عکس پروتز مو

عکس پروتز مو

عکس پروتز مو

دست یافتن به مو های زیبا، پر پشت و جذاب یکی از مهم ترین خواسته ها و آرزو های هر فردی است که به هر دلیلی بخشی از مو های خود را از دست داده اند .  به همین دلیل با مشاهده ریزش مو ها دچار اضطراب و نگرانی می شوند و با استفاده از روش های مختلف  سعی می کنند ریزش مو ها ی خود را متوقف کنند.

 ریزش مو به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که عبارت است از : افزایش سن،  استرس، فشار های عصبی،  ابتلا به برخی از بیماری ها ، مصرف برخی از دارو های خاص،  عوامل ژنتیکی و …. می باشد.  متاسفانه برخی افراد نسبت به ریزش مو های خود کم توجه هستند و ریزش مو های آن ها به قدری ادامه دار می شود که حجم زیادی از مو های خود را از دست می دهند و حتی ممکن است به طاسی و کچلی منجر شود.

زمانی که افراد با طاسی یا کم پشتی شدید مو مواجه می شوند اولین روشی که برای باز یابی  مو های خود به ذهنشان می‌ رسد عمل زیبایی و جراحی کاشت مو است.  اما به دلیل هزینه‌ های بالای این عمل و ترس از عمل جراحی همچنین مساعد نبودن شرایط بدنی برای انجام کاشت مو از انجام این عمل خودداری می کنند.  امروزه یکی از روش هایی که به جای  کاشت مو انجام می شود پروتز مو می باشد.

  شاید به نظر برسد که این فرایند گزینه‌ ای مناسب به جای  کاشت مو است.  البته،  درد سر های آن نیز کمتر از عمل جراحی پیوند می باشد.  در این روش بدون نیاز به تیغ جراحی می توان حجم از دست رفته مو ها را باز گرداند.  این تکنیک بی دلیل نتایج سریع  از محبوب‌ ترین روش‌ های زیبایی در بین طرفداران خود می باشد.  اگر شما نیز به دنبال راهی برای افزایش تراکم و حجم مو های خود هستید می توانید در این مطلب با ما همراه باشید تا با تکنیک زیبایی پروتز برای مو ها آشنا شوید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

پروتز مو چیست ؟

افراد زیادی برای پوشش دهی بخش های کم پشت و طاس سر خود از کلاه گیس های مختلف استفاده می کنند اما استفاده از کلاه گیس حالتی مصنوعی دارد و نمی تواند زیبایی و جذابیت شما را افزایش دهد.  در مقابل عمل پیوند مو روشی کاملاً طبیعی است و مو هایی که در ناحیه کم پشت کاشته می شود قابل رشد هستند و نتایجی طبیعی و دائمی به همراه دارد.

به طوری که دوباره زیبایی را به روز های جوانی و شادابی باز می گرداند.  دربین روش استفاده از کلاه گیس و کاشت مو تکنیک زیبایی پروتز  قرار گرفته است این تکنیک زیبایی روش دائمی برای باز گرداندن مو ها نمی باشد و نتایج آن همانند استفاده از کلاه گیس مصنوعی و غیر طبیعی نخواهد بود.  با استفاده از این تکنیک زیبایی می توان بخش های کم پشت و خالی سر را پنهان کرد.

این تکنیک معمولاً در بین آقایان طرفداران بیشتری دارد و راه کاری موقت برای باز یابی اعتماد به نفس و جذابیت چهره می باشد.  همچنین درد سر های آن نسبت به کاشت مو بسیار کم است و هزینه های آن ها قابل مقایسه نخواهد بود.  در این روش متخصص از مو های مصنوعی که از ترکیبات مختلفی درست شده اند از جنس نانو در ناحیه کم پشت با استفاده از چسب های مخصوص چسبیده می شود.

پروتز های نانو بسیار ظریف و نازک هستند و قطر  آن ها در حدود یک تار مو می باشد.  بنابراین نتایج حاصل از آن طبیعی تر از کلاه گیس خواهد بود.  اما اگر بخواهید این روش را با نتایج کاشت مو مقایسه کنیم قطعاً متوجه مصنوعی بودن مو ها خواهید شد.

تار های مصنوعی مو که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس میزان تاثیر و الگوی ریزش مو ها،  جنس و حالت آن ها همچنین شرایط سنی افراد انتخاب می شوند سپس با استفاده از چسب های مخصوص به صورت تک واحدی در نواحی خالی و کم پشتی چسبیده خواهند شد.

این راه کار زیبایی نتایجی موقتی دارد و در مدت زمان کوتاهی می تواند بخش های خالی سر را پوشش دهد. اما،  اگر به دنبال روشی موثر برای داشتن همیشگی مو های پر پشت هستید بهتر است که روش های درمانی مانند کاشت مو را انتخاب کنید تا نتایجی طبیعی و ماندگار به دست آورید.

مزایای پروتز مو چیست ؟

هزینه مقرون به صرفه این روش نسبت به کاشت مو و حالت طبیعی تار های مو نسبت به کلاه گیس از مهم ترین مزیت این تکنیک زیبایی خواهد بود.  همچنین در طی انجام جای گذاری پروتز  هیچ دردی احساس نمی شود و نیاز به بی حسی یا بی هوشی نخواهد بود.  برای انجام این فرآیند نیاز نیست که ساعت ها در اتاق جراحی بمانید و عوارض پس از آن را تجربه کنید.

نتایج حاصل از آن بلافاصله پس از پایان جلسه قابل مشاهده می باشد.  پس از انجام این فرایند نیاز به مراقبت های دشوار و استراحت در منزل نیست و شما بدون محدودیت می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.  برای جای گذاری پروتز محدودیتی وجود ندارد و خانم ها و آقایان می توانند از این تکنیک زیبایی بهره ببرند.

کسانی که به هر دلیلی به بیماری های خاص مبتلا هستند و امکان انجام عمل کاشت مو را ندارند می توانند با این روش زیبایی را به چهره خود بازگرداند.  در این روش نیاز به بانک مو نمی باشد و  سبب اعتماد به نفس افراد خواهد شد.

پروتز مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-پروتز مو

پروتز مو برای چه کسانی پیشنهاد می شود ؟

این تکنیک زیبایی معمولاً برای افرادی که از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند و امکان برداشت آن گرافت ها از قسمت‌ های دیگر سرشان برای انتقال به بخش های کم پشت وجود ندارد.

همچنین کسانی که  می خواهند قبل از انجام کاشت مو تقریباً با نتایج نهایی پس از آن آشنا شوند،  ابتدا پروتز برای مو ها را انجام می دهند.

 برخی افراد به دلیل ابتلا به بیماری ها یا  نداشتن هزینه کافی برای پرداخت کاشت مو می توانند این تکنیک را جایگزین کنند و راه حلی سریع و  آسان می باشد.

 این تکنیک زیبایی محدودیت سنی و جنسی ندارد و متخصصین پس از بررسی جنس و حالت و شکل ظاهری  مو ها  از تار های مناسب برای پر پشت کردن پوست سر استفاده می کنند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه این خدمات زیبایی همه شرایط شما را بررسی خواهند کرد.

مراحل چسباندن پروتز بر پوست سر

متخصصین بر اساس این که مو های طبیعی شما دارای چه ویژگی هایی هستند این تکنیک زیبایی را انجام می دهند و به ساختار و زاویه قرار گیری آن ها دقت می کنند. متخصصین از روش‌ های مختلفی برای اتصال پروتز ها به سر استفاده می کنند.

توجه داشته باشید که  با هر روشی که به پوست سر متصل شوند نتایجی موقتی دارند و پس از مدتی شما باید برای ترمیم مجدد آن به کلینیک مراجعه کنید . برای متصل کردن پروتز ابتدا پوست سر از هر نوع آلودگی پاک سازی می شود سپس  متخصصین از روش های که در زیر بیان می کنیم پروتز ها را به پوست سر متصل خواهند کرد.

  • استفاده از چسب های مخصوص گیاهی

این چسب ها مخصوص است  و شما می توانید به راحتی آن ها را از داروخانه های معتبر و یا فروشگاه های بهداشتی و آرایشی تهیه کنید.  این چسب ها دارای قدرت بالایی چسبندگی هستند و می توانند تا یک ماه اتصال مو ها را در برابر شست و شو یا گرما حفظ کنند.‌

پس از زمان مورد نظر و  برای ترمیم پروتز ها با استفاده از ریموور چسب های قدیمی کنده  می‌ شوند و پس از تمیز کردن مجدداً  به محل مورد نظر چسبانده خواهند شد.

  • اتصال با استفاده از کلیپس

راه کار دیگر برای اتصال پروتز ها استفاده از کلیپس های  مخصوص می باشد.  در این روش با استفاده از کلیپس پروتز  به  مو های خود شخص متصل می شوند . بنابراین این روش برای افرادی که با طاسی کامل مو مواجه هستند مناسب نمی باشد.

موضوع دیگری که باید در مورد استفاده از کلیپس  ها بدانید این است که آن ها پس از مدتی شل می‌ شوند و باید  برای ترمیم مجدد اقدام کنید.  حتی به دلیل کشیدگی مو ها توسط کلیپس های واقعی مو های واقعی  خود را از دست می دهید و شدت ریزش مو را افزایش می دهد . همچنین به دلیل استفاده مداوم از کلیپس ها  شل می‌ شوند و شما باید برای سفت کردن آن ها به پزشک مراجعه کنید.

  • اتصال با گیره

 این دسته از پروتز ها دارای گیره هستند.  شما باید برای فیکس کردن هر چند وقت یکبار به کلینیک مراجعه کنید.  اتصال با گیره  نیازمند تخصص بیشتری می باشد و کسانی که از این روش استفاده می کنند باید مراقبت بیشتری از مو های خود داشته باشند تا آسیبی به مو های آن ها وارد نشود . همچنین با رشد مو ها پروتز ها حرکت می‌ کنند و نیاز به سفت کردن مجدد  خواهند داشت.

خوشبختانه برای چسباندن پروتز هیچ نیازی به بی حسی پوست سر نمی باشد و مراحل آن به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود و متقاضیان می توانند بدون محدودیت فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

 معایب و عوارض پروتز مو چیست ؟

قبل از این که  بخواهید برای زیبایی مو های خود از پروتز استفاده کنید بهتر است در مورد معایب آن کمی تحقیق کنید تا بتوانید تصمیم آگاهانه و درست بگیرید.  در ادامه چند مورد از معایب مهم این روش را به شما معرفی خواهیم کرد :

  • هزینه های بالا در دراز مدت

شما برای انجام پروتز تقریباً باید سالی  یک بار این عمل زیبایی را تکرار کنید و در هنگام تمدید و تکرار آن نمی توانید از پروتز های قبلی استفاده کنید. زیرا ، ساختار آن ها تغییر کرده و آسیب دیده می شود البته چسب ها ی آن ها باید به طور ماهیانه تعویض شود.

با توجه به این که شما بخواهید هر سال این روش را تکرار کنید در دراز مدت متوجه می شوید که هزینه بسیار بالایی پرداخت کرده اید و شاید واقعاً این روش آن قدر ارزش پرداخته هزینه های زیاد را نخواهد داشت.

  • آسیب دیدگی پوست سر

زمانی که برای چسباندن پروتز از چسب ها استفاده می شود قطعاً پوست سر شرایط مناسبی برای تنفس نخواهد داشت و به مرور زمان  سبب آسیب دیدگی آن خواهد شد.

همچنین رطوبت پوست سر از بین می رود.  البته امروزه به دلیل مشبک بودن پروتز های نانویی امکان ورود هوا و رطوبت به پوست سر وجود دارد اما در بخش هایی که مو ها به کف سر چسبیده می شوند امکان تنفس وجود ندارد  و این موضوع کم کم سبب بروز آسیب های پوستی خواهد شد.

همچنین به دلیل نرسیدن آب به پوست سر در هنگام شست و شو چربی ها و میکروب ها در زیر پروتز تجمع می یابند و باعث چربی بیش از حد پوست سر می شود.  تجمع چربی ها نیز  باعث ایجاد بوی بد در زیر پروتز ها ، خارش،  حساسیت های پوستی و سوزش خواهد شد.  این مسئله باعث می‌ شود که حتی مو های واقعی شما نیز دچار آسیب شود و سرعت ریزش مو ها را افزایش خواهد داد.

  • جلوگیری از رشد مو ها

ممکن است در بخش هایی که پروتز مو چسبانده شده است همچنان فولیکول‌ ها رشد داشته باشند با چسباندن پروتز ها ،  امکان رشد  مو های طبیعی  را نا ممکن می کند.  در اکثر کلینیک ها ادعا می کند که پروتز های مشبک باعث بروز این مشکل نخواهد شد زیرا مو ها از لابلای آن ها رشد می کنند اما این ادعا نادرست است زیرا به دلیل استفاده از چسب های مصنوعی راه تنفسی پوست سر مسدود می شود و مو های  نمی توانند رشد کنند.

  • افزایش مشکلات در فصل تابستان

عیب دیگر پروتز ها بروز مشکلات در فصل های گرم سال می باشد.  زیرا،  در این فصل به دلیل عرق کردن سر دوام  چسب پروتز ها بسیار کم خواهد بود.‌

زمانی که از کلیپس یا چسب استفاده می شود این مشکل بیشتر به چشم می آید زیرا  با تابش نور خورشید به پوست سر چسب ها گرم شده و با همراه با تعرق کف سر سبب شل شدگی پروتز ها خواهد شد و ممکن است شما در فصل تابستان مجبور شوید بار ها برای فیکس کردن  تار های مو  مجدداً اقدام کنید.  همچنین با تعرق  زیاد در زیر پروتز کثیفی،  چربی ها و میکروب ها در این ناحیه افزایش می یابد و احتمال بروز حساسیت های پوستی،  خارش و التهاب را نیز زیاد تر می کند.

  • نیاز به سرویس مداوم

برای ماندگاری  پروتز علاوه بر ترمیم نیاز به سرویس هم دارد که باید به دست متخصصین مربوطه انجام شود.  هدف از انجام سرویس این است که هر چند  هفته یک بار چسب های اضافه شده باید کنده  شود و از چسب تازه تر استفاده شود تا تار های مو محکم و سفت شود.

این کار نیاز به تمدید ماهیانه دارد و قطعاً هزینه ها را برای شما افزایش می دهد.  اگر بخواهید این روش را در منزل انجام دهید باید برای خرید ریموور  مخصوص و چسب هزینه پرداخت کنید.

پروتز مو یا کاشت مو !! کدام گزینه مناسب تر است ؟

در طی مطلب پیش رو شما را با تکنیک زیبایی پروتز برای مو ها آشنا کردیم اما بهتر است در این بخش کمی در مورد کاشت مو صحبت کنیم  تا شما متوجه تفاوت های بین این دو روش شوید.

 زمانی که شما می خواهید کاشت مو را انجام دهید به هزینه های آن فکر می کنید اما در عوض صاحب مو هایی طبیعی می شوید.  در کنار دست یابی به نتایج دائمی و طبیعی باید درد سر های مربوط به عمل جراحی مراقبت ها و عوارض پس از آن را نیز بپذیرید.  اما ، آیا پروتز می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای کاشت مو استفاده شود ؟  در ادامه اگر با تفاوت های  این دو روش بیشتر آشنا شوید متوجه می شوید که کدام گزینه بهتر است .

  • پروتز برای مو ها به ترمیم نیاز دارد.

تنها روشی که شما می توانید  داشتن مو های طبیعی با نتایج دائمی تجربه  کنید عمل کاشت مو می باشد.  گرافت هایی که در ناحیه کم پشت سر کاشته می شوند قابلیت رشد دارند و این گرافت ها از مو ی سر خود شخص  ما به ناحیه کم پشت منتقل می‌ شود و ویژگی های گرافت های کاشته شده دقیقا همانند مو های واقعی شما خواهد بود.

شما  کاشت مو را یک بار و برای همیشه انجام می دهید و نیاز به تمدید و ترمیم مجدد نخواهید داشت.  فقط باید پس از انجام این عمل از مو های خود به خوبی مراقبت کنید تا به نتایج قطعی و دائمی آن دست یابید و مجددا دچار ریزش مو نشوید.  در برابر کاشت پروتز را باید به طور سالیانه تعویض و تمدید کنید.

این موضوع باعث می شود که هزینه های شما در مدت طولانی افزایش یابد و با گران شدن مواد و ابزار هایی که هر ساله مورد استفاده قرار می گیرد شما هزینه‌ های بالایی پرداخت می کنید.  در صورتی که نتایج طبیعی و دائمی نیز حاصل نخواهید کرد.

  • در کاشت مو ساختار مو ها کاملا طبیعی است .

زمانی که در مورد مو های طبیعی پس از کاشت مو صحبت می کنیم منظور ما شکل ظاهری مو ها نمی باشد بلکه هدف ساختار مو ها است که دقیقاً شبیه مو های واقعی متقاضیان خواهد بود.  در واقع در این روش گرافت های کاشته شده در محل کم پشت دارای ریشه و پیاز هم هستند و برای همیشه رشد می کنند.

  این موضوع باعث می‌ شود که هوا به خوبی در پوست سر جریان داشته باشد و هیچ آسیبی برای مو های جدید و جایگزین وجود ندارد . اما در مقابل پروتز ها تار های مصنوعی هستند که با استفاده از گیره،  کلیپس و یا  چسب در جای خود محکم می شوند.

اما،  مو های کاشته شده هرگز رشد نخواهند کرد و اگر بخواهید مدل مو های خود را تغییر دهید باید به سراغ پزشک یا تکنسین بروید تا پس از جدا سازی کامل آن ها از پروتز جدید با ساختار متفاوت استفاده کند.

  • نتایج کاشت مو طبیعی و دائمی است

در طی  مراحل انجام کاشت مو گرافت ها از نواحی پر پشت مانند پشت سر یا بغل گوش استخراج می شوند و با مهارت و دقت کافی در نواحی کم پشت جای می گیرند.  نتایجی که در این روش حاصل می شود برای همیشه باقی می ماند  و در واقع گرافت هایی که برای پیوند مو انتخاب می شوند نسبت به عوامل ریزش مو بسیار مقاوم و سر سخت هستند و پس از تثبیت نتایج و  رسیدن به مرحله رشد امکان ریزش آن ها بسیار کم خواهد بود .

در حالی که برای اتصال پروتز از چسب های مخصوص یا کلیپس و گیره  استفاده می شوند که پس از مدتی سبب شل شدن آن ها خواهد شد و شما باید برای ترمیم مجدد اقدام کنید . باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که شما باید قبل از این که اثرات چسب یا کلیپس ها از بین برود برای ترمیم   به کلینیک مراجعه کنید چون با شل شدن پروتز ها ، مو ها حالتی نا زیبا و بد فرم پیدا می کند.

  • جای گذاری پروتز ها ، مو های واقعی شما را دچار آسیب می کنند.

مشکل دیگری که هنگام استفاده از پروتز ها بر سر راه وجود دارد این است که باعث آسیب دیدگی مو های واقعی شما خواهد شد و احتمال ریزش آن ها را در بخش‌ های دیگر افزایش می دهد.  مثلاً با بروز حساسیت های پوستی و چربی بیش از حد پوست در زیر پروتز ها بیماری های پوستی افزایش می یابد و در نهایت مو های واقعی را نیز دچار آسیب خواهد کرد و کم کم پوست سر دچار حساسیت و التهاب خواهد شد.

در حالی که در هنگام کاشت مو این مشکلات را تجربه نخواهید کرد و مو های کاشته شده همانند مو های واقعی خود فرد است و هیچ آسیبی به پوست سر وارد نمی کند.  با کاشت مو ها تقویت مو های  دیگر نیز حاصل می‌ شود زیرا شما برای تثبیت نتایج دارو هایی مصرف می کنید که سبب تقویت ریشه مو ها خواهد شد و پوست کف سر نیز تقویت می شود و شرایط برای رشد مو ها فراهم می شود.

  • پس از کاشت مو ، کوتاه کردن مو ها راحت تر است.

پس از دست یابی به نتایج کاشت مو شما می توانید برای کوتاه کردن مو های خود اقدام کنید و هر مدل که دوست دارید بر مو های خود پیاده کنید.  حتی شما می توانید گرافت های رشد کرده را کوتاه کنید و آن ها را از حالت نا منظم در بیاورید اما در مقابل کوتاه کردن مو ها در هنگامی که پروتز بر سطح مو ها قرار دارد بسیار سخت است.

مخصوصا اگر در ناحیه که پروتز کاشت شده باشد شما مو داشته باشید باید  برای کوتاه کردن مو ها باید به آرایشگاه های تخصصی مراجعه کنید.  چون،  ممکن است که در صورت کم تجربگی آرایشگر مو های پروتز  کوتاه شود و یا پوست سر‌ تان را  دچار آسیب کند.

  • پس از کاشت مو خط رویش طبیعی خواهید داشت.

یکی از ویژگی های متمایز کاشت مو نسبت به پروتز که بسیار مهم است طبیعی بودن خط رویش مو می باشد.  زمانی که متخصصین می‌ خواهند خط مو ریزش مو را مشخص کنند از دستگاه های لیزری و کامپیوتری دقیق استفاده می‌ کنند و این ناحیه بر اساس آناتومی صورت و انتظارات متقاضیان انتخاب می شود.

بنابراین علاوه بر این که از تار های تک واحدی در این ناحیه استفاده می شود پس از رویش مو ها حالتی کاملاً طبیعی و زیبا خواهد داشت.

هزینه پروتز مو چقدر است ؟

عوامل مختلفی هزینه انجام پروتز برای مو ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  بنابراین،  نمی توان مبلغ ثابت و مشخصی را برای انجام این فرآیند اعلام کرد.  در جلسات مشاوره قبل از انجام این تکنیک زیبایی متخصصین میزان ناحیه کم پشت و طاس سر  و تعداد پروتز های مورد نیاز را مشخص می کند.  پروتز ها بر اساس نوع ساختار طبیعی مو ها انتخاب می شوند و با استفاده از وسایل مناسب اتصال آن ها انجام می شود.

بنابراین در جلسه معاینه هزینه دقیق برای شما مشخص خواهد شد . معمولاً هزینه ها برای خانم ها کمی بیشتر از آقایان است . زیرا،  خانم ها دارای مو های بلند تر با  بافت های لطیف و نزدیک تر می باشد و اتصال پروتز ها برای آن ها کمی مشکل تر است.

اگر بخواهیم  هزینه پروتز را فقط برای یک جلسه مشخص کنیم  هزینه‌ ای که پرداخت می کنیم قطعاً نسبت به کاشت مو کمتر است اما با تمدید سالیانه این روش و جلسات ترمیمی با استفاده از ابزار ها و وسایلی که استفاده می شود هزینه های شما بسیار افزایش می یابد.  همچنین در کنار عوارضی که ممکن است پروتز به دنبال داشته باشد نیاز به راه کار های درمانی برای پوست سر خواهید داشت.

مثلاً اگر پس از انجام پروتز دچار التهاب یا حساسیت پوستی شدید  باید از راه کار های درمانی استفاده شود.  درست است که فرآیند پروتز روشی ساده است اما در نهایت ممکن است از نظر مالی و وضعیت سلامتی  شما را دچار آسیب کند.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش درمان ریزش مو از قبیل

  • مزوتراپی
  • پی آر پی
  • فیلر مو
  • کاشت مو
  • لیزر تراپی
  • تجویز دارو ها
  • پروتز مو

 با هزینه ای استاندارد محاسبه می شود . اگر می خواهید از تخفیفات و هزینه ها در این کلینیک مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت  های قبل از پروتز مو

  • برای انجام این تکنیک زیبایی ابتدا اطلاعات کافی در این زمینه حاصل کنید تا بتوانید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید.
  • برای انجام پروتز به مراکز معتبر و تخصصی بروید تا بتوانید نتایج مطلوبی حاصل کنید. زیرا ، ممکن است در صورت عدم مهارت پزشک پوست سر شما و مو های واقعی دچار آسیب شود.
  • قبل از مراجعه به کلینیک مو های خود را به خوبی بشویید .
  • از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را در جریان قرار دهید چون ممکن است که میزان آسیب های پوستی شما را افزایش دهد.

مراقبت های پس از پروتز مو

  • برای سالم ماندن پروتز و افزایش مدت ماندگاری برای شست و شوی مو ها باید شوینده‌ های مناسب استفاده کنید.
  • قبل از شست و شوی مو ها با شامپو ، مو ها را با شانه دندانه درشت به آرامی شانه کنید و تار های آن را جدا کنید.
  • از قرار دادن شامپو های نرم کننده بر ریشه مو ها بپرهیزید و برای شست و شوی از آب سرد استفاده کنید تا از خشک شدن آن ها جلوگیری شود.
  • در هنگام شست و شوی پروتز با یک حرکت ملایم رو به پایین از شامپو و نرم کننده استفاده کنید.
  • از محصولاتی استفاده کنید که مخصوص پروتز باشد.
  • هنگام خشک کردن مو ها و پروتز از حوله استفاده کنید و به آرامی آب  اضافه مو ها را  جذب کنید.
  • برای شانه کردن بخش کوچک از مو ها را در دست بگیرید و به آرامی برس بزنید و صبر کنید تا پروتز به خوبی خشک  شود .
  • استفاده از دستگاه های گرما زا مانند سشوار را به حداقل برسانید.
  • فاصله سشوار را تا مو ها افزایش دهید تا از خشک شدن پروتز جلوگیری شود.
  • پس از ۶ تا ۸ هفته برای ترمیم و محکم کردن پروتز به کلینیک مراجعه کنید تا همچنین شرایط سلامتی پوست سر و پروتز توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد.

اثرات و نتایج :

دست یافتن به اطلاعاتی در مورد مدت ماندگاری پروتز مو به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در مورد هزینه های ترمیم ، پروتز و تمدید مجدد آن در دوره های مختلف برنامه ریزی کنید.  در واقع این فرایند با استفاده از تار های مصنوعی و یا طبیعی انجام می شود و این موضوع در مدت ماندگاری،  حالت پذیری و نتایج آن موثر می باشد.

  مثلاً  اگر برای شما از پروتز های مصنوعی استفاده شود ماندگاری آن ها در حدود ۱ تا ۲ سال است زیرا حالت گیری و شکل ظاهری آن ها به مرور زمان دچار تغییر می شود و شما باید برای تمدید مجدد آن اقدام کنید.  در مورد ماندگاری پروتز باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که نحوه نگه داری آن تاثیر زیادی در مدت ماندگاری خواهد داشت.

هر چه شما در هنگام نگهداری از پروتز دقت بیشتری به خرج دهید قطعاً عمر و ماندگاری آن افزایش می یابد.  یکی از مشکلاتی که پس از  پروتز با آن مواجه هستید تعرق و چرب شدن پوست سر می باشد که شما باید از شوینده های مناسب استفاده کنید.  شست و شوی بیش از حد پروتز مدت ماندگاری آن را کاهش می دهد.

نتایج پروتز بلافاصله پس از چسباندن آن قابل مشاهده می باشد . متخصصین برای انجام این تکنیک از پروتز هایی را انتخاب می کنند که از نظر شکل،  ضخامت، رنگ و فرم و حالت شبیه مو های متقاضیان باشد تا نتایج طبیعی به همراه داشته باشد.

مدت عمر و ماندگاری پروتز موقتی است و نمی تواند همانند مو های طبیعی نتایج مورد توجهی به همراه داشته باشد.  شما باید برای افزایش دوره ماندگاری حتماً برای ترمیم اقدام کنید که شامل تعویض چسب،  کوتاهی مو ها در زیر پروتز و  شست و شوی آن ها می باشد.

دوره نقاهت پس از پروتز مو چقدر است ؟

استفاده از پروتز برای پر پشت کردن مو های کم پشت و بخش های خال سر به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود و پس از پایان مراحل جای گذاری پروتز می توانید بدون محدودیت فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.  البته،  متخصصین پس از پایان مراحل انجام این عمل توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت،  چگونگی شست و شو و تمدید مجدد در اختیار شما قرار می دهند.

شما برای پیشگیری از آسیب دیدگی پوست سر،  بیماری های پوستی و حساسیت و همچنین تجمع چربی ها در زیر پروتز  در هنگام شست و شو دقت بالایی به خرج دهید و از شوینده های مناسب و مخصوص پروتز استفاده کنید.  در غیر این صورت مشکلات زیادی برای شما به همراه خواهد داشت و سبب بوی بد پروتز خواهد شد . در نتیجه مجبور ید برای درمان از دارو استفاده کنید.

پروتز مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-پروتز مو

تعداد جلسات پروتز مو چقدر است ؟

این تکنیک زیبایی در طی یک جلسه انجام می شود . مدت زمان این عمل به وسعت کم پشتی و طاسی سر بستگی دارد.

متخصصین پروتز ها را بر اساس جنس،  رنگ، ضخامت و حالت مو ها تعیین می کنند شما باید هر ماه برای ترمیم پروتز به کلینیک مراجعه کنید و به طور سالیانه نیز تعویض پروتز انجام خواهد شد.  چون، پروتز ها به مرور زمان زیبایی خود را از دست می دهند مدت زمان انجام پروتز  مو به حجم مو ها یا پروتز بستگی دارد .

آیا پروتز مو برای خانم ها نیز انجام می شود ؟

بله ، خانم  ها نیز  می توانند برای بخش‌ های کم‌ پشت و خالی سر خود از این تکنیک زیبایی استفاده کنند .  اگر چه  ساختار موی خانم ها با آقایان متفاوت است به همین دلیل باید دقت بیشتری در تولید پروتز انجام داد.  در ضمن به دلیل بلندی مو های خانم ها هزینه ها افزایش می یابد.

آیا برای  همیشه می توان برای داشتن مو های پر پشت از پروتز استفاده کرد ؟

پروتز  مو یکی از روش های موقتی برای پر پشت کردن قسمت های کم پشت و طاس سر  می باشد بنابراین اگر به طور دائم از پروتز استفاده کنید هزینه‌ های زیادی را باید تقبل کنید؛  همچنین ممکن است عوارض نا خوشایند ی برای شما به همراه داشته باشد.

افراد زیادی بعد از مدتی از قرار دادن پروتز و مراقبت های مداوم آن خسته می شوند و حتی ترجیح می دهند که با طاسی سر خود کنار بیایند.  بنابراین اکثر افراد از پروتز در زمان های خاص و در مدت کوتاهی استفاده می‌ کنند و اگر قصد داشته باشند به مهمانی بروند تا مو هایشان زیبا و جذاب تر به نظر برسد. زیرا،  پروتز جزء روش های سریع و مناسب برای پر پشت کردن مو ها خواهد بود.

آیا با داشتن پروتز می توان به حمام رفت ؟

حمام کردن و شست و شوی اصولی  پروتز یکی از مراقبت های مهم محسوب می‌ شود فقط در هنگام شست و شو باید از آب سرد استفاده کنید زیرا،  استفاده از آب گرم باعث شل شدن چسب اتصال می شود.  هنگام شست و شو نیز از چنگ زدن زیاد مو ها خود داری کنید و به آرامی با مو های خود رفتار کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین دارو های بعد از کاشت مو – آپدیت ۲۰۲۲

هزینه،  معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

کاشت مو به روش سلول‌های بنیادی در ایران !! شایعه یا واقعیت؟

نتیجه گیری :

پروتز مو یکی از روش های سریع و موثر برای پوشاندن بخش های کم پشت و طاس سر می باشد.  معمولاً این تکنیک زیبایی برای کسانی پیشنهاد می شوند که بانک موی مناسبی برای کاشت مو ندارند.  اهمیت دادن  به نوع و کیفیت پروتز بسیار مهم می باشد . اگر شما از کیفیت پروتز اطمینان کامل حاصل کنید قطعاً نتایج مطلوبی حاصل می کنید.

پروتز چیزی نیست که شما بتوانید خودتان تهیه کنید بلکه باید در این زمینه باید با متخصصین زیبایی مشورت کنید و در مورد مراقبت های پس از جای گذاری پروتز اطلاعات کاملی را به دست آورید . با انتخاب پروتز های بی کیفیت از نظر ظاهری، بهداشتی و پزشکی با مشکلات و بیماری های پوستی مواجه خواهید شد.  در نتیجه مو های انتخاب شده با جنس مو های شما متفاوت می باشد و از نظر ظاهری نیز نا مطلوب خواهد بود .

با استفاده از پروتز های بی کیفیت پوست دچار حساسیت می شود و در مدت زمان کوتاهی سبب  خارش،  سوزش و التهاب خواهد شد.  عدم مراقبت از پروتز و رعایت نکردن اصول بهداشتی سبب بوی بد در ناحیه سر ، تورم و مشکلات نا خوشایند ی خواهد شد.  پس نباید فکر کنید که پروتز روشی ساده و بی درد سر است بلکه باید در این زمینه با متخصصین با تجربه و حرفه ای مشورت کنید تا  عوارض پس از پروتز را به حداقل برسانید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین ما بهترین خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو را برای زیبا جویان عزیز در نظر می‌ گیرند . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این که کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/cta9

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/hFkbDgbv

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.