راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

بیماری کووید ۱۹ یکی از بیماری‌ ها یی است که در چند سال اخیر مورد توجه همه انسان‌ ها قرار گرفته و متاسفانه جز بیماری های خطرناکی است که جان خیلی از انسان ها را گرفته است. اما برخی افراد با شرایط بدنی مناسب توانسته اند با این ویروس خطرناک مبارزه کنند و بهبودی برسند. این بیماری علائم مختلفی دارد و در هر فرد متفاوت خواهد بود. علائم این بیماری تقریباً شبیه به آنفولانزا می‌ باشد که به تدریج علائم آن در بدن نمایان می شود و عوارض طبیعی این بیماری می‌ توان به تب، سر درد ، لرز، سر گیجه، از بین رفتن حس بویایی و چشایی می باشد. میزان علائم در همه افراد متفاوت خواهد بود و حتی برخی افراد با مشکلات اختلالاتی در روده ، معده و ریه مواجه می‌ شوند . در صورت بروز این بیماری باید افراد به مدت ۱۴ روز در منزل در حالت قرنطینه باشند. در صورت داشتن علائمی از قبیل خواب‌ آلودگی شدید، درد در قفسه، سینه و اختلال در تنفس، کبودی لب ها و صورت باید حتماً به مراکز درمانی مراجعه کنند تا درمان های مناسب برای آن ها به کار گرفته شود. عوارض و علائم بهبودی پس از کرونا تا مدتی با افراد همراه است .یکی از عوارضی که بعد از بهبود یافتن از بیماری کرونا برخی افراد تجربه می‌کنند ریزش مو می باشد. که حتی به قدری میزان ریزش شدید است که افراد فکر می‌ کنند که تا آخر عمر شان با این مشکل مواجه خواهند شد. در صورتی که ریزش و کاهش مو ها در این دوران کاملا موقتی و زودگذر می باشد و شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی مربوط به پوست و مو درمان سریع تری را انجام دهید تا بتوانید حجم مو های از دست رفته خود را باز گردانید. در این مطلب ما تصمیم داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و اطلاعات دقیقی در مورد راهکار های درمانی برای شما ارائه دهیم.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

آیا ریزش مو یکی از عوارض پس از کرونا می باشد؟

بیماری کرونا یا مبتلا شدن به ویروس کووید ۱۹ یکی از بیماری‌ ها یی است که همه افراد را در سر تا سر دنیا دچار ترس و وحشت کرده است زیرا به مرور زمان این ویروس جهش یافته شده و علائم جدیدی از خود بروز می دهند. تاکنون ابهامات و تصورات متفاوتی در مورد عوارض این بیماری وجود داشته است. طی نتایج و گزارشات به دست آمده کسانی که بیماری کووید ۱۹ مبتلا می شوند پس از بهبودی با ریزش و کاهش حجم مو های خود مواجه می شوند. بر اساس تحقیقاتی که بر ۶۳ نفر از افرادی که به بهبودی پس از کرونا دست یافته اند ۱\۲۴ نفر پس از گذشته ۵۸ روز با ریزش شدید مواجه شده اند و حجم زیادی از مو های خود را در این دوران از دست می دهند. پس امروزه این مشکل یکی از علائم کرونا محسوب می شود . خوشبختانه این عارضه کوتاه مدت و موقتی است و شما می توانید با مصرف مواد مغذی و معدنی و تقویت شدن بدن ریزش و کاهش حجم مو ها را متوقف کرده و مجددا حجم مو های از دست رفته خود را باز یابید.

دلایل ریزش مو پس از ابتلا به بیماری کرونا چیست؟

نتایج به دست آمده کسانی که پس از بیماری کرونا با ریزش و کاهش حجم مو های خود مواجه شده اند در چرخه رشد مو های آن ها اختلال ایجاد شده است و دوره تلوژن افلوویوم را پشت سر می‌ گذارند. کسانی که به بیماری کرونا مبتلا می شوند در یک دوره حجم زیادی از مو های خود را از دست خواهند داد و به طور ناگهانی با این مشکل مواجه می شوند .این افراد در هنگام شانه کردن مو ها و یا در هنگام شستشو در حمام می‌ توانند متوجه ریزش شدید مو های خود شوند .ریزش در این دوران به مدت ۲ تا ۳ ماه طول می‌ کشد. حتی برخی افراد به مدت ۶ تا ۹ ماه با این مشکل مواجه می شوند پس از پشت سر گذاشتن این دوران مجدداً شاهد رویش مو های خود خواهند بود. در طی این مطلب ما می‌ خواهیم دلایل مهم ریزش و کاهش حجم موها پس از بهبودی از بیماری کرونا را برای شما شرح دهیم.

• بالا رفتن دمای بدن یا تب شدید

یکی از مهم ترین علائم بیماری کرونا تب شدید و دمای بالای بدن می باشد که می تواند سلول‌ های بدن و فولیکول های مو را تحت تأثیر قرار دهد. با افزایش دما در این دوران فولیکول ها و ریشه مو ها دچار آسیب خواهد شد و با ریزش شدید مو همراه می شود. این افراد به طور اتفاقی با کاهش تراکم مو های خود مواجه خواهند شد.

• نگرانی و استرس

یکی از دلایل دیگری که به عنوان دلایل مهم کاهش حجم مو ها پس از بیماری کرونا می توان معرفی کرد استرس و نگرانی هایی است که در طول دوره بیماری با افراد همراه است می باشد . وقتی افراد در دوره قرنطینه و استراحت استرس زیادی را تحمل می کنند و تحمل این بیماری برای آن ها سخت است. همچنین نگران این موضوع هستند که اعضای خانواده است آن ها درگیر این بیماری نشوند.در این شرایط هورمون های بدن مبتلایان کرونا با مشکل مواجه خواهد شد با اختلال در تغییرات هورمونی بدن، ریزش و کاهش حجم مو ها را به همراه خواهد داشت. با افزایش استرس در بدن ریشه و فولیکول های مو تغذیه نشده و چرخه روش متوقف می شود و مجددا مو ها در شرایط تلوژن افلوویوم قرار می‌ گیرد. این دوره سه ماه طول می کشد تا مجدداً چرخه رشد مو ها فعال شود . در این دوران همچنین بدن بسیار ضعیف می شود و مواد مغذی و مغذی بدن کاهش می یابد. با کاهش مواد مغذی و تغذیه نشدن ریشه مو ها اختلال در چرخه رشد با ریزش شدید مو مواجه می شوند با تغذیه مناسب و کنترل استرس می توان چرخه رشد مو را مجددا فعال کرد.

• دارو های درمان در دوران کرونا

خوشبختانه در چند ماه اخیر به علت ساخته شدن واکسن برای مهار بیماری کرونا و ضعیف شدن این ویروس تعداد مبتلایان به این بیماری کاهش یافته است. یکی از دلایلی که سبب ریزش و کاهش حجم مو ها پس از بیماری کرونا می توان نام برد مصرف دارو ها یی است که برای بهبودی توسط پزشکان تجویز می شود. پس از قطع مصرف دارو ها و بهبودی، مجدداً چرخه رشد مو ها فعال می شود در نتیجه به تراکم مو مناسب مو ها دست خواهید یافت.

 

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان ریزش مو

راهکار های خانگی برای درمان ریزش مو بعد از کرونا

افراد زیادی پس از دست یافتن به بهبودی از بیماری کرونا تصمیم می گیرند که برای درمان ریزش و کاهش حجم مو های خود از راهکارهای خانگی بهره مند شوند. متاسفانه راهکار های خانگی نمی‌ تواند تاثیر چندانی بر درمان داشته باشد .حتی با نداشتن اطلاعات و آگاهی کامل نسبت به این موضوع ممکن است با استفاده از چند روش خانگی به طور همزمان با ریزش شدید مو ها مواجه شوند و نتایج بر عکس حاصل کنند . پس بهتر است که برای کسب نتایج مطلوب و درمان قطعی با متخصص پوست و مو مشورت داشته باشید تا راهکار های درمانی و دارو های مناسب تجویز شود در ادامه مطلب در مورد چند مورد راهکار خانگی با شما گفتگو خواهیم کرد.

تغییر سبک زندگی

با انجام راهکار های مراقبتی از مو ها و تغذیه مناسب می توانید در جهت تقویت و تغذیه ریشه و ساقه مو های خود اقدام کنید. با این روش ها احتمال قطع ریزش مو ها وجود دارد زیرا مواد مغذی مورد نیاز ریشه مو تامین می شود و می توانید نتایج مطلوبی حاصل کنید.

یکی از دلایل مهمی که سبب کاهش حجم مو ها در مدت طولانی می شود روش های مراقبتی و آرایشی مو ها می باشد . در هنگام شانه کردن مو ها ی خود با ملایمت رفتار کنید زیرا با فشار آمدن به فولیکول های مو، مو ها به راحتی از پوست سر جدا می شوند.
استفاده از کش های محکم در هنگام بستن مو ها به مدل های مختلف باعث ضعیف شدن ریشه مو ها و آسیب دیدگی پوست سر خواهد شد در نتیجه با ریزش شدید مواجه می شوید.

مصرف ویتامین D

برخی افراد برای از یافتن مو های که دچار ریزش شده است از روغن های نا مناسب و داغ استفاده می‌ کنند که سبب ضعیف شدن ریشه مو ها خواهد شد. با مصرف ویتامین D می توانید مو ها ی زیبا و سالم داشته باشید . حتی مصرف مواد غذایی حاوی این ویتامین از قبیل قارچ ،غلات، آب پرتقال ،شیر کم ، چرب و ماهی بسیار مناسب می‌ باشد. نور خورشید بهترین منبع تامین ویتامین D بدن می باشد . پس به طور روزانه بهتر است در برابر نور خورشید قرار گیرید و این ویتامین را به طور طبیعی دریافت کنید. وقتی که ویتامین D مورد نیاز بدن دریافت شود مجدداً شاهد رویش مو های خود خواهید بود و نتایج مطلوبی حاصل می کنید.

آمینو اسید ها

مصرف برخی از مواد غذایی مانند امینو اسید ها می تواند مو های شما را تقویت و تغذیه کند و به حجم مورد دلخواه خود برسید. ماده اصلی موها پروتئین است که ماده‌ ای به نام کراتین نام دارد. کراتین از تامین آمینو اسید ها در بدن تهیه می‌ شود و سبب داشتن مو هایی سالم و زیبا خواهد شد. متاسفانه آمینو اسید به طور طبیعی در بدن تولید نمی‌ شود و باید شما این ماده معدنی را از طریق مکمل ها یا مواد مغذی مناسب حاصل کنید.‌ امینو اسید ها در مواد غذایی از قبیل شیر ،مرغ، کلم بروکلی ، سفیده تخم مرغ، جوانه گندم، انواع میوه‌ ها و سبزیجات تازه وجود دارد. وقتی که میزان امینو اسید ها در بدن افزایش یابد مو ها رشد طبیعی تری خواهند داشت و ساختاری مطلوب و مناسب دارند و ریشه مو ها سفت و محکم خواهد شد.

روغن ماهی

یکی دیگر از راهکار هایی که می تواند برای داشتن مو هایی سالم و زیبا به شما کمک کند استفاده از روغن ماهی می باشد. زیرا این روغن حاوی اسید های چرب مفید و مناسب بدن می باشد که همچنین حاوی اسید آمینه و ویتامین ها خواهد بود و باعث سلامتی و شادابی مو ها می شود . این روغن را می توان به صورت موضعی و یا خوراکی مصرف کرد اما به دلیل بوی نا مطبوع آن معمولاً افراد استفاده از ماساژ دادن آن بر مو ها را ترجیح می دهند. اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید زیرا مصرف روغن ماهی به طور همزمان با دارو های دیگر ممکن است با اختلال دارویی همراه باشد.

آب پیاز

پیاز یکی از گیاهان پر خاصیت و مفید می باشد که می تواند شما را در داشتن مو های سالم و پر پشت همراهی کند. زیرا پیاز دارای میزان زیادی گوگرد است و گوگرد یکی از مواد معدنی مناسب برای رشد تقویت و رویش مو ها خواهد بود. مصرف آب پیاز یکی از راهکار های مناسب برای تقویت کردن مو ها می باشد و به همراه آن سبب درخشندگی و زیبایی مو ها نیز خواهد شد . همچنین از عفونت های پوست سر پیشگیری می کند . برای تهیه آب پیاز بهتر است ۲ تا ۳ عدد پیاز را در خرد کن بریزید و با جدا کردن آب آن کمی روغن نارگیل به آن اضافه کنید و پوست سر خود و ریشه مو ها را به ترکیب حاصل شده آغشته کنید. با استفاده چندین بار از این ماسک می توانید مو های خود را تقویت و تغذیه کنید و می تواند در متوقف شدن ریزش مو موثر باشد.

ماساژ دادن مو ها با روغن رزماری

یکی از راهکار های مناسب خانگی برای افزایش رشد مو ها و داشتن مو های پر پشت و سالم ماساژ دادن مو ها با روغن رزماری معرفی می‌ شود که می‌ تواند ریشه و ساقه مو را تقویت کند و از ریزش مو ها جلوگیری می شود . وقتی که از روغن رزماری برای ریشه ها استفاده می شود جریان خون رسانی در پوست در افزایش می یابد و در نتیجه مواد معدنی و مغذی به فولیکول مو منتقل می شود. این روش یکی از راهکار های مناسب محسوب می شود و پس از بیماری کرونا در داشتن مو ها یی سالم به شما کمک می کند.

 

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان ریزش مو

درمان ریزش مو ها با راهکارهای کلینیکی

همان طور که بر بخش های قبل بیان کردیم راه کار های خانگی نمی تواند نتایج قطعی برای شما به همراه داشته باشد و اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی ریزش شدید مو های خود را متوقف کنید و به حجم دلخواه مو های خود دست یابید بهتر است به کلینیک های تخصصی پوست و مو مراجعه کنید.‌ در این کلینیک ها متخصصین بر اساس میزان ریزش مو های شما راهکار های درمانی مناسب را ارائه خواهند داد.

درمان های دارویی

متخصصین زیبایی پوست و مو در صورت بروز ریزش و کاهش حجم مو ها معمولاً داروی هیرویت را پیشنهاد می‌ کنند . این دارو پس از ابتلا به بیماری کرونا می تواند ریشه و ساقه مو ها را تقویت کند. هیرویت حاوی مواد مناسب و مغذی از قبیل B6 ، B3 ،B2 خواهد بود .این دارو همچنین حاوی آهن است با تقویت کردن ریشه و ساقه مو ریزش و کاهش مو ها را متوقف می‌ کند . در هیرویت روی و بیوتین وجود دارد و سبب رشد سریع مو ها خواهد شد. این دارو را به طور خود سرانه مصرف نکنید و با پزشک خود گفت و گو کنید . دوره درمان مصرف این دارو توسط پزشک تعیین می‌ شود . این دارو را بهتر است روزی یک عدد پس از صبحانه مصرف کنید و همراه با آن آب فراوان بنوشید.

داروی ماینوکسیدیل و فیناستراید نیز حاوی بیوتین است و به عنوان دارو های موثر در جهت درمان ریزش و باز گرداندن مو ها به تراکم متناسب می باشد .

فیناستراید جز دارو های خوراکی است و معمولاً متخصصین برای آقایان توصیه می کنند به دلیل تغییرات هورمونی که در بدن ایجاد می کند برای خانم ها مناسب نمی باشد.

ماینوکسیدیل جزء دارو های موضعی و به صورت محلول با درصد متفاوت ارائه می‌ شود. ماینوکسیدیل ۲ درصد و ۵ درصد می باشد که غلظت آن بر حسب میزان ریزش مو ها تعیین می شود.‌ مصرف این دارو ها بدون نسخه پزشک کار درستی نیست. زیرا قبل از تجویز و مصرف دارو باید علت ریزش و کاهش تراکم مو ها مورد بررسی قرار گیرد. مصرف ماینوکسیدیل پس از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی کرونا برای درمان ریزش و کاهش حجم مو ها گزینه مناسبی می باشد.

مزوتراپی مو

یکی از راهکار های درمانی موثر و سریع در کلینیک های زیبایی برای درمان ریزش و افزایش حجم مو ها مزوتراپی مو می باشد.‌ این فرایند درمانی برای افراد زیادی که به دلایل مختلفی با ریزش شدید مو مواجه شده اند مناسب می باشد و جزء پر طرفدار ترین روش های درمانی در سنین مختلف محسوب می شود. شما می توانید نتایج مزوتراپی را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنید . در این روش زیبایی و درمانی محلولی مقوی و مغذی که حاوی انواع اسید های آمینه انواع پروتئین ها و ویتامین ها، فاکتور های رشد بیوتین می باشد چرخه رشد مو ها مجدداً فعال می‌ شود و به بازسازی و ترمیم فولیکول ها، ساقه و پوست سر می پردازد .‌این فرایند زیبایی و درمانی جز بهترین روش های مراقبتی پوست و مو محسوب می‌ شود و حتی یکی از راهکار ی مناسب برای جوان سازی پوست رفع چین و چروک ها، درمان تیرگی و سیاهی پوست و انواع آسیب های پوستی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین مزوتراپی مو می‌تواند انواع الگو های ریزش مو در مردان و زنان را مورد درمان قرار دهد.

 

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان ریزش مو

مراحل درمان ریزش مو با مزوتراپی

همان‌طور که در بخش قبلی بیان کردیم مزوتراپی‌مو جزء بهترین روش ها در جهت مراقبت از پوست و مو محسوب می شود و مراحل انجام آن در کلینیک های تخصصی و زیبایی توسط بهترین متخصصان انجام می شود در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع فرآیندهای درمانی مانند همیشه تراپی پی آر پی کاشت مو به داروها و موارد دیگر ارائه میشود در این کلینیک بهترین برندها و مارکهای جهانی برای شما مورد استفاده قرار می گیرد ترکیبات محلول مزوتراپی حاوی انواع ویتامین ها اسیدهای آمینه پروتئین هورمون ها عصاره گیاهان و بیوتین می باشد نوع ترکیبات محلول بر اساس علت ریزش و میزان مو ها تعیین می شود محلول مزوتراپی همچنین B5 و C می باشد.

ترکیبات دیگر محلول مزوتراپی عصاره گیاهانی از قبیل جینسینگ، رزماری، جینکوبیلوبا، نخل اره ای می باشد که این ترکیبات با افزایش جریان خون رسانی در پوست سر از تخریب فولیکول ها جلوگیری کرده و باعث ترمیم و بازسازی آن ها خواهد شد.

وظیفه اصلی آمینو اسید ها در ترکیبات محلول مزوتراپی تامین کراتین و تولید تار های مو خواهد بود که عبارت است از سیستین، تائورین و میتونین می‌ باشد.

در مراحل انجام مزوتراپی ترکیبات با استفاده از سرنگ های ظریف و مخصوص در لایه میانی پوست سر تزریق می شود. اگر چه یکی از ترکیبات این محلول مواد بی حسی است اما در صورت آستانه درد متقاضیان بی حسی پوست سر انجام می‌ شود و یا انتقال محلول با دستگاه مزوگان انجام خواهد شد هر دو روش انتقال محلول مزوتراپی تاثیرات یکسانی به همراه دارد.

مزایا و کاربرد های مزوتراپی مو

مزوتراپی مو به عنوان بهترین و سریع ترین روش درمان برای انواع الگوی ریزش مو ها بعد از کرونا معرفی می شود. پس از ابتلا به این بیماری و گذراندن دوره بهبودی و میزان مواد مغذی و معدنی بدن به شدت کاهش می یابد در نتیجه با ریزش و کاهش حجم مو ها به صورت ناگهانی همراه خواهید بود . با فرآیند مزوتراپی می توانید مواد مورد نیاز بدن و مو ها ی خود را به خوبی تامین کنید. از کاربرد های این عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل:

• درمان ریزش مو
• درمان شوره سر
• تنظیم چربی پوست سر
• درمان سلولیت
• تقویت رنگدانه های مو و پیشگیری از سفیدی زود رس مو ها
• افزایش رشد مو ها
• افزایش حالت انعطاف و ارتجاعی مو ها و پوست سر
• درمان خشکی، زبری و وز شدن مو ها
• رفع التهاب و خارش پوست سر
• ترمیم و باز سازی ریشه مو ها و پوست سر
می باشد.

 

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان ریزش مو

مزایای مزوتراپی مو

مزوتراپی جزء سریع ترین و پر طرفدار ترین روش های درمانی برای افزایش حجم و متوقف کردن ریزش موها خواهد بود .

در طی مراحل انجام این عمل هیچ برش و بخیه ای در پوست سر مشاهده نخواهد شد و ترکیبات محلول مزوتراپی با سرنگ های ظریف و یا دستگاه مزوگان به پوست سر منتقل می‌ شوند در نتیجه دردی در حین تزریق احساس نمی شود. مراحل انجام مزوتراپی کاملاً سرپایی بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود .‌

پس از انجام مزوتراپی مو افراد می توانند بدون نیاز به استراحت و بستری شدن در بیمارستان فعالیت‌ های روزانه خود را آغاز کنند .

عوارض پس از انجام این عمل بسیار خفیف است و حتی تا کنون هیچ عوارض خطرناکی در مورد این بیماری گزارش نشده است .

هزینه مزوتراپی نسبت به روش های درمانی که برای درمان ریزش و کاهش حجم مو ها در نظر گرفته می شود کاملاً مناسب خواهد بود و مدت زمان انجام مزوتراپی کوتاه مدت و در چند جلسه محدود انجام می‌ شود.

این فرآیند برای انواع الگوی ریزش مو و بدون محدودیت سنی و جنسی برای متقاضیان انجام می شود.

بهترین کاندیدای مزوتراپی مو چه کسانی هستند؟

افرادی که پس از بهبودی کرونا با ریزش و کاهش حجم مو های خود مواجه می شوند می توانند با کمک این فرآیند درمانی وزیبایی چرخه رشد مو ها ی خود را مجدداً فعال کند و می توانید در مدت زمان کوتاهی به رویش مجدد مو ها دست یابید .‌

کسانی که به دلیل آلوپسی آندروژنیک به ریزش و کاهش حجم مو ها مبتلا شده اند نمی توانند با مزوتراپی نتایج مثبتی حاصل کنند. همچنین این فرایند برای کسانی که به علت سوختگی، جراحت، زخم و بخیه و شکستگی با ریزش مو مواجه شده اند کار ساز نیست زیرا در این ناحیه فولیکولی برای تقویت و رشد مجدد وجود نخواهد داشت.

افرادی که به طور ناگهانی حجم زیادی از مو ها ی خود را از دست داده اند می توانند با این فرآیند به نتایج مطلوبی دست یابند .

افرادی که دائما در شرایط استرس زا قرار دارند و با فشار های عصبی تعادل هورمون های آن ها را دچار اختلال کرده و با ریزش شدید مواجه شده اند می توانند با این عمل مشکلات مو های خود را بر طرف کنند .

خانم ها یی که به دلیل پشت سر گذاشتن دوران بارداری و شیر دهی مو هایشان شکننده و آسیب دیده شده می توانند با این روش مو های خود را مجدداً تقویت و تغذیه کنند.

کسانی که تغذیه مناسبی ندارند و به دلیل کمبود مواد مغذی و معدنی بدن خود با ریزش و کاهش حجم مو های خود مواجه شده اند و همچنین کسانی که می خواهند سرعت رشد مو های خود را افزایش دهند .

کسانی که می خواهند مزوتراپی مو را انجام دهند نباید به ترکیبات آن حساسیت داشته باشند.

 

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – درمان ریزش مو

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی یکی از موثرترین و سریع ترین روش های درمانی است که در جهت درمان ریزش مو ها و افزایشتراکم آن ها انجام می شود.‌ این روش هیچ خطری به همراه ندارد و متقاضیان در حین درمان فرآیند هیچ دردی احساس نمی کنند. یکی از مواد تشکیل دهنده محلول وزوتراپی مواد بی حسی کننده می باشد.‌ البته متخصصین برای افرادی که آستانه درد پایینی دارند بی‌ حسی موضعی را مجددا نجام می دهند و یا از دستگاه مزوگان برای انتقال محلول ‌مزوتراپی استفاده می کنند . برخی افراد در محل تزریق نفوذ سرنگ با کمی سوزش و التهاب همراه شوند که پس از چند ساعت از بین می رود. برخی از متقاضیان دیگر نیز پس از تزریق دچار حساسیت می‌ شوند و باید به پزشک خود پزشک خود را در جریان قرار دهند در صورت بروز واکنش های آلرژیک و حساسیت متخصصین در جلسات بعدی ترکیبات محلول مزوتراپی را تغییر خواهند داد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران راهکار های درمانی بی نظیری برای درمان ریزش مو ارائه می شود که هر روش توسط بهترین متخصصین حرفه ای با تجربه انجام می شود . متخصصین حرفه ای در این کلینیک قبل از انجام دوره درمان ابتدا به بررسی علت ریزش و کاهش حجم مو ها می پردازند و بر حسب شدت ریزش مو و همچنین شرایط جسمانی فرد روش درمانی مناسب ارائه خواهد شد.

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

مزوتراپی مو جز روش های موثر با هزینه مناسب نسبت به روش های درمانی دیگر است.‌ این فرایند درمانی در کلینیک های تخصصی و زیبایی انجام می شود و باید از مهارت و تخصص پزشکان حرفه ای و با تجربه بهره مند شوید . در کلینیک زیبایی الهیه تهران هزینه های درمان به میزان تراکم مو ها ، میزان ریزش، تعداد جلسات مزوتراپی بستگی دارد. محلول مزوتراپی در برند ها و مارک های متنوعی تولید شده و ترکیبات آن ها بر حسب شرایط مو های هر فرد تعیین می شود . بنابراین نمی‌ توان هزینه مشخصی در مورد این فرایند درمانی ارائه داد. متخصصین ما در طی در جلسه مشاوره ابتدا به بررسی علت ریزش مو ها می پردازند و بر حسب دوره درمانی هزینه مزوتراپی را برای متقاضیان اعلام خواهند کرد تا زیبا جویان عزیز بتوانند اطلاعات کاملی در مورد هزینه ها دریافت کنند.
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه در کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمائید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل مزوتراپی مو

• با شرکت در جلسات مشاوره اطلاعات کافی در باره ایت روش درمانی حاصل کنید.
• یک هفته قبل از آغاز دوره درمانی مزو تراپی مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون، دارو های ضد التهابی، انواع مکمل ها و ویتامین ها را کنار بگذارید.
• پزشک را در جریان بیماری های خود و داروهایی که مجبورید مصرف کنید مطلع کنید.
• در هنگام مراجعه به کلینیک از محصولات آرایشی و مراقبتی مو مانند انواع لوسیون‌ها ، انواع نرم کننده ها، تافت و ژل بپرهیزید.
• اگر در گیر بیماری‌ های خاص از قبیل زخم یا جراحت هستید پزشک را آگاه کنید.
• دو هفته قبل از شروع جلسات درمانی مزوتراپی مو از مصرف سیگار و قلیان و مشروبات الکلی خودداری کنید.

مراقبت های پس از مزوتراپی مو

• از دست زدن به محل تزریق همچنین گرم و سرد کردن این ناحیه خودداری کنید.• تا ۸ ساعت پس از تزریق محلول مزوتراپی به پوست سر از شستن مو ها خودداری کنید.
• در صورت بروز درد پس از تزریق می‌ توانید از مسکن های مناسب استفاده کنید.
• تا ۷۲ ساعت پس از تزریق از انجام فعالیت های سنگین که سبب عرق کردن می شود خود داری کنید تا محلول مزوتراپی در پوست سر و ریشه مو ها به خوبی جذب شود.
• در دوره درمان مزوتراپی مو سعی کنید زمان زیادی در حمام نمانید و زمان حمام را به ۱۵ دقیقه محدود کنید.
• تا دو روز پس از انجام فرآیند مزوتراپی از محصولات مراقبتی و تقویت کننده مو ها استفاده نکنید.
• از شستن زیاد مو ها بپرهیزید و از شوینده های مناسب و سازگار با مو ها ی خود استفاده کنید .
• برای شستشو از آب ولرم استفاده کنید.
• در دوره درمان از دستگاه های گرما زا استفاده نکنید. .
• از رنگ کردن مو ها تا بهبودی کامل خودداری کنید.
• با نوشیدن آب زیاد اثرات درمان را افزایش دهید تا سریع تر شاهد نتایج درمان باشید.

اثرات و نتایج

ترکیبات محلول مزوتراپی توسط پزشک و بر حسب میزان ریزش مو ها و همچنین شرایط بدنی و تراکم مو ها و دلایل ریزش مو تعیین می شود. پس از انجام وزوتراپی پس از جلسه سوم و چهارم می توانید تاثیرات درمان را مشاهده کنید. در جلسه سوم PH پوست سر کنترل می‌ شود و دیگر به شستشوی زیاد مو ها نیاز نمی باشد. به تدریج تار های مو ضخیم تر می شوند و مو هایی خوش حالت وبسیار زیبا می شود و حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری مو ها افزایش می یابد. شما باید برای کسب نتایج مطلوب و مد نظر خود دوره درمان تعیین شده را کامل کنید. با تزریق محلول مزوتراپی هورمون های جنسی مهار خواهند شد . یکی از علت‌ های اصلی عدم تقویت و تغذیه ریشه مو ها هورمون های جنسی می باشد. پس از تزریق محلول مزوتراپی سلول های فیبروبلاست در پوست سر افزایش می‌ یابد و شما می توانید شاهد نتایج بی نظیر آن باشید. پس از پشت سر گذاشتن دوره به بهبودی بیماری‌ کرونا ریشه ها و ساقه ی مو شکننده و ضعیف می‌ شوند و محلول مزوتراپی باعث تقویت و تغذیه مو ها خواهد شد . در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین حرفه ای و مجرب از بهترین برند ها و مارک های جهانی مزوتراپی استفاده می کنند که ترکیبات آن را بر اساس شرایط مو ها ی هر فرد تعیین می کنند تا زیبا جویان عزیز به بهترین نتایج مورد نظر خو دست یابند. برای دستیابی به نتایج قطعی مزوتراپی ۳ ماه زمان نیاز می باشد.

دوره نقاهت پس از مزوتراپی مو چقدر است؟

مزوتراپی مو نیاز به تیغ جراحی و بخیه زدن ندارد و همه مراحل انجام آن با روش تزریق و یا دستگاه مزوگان طی خواهد شد. محلول مزوتراپی توسط سرنگ های باریک در فاصله یک میلیمتری پوست سر تزریق می‌ شود به علت بی حسی پوست شما در حین تزریق احساس درد نخواهید داشت و همچنین عوارضی پس از تزریق تجربه نخواهید کرد . پس از پایان یافتن جلسه درمان شما می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید و فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید . نتایج درمان نیز به مرور زمان مشاهده می شود و نتایج بی نظیری را تجربه خواهید کرد. در محل نفوذ سرنگ و تزریق محلول مزوتراپی زخم‌ های ظریفی بر پوست سر ایجاد می‌ شود. زخم های ایجاد شده ، خود مرحله‌ ای از دوره درمان محسوب می شود و در مدت زمان کوتاهی سبب بازسازی و ترمیم پوست خواهد شد. با ایجاد زخم ها میزان جریان خون رسانی در پوست سر افزایش می یابد پوست و کلاژن و سلول های بنیادی بیشتری تولید می کند در نتیجه شاهد سرعت رشد مو ها خواهید بود. تا ۲۴ ساعت پس از انجام مزوتراپی از انجام فعالیت‌ های سنگین که سبب تعرق شما می شود خودداری کنید تا ترکیبات این محلول در پوست سر و ریشه مو ها به خوبی جذب شود.

تعداد جلسات مزوتراپی مو چقدر است؟

متخصصین بر اساس دلایل و میزان ریزش مو ها و شرایط جسمی هر فرد تعداد جلسات مزوتراپی مورد نیاز را مشخص خواهند کرد. این جلسات در حدود ۸ تا ۱۵ جلسه خواهد بود که هر جلسه ۳۰ دقیقه طول می کشد و لازم نیست زمان زیادی را صرف این روش درمانی کنید. چند جلسه اول درمان هر هفته انجام می شود اما و در ماه بعد دو هفته یک بار و در ماه اخر ماهی یک بار انجام می شود .در طی جلسات نحوه چگونگی مراقبت از مو ها برای شما توضیح داده می شود . تاثیرات درمان در طی جلسات قابل مشاهده می باشد . برای بدست آوردن نتایج مطلوب باید دوره درمان را کامل کنید.

 

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

جلوگیری از ریزش مو _راهکارهای موثر در درمان ریزش مو

هزینه،  معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

راهکار های فوری برای درمان شپش سر 

نتیجه گیری

بیماری کووید ۱۹ بیماری ویروسی است که به راحتی به دیگران منتقل می شود .این ویروس در چند سال اخیر جان خیلی از انسان ها را گرفته است و در طی دوره های مختلف جهش یافته می شود پس باید برای عدم از ابتلا به این بیماری مراقبت ها و توصیه های ارائه شده را جدی بگیرید. در جهت پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا باید حتما هنگام خارج شدن از خانه ماسک بزنید و از مواد ضد عفونی کننده استفاده کنید. سعی کنید فاصله اجتماعی را رعایت کنید تا زنجیره‌ ی این بیماری را قطع شود. یکی از بهترین راهکار ها مقام کردن بدن در برابر این بیماری می باشد تغذیه مناسب و سبک صحیح زندگی می باشد.

طی تحقیقات انجام شده در کنار عوارض این بیماری می توان به ریزش مو نیز اشاره کرد . چند روز پس از بهبودی از بیماری حجم زیادی از مو ها ی خود را از دست خواهید داد . برای متوقف کردن ریزش مو ها و افزایش تراکم مجدد سعی کنید به کلینیک های زیبایی پوست و مو مراجعه کنید تا با تجویز دارو ها مانند ویتامین‌ ها و روش های درمانی موثر مانند مزوتراپی مو های خود را تقویت و تغذیه کنید . مزوتراپی مو باعث می شود سریعا زیبایی و شادابی را به چهره ی خود باز گردانید. در کلینیک زیبایی الهیه تهران مزو تراپی مو با بهترین برند و مارک های جهانی انجام می‌دهند و همچنین از مهارت و تخصص بهترین پزشکان حرفه ای در زمینه زیبایی بهره مند می شوید. متقاضیان در کوتاه ترین زمان می توانند به نتایج بی‌ نظیری دست یابند و از شر ریزش مو راحت شوند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09120043630
02191012756
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinicelahieh
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicelahieh.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/v1gw
لینک آپارات: https://aparat.com/v/WQnYa


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/98BcGiEO
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر:https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1501103518589263872?s=20&t=XPUyip3jfka4GtPRm66HYw
لینک یوتیوب: https://youtu.be/xiuYpnbDH-k
تلگرام: https://telegram.org
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.