شرایط افراد تعیین می شود.  در ماه اول تزریق مزوتراپی در طی ۴ جلسه و هر هفته انجام می شود.  در ماه دوم چهار جلسه و دوهفته یک بار و در ماه بعدی ۵ جلسه ماهی یک بار و در نهایت در ماه اخر دو جلسه هر هر شش ماه یک بار انجام می شود .

به طور کلی تعداد جلسات بر اساس شرایط افراد ۸ تا ۱۵ جلسه خواهد بود که البته تعداد جلسات بر حسب نوع مشکل، خواست بیمار و صلاحدید پزشک کاهش یا افزایش می یابد. هر جلسه مزوتراپی در حدود ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و نتایج مطلوبی در طی جلسات ایجاد خواهد شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

زیبایی صورت خانم ها باید ها و نباید ها و مراقبت از پوست

ماسک کره ای برای پوست صورت بهترین روش جوانسازی

 زیبایی پوست صورت خانم ها و اهمیت آن

نتیجه گیری :

زیبایی پوست مو یکی از فاکتور های مهم در شادابی چهره و اعتماد به نفس افراد خواهد بود.  بنابراین همه افراد سعی می کنند در حفظ سلامتی و زیبایی پوست و موی خود تلاش کنند و حتی راه کار های مختلفی را تجربه خواهند کرد.

خواب کافی،  مراقبت صحیح از پوست مو ، استفاده از محصولات مناسب، نوشیدن مایعات کافی، تغذیه سالم و دوری از استرس نکات کلیدی در این زمینه خواهد بود.  اما متاسفانه روند پیری امری اجتناب نا پذیر است و با کاهش کلاژن مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت.

بنابراین در این شرایط بهتر است که برای کند کردن روند پیری از متخصصین زیبایی و با تجربه کمک بگیرید. پس اگر شما شاهد چین و چروک های ظریف، تیرگی یا اسکار بر پوست خود هستید و یا ریزش مو های شما آغاز شده است پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران از تکنیک زیبایی و درمانی مزوتراپی استفاده کنید.‌

در این روش متخصصین ترکیبات و مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را به طور مستقیم در اختیار سلول های پوست و مو قرار می دهند و شما در زمان کوتاهی می توانید نتایج عالی و منحصر به فرد حاصل کنید.  در این تکنیک زیبایی و درمانی سرعت جریان خون افزایش می یابد و رادیکال های آزاد پوست  و همچنین هورمون های جنسی مهار خواهد شد شما عزیزان می‌ توانید مجدداً جوانی و شادابی را تجربه کنید .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین بر اساس شرایط جسمانی و بدنی شما همچنین انتظارات و اهدافتان بهترین خدمات درمانی را ارائه خواهند داد . به دلیل حضور متخصصین با تجربه و حرفه ای در این کلینیک،  استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و تنوع خدمات روز به روز متقاضیان این کلینیک افزایش می یابد.

 هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت متقاضیان و به حداقل رسیدن عوارض و نتایج مطلوب و رضایت بخش می باشد . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بی نظیر کلینیک زیبایی الهیه تهران با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/7h9r

لینک آپارات:https://aparat.com/v/w8PJV

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/7Y4I4dRl

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.