معایب ، مزایا و هزینه ترمیم مو به روش HRT

معایب ، مزایا و هزینه ترمیم مو به روش HRT

معایب ، مزایا و هزینه ترمیم مو به روش HRT :

ریزش مو یکی از مشکلات رایج همه مردم در سر تا سر جهان می باشد که نوعی چالش مشترک محسوب می شود و تقریباً یک سوم جمعیت دنیا درگیر این مشکل نا مطلوب می باشند. البته ریزش روزانه مو ها در حدود ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو اتفاقی کاملاً طبیعی است اما زمانی این مسئله نگران کننده است که ریزش مو ها چندین برابر شود و همزمان با سرعت ریزش مو رویشی اتفاق نیفتد. در این شرایط تراکم مو ها بسیار کاهش می یابد . عوامل مختلفی از قبیل رژیم های غذایی غیر اصولی،  قرار گرفتن در شرایط استرس زا به طور مداوم،  آلودگی های محیطی و آب و هوایی حتی ژنتیک را می‌ توان دلایل مهم ریزش مو معرفی کرد .‌

معمولاً عمل جراحی کاشت مو اولین راهی است که برای درمان ریزش مو به نظر هر فردی می رسد اما نمی توان گفت که این روش زیبایی برای همه افراد کارساز است و یا برخی افراد نیز روش های غیر جراحی را ترجیح می دهند و یا این که امکان انجام کاشت مو برای آن ها وجود ندارد.‌ در طی این مطلب ما می خواهیم یکی از راه کار های مناسب را در جهت ترمیم مو  به شما معرفی کنیم.‌ ترمیم مو به روش HRT  یکی از راه کار های پر طرفدار می باشد که ما در طی این مطلب در مورد آن گفت و گو خواهیم کرد و در مورد چگونگی انجام ، مزایا و عوارض آن توضیحات مختصری ارائه خواهیم داد.‌ پس اگر شما نیز شرایط انجام کاشت مو را ندارید پیشنهاد می کنیم که با کسب اطلاعات کافی در مورد این روش زیبایی مشکل کم پشتی و طاسی سر خود را برطرف کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه کلینیک الهیه

ترمیم مو به روش HRT چیست ؟

شما می توانید با مطالعه مطالب دیگری که در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران وجود دارد با انواع تکنیک های پیوند مو از قبیل SUT،  FIT،  FUE  و … آشنا شوید .این فرایند های زیبایی برای کسانی انجام می شود که از بانک موی قوی و مناسبی برخوردار باشند همچنین کاشت مو در سه مرحله مهم برداشت گرافت، نگهداری و انتقال آن به نواحی کم پشت مو انجام می شود.  اما متاسفانه برخی افراد از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند و این افراد نیز با طاسی سر گسترده مواجه هستند .

همچنین ابتلا به برخی از بیماری‌ های زمینه‌ ای از قبیل دیابت انجام فرایند زیبایی کاشت طبیعی مو را نا ممکن خواهد کرد .‌بنابراین کسانی که با این مشکلات مواجه هستند باید به دنبال راه کاری مناسب برای پر پشت کردن و افزایش تراکم مو های خود باشند. بنابراین روش ترمیم مو راه کار موثر می باشد. با این تفاوت که در این روش دیگر از گرافت های طبیعی مو استفاده نمی شود.

برای انجام ترمیم مو ها از گرافت های مصنوعی مو استفاده می شود و گرافت هایی که انتخاب می شوند بر اساس ساختار مو های طبیعی هر فرد خواهند بود .‌متخصصان قبل از انجام این عمل به ویژگی‌ های خاص مو ها از قبیل جنس،  رنگ و ضخامت آن ها اهمیت می دهند و جز پارامتر های اصلی این فرایند زیبایی خواهند بود. نتایج  حاصل از این روش مانند استفاده از کلاه گیسی است که بر روی پوست سر چسبیده می شود.

با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه این فرآیند زیبایی سعی بر این است که گرافت هایی که تولید می شوند با مو های طبیعی شباهت زیادی داشته باشد.‌ اما قطعاً نمی‌ توان این روش را با روش های نوین پیوند مو و نتایج طبیعی آن مقایسه کرد .‌تار های مویی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند به صورت مصنوعی تولید می شوند و برخلاف گرافت های طبیعی توانایی رشد ندارد و ابعاد و ضخامت آن ها ثابت خواهد ماند.

در گرافت های مصنوعی هیچ فولیکول زنده ای وجود ندارد و عدم رشد مو ها یکی از معایب و محدودیت های این روش معرفی می شوند.‌ در حدود نیمی از مو ها پس از یکسال از بین می روند و ماندگاری طولانی مدتی نخواهند داشت. پس کسانی که از این روش ترمیمی استفاده می‌ کنند باید در طی دوره‌ های مختلف مجدداً برای انجام این عمل اقدام کنند و در  نتیجه هزینه هایی که پرداخت می‌ کنند نسبت به کاشت مو بیشتر خواهد بود .‌

تا این بخش از مطلب توانسته ایم تا حدودی شما را با فرایند ترمیم مو به روش HRT  آشنا کنیم.  پس اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این فرایند زیبایی حاصل کنید پیشنهاد می کنیم که ادامه مطلب را از دست ندهید.

مراحل ترمیم مو به روش HRT :

در این روش مراحل انجام ترمیم مو ها  بر عکس کاشت مو  گرافت های مصنوعی به جای گرافت های طبیعی استفاده خواهد شد.  قبل از این که مراحل انجام این عمل را برای شما توضیح دهیم بهتر است که بدانید که گرافت های مصنوعی چیست و چه ساختاری دارند ؟

گرافت هایی که در این روش ترمیمی مورد استفاده قرار می گیرند شبیه به مو های طبیعی خواهد بود اما جنس آن ها با مو های طبیعی فرق دارد که از جنس پلیمر می باشد که نام دیگر آن گرافت ترانس درمال معرفی می شود.‌ قد و ضخامت مو ها در حدود ۳۵/. خواهد بود که از چند فیبر مصنوعی ساخته شده است .‌شکل ظاهری این فیبر ها دقیقاً شبیه تار های مو می باشد و دارای غشای نازکی است که از تعدادی تار مو تشکیل شده است این تار ها دارای قابلیت نفوذ هوا را دارا می باشند.

مرحله تطبیق دادن تار های مصنوعی ساخته شده یکی از مهم‌ ترین مراحل این فرایند زیبایی خواهد بود که ساختاری شبیه به مو های خود فرد خواهد داشت. در این روش متخصصین به طبیعی بودن نتایج حاصل از ترمیم مو توجه بیشتر خواهند کرد،  همچنین با اسکن های دیجیتالی دقیقی شرایط مو ها به طور کامل موردبررسی قرار می گیرد.‌

با کمک این اسکن ها میزان ضخامت هر تار مو رنگ و جنس آن ها و حتی حالت مو ها مشخص خواهد شد.  در مرحله بعد ترمیم مو گرافت های مصنوعی که برای انجام ترمیم انتخاب شده اند به طور کاملاً حرفه ای و بر اساس میزان تراکم در جهت پوشش دهی ناحیه کم پشت تولید خواهند شد.

پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه و تولید گرافت های مصنوعی مراحل ترمیم مو آغاز می شود.  ابتدا متخصصین پوست سر را ضدعفونی و پاک سازی خواهند کرد تا بتوانند مراحل انجام ترمیم مو را با دقت بالایی انجام دهند.  پاکسازی پوست سر در جهت چسبیدن بهتر تار های مو انجام خواهد شد و جزء مراحل ضروری و مهم محسوب می شود. در مرحله بعد گرافت ها در بخش های مختلف کم پشت سر چسبانده خواهند شد .‌

فرایند زیبایی ترمیم مو در طی یک جلسه انجام می شود و در پایان جلسه متقاضیان می توانند بدون نیاز به استراحت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزمره خود را آغاز کنند. مطمئناً نتایج حاصل از این عمل و میزان طبیعی بودن آن به تخصص و مهارت بالای پزشک بستگی دارد.

 مزایای ترمیم مو به روش HRT :

ترمیم مو ها به روش HRT  روشی غیر جراحی است و در این روش از مو های مصنوعی که تقریباً با گرافت های واقعی مو ها شباهت زیادی دارند انجام می‌ شود اما این روش برعکس نتایج کاشت مو مصنوعی می باشد. در کنار مصنوعی بودن این روش با مزایا و معایبی همراه است که در این بخش از مطلب توضیحاتی در مورد مزایای آن ارائه خواهیم داد.

یکی از مزیت های این روش این موضوع است که این فرایند را می‌ توان برای کسانی که از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند انجام داد و جایگزین مناسبی به جای کاشت موی طبیعی خواهد بود.

افرادی که دارای بانک موی ضعیفی هستند می توانند از روش BHT نیز  استفاده کنند. در این روش به جای گرافت های پشت سر و بغل گوش مو ها از قفسه سینه به ناحیه کم پشت انتقال داده خواهد شد .

ترمیم مو روشی غیر جراحی است بنابراین افرادی که این روش زیبایی را انتخاب می‌ کنند دیگر عوارض پس از جراحی کاشت مو را مشاهده نخواهد کرد و با عوارضی از قبیل تورم و خونریزی همراه نمی شوند.

بنابراین پس از انجام فرآیند ترمیم مو بدون محدودیت می توان فعالیت های روزانه را ادامه داد و نیاز به گذراندن دوره نقاهت نمی باشد.‌ متقاضیان پس از ترک کلینیک می توانند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

در فرایند زیبایی ترمیم مو دیگر نیاز به مراقبت های دشوار پس از جراحی کاشت مو نمی باشد. زیرا گرافت هایی که در پوست سر جایگذاری می شوند مصنوعی هستند و نیاز ندارید که در منزل استراحت کنید .

این فرایند زیبایی حتی بدون نیاز به بیحسی پوست سر انجام می شود و میزان پر پشتی مو ها بر اساس سلیقه و درخواست افراد تعیین خواهد شد .

افرادی که به بیماری های زمینه ای و خاص مبتلا هستند و نمی توانند عمل جراحی پیوند مو را انجام دهند با کمک گرافت های مصنوعی می توانند مو هایی زیبا و پر پشت داشته باشند و اعتماد به نفس از دست رفته خود را مجدداً حاصل کنند.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه ترمیم مو این است که در صورت عدم رضایت متقاضیان می توان گرافت های جایگذاری شده بر سر را برداشت و شرایط را به قبل از ترمیم باز گرداند.

کاندیدای ترمیم مو به روش HRT چه کسانی هستند؟

هم اکنون با کسب اطلاعاتی در مورد این فرایند زیبایی مطمئنا  این سوال در ذهنتان وجود دارد که کاندیدای مناسب ترمیم مو چه کسانی هستند ؟ بنابراین در ادامه مطلب شما را با متقاضیان این فرایند آشنا خواهیم کرد.

یکی از دلایل مهمی که ممکن است افرادی از این روش زیبایی استفاده کنند عدم داشتن بانک موی مناسب ، قوی و طبیعی می باشد .‌پس اگر فردی همه مو های خود را از دست داده باشد می تواند با کمک این فرایند زیبایی مو های متراکم و پر پشت داشته باشد.

در طی مطالبی که در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران وجود دارد می توانید با انواع تکنیک های کاشت مو آشنا شوید و مطمئناً با مطالعه این مطالب متوجه می شوید که کاندیدای مناسب کاشت مو نباید درگیر بیماری های زمینه ای و خاص باشند. بنابراین افرادی که به بیماری هایی از قبیل فشار خون،  دیابت،  بیماری های خود ایمنی سرطان ها و ….مبتلا هستند نمی توانند کاشت موی طبیعی را انجام دهند .به دلیل غیر جراحی بودن روش ترمیمی این روش برای کسانی که به این بیماری ها مبتلا هستند مناسب خواهد بود و شرایط را برای کسانی که نمی توانند عمل جراحی انجام دهند هموار خواهد کرد.

یکی از محدودیت هایی که در روش ترمیم مو به روش HRT  وجود دارد بروز بیماری های شدید پوستی و خاص می باشد .بنابراین این افراد نمی توانند از این روش برای افزایش تراکم مو های خود استفاده کنند.

افرادی که در رده سنی ۲۵ تا ۶۰ سال قرار دارند و از بانک موی طبیعی و مناسبی برخوردار نمی باشند همچنین درگیر بیماری های خاص و زمینه هستند می توانند با کمک فرایند ترمیم مو زیبایی را به مو های خود باز گرداند. البته برای افزایش تاثیرات و ماندگاری گرافت های مصنوعی باید ترمیم مو در طی دوره های مختلف تمدید شود.

عوارض و معایب ترمیم مو به روش HRT

گرافت های مویی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند نمی توانند رشد کنند و در ابعاد و ضخامت ثابتی باقی خواهند ماند. ممکن است برخی افراد پس از جای گذاری گرافت های مصنوعی با حساسیت های پوستی و مشکلاتی از قبیل قارچ ها و عفونت ها بر پوست سر خود مواجه شوند و احتمال خارش در پوست سر به دلیل چسباندن گرافت ها بسیار زیاد است که متخصصین در جهت کاهش خارش در این ناحیه توصیه می کنند که پوست سر را مرطوب نگه دارید .

اگر شما از پوست چربی برخوردار باشید احتمال ریزش گرافت های مصنوعی در این روش افزایش می یابد و در صورت شوک ریزش احتمال کاهش حجم مو ها افزایش خواهد یافت.‌

ممکن است پس از چسباندن گرافت های مصنوعی حالت آن ها تغییر کند و شما باید برای ترمیم مجدد به صورت دوره ای هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

ظاهر این روش تقریبا ظاهر غیر طبیعی مانند کلاه گیس خواهد بود .

زمانی که افراد پوست سر با مشکلاتی از قبیل قارچ و عفونت های پوستی به دلیل چرب شدن و تعرق بالا در پوست سر مواجه شوند ریزش مو های ترمیمی را به همراه خواهد داشت بنابراین هزینه های این روش نسبت به پیوند موی طبیعی بیشتر می باشد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی برای پر پشت کردن و افزایش تراکم مو های شما ارائه خواهد شد. خدمات درمانی در این کلینیک توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می‌ شود متخصصین قبل از اقدام به هر روش ابتدا شرایط جسمانی و سلامتی شما را می‌ سنجند تا از هدر رفتن وقت و هزینه های شما جلوگیری کنند.

ترمیم مو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-ترمیم مو

هزینه ترمیم مو به روش HRT چقدر است ؟

در طی بخش‌ های قبلی علت این که چرا این فرایند  زیبایی هزینه‌ ای بیشتر از پیوند مو خواهد داشت را برای شما بیان کردیم .‌همان طور که می دانید در تکنیک های مختلف کاشت مو از قبیل SUT، FIT ،FUE  و تکنیک های دیگر پیوند مو فقط برای یک بار انجام می شود اما به دلیل مصنوعی بودن گرافت ها پس از مدتی ریزش و تغییر حالت آن ها باعث می شود که شما در دوره های مختلف برای ترمیم مجدد اقدام کنید و در نتیجه هزینه بیشتری را در هر دوره باید پرداخت کنید. عوامل دیگری که هزینه نهایی ترمیم مو را تحت تاثیر قرار می دهد  که به تراکم و پر پشتی مو ها بستگی دارد.

کوتاهی و یا بلندی گرافت های مصنوعی نیز از دلایل دیگر خواهد بود. جنس مو ها،  ضخامت آن ها و خاص بودن رنگ آن هزینه ترمیم را افزایش می دهد. مهارت و تخصص پزشک نیز یکی از عوامل تعیین کننده هزینه ها خواهد بود. ترمیم مو به روش HRT در حدود ۳ تا ۴ میلیون می باشد. اگر شما می خواهید از هزینه ها و تخفیفات انواع خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو در کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از ترمیم مو به روش HRT

قبل از انجام فرآیند زیبای ترمیم مو شما نیاز به مراقبت خاص و دشواری نخواهید داشت اما باید برای انجام این عمل به کلینیک های معتبر مراجعه کنید زیرا هر چه پزشک شما از مهارت بالاتری برخوردار باشد شما می توانید به نتایجی طبیعی و مطلوب‌ تری دست یابید.

متخصصین قبل از از آغاز مراحل ترمیم مو گرافت های مصنوعی مو را بر اساس جنس، ضخامت، رنگ و ساختار تار های طبیعی مو های هر فرد انتخاب می کنند تا متقاضیان بتوانند با نتایجی طبیعی از زیبایی مو های خود لذت ببرند.

متقاضیان می توانند در جلسه مشاوره با پزشک در مورد اهداف و انتظارات خود در مورد  میزان تراکم و حجم مو های خود گفت و گو کنند.

متخصصین توصیه می‌ کنند که قبل از حضور در کلینیک بخش هایی از مو که قرار است گرافت های مصنوعی چسبانده شود بتراشید تا بتوانید نتایجی مناسب حاصل کنید و مراحل عمل راحت تر طی شود .

قبل از مراجعه به کلینیک حتماً مو های خود را به خوبی بشویید تا از مشکلات دیگر جلوگیری شود و چسباندن گرافت های مصنوعی راحت تر انجام شود.

مراقبت های پس از ترمیم مو به روش HRT

در بخش های قبلی بیان کردیم که ترمیم مو روشی غیر جراحی است و تاثیری بر فعالیت های روزانه شما نخواهد داشت. متخصصین برای افزایش ماندگاری و نتایج مطلوب توصیه‌ های لازم را ارائه خواهند داد.‌

  •  زمانی که می خواهید مو های خود را شست و شو دهید از چنگ زدن و ماساژ دادن مو ها بپرهیزید .
  • هنگام شست و شو از شامپو هایی که دارای ترکیبات الکلی و مواد شیمیایی قوی هستند بپرهیزید.
  •  برای شست و شوی مو ها از آب داغ استفاده نکنید.
  •  متخصصین توضیحات کاملی در مورد شوینده های مناسب برای شما ارائه خواهند داد.
  •  از محصولات مراقبتی مو که دارای الکل است استفاده نکنید و حتماً برای خوش حالتی مو های خود از شامپوی نرم کننده استفاده کنید.
  •  استفاده از دستگاه های حرارتی از قبیل اتو ی مو و سشوار را کنار بگذارید و برای خشک کردن مو های خود روش های طبیعی و یا استفاده از حوله را جایگزین کنید .
  • جنس رو بالشتی خود را از جنس ساتن قرار دهید تا از ایجاد اصطکاک و  آسیب دیدگی گرافت های مصنوعی جلوگیری کنید.
  •  هنگامی که مو های شما خیس است از شانه کردن آن ها بپرهیزید و این عمل را بیش از حد انجام ندهید.
  •  از رفتن به استخر هایی که آب کلر دار، دارد بپرهیزید .
  •  از شست و شوی بیش از حد مو های خود، خود داری کنید.
  • در صورت مواجه شدن با مشکلات پوستی، قارچ، التهاب و حساسیت حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • پس از انجام هر فعالیتی که باعث تعرق شما می شود مو های خود را با شامپو مناسب بشویید.

اثرات و نتایج :

برای داشتن مو های طبیعی و موقتی ترمیم مو به روش HRT  گزینه مناسبی می باشد و بر خلاف روش ها و تکنیک های کاشت مو از الیاف مصنوعی که بدون ریشه هستند استفاده خواهد شد.‌ بنابراین شما هرگز نمی توانید از این روش نتایجی دائمی حاصل کنید.‌ میزان ماندگاری متوسط و مفید ترمیم مو در حدود دو سال خواهد بود که پس از پایان دوره ماندگاری باید در جهت تمدید مجدد به کلینیک مراجعه کنید .پس در نتیجه ترمیم مو جزء روش‌ های پرهزینه می باشد .‌همچنین پلیمر های مصنوعی قیمت بالایی دارند و هزینه آن از کاشت موی طبیعی بالا تر می باشد.‌

متخصصین توصیه می کنند که از تمدید پشت سر هم و طولانی مدت ترمیم مو خودداری کنید زیرا اگر فردی این عمل را به مدت طولانی انجام دهد نمی تواند از روش های طبیعی پیوند مو بهره مند شود . پس از انجام ترمیم مو نتایج قطعی آن بلافاصله قابل مشاهده است به دلیل این که تار های مصنوعی بر اساس رنگ جنس و ساختار طبیعی مو ها انتخاب می شود نتایج طبیعی به نظر می رسد.

دوره نقاهت پس از ترمیم مو به روش HRT چقدر است ؟

مراحل انجام فرآیند زیبای ترمیم مو بدون نیاز به هی چگونه برش و بخیه ای بر پوست سر انجام می شود .حتی مراحل انجام آن نیاز به بی حسی پوست سر نخواهد داشت. مو های مصنوعی در این روش با استفاده از چسب های مخصوص در ناحیه طاس و کم پشت سر چسبانده می شود. برخی افراد نسبت به چسب ها با حساسیت پوستی و واکنش های آلرژیک مواجه می شوند. در صورت بروز حساسیت باید به پزشک خود اطلاع دهید .‌متقاضیان می توانند پس از ترک کلینیک بدون نیاز به استراحت و محدودیت فعالیت های روزانه خود را مانند ورزش کردن و رفتن به استخر و هر فعالیت دیگری را انجام دهند .‌البته متخصصین برای افزایش دوران ماندگاری توصیه می‌ کنند که مراقبت های توصیه شده که در بخش های قبلی ذکر کردیم را جدی بگیرید.

تعداد جلسات ترمیم مو به روش HRT چیست؟

پس از حضور شما در جلسه مشاوره متخصصین ابتدا شرایط پوست سر شما را مورد بررسی قرار می دهند .‌اگر شما شرایط مناسبی برای کاشت موی طبیعی نداشته باشید متخصصین ترمیم مو را به شما پیشنهاد می‌ کنند. در این روش

متخصصین گرافت های مصنوعی را بر اساس جنس ضخامت و ساختار مو های طبیعی انتخاب می کنند. ترمیم مو در طی یک جلسه انجام خواهد شد .‌مدت زمان این عمل به میزان تراکم و حجم مو ها بستگی دارد. البته میزان تراکم و پر پشتی مو ها بر اساس نظر متقاضیان تعیین می شود. شما پس از پایان دوره ماندگاری گرافت های مصنوعی باید در جهت تمدید آن به کلینیک مراجعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد

هزینه و مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

کاشت مو به روش BHT

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

 

نتیجه گیری:

ترمیم مو به روش  HRT  گزینه ای مناسب برای پر پشت کردن مو های افرادی است که از بانک موی مناسب و قوی برخوردار نیستند اما مطمئناً نمی‌ توان از این فرایند نتایجی همانند پیوند موی طبیعی حاصل کرد.  معایب این فرآیند شامل هزینه های بالا و ظاهر نه چندان طبیعی می باشد که میزان محبوبیت و طرفداران این روش را کاهش داده است. ترمیم مو جزء روش های است که می توان به جای پیوند موی طبیعی انجام داد اما این روش بهتر است فقط برای کسانی که کاندیدای مناسب کاشت مو نیستند انجام شود.

زیرا در صورت استفاده از این روش ممکن است با مشکلاتی از قبیل حساسیت ها و بیماری های پوستی مواجه شوید.‌ در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین بهترین راه کار های درمانی و زیبایی پوست و مو را برای زیبا جویان عزیز ارائه خواهند داد تا بتوانند از زیبایی و جوانی خود لذت ببرند. در این کلینیک انواع خدمات درمانی و زیبایی مو از قبیل کاشت مو،  پی آر پی،  ترمیم مو،  تجویز دارو ها و هیر فیلر انجام خواهد شد تا شما از عزیزان بتوانید بر اساس شرایط خود بهترین نتایج را حاصل کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/aarx

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.