هزینه و مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

هزینه و مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

هزینه و مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

اگر می خواهید مو های سالم و پرپشتی داشته باشید باید به خوبی مراقب آن ها باشید چون داشتن مو های زیبا و سالم جوانی و شادابی چهره شما را تضمین می کند. یکی از دغدغه های همه مردم در سر تا سر جهان  ریزش مو و طاسی سر است که به دلیل عوامل مختلفی از قبیل وراثت و تغذیه نامناسب ، بیماری ها ، اختلالات هورمونی فشار های عصبی و … اتفاق می ‌افتد. خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می ‌توان از روش های مختلفی برای داشتن مو های زیبا طبیعی و سالم بهره مند شد. کاشت مو به روش sut  یکی از تکنیک ‌های پر طرفدار و موثر برای افزایش تراکم مو می باشد که ما در طی این نوشتار توضیحاتی در مورد آن ارائه خواهیم داد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کاشت مو به روش sut چگونه است؟

یکی از روش های پرطرفدار و موثر برای داشتن مو های پرپشت و طبیعی پیوند مو به روشی sut  می باشد که استفاده از دستگاه ها و ابزار های پیشرفته میکرو موتور های اتوماتیک انجام می شود و جزء مزایای بی نظیر این عمل محسوب می شود.   در طی این عمل ابزار های برقی جایگزین هولدرهای دستی پیوند مو به روش های دیگر می باشد.  با استفاده از این ابزار ها می ‌توان در مدت زمان کوتاهی قسمت زیادی از ناحیه کم پشت سر را پوشش داد و سریع تر به نتایج مدنظر دست یافت.  همچنین در طی این فرایند تراکم مو ها چندین برابر خواهد شد . پیوند مو بر روشی sut  جزء جدیدترین روش های کاشت است که متخصصین  در صورت مساعد بودن شرایط متقاضیان پیشنهاد می‌ کنند.  چون میزان زخم و اسکار در طی مراحل انجام این فرایند بسیار نا چیز است.  بنابراین نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نمی باشد.

به دلیل استفاده از ابزار های پیشرفته و مجهز احتمال آسیب دیدگی به گرافت ها در حین برداشت به حداقل می رسد و برای کسانی که قبلاً و  روش های  دیگر پیوند مو را انجام داده ‌اند و به نتایج مد نظر خود دست نیافته اند پیشنهاد می شود.

کاشت مو به روش sut  برای کسانی که بانک موی قوی و کافی دارند نتایج بی نظیری به همراه خواهد داشت.

با داشتن بانک موی قوی و متراکم در این تکنیک ۱۴۰۰۰ گرافت به ناحیه طاس و کم پشت سر پیوند زده می شود . این موضوع جزء برترین ویژگی پیوند مو محسوب می شود.  پس با این روش پیوند می‌توان سه برابر تراکم مو ها را افزایش داد.

نتایج حاصل از پیوند مو به روش sut  کاملاً طبیعی است و در هنگام برداشت و کاشت گرافت ها زخم چندانی بر پوست سر ایجاد نمی شود.  بنابراین این عمل جزء تکنیک های مطلوب و پرطرفدار در بین متقاضیان و متخصصین زیبایی می باشد.

مراحل کاشت مو به روش sut

پیوند واحد فولیکولی ‏sut در طی مراحل زیر انجام می شود.

1.معاینات بالینی و آزمایشات اولیه

در مرحله اول متخصصین زیبایی شرایط جسمانی فرد را با معاینات بالینی می سنجند و برای اطمینان کامل آزمایش های لازم انجام می شود.  شما باید مدتی قبل از انجام پیوند آزمایش های تجویز شده را انجام دهید و در اختیار پزشک قرار دهید تا بر اساس آزمایش ها متخصصین مراحل درمان را برای شما پیش ببرند. این آزمایش ها شامل :

  1. FBS (BS)

2.CBC

3.BUN

4.CREATININ

5.PT

6.PTT

7.HIV

8.HbsAg

9.HbsAb

10.HCV

می باشد.

پس از بررسی نتایج آزمایش مراحل انجام پیوند مو به روش sut آغاز می شود.

یکی از مزیت های قابل توجه در روش از اس یو تی استفاده از بانک موی مختلف در قسمت های مختلف بدن از قبیل ریش، سینه، بازو ها و… می باشد.

در طی این عمل با کمک برنامه های کامپیوتری محل خط رویش مو انتخاب و طراحی می شود تا بتوان نتایجی کاملاً طبیعی حاصل کرد. در طی این طراحی مشخص می ‌شود که برای پیوند مو چه تعداد فولیکول نیاز دارید. متخصصین بر اساس این مسئله هزینه پیوند مو را تعیین می کنند.

قبل از بی حسی از اسپری های بی حس کننده استفاده می ‌شود تا در حین تزریق ماده بی حسی دردی احساس نشود.

پس از انتخاب ناحیه گیرنده و اهدا کننده مو های سر تراشیده می ‌شوند.  سپس ضد عفونی پوست سر انجام خواهد شد.

  1. برداشت مو از بانک مو

پس از تراشیدن مو های سر و پاکسازی پوست از هر نوع آلودگی با کمک دستگاه های مخصوص و پیشرفته گرافت ها به آرامی از پوست سر جدا می‌ شوند این فرآیند با سرعت عمل بالایی انجام خواهد شد.

این مرحله از پیوند مو اهمیت زیادی دارد زیرا متخصصین باید مهارت کافی در این زمینه داشته باشند .در غیر این صورت فولیکول ‌ها در حین برداشت دچار آسیب خواهند شد و نمی توان به نتایج مورد نظر دست یافت.  با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه همه مراحل پیوند مو با حداقل عوارض و کیفیت بالا ارائه می شود . اقدامات قبل از عمل اهمیت بالایی دارد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین با تجربه و حرفه ای بهترین تکنیک های کاشت مو را برای شما ارائه می دهند تا بتوانند رضایت زیبا جویان عزیز را حاصل کنند.  کیفیت بالا تجهیزات پزشکی و مهارت بی نظیر متخصصان در کلینیک زیبایی الهیه تهران تضمین این عمل  می باشد.

  1. انتقال فولیکول های مو به محل گیرنده

در طی این مرحله فولیکول هایی که از ناحیه گیرنده جدا شده مورد بررسی و معاینه قرار می‌ گیرند و در ناحیه کم پشت سر روزنه های کوچکی به اندازه ۰/۷ ایجاد می شود. تا گرافت های مورد نظر در روزنه ها قرار گیرند.

این مرحله نیز باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود تا خط رویش مو بسیار طبیعی نمایان شود.  برای جایگذاری فولیکول ها در ناحیه خط رویش باید از فولیکول های تک واحدی استفاده شود و در بخش های کناری و عقب تر است . گرافت های ۲، ۳، ۴ واحدی استفاده می شود تا بتوان به نتایج طبیعی و مدنظر دست یافت.

با رویش مو های تک و چند واحدی می توانید شاهد افزایش تراکم مو ها باشید .اگر ۲۰۰ گرافت در ناحیه گیرنده کاشته شود اگر گرافت تا تک واحدی باشند ۲۰۰ تار مو و اگر ۲ واحدی باشند دو برابر حجم گرافت های کاشته شده شاهد رویش مو ها خواهید بود. بنابراین در طی این عمل می ‌توانید به افزایش تراکم مو ها به شکل مطلوبی دست یابید.

کاشت مو به روش SUT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش SUT

مزایای کاشت مو به روش Sut

همان طور که در طی این نوشته ها ذکر کردیم پیوند مو به روش sut جز روش های ایمن و جدید است که کامل تر از سایر روش ها می باشد. بنابراین میزان معایب و عوارض به حداقل می رسد و شما می توانید از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

در طی مراحل پیوند مو به روش Sut  متخصصین در هنگام برداشتن گرافت ها دقت بالایی خواهند داشت و با حداقل آسیب با استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن گرافت ها را از پوست سر جدا می کنند. همچنین فولیکول ها در حین برداشت هیچ بقایای بافتی ندارد. بنابراین رشد آن ها سریع تر اتفاق می افتد .

از ویژگی‌های خاص پیوند مو به روش sut  گرافت های خالص نسبت به روش های دیگر است. چون مراحل درمان با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

پیوند مو به روش Sut  توسط دستگاه ها و ابزار های اتوماتیک انجام می شود و شما می توانید مراحل استخراج فولیکول ها، جمع آوری، نگهداری و جایگذاری را به بهترین نحو سپری کنید.

مراحل حین فرایند sut با سرعت عمل بالا انجام می شود و جزء تکنیک های پیشرفته محسوب می شود.

میزان خطا ها و آسیب‌ ها به فولیکول ها به حداقل می رسد و شما بدون استفاده از پانچ های نوک تیز دستی می توانید مراحل درمان را طی کنید. بنابراین میزان درد،  جای زخم و خونریزی به کمترین حد خود می رسد.

پیوند مو به روش Sut  روشی غیر جراحی محسوب می ‌شود زیرا در حین درمان هیچ درد و خونریزی مشاهده نمی شود و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی صورت می گیرد.

دوره نقاهت و بهبودی در این روش کوتاه مدت است شکاف های ایجاد شده در ناحیه اهدا کننده پس از ۱۴ روز و در ناحیه گیرنده ۷  روز بهبود می یابد.

پس از ترخیص و از بین رفتن تاثیرات بی حسی مقداری احساس درد خواهید داشت. البته برخی افراد هیچ دردی را تجربه نمی‌ کنند . چون در این روش خبری از زخم ، برش و بخیه نیست.

پس از انجام پیوند مو به روش sut  می توانید در مدت زمان کوتاهی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

در صورت قوی نبودن بانک مو در پشت سر می توان از مو های زیر ریش برای افزایش تراکم مو ها استفاده کرد.

بهترین کاندیدای کاشت مو به روش sut

اگر بخواهید بدانید که بهترین کاندیدای مناسبی برای پیوند مو به روش sut هستید یا خیر می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران و گفتگو با متخصصین مجرب و حرفه ای در این کلینیک تخصصی تصمیم درست بگیرید.

به طور کلی متقاضیان این روش باید از ویژگی های زیر برخوردار باشند:

  • آقایانی که ریزش موی آن ها به دلیل عوامل آندروژیکی است .
  • کسانی که به دلیل جراحت، سوختگی، شیمی درمانی یا پرتو درمانی دچار ریزش مو شده اند .
  • کسانی که به دلیل بیماری های پوستی و التهابات سرشان طاس و کم پشت شده است.
  • کسانی که به دنبال روشی مناسب برای پرپشت کردن ابرو، مژه ریش،سبیل و سینه هستند.

پیوند مو به روش sut  جزء روش های کم تهاجم است و عوامل مختلفی باعث می شود که میزان عوارض برای متقاضیان افزایش یابد.

اگر شما درگیر این بیماری ها هستید نمی توانید از نتایج این عمل بهره مند شوید:

  • کسانی که الگوی طاسی سرشان مشخص نیست .
  • کسانی که بیماری های مزمن کنترل نشده دارند.
  • کسانی که درگیر بیماری های پوستی کنترل نشده هستند.
  • کسانی که از فشار خون بالا رنج می ‌برند.
  • افراد مبتلا به هموفیلی و مشکل در سیستم انعقاد خون
  • کسانی که به دارو های بی حسی حساسیت دارند. • کسانی که درگیر بیماری های مقاربتی و عفونی مانند ایدز و هپاتیت هستند.

متخصصین در کلینیک زیبایی الهیه تهران با بررسی آزمایش ها و معاینات بالینی و سوابق  پزشکی هر فرد بهترین تکنیک پیوند مو را برای زیبا جویان عزیز معرفی می‌کنند تا بتوانند از این فرایند زیبایی بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.  برای کسانی که نمی توانند پیوند مو انجام دهند روش های ترمیمی پیشنهاد می شود.

کاشت مو به روش SUT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش SUT

سن مناسب برای کاشت مو به روش sut چقدر است؟

در انواع روش های پیوند مو سنین بالای ۲۵ سال پیشنهاد می شود زیرا در سنین پایین تر افراد به الگوی مشخصی از ریزش مو دست نیافته اند و یکی از فاکتور های مهم در این زمینه تعیین الگوی ریزش مو می باشد ممکن است با ریزش موی ادامه دار نتوان به نتایج مطلوب دست یافت.  بنابراین متخصصان بهترین سن برای کاشت مو را بالای ۲۵ سال پیشنهاد می ‌دهند.

در برخی کلینیک ها افرادی که سن پایین دارند و برای پیوند مو مراجعه می‌کنند به دلیل غیرتخصصی و سودجو بودن بدون نظر گرفتن سن در این محل کاشت مو انجام می شود و  متقاضیان نمی توانند به نتایج پایدار و تثبیت شده ای برسند و بنابراین به غیر از هدر رفتن زمان و هزینه آن ها هیچ نتیجه مطلوبی در این زمینه حاصل نمی شود.  حتماً قبل از انتخاب کلینیک این موضوع را در نظر بگیرید.

عوارض و معایب کاشت مو به روش SUT

با مزایای بی نظیر تکنیک پیوند مو به روش sut عوارض آن به حداقل رسیده است.  عوارضی که در طی این عمل ایجاد می شود بسیار خفیف است و در مدت زمان کوتاهی رفع خواهد شد. ممکن است در دوره بهبودی با عوارضی از قبیل :

  • بیحسی ناحیه برداشت و کاشت گرافت ها که پس از چند هفته رفع می شود.
  • رشد کند مو ها
  • یکسان نبودن فولیکول های کاشته شده
  • ورم در پیشانی

همان طور که می دانید مراحل انجام پیوند مو به روش sut با دستگاه های اتوماتیک و مدرن انجام می شود بنابراین آشنایی به این ابزار و دستگاه ها نیز مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. شما در طی این عمل عوارض خاصی را تجربه نمی کنید به دلیل ظریف بودن شکاف ها خونریزی مشاهده نمی‌ شود و حتی نیاز به بخیه زدن و پانسمان پوست سر نیست و پس از انجام آن می توانید فعالیت های روزانه را در مدت زمان کوتاهی آغاز کنید. در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع تکنیک های پیوند مو توسط متخصصین ماهر و با تجربه با تجهیزات کاملا هوشمند و مدرن انجام می شود.

هزینه کاشت مو به روش sut

هزینه ها در هر نوع تکنیک پیوند مو متفاوت است در طی این روش مواردی مانند تعداد گرافت، تعداد جلسات برای افزایش تراکم مورد نظر مو ها،  مدت انجام پیوند مو، میزان تجربه و تخصص پزشک، دستمزد پرستاران تکنسین ها و کادر پزشکی و تجهیزاتی که در کلینیک وجود دارد هزینه ها محاسبه می شود . موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز یکی از عوامل مهم و موثر در هزینه ها می باشد.

شاید شما نیز شاهد قیمت پایین در برخی کلینیک ها باشید  مطمئن باشید در برخی کلینیک ها علت پایین بودن هزینه ها نشانه بی تجربگی و نا معتبر بودن کلینیک است . اگر متخصصین تجربه و مهارت کافی در این زمینه داشته باشند وقت و زمان زیادی را صرف این عمل خواهند کرد پس شما باید برای کسب نتایج مورد نظر نتایج درمان را در اولویت قرار دهید و برای انجام پیوند مو به کلینیک های معتبر مراجعه کنید.  برای افزایش تراکم طبیعی موها ممکن است شما به جلسات تکمیلی نیاز داشته باشید که هزینه شما را مقداری افزایش می دهد.

تعداد جلسات پیوند مو بر اساس کم پشتی مو ها و میزان طاسی و کیفیت بانک مو و اندازه بافت پیوندی محاسبه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و وقت حضوری از کلینیک زیبایی الهیه تهران با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

کاشت مو به روش SUT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش SUT

مراقبت های قبل کاشت مو به روش Sut

  • اگر اهل مصرف دخانیات هستید باید دو هفته قبل از انجام پیوند مو این عمل را ترک کنید. همچنین از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید حتماً به پزشکتان اطلاع دهید. همچنین دو هفته قبل از انجام پیوند مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی ممنوع می باشد.
  •  ۳ هفته قبل از جلسه درمانی مصرف دارو هایی مانند ماینوکسیدیل را کنار بگذارید.
  • آزمایش ها و معاینات توصیه شده را هفت تا ده روز قبل از انجام پیوند مو انجام دهید و در دسترس متخصصین قرار دهید.
  • قبل مراجعه به کلینیک مو هایتان کاملاً تمیز باشد و از مواد و محصولات آرایشی مانند نرم‌کننده‌ ها، شامپو های الکل دار و  لوسیون‌ ها خودداری کنید.  ممکن است بر اساس میزان کم پشتی مو ها و طاسی سر جلسه پیوند مو برای شما ۴ تا ۸ سال ۳ ساعت طول می کشد .بنابراین صبحانه خود را کامل دریافت کنید. در طی مصرف صبحانه از مصرف نوشیدنی های کافئین دار از قبیل چای و قهوه بپرهیزید.
  •  متخصصین چند روز قبل از انجام پیوند مو دارو های مناسبی تجویز می ‌کنند. داروها را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید .
  • مو های ناحیه گیرنده و اهدا کننده را تا حد ممکن کوتاه کنید.

مراقبت های پس از کاشت مو به روش sut

  • به دلیل عدم خونریزی،  زخم و برش در پوست سر نیاز به پانسمان در ناحیه گیرنده و اهدا کننده نیست و می توانید سر خود را با یک کلاه سبک بپوشانید.
  •  پس از انجام پیوند مو چند ساعتی استراحت مطلق داشته باشید.
  •  مصرف دخانیات و مشروبات الکلی تا بهبودی کامل پس از پیوند مو ممنوع می‌ باشد.
  • پس از از بین رفتن اثرات بی حسی،  در صورت احساس درد  مسکن های تجویز شده را مصرف کنید .
  • هر دو ساعت یک بار استفاده از کمپرس سرد ، میزان تورم و کبودی را کاهش می دهد.
  •  در هنگام استراحت سر خود را در زاویه مناسب و بالا تر از سطح بدن قرار دهید.
  •  سه روز پس از کاشت مو احساس خارش خواهید داشت به هیچ وجه پوست سرتان را نخارانید.
  • پس از یک روز می توانید سر خود  را با آب گرم و شوینده های مناسب شستشو دهید.
  •  برای خشک کردن سر از دستگاه‌ های گرما زا و حوله استفاده نکنید.
  •  تورم و کبودی در ناحیه پیشانی دو تا چهار روز طول می کشد.
  • با شدت یافتن میزان عوارض سریعاً به پزشک خود اطلاع دهید.
  •  ۳ تا ۴ هفته پس از انجام پیوند مو از انجام فعالیت های سنگین ،  رفتن به استخر،  سونا و ورزش کردن خودداری کنید و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید .
کاشت مو به روش SUT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش SUT

اثرات و نتایج

سه روز طول می کشد تا گرافت های کاشته شده ریشه دار شوند . سپس می‌ توانید با کمک شامپو ی بچه یا لوسیون های تجویز شده سر خود را را به آرامی بشویید  زخم های ایجاد شده در ناحیه گیرنده پس از هفت روز و بانک مو پس از چهارده روز التیام می یابد.  پس از چند روز شاهد‌ ریزش مو ها همراه با زخم باشد که این موضوع ممکن است شما را نگران کند.  در صورتی که گرافت های کاشته شده در پوست سر  کاملا در امان  هستند و  پس از ۳ ماه رویش گرافت های کاشته شده آغاز می شود.  و مجدداً دچار ریزش می شود.  که به دلیل شوک جراحی و قرار گرفتن گرافت ها در فاز استراحت می باشد . مو ها پس از گذراندن این مرحله شروع به رشد خواهند کرد و نتایج قطعی پیوند مو به روش اس یو تی  پس از ۹ ماه تا یک سال مشاهده می‌ شود.

دوره نقاهت پس از کاشت مو به روش sut چقدر است؟

تورم  پیشانی دو تا چهار روز مشاهده می شود و کم کم از بین می رود.  در مراحل اولیه رشد گرافت ها در پوست سر دچار التهاب خفیفی خواهید بود و تاول های کوچکی در این ناحیه مشاهده می شود.  استفاده از کمپرس سرد می‌ تواند این التهابات را کاهش دهد.  زخم های ایجاد شده در ناحیه اهدا کننده پس از چهارده روز بر طرف می شود و و به مرور زمان با مو هایی که در اطراف زخم ها وجود دارد پوشانده می شود.  گرافت های کاشته شده نتایج دائمی و طبیعی به همراه دارد و تا آخر عمر با شما همراه خواهد بود . دو هفته پس از پیوند مو به کلینیک مراجعه کنید تا شرایط پیوند مو مورد ارزیابی قرار گیرد.

همه مراحل پیوند مو به روش اس یو تی با دستگاه های مدرن و اتوماتیک انجام می شود.  بنابراین نیاز به سپری کردن دوره نقاهت طولانی مدتی نیست.  زیرا هیچ برش بخیه و خونریزی در پوست سر مشاهده نمی شود.  پس از چند ساعت استراحت می توانید فعالیت های سبک روزانه خود را آغاز کنید.  پس از سه هفته نیز فعالیت‌ های سنگین را آغاز خواهید کرد. تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی،  فعالیت جنسی قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

کاشت مو به روش SUT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش SUT

تعداد جلسات پیوند مو به روش SUT چقدر است؟

استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته در این نوع پیوند سرعت العمل را جلسه درمان  بالا می‌ برد و تقریباً پیوند مو در یک جلسه ۴ تا ۸ ساعت انجام می شود.  مدت زمان کاشت بر اساس میزان کم پشتی و طاسی سر متغیر است.  پس از چند هفته متخصصان برای رسیدن به تراکم موی مد نظر جلسات تکمیلی را انجام می دهند.  پس از ۱۹ روز جهت بررسی نتایج عمل به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه خواهید کرد. تعداد گرافت هایی که برای نواحی مختلف سر مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است . برای پیشانی ۳۰۰ ۱۰۰۰گرافت و قسمت بالایی سر ۲۰۰ تا ۷۰۰  و در قسمت فرق سر ۲۰۰ تا ۹۰۰ گرافت نیاز است که بر اساس میزان کم پشتی مشخص می شود.

برای انجام افزایش تراکم مو ها به روش SUT باید به مراکز تخصصی با تجربه بالا مراجعه کنید در کلینیک های تخصصی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و هوشمند می توانید با حداقل عوارض به بهترین نتایج ممکن دست یابید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

دلایل بروز موخوره و راه های پیشگیری از آن

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش  SUPER FUE

هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

نتیجه گیری

کاشت مو به روش sut با دستگاه های مدرن و کاملا اتوماتیک انجام می شود و این موضوع باعث می‌ شود که گرافت تا با کمترین آسیب به ناحیه اهدا کننده منتقل شوند . سرعت عمل بالا در این روش می تواند افزایش تراکم مو ها را به همراه داشته باشد . این فرایند نتایج طبیعی و دائمی به همراه دارد.  به دلیل عوارض خفیف و افزایش تراکم مو ها چندین برابر نسبت به روش های دیگر برتری دارد.  در طی  مراحل انجام این فرایند می توان برای پر پشت کردن و افزایش تراکم  مو ها از نواحی دیگر بدن  از قبیل سینه،  ریش بهره مند شد تا نتایج درمان را به سمت کیفیت بالا پیش برد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/drux

لینک آپارات: https://aparat.com/v/OK0gn

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/niFBsGft

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1477880679857852416?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/l6NCgU_C9vQ

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.