زیبایی صورت خانم ها باید ها و نباید ها و مراقبت از پوست

زیبایی صورت خانم ها باید ها و نباید ها و مراقبت از پوست

زیبایی صورت خانم ها باید ها و نباید ها و مراقبت از پوست

سلامتی و درخشندگی پوست صورت یکی از ارکان مهم زیبایی چهره است که تأثیر چشمگیری در اعتماد به نفس افراد خواهد داشت.  پوست صاف، شفاف و زیبا به مرور زمان دستخوش تغییراتی نا خوشایند خواهد شد که البته این تغییرات نا خواسته و اجتناب نا پذیر هستند که می توان تا حدودی از ایجاد آن ها پیشگیری کرد .

اگر شما راه های موثری را برای مراقبت از پوست صورت خود یاد بگیرید می توانید با دقت  از پوست خود محافظت کنید و تا سالیان طولانی پیری پوست خود را به تعویق بیندازید. به دلیل اهمیت این موضوع ما قصد داریم در طی مطلب پیش رو چند راه موثر برای مراقبت و سلامتی پوست به شما معرفی کنیم . همچنین در ادامه مطلب شما را با یکی از روش های جوان سازی بی نظیر که امروزه طرفداران زیادی دارد آشنا کنیم.

پس اگر شما به زیبایی و شادابی پوست خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

راه های مراقبت از پوست صورت :

در طی مطلب پیشرو مهم ترین راه کارهایی که باید برای حفاظت از پوست صورت خود اعمال کنید را مجدداً مرور کنیم . برخی از شما عزیزان ممکن است با نداشتن اطلاعات در این زمینه پوست صورتتان با مشکلات زیادی مواجه شده است اما نباید این موضوع نگرانی شما را حاصل کند . بلکه ما در طی این مطلب روش های موثری را برای جبران و رفع آسیب های پوستی و مراقبت درست به شما معرفی خواهیم کرد.

  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید

مهمترین موضوع در کاهش مشکلات پوستی و مراقبت از آن قرار نگرفتن در معرض نور خورشید می باشد . نور خورشید تا حد کافی برای پوست مفید است اما اگر به مدت طولانی و بیش از حد در بعد از نور خورشید قرار گیرید با مشکلاتی از قبیل آفتاب‌سوختگی،  پیری زود رس ، سرطان پوست و مشکلات دیگر مواجه خواهید شد.  بنابراین باید از پوست خود مخصوصاً در فصل های گرم سال در برابر پرتو های مضر فرا بنفش مراقبت بیشتری داشته باشید.

برای مراقبت از پوست خود نیاز نیست که از آفتاب فرار کنید یا بترسید بلکه سعی کنید به مدت طولانی در برابر پرتو های خورشید قرار نگیرید و در معرض مستقیم نور آفتاب نباشید. مخصوصاً در ساعات ۱۰ تا ۳ بعد از ظهر که پرتو ی نور خورشید به طور مستقیم به پوست برخورد می کند و شدت بیشتری دارد.

در برخی از نقاط کشور ما میزان تابش نور خورشید به گونه ای است که اگر دست و پای شما در به مدت چند دقیقه در برابر نور خورشید قرار گیرد قطعاً می توانید ویتامین D  بدنتان را تامین کنید.  اگر پوست شما روشن است نیاز نیست که به مدت طولانی در برابر نور خورشید قرار بگیرید.  در این شرایط  که آنقدر زیر نور خورشید نمانید که با قرمز یا صورتی شدن پوست مواجه شوید.

اگر قرار است که به مکانی بروید که برای مدت طولانی  در فضای سر باز و در برابر نور خورشید قرار گرفته باشید حتماً از کلاه استفاده کنید و عینک آفتابی بزنید.  لباس های آستین بلند بپوشید و با استفاده از محصولات مناسب پوست خود را از  نور خورشید محافظت کنید.  استفاده از کرم ضد آفتاب را هرگز فراموش نکنید. در این شرایط باید از ضد آفتاب مناسب با SPF حداقل ۳۰ استفاده کنید.

اگر پوست شما کمی در برابر نور خورشید دچار سوختگی شده است می توانید از ژل آلوئه  ورا استفاده کنید. این ژل تاثیر زیادی در بهبود التهابات پوستی و آفتاب سوختگی خواهد داشت و همچنین در ترمیم و بازسازی پوست کمک کننده خواهد بود.

اگر به خوبی از پوست خود در برابر اشعه های نور خورشید محافظت نکرده باشید مطمئناً در حال حاضر با مشکلات پوستی مواجه هستید.  امروزه راه های مختلفی برای جبران این مشکلات وجود دارد که می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی و تخصصی راه کار های درمانی موثری را برای این مشکلات و حاصل کنید تا بتوانید تا حدودی سلامتی پوست خود را مجدداً به دست بیاورید.

اما به این نکته توجه کنید که راه کار های درمانی جایگزین مناسبی برای راه های مراقبت از پوست نمی باشد و همیشه پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود .  نور خورشید دو تاثیر مخرب بر سطح پوست خواهد داشت که شامل

  • چین و چروک ها

اگرچه نمایان شدن چین و چروک ها بر سطح پوست صورت به دلیل افزایش سن امری طبیعی است اما نور خورشید می‌ تواند مستقیماً روند پیری پوست را سرعت بخشد و شاهد چین و چروک ها بر سطح پوست باشید. مثلاً خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم برای کسانی که از عینک آفتابی استفاده می کنند رایج تر است.

این خطوط در اطراف هر دو چشم نمایان خواهد شد و به دلیل نازک شدن پوست این ناحیه و عدم محافظت  از چشم ها در برابر نور خورشید می باشد. برای بهبود یافتن چین و چروک ها می توانید از روش های درمانی مختلفی از قبیل تزریق ژل و چربی،  تزریق بوتاکس،  میکرو درم آبریژن،  آر اف و هایفوتراپی استفاده کرد.

ملاسما و لک های پوستی دیگر :

با قرار گرفتن دائم در برابر نور خورشید احتمالاً با لک های تیره پوستی و قهوه ‌ای رنگ و کوچک  مواجه خواهید شد این لکه ها بیشتر بر پوست دست و صورت مشاهده می شوند که باید برای پیشگیری  از ایجاد لک ها و مراقبت از پوست جدی باشید . مصرف ضد آفتاب،  پوشیدن لباس های مناسب و قرار گرفتن در سایه راه کار های موثری برای پیشگیری از لک های پوستی خواهد بود و در جهت درمان این نوع آسیب های پوستی متخصصین استفاده از کرم های روشن کننده و لایه بردار ها،  لیزر و میکرو درم آبریژن انجام می شود.

  • شست و شوی صحیح پوست

پوست صورت خود را به صورت منظم شست و شو دهید. اما برای این عمل با ملایمت رفتار کنید با شستن پوست خود می توانید کثیفی ها ، آلودگی ها،  باکتری ها و سایر میکروب هایی که برای پوست مضر هستند را برطرف کنید. البته ، در مقابل نیز شست و شوی بیش از حد و سابیدن پوست می تواند به پوست شما آسیب زیادی وارد کند.  فراموش نکنید که در هنگام شست و شو هدف از بین بردن کثیفی ها است نه این که بخواهید لایه برداری پوست انجام دهید.

برای شست و شو از شوینده های ملایم یا هایپوآلرژنیک استفاده کنید.

 از شست شوی پوست با آب داغ خودداری کنید و برای شست و شو از لیف و کیسه های زبر استفاده نکنید.

 گل انداختن و قرمز کردن پوست با استفاده از سابیدن پوست  نشانه تمیزی نیست بلکه پوستتان را دچار التهاب و آسیب شدید خواهد کرد. موارد ذکر شده باعث می شود که پوست شما خشک شود و چربی پوستتان را برای همیشه از دست دهید.

اگر چربی های طبیعی پوست خود را به طور کامل از بین ببرید پوستتان در خطر التهاب،  خشکی و انواع بیماری ها خواهد بود.

 زمانی که پوست خود را می خواهید خشک کنید از کشیدن حوله بر سطح پوست خودداری کنید و با ضربه های کوچک و آرام پوستتان را خشک کنید .

استفاده از اسکراب ها و لایه بردار های ملایم به صورت هفتگی،  اگزفولیاسیون از بین بردن سلول های مرده و لایه های شاخی بسیار موثر خواهد بود و می تواند در پیشگیری از ایجاد چین و چروک های صورت به شما کمک کند.

به طور کلی اگر پوست خود را به صورت منظم بشویید و لایه برداری پوست در فواصل معین انجام شود نیازی به روش های کلینیکی دیگر نخواهید داشت. اما اگر می خواهید به نتایج بهتری دست یابید و احساس می کنید که بوستتان شفافیت خود را از دست داده است و شرایط لایه برداری پوست را ندارید.

توصیه می کنیم که برای پاک سازی پوست کلینیک کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید تا متخصصین با استفاده از راه کار های درمانی موثر پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه دهند. متخصصین در کلینیک زیبایی الهیه تهران پاک سازی و لایه برداری پوست شما را در چند مرحله انجام خواهند داد که عبارتند از   :

۱.  شست و شوی پوست با استفاده از شوینده های مناسب و سازگار با پوست

۲.  اگزو فولاسیون با روش های مناسب پوست شما به صورت شیمیایی و فیزیکی

۳.  استفاده از لایه بردار های قوی نسبت به پوست شما

۴.  آبرسانی عمیق و موثر با استفاده از سرم های آب رسان

۵.  بخور و روش های دیگر

۶. ارائه ماساژ های حرفه ای

۷.  برای بهبود یافتن خون‌رسانی و کلاژن سازی در پوست

۸.  استفاده از ماسک های مناسب از قبیل ماسک،  لیفتینگ،  روشن کننده و آب رسان ها

  • استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی را کنار بگذارید.

یکی از مهم ترین راه های مراقبت از پوست صورت متوقف کردن مصرف دخانیات و پرهیز از مصرف مشروبات الکلی می باشد. قطعاً شما در مورد ضرر های این دو بر بدن اطلاعاتی حاصل کرده اید. پس بهتر است که در این بخش از مطلب سری به اثرات مخرب آن بر پوست بزنید.

مصرف سیگار و قلیان می‌ تواند آسیب زیادی به پوست وارد کند و با مشکلاتی از قبیل لکه های زرد ، چین و چروک ها و علائم دیگر پیری مواجه خواهید شد. این دو عامل باعث می شود که میزان اکسیژن و خونرسانی در پوست کاهش یابد.

از ضرر های دیگر مصرف الکل گودی زیر چشم افتادگی پوست و پف بالا و پایین چشم می باشد . که به دلیل مصرف بیش از حد نوشیدنی های الکلی حاصل می شود. همچنین با مصرف الکل بدن با کم آبی مواجه می شود.

برخی از مشکلاتی که به دلیل مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی ایجاد می شود شامل ایجاد خطوط عمودی در بالای لب که به خطوط سیگاری شناخته می شوند که این مشکلات را می توان پس از ترک سیگار با کمک تزریق فیلر از بین برد . گودی و فرو رفتگی گونه ها که با تزریق چربی و ژل امکان پذیر می باشد . درمان پف و سیاهی زیر چشم نیز با عمل بلفاروپلاستی قابل درمان خواهد بود. در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع عمل های زیبایی چشم به صورت جراحی و غیر جراحی ارائه می شود.

  • مراقبت از پوست با پیشگیری از کم آبی

کم آبی بدن یکی از ناخوشایند ترین رویداد هایی است که برای پوست اتفاق می افتد. اول از این که باید بدانید پوست خشک با پوست کم آب متفاوت است . پوست خشک نوعی پوست است  اما کم آبی نوعی آسیب پوستی است که عوامل مختلفی باعث کم آبی بدن می شود .

همه پوست ها (خشک، چرب ، معمولی یا حساس) ممکن است با کم آبی مواجه شود.  پوستی که رطوبت آن به خوبی تامین شود پیری آن به تعویق می افتد و شاداب و درخشان به نظر می‌ رسد و همچنین دمای بدن را تنظیم خواهد کرد. و در برابر پرتو های مضر نور خورشید مقاوم تر خواهد بود.

 در بین راه کار های موثر در جهت حفاظت از پوست تامین رطوبت پوست و مرطوب نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد.

مهم ترین موضوع در مورد آن،  این است که رطوبت پوست خود را از داخل بدن تامین کنید.  برای تامین رطوبت و هیدراته نگه داشتن پوست باید میزان مایعات و آب بدن خود را افزایش دهید و به اندازه کافی آب بنوشید .در مورد نوشیدن مایعات باید نکاتی را در نظر بگیرید. متخصصین توصیه می کنند که روزی حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.

زمانی که هوا گرم است و می خواهید زمان طولانی در بیرون از خانه وقت بگذرانید و یا فعالیت های زیادی دارید مصرف مایعات خود را افزایش دهید. نوشیدنی های کافئین دار از قبیل چای قهوه ،  انرژی زا و نوشابه های گاز دار نمی تواند آب مورد نیاز بدن شما را تامین کند و این نوشیدنی ها خاصیت ادرار آوری دارند . پس در نتیجه نمی‌ توان با مصرف این نوشیدنی ها آب مورد نیاز خود را تامین کنید و بدن با کم آبی مواجه خواهد شد .

مصرف آب میوه آب سبزیجات تازه یکی از بهترین انتخاب ها در این زمینه خواهد بود. زیرا دارای انواع ویتامین ها،  مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها خواهند بود که برای پوست و بدن بسیار مفید می باشد.

قدم دیگری که باید برای پیشگیری  از دست رفتن رطوبت پوست اعمال کنید این است که پوست ما دائماً به طور طبیعی به ترشح سبوم می پردازد تا بتوانند از تبخیر آب و از دست رفتن رطوبت پوست جلوگیری کند .اما همیشه این موضوع مفید نیست بلکه افرادی که پوست خشکی دارند  فعالیت غدد سبوم کم است .

بنابراین در فصل های سرد سال زمانی که رطوبت هوا کم می شود و در نتیجه چربی های طبیعی پوست آن ها برای پیشگیری از آسیب های محیطی موفق نخواهد بود . در برخی مواقع پوست به اندازه مورد نیاز سبوم ترشح می کند و ما نمی توانیم آن را از بین ببریم. شست و شوی نا درست پوست،  سابیدن پوست و لایه برداری غیر اصولی و موارد دیگر سبب عدم حفظ رطوبت پوست خواهد شد.  بنابراین برای حفظ رطوبت باید مراقبت های زیر را در نظر بگیرید.

به جای حمام آب داغ از آب ولرم استفاده کنید.

اگر پوست شما چرب است با استفاده از یک شوینده ملایم پوست خود را شست و شو دهید.

 بهتر است برای حفظ رطوبت از آب رسان های مناسب استفاده کنید و محصولاتی استفاده کنید که فاقد روغن باشد.

 استفاده از کرم های ضد افتاب فاقد چربی نیز یکی از گزینه های موثر خواهد بود و به جای انواع کرم ها لوسیون ها را جایگزین کنید زیرا چربی کمتر و آب بیشتری دارد.

اگر پوستی خشک دارید استفاده از شوینده های آب رسان را استفاده کنید که دارای مرطوب کننده باشد.

 استفاده از مرطوب کننده هایی که روغن آن ها نسبت به لوسیون ها و کرم ها بیشتر است گزینه بهتری خواهد بود. همچنین از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که برای پوست های خشک ساخته شده اند . به یاد داشته باشید که این محصولات نباید بسیار خشک و نباید بیش از حد چرب باشد تا از ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری کنید.

اگر پوستی معمولی دارید استفاده از شوینده های ملایم،  ضد آفتاب معمولی،  کرم آب رسان معمولی اما با کیفیت را خریداری کنید.

پوست هایی که حساس هستند به مراقبت بیشتری نیاز دارند. پس اگر پوست شما حساس است برای استفاده از محصولات مناسب و مراقبت از پوست با متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید تا بتوانید سلامتی و زیبایی پوست خود را برای همیشه حفظ کنید.

زیبایی صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-زیبایی صورت

استفاده از راه کار های کلینیکی موثر برای جوانسازی پوست :

همان طور که می دانید با افزایش سن و عدم مراقبت از پوست  کم کم نشانه های پیری مانند چین و چروک‌ ها و خطوط بر سطح پوست نمایان می شود و دیگر راه کار ها و مراقبت هایی که انجام می دهید تاثیری بر درمان آن ها نخواهد داشت.  با این روش ها فقط می توانید از عمیق شدن چین و چروک ها جلوگیری کنید .

بنابراین بهتر است که به فکر راهی موثر برای جوان سازی پوست خود باشید. هایفو تراپی یکی از روش های مدرن و پیشرفته امروزی است که می تواند با از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت علائم پیری چهره را از بین ببرد و با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست روند پیری پوست را به تاخیر می‌ اندازد.

این فرایند زیبایی و درمانی بدون هیچ تزریق،  برش و بخیه ای بر سطح پوست  انجام می شود و بدون دغدغه و استرس می توانید پوست خود را به روز های جوانی باز گردانید. به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه در مورد این فرایند زیبایی و مراقبتی بیشتر توضیحاتی برای شما ارائه دهیم.

مراحل انجام هایفو تراپی :

قبل از این که توضیحاتی در مورد چگونگی انجام هایفو تراپی در جهت مراقبت از پوست و درمان چین و چروک ها ارائه دهیم بهتر است برای درک بهتر این مطلب در مورد عملکرد و مکانیسم این فرایند اطلاعاتی حاصل کنید.

 فرایند زیبایی هایفو تراپی با استفاده از امواج پر قدرت فرا صوت اولتراسوند انجام می شود.  پرتو ها با پالس های کوتاه به لایه‌ های سطحی پوست عبور کرده و لایه های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می دهد.

 با گرم کردن لایه های زیرین پوست در حدود ۸۰ درجه،  تخریب سلولی اتفاق می افتد و این تخریب انتخابی پوست را برای تولید کلاژن و الاستین تحریک خواهد کرد. در نتیجه به مرور زمان عضلات و لایه های زیرین پوست کشیده و سفت خواهد شد و نتایجی در حد ریسک با جراحی به همراه خواهد داشت. متخصصین مراحل درمان هایفو تراپی را با بی حسی موضعی آغاز می کنند .برای انجام این عمل از ژل  مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می کنند این ژل  در هنگام سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

  سپس دستگاه هایفو بر سطح پوست قرار گرفته تا پالس ها با طول موج معین به لایه های زیرین پوست نفوذ کند . متخصصین توسط نمایشگر دستگاه طول موج پالس ها را کنترل و تنظیم خواهند کرد . این فرایند زیبایی بر حسب میزان آسیب های پوستی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از پایان این زمان متقاضیان می‌ توانند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.

مزایا و کاربرد های هایفو تراپی :

هایفو تراپی یکی از روش های موثر برای مراقبت از پوست می باشد زیرا در این روش پس از سن ۲۵ تا ۳۰ سالگی از ایجاد چین و چروک ها و عمیق شدن آن ها جلوگیری خواهد کرد.  پس از این رده سنی تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می یابد و با فرایند هایفو مجدداً میزان این  دو پروتئین ضروری و مهم افزایش خواهد یافت و پوست به روز های جوانی و شادابی خود باز می ‌گردد.

فرایند هایفو تراپی بدون نیاز به تزریق،  تیغ جراحی و بیهوشی انجام خواهد شد و متقاضیان می توانند بدون پشت سر گذاشتن دوره نقاهت فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

 عوارض ناشی از هایفو تراپی نسبت به روش های دیگر مانند لیفت با جراحی و یا تکنیک هایی مانند لیزر عوارض کمتری دارد . هزینه هایفو تراپی نسبت به عمل های جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود و در فاصله کمی می توانید مشاهده نتایج بی نظیر ان باشید.

کاربرد ها :

  • درمان چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت،  گردن و دکلته
  • درمان افتادگی و شلی پوست در بخش های مختلف صورت و بدن
  • از بین بردن غبغب
  • برطرف کردن چربی های اضافه
  • جوان سازی پوست
  • بستن منافذ باز پوست
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست
  • زاویه سازی صورت
  • لیفت گونه ها

بهترین کاندیدای هایفو تراپی چه کسانی هستند ؟

در صورت عدم مراقبت از پوست به شکل صحیح و درست و نمایان شدن علائم پیری بر چهره باید به فکر راه کاری موثر در جهت جوان سازی پوست باشید که بدون شک هایفو تراپی بهترین گزینه خواهد بود.

 کسانی که نمی خواهند برای جوان سازی پوست  از عمل های جراحی و یا روش های تزریقی استفاده کنند. فرایند هایفو تراپی گزینه مناسبی خواهد بود.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه خدمات درمانی شرایط جسمانی افراد را مورد بررسی قرار می دهند و بهترین راه کار درمانی را ارائه خواهند داد.  هایفو تراپی برای کسانی که با مشکلات پوست از قبیله جوش ها و آکنه های فعال،  زخم و عفونت مواجه هستند قابل انجام نخواهد بود.

 کسانی که در سه ماهه اخیر روش های دیگر جوان سازی مانند تزریق ژل،  چربی و بوتاکس را انجام داده اند باید تا مدت ها برای انجام هایفو صبر کنند.  متخصصین در جلسه مشاور توضیحاتی در این زمینه را برای شما ارائه خواهند داد.

 کسانی که درگیر بیماری های خاص هستند کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نخواهند بود.

 خانم های باردار و شیرده نیز برای انجام هایفوتراپی باید این دوران را پشت سر بگذارند.

عوارض هایفوتراپی چیست ؟

در بخش های قبلی مطلب شما را با انواع راه های موثر مراقبت از پوست آشنا کردیم در صورت عدم رعایت این نکات با مشاهده علائم پیری به فکر راهی موثر برای جوان سازی پوست خواهید بود. هایفوتراپی جزء روش های ایمن و بی خطر است و مراحل انجام آن بدون تیغ جراحی و بی هوشی طی خواهد شد .

همچنین هیچ تزریقی بر سطح پوست انجام نمی شود و شما با واکنش های حساسیت زا مواجه نخواهید بود.  پس از انجام هایفو تراپی با کمی قرمزی ، تورم و سوزش پوست مواجه می شوید که البته در مدت زمان کوتاهی بر طرف خواهد شد در صورتی که پس از لیفت با جراحی مشکلات زیادی از قبیل زخم،  جای زخم و خونریزی، عفونت و مشکلات دیگر مواجه خواهد شد و باید دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود. زیبا جویان عزیز با حداقل عوارض می‌ توانند نتایج عالی حاصل کنند.  هدف متخصصین در این کلینیک جلب رضایت متقاضیان و نتایج تاثیر گذار و عالی خواهد بود.

هزینه هایفوتراپی چقدر است ؟

هایفوتراپی جزء  روش های غیر جراحی است بنابراین شما هزینه‌ ای برای بستری شدن و اتاق عمل پرداخت نخواهید کرد . در این روش عوامل مختلفی هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل میزان آسیب های پوستی،  مهارت و تخصص پزشک،  وسایل و تجهیزات مورد استفاده،  تعداد جلسات هایفوتراپی و موقعیت جغرافیایی کلینیک خواهد بود. فرآیند هایفو از روش های زیبایی و مراقبت از پوست می باشد .

بنابراین تحت پوشش هیچ کدام از بیمه ها قرار ندارد و همه هزینه ها بر عهده متقاضیان خواهد بود . به دلیل نوسانات ارزی و بازاری نمی توان هزینه قطعی   اعلام کرد . اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید .مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های  قبل از هایفو تراپی :

متخصصین در جلسات مشاوره توضیحات کاملی در مورد چگونگی مراقبت از پوست قبل و بعد از هایفو تراپی ارائه خواهند داد تا شما بتوانید نتایج بهتری از درمان حاصل کنید.

 مهم ترین مراقبت هایی که باید اعمال شود به شرح زیر خواهد بود .

هنگامی که به کلینیک مراجعه می کنید پوست خود را از هر نوع آلودگی و  آرایش پاکسازی کنید و حتی از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

 اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.

 از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون بپرهیزید .

از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

 سعی کنید قبل از آغاز جلسات هایفو تراپی با نوشیدن مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید.

 اگر بر ناحیه درمان زخم،  تبخال یا مشکلات پوستی دیگر دارید به پزشک اطلاع دهید.

 فرایند هایفو تراپی را به روز های پس از قاعدگی موکول کنید.  زیرا در هنگام پریود ی میزان درد افزایش می یابد و هورمون ها و اعصاب بدن حساس تر هستند .

اگر در سه ماهه اخیر روش های دیگر جوان سازی مانند تزریق ژل و بوتاکس و چربی را انجام داده اید. فرایند هایفو تراپی را به زمان دیگری موکول کنید . در این زمینه می توانید با پزشک خود مشورت کنید.

 اگر دندان فلزی یا ایمپلنت دارید پزشک خود را مطلع کنید.

زیبایی صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-زیبایی صورت

مراقبت های پس از هایفو تراپی :

پس از انجام هایفو تراپی باید مراقبت از پوست به خوبی انجام شود .

از خاراندن،  لمس کردن، ماساژ دادن و فشار دادن پوست خودداری کنید.

 در معرض هوای گرم و سرد قرار نگیرید .

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید و حتما از ضد آفتاب ، کرم های مرطوب کننده و آب رسان استفاده کنید.

 تا سه روز از آرایش کردن خود داری کنید.

 تا سه روز از رفتن به سونا،  استخر،  جکوزی و حمام داغ بپرهیزید.

 هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید.

 تا ۳ روز از انجام فعالیت های شدید بدنی خود داری کنید.

اثرات و نتایج :

راه های مراقبت از پوست در حفظ زیبایی و درخشندگی پوست اهمیت بالایی دارد که باید با دقت بالایی انجام شود. اگر این مراقبت ها به خوبی انجام نشود شاهد علائم پیری زود رس در چهره خواهید بود و  سر و کله چین و چروک‌ ها و خطوط پیدا می شود .

در این شرایط باید به فکر راه کار درمانی موثر برای کشیدگی و لیفت پوست خود باشید. امروزه در کلینیک های زیبایی روش های مختلفی برای زیبایی پوست ارائه می شود که ما در طی این مطلب در مورد فرایند زیبایی هایفو تراپی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم. اما قبل از این که در مورد نتایج آن صحبت کنیم باید بدانید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس باید در سنین جوانی از پوست خود مراقبت کنید تا بتوانید روند پیری پوست را به تاخیر بیندازید.

فرایند هایفو تراپی جزء روش های غیر جراحی و تاثیر گذار خواهد بود و  پس از انجام هایفو شاهد سفت شدن پوست خود خواهید بود. اما،  این فرآیند به مرور زمان نتایج آن قابل مشاهده می باشد و پس از سه ماه به نتایج قطعی دست می یابید.

 طی تحقیقات و نتایج حاصل شده همه کسانی که فرایند هایفو تراپی را انجام داده اند پس از سه ماه از نتایج آن رضایت کامل داشته اند.  روش های مناسب و ماندگار است و در حدود ۳ تا ۵ سال دوام دارد. البته ، با اعمال مراقبت های پوست می توانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

عوامل مختلفی مانند سن مراجعه کنند گان،  شرایط پوستی،  اعمال مراقبت ها،  تغذیه مناسب،  نوشیدن مایعات،  پرهیز از نور خورشید و موارد مراقبتی دیگر می تواند ماندگاری آن را افزایش دهد.  دستگاه هایفو به گونه ای طراحی شده است که لایه های زیرین و عمیق پوست را تحت تاثیر قرار می دهد اما به بافت ها و لایه های مجاور آن آسیبی وارد نخواهد کرد.

بنابراین این روش به طور کاملا ایمن و حرفه ای پوست را جوان سازی می کند.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران هایفو تراپی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود . کارتریج های این دستگاه آمریکایی هستند و با تکنولوژی به روز دنیا خدمات برای شما ارائه خواهد شد.

دوره نقاهت پس از هایفوتراپی چقدر است ؟

هایفوتراپی جزء روش های غیر جراحی است که پس از انجام آن نیاز به استراحت در منزل نمی باشد و متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند. البته ، باید مراقبت از پوست به بهترین نحو انجام شود متخصصین توصیه می‌ کنند در دوره بهبودی به هیچ وجه از کمپرس سرد استفاده نکنید زیرا تاثیرات درمان را کاهش می دهد .

تورم و قرمزی ایجاد شده بر سطح پوست در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود. در حین انجام هایفو تراپی احساسی شبیه سوزن سوزن شدن و داغی پوست خواهید داشت که جای نگرانی ندارد و می توان با مصرف مسکن و دارو های ضد التهابی شدت آن را کنترل کرد.  برای حفظ سلامتی و شادابی پوست خود باید راه کار های مراقبتی را به خوبی انجام دهید تا بتوانید از نتایج بی نظیر این فرایند لذت ببرید.

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است ؟

مراقبت از پوست با هایفو تراپی در طی دو تا سه جلسه انجام می‌ شود.  البته،  تعداد جلسات بر اساس شرایط پوستی،  سن افراد و میزان آسیب های پوستی تعیین می شود.  متخصصین در سال‌ های اولیه توصیه می کنند در سه جلسه درمان شرکت کنید.

البته ، کسانی که میزان چین و چروک های آن ها خفیف است در یک جلسه می توانند زیبایی و شادابی را به پوست خود باز گردانند.  برای پوست هایی که به اندازه متوسط یا بیشتر با این مشکلات مواجه هستند جلسات بیشتری که در نظر گرفته می شود. متخصصین برای کسب نتایج مطلوب و ماندگار کردن تاثیرات درمان حضور در جلسات سالیانه را توصیه می کنند تا شما بتوانید تا سالیان طولانی جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا

 هزینه و قیمت هایفوتراپی در تهران و سایر استان ها

نتیجه گیری :

همه ما می دانیم که چقدر موضوع مراقبت از پوست مهم و ضروری است و با مراقبت از آن می توانید زیبایی و شادابی پوست راخود را حفظ کنید همچنین از علائم و نشانه های پیری پوست جلوگیری کنید . امروزه روش های مراقبتی و روتین های زیادی وجود دارد که شما بتوانید بدون آسیب به پوست خود نتایج عالی حاصل کنید. قبل از این که بخواهید روش های مراقبتی و روتین های روزانه را به کار بگیرید باید ابتدا با جنس پوست خود آشنا باشید .انواع پوست ها شامل • خشک

  • معمولی
  • چرب
  • مختلط
  • حساس

می باشد که البته نوع پوست عاملی ژنتیکی دارد و قابل تغییر نخواهد بود.

 هر یک از انواع پوست ها به مراقبت خاصی نیاز دارند مثلاً پوست های خشک بیشتر مستعد چین و چروک و خطوط خواهند بود و باید آب رسانی بیشتر انجام شود و رطوبت پوست حفظ شود یا پوست های چرب باید دائماً از انواع آلودگی ها و سبوم پاک سازی شود .

پس باید به طور موثری برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست خود اقدام کنید. امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی و شادابی پوست در کلینیک های زیبایی ارائه می شود . در طی این مطلب ما شما را با روش هایفوتراپی آشنا کردیم در این روش بدون ایجاد هیچ برش و بخیه ای پوست شما مجددا جوانی و شادابی خود را حاصل می کند اما نمی توان گفت که تنها روش های درمانی کافیست بلکه اگر شما بهترین روش ها را نیز استفاده کنید و مراقبت خوبی از پوست خود نداشته باشید قطعاً نمی توانید به نتایج عالی و مد نظر خود دست یابید .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین ما توضیحات کاملی برای شما در این زمینه ارائه خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و مشاوران ما برای دریافت وقت حضوری تماس حاصل فرمایید  و از خدمات بی نظیر ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهره مند شوید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/ble0

لینک آپارات: https://aparat.com/v/ga7Fr

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/rhy7icLk

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.