هزینه،  معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه،  معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

ریزش مو یکی از دغدغه‌ ها یی است که بدون  محدودیت جنسی و سنی برای هر فردی ممکن است اتفاق بیفتد . دلایل ریزش مو شامل مواردی از قبیل ژنتیک،  تغذیه نا مناسب و رژیم غذایی غیر اصولی،  افزایش سن، تغییرات هورمونی،  بیماری‌ ها،  مصرف برخی از دارو ها،  فشار های عصبی و… می باشد.  ریزش مو در مدت طولانی سبب از دست رفتن زیبایی و کاهش اعتماد به نفس افراد می‌ شود.  امروزه با تکیه بر علم و تکنولوژی می توان از تکنیک های مختلف برای  پیوند مو و باز گرداندن زیبایی استفاده کرد.

 کاشت مو جز جراحی های زیبایی پر طرفدار است که در جهت  افزایش تراکم مو ها با نتایج قطعی و دائمی انجام می شود. در حال حاضر این عمل با متد های پیشرفته انجام می شود و نتایج آن به طور کامل طبیعی به نظر می رسد..  یکی از تکنیک هایی که در حال حاضر در جهت درمان ریزش موی شدید و افزایش تراکم مو ها مورد استفاده قرار می گیرد کاشت مو به روش سوپر ترکیبی می باشد.  در این تکنیک از دو روش FUT  و SUT  استفاده می شود  که نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد. بر ای انجام این عمل و افزایش حجم مو ها می توان از مو های اجزای مختلف بدن از قبیل زیر ریش و قفسه سینه استفاده کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

در جهت استفاده از  این روش پیوند زیبایی برای استخراج و کاشت گرافت ها از  تکنیک های SUT و FUT استفاده می شود . عمل سوپر ترکیبی برای کسانی که وسعت طاسی سر شان شدید است و امکان استفاده از تکنیک های دیگر وجود  ندارد  انتخاب می شود.  تفاوت دیگر این تکنیک با روش‌ های دیگر تفاوت در محل استخراج مو می باشد.  زیرا در جهت افزایش تراکم مو ها باید  از مو های بخش های دیگر بدن استفاده کرد.  در این عمل برداشت نواری گرافت ها  با روش FUT انجام می شود.  در هر جلسه  انجام پیوند مو با داشتن بانک موی مناسب  با این عمل می توان ۵ هزار گرافت  استخراج کرد و اما با یکی از روش ها  استخراج این تعداد گرافت در روش‌ های FUT و SUT  وجود  ندارد  و با ادغام این دو تکنیک می توان بخش کم پشت و طاس سر را پوشش داد.

مراحل کاشت مو به روش سوپر  ترکیبی

متخصصین در مرحله اول با طراحی خط رویش مو  نتایج نهایی پیوند را  طبیعی تر نشان می دهد و محل برداشت نواری گرافت ها از بانک مو مشخص می شود  تا برای کسب نتایج مد نظر کیفیت آن مورد ارزیابی قرار گیرد.

در مرحله اول آغاز عمل پیوند مو بانک مو  ضد عفونی و بی حس می شود . همه مراحل این عمل و حتی همه تکنیک های پیوند مو ،  تحت بی حسی انجام می شود و نیاز به بیهوشی نیست.

در مرحله برداشت نواری گرافت ها،   دقت و مهارت  بالایی نیاز است زیرا یکی از اولویت ها مهارت و تخصصی پزشک می باشد.‌  زیرا در طی مراحل عمل ،  آسیب کمتری به گرافت ها و بانک مو وارد خواهد شد.  پس از برداشت گرافت ها بانک مو بخیه زده می شود.

 در مرحله دیگر  فولیکول ها ی برداشت شده با کمک  میکروسکوپ های مجهز  از بافت نواری جدا سازی می شود و در محلولی مغذی با دمای مناسب نگه داری می شود و ناحیه گیرنده برای جایگذاری گرافت ها آماده خواهد شد.

در مرحله دیگر در جهت جای گذاری فولیکول ها از سوزن های مخصوصی استفاده می شود.  متخصصین با تجربه و حرفه‌ ای در کلینیک زیبایی الهیه  تهران گرافت ها را با عمق و زاویه مناسب و در جهت خط رویش رویش مو ها در ناحیه گیرنده قرار می دهند تا پس از بهبودی نتایج کاملاً طبیعی به نظر برسد.

در این تکنیک برداشت نواری گرافت ها به روش FUT انجام می شود و در مراحل بعد جایگذاری گرافت ها به روش SUT انجام خواهد شد.  تا مو ها به  تراکم مد نظر برسد .  در مرحله جایگذاری گرافت ها  ۱۰۰۰ گرافت به روش SUT با مهارت و دقت بالا در بین گرافت ها جایگذاری کرد تا تراکم مو ها به شکل مطلوبی حاصل شود.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

بهترین کاندیدای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی چه کسانی هستند؟

متخصصین با تجربه در کلینیک زیبایی الهیه تهران در جهت کسب بهترین نتایج و کاهش میزان عوارض خطرناک و دوره نقاهت  کوتاه مدت همه شرایط بدنی و فیزیولوژی بدن متقاضیان را مورد ارزیابی قرار می‌ دهند.  کسانی که قصد  دارند از این روش بهره مند شوند  باید به الگوی ثابت ریزش مو رسیده باشند.

سنی که برای انواع روش های کاشت مو مناسب می دانند سن ۳۰ سالگی می باشد زیرا  در این سن الگوی ریزش مو ثابت شده و هورمون های بدن متعادل شده و مجددا دچار ریزش نخواهند شد.  متخصصان به موارد دیگری  در این زمینه  توجه می کنند که عبارت است از:

کسانی که وسعت طاسی و کم پشتی سرشان وسیع است و به چند هزار گرافت برای افزایش تراکم مو ها نیاز دارند.  چون پوشاندن این حجم وسیع با یک تکنیک امکان پذیر نمی باشد و باید همه قسمت های طاسی سر پوشش داده شود.

 افرادی  که با الگوی مردانه ریزش مو و طاسی سر با الگوی مرد مواجه شد ه اند  و با ریزش مو ی  شدید همراه هستند کاندیدای مناسبی برای این تکنیک می‌باشند.  این افراد اصولاً از  بانک موی قوی در پشت سر و کنار گوش ندارند  و در جهت پیوند  از بخش های سینه و زیر ریش استفاده می شود.

برای انجام این عمل باید نواری به اندازه ۲ سانتی متر و ۵ تا ۶ سانتیمتر با تکنیک SUT انجام شود.

به علت طولانی شدن این روش افراد باید از نظر بدنی در شرایط مناسبی قرار داشته باشند تا توانایی خوابیدن تا چند  ساعت بر روی شکم خود داشته باشند و با مشکل مواجه نشوند.

اگر متقاضیان قبلا از روش های دیگر پیوند مو استفاده کرده اند  و  به نتایج مد نظر خود دست نیافته اند  می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران از تکنیک پیوند مو به روش سوپر ترکیبی بهره مند شوند. در این کلینیک انواع تکنیکهای پیوند مو توسط متخصصین مجرب و انجام می‌شود.

برداشت نواری که در جهت استخراج گرافت ها انجام می شود با  استفاده از تیغ جراحی و به شکل زخم گسترده  ایجاد خواهد شد.  پس افرادی که نمی خواهند جای زخم و جراحی بر پوست سر شان مشاهده شود کاندیدای مناسبی برای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی نخواهند بود.

کسانی که سابقه زخم های کلوئیدی، برآمده و یا گوشتی دارند در جهت انجام این تکنیک سوپر ترکیبی  مناسب نمی باشند . زیرا  برداشت نواری گرافت ها ظاهری نا مطلوبی بر بانک مو ایجاد خواهد کرد.

کسانی که به بیماری های  گردش خون،  انعقادی و بیماری‌ های خونی مبتلا هستند و مانند بیماری هموفیلی رنج می برند نمی توانند از این روش استفاده کنند زیرا  در هنگام جراحی دچار خونریزی شدید خواهند شد.

متخصصان در صورتی که تشخیص دهند که افراد  می‌ تواند با روش‌ ها و تکنیک‌ های دیگر به نتایج مد نظر خود می رسند  هرگز این تکنیک را استفاده نخواهند کرد.

کاشت مو به روش سوپر  ترکیبی برای افرادی که طاسی موی آن ها وسعت زیادی دارد پیشنهاد می شود .

 این تکنیک برای افرادی که در شقیقه ها با ریزش مواجه  شده اند  و برای  عقب رفتگی مو های خود می خواهند    کاشت مو انجام دهند گزینه مناسبی نیست این افراد باید  برای پوشش این بخش از سر از تکنیک SUT استفاده کنند تا کمترین حد  عوارض را تجربه کنند.

مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

در هر جلسه این روش امکان برداشت تعداد بالایی از گرافت ها وجود دارد و می توان قسمت وسیعی از طاسی سر  را با هزینه مقرون به‌ صرفه و سرعت  بالا پوشش داد.  در طی هر جلسه پیوند مو می توان ۵۰۰۰ گرافت برداشت کرد و در  محل کم پشت سر جایگذاری کرد.

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی در کلینیک زیبایی الهیه تهران با هزینه استاندارد  برای زیبا جویان عزیز انجام می شود تا توانایی  پرداخت هزینه ها را داشته باشند با مو هایی زیبا و طبیعی زیبایی خود را باز گردانند.

متخصصین  برای انجام  این عمل سعی می کنند در هنگام برداشت نواری میزان آسیب به بانک مو  و فولیکول ها کاهش یابد و  نتایج مورد نظر در مدت زمان کوتاهی حاصل می شود.

پیوند مو با روش سوپر ترکیبی برای افرادی که با ریزش موی شدید  مواجه شده اند و از بانک موی مناسبی بهره مند نیستند مناسب است.  زیرا می توانند برای پوشاندن بخش وسیعی طاس سر از مو های قفسه سینه و زیر ریش استفاده کنند.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

عوارض و معایب کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

در طی این مطلب متوجه شدیم که این تکنیک پیوند مو در جهت پوشش دادن قسمت های وسیع از ناحیه  طاسی سر مورد استفاده قرار می گیرد.  اما عوارض جانبی آن مسئله‌ ی مهمی است  زیرا  استخراج  فولیکول ها در این شکل  نواری انجام می گیرد و مراحل انجام آن با تیغ جراحی طی می شود.  از عوارض این تکنیک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 ایجاد زخم بزرگ در ناحیه اهدا کننده  و باقی  ماندن جای زخم تا مدتی طولانی که البته متخصصان سعی خود را می کنند از فولیکول های اطراف ناحیه برداشت استفاده کنند تا جای زخم  پس از رویش مو ها پوشانده شود .

پس از انجام این عمل باید دوره بهبودی طولانی مدتی را طی کنید و به نیاز به مراقبت بیشتری خواهید داشت  تا از بروز عوارضی از قبیل عفونت و خونریزی جلوگیری کنید.

 برخی از متقاضیان پس از عمل دچار التهاب فولیکولی و یا کیست در ناحیه کاشت مو خواهند شد.  البته عوارض دیگری از قبیل  احساس درد شدید ، خونریزی،  ورم و بی حسی پوست سر کاملاً طبیعی است که درصدی از متقاضیان اتفاق  می افتد.

 در هنگام انجام عمل  به علت تزریق بی حسی، هیچ  دردی  احساس نخواهید کرد اما بعد از   از بین رفتن اثرات بی حسی احساس درد  خواهید داشت که با متخصصان  مصرف مسکن های تجویز شده را توصیه می کنند.

برای انجام پیوند مو به روش سوپر ترکیبی متخصصین باید در این زمینه  مهارت و دقت بالا  داشته باشند و با هر د و تکنیک های  FUT و SUT آشنایی کامل داشته باشند.  تا بتوانند مراحل  این تکنیک را به طور کاملا حرفه ای سپری کنند  و  زخم ایجاد شده  در این ناحیه  را به کمترین میزان خود برسانند.

 پوشاندن جای زخم در محل  برداشت نواری گرافت ها کار بسیار سختی  است و باید  متخصصین  در این زمینه مهارت و تخصص بالا داشته باشند در این شرایط متخصصان با جایگذاری فولیکول ها در اطراف زخم سعی می کنند محل زخم را بپوشانند.

در زمان برداشت و جایگذاری فولیکول ها باید مهارت  و ظرافت بالایی به کار رود  تا هیچ آسیبی به گرافت  ها وارد نشود تا نتایج مورد نظر حاصل شود.

 متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مهارت و آگاهی کافی در مورد انواع روش های کاشت مو دارند و می توانند زیبا جویان عزیز را برای بدست آوردن  نتایج عالی همراهی کنند.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

هزینه کاشت مو به روش سوپر ترکیبی چقدر است؟

هزینه ها در هر یک از تکنیک ها کاشت مو متفاوت می باشد دلایل مختلفی هزینه‌ های این عمل را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل موارد زیر می باشد:

  • شدت ریزش مو ها، کم پشتی و وسعت طاسی سر
  • میزان مهارت و تجربه پزشک
  • تعداد گرافت های برداشت و کاشته شده
  • تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در کلینیک زیبایی
  • دارو های تجویز شده و مورد  استفاده در حین عمل  و دوره
  • درمان عوارض احتمالی

 می باشد. اگر چه،  این که شما در چه شهری زندگی می کنید و یا  موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها می باشد .  دارو ها و جلسات مشاوره قبل و بعد از پیوند مو را نیز به لیست هزینه ها اضافه کنید.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می‌باشد.

 متخصصین در  کلینیک زیبایی برای کسب نتایج مطلوب در مورد مراقبت قبل و بعد  از عمل مورد توجه می باشد توضیحات کاملی در اختیار شما قرار خواهند داد  که ادامه مطلب با در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

 در این قسمت از مطلب ما درباره  مراقبت های ضروری که باید قبل از پیوند مو انجام دهید توضیحاتی ارائه می دهیم.  البته متخصصان در جلسه مشاوره توضیحات را به طور جامع در اختیار شما قرار می دهند.  شما با حضور در این جلسات و اعمال مراقبت ها می توانید عوارض را به حداقل برسانید و روند بهبودی به سرعت پیش برود.

  •  شب قبل از عمل به خوبی استراحت کنید و با راهکار های مناسب استرس خود را کنترل کنید.
  •  قبل از مراجعه به کلینیک وعده غذایی خود را  کامل بخورید زیرا ممکن است با طولانی شدن عمل  کاشت مو دچار ضعف شوید .‌ قبل این عمل جراحی نیاز نیست معده شما خالی باشد.
  • چند روز قبل از انجام پیوند مو به بدن خود استراحت دهید و از انجام فعالیت های شدید خودداری کنید تا بدنتان در شرایط مساعد ی قرار داشته باشد
  •  در زمان مراجعه به کلینیک  لباس های گشاد  و راحت بپوشید و همراه خود یک کلاه سبک داشته باشید .  تا هنگام بازگشت به خانه از ایجاد فشار و نفوذ نور خورشید به سر  پیشگیری کنید.
  • شب قبل از عمل حمام کنید  مو های خود را به خوبی بشویید تا در حین  جراحی مو های شما  تمیز باشد  و از بروز عفونت پیشگیری شود.
  •   زیور آلات و جواهرآلات خود را به همراه خود به کلینیک نیاورید. و  زمان مراجعه به کلینیک از لنز های چشمی  استفاده نکنید و آمادگی کامل داشته باشید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از محصولات آرایشی و بهداشتی مو مانند نرم کننده ها ، لوسیون ها،  عطر و …بپرهیزید.
  •  چند روز قبل از آغاز روند درمان از مصرف دارو ها یی که سیستم گردش خون را مختل می کند خودداری کنید.
  • سه روز قبل عمل از مصرف نوشیدنی‌ های الکلی،  کافئین دار و گاز دار خودداری کنید.
  •  از مصرف دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  دم نوش های گیاهی ویتامین A ، ویتامین E و… خودداری کنید .
  • قبل از انجام پیوند مو از مصرف غذا هایی که سبب نفخ و گاز معده می شود خود داری کنید.

مراقبت های پس از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

  • پس از پایان جلسه پیوند مو مراقبت های لازم برای شما ارائه می شود.
  • در چند روز اول باید مراقبت های  بیشتری انجام دهید. چون گرافت ها در حال شکل گیری هستند و باید با محل گیرنده ساز گار شود.  پس استراحت در روز های اول جز مراقبت‌ های ضروری می باشد.
  •  در سه روز اول  استراحت کامل داشته باشید و از خانه خارج نشوید.  اگر پس از، از بین رفتن اثرات بی حسی احساس درد داشتید از مسکن های تجویز شده استفاده کنید تا درد خود را کاهش دهید.
  •  از ناحیه گیرنده و اهدا کننده  مراقبت کنید و از فشار آوردن و لمس کردن  این بخش ها خودداری کنید .
  • آب زیاد بنوشید با مصرف روزانه دو لیتر آب در طول روز بدن خود را هیدراته کنید.
  •  پس از سه روز می توانید مو های خود را بشویید.  شست و شوی مو ها تا ۴۸ ساعت امکان‌ پذیر نمی ‌باشد.
  • تا ۴۵ روز از انجام فعالیت های شدید بدنی، ورزش کردن و برقراری رابطه جنسی خود داری کنید.
  • تا چند روز پس از عمل پوست سر بسیار حساس می شود پس  سعی کنید از خانه خارج نشوید در صورت ضروری بودن کار خود  را به شب ها موکول کنید تا از قرار گرفتن در معرض نور خورشید جلوگیری کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات ، مشروبات الکلی،  نوشیدنی های کافئین دار و گاز دار خود داری کنید. زیرا  این مواد سبب مختل شدن گردش خون خواهد شد و فولیکول های مو را دچار آسیب خواهد کرد .دارو  ها یی که سبب رقیق شدن خون می شود را مصرف نکنید.
  • برای کاهش تورم و التهاب از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • مراقبت هایی که باید در روز های چهارم تا پانزدهم انجام دهید.
  • در این چند روز از انجام فعالیت های سنگین خود داری کنید  اما می‌ توانید به آرامی  پیاده ‌روی کنید و فعالیت ‌های سبک خود را آغاز کنید.
  • از پوشیدن لباس ها ی  تنگ و زبر که سبب  ایجاد انرژی الکتریسیته می شود خودداری کنید.
  •  لباس های یقه  گشاد دکمه دار و زیپ دار بپوشید تا هنگام عوض کردن لباس فشاری به سرتان وارد نشود.
  • تا ۷ روز پس از انجام پیوند مو از مصرف دارو های رقیق کننده خون خودداری کنید.
  •  از قرار گرفتن در محیط ها یی که تغییر دما ان احساس می شود بپرهیزید.
  • از رنگ کردن  و کوتاه کردن مو ها بپرهیزید از رفتن به سونا،  استخر ، جکوزی و سولاریوم خودداری کنید.
  • داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنید تا از بروز عفونت،  التهاب ، خونریزی و عوارض دیگر ر پیشگیری کنید.
  •  در طول این چند روز فولیکول ها ی ریشه دار می شوند و شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.
  •  در فاصله  ۴ تا ۱۵ روز می توانید به طور روزانه مو های خود را شستشو دهید.  اما هنگام خشک کردن مو ها دقت کنید و از حوله استفاده نکنید. اجازه بدهید موهایتان با دمای محیط خشک شود.

مراقبت های پس از روز های شانزدهم تا ۳۰  کاشت مو

  • به مرور زمان و  پس از ۱۴روز حساسیت و آسیب پذیری موها کاهش می یابد و فولیکول ها در برابر عوامل مختلف مقاوم شده اند اما همچنان مصرف دخانیات و مشروبات الکلی ممنوع است.
  •  در این دوران از انجام فعالیت ورزشی هایی که با توپ انجام می شود مانند والیبال،  فوتبال،  هندبال و…. بپرهیزید. زیرا  با برخورد توپ به سر شما فولیکول های کاشته شده دچار آسیب خواهند شد . پس ورزش ها همچنان توصیه نخواهد شد.
  •  در هنگام استراحت کردن از بالش های نرم و مخصوص استفاده کنید  و سر خود را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید تا میزان تورم را کاهش دهید.
  • اگر احساس می کنید که نمی توانید سیگار نکشید روزی دو تا سه نخ مشکلی ایجاد نمی کند .
کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

اثرات و نتایج

با انتخاب کلینیک معتبر و متخصصین حرفه ای و مراجعه  می توانید ۸۰ درصد کاشت مو به روش سوپر ترکیبی را با موفقیت به دست آورید.‌  در این روش نتایج پیوند مو کاملاً طبیعی است. این تکنیک بر حسب تکنیک fut  پایه گذاری شده و روشی موثر برای پوشاندن طاسی های وسیع و درمانی مناسب  ریزش موی شدید می باشد.  در این روش با برداشت‌ نواری گرافت ها  قسمت  کم پشت سر را به شکل مطلوبی پوشش خواهد داد. البته در جهت افزایش تراکم مو ها از مو های بخش های مختلف بدن نیز  استفاده می شود.  با استخراج گرافت ها از بدن به طور ارثی کد های ریزش مو از سر راه برداشته می شود در نتیجه  این عمل همیشگی است و مجدداً دچار ریزش مو نخواهید شد.

برای مشاهده نتایج قطعی کاشت مو به روش سوپر ترکیبی باید صبر کنید چون نمی توان نتایج درمان را در  مدت زمان کوتاهی مشاهده کرد  و باید دوره بهبودی  را  با انجام مراقبت ها به بهترین نحو طی شود . پس باید حتما در این دوران برای بدست آوردن نتایج موفقیت آمیز توصیه های پزشک را به خوبی انجام دهید .

 پس از سه ماه کم کمک با ریزش مجدد مو ها مواجه  خواهید شد و این اتفاق کاملاً طبیعی است و پس از این مرحله  رویش مو ها شروع می‌ شود . رویش و سرعت رشد آن‌ ها بر حسب شرایط جسمانی هر فرد متفاوت است و در طی  ۹ ماه تا یک سال شاهد نتایج قطعی درمان خواهید بود.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو

دوره نقاهت پس از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی چقدر است؟

مرحله  استخراج گرافت ها با تکنیک برداشت نواری انجام می شود پس به دلیل برشی که  در ناحیه اهدا کننده ایجاد می‌ شود و باید مراقبت ها با دقت بالاتری صورت گیرد تا دوره بهبودی سریع تر سپری شود. تا یک هفته  زخم ایجاد شده در بانک مو باید به خوبی مواظبت شود حتی احتمال  بروز مشکلاتی مانند درد شدید،  التهابات پوستی ،  پوست ریزی و خارش و سوزش وجود دارد . که با اعمال مراقبت های  پس از  هفت روز این عوارض از بین  می رود  و فولیکول ها مجددا ریشه دار می شود و در جای خود محکم خواهند شد و حساسیت آن نیز کاهش می یابد.

 پس از پشت سر گذاشتن  هفته سوم شاهد مجدد ریزش مو ها خواهید بود و این ریزش تا پایان هفته پنجم ادامه دار  خواهد بود. متخصصان توصیه های مهم در این دوران را برای شما شرح می دهند در این دوره باید  از انجام فعالیت های شدید بدنی  بپرهیزید.  البته دوره بهبودی برای همه افراد بر اساس شرایط بدنی و اعمال مراقبت ها تعیین می شود  و برای همه افراد متفاوت است

در دوران بهبودی در هنگام شستن مو ها به آرامی برخورد کنید و از فشار دادن  پوست سر خودداری کنید. زیرا هنوز گرافت ها محکم نیستند و باید با آرامی با آن ها برخورد شود. شامپو های تجویز شده برای شستشوی مو ، فاقد هر گونه مواد شیمیایی است. همچنین در هنگام حمام کردن بر شستشو از کشیدن انگشت ها بر پوست سر و لمس کردن خودداری کنید.  تا به تدریج  گرافت  ها در پوست سر محکم شود.

تعداد جلسات کاشت مو به روش سوپر ترکیبی چقدر است؟

حضور در جلسات مشاوره جز  مراحل مهم پیوند مو می باشد . با  این عمل  زیبایی می توانید به نتایج بی نظیری دست یابید .‌

 در این کلینیک زیبایی متخصصین ما  شرایط بدنی و فیزیولوژی بدن شما را مورد بررسی قرار می دهند  تا تعداد گرافت های لازم در جهت پوشش دادن کم پشتی و بخش طاس سر را مشخص کنند.  متخصصین با انجام  معاینات بالینی و آزمایش های لازم از شرایط جسمانی  شما مطلع خواهند شد و عکسبرداری های لازم انجام می شود.

  در طی  جلسات  پیوند مو به روش سوپر  ترکیبی امکان برداشت  ۵۰۰۰ گرافت وجود دارد که با دو روش SUT و FUT انجام می شود .  مرحله برداشت‌ نواری گرافت ها در یک جلسه جایگذاری آن ها  در جلسات دیگر صورت می گیرد تا به نتایج مد نظر دست یافت.

جلسات کاشت  مو از زمانی آغاز می شود که متقاضیان  برای انجام کاشت مو و دست یافتن به مو های طبیعی و زیبا به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه می کنند . در این جلسات متخصصین با ارزیابی وضعیت جسمانی و بدنی  هر فرد  مناسب ترین تکنیک پیوند  مو انتخاب می شود و همچنین دارو های لازم تجویز خواهد شد.  متخصصین در این جلسات  به  بررسی آزمایش هایی مانند:

  • قند خون ناشتا
  • شمارش گلبول های قرمز
  • میزان انعقاد خون
  • شرایط بدنی متقاضیان

 می پردازند.

 در جلسات مشاوره پزشک ابتدا علت اصلی ریزش مو های شما را تعیین می‌ کند زیرا قبل از آغاز روند درمان باید علت آن از سر راه برداشتن شود مثلا کسانی که به علت بیماری دچار ریزش مو شده اند باید ابتدا بیماری آن ها مورد درمان قرار گیرد .سپس متخصصان در مورد تکنیک درمان اطلاعاتی در اختیار افراد قرار می دهند تا درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا کنند. اگر افراد از بانک موی مناسبی برخوردار باشند امکان برداشت ۵ هزار گرافت در یک جلسه وجود دارد در نتیجه با ۱۳ تا ۱۶ هزار تار مو برابر می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

کاشت مو در جای زخم و بخیه با چه روشی امکان پذیر است؟

آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

جلوگیری از ریزش مو _راهکارهای موثر در درمان ریزش مو

نتیجه گیری

در طی این مطلب ما قصد داشتیم  شما را با پیوند مو به روش سوپر ترکیبی  آشنا کنیم و اطلاعاتی در مورد عوارض،  هزینه ها،  مزایا و … این نوع پیوند در اختیار شما قرار دادیم.  کاشت مو به روش سوپر ترکیبی به طور همزمان  چند نوع پیوند ادغام شده زیرا  نمی توان طاسی سر با وسعت زیاد  و گسترده  را با یک تکنیک به طور کامل درمان کرد .  اگر شما جز افرادی هستید که از طاسی و کم پشتی سر خود رنج می برید و به دنبال روشی موثر و نتایجی قطعی و دائمی هستید می توانید  با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران و مشاوره با متخصصین با تجربه مجددا  زیبایی و جوانی را حاصل کنید. در این کلینیک همه مراحل کاشت مو با تجهیزات مدرن و اتوماتیک انجام می شود ا زیبا جویان عزیز به نتایج رضایت بخش دست یابند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/0xdz

لینک آپارات: https://aparat.com/v/wsR6L

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/jiV3OTBG

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1495651720260640772?s=20&t=HgVftukGh_70TfmTToL_Qw

لینک یوتیوب: https://youtu.be/u8coiLX_Hzg

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.