کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

با داشتن پوستی جوان و شاداب می ‌توانید تاثیرات بی نظیر آن را بر جوانی و اعتماد به نفس خود به خوبی احساس کنید.  همه افراد همیشه در طول دوران زندگی خود به دنبال روش های مناسب برای داشتن پوستی جوان و شاداب تلاش می ‌کنند. بنابراین سعی می‌کنند و روش ‌های مختلفی را امتحان کنند. عوامل مختلفی از قبیل آلودگی ‌های محیطی،  نور خورشید و افزایش سن به مرور زمان تاثیرات نا خوشایندی بر زیبایی و شادابی پوست خواهد داشت و به تدریج علائم پیری بر چهره نمایان می شود.  با مشاهده این علائم اعتماد به نفس هر فرد کاهش می یابد و سلامتی پوست نیز به خطر خواهد افتاد.  در طی این مطلب ما سعی داریم در مورد فرایند زیبایی و درمانی پلاسما جت توضیحاتی ارائه دهیم . این روش یکی از موثرترین و کم عارضه ترین روش های زیبایی و شادابی پوست می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

منظور از پلاسما جت چیست؟

پلاسماجت یکی از روش های مدرن برای جوان سازی پوست می باشد که با استفاده از دستگاه پلاسما  جت انجام می شود . با انجام این عمل میزان آبرسانی پوست با سرعت بالا تری انجام خواهد شد و در نتیجه پوستی جوان و شاداب برای به همراه خواهد داشت.  با انجام این فرآیند زیبایی همچنین انواع آسیب های پوستی از قبیل چین و چروک ها،  افتادگی پوست،  جای آکنه و جای جوش،  بریدگی های سطحی و غیره را از بین خواهد برد.  همچنین در درمان افتادگی پلک و چشم ها بسیار موثر است و می تواند فرم بینی را بدون استفاده از تیغ جراحی تغییر دهد.  این موارد تنها بخشی از کاربرد های بی نظیر فرآیند زیبایی پلاسما  جت می باشد.

زیبایی و جوان سازی پوست با استفاده از این دستگاه بدون بیهوشی و به صورت کاملاً سر پایی انجام می شود .

این فرایند زیبایی به عنوان روش های بدون درد و کم عارضه معرفی می شود و هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نخواهد شد.  بنابراین جز محبوب ترین و پر کاربرد ترین روش های جوان سازی پوست محسوب می شود و نتایج درمان در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل مشاهده خواهد بود و نتایج طولانی مدت به همراه خواهد داشت

پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پلاسما جت

مراحل و چگونگی انجام پلاسما جت

عنصر اصلی در انجام این فرایند و تکنیک زیبایی ماده‌ای به نام پلاسما می باشد.  این ماده به شکل گاز است که حرارت بالایی دارد و با خاصیت رسانایی خود پس از برخورد به مواد دیگر سریعاً سرد می شود.  وقتی این ماده توسط دستگاه به پوست وارد می شود باعث تصعید غشای سطحی پوست خواهد شد و سبب کشیدگی و لیفت پوست می ‌شود. در نتیجه با حذف چین و چروک و خطوط بر سطح پوست مواجه خواهید شد.  در حین انجام این عمل شاهد ایجاد نقاط بسیار ریزی به فاصله ۰/۵ میلی متر خواهید بود.  زخم های ایجاد شده در این ناحیه پس از ۲ تا ۳ روز به طور کامل از بین می روند و هیچ جای زخمی بر سطح پوست مشاهده نمی شود.

اکثر افرادی که در مورد این فرآیند زیبایی اطلاعات کافی ندارند فکر می کنند که در حین عمل با سوختگی پوست مواجه خواهند شد.  در صورتی که این روش کاملا ایمن است.  شما می ‌توانید با مشاهده  فیلم انجام عمل پلاسما جت متوجه بی خطر بودن این روش شوید و هیچ جای سوختگی بر سطح پوست مشاهده نخواهد شد و زخم های ظریف کوچک پس از چند روز به طور کامل از بین خواهد رفت.

افرادی که از سلامتی کامل برخوردارند و شدت آسیب های پوستی آن ها کم است می توانند در یک جلسه درمان آسیب های پوستی خود را بر طرف کنند.  در صورت افزایش سن و شدت یافتن آسیب ‌ها از قبیل چین و چروک ها ، خطوط جای جوش و غیره شدت داشته باشد و پوست به دلایل مختلفی حالت انعطاف پذیری آن کاهش یافته باشد ممکن است به جلسات بیشتری نیاز باشد.  متخصصین در تعیین جلسات وضعیت عمومی متقاضیان را نیز مورد توجه قرار می ‌دهند.  در برخی شرایط متخصصین برای تثبیت نتایج جلسات بیشتری را برای متقاضیان در نظر می ‌گیرند.  مراحل انجام این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود و ماده پلاسما از طریق قلم این دستگاه بر لایه های سطح پوست نفوذ می کند.  مدت زمان هر جلسه درمانی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می ‌کشد . شما پس از پایان مراحل می توانید بدون بستری شدن  کلینیک را ترک کنید و به فعالیت های روزانه خود بپردازید.

کاربرد های پلاسما جت

این فرایند زیبایی و درمانی جزء پر کار بردترین روش های زیباسازی و جوانی پوست می باشد.  در این روش به غیر از درمان انواع آسیب های پوستی از قبیل جای جوش، جای زخم،  جای آکنه،  چین و چروک ‌ها،  خطوط سطح پوست،  بریدگی ها و غیره می‌تواند مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک را نیز مورد درمان قرار دهد.  همچنین لیفت بینی بدون نیاز به تیغ جراحی انجام خواهد شد.

 این عمل برای کسانی که از تیغ جراحی می ترسند و یا نمی توانند  هزینه بالای جراحی عمل بینی را بپردازند پیشنهاد می شود و معمولاً برای بینی های گوشتی نتایج فوق العاده ای به همراه خواهد داشت.

به جز کاربرد های اعلام شده این عمل برای درمان ترک های پوستی نیز قابل انجام است. این ترک ها معمولاً به دلیل گذراندن دوران بارداری،  افزایش سن و تغییرات هورمونی در دوران بلوغ بر سطح پوست مشاهده می ‌شود.

 درمان انواع ضایعات پوستی جزء کاربرد های دیگر این عمل خواهد بود.  همچنین انواع زگیل ها و  فیبروئید ها نیز مورد درمان قرار می گیرد.

 با انجام این عمل همه چین و چروک ها و خطوط پوست پیرامون چشم،  خطوط عمیق سطح پیشانی،  خط لبخند و بخش های دیگر صورت از بین خواهد رفت.

برخی افراد نیز به دلیل استفاده از روش های آرایشی از قبیل تاتو و خالکوبی با استفاده از این عمل در جهت پاک کردن تاتو های خود اقدام می کنند  و همچنین برای برداشتن خال  های بخش های مختلف بدن نیز موثر خواهد بود.

 این عمل در جهت درمان افتادگی پوست در بخش های مختلف صورت اهمیت بالایی دارد و با لیفت پلک لیفت بینی،  لیفت چشم و بخش های پائینی  صورت ازقبیل غبغب نتایج بی نظیری را به همراه خواهد داشت.

این فرایند می تواند اثرات رگ های واریسی را که بر سطح پوست نمایان شده اند را از بین ببرد و در کاهش انواع رنگدانه های پوستی موثر خواهد بود. هدف از درمان رنگدانه های پوستی شامل  لکه های ناشی از بارداری و افزایش سن و یا کک و مک و تیرگی های بخش های مختلف صورت یا بدن می باشد. پس  می‌توان این عمل را به عنوان روش و تکنیکی همه فن حریف برای درمان انواع آسیب های پوستی معرفی کرد و حتی با پرداخت هزینه های کمتر به نتایج عالی دست یافت.

پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پلاسما جت

مزایای انجام پلاسما جت

این فرآیند به زیبایی و درمانی جزء روش های کم خطر و کم عارضه معرفی می ‌شود که می ‌تواند در جهت درمان انواع آسیب های پوستی به ما کمک کند .

مراحل درمانی این روش بدون درد و  کوتاه انجام می ‌شود و حتی نتایج آن در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده می باشد.

 برای انجام این عمل محدودیت سنی وجود ندارد و پوست متقاضیان دچار حساسیت و آسیب نخواهد شد.

 این عمل زیبایی برای انواع تیپ های پوستی موثر است و فقط نوع پوست می ‌تواند زمان اثرگذاری پلاسماجت را تحت تاثیر قرار می دهد. اما نمی تواند مانع تأثیر گذاری آن شود.

با نفوذ ماده پلاسما به لایه های پوست تحریک و تسریع روند کلاژن ‌سازی بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی ایجاد می شود و با بهبود جریان خون رسانی ، آبرسانی پوست در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد و به شادابی سلامتی و طراوت پوست منجر می شود.

 این عمل زیبایی و غیر جراحی جایگزینی  موثر برای عمل های جراحی پلک و بینی خواهد بود و بدون نیاز به برش و بخیه زدن نتایج فوق العاده ای در جوانی و شادابی پوست خواهد داشت.

 نقاط ایجاد شده ناشی از نفوذ امواج پلاسما بر سطح پوست انواع مشکلات پوستی را در نواحی اطراف چشم درمان خواهد کرد.

مدت زمان انجام این عمل بسیار کوتاه مدت است و بیشتر از ۳۰ دقیقه زمان نیاز ندارد.  بنابراین متقاضیان نیاز نیست که از محل کار خود مرخصی بگیرند و حتی می توانند پس از پایان جلسه درمانی به محل کار خود بازگردند و یا فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

 برخی افراد در طی یک جلسه می تواند به نتایج مد نظر خود برسند اما برخی دیگر به دو تا سه جلسه درمانی نیاز خواهند داشت تا بتوانند به نتایج مد نظر خود برسند.

 مراحل انجام این عمل نیاز به بی حسی و یا بیهوشی پوست ندارد اما برخی از متقاضیان به دلیل آستانه درد پایین انجام بی حسی پوست را انتظار خواهند داشت.

 ماندگاری این عمل نسبت به روش های غیر تهاجمی دیگر در جهت درمان آسیب های پوستی زیاد می باشد و هزینه های آن نسبت به روش های دیگر مقرون به صرفه تر خواهد بود.

پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پلاسما جت

کاندیدای مناسب پلاسماجت چه کسانی هستند؟

فرایند زیبایی و درمانی پلاسما جت در جهت درمان انواع آسیب های پوستی برای متقاضیان انجام می شود . کسانی که قصد دارند در زمانی کوتاه به نتایج مورد نظر خود برسند این عمل گزینه بسیار مناسبی خواهد بود و همچنین  با توجه به دوره نقاهت کوتاه مدت کسانی که نمی توانند از محل کار خود مرخصی بگیرند و یا دوران نقاهت را در منزل سپری کنند مناسب خواهد بود.  نتایج حاصل شده از این روش تقریبا همانند جراحی می باشد و برای کسانی که از عمل جراحی می ترسند و یا به دلایل بیماری ها و یا دلایل پزشکی خود نمی توانند عمل جراحی انجام دهند مطمئن و موثر می باشد.

افرادی که برای درمان افتادگی پلک خود و یا آسیب های دیگر از روش های درمانی استفاده کرده ‌اند و به نتایج مورد نظر خود دست نیافته اند می توانند با تکیه بر این عمل در جهت ترمیم و بازسازی روش های درمانی اقدام کنند.  با این عمل می توان افتادگی جزئی پلک و چین و چروک های اطراف چشم را همچنین نا متقارن شدن بخش های مختلف پوست را مورد درمان قرار داد.

چه کسانی نباید از روش پلاسما جت استفاده کنند؟

همه افرادی که از بیماری هایی از قبیل دیابت کنترل نشده،  سرطان ، صرع و بیماری های خود ایمنی مواجه هستند نمی ‌توانند از این عمل استفاده کنند.  مشکلات غدد،  بیماری های خونی و انعقادی دلایل دیگر عدم استفاده از این روش زیبایی می باشد.  افرادی که به بیماری ها و حساسیت های پوستی مبتلا هستند مخصوصاً بیماری های باکتریایی یا ویروسی باید از انجام این عمل خودداری کنند.

 اگر چه تاکنون دلایل تثبیت شده ای در جهت اثرات منفی بر خانم های باردار و جنین به دست نیامده اما متخصصین انجام این عمل را برای خانم های باردار توصیه نمی کنند.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین با تجربه و حرفه ای ما قبل از اقدام به انجام روند درمان شرایط جسمانی متقاضیان را مورد بررسی قرار می ‌دهند.

پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پلاسما جت

آیا انجام پلاسما جت محدودیت سنی دارد؟

از نظر علم پزشکی انجام این عمل زیبایی در رده های سنی مختلف مانعی ندارد و افراد می توانند در سنین مختلف در جهت مشکل رفع مشکلات و آسیب های پوستی خود اقدام کنند.  اما متخصصین زیبایی پیشنهاد می کنند که این عمل برای افراد ۲۰ تا ۸۰ سال موثر می باشد زیرا در سنین زیر ۲۰ سال هنوز تعادلات هورمونی تثبیت نشده و ممکن است تاثیرات درمان را کاهش دهد.  معمولاً میزان آسیب های پوستی در سنین بالای ۳۰ سال اتفاق می افتد و شاهد بروز چین و چروک ها و خطوط سطح پوست و کاهش حالت ارتجاعی پوست خواهید بود.

تفاوت پلاسما جت با روش های زیبایی پوست چیست؟

در طی انجام عمل جراحی پوست می توانید شاهد زخم ها و برش ها بر سطح پوست خود باشید در صورتی که در روش زیبایی پلاسما  جت هیچ برش و بخیه بر سطح پوست ایجاد نشده و جای زخمی مشاهده نخواهد شد.  دوره نقاهت در این روش بسیار کوتاه است اما پس از جراحی باید دوره بهبودی طولانی مدتی را سپری کنید.  در صورتی که دو هفته به طور کامل در منزل خواهید ماند و شاهد عوارضی پس از اثرات دارو های بی حسی را تجربه خواهید کرد.  همچنین باید برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید و جای آن ها تا مدتی با شما همراه می باشد.  اثرات روش زیبایی پلاسما  جت در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است و شما می توانید فعالیت های روزانه خود را مجدداً آغاز کنید.  مدت ماندگاری این دو روش کمی متفاوت است لیفت با جراحی نتایج دائمی دارد و پلاسما جت تا ۵ سال برای افراد ماندگار خواهد بود.  با تکرار جلسات این عمل می توانید شاهد نتایج بی نظیر آن در سال ‌های طولانی باشید.

پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پلاسما جت

مقایسه پلاسما جت و پلکسر

این دو روش زیبایی از نظر نتایج بر نحوه انجام تفاوت زیادی با هم ندارند و تنها تفاوتی که می توان برای هر دو ارائه داد نوع دستگاهی است که برای درمان انواع آسیب های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد می باشد.  هر دو روش جز  روش های غیر تهاجمی است و بدون ایجاد برش و بخیه انجام می شود.  دوره نقاهت در هر دو روش کوتاه مدت است و در مدت زمان کوتاهی نتایج آن قابل مشاهده خواهد بود.

عوارض پس از پلاسما جت چیست؟

اگر شما برای انجام فرآیند زیبایی و درمانی پلاسماجت به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید هیچ خطری پس از این عمل شما را تهدید نخواهد کرد و شاهد عارضه خاصی بر پوست نخواهید بود.  عوارض رایج این عمل شامل سوزش جزئی پوست و احساس خارش در ناحیه درمان می باشد البته شاهد کمی قرمزی و تورم و التهاب در این ناحیه خواهید بود میزان عوارض و مدت زمان ماندگاری آن بر اساس دلایل مختلفی مانند میزان آسیب دیدگی پوست،  سن متقاضیان نوع پوست به محل درمان تعیین می شود . در اکثر افراد عوارض حاصل شده پس از چند روز به طور کامل از بین می رود ممکن است برخی افراد پس از چند ساعت به بهبودی کامل برسند و برخی دیگر یک هفته برای بهبودی باید صبر کنند.

 یکی دیگر از نگرانی های متقاضیان این عمل برجای ماندن جای زخم های پس از آن می باشد.  اگر شما پس از انجام این فرایند زیبایی در آینه نگاه کنید و شاهد نقاط ریزی در کنار یکدیگر خواهید بود که سبب سرخی و التهاب در ناحیه درمان خواهید بود. زخم های ایجاد شده بسیار ریز است و شاید باعث نگرانی متقاضیان شود و فکر می‌ کنند که این عوارض و زخم  ها هرگز از بین نمی رود پس باید بدانید که این نگرانی های شما  بی مورد است و باید خیالتان از هر نظر آسوده باشد که زخم های ایجاد شده در این ناحیه در مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف می شود تا حدی که پس از بهبودی ناحیه درمان به هیچ عنوان قابل تشخیص نمی باشد.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌شود.  در این کلینیک از ابزار ها و دستگاه های استاندارد با برند های جهانی استفاده خواهد شد تا شما عزیزان بتوانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید.

هزینه انجام پلاسما جت چقدر است؟

مطمئنا هزینه های فرآیند زیبایی و درمانی پلاسماجت نسبت به عمل های جراحی بسیار مناسب تر خواهد بود.  همچنین  در این روش نسبت به روش های غیر تهاجمی دیگر از قبیل لیزر نیز هزینه کمتری به ‌همراه دارد چون در این روش نیاز به بیهوشی پوست بیهوشی و یا بی‌حسی نخواهد بود و لازم نیست که هزینه برای بستری شدن هزینه دیگری پرداخت کنید و این موضوع که دستگاه پلاسماجت خود قیمت پایینی دارد .با همه این شرایط نمی ‌توان هزینه قطعی این عمل را بیان کرد.

عواملی از قبیل میزان آسیب های پوستی،  سن متقاضیان،  ناحیه درمان و تعداد جلسات هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  در کنار این عوامل میزان تخصص و مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز موثر خواهد بود.  پس محل زندگی شما نقش مهمی در هزینه ها ایفا می کند.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می ‌باشد.

مراقبت های قبل از انجام پلاسما جت

  •  به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید و قبل از اقدام به هر عملی از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.
  •  اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را در جریان قرار دهید.
  •  یک هفته قبل از انجام این عمل مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را ترک کنید.
  •  دو هفته قبل از آغاز روند درمان مصرف دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  ویتامین ها مکمل ها را کنار بگذارید.
  •  از اپیلاسیون،  وکس کردن لایه برداری و استفاده از دارو های لایه بردار را چند روز قبل از آغاز درمان انجام ندهید .
  • چند روز قبل از آغاز روند درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  برنزه کردن و رفتن به سولاریوم خودداری کنید.

مراقبت های پس از پلاسما جت

  • چند روز پس از انجام این فرآیند درمانی به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • در صورت مجبور شدن و خارج شدن از منزل باید حتماً از ضد آفتاب استفاده کنید همچنین کلاه ‌های نقابدار می ‌تواند از نفوذ اشعه نور خورشید به پوست جلوگیری کند.
  • یک هفته پس از انجام این عمل از مصرف دارو های رقیق کننده خون بپرهیزید.
  • از ماساژ دادن ناحیه درمان خودداری کنید.
  •  در صورت بروز عوارض خطرناک و طولانی شدن دوره آن  پزشک را در جریان قرار دهید.
  •  از دست زدن به زخم های ایجاد شده خودداری کنید زیرا با این عمل جای زخم ها بر پوست پوست تا ماندگار خواهد شد.
  •  یک هفته پس از انجام  جلسه درمان از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • اگر این عمل را برای درمان مشکلات پوست اطراف چشم مورد استفاده قرار داده اید تا ۲۴ ساعت از انجام رانندگی بپرهیزید.
  •  جلسات تعیین شده را کامل کنید تا بتوانید به نتایج مد نظر خود برسید.
  •  شما می توانید برای بررسی نتایج عمل به پزشک مراجعه کنید.

اثرات و نتایج

در طی انجام روش های غیر جراحی برای درمان انواع آسیب های پوستی فرایند زیبایی پلاسما جت یکی از ماندگار ترین روش های زیبایی محسوب می ‌شود.  در این روش متخصصین توصیه های لازم را در اختیار شما قرار می دهند تا شما با تغییر سبک زندگی خود و مراقبت ‌های مناسب از پوست بتوانید اثرات روند درمان را افزایش دهید و تا سالیان دراز از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.  اگر سبک زندگی خود را تغییر ندهید و از غذا های بی کیفیت استفاده کنید همچنین از دخانیات و مشروبات الکلی مصرف کنید میزان ماندگاری درمان را کاهش خواهد داد.

اثرات درمانی این فرایند زیبایی پس از پایان جلسه درمان قابل مشاهده می باشد. اما برای تثبیت نتایج شما باید تعداد جلسات را کامل کنید و پس از ۴ هفته می توانید شاهد نتایج بی نظیر آن باشید.  ممکن است متخصصین برای به دست آوردن نتایج مطلوب تر برای برخی افراد جلسات تکمیلی را در نظر بگیرند که این جلسات با فاصله دو ماه انجام می شود.

دوره نقاهت پس از انجام پلاسما جت چقدر است؟

پلاسماجت جز  روش های غیر جراحی است که نسبت به عمل جراحی به مراقبت های کمتری نیاز دارد و حتی افراد می توانند بلافاصله پس از جلسه درمان فعالیت های روزانه خود را آغاز کند. البته در این دوران اعمال مراقبت های توصیه شده در نتایج آن نقش مهمی ایفا می ‌کند و اگر مراقبت ها به صورت دقیق و منظم انجام شود به وضوح شاهد تاثیرات بی نظیر این عمل بر پوست خود خواهید بود.

 تا ۲۴ ساعت پس از انجام این عمل از آرایش کردن پوست خود بپرهیزید.  زیرا ممکن است میزان حساسیت پوست خود را افزایش دهد در این ناحیه شاهد ایجاد زخم های کوچکی در سطح پوست خواهید بود.

 از دستکاری و کندن زخم ها بپرهیزید.  زیرا ممکن است اثرات زخم ها بر پوست شما باقی بماند.

اگر  شما مستعد به تبخال هستید باید قبل از آغاز جلسات درمانی مصرف آسیکلوویر را آغاز کنید.

 پوست ریزی این ناحیه تا یک هفته ادامه دار خواهد بود و پس از این دوره پوست به حالت طبیعی خود باز می ‌گردد عوامل مختلفی مانند اعمال مراقبت و مهارت پزشک و سن هر فرد روند بهبودی را تحت تأثیر قرار می ‌دهد.

با ضد عفونی کردن پوست می توانید از بروز عفونت در این ناحیه پیشگیری کنید ممکن است متخصصین در این دوران محلول های ضد عفونی کننده مناسب را تجویز کنند که شما باید در هنگام صبح و بعد از ظهر و شب از این محلول استفاده کنید.

تعداد جلسات پلاسما جت چقدر است؟

تعداد جلسات برای همه افراد برحسب شرایط جسمانی فرد،  میزان آسیب های پوستی،  ناحیه درمان و اهداف متقاضیان در جلسات مشاوره مشخص می ‌شود.  متخصصین در این جلسات در مورد مواردی از قبیل دوره نقاهت،  عوارض پس از درمان و نتایج آن توضیحاتی برای شما ارائه خواهند داد.

برای درمان افتادگی پلک خفیف و متوسط تقریباً ۳ تا ۴ جلسه نیاز می باشد.  درمان انواع آسیب های پوستی بر حسب شدت آن ها تعداد جلسات مشخص خواهد شد. این جلسه درمانی ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. متخصصین برای برخی افراد جلسات تکمیلی را در نظر بگیرند تا بتوانند نتایج درمان را تثبیت کنند. این جلسات با فواصل دو ماهه بر گزار می ‌شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

هزینه روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

نتیجه گیری

با پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای پزشکی می ‌توان روش ‌های مختلفی را برای داشتن پوستی زیبا و درمان انواع آسیب های پوستی به کار برد.  یکی از روش های موثر و تاثیرگذار که امروزه طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده پلاسماجت می باشد. این فرایند زیبایی جزء جدید ترین روش های زیبایی محسوب می ‌شود و می ‌تواند چین و چروک های خفیف و متوسط سطح پوست،  افتادگی پلک و لیفت بینی را به بهترین شکل مورد درمان قرار دهد و انواع عارضه های پوستی از قبیل خطوط،  ترک های پوستی،  زگیل،  جای زخم و موارد دیگر را مورد درمان قرار دهد . برای افرادی که به شدت با افتادگی و شلی پوست شدید مواجه شده باشند و به جای جراحی پیشنهاد می ‌شود زیرا این روش نمی تواند تاثیر چندانی بر روند درمان داشته باشد . این فرایند زیبایی توسط ماده پلاسما انجام می ‌شود و هیچ آسیبی به بافت ها و بخش های داخلی پوست وارد نمی ‌کند. پزشکان با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران با مهارت و تخصص بالا از انواع روش های درمانی مناسب برای از بین بردن آسیب های پوستی از قبیل پلاسماجت استفاده می‌ کنند. در این کلینیک متقاضیان تحت معاینه کامل قرار می ‌گیرند و بر اساس شرایط پوست آن ها تعداد جلسات مورد نیاز پلاسماجت تعیین خواهد شد.  این فرایند زیبایی با هزینه مناسب و با بهترین نتایج برای زیبا جویان عزیز ارائه می شود. تا جوانی و شادابی پوست را برای شما به ارمغان بیاورد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/2ree

لینک آپارات: https://aparat.com/v/iPrOg

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/wfNLVsz9

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1494642381471240193?s=20&t=P–VqDEcp5xlf87RtxWKWA

لینک یوتیوب: https://youtu.be/nsbqwUpfjFY

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.