هزینه جراحی پلک چقدر است؟

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی از راه های ترمیم و بازسازی پلک ها است که جزء پرطرفدارترین عمل های زیبایی چشم محسوب می شود . در حین جراحی پوست شل شده بالای چشم برای زیبایی چهره و افزایش میدان دید برداشته می شود.

بلفاروپلاستی به روش های مختلفی انجام می شود که بسته به مشکلات پوست اطراف چشم و تغییراتی که در چهره ایجاد شده انتخاب می شود .این فرایند زیبایی و درمانی با عمل زیبایی لیفت چشم متفاوت است. اکثر  متقاضیان این جراحی خانم ها هستند زیرا به تاثیرات بی نظیر عمل بر زیبایی واقف و آگاه می باشند.

هزینه های جراحی بلفاروپلاستی بر عهده متقاضی است زیرا تحت پوشش هیچ کدام از بیمه ها قرار نمی گیرد و انتظار نداشته باشید که بتوانید با هزینه کم این جراحی را انجام دهید.

عوامل مختلفی هزینه های جراحی را تحت تاثیر قرار می دهد که بر اساس نوع جراحی محاسبه هزینه ها شروع شده و تا مراحل بعدی ادامه خواهد داشت. هزینه عمل جراحی پلک بالا و پایین با هم متفاوت است.

پف چشم و افتادگی پلک عارضه ای است که هر دو با عمل بلفاروپلاستی درمان می‌ شود اما هزینه برداشتن هر کدام متفاوت است. در ادامه مطلب ما به عوامل دیگری که هزینه ها را  تغییر می‌ دهد خواهیم پرداخت.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

نوع جراحی پلک

عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی با تکنیک های متفاوتی انجام می شود و هزینه های آن بر اساس محل آن (پلک بالا یا پایین ) متفاوت است. همچنین شرایط و ویژگی های فردی، تکنیک های عمل بر هزینه ها تاثیر گذار می باشد چون اگر بخواهید عمل بلفاروپلاستی را با هدف زیبایی چشم ها و اصلاح پلک انجام شود باید بافت بیشتری از پوست برداشته شود. بنابراین مدت زمان جراحی بیشتر طول می کشد و مراحل دشوارتری را سپری خواهید کرد.

این جراحی برای پلک بالا و پایین انجام می شود در برخی مواقع با صلاحدید پزشک جراحی بر هر دو پلک و به طور همزمان صورت می گیرد. پس این جراحی برای از بین بردن پف بالا و پایین چشم، اصلاح فرم چشم ها و درمان افتادگی پلک کارایی دارد. اما در مجموع هزینه های جراحی پلک پایینی نسبت به پلک بالا هزینه بیشتری دارد.

مراحل انجام جراحی پلک

قبل از هر اقدامی باید از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید .متخصصان برای بررسی شرایط جسمانی فرد آزمایش خون و معاینات بینایی سنجی انجام می دهند.

برای احساس نکردن درد در حین جراحی بی حسی موضعی استفاده می شود.  در شرایط خاص و با صلاحدید پزشک این جراحی نیز با بیهوشی عمومی انجام می شود و مطمئناً بیهوشی هزینه بیشتری خواهد شد.

پس از بی حس شدن پلک ها ، همسو با چین های طبیعی پلک بالا برشی ظریف ایجاد می شود. چربی ها و مایعات حذف شده در زیر پلک همراه با پوست اضافه برداشته می ‌شود و در پایان برش های ایجاد شده شده با بخیه یا فرآیند لیزر بسته خواهند شد.

در جراحی پلک پایین برش در زیر خط مژه یا داخل چشم ایجاد می شود. چربی هایی که در این ناحیه تجمع یافته برداشته و یا جا به ‌جا خواهند شد.  اگر برش ها در زیر خط مژه ایجاد شده باشد با بخیه های غیر جذبی بسته می شود اما در داخل چشم بخیه های جذبی است.

در کلینیک های تخصصی و زیبایی دستگاه‌ ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین این موضوع بر هزینه های جراحی تاثیر گذار است. هزینه های جراحی بر اساس ناحیه درمان و تکنیک جراحی مشخص خواهد شد.

بر اساس تغییراتی که در پلک ها در جهت اصلاح و بهبود انجام می شود مدت زمان جراحی متفاوت می باشد.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جراحی پلک

مزایای جراحی پلک

در اکثر مواقع و مساعد بودن شرایط متقاضی، این جراحی با بی حسی موضعی انجام می شود و شما شاهد تغییرات زیادی  در چشم های خود خواهید بود.  این جراحی از دو جنبه درمانی و زیبایی مورد بررسی قرار می گیرد و با زیبا شدن چشم ها میدان دید نیز افزایش می یابد.  در طی این جراحی مشکلاتی از قبیل پف بالا و پایین چشم،  چین و چروک اطراف پلک و افتادگی پلک ها از بین می‌ رود تا چهره شما حالتی هوشیار و جوان پیدا کند.

برخی افراد برای این که هزینه کمتری پرداخت کنند و بتوانند از تکنیک های زیبایی بهره‌مند شوند به طور همزمان جراحی های زیبایی دیگری  انجام می دهد. بنابراین می ‌توانید هزینه کمتری برای انجام چند جراحی پرداخت کنند.  اصولاً این عمل همراه با لیفت ابرو بسیار مناسب است.

با انجام چند تکنیک زیبایی در طی یک جلسه هزینه های اتاق عمل یک بار محاسبه می شود و همچنین برای بهبودی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نخواهید داشت.

کاربرد های جراحی پلک

  • درمان پف بالا و پایین چشم
  • درمان افتادگی پلک
  • از بین بردن چین و چروک اطراف چشم
  • درشت تر و زیبا شدن چشم ها
  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش وسعت دید
  • برطرف کردن سنگینی و خستگی چشم ها
  • بازسازی گوشه چشم

بهترین کاندیدای جراحی پلک چه کسانی هستند؟

همان طور که در طی مطلب بیان شد انجام این جراحی با دو هدف زیبایی و درمانی امکان پذیر است. کسانی که به طور ژنتیکی و یا افزایش سن دچار افتادگی پلک شده اند می توانند در هر سنی برای جراحی اقدام کنند.

معمولا خانم‌ ها بیشتر طرفدار جراحی زیبایی چشم هستند. متخصصان این جراحی را پس از ۲۲ سالگی انجام می دهند تا عضلات و ماهیچه های اطراف چشم به خوبی رشد کرده باشد.

به طور کلی کسانی که با مشکلاتی از قبیل پف چشم، افتادگی پلک، حالت خستگی و خماری چشم ها مواجه هستند می توانند از نتایج دائمی و همیشگی آن لذت ببرند.  البته اگر از نظر جسمانی در شرایط مساعدی باشند و نسبت به نتایج عمل درک واقع بینانه داشته باشد.

با انجام جراحی بلفاروپلاستی اعتماد به نفس افراد با جوان شدن چهره افزایش می یابد پس شما باید قبل از عمل در زمینه این جراحی اطلاعات کامل حاصل کنید و برای انجام آن به کلینیک های تخصصی و معتبر مراجعه کنند.

جراحی پلک چه عوارضی به همراه دارد؟

یکی از دلایل مهم انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی کاهش عوارض پس از جراحی می باشد. چون اگر انتخاب نا درستی داشته باشید ممکن است به بافت و اعصاب پلک آسیب وارد شود و شما شاهد عوارض خطرناکی باشید.

پس اگر دوست دارید عمل زیبایی پلک را بدون عوارض خطرناک و نتایج رضایت بخش حاصل کنید باید پزشکی را انتخاب کنید که در این زمینه مهارت بالا داشته باشد و به هیچ وجه برای پرداخت هزینه کمتر به مکان‌ های غیر تخصصی مراجعه نکنید .چون ممکن است با عوارض ناخوشایند همانند

  • نامتقارن شدن پلک ها
  • کوتاهی پلک
  • خونریزی کره چشم
  • عفونت
  • آسیب رسیدن به بافت های عصبی پلک
  • باقی ماندن پوست اضافه
  • باقی ماندن جای‌ زخم و برش ها بر سطح پلک

مواجه شوید.

عاقلانه ترین کار این است که قبل از جراحی در مورد عوارض پس از آن تحقیق کنید. چون چشم ها یکی از حساس ترین عضو های صورت است و باید جراحی با دقت و مهارت بالا انجام شود تا شاهد نامتقارن شدن چشم ها نباشید تا بتوانید مراحل جراحی را با سلامتی و نتایج عالی پشت سر بگذارید.

اگر برای جراحی از پزشکان بی تجربه که در این زمینه مهارت کافی نداشته باشند کمک بگیرید مجبورید مجدداً  به جراحی های اصلاحی بپردازید و این موضوع در کنار به خطر انداختن سلامتی هزینه بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد.

پس برای کسب نتایج رضایت بخش و زیبایی چهره در مورد مهارت پزشک خود تحقیق کنید و نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید تا انتخابی درست داشته باشید.

با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانید از انواع تکنیک های زیبایی چشم به صورت جراحی و غیر جراحی بهره مند شوید. در این کلینیک متخصصان مجرب و حرفه ای ارائه خدمت می کند و شما می توانید با حداقل عوارض بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

عوامل مختلفی بر هزینه های جراحی تاثیر گذار می باشد که بر اساس تکنیک جراحی،  ناحیه عمل، میزان مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک و تجهیزات پیشرفته کلینیک محاسبه می شود. هزینه های جانبی جراحی مانند معاینه بینا سنجی، آزمایش ها و دارو هایی که استفاده می شود و تجهیزات و وسایلی که در مراحل بعد از جراحی مورد استفاده قرار می گیرد مشخص می شود.  اگر جراحی بر یک پلک انجام شود هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد در غیر این صورت هزینه ها افزایش می یابد . هزینه جراحی پلک پایین نسبت به پلک بالا بیشتر است و به شرایط فرد بستگی دارد اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کامل رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از جراحی پلک

  • اگر تصمیم دارید عمل بلفاروپلاستی را انجام دهید به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید و قبل از مراجعه به کلینیک در مورد مهارت و اعتبار آن تحقیق داشته باشید.
  • در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید .
  • بدون خجالت و تعارف مشکلات خود را با پزشک در میان بگذارید تا پزشک بر اساس انتظارات شما تکنیک‌ های جراحی را انتخاب کند.
  • متخصصان با بررسی معاینات و آزمایش های انجام شده شرایط جسمانی و بینایی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهد .
  • دو هفته قبل از جراحی مصرف دارو های ضد التهابی، رقیق کننده خون مکمل ها و ویتامین ها توصیه نمی شود.
  • مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی و روند بهبودی را کند می کند.

پس  دو هفته قبل از جراحی مصرف آن ها را قطع کنید .

  • شب قبل از جراحی استرس نداشته باشید و به خوبی استراحت کنید.
  • شب قبل از جراحی غذای سبک بخورید و تا چند ساعت قبل از جراحی از خوردن و با نوشیدن مایعات بپرهیزید.

مراقبت های پس از جراحی پلک

  • وقتی پس از جراحی تاثیرات مواد بیهوشی و بی حسی از بین می رود و شما احساس درد خواهید داشت. بنابراین باید مسکن هایی که پزشک تجویز کرده استفاده کنید.
  • به هیچ وجه از مسکن هایی که قوی هستند و پزشک تجویز نکرده استفاده نکنید .
  • از دست زدن به پلک ها خودداری کنید و اگر بخیه ها غیر جذبی بود پس از سه تا پنج روز برای برداشتن آن ها اقدام کنید.
  • استفاده از کمپرس سرد پس از جراحی میزان تورم و کبودی را کاهش می دهد.
  • در هنگام استراحت از دو بالش زیر سر استفاده کنید تا از تورم و کبودی در اطراف چشم کاسته شود . تا بهبودی کامل و تقریباً ۴ تا ۶ هفته از انجام فعالیت‌های سنگین و حرکات ورزشی سنگین خودداری کنید.
  • تا بهبودی کامل از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید و قبل از انجام این عمل با پزشک خود گفت و گو کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید . عینک آفتابی از چشمان شما در مقابل عوامل محیطی نور خورشید مواظبت می‌کند.
جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جراحی پلک

اثرات و نتایج

با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و کلینیک معتبر می توانید نتایج بی نظیری با انجام جراحی پلک حاصل کنید. پس از انتخاب پزشک ماهر اعمال مراقبت های قبل و بعد از جراحی اهمیت زیادی دارد و تقریباً پس از سه تا شش ماه نتایج جراحی مشاهده می‌ شود.

اگر در طی مراحل زندگی سبک صحیحی را در پیش بگیرید و از پوست اطراف چشم به خوبی مراقبت کنید نتایج جراحی تا آخر عمر با شما همراه خواهد بود. برای مشاهده نتایج قطعی باید صبر کافی داشته باشید. ابن عمل در جهت درمان افتادگی پلک ،درمان پف و تورم چشم ها و علائم پیری انجام می شود.

کلینیک زیبایی الهیه تهران جزء معتبرترین کلینیک های زیبایی شناخته شده است. در این کلینیک کادر حرفه ای و دلسوز جهت جراحی زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی بهترین خدمات را ارائه خواهند داد.   برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات کلینیک زیبایی الهیه تهران با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است؟

عوارضی مانند قرمزی،  تورم و کبودی از عوارض رایج پس از عمل بلفاروپلاستی است و شما با مشاهده این عوارض نگران نخواهید بود. قرمزی چشم ها در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود و  بهبودی کامل پس از ۳ تا ۴ هفته حاصل خواهد شد . در دوره بهبودی سعی کنید آرایش نکنید تا از تحریک شدن پلک ها پیشگیری شود.  پس از جراحی نمی توانید تا مدتی از لنز های چشمی استفاده کنید و متخصصان توصیه می کنند تا مدتی  عینک جایگزین کنید  البته در هنگام استفاده از عینک نیز ملایم رفتار کنید.

بخیه های ایجاد شده در ناحیه پلک ها پس از ۵ تا ۷ روز برداشته می شود و پزشک در صورت نیاز دارو های مناسبی تجویز خواهد کرد.

تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است؟

این جراحی زیبایی با هر هدف و با هر تکنیکی انجام شود در یک جلسه انجام می شود اما مدت زمان جراحی بر اساس اهداف و تکنیک جراحی متفاوت است.

متخصصان  در جلسه مشاوره شما را با عوارض پس از جراحی آگاه می کنند شما در این جلسه می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد هزینه‌ها حاصل کنید.

پس از پایان جلسه جراحی شما کلینیک یا بیمارستان را ترک می کنید و دوره نقاهت را در منزل سپری خواهید کرد بنابراین نیاز نیست که برای بستری شدن  هزینه ای پرداخت کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

جراحی پلک بلفاروپلاستی هزینه و توصیه ها

عوارض جراحی پلک

 تزریق بوتاکس دور چشم هزینه عوارض مزایا و مراقبت ها

نتیجه گیری

جراحی پلک امروزه ازجمله جراحی های زیبایی و درمانی  است که در سرتا سر جهان محبوبیت بالایی دارد. و با هدف جوانسازی ، تقویت عملکرد پلک ها و زیبایی چشم ها انجام می شود. در طی این نوشتار ما به بررسی عوامل تاثیرگذار بر هزینه ها  پرداختیم اما برای کسب اطلاعات دقیق تر باید با کارشناسان کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید.

به طور کلی برای انجام هر عمل زیبایی و درمانی،  سلامتی و کسب نتایج مطلوب را در اولویت قرار دهید و به دلیل پرداخت هزینه کمتر از رفتن به مکان‌های غیر تخصصی خودداری کنید؛  زیرا ممکن است عوارض خطرناکی به دنبال داشته باشد و دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری کنید .همچنین با انجام عمل های اصلاحی وقت و هزینه زیادی را صرف کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/e8ou

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.