فرم دهی بینی با پلاسما جت 1

فرم دهی بینی با پلاسما جت 1

فرم دهی بینی با پلاسما جت

برای افرادی که خواهان تغییراتی در بینی خود هستند، به طور مثال خواهان کوچک تر شدن و زیباتر شدن آن  هستند، امروزه روش های متنوعی جهت انجام این کار بدون عمل جراحی وجود دارد.

از آن جایی که عمل جراحی زیبایی بینی با بستری شدن، بیهوشی و زخم و خونریزی همراه است، افراد زیادی به دنبال این هستند که از روش‌های غیر جراحی برای فرم دهی بینی استفاده کنند.

یکی از جدید ترین این روش ها پلاسما جت می باشد.

اگر می خواهید اطلاعاتی در زمینه و نحوه استفاده از فرم دهی بینی با پلاسما جت به دست آورید، این مقاله را مطالعه کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

 فرم دهی بینی با پلاسما جت چگونه انجام میشود ؟

منظور از پلاسما در واقع گازی است که یونیزه شده است.  برای استفاده از پلاسما در علم پزشکی و زیبایی پلاسما توسط دستگاه مخصوص که سر بسیار باریکی دارد، با فاصله کمی به پوست تابانده می شود. این کار باعث سوخته شدن پوست و ایجاد زخم های بسیار ریزی در سطح پوست می شود.

این زخم ها با فاصله های کم در نقاطی از پوست که نیاز به بهبود دارد،  ایجاد می شود.  فایده فرم دهی بینی با پلاسما جت این است که پوست برای جبران آسیب وارد شده، اقدام به بازسازی و ترمیم  خود می کند و همچنین کلاژن سازی تحریک می شود. از طرفی پوست در نتیجه این کار تا حدی جمع شده و کشیده می شود.  از این روش برای درمان زخم و جای اسکار استفاده میشود.

در مورد فرم دهی بینی نیز با استفاده از روش پلاسما جت می توان پوست بینی را احیا و بازسازی نمود و همچنین تا حدودی استفاده از پلاسماجت، باعث کوچک شدن و جمع شدن بینی میشود.

اینکه شما برای زیبایی و فرم دهی بینی خود باید از چه روشی استفاده کنید را پزشک باید پس از معاینه و بررسی های دقیق مشخص کند.

به طور مثال افرادی که برای زیبایی بینی نیاز به اصلاح تیغه بینی دارند یا نیاز  به برطرف شدن قوز بینی دارند، معمولا  نمی‌تواند از پلاسماجت برای این منظور استفاده کنند. زیرا پلاسماجت تنها پوست و لایه چربی را هدف قرار می دهد. بنابراین به طور کلی پلاسماجت جایگزین کامل عمل جراحی بینی نمی‌باشد، اما با ایجاد تغییراتی می تواند به خوش فرم شدن بینی کمک کند.

 مراحل فرم دهی بینی با پلاسما جت

اگر پس از مشاوره با پزشک مشخص شود که می توانید از پلاسما جت استفاده کنید، در جلسه تعیین شده ابتدا پوست بینی تمیز و ضدعفونی و با بی حسی موضعی پوشانده می شود. سپس پزشک با استفاده از دستگاه مخصوص از پلاسماجت روی صورت شما استفاده می کند.

زخم های ریزی به شکل سوراخ روی ناحیه مورد نظر به وجود می آید. این عمل به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به بستری و دوره  نقاهت طولانی مدت ندارد. اما با وجود زخم ها در روزهای اول، مقداری درد، سوزش یا خارش ممکن است بروز کند که با مراقبت صحیح پس از چند روز برطرف میشود.  پس از آن و با گذشت مدتی نتیجه این روش به خوبی مشخص می شود.

 مزایای استفاده از پلاسما جت برای فرم دهی بینی

خوبی استفاده از پلاسما جت برای فرم دهی بینی و جوانسازی پوست آن این است که :

  • نیاز به بیهوشی و بستری شدن ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود.
  • دوره نقاهت طولانی مدتی ندارد.
  • در زمان کمی انجام می شود.
  • در صورت رضایت میتوان پس از مدتی آن را تکرار نمود.
 پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه- پلاسما جت

چه کسی کاندیدای فرم دهی بینی با پلاسما جت می باشد

اگر دارای جای زخم و اسکار روی بینی خود هستید و یا خواهان این است که بینیشما مقداری تغییر فرم داده و کوچکتر شود می‌توانید از پلاسماجت استفاده کنید البته این مطلب را پزشک شما باید پس از معاینه تشخیص دهد. اما به طور کلی برای کوچک شدن و کاهش حجم قابل توجه در بینی های گوشی و یا رفع قوز بینی و اصلاح بینی های استخوانی این روش مناسب نیست.

همچنین خانم های باردار و شیرده، بیماران قلبی و دیابتی و بیماران خاص نمی توانند از این روش استفاده کنند.

 عوارض فرم دهی بینی با پلاسما جت

در کنار تمامی مزایای که برای روش درمانی پلاسماجت گفته شد، اما باید بدانید که در هر حال این روش عوارضی را به دنبال دارد. البته عوارض اولیه طی چند روز برطرف می‌شود. اما اگر اپراتور یا پزشکی که این عمل را انجام می دهد، تجربه و تخصص کافی نداشته باشد و این کار را به درستی انجام ندهد و یا مراقبت های پس از عمل، به درستی انجام نشود، ممکن است عوارضی مثل عفونت، تشدید زخمها، بروز حساسیت یا ایجاد لکه روی بینی رخ دهد. البته چنانچه این کار را به یک پزشک مجرب و متعهد بسپارید، چنین عوارضی بسیار نادر است.

 هزینه فرم دهی بینی با پلاسما جت

هزینه استفاده از پلاسما جت برای فرم دهی بینی به این بستگی دارد که بینی شما به چه مقدار اصلاحات نیاز دارد. همچنین دستمزد پزشک و کلینیک یا بیمارستان نیز باید محاسبه شود. برای اطلاع از هزینه های ما در کلینیک الهیه با شماره 09120043630 مربوط به شعبه مرکزی تهران تماس بگیرید.

 مراقبت های قبل از درمان

از چند هفته قبل از اقدام به درمان، از مصرف الکل، سیگار، دخانیات و نیز داروهای ضد انعقاد خون باید  پرهیز کنیدو

اگر داروی خاصی مصرف میکنید و بیماری خاصی دارید باید به پزشک اطلاع دهید.

در جلسات مشاوره سوالات خود را مطرح کنید و با اطلاعات کافی اقدام به انجام این عمل نمایید.

 مراقبت های پس از درمان

از دست زدن به بینی و فشار آن بپرهیزید

تا چند روز از آرایش کردن صورت خودداری کنید.

تا چند روز در معرض آفتاب قرار نگیرید و پس از آن نیز از ضدآفتاب مناسب به تجویز پزشک استفاده کنید.

شستشوی صوتر را طبق دستور پزشک انجام دهید.

تا چند هفته از ورزش و فعالیت های سنگین و نیز مصرف دخانیات و الکل بپرهیزید.

 نتایج حاصل

استفاده از پلاسما جت که در پزشکی برای درمان زخم ها کاربرد وسیعی دارد، باعث می‌شود که پوست بینی جوان شده و کمی تغییر یا کاهش سایز پیدا کند. همچنین اگر جای زخم روی بینی وجود داشته باشد، بهبود یافته و پوست آن صاف می‌شود.

 دوره نقاهت

روشهایی مانند پلاسما جت نیاز به دوران نقاهت طولانی ندارد. اما توصیه می شود که اگر امکان دارد چند روزی را بیشتر در خانه بمانید و استراحت کنید و مخصوصا در معرض نور آفتاب و آلودگی قرار نگیرید. البته این روش‌ها به طور کلی باعث می‌شود که فرد بتواند به روال عادی زندگی خود ادامه دهد. اما همواره استراحت کافی و مراقبت‌های صحیح باعث بهبودی سریعتر خواهد شد.

 تعداد جلسات مورد نیاز

پس از انجام پلاسما جت نتایج به دست آمده معمولا ماندگاری خوبی دارد و اگر پس از گذشت مدتی، به طور مجدد مورد استفاده قرار گیرد می تواند تا سالها ماندگار باشد

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

هزینه و مزایای بیشمار پلاسما جت پلک

حرف پایانی

اگر خواهان زیبایی بینی خود هستید و و یا بنا به دلایلی نیازمند اعمال برخی تغییرات در بینی هستید،  توصیه می‌کنیم ابتدا حتما با یک پزشک متعهد که تجربه اعمال زیبایی را دارد، مشورت نموده و پس از مطالعه و بررسی لازم تصمیم گیری نمایید.

ما در اینجا روشی را معرفی کردیم که برای اعمال تغییرات جزئی و زیبایی نسبی می تواند  مورد استفاده قرار گیرد. اما  دقت کنید که میزان اثربخشی این روش مستقیما به مهارت پزشک و پس از آن به مراقبت های پس از درمان، بستگی دارد.  همچنین اینکه چه روشی برای شما پاسخگویی بهتری دارد را همیشه پزشک شما باید مشخص کند.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/9uj9

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.