عوارض جراحی پلک

عوارض جراحی پلک

عوارض جراحی پلک

یکی از اجزای مهم صورت چشم ها هستند که نقش مهمی در زیبایی و سلامتی هر فرد ایفا می کنند. پس باید از آن‌ ها به خوبی در برابر عوامل مختلف محافظت کنید.

یکی از ویژگی های مهم چشم ها داشتن پوست حساس و نازک است بنابر این عوامل محیطی تاثیر بیشتری در آن ها خواهد داشت.

عواملی مانند افزایش سن ، آلودگی هوا،  نور خورشید، کم خوابی و کم آبی بدن و…. به مرور زمان زیبایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد . با جراحی پلک می توان به اصلاح پوست اطراف چشم  پرداخت و  آسیب هایی که به مرور زمان به پوست وارد شده است برطرف کرد .تا ظاهر چشم ها زیبا و جوان به نظر برسد.  یکی از مسائل خیلی مهم در جراحی نتایج پس از آن می باشد. که پس از پایان دوره بهبودی می توانید مشاهده کنید.  قبل از اقدام به جراحی باید در مورد عوارض و خطرات آن تحقیق کنید بتوانید با خیال راحت این جراحی را انجام دهید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

جراحی پلک چیست؟

جراحی در پلک ها با هدف زیبایی و سلامتی چشم ها انجام می شود. این عمل با تغییرات بی‌نظیری در چشم ها و چهره همراه خواهد بود . برای انجام این جراحی نیاز به زمان کافی دارید همچنین عوارض پس از عمل و هزینه آن ها در برابر نتایج بی نظیری که کسب می کنید بسیار ناچیز است.

در این جراحی می توان آسیب‌ های مختلفی از قبیل افتادگی پلک ، چین و چروک ها و خطوط اطراف  چشم را برطرف کرد و با تغییر حالت چشم ها چهره را زیبا و جوان تر نمایان کرد. این جراحی با هدف حذف چربی ها و مایعات تجمع یافته در زیر پلک انجام می شود و پوستی که از بالای چشم آویزان می شود و دید افراد را کاهش می دهد برداشته خواهد شد.  یکی از مهمترین مسائل در کاهش عوارض  جراحی انتخاب پزشک ماهر و  با تجربه می باشد.

یک هفته پس از جراحی بخیه ها برداشته می‌ شود و شما فعالیت های روزانه خود را آغاز خواهید کرد.  دوره بهبودی در این روش کوتاه مدت است و پس رفع  عوارض جانبی اثرات عمل قابل مشاهده می باشد.

دوره بهبودی برای همه افراد بر اساس شرایط بدنی و اعمال مراقبت ها متفاوت است. اگر شما پس از جراحی توصیه های پزشک خود  را به خوبی انجام دهید می توانید دوره بهبودی را کوتاه تر کنید.

 

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جراحی پلک

مراحل انجام جراحی پلک

۱.مراجعه به کلینیک های تخصصی و انتخاب متخصصین حرفه ای و با تجربه

۲. مشاهده نمونه کار های پزشک،  گفت و گو با پزشک در مورد عوارض پس از جراحی،  هزینه ها مراقبت ها و محدودیت ها

۳. انجام آزمایش خون و سنجش بینایی ، عکسبرداری از چشم ها

۴.پاکسازی پلک ها از آلودگی و انجام فرایند بی حسی(در برخی مواقع با صلاحدید پزشک،  جراحی با بیهوشی عمومی انجام می شود. بنابراین برخی افراد عوارض پس از بی هوشی را نیز تجربه خواهند کرد که شامل مقداری سردرد و سرگیجه می باشد.)

۵. ایجاد برشی ظریف و همسو با چین های طبیعی پلک و یا خط زیر مژه (در صورتی که عمل اصلاحی برای هر دو پلک انجام شود جراحی از از پلک بالا آغاز می شود)

۶. حذف چربی ها و مایعات تجمع یافته در زیر پلک

۷.بستن برش ها با دستگاه لیزر و یا بخیه

جراحی پلک به دو روش لیزر و سنتی انجام می شود .استفاده از دستگاه لیزر برای بستن برش ها عوارض کمتری به همراه دارد و عروق خونی سریع تر  بسته می‌ شوند. همچنین عمل با دقت و مهارت بالا تری انجام خواهد شد. انجام این عمل با دستگاه لیزر عوارضی مانند کبودی، تورم و خونریزی را کاهش می دهد.

جراحی پلک چه  مزایایی دارد؟

  • برطرف کردن افتادگی پلک خفیف و شدید
  • درمان پف بالا و پایین چشم
  • انجام عمل جراحی در یک جلسه
  • رفع مشکلات پوست اطراف چشم
  • درمان پف بالا و پایین به طور همزمان
  • هزینه کاملاً مقرون به صرفه نسبت به نتایج دائمی جراحی
  • افزایش وسعت دید
  • کوتاهی دوره نقاهت
  • درشت تر شدن چشم ها
  • افزایش اعتماد به نفس
  • رفع خستگی و سنگینی چشم ها
  • تقویت کردن عضلات چشم

 

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جراحی پلک

چه کسانی کاندیدای عمل جراحی پلک می باشند؟

جراحی زیبایی بلفاروپلاستی در جهت ترمیم و اصلاح پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد و مشکلاتی از قبیل پف چشم،  افتادگی پلک و چین و چروک اطراف چشم را برطرف می کند .‌کسانی که به دنبال نتایجی در جهت زیبایی و سلامتی چشم های خود هستند می توانند از این نتایج این عمل بهره‌مند شود .

جنبه درمانی آن برای کسانی که به دلیل افزایش سن و یا به طور ژنتیکی با افتادگی پلک مواجه هستند و میدان دید آن ها کاهش یافته است انجام می شود.  جنبه زیبایی این عمل برای تغییر فرم و درشت شدن چشم ها  مورد استفاده قرار می گیرد. و سبب بالا رفتن اعتماد به نفس متقاضیان خواهد شد. جنبه زیبایی آن معمولاً در بین خانم های جوان رواج بیشتری دارد.

این جراحی مستلزم مهارت و تخصص بالا می باشد و برای انجام آن باید به کلینیک های تخصصی و معتبر مراجعه کنید.  قبل از هر اقدامی در مورد مهارت پزشک خود تحقیق کنید  تا عوارض خطرناک پس از جراحی را تجربه نکنید.

عوارض جراحی پلک چیست؟

کبودی و تورم در اطراف چشم

در چند روز اول پس از جراحی چشم های شما ورم می کند نمی توانید به راحتی چشم های خود را باز و بسته کنید.  بهتر است برای کاهش ورم از کمپرس سرد استفاده کنید. در روزهای اول کمپرس سرد را بر روی پلک های خود قرار دهید. این کار را چند بار در طول روز انجام دهید و کاهش التهاب نیز کاهش یابد.  علت اصلی ایجاد تورم جمع شدن مایعات چشمی در زیر پلک می باشد  این عارضه در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.  اگر تورم پس از دو هفته رفع نشد بهتر است با پزشک خود تماس بگیرید.

کبودی یکی دیگر از عوارض پس از جراحی است که تا گونه ها و پیشانی گسترش پیدا می‌ کند . با ایجاد این عارضه شما نمی توانید تاثیرات جراحی را بر پلک های خود مشاهده کنید و پس از دوره بهبودی متوجه نتایج عمل می شوید . معمولاً کبودی اطراف چشم پس از ۱۰ روز برطرف خواهد شد.

 

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جراحی پلک

 

درد پس از جراحی

متخصصان برای دستیابی به اهداف مورد نظر شما تغییراتی در پلک ها ایجاد می کنند و این مسئله باعث تحریک پوست این ناحیه خواهد شد. با تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود شما در دوره نقاهت با مقداری درد مواجه می شوید. احساس درد امری کاملاً طبیعی است و با مصرف مسکن هایی که توسط پزشک تجویز می شود در مدت زمان معین برطرف خواهد شد . در صورت درد شدید از مصرف خودسرانه مسکن خودداری کنید و با پزشک خود تماس حاصل فرمایید.

خشکی و سوزش چشم

پس از انجام جراحی شما عوارضی مانند قرمزی چشم،  سوزش و خشکی را تجربه خواهید کرد .متخصصان برای رفع این مشکلات دارو های مناسبی تجویز می کنند. سعی کنید از دست زدن به چشم ها در این دوره خودداری کنید. زیرا ممکن است پوست تا ملتهب شود و دوره نقاهت را طولانی تر کند.  متخصصان برای برطرف کردن خشکی چشم قطره های چشمی را تجویز می کنند.

ریزش اشک پس از سخت شدن پلک ها

به دلیل تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود باز و بسته شدن آن ها کار سختی است و بیمار احساس ناخوشایندی را تجربه می کند . البته این عارضه با کاهش ورم و بهبود زخم ها رفع خواهد شد.

ریزش اشک پس از جراحی در زمانی اتفاق می افتد که پلک پایین مورد جراحی قرار گیرد. زیرا به حفره ای چشمی فشار وارد می شود . اگرچه این عارضه زودگذر است. اگر دوره اشک ریزی طولانی شد بهتر است به پزشک اطلاع دهید.

حساسیت بالای چشم ها

پس از انجام عمل جراحی در دوره نقاهت با مشکلاتی از قبیل تاری دید مواجه خواهید شد سعی کنید به چشم های خود استراحت دهید و از نگاه کردن به صفحه تلویزیون، تلفن همراه و رایانه خودداری کنید.

عوارضی همانند اختلال در بینایی و دوبینی چند ساعت پس از جراحی بر طرف می‌ شود و نباید احساس نگرانی داشته باشید.

حساسیت به نور

پس از جراحی  میزان حساسیت چشم به نور خورشید  افزایش می یابد.  پس سعی کنید حتی الامکان از منزل خارج نشوید و در صورت ضرورت حتماً از عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید.

جای زخم و عفونت ناشی از برش های ایجاد شده

برای برجای نماندن جای زخم باید از پلک ها به خوبی مراقبت کنید. البته مهارت پزشک نیز در این موضوع بسیار اهمیت دارد. اگر پس از جراحی با عوارضی مانند  خونریزی و عفونت مواجه شدید بهتر است به پزشک معالج خود مراجعه کنید .متخصصان در صورت خونریزی  محل جراحی را مجدداً باز می کند تا دلیل ایجاد خونریزی رابیا بند و از آن جلوگیری کنند. یکی از دلایل خونریزی پس از جراحی لخته شدن خون می باشد.

از عوارض دیگر جراحی می توان به:

•نامتقارن شدن پلک ها

  • باز شدن محل برش
  • مشکل باز و بسته شدن  پلک ها

افتادگی پلک مجدد

  • خونریزی داخلی
  • نکروز و…

اشاره کرد که با مشاهده این عوارض باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران جراحی پلک توسط بهترین متخصصان زیبایی و در مکانی کاملا امن  و آرام  انجام می شود و شما در مدت زمان کوتاهی شاهد  نتایج بی نظیر این جراحی خواهید بود . تا کنون گزارش خطرناک و خاصی در این کلینیک پس از جراحی گزارش نشده است.  نتایج جراحی پلک با کیفیت و رضایت بخش  نشانه مهارت و تخصصی پزشکان ما در این کلینیک تخصصی می باشد.

 

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جراحی پلک

هزینه جراحی پلک در کلینیک زیبایی الهیه

هزینه های جراحی برای همه افراد بر اساس اهداف درمانی و زیبایی متفاوت می باشد. معمولاً اگر این جراحی با هدف زیبایی انجام شود هزینه بیشتری پرداخت می‌ شود،  زیرا مدت زمان جراحی بیشتر خواهد بود. همچنین بافت چربی بیشتری برداشته می شود.  به طور کلی هزینه جراحی ب حسب  مهارت و تخصص پزشک،  نوع جراحی،  وسایل و تجهیزات و دارو های مورد استفاده،  هزینه های اتاق عمل و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می شود.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه مطلع شوید می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما  تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

جراحی پلک در کلینیک زیبایی الهیه تهران زیر نظر بهترین متخصصان زیبایی انجام می‌شود و شما حداقل عوارض را را تجربه خواهید کرد. نتایج مطلوب و کیفیت جراحی همچنین رضایت زیبا جویان عزیز نشانه مهارت و تخصص پزشکان ما در این کلینیک می باشد . برای مشاوره رایگان و رزرو نوبت با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از جراحی پلک

  • در جلسه مشاوره با پزشک گفتگو کنید. اهداف و نظرات خود را بدون خجالت کشیدن بیان کنید. پزشک در این جلسه شما را با عوارض پس از عمل آشنا می کند تا شما از نظر جسمی و روحی برای جراحی آمادگی داشته باشید‌
  • با مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید درک بهتری نسبت به نتایج حاصل کنید.
  • در جلسه مشاوره با پزشک در مورد بیماری هایی که به آن مبتلا هستید و یا دارو هایی که در طول روز مصرف می کنید مطلع کنید .
  • در هنگام مراجعه به کلینیک برای جراحی حتماً یک نفر را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه مواظب شما باشد.
  • شب قبل از جراحی خواب راحت و کافی داشته باشید.
  • روز جراحی بدون آرایش در کلینیک حضور داشته باشید .
  • دو هفته قبل از جراحی از مصرف دارو هایی که باعث رقیق شدن خون می شود، همچنین دارو های ضد التهابی، مکمل‌ها و ویتامین‌ ها بپرهیزید.

 

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جراحی پلک

مراقبت های پس از جراحی پلک

  • از خسته کردن چشم ها خودداری کنید و استراحت کافی داشته باشید.
  • با استفاده از کمپرس سرد از میزان تورم و کبودی پلک های خود بکاهید. تا مشکل باز و بستن چشم های شما در مدت زمان کوتاهی رفع شود.
  • استفاده از کمپرس گرم سبب افزایش خون رسانی می شود. بنابراین روند بهبودی را سرعت می بخشد. پس متخصصان استفاده از کمپرس گرم را سه روز پس از جراحی توصیه می کنند.
  • مصرف دارو های تجویز شده از عوارضی مانند عفونت و درد پیشگیری خواهد کرد.
  • با قرار دادن دو بالش در زیر سر در هنگام استراحت مانع جمع شدن آب در زیر پلک ها خواهید شد و میزان تورم و کبودی کاهش می یابد.
  • هنگام استراحت از ملافه های تمیز استفاده کنید.
  • از خم شدن، ورزش کردن، جابجایی وسایل سنگین و فعالیت های دیگر بپرهیزید .
  • از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید و اگر تصمیم دارید آرایش کنید بهتر است پس از برداشتن بخیه ها در صورت تایید پزشک این کار را انجام دهید.
  • اگر مدت زمان عوارض طولانی مدت شد با پزشک در تماس باشید.
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید و هنگام خارج شدن از خانه استفاده از عینک آفتابی و کلاه را فراموش نکنید.

اثرات و نتایج

بهتر است قبل از جراحی در مورد عوارض و نتایج پس از درمان اطلاعات کافی کسب کنید تا بتوانید و روند بهبودی را سرعت ببخشید. متخصص در جلسه مشاوره شما را از عوارض احتمالی پس از  عمل جراحی مطلع می‌ کند.  همچنین مراقبت هایی که باید پس از جراحی انجام دهید را برای شما شرح خواهند داد . نتایج بلفاروپلاستی پس از جراحی قابل مشاهده نیست و باید برای مشاهده نتایج صبور باشید.  تورم و کبودی پس از جراحی ۷ تا ۱۰ روز طول می‌ کشد و شما می توانید تاثیرات جراحی را مشاهده کنید.  نتایج قطعی این عمل پس از ۳ تا ۶ ماه قابل مشاهده است.  اگر مراقبت ها به خوبی اعمال شود می توانید تا همیشه از نتایج بی نظیر جراحی بهره مند شوید. اما روند پیری امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است پس از  چندین سال نیاز به ترمیم مجدد داشته باشید.

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است؟

دوره نقاهت برای همه افراد بر اساس وضعیت بدنی ، اعمال مراقبت ها و میزان تخصص پزشک متفاوت خواهد بود.  پس از جراحی به شما توصیه می شود یک هفته استراحت کافی داشته باشید. مصرف دارو هایی که برای کنترل درد ، پیشگیری از عفونت  و خشکی چشم تجویز می شود را باید به موقع مصرف کنید تا روند بهبودی را سرعت ببخشید . اگر مدت زمان عوارض بیان شده طولانی شد بهتر است با پزشک خود تماس بگیرید تا مراقبت ها و اقدامات لازم برای شما انجام شود.استفاده از کمپرس سرد باعث کاهش تورم و کبودی می شود و شما راحت تر می توانی. چشمان خود را باز و بسته کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

افتادگی پلک چیست
عکس قبل و بعد عمل افتادگی پلک
پلاسما جت پلک
هزینه و مزایای بیشمار پلاسما جت پلک
جراحی پلک
جراحی پلک بلفاروپلاستی هزینه و توصیه ها

تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است؟

پس از مراجعه به کلینیک تخصصی پزشک جلسات مشاوره را برای شما در نظر می گیرد تا شما در طی جلسات با عوارض پس از جراحی آشنایی کامل داشته باشید . همچنین مراقبت های پس از آن برای شما بیان می شود تا شما بتوانید دوره بهبودی را با سرعت بیشتر پشت سر بگذارید. جراحی پلک در یک جلسه انجام می شود .مدت زمان آن به اهداف و انتظارات متقاضی بستگی دارد. اگر جراحی با هدف زیبایی انجام شود زمان بیشتری صرف خواهد شد. پس از جراحی به شما توصیه می شود که پس از ۵ تا ۷ روز برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید . پزشک در این جلسه نتایج عمل را نیز مورد بررسی قرار می دهد.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/f4nq

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.