راهکار های خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک

راهکار های خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک
محتوا پنهان
1 راهکار های خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک
1.1 مزایای روش های خانگی برای لیفت صورت

راهکار های خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک

با پا به سن گذاشتن افراد،  بافت ها و چربی های زیر پوست کم کم تحلیل می روند و افتادگی پوست شروع می شود. این مشکل به دلیل کم شدن دو پروتئین مهم مانند الاستین و کلاژن اتفاق می افتاد که به افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک ها و از دست رفتن خاصیت کششی پوست منجر می شود .‌افتادگی پوست در همه نواحی بدن ایجاد می‌ شود. خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای پیشگیری از افتادگی پوست وجود دارد که در این مطلب به بررسی چند روش می پردازیم.

افراد زیادی قبل از این که روش های کلینیکی را تجربه کنند سعی می‌ کنند به روش های خانگی برای پرداخت هزینه کمتر و عوارض خفیف تر بپردازند. روش های خانگی فقط شامل استفاده از انواع ماسک های طبیعی نیست و برخی از حرکات ورزشی که برای چهره و بدن انجام می دهید و از وجود این مشکل پیشگیری می کند. همچنین مصرف برخی از ماسک های خانگی با حساسیت پوستی همراه است. پس نمی توان گفت که این روش های خانگی نیز میزان عوارض آن  ها صفر درصد است.

بدون شک  روش های خانگی نسبت به روش های کلینیکی خطرات کمتری به همراه دارد. بنابراین متقاضیان آن بیشتر است اگرچه این روش ها در جهت درمان افتادگی پوست تاثیر چندانی ندارد و در جهت پیشگیری موثر خواهد و سلامتی پوست را حفظ می  کند.  افرادی هستند که با ماسک های خانگی آشنایی ندارند بنابراین ما در طی این مقاله چند نوع ماسک مو سر و صورت را به شما معرفی خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

مزایای روش های خانگی برای لیفت صورت

روش های خانگی شامل انجام برخی حرکات ورزشی و استفاده از ماسک ها می باشد. تاکنون پیش نیامده است که کسی از این روش ها دچار آسیب و عوارض شده باشد که البته برخی عوارض جزئی نیز بسیار موقتی و زودگذر است به همین دلیل روش های خانگی قابل اعتماد تر می باشد.   برخی از ماسک های طبیعی  حساسیت زا هستند.  گوجه‌فرنگی جزء این گیاهان است که باید قبل از استفاده از آ نها میزان حساسیت پوستی خود را بسنجید. اگرچه این حساسیت ها بسیار خفیف و زودگذر می باشند.

یکی از مزیت های قابل توجه دیگر راهکار های خانگی هزینه ای کم آن نسبت به روشهای کلینیکی میباشد در ماسکهای خانگی معمولاً از موادی استفاده میکنیم که در هر خانه ای وجود دارد و نیاز نیست هزینه ای برای آن پرداخت کنیم

ماسک های خانگی در جهت جلوگیری از افتادگی پوست و آسیب های پوستی انجام می شود و در حفظ سلامتی و زیبایی پوست بسیار موثر می باشد ا. گر شما به طور مداوم از این روش ها استفاده کنید می توانید روند پیری پوست را کاهش دهید و پوست تان را همواره شاداب و جوان نگه دارید.

درمان افتادگی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان افتادگی پوست صورت

استفاده از روغن های طبیعی برای جلوگیری از افتادگی پوست

یکی از راهکارهای موثر و پرطرفدار در جهت درمان افتادگی پوست ماساژ دادن پوست با روغن های طبیعی می باشد البته انتخاب روغن مرغوب میزان اثرگذاری آن را افزایش می دهد همچنین باید با چگونگی انجام ماساژ آشنا باشید در هنگام ماساژ دادن  باید از فشار دادن پوست خودداری کنید و حرکات انگشت توری انجام شود که سبب ایجاد چروک در سطح پوست نشود اگر شما روش صحیح ماساژ دادن را به خوبی یاد نگیرید و یا از روغن های با کیفیت استفاده نکنید میزان افتادگی چین و چروکهای سطح پوست افزایش می یابد

ادامه مطلب ما بهترین روغن های طبیعی و مناسب پوست را به شما معرفی خواهیم کرد

روغن زیتون

یکی از روغن هایی که در جهت حفظ نرمی و لطافت پوست مورد استفاده قرار می گیرد روغن زیتون است .که به همراه نرمی پوست،   سبب سفت شدن بافت‌ های پوستی می‌ شود و از ایجاد چین و چروک ها و شل شدگی پوست پیشگیری می کند .‌روغن زیتون سرشار از ویتامین E و A  می باشد که دو ویتامین مهم برای جوانسازی پوست است.‌ .همچنین آنتی اکسیدانی که در این روغن وجود دارد سبب فعال شدن سلول های پوستی خواهد شد و روند پیری را کند تر می‌ کند.‌ بهتر است قبل از استفاده از روغن زیتون مقداری آن را گرم کنید و پوست تان را با حرکات دایره ای انگشتان ماساژ دهید.  بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید و به پوست فرصت دهید تا این روغن را جذب کند.

روغن نارگیل

آنتی اکسیدان هایی که در روغن نارگیل وجود دارد با رادیکال‌های آزاد پوست مبارزه می کند.  این روغن با مهار کردن رادیکال ها ، سبب پاکسازی پوست خواهد شد و فعالیت سلول‌های پوستی را افزایش می دهد. بنابراین از افتادگی و شلی پوست در نواحی مختلف بدن پیشگیری خواهد کرد .‌برای تاثیر پذیری پوست بهتر است روغن نارگیل را قبل از خواب ۱۰ دقیقه بر سطح پوست ماساژ دهید. بهترین نوع ماساژ دادن حرکات دایره ای به سمت بالا می باشد.

روغن ویتامین E

پوست برای حفظ شادابی و جوانی به مواد مغذی نیاز دارد. که می‌ توان پوست را با کمک ویتامین E تغذیه و تقویت کرد. با استفاده از این روغن می توانید سلول ها و بافت های عمیق پوست را تحریک کنید و سلامتی پوست خود را تضمین کنید. این عمل سبب درخشندگی و سفیدی پوست می شود همچنین با خنثی کردن رادیکال‌ های آزاد پوست روند پیری را کند می‌کند .‌این روغن را  می توانید به راحتی از داروخانه ها تهیه کنید و  برای  پوست  صورت استفاده کنید. .۱۰ تا ۱۵ دقیقه پوست تان را با روغن ماساژ دهید و روز بعد پوست را بشویید.

روغن آرگان

روغن آرگان جز روغن های پرخاصیت و طبیعی است که برای سلامتی پوست و مو بسیار موثر می باشد. این روغن سبب افزایش خاصیت انعطاف پذیری پوست خواهد شد و افتادگی و شلی پوست را رفع می کند. بهتر است این روغن را به طور روزانه چندین بار استفاده کنید و پس از چند ماه می توانید نتایج آن را به خوبی مشاهده کنید.  همراه با روغن آرگان باید از لوسیون های مرطوب کننده استفاده کنید تا میزان رطوبت پوستتان حفظ شود و یا به صورت ترکیبی آن را مصرف کنید..

روغن بادام

روغن بادام سرشار از ویتامین E می‌باشد. که خاصیت جوان کنندگی پوست را به همراه دارد . همچنین سبب افزایش حالت ارتجاعی پوست خواهد شد. روغن بادام با حفظ رطوبت پوست از خشکی پوست پیشگیری می کند .همچنین از  تحلیل رفتن بافت های پوست خودداری می کند.  این روغن برای قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد و جزء روش های درمانی موثر و عالی خواهد بود .‌معمولاً برای رفع افتادگی پلک و یا پیشگیری از آن روغن بادام را به نوک انگشتان خود بمالید و به آرامی ناحیه مورد نظر را ماساژ دهید. ماساژ ها باید به سمت بالا و بیرون چشم انجام شود تا بتوانید از ایجاد چین و چروک در این ناحیه پیشگیری کنید.

آشنایی با انواع ماسک های درمانی برای رفع افتادگی پوست

ماساژ درمانی از مواد غذایی مناسب و دارو های گیاهی تهیه می شود و تهیه کردن آن ها به راحتی صورت می گیرد . بنابراین می توان در هر سنی از این ماسک ها استفاده کرد و سلامتی پوست خود را حفظ کرد.  در ادامه مطلب شما را با چند نمونه از ماسک های درمانی آشنا می کنیم.

ماسک سفیده تخم مرغ

یکی از خاصیت های مهم سفیده تخم مرغ حالت سفتی و جمع شدگی پوست می باشد .‌شاید تا کنون با مالیده شدن سفیده تخم مرغ با پوست دست تا متوجه تاثیرات آن شده باشید. این ویژگی سفیده تخم مرغ قابل اهمیت است و استفاده مداوم از آن از ایجاد پیری چین و چروک ها و شلی پوست پیشگیری می کند .استفاده از زرده تخم مرغ تاثیری بر جوانسازی پوست نخواهد داشت.

مزایای ماسک سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ حاوی  پروتئین است و می تواند سلول های پوستی را تقویت و تغذیه کند. این ماده غذایی میزان کلاژن سازی را در پوست سرعت می بخشد و همچنین عنصر به نام هیدرولیپید در سفیده تخم مرغ وجود دارد که  حالت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و از شلی و افتادگی پوست پیشگیری خواهد کرد.

مراحل تهیه ماسک سفیده تخم مرغ

برای تهیه کردن ماسک سفیده تخم مرغ دو عدد تخم مرغ نیاز دارید. سفیده تخم مرغ را آنقدر هم بزنید تا به حالت فوم تبدیل شود. سپس آن را در نواحی مورد نظر پوست بمالید  و پس از ۲۰ دقیقه آن را با آب ولرم بشویید .‌ برای این که تاثیرات سفیده تخم مرغ را افزایش دهید می توانید ماسک را با مقداری ماست مخلوط کنید تا تاثیر بیشتری بر پوست داشته باشد. مصرف این ماسک هفته ای دو روز توصیه می شود.

ماسک عسل عسل خاصیت های زیادی دارد و به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته می شود استفاده از ماسک عسل و به جوانی و شادابی چهره خواهد شد عسل ماده ای است که هم از نظر خوراکی و هم به صورت استفاده از ماسک خاصیت های زیادی دارد از ایجاد افتادگی و شلی پوست پیشگیری می‌کند

مزایای ماسک عسل

آنتی اکسیدان هایی که در عسل وجود دارد از تجمع باکتری ها و آلودگی ها بر سطح پوست پیشگیری می کند  و باعث می‌شود که روزنه های پوست پاکسازی و تمیز شوند .‌با افزایش اکسیژن  سلول های پوست میزان فعالیت آن ها افزایش می‌ یابد. بنابراین سبب افزایش تولید کلاژن و الاستین خواهد شد و از افتادگی و شلی پوست پیشگیری می‌ کند.

مراحل تهیه ماسک عسل

عسل را نمی‌توان به تنهایی بر سطح پوست بمالید و باید با مواد دیگر ترکیب شود. با استفاده از ماسک عسل بر سطح پوست به مدت چند دقیقه،  از ایجاد علائم پیری در سطح پوست خود پیشگیری کنید .بهتر است عسل  را با مقداری آب لیموی تازه و روغن زیتون مخلوط کنید و روزی دوبار در سطح پوست بمالید. هر بار استفاده از این ماسک ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. همچنین ترکیب عسل با دارچین برای درمان افتادگی های خفیف پوست بسیار موثر می باشد.

ماسک لیمو

ماسک لیمو را می توان به عنوان پزشک پوست معرفی کرد. این میوه خواص بی نظیری دارد و سبب از بین بردن چین و چروک های سطحی  پوست می شود. همچنین این ماده در جهت درمان آسیب های پوستی  قسمت های حساسیت پوست مانند اطراف دهان و پلک ها مفید می باشد. و پس از مصرف آن می توانید تاثیرات آن را بر سطح پوست متوجه شوید.

مزایای ماسک لیمو

لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین C است و ویتامین های مورد نیاز پوست را تامین می کند. علاوه بر آن سبب استحکام و حفظ قابلیت ارتجاعی پوست خواهد شد.  با استفاده از ماسک لیمو می‌توانید از ایجاد علائم پیری در چهره پیشگیری کنید و سلول‌ های پوستی خود را در جهت شادابی و جوانی پوست تقویت کنید.

درمان افتادگی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان افتادگی پوست صورت

مراحل تهیه ماسک لیمو

برای تهیه ماسک لیمو نیاز به وسایل خاصی نیست. بهتر است پس از شست و شوی پوست چند قطره از لیمو را بر سطح پوستتان بمالید و پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه پوستتان را با آب خنک بشویید . انجام این عمل روزی ۲ تا ۳ بار موثر می باشد و سبب حفظ رطوبت پوست خواهد شد .همچنین از ایجاد آسیب های پوستی مانند آکنه، اگزما و جوش پیشگیری می کند.

اگر بر سطح پوستتان زخم باز ناشی از جوش دارید. از مالیدن لیمو بر سطح پوست  به طور مستقیم خودداری کنید .زیرا سبب سوزش پوست خواهد شد. در این شرایط شما باید آب لیمو را با مقداری آب ترکیب کنید و پوستتان را با آن بشویید و اجازه دهید تا پوستتان خود به خود خشک شود .‌این عمل میزان رطوبت پوست شما را افزایش می دهد.

ماسک خیار

ماسک خیار یکی از قدیمی ترین روش های خانگی خانم ها و آقایان بوده است . با استفاده از حلقه های خیار شادابی و جوانی پوست خود را حفظ می کردند. خیار نوعی تونر طبیعی پوست است که در جهت پاکسازی  و باز شدن منافذ باز پوست مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین سبب زیبایی و شادابی پوست می شود.

مزایای ماسک خیار

ماسک خیار سرشار از ویتامین C و کافئیک است. این گیاه خاصیت ضد التهابی دارد و  رطوبت پوست را تامین می کند. همچنین با تقویت سیستم ایمنی پوست از جمع شدن آلودگی ها در سلول ها پیشگیری می کند . بنابراین استفاده دائم از ماسک خیار در اطراف چشم جوانی و شادابی پوست این ناحیه را تضمین می کند. همچنین این ماسک برای کاهش پف زیر چشم و درمان آفتاب سوختگی نیز مناسب می باشد.

مراحل تهیه ماسک خیار

ماسک خیار را می توان با برش حلقه ای و یا با تهیه عصاره آن استفاده کرد. اگر می خواهید میزان تاثیرگذاری آن را افزایش دهید تهیه کردن عصاره آن بهتر است. پس خیار را رنده کنید و عصاره آن را جدا کنید. سپس خیار را بر سطح پوست خود بمالید و صبر کنید تا جذب پوست شود و در پایان پوست  را با آب سرد بشویید. استفاده از این ماسک روزی یک بار توصیه می شود.

ماسک خاک رس

ماسک خاک رس تنها ماسکی است که از مواد غذایی تهیه نمی شود و جزء ماسک های ارزان قیمت و مفید می باشد .‌استفاده از این ماسک بسیار راحت است و ماسکی مناسب برای حفظ رطوبت پوست و همچنین رفع افتادگی پوست می باشد.

مزایای ماسک خاک رس

یکی از مزایای بی نظیر ماسک خاک رس خاصیت سم زدایی و پاکسازی عمیق پوست می باشد. استفاده از این ماسک سبب پاکسازی منافذ پوست خواهد شد و از ایجاد آکنه های پوستی و انواع جوش ها پیشگیری می کند. همچنین سیستم ایمنی پوست را تقویت کرده و عوامل پیری را از بین می برد. و از ایجاد افتادگی پوست در سنین بالا پیشگیری می‌ کند . همچنین ماسک خاک رس باعث افزایش گردش خون خواهد شد و سرعت انتقال مواد مغذی به سلول های پوست را افزایش می دهد.

مراحل تهیه ماسک خاک رس

برای تهیه کردن این ماسک یک قاشق غذاخوری خاک رس را با مقداری آب ولرم و یا گلاب مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را بر روی سطح پوست بمالید و پس از خشک شدن ماسک آن را با آب ولرم شست و شو دهید . پس از اتمام کار می توانید با استفاده از کرم های مرطوب کننده پوست خود را ماساژ دهید.

ماسک الوئه ورا

گیاه آلوئه ورا  ژل تسریع کننده تولید کلاژن پوست می باشد و برای پیشگیری از افتادگی و شلی پوست بسیار موثر است .  در این گیاه ژلی موجود است که به طور طبیعی سبب سفتی و کشیدگی پوست خواهد شد.

مزایای ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا حاوی مقدار زیادی هیالورونیک اسید می باشد . هیالورونیک  اسید یکی از مواد طبیعی پوست است که برای خاصیت انعطاف پذیری و ارتجاعی پوست ضروری می باشد.  این ماده سبب رطوبت دهی به پوست می شود و آب میان بافتی پوست را حفظ می کند. همچنین سبب افزایش فعالیت سلول ها و پیشگیری از افتادگی پوست خواهد شد.

مراحل تهیه ژل آلوئه ورا

برای تهیه این ماسک باید مقدار مناسبی از ژل از گیاه را خارج کنید و آن را در سطح پوست بمالید. بهتر است ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ژل را بر روی پوست بمالید و شب ها قبل از خواب استفاده کنید.  اگر زمان کافی برای استفاده از ماسک  ندارید ۲ تا ۴ هفته یکبار استفاده این از این ماسک پوست شما را سالم و شاداب نگه می دارد.

درمان افتادگی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان افتادگی پوست صورت

ماسک های ترکیبی برای درمان افتادگی پوست

با ترکیب انواع مواد مغذی می توانید سلامتی پوست خود را از چند جانب حفظ کنید. بنابراین متخصصان بر استفاده  ماسک های ترکیبی تاکید بیشتری دارند.  درست است که تهیه ماسک ترکیبی مقداری زمان بر است اما می‌توانید از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.  در ادامه مطلب چند نوع از ماسک های ترکیبی موثر را به شما معرفی خواهیم کرد.

ماسک لیمو و عسل

همان طور که می دانید لیمو و عسل دو ماده غذایی پرخاصیت هستند و در جهت سلامتی پوست بسیار مفید می باشد.  با ترکیب این دو ماده رایحه خوش . و مطبوعی  ایجاد می شود و استفاده از ماسک را برای شما راحت تر می کند.  برای تهیه آن یک قاشق غذاخوری عسل و چند قطره لیمو کافی است. سپس هر دو را با هم ترکیب کرده و به مدت ۲۰ دقیقه بر سطح پوست خود بمالید و در پایان با مقداری آب ولرم پوستتان را شستشو دهید . پس از شستشوی پوست می توانید از کرم های مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

ماسک ترکیبی آلوئه ورا

بهتر است ژله آلوئه ورا  را با یک قاشق غذا خوری سس مایونز و یک قاشق عسل ترکیب کنید. این مواد را به خوبی هم بزنید و پس از یکدست شدن ۱۵ دقیقه در سطح پوست بمالید. سپس پوست خود را با آب گرم بشویید و در آخر کمی آب سرد به پوستتان اسپری کنید. استفاده از این ژل هفته یکبار توصیه می شود. کسانی که پوست چرب دارند برای پیشگیری از جوش زدن می توانند سس مایونز را حذف کنند و به جای آن از آبلیمو استفاده کنند.

ماسک ترکیبی خیار

با ترکیب سفیده تخم مرغ ، ویتامین E و خیار می توانید ترکیبی معجزه آسا به دست آورید . پس از رنده کردن خیار آن را با مقداری سفیده‌ تخم‌ مرغ ترکیب کنید و چند قطره ویتامین E به آن بیفزایید . پس از ترکیب آن  پوستتان را به ماسک تهیه شده ماساژ دهید و پس از ۱۵ دقیقه پوست خود را بشویید. استفاده از این ماسک هفته ای دوبار موثر می باشد

ماسک ترکیبی خاک رس

برای تهیه این ماسک از سفیده تخم مرغ ، عسل و گلیسیرین استفاده کنید. سپس این ماسک را برای پیشگیری از خشکی پوست، جوانسازی و رفع افتادگی پوست مورد استفاده قرار دهید . خمیر تهیه شده را بر سطح پوست بمالید و صبر کنید تا خشک شود و در پایان با آب ولرم پوست خود را بشویید. بهتر است این کار را هفته ای دوبار انجام دهید و در روز هایی انجام دهید که تصمیم ندارید از خانه خارج شوید.

درمان افتادگی پوست با ورزش

با ورزش کردن در کنار داشتن اندامی متناسب می توانید زیبایی و سلامتی پوست خود را نیز حفظ کنید . یکی از دلایل افتادگی پوست در سنین جوانی ضعیف شدن عضلات و ماهیچه ها می باشد و با افزایش سن میزان آن افزایش می‌ یابد . پس بهتر است با تقویت عضلات در قسمت های مختلف صورت و بدن علائم پیری را دور کنید. با ورزش کردن می تواند خاصیت انعطاف پذیری پوست را افزایش دهید و از افتادگی پوست پیشگیری کنید .

بهتر است برای کاهش افتادگی گونه ها انگشتانتان را به صورت افقی بر روی گونه ها قرار دهید و دهان خود را باز کنید گونه ها را به آرامی به سمت پایین فشار دهید این حرکات را به صورت دورانی کد ۱۵ دقیقه انجام دهید سپس به گونه های خود استراحت دهید.

برای ورزش دادن چشم ها چشمانتان را ببندید و شست خود را به سمت پایین و به سمت گوشه داخلی چشم بکشید. برای پلک بالا این کار را چندین بار تکرار کنید. پس از ماساژ دادن  ۳۰ تا ۶۰ ثانیه به چشم ها استراحت دهید.

برای پیشگیری از افتادگی گوشه لب ها شست خود را در امتداد خطوط خنده به سمت پایین بکشید و دهان خود را به گونه ها و چانه در حالت انقباض قرار دهید . این ورزش یکی از مناسب ترین ورزش ها برای پیشگیری از افتادگی گونه ها می باشد.

درمان افتادگی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان افتادگی پوست صورت

درمان افتادگی پوست با تزریق چربی

همانطور که در طی مقاله بیان شد و روش های خانگی عارضه خاصی به همراه ندارد و در هر شرایط سنی امکان پذیر است. استفاده از روش های خانگی معمولاً برای پیشگیری از افتادگی و شلی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. اما روش های کلینیکی نتایج قطعی به همراه دارد و در مدت زمان کوتاهی می توانید نتایج آن را مشاهده کنید . در کنار استفاده از روش های کلینیکی می توانید روش های خانگی را ادامه دهید و پوست خودتان را با کمک روغن های طبیعی یا ماسک های سفید کننده تسکین دهید. البته این روش‌ ها پس از گذراندن دوره بهبودی انجام می شود. در ادامه مطلب شما را با یکی از روش های موثر برای درمان شلی و افتادگی پوست آشنا خواهیم کرد.

همراه با افزایش سن،  کاهش وزن،  فشارهای عصبی،  بیماری ها و…. چربی های بخشی از بدن تحلیل می رود. بنابراین پوست حالت افتاده و شل پیدا می کند. همچنین میزان کلاژن پوست کاهش می یابد و حالت انعطاف پذیری آن از بین می رود. تزریق چربی یکی از روش های موثر در جبران چربی های از دست رفته می باشد که برای انجام آن از چربی های بدنه خود شخص استفاده می شود.  بنابراین در این روش هیچ ماده مصنوعی وارد بدن نمی شود و نتایج کاملاً طبیعی به نظر می رسد. معمولاً چربی ها از قسمت هایی از قبیل ران،  باسن،  پهلو یا شکم استخراج می‌ شود و به ناحیه مورد نظر منتقل خواهد شد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق چربی توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود. این عمل با دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. بنابراین شما عوارض چندانی را تجربه نخواهید کرد.

مراحل درمان افتادگی پوست با تزریق چربی

پس از انتخاب پزشک ماهر و کلینیک تخصصی شرایط بدنی شما با انجام آزمایش ها و معاینات لازم مورد بررسی قرار می گیرد.  پزشک در جلسه مشاوره در مورد مراقبت ها و عوارض این فرآیند زیبایی با شما گفت‌وگو خواهد کرد و نظرات شما را در مورد این روش گوش می‌دهد. در جلسه درمان محل تخلیه چربی ضدعفونی و بی حس شده ، کانولای دستگاه لیپوساکشن در بافت چربی قرار می‌گیرد و با حرکات ارتعاشی آن چربی ها خورد و از بدن خارج می‌ شوند.  پس از استخراج چربی ها آن ها را در دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌ دهند.  چربی ها با حرکات دورانی این دستگاه از ترکیبات دیگر جدا شده و برای تزریق آماده می شوند . محل تزریق چربی ضدعفونی و بی حس می شود و چربی های مورد نظر در این ناحیه تزریق خواهد شد. پس از انجام این فرایند شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارید و می توانید به منزل باز گردید.

درمان افتادگی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان افتادگی پوست صورت

مزایا و کاربرد های درمان افتادگی پوست با تزریق چربی

  • استفاده از چربی های بدن خود شخص
  • مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاه
  • هزینه مناسب نسبت به فیلر های تزریقی دیگر
  • نتایج طبیعی و طولانی مدت
  • ماندگاری بالا
  • زیبایی و جوانسازی پوست
  • دوره نقاهت کوتاه مدت
  • عوارضی خفیف
  • استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن
  • حذف چربی های اضافه در قسمت های مختلف بدن

کاربردها

  • جوانسازی پوست، رفع چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • افزایش کلاژن سازی، استحکام و قوام پوست
  • حجم دهی به گونه ها و لب ها
  • برطرف کردن رگ های برجسته و بیرون زده پشت دست
  • حجم دهی به باسن و سینه
  • جوان سازی اندام تناسلی
  • اصلاح فرم بینی
درمان افتادگی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان افتادگی پوست صورت

بهترین کاندیدای تزریق چربی چه کسانی هستند؟

یکی از سوالات رایج متقاضیان تزریق چربی  است که چه کسانی می‌توانند از این فرآیند زیبایی بهره‌مند شوند؟؟ در اولویت سلامتی بدن قرار دارد. این عمل برای کسانی که احساس می کنند با روش های دیگر نمی توانند نتایج مورد نظر خود را حاصل کنند مناسب می باشد .تزریق چربی برای کسانی که به طور ژنتیکی اندامی لاغر دارند و چربی مناسب برای تخلیه ندارند مناسب نیست. تزریق چربی یکی از روش‌های تخصصی است و باید در مکان های حرفه ای تحت نظر پزشک  با تجربه انجام شود تا متقاضیان بتوانند نتایج مورد نظر خود را حاصل کنند. متخصصان ما در کلینیک زیبایی الهیه قبل از آغاز درمان شرایط بدنی شما را با  آزمایش خون و معاینه می سنجند.

درمان افتادگی پوست با تزریق چربی چه عوارضی به همراه دارد؟

همه روش های درمانی و زیبایی با عوارضی همراه است که   تزریق چربی نیز از این موضوع مستثنی نیست.  البته اگر شما در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کافی داشته باشید  عوارض خاصی را تجربه نخواهید کرد . برخی معایب تزریق چربی به شرح زیر می باشد.

  • تورم و کبودی شدید
  • دوره نقاهت طولانی مدت
  • ایجاد عفونت در صورت مراقبت نکردن از ناحیه برداشت و تزریق چربی
  • جذب سریع سلول های چربی و نیاز داشتن به تزریق مجدد
  • آسیب به بافت های اصلی بدن (در صورت کافی نبودن مهارت پزشک)

شما باید نسبت به نتایج عمل درک واقع بینانه داشته باشید . برای انجام این عمل به مکان های تخصصی مراجعه کنید تا از دستگاه های پیشرفته و استاندارد برای شما استفاده شود و میزان عوارض را به حداقل برساند.  در کلینیک از الهیه تهران از دستگاه های مدرن و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود تا شما بتوانید با کمترین عوارض بهترین نتایج را کسب کنید.

درمان افتادگی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان افتادگی پوست صورت

هزینه درمان افتادگی پوست با تزریق چربی چقدر است؟

امروزه به دلیل نوسانات قیمت دارو ها و تجهیزات پزشکی نمی‌توان هزینه قطعی را برای انواع روش های درمانی اعلام کرد .اما می توان از عوامل تاثیرگذار بر هزینه ها به موارد زیر اشاره کرد که شامل:

استفاده از تجهیزات و دستگاه ها،  میزان مهارت و تخصص پزشک،  میزان تخلیه و تزریق چربی،  انجام آزمایش های لازم ، دارو های استفاده شده  و مدت زمان انجام عمل  می باشد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی برای درمان افتادگی پوست

  • آزمایش ها و معاینات لازم را انجام دهید و در مورد روش زیبایی تحقیق کنید و اطلاعات کافی کسب کنید.
  • چند هفته قبل از تزریق چربی از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی خودداری کنید.
  • از مصرف سیگار و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید به پزشک اطلاع دهید.
  • شب قبل از تزریق چربی دوش بگیرید و نظافت بدنی را رعایت کنید.
  • از آرایش کردن خودداری کنید.
درمان افتادگی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان افتادگی پوست صورت

مراقبت های پس از تزریق چربی برای درمان افتادگی پوست

  • از ماساژ دادن، لمس کردن و خاراندن ناحیه تخلیه و تزریق چربی بپرهیزید.
  • از گن های مخصوص تا ۶ هفته استفاده کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید.
  • از مصرف غذا های پر کالری ، چرب و شور خودداری کنید .
  • تا ۲۴ ساعت از رفتن به حمام بپرهیزید.
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • آب زیاد بنوشید.
  • تا بهبودی کامل از رفتن به سونا و استخر خو داداری کنید زیرا سبب عفونت ناحیه تخلیه و تزریق چربی خواهد شد .
  • از انجام فعالیت‌های سنگین تا بهبودی کامل خودداری کنید.

اثرات و  نتایج

نمی‌توان ماندگاری تزریق چربی را به طور قطعی اعلام کرد. زیرا میزان ماندگاری به عوامل مختلفی در هر فرد بستگی دارد که شامل متابولیسم بدن هر فرد،  میزان مهارت و تخصصی پزشک و ناحیه تخلیه چربی می باشد.  برای کسب نتایج مطلوب و مورد نظر خود به مکان های تخصصی مراجعه کنید . نتایج قطعی تزریق چربی پس از دو ماه قابل مشاهده است و شما می توانید با اعتماد به نفس بالا به زندگی روزمره خود بپردازید و علائم پیری را از خود دور کنید.

درمان افتادگی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان افتادگی پوست صورت

دوره نقاهت پس از تزریق چربی چقدر است؟

کبودی و تورم تا مدتی با شما همراه است که  با استراحت کافی رفع می شود.  کبودی های ایجاد شده پس از یک هفته و تورم پس از دو هفته از بین می رود.  روند بهبودی در همه افراد بر اساس مراقبت های انجام شده و شرایط بدنی هر فرد متغیر است .سعی کنید در دوره بهبودی تغذیه مناسب داشته باشید و از مصرف غذا هایی که کالری بالا دارد خودداری کنید.  مصرف مایعات می تواند نتایج درمان را برای شما مطلوب در کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

لیفت بینی
آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ
آبرسان های پوست صورت
معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

تعداد جلسات درمان افتادگی پوست با تزریق چربی چقدر است؟

همانطور که می دانید تزریق چربی بدون هیچ ماده مصنوعی انجام می‌ شود و سلول های چربی تزریق از بدن خود شخص تهیه می شود.  بنابراین نتایج کاملا طبیعی و ایده آل به نظر می رسد. در جلسات مشاوره پزشک محل استخراج چربی را مورد بررسی قرار می دهد تا  بهترین ناحیه برای ماندگاری بالای سلول‌های چربی را انتخاب کند.  تزریق چربی در یک جلسه انجام می شود. مدت زمان آن به میزان تخلیه و تزریق چربی بستگی دارد.‌ البته مرحله جداسازی آن نیز زمان بر است.  برخی افراد به دلیل متابولیسم بالا به جلسات بیشتری نیاز دارند.  این جلسات توسط پزشک پس از سه ماه تعیین خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/r4dn

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.