روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم
محتوا پنهان
1 روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

همه افراد در طی دوران زندگی خود تیرگی و سیاهی دور چشم خود را تجربه می کنند . معمولاً اکثر افراد فکر می کنند که این مشکلات به دلیل کم خوابی و یا خستگی زیاد ایجاد می شود. یکی از مشکلات دیگر پوست اطراف چشم است که همراه با تیرگی پوست اطراف چشم، شرایط را سخت تر می کند چین و چروک ها و خطوطی است که در این ناحیه مشاهده می شود . چروکیدگی و پیری پوست اطراف چشم و همچنین سیاهی اطراف آن دلایل مختلفی دارد که تاثیرات منفی در چهره و اعتماد به نفس افراد خواهد داشت.

سیاهی دور چشم بر اساس رنگ پوست متفاوت است و به رنگ های قهوه ای، آبی تیره و حتی سیاهی مشاهده می‌ شود. کسانی که پوست تیره ای دارند بیشتر شاهد این مشکلات خواهند بود. در طی این نوشتار ما چندین راهکار را برای درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم به شما معرفی خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

علت ها و چگونگی درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

با مشاهده تیرگی ها و سیاهی های پوست اطراف چشم ذهن افراد به سمت بیماری های خاص کشیده می شود. در صورتی که این علائم چندان نگران کننده نیست و شاید مربوط به سبک زندگی نا درست و عادات روزانه هر فرد می باشد. در این نوشتار ما سعی می کنیم به بررسی چند علت تیرگی و سیاهی دور چشم بپردازیم.

علت این مشکلات عواملی مانند:
• ژنتیک
• افزایش ملانین ها
• هایپرپیگمنتیشن
• عادت نا درست خوابیدن و یا کمبود خواب
• کاهش حجم چربی ها در پوست اطراف چشم
• نازکی پوست به دلایل مختلف
• کم شدن آب بدن
• افزایش سن
• مصرف دخانیات و مشروبات الکلی
• استفاده از زیاد از قطره های چشمی
• دستکاری و مالیدن پوست اطراف چشم
• کم خونی
• مختل شدن غدد بدن از قبیل تیروئید
• آلرژی و حساسیت مانند تب یونجه
• انواع بیماری های درماتیت

می باشد . کسانی که پوست تیره دارند و یا سیاه پوست هستند. کسانی که اعضای خانواده آن ها پوست اطراف چشم شان تیره است باید منتظر سیاهی و تیرگی دور چشم خود باشند .

با تکیه بر علم و تکنولوژی و روش های زیبایی موثر وجود دارد که با تغییر دادن سبک زندگی می توان در جهت درمان سیاهی و جوانسازی پوست دور چشم اقدام کرد.

در این نوشتار ما برخی از راهکار های خانگی و کلینیکی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید تصمیمی درست بگیرید و این مشکلات خود را به بهترین نحو حل کنید.

خواب کافی داشته باشید.

با خواب کافی و مفید شما می توانید سیاهی و تیرگی چشم خود را بر طرف کنند چون کمبود خواب و استرس دلایل اصلی این مشکل می باشد.

در هنگام خوابیدن زیر سرتان را بلندتر از بدن قرار دهید .اگر در هنگام بیدار شدن حلقه های سیاه رنگ اطراف چشم شما بیشتر می شود باید هنگام خوابیدن سرتان را در وضعیت مناسبی قرار دهید چون در هنگامی که سر پایین تر از بدن قرار گیرد مایعات موجود در بدن به سمت سر جابجا می شود و پس از بیدار شدن شاهد تیرگی و تورم در اطراف چشم های خود خواهید بود . پس بهتر است در هنگام استراحت زیر سرتان را مقداری بلند کنید تا این مشکلات را بر طرف شود.

از ماسک معجزه آسای خیار استفاده کنید.

با قرار دادن برش های خیار در سطح پلک ها خستگی و تورم پوست اطراف چشم بر طرف می‌ شود. خیار حاوی ویتامین C است که سبب تامین رطوبت پوست در این ناحیه خواهد شد و تاثیر بی نظیری در تغذیه و حفظ رطوبت خواهد داشت. خیار حاوی ماده سیلیکا می باشد که باعث سلامتی بافت پوست می شود و جزء مواد ضروری و مورد نیاز پوست محسوب می‌ شود.

از چای کیسه ای استفاده کنید

یکی از روش های خانگی و موثر برای از بین بردن تورم و تیرگی پوست اطراف چشم قرار دادن چای کیسه ای بر روی پلک ها می باشد. چای حاوی ماده ای به نام کافئین است که کافئین با خاصیت آنتی اکسیدانی خود باعث سلامتی پوست اطراف چشم می شود . برای انجام این فرایند می توانید انواع کیسه های چای از قبیل دمنوش، چای سیاه، چای سبز و… استفاده کنید.

پس از قرار دادن چای کیسه ای در آب جوش مقداری صبر کنید تا خنک شود البته برای نتایج سریع تر می توانید آن را در داخل فریزر بگذارید و از چای کیسه ای به عنوان کمپرس سرد بر روی پلک ها استفاده کنید.

ماساژ دادن پوست با روغن گیاهی

یکی از روش‌های مناسب برای برطرف کردن درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم استفاده از روغن های گیاهی می باشد. پس از استفاده از این روغن ها می توانید شاهد بهبود و کیفیت وضعیت پوست اطراف چشم خود باشید. با گرم کردن روغن نارگیل نتایج بی نظیری به دست خواهید آورد . روغن هایی مانند بابونه و اسطوخودوس، رازیانه و گل رز جزء روغن های کاهش تیرگی و سیاهی اطراف چشم می باشد.
با ماساژ دادن پوست اطراف چشم با آرامی پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

با گلاب به درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم بپردازید.

گلاب نوعی تسکین دهنده پوست می باشد. برای استفاده از گلاب مقداری از آن را به پد آرایشی آغشته کنید سپس ۱۵ دقیقه پد را بر روی پلک ها قرار دهید تا بتوانید به نتایج مد نظر خود دست یابید.

از رتینوئید‌ ها استفاده کنید.

یکی از روش هایی که می تواند به درمان تیرگی و جوانسازی دور چشم بپردازد استفاده از رتینوئید نوع A می باشد. در این روش میزان کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد و به مرور زمان شاهد جوان سازی پوست خواهید بود. در برخی افراد تیرگی و چین و چروک های اطراف چشم به دلیل نازک شدن پوست در این ناحیه ایجاد می شود . با کمک رتینوئید ها می توان از پوست اطراف چشم به خوبی مراقبت کرد . برای تهیه رتینوئید می توانید به داروخانه های معتبر سراسر کشور مراجعه کنید.

از ماسک شیر استفاده کنید.

لبنیات که سرشار از ویتامین A می باشد همچنین رتینوئید در آن وجود دارد .

برای روشن سازی پوست اطراف چشم کافیست پنبه آرایشی خود را به شیر آغشته کنید و به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پلک ها قرار دهید. استفاده از این ماسک روزی دو بار می تواند تاثیرات بی نظیری در اطراف چشم داشته باشد.

برای تغذیه پوست از سیب زمینی استفاده کنید .

یکی از ویتامین های موجود در سیب زمینی ویتامین C است که برای درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم بسیار موثر می باشد. برای به دست آوردن نتایج بی نظیر ماسک سیب زمینی عصاره آن را جدا کنید و با استفاده از پد پنبه ای آن را به پوست اطراف چشم خود بمالید و پس از ۱۰ دقیقه پوست را با آب ولرم شستشو دهید.

از عصاره گوجه و لیمو استفاده کنید.

یکی از ویژگی های گوجه این است که حاوی آنتی اکسیدان است و با کمک لیکوپن موجود در آن سلامتی عروق خونی قلب و حتی بینایی شما تضمین می شود. با کمک عصاره گوجه می‌ توانید پوستی لطیف و نرم داشته باشید. با ترکیب گوجه و آبلیمو می توانید برای درمان سیاهی و جوان سازی دور چشم اقدام کنید.

برای استفاده از این ماسک گوجه و لیمو را میکس کنید و ماسک آماده شده را در اطراف چشم قرار دهید. ممکن است برخی افراد به گوجه حساسیت داشته باشند که باید قبل از استفاده از آن را تست کنید. روزانه این ماسک را استفاده کنید تا بتوانید تیرگی پوست اطراف چشم خود را از بین ببرید.

ماسک آب پرتقال و گلیسیرین را امتحان کنید.

یکی از ترکیبات مفید پرتغال ویتامین C و E می باشد که باعث شادابی و جوانی و حفظ رطوبت پوست می شود. این ویتامین ها برای پوست سالم ضروری است و باعث درخشندگی پوست در این ناحیه خواهد شد. با اضافه کردن چند قطره گلیسیرین به آب پرتقال می توانید این ماسک را تهیه کنید و پد پنبه ای را پس از آغشته شدن به پوست اطراف چشم خود بمالید.

شب ها ویتامین E استفاده کنید.

یکی از دلایل تیرگی و چین و چروک اطراف چشم رادیکال های آزاد موجود در پوست است که می توانید با استفاده از ویتامین E با این رادیکال ها مبارزه کنید. استفاده از روغن E بهتر است قبل از خواب انجام شود و پوست اطراف چشم خود را با این روغن ماساژ دهید تا به مرور زمان در پوست جذب شود در هنگام بیدار شدن پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

با کمک روغن نارگیل رطوبت پوست خود را حفظ کنید.

روغن نارگیل میزان التهاب پوست را کاهش می‌ دهد و جزء ضد التهاب های طبیعی معرفی می شود. این روغن با افزایش میزان رطوبت پوست چین و چروک های اطراف چشم را از بین می برد و باعث از بین بردن علائم پیری در پوست اطراف چشم می شود. استفاده از روغن نارگیل نیز مانند ویتامین E بهتر است قبل از خوابیدن مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از روغن نارگیل پوست اطراف چشم لطیف و نرم می شود.

از ماسک زرد چوبه استفاده کنید.

یکی از مواد ضد التهاب طبیعی که می تواند مانند روغن نارگیل شادابی را به پوست هدیه دهد ماسک‌ زرد چوبه می باشد. این ادویه حاوی آنتی اکسیدان است که برای درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم بسیار موثر می باشد. با ترکیب زرد چوبه و آب آناناس خمیری تهیه می شود که باعث از بین رفتن تیرگی پوست می شود. قبل از استفاده از این ماسک آن را تست کنید تا پس از مصرف دچار حساسیت نشوید. پس از تهیه خمیر ۱۰ دقیقه آن را در پوست اطراف چشم قرار دهید و سپس با پارچه مرطوب پوست را تمیز کنید. توصیه می شود این ماسک را به طور روزانه استفاده کنید.

ماساژ دادن صورت

با ماساژ دادن ملایم پوست اطراف چشم، جریان خون را افزایش می‌ یابد و از جمع شدن خون در مویرگ ها پیشگیری می شود. با تکرار این روش به طور روزانه خونرسانی در پوست افزایش می یابد و عضلات و بافت های بدن ترمیم و بازسازی می شود.

مصرف ضدآفتاب و مرطوب کننده ها

اگر شما پوست خشکی دارید باید مراقبت بیشتری از پوست خود داشته باشید. چون این نوع پوست بیشتر مستعد چین و چروک می باشد و علاوه بر پیری سریع تر در چهره مشاهده می شود که در مدت زمان کوتاهی شاهد لکه ها و تیرگی های اطراف چشم خواهید بود. با استفاده از مرطوب کننده ها و ضد آفتاب از پوست خود در مقابل عوامل محیطی از قبیل نور خورشید گرد و غبار و آلودگی های هوا جلوگیری کنید تا شادابی و سلامتی را به پوست خود هدیه کنید. استفاده از ضد آفتاب هایی با SPF مناسب همچنین مرطوب‌ کننده‌ ها رادیکال های آزاد موجود در پوست مهار می شوند و عوامل محیطی تاثیری بر پوست نخواهد داشت.

آب زیاد بنوشید.

تقریباً نیمی از بدن را گرفته که با کم شدن آب بدن شاهد تیرگی ها و خشکی پوست خواهید بود. با نوشیدن آب زیاد در طول روز سلول‌ های بدن ایمن شده و برای درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم بسیار موثر می باشد .

از مواد غذایی کلاژن دار استفاده کنید.

با افزایش سن میزان کلاژن پوست کاهش می‌ یابد و باعث ضعیف شدن عضلات اطراف چشم و نازک شدن پوست خواهد شد. شما باید با مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید پوست را افزایش دهید. هیالورونیک اسید یکی از مواد ضروری موجود در بدن است که برای تولید کلاژن و جوان سازی پوست نقش مهمی ایفا می کند و باعث تقویت بافت های طبیعی بدن می شود. با افزایش سن و کاهش کلاژن شما شاهد تیرگی و چین و چروک ها در پوست اطراف چشم خواهید بود. مصرف غذا هایی مانند که حاوی ویتامین C در حفظ سلامتی پوست بسیار موثر می باشد. ویتامین C را می توانید در مواد غذایی مانند انواع کلم مانند کلم قرمز، کلم بروکلی و کلم پیچ، توت فرنگی و…. بیابید.

غذا های حاوی امگا ۳ را مصرف کنید.

امگا ۳ یکی از مواد مغذی مورد نیاز بدن است که در حفظ سلامتی پوست بسیار موثر می باشد. امگا ۳ در مواد غذایی مانند گردو، ماهی سالمون و سویا یافت می شود. با مصرف این نوع اسید های چرب و مفید گردش خون در پوست افزایش می یابد و تیرگی ها و چین و چروک اطراف چشم از بین می‌رود و از جمع شدن خون در مویرگ های اطراف چشم پیشگیری می کند. استفاده از مواد حاوی امگا ۳ سلامتی پوست را تضمین خواهد کرد.

از خوراکی های حاوی آهن استفاده کنید.

با کاهش گلبول های قرمز در سطح خون، بدن با کمبود آهن مواجه می شود که یکی از دلایل اصلی سیاهی دور چشم محسوب می شود. شما می توانید با مصرف مواد غذایی مانند گوشت قرمز، غلات و حبوبات آهن مورد نیاز بدن خود را تامین کنید تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید.

عادت‌های غذایی خود را تغییر دهید.

مصرف بیش از حد نمک آب میان بافتی را افزایش می دهد و شما شاهد مشکلاتی از قبیل تورم و پف چشم خواهید بود. مصرف مشروبات الکلی نیز یکی از دلایل کم آبی بدن می باشد که تیرگی و سیاهی دور چشم را افزایش می دهد. برای تغییر دادن عادات روزانه از مصرف مشروبات الکلی و مصرف بیش از حد نمک بپرهیزید تا پوستی سالم داشته باشید.

هنگام مصرف به دارو های ضد حساسیت توجه کنید.

اگر داروی خاصی مصرف می‌ کنید و شاهد سیاهی و تیرگی دور چشم خود هستید باید از دارو های ضد آلرژی و حساسیت استفاده کنید. البته باید با پزشک در مورد این موضوع مشورت کنید تا دچار تداخل دارویی نشوید و وضعیت جسمانی شما مورد بررسی قرار گیرد.

از مصرف دخانیات خودداری کنید.

با ترک سیگار و انواع دخانیات می توانید از خیلی از بیماری ها دوری کنید. مصرف سیگار یکی از دلایل کاهش ذخیره ویتامین C و هیالورونیک اسید در بدن می‌ باشد و با مصرف آن شاهد تیرگی ها و چین و چروک ها در اطراف چشم ها خواهید بود .

با ترک سیگار بدن مجددا فعالیت های کلاژن سازی خود را افزایش می دهد و شما می توانید جوان و شاداب داشته باشید.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی دور چشم

روش های کلینیکی درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

راهکار های خانگی یکی از روش های پیشگیری از ایجاد تیرگی و چین و چروک اطراف چشم است که معمولاً برای کسانی که در سنین پایین به این عارضه مواجه هستند پیشنهاد می شود. راهکار های خانگی برای کسانی که پوست اطراف چشم آن ها دائماً تیره است تاثیری ندارد و باید به روش های کلینیکی روی بیاورند. روش های کلینیکی برای انواع پوست ها در در هر سنی قابل انجام است که ما در این نوشتار شما را با انواع آن آشنا می کنیم.

درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم با لیزر

یکی از شایع‌ ترین و رایج‌ ترین روش های کلینیکی که می توان برای از بین بردن تیرگی ها و علائم پیری در پوست اطراف چشم مورد استفاده قرار داد لیزر می باشد که این دستگاه می‌تواند دو عامل مهمی که باعث ایجاد حلقه های سیاه رنگ در اطراف چشم می شود را از بین ببرد که شامل:

• عوامل تولید کننده زیاده ملانین ها
• عوامل کند کردن گردش خون در پوست اطراف چشم

با نفوذ امواج پراکنده لیزر و نفوذ آن به قسمت های تیره پوست تیرگی و سیاهی دور چشم بر طرف می‌ شود. استفاده از فرایند لیزر درمان قطعی و ایمن می باشد که می تواند تیرگی ها و چین و چروک اطراف چشم را در کوتاه ترین زمان بر طرف کنند . فرایند لیزر در جهت درمان سیاهی و جوان سازی پوست دور چشم به دو صورت لیزر های لایه بردار و غیر لایه بردار مورد استفاده قرار می گیرد.

• لیزر های لایه بردار

با کمک لیزر لایه بردار که لایه سطحی پوست که حاوی رنگدانه ها می باشد از بین می رود و با افزایش خونرسانی در رگ ها پوست روشن و جوان می شود. دستگاه لیزر فرکشنال co۲ و گارنت جزئی از دستگاه های لیزر لایه بردار هستند.

• لیزر های غیر لایه بردار

با استفاده از این نوع لیزر افزایش تولید کلاژن پوست انجام می شود که باعث افزایش حالت ارتجاعی و محکم شدن پوست خواهد شد. این لیزر شامل کیوسوییچ و فرکشنال می‌ باشد. از مزایای این دستگاه های لیزر می توان عوارض نا چیز را نام برد.
متخصصین بر حسب تیرگی رنگدانه‌ای، عروقی یا ترکیبی از فرایند لیزر استفاده خواهند کرد.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی دور چشم

درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی از روش های موثر و غیر جراحی است که برای افرادی که سیاهی و تیرگی دور چشم آن ها دائمی است انجام می شود و یکی از پیشنهادات موثر برای جوان سازی پوست اطراف چشم خواهد بود. این روش بر پایه گاز دی اکسید کربن انجام می شود که نوعی عمل غیر جراحی است و نتایج درمان آن سریعا قابل مشاهده می باشد.

مراحل درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم با کربوکسی تراپی

با مشاهده تیرگی ها و چین و چروک اطراف چشم بهتر است با متخصصین زیبایی مشورت داشته باشید.
متخصصین در کلینیک ها بر حسب شدت تیرگی، سن افراد و علت ایجاد تیرگی ها و چین و چروک ها روش درمانی موثری را به کار می‌ گیرند. کربوکسی تراپی جزء روش های درمانی مناسب است که با کمک گاز دی اکسید کربن انجام می‌ شود. در این عمل متخصصین گاز حاوی دی اکسید کربن را با فشار کم و به اندازه معین در پوست اطراف چشم تزریق می کنند. گاز تزریق شده همراه با جریان خون در زیر پوست گسترش می یابد .

روش های خانگی تاثیری بر درمان تیرگی دور چشم ندارد و در جهت پیشگیری و مراقبت از پوست اطراف چشم د استفاده قرار می‌ گیرد. اما می‌پتوانید با فرآیند کربوکسی تراپی بلافاصله مشکلات پوست اطراف چشم خود را برطرف کنید و به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

با انجام عملکرد کربوکسی تراپی در کنار بر طرف کردن سیاهی و تیرگی، انعطاف پذیری پوست اطراف چشم افزایش می یابد و سبب جوانسازی پوست در این ناحیه خواهد شد . با تولید کلاژن چین و چروک ها اطراف چشم بر طرف می شود. این گاز با فشار بسیار پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد و هیچ آسیبی به بافت ها و پوست اطراف چشم وارد نمی کند.

در این روش پس از افزایش میزان دی اکسید کربن نیاز پوست به اکسیژن افزایش یافته و تولید کلاژن نیز سرعت می یابد و در نتیجه شما پوستی یکدست و روشن خواهید داشت.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی دور چشم

مزایای کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی جزء روش های غیر جراحی و زیبایی شناخته می شود که با افزایش خون رسانی در پوست مشکلات پوست اطراف چشم را از بین می برد . در این روش میزان کلاژن سازی افزایش می یابد و همه چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم بلافاصله از بین می رود. با کمک گاز دی اکسید کربن در حین جوان سازی پوست، آسیبی به بافت ها و پوست اطراف چشم وارد نخواهد شد و با دفع سموم و افزایش اکسیژن در سطح پوست خاصیت انعطاف پذیری و ارتجاعی پوست افزایش می یابد.

مراحل انجام کربوکسی تراپی بدون نیاز به تیغ جراحی برش و بخیه انجام می شود و با تزریق مقداری گاز دی اکسید کربن با فشار کم مشکلات این ناحیه بر طرف خواهد شد.

پس از انجام کربوکسی تراپی می توانید بدون نیاز به استراحت برای گذراندن دوره نقاهت به فعالیت های روزانه خود بپردازید د و عوارض خاصی را پس از انجام این عمل تجربه نکنید.

کربوکسی تراپی به طور طبیعی تیرگی های اطراف چشم را از بین می‌ برد و پوست این ناحیه روشن و یکدست خواهد شد.

بهترین کاندیدای درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم با کربوکسی تراپی چه کسانی هستند؟

برخی افراد پوست اطراف چشم شان به دلیل نازک بودن و از بین رفتن چربی های زیر پوست ایجاد می شود این افراد می توانند با انجام روش هایی مانند تزریق ژل و چربی تیرگی زیر چشم خود را بپوشاند و با حجم دهی چین و چروک های این ناحیه را بر طرف کنند.

انجام فرایند کربوکسی تراپی در دوران بارداری و شیردهی انجام نمی شود و بهتر است در این دوره کرم های حاوی هیالورونیک اسید استفاده شود .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران بر اساس علت و شدت تیرگی و سیاهی دور چشم همچنین سطح چین و چروک ها روش مناسب را انتخاب می کنند .

کربوکسی تراپی بدون محدودیت سنی و جنسی انجام می شود و همه کسانی که از سلامتی کامل برخوردارند می توانند از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی دور چشم

عوارض درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم با کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی جزء روش های جراحی است که با تزریق گاز کم فشار دی اکسید کربن در زیر پوست انجام می شود و مراحل انجام آن نیازی به برش و بخیه زدن و آسیب بافت های پوستی ندارد. همه جلساتی که برای این عمل زیبایی در نظر گرفته می شود به صورت سر پایی انجام می شود در هنگام تزریق گاز دی اکسید کربن شما ضربات کوچکی در پوست اطراف چشم مانند نبض احساس خواهید کرد. این حس شاید حس چندان خوشایندی نباشد اما در مدت زمان کوتاهی از بین می رود. پس از تزریق گاز دی اکسید کربن مقداری کبودی ، ورم و قرمزی در ناحیه تزریق مشاهده می شود که جز عوارض طبیعی است که به علت افزایش خون رسانی در پوست اطراف چشم ایجاد می شود تورم و قرمزی پوست پس از چندین ساعت از بین می رود.

انجام فرایند کربوکسی تراپی جزء ایمن ترین روش های زیبایی محسوب می‌ شود. متخصصین حرفه‌ ای و با تجربه ما در کلینیک زیبای الهیه تهران این فرایند زیبایی را با مهارت و دقت بالا انجام می دهند . در این کلینیک تخصصی متخصصین شرایط و میزان تیرگی پوست را مورد توجه قرار می دهند و بر اساس شدت آن از روش‌ های موثر از قبیل
• مصرف دارو
• استفاده از دستگاه های لیزر لایه بردار یا غیر لایه بردار
• تزریق چربی
• تزریق ژل و….
استفاده می کنند تا شما عزیزان بتوانید به نتایج مورد دلخواه خود دست یابید .

دستگاه هایی که در کلینیک زیبایی الهیه تهران مورد استفاده قرار می‌ گیرد کاملا استاندارد است و دارای برند های جهانی می باشند. با کمک این دستگاه ها شما حداقل عوارض را تجربه خواهید کرد.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی دور چشم

هزینه درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم با کربوکسی تراپی چقدر است؟

هر کدام از راه کار های درمانی برای رفع مشکلات پوست اطراف چشم بر حسب تیرگی و چین و چروک ها هزینه متفاوتی دارد و بر اساس شدت چین و چروک ها و تیرگی ها تعداد جلساتی که پزشک در نظر می‌گیرد متفاوت خواهد بود. پس هزینه های درمان برای همه افراد متفاوت است و نمی‌ توان هزینه ثابتی اعلام کرد. عوامل مختلفی هزینه درمان را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل:
• مهارت و تخصص پزشک
• شدت تیرگی و سیاهی اطراف چشم
• میزان چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم
• تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده
• تعداد جلساتی که پزشک در نظر می گیرد.
• تعرفه و موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم با کربوکسی تراپی

متخصصین حرفه ای و با تجربه در جلسه مشاوره ابتدا به بررسی علت سیاهی و تیرگی و ایجاد چین و چروک های اطراف چشم می پردازند. تا بر اساس شرایط هر فرد روش موثر و مناسب را انتخاب کنند. قبل از اقدام به انجام کربوکسی تراپی نیاز نیست که مراقبت خاصی انجام دهید.

  • متخصصین توصیه می کنند که یک هفته قبل از آغاز جلسات درمان مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می‌ کنید و به بیماری خاصی مبتلا هستید پزشک را آگاه کنید.
  • قبل از انجام کربوکسی تراپی از انجام فعالیت های آرایشی مانند برنزه کردن پوست ، وکس کردن و لایه برداری پوست بپرهیزید.
  • مصرف دارودهای رقیق کننده خون وضد التهابی را یک هفته قبل از انجام کربوکسی تراپی کنار بگذارید.
  • مراقبت های پس از درمان سیاهی جوانسازی پوست دور چشم با کربوکسی تراپی:
  • پس از انجام عمل زیبایی کربوکسی تراپی در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • از قرار گرفتن در مجاورت هوای سرد و گرم بپرهیزید.
  • از رفتن به سونا، استخر و جکوزی تا بهبودی کامل خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت پس از جلسه درمانی از آرایش کردن پوست اطراف چشم خودداری کنید.
  • از دست زدن و لمس کردن ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • از قرار دادن کمپرس سرد و گرم بر سطح پوست بپرهیزید.
  • هنگام استراحت زیر سر تان را بلندتر از بدن قرار دهید.
  • آب زیاد بنوشید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی دور چشم

اثرات و نتایج

یکی از دلایل مهم تیرگی و سیاهی اطراف چشم عادات غذایی نا؛مناسب می باشد. شما با تغییر دادن سبک زندگی و عادات غذایی مصرف غذا هایی که حاوی ویتامین C است می توانید پوستی زیبا و شاداب داشته باشید .

با قرار گرفتن در معرض نور خورشید رنگدانه های سطح پوست افزایش می یابد. استعمال دخانیات یکی از دلایل مهم کاهش ذخایر ویتامین C در بدن می باشد به همین دلیل دچار سیاهی و تیرگی دور چشم خواهید بود. با کمک فرایند زیبایی کربوکسی تراپی شاهد نتایج بی‌ نظیری در درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم خواهید بود. پس از تزریق گاز دی اکسید کربن در زیر پوست می‌ توانید تاثیرات درمان را مشاهده کنید و نتایج قطعی آن پس از یک هفته قابل مشاهده است. با تزریق گاز دی اکسید کربن در زیر پوست شدت خونرسانی افزایش یافته و تولید کلاژن نیز بیشتر می‌ شود و شاهد سفتی و کشیدگی پوست در این ناحیه خواهید بود. چین و چروک و خطوط اطراف چشم از بین می رود و چهره ای جوان و شاداب خواهید داشت.

کربوکسی تراپی ماندگاری موقتی دارد و ۶ تا ۹ ماه تاثیرات آن بر پوست قابل مشاهده است . پس از پایان دوره ماندگاری می توانید با تکرار مجدد این عمل ماندگاری و نتایج درمان را افزایش دهید.

دوره نقاهت پس از درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم با کربوکسی تراپی چقدر است؟

همان طور که می دانید فرآیند زیبا کربوکسی تراپی روشی غیر جراحی است و متخصصان این عمل را بدون بی حسی انجام می‌ دهند. افرادی که آستانه درد پایینی دارند از پزشک می‌خواهند که پوست این ناحیه بی حس شود. در هنگام تزریق گاز دی اکسید کربن در زیر پوست شاهد ضربات کوچک در پوست اطراف چشم می باشید و یا حالتی مانند گریه کردن خواهید داشت عارضه ایجاد شده پس از ۱۰ دقیقه از بین می رود. پس از انجام فرآیند کربوکسی تراپی شاهد قرمزی و تورم در این ناحیه خواهید بود که فقط چند ساعت قابل مشاهده است. پس از پایان جلسه درمان و خارج شدن از کلینیک می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و یا به محل کار خود باز گردید. استفاده از کمپرس سرد یا گرم تاثیرات درمان را کاهش می دهد. پس مراقبت های پس از انجام این عمل را جدی بگیرید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی دور چشم

جلسات درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم با کربوکسی تراپی چقدر است؟

با بررسی علت تیرگی ها و شدت آن متخصصین حرفه ای و با تجربه روش های مناسبی را انتخاب می کنند . تعداد جلسات کربوکسی تراپی برای همه افراد متفاوت است و بر اساس نظر پزشک تعیین می شود. جلسات این روش درمانی ۳۰ دقیقه است و فاصله بین جلسات سه تا چهار ماه در نظر گرفته می شود. در این روش تقریباً به ۴ تا ۸ جلسه درمانی نیاز خواهید داشت شما در طی جلسات شاهد تاثیرات بی نظیر درمان خواهید بود. با افزایش گاز دی اکسید کربن در زیر پوست میزان اکسیژن افزایش یافته و پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهد شد و روند بهبودی سریع تر پیش خواهد رفت.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

عوارض جراحی پلک

 تزریق بوتاکس دور چشم هزینه عوارض مزایا و مراقبت ها

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

نتیجه گیری

یکی از دلایل مهم کاهش کلاژن و چین و چروک ها در اطراف چشم کاهش میزان اکسیژن در پوست کاهش می باشد که با تجمع خون در رگ‌ های اطراف چشم شاهد تیرگی و سیاهی در این ناحیه خواهید بود. البته این مشکلات دلایل مختلفی دارد که متخصصین بر اساس شدت تیرگی ها و علت ایجاد آن روش درمانی موثر را پیشنهاد خواهند کرد.

عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی ، رژیم غذایی مناسب، ورزش کردن، خواب کافی و دوری از استرس و میزان تیرگی و چین و چروک اطراف چشم را کاهش می دهد. یکی از روش‌ هایی که باعث افزایش خون رسانی و تولید کلاژن می شود کربوکسی‌تراپی است از جمع شدن خون در رگ‌ های اطراف چشم جلوگیری می‌ کند و با افزایش تولید کلاژن پوست را ترمیم و بازسازی خواهد کرد. کربوکسی تراپی جزء روش های ایمن وبی خطر برای زیبایی پوست می باشد و جزء روش هایی است که پس از درمان نیاز به مراقبت خاصی ندارد . در کلینیک زیبایی الهیه تهران روش های مختلفی برای داشتن پوستی زیبا و شاداب می‌ شود که هر کدام از روش ها با دستگاه های استاندارد و برند های جهانی انجام می شود تا شما بتوانید بهترین نتایج را حاصل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09120043630
02191012756
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinicelahieh
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicelahieh.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/7td9
لینک آپارات: https://aparat.com/v/zoMgd


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/hzDWWeBG
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1482314933027155970?s=20
لینک یوتیوب: https://youtu.be/mQceU9Nr7Yk
تلگرام: https://telegram.org
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.