هایفوتراپی صورت چیست؟

هایفوتراپی صورت چیست؟
محتوا پنهان

هایفوتراپی صورت چیست؟

هایفوتراپی یک راه درمانی غیرتهاجمی است که برای پیری پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش درمانی هر روز طرفداران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند، زیرا روش ضد پیری و در عین دارای مزایایی مانند لیفت صورت بدون نیاز به جراحی است و با کمترین سختی انجام می‌گیرد و نتایج درخشانی را نیز می‌تواند با خود به همراه داشته باشد.

همه ما دوست داریم جوان بمانیم و ظاهر قابل قبولی را داشته باشیم.

همان طور که می دانید سلامت و جوانی پوست می تواند روی زیبایی و اعتماد به نفس افراد اثرگذار باشد، به همین خاطر روش‌های جراحی و بدون جراحی زیادی وجود دارند که با عملکردهای مختلف تلاش می‌کنند شادابی و زیبایی پوست را بازگرداند.

شاید در گذشته بیشتر جراحی های زیبایی که با این هدف انجام می گرفته است وجود داشت، اما از سال ۲۰۱۷ به بعد رفته رفته از علاقه مندان جراحی کم شده و طرفداران روش‌های غیر جراحی افزایش زیادی پیدا کرده است ، چرا که این روش های درمانی غیرتهاجمی دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه تری نسبت به روش‌های جراحی دارد و نتایجی که راه می دهند هم چشمگیر است.

ما در این مقاله روش غیر تهاجمی هایفوتراپی با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم و توضیح می دهیم چه کاربرد هایی دارد و چه عوارضی می تواند حاصل کند و به بهترین کاندید ها برای هایفوتراپی چه افرادی هستند.

با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی به معنای امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالاست.

این روش که از روش‌های نسبتاً جدید در درمان زیبایی و سفت و لیفت این کردن پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی است و می‌تواند جایگزین لیفت صورت باشد.

در هایفوتراپی از امواج فراصوت اولتراسوند استفاده می شود، یعنی همان بازی که در دستگاه‌های سونوگرافی نیز وجود دارد، منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به نوعی های خاصی از پوست انرژی وارد می کند و سبب تحریک تولید رشته های کلاژن خواهد شد و وظیفه استحکام بافت های بدن از جمله پوست را دارند، لذا این اتفاق سبب می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم .

استفاده از هایفو برای درمان تومورهای سرطانی سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این روش برای انجام درمان های زیبایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ مطرح شد.

هایفوتراپی توسط سازمان غذا و داروی ایالت متحده آمریکا در سال ۲۰۰۹ با کاربرد الیاف در دو مورد تایید قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ استفاده از این روش برای بهبود وضعیت چین و چروک و خطوط در ناحیه خط گردن، بالای سینه نیز مورد تایید این سازمان قرار گرفت به دلیل جدید بودن این روش درمانی برخی از استفاده های آن هنوز مورد تایید قرار نگرفته است ولی شواهدی مبنی بر مضر بودن آسیب رسیدن به پوست با استفاده از هایفوتراپی وجود ندارد و می‌توان از آن به عنوان یک روش ایمن تر از جراحی زیبایی نام برد.

در خصوص این روش درمانی هایفو پژوهش‌های گسترده صورت نگرفته است که این پژوهش کوچک نشان داده که این روش برای لیفت و بهبود وضعیت چین و چروک ایمن و موثر از افرادی که این درمان را انجام داده‌اند.

بعد از چند ماه تاثیرات مثبت آن را به خوبی مشاهده کردند بدون اینکه در معرض خطرات و عوارض جانبی ناشی از جراحی های زیبایی قرار گیرد.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-هایفوتراپی

بهترین کاندیدها برای هایفوتراپی چه افرادی هستند؟

امروزه جوانسازی و زیباسازی پوست یکی از اصلی ترین مسائل برای خانم ها و آقایان تبدیل شده است و همه به دنبال روشی برای جوانسازی پوست خود هستند.

از این روش های بسیار زیادی مانند هایفوتراپی در این زمینه وجود دارد بسیاری از محققان و پزشکان سعی دارند با روش‌های درمانی را ارائه دهند که با داشتن کمترین میزان عوارض برای افراد متقاضی بیشترین میزان اثرگذاری را به دنبال داشته باشد.

همچنین از هزینه مناسبی نیز برخوردار باشد که یکی از این روش های درمانی است که امروزه طرفداران زیادی را در زمینه جوانسازی پوست به خود جلب کرده است.

این روش، روشی است که جوانسازی پوست و جلوگیری از افتادگی را بدون عمل جراحی انجام خواهد داد.

در نتیجه سبب می‌شود تا بسیاری از افراد که تمایلی برای انجام جراحی و یا سایر روش‌های تهاجمی تر را ندارند و از هایفوتراپی به عنوان یک روش ایمن و موثر برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند.

از آنجایی که هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی و بدون درد و ناراحتی برای لیفت صورت می‌تواند انجام شود و حتی می‌تواند جایگزین مناسب برای سایر روش ها باشد.

هایفوتراپی یکی از روش هایی است که مواردی مانند افتادگی و شل شدگی پوست را به راحتی درمان خواهد کرد، اما باید به این نکته توجه کرد که این روش درمانی بیشتر در مواردی کاربرد دارد که این افتادگی در حد کم یا متوسط باشد.

بدین ترتیب افراد می توانند برای جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست خود از  سی سالگی به بعد شروع به درمان از طریق هایفوتراپی می کند چرا که این افراد هنوز افتادگی صورت آنها به مقدار زیادی نیست و در نتیجه کاندیدای مناسب برای استفاده از این روش هستند.

همچنین افرادی که بر اثر گرفتن رژیم های لاغری و ورزش کردن دچار لاغری و افتادگی در صورت شده اند نیز می‌توانند کاندیدای هایفوتراپی باشند.

دیگر نیازی نیست که افراد نگران شدن پوست و لاغر شدن خود باشند.

بدین ترتیب می توانند به راحتی یک رژیم لاغری بگیرند و از هایفوتراپی به عنوان روشی برای جلوگیری و از بین رفتن افتادگی پوست خود استفاده کنند، چرا که در بسیاری از موارد به خصوص هنگامی که شما به صورت ناگهانی وزن را از دست می دهید،پوست شما دچار شل شدگی و افتادگی خواهد شد.

همچنین افرادی که دچار افتادگی کم یا متوسط در ناحیه پا و یا ابرو شده‌اند نیز می‌توانند از هایفوتراپی به عنوان یک گزینه مناسب استفاده کند.

در این موارد نیازی نخواهد بود فرد به منظور از بین بردن افتادگی پوست خود بخواهد عمل های جراحی و روش های تهاجمی را انجام دهد.

یکی دیگر از موارد کاربرد هایفوتراپی استفاده از این روش برای افرادی که دارای جوش های صورت هستند آزمایشات و تحقیقات در این زمینه نشان داده که هایفوتراپی برای درمان جوش آن می تواند یک روش موثر باشد، بنابراین افرادی که جوش های صورت آنها از طریق بعضی از روش های  دیگر درمان نشده است می‌توانند با استفاده از هایفوتراپی این کار را انجام دهند و کاندیدای مناسب برای استفاده از این روش درمانی برای از بین بردن جوش های صورت خود باشند چرا که هایفوتراپی کلاژن سازی را می تواند تحریک کند و می تواند درمان مناسبی نیز به شمار آید.

از چنین افرادی که می خواهند از طریق روش های غیرجراحی و کم تهاجمی‌تر تغییراتی را در صورت و یا ناحیه فک خود ایجاد کنند نیز می‌توانند یکی از بهترین کاندیداها برای هایفوتراپی به شمار روند.

هایفو می تواند در زاویه سازی فک نیز قابل استفاده باشد.

افرادی که در ناحیه گونه و پلک نیز دارای افتادگی های خفیف و کم هستند نیز می‌توانند کاندیدای مناسب برای استفاده از این روش درمانی برای جوانسازی و برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست صورت خود باشند.

از دیگر مواردی که می توان در آن هایفوتراپی را به عنوان یک روش مناسب در درمان و از بین رفتن افتادگی و شل شدگی کم تا متوسط در ناحیه گردن دانست افرادی که در این ناحیه دارای افتادگی خفیف است می‌توانند کاندیداهای مناسب برای هایفوتراپی باشند.

هایفوتراپی یکی از ایمن ترین و موثرترین روش های درمانی است که برخلاف جراحی و به صورت کاملاً غیر تهاجمی برای سفت و لیفت کردن پوست شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

به همین دلیل از آنجایی که این روش بسیاری از مشکلات و عوارض مربوط به جراحی را با خود به دنبال ندارد می تواند جایگزین مناسبی باشد.

بنابراین گزارش یا این روش این است که بسیاری از افراد جوان که نمی‌خواهند در سنین جوانی زیر تیغ جراحی برود می توانند از این روش در درمانی برای جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست خود استفاده کنند.

همچنین از دیگر مزایای این روش این است که چون بسیاری از عوارض ناشی از عمل جراحی را به دنبال ندارد.

افرادی که به دلیل داشتن مشکلات نمی تواند جراحی انجام دهند به راحتی می‌توانند از هایفوتراپی استفاده کنند و آن را جایگزین جراحی کند.

با توجه به اینکه هایفوتراپی یکی از درمان های کاربردی برای جوانسازی و جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست است و بسیاری از افراد به دلیل غیر تهاجمی بودن و کم خطر بودن از روش درمانی ترجیح می‌دهند که از این روش استفاده کنند.

بسیاری از افراد در سنین میانسالی قرار دارند که از افتادگی پوست پرشدگی در نواحی صورت و گردن خود ناراحت هستند و رنج می برند، اما این را باید بدانند که این روش درمان برای افتادگی های شدید نمی تواند کاربرد داشته باشد چراکه این درمان برای های عمیق پوست قدرت از بین بردن افتادگی های شدید را نخواهد داشت .

هر چند که شاید این افراد هایفوتراپی را به دلیل مزایای زیاد آن به برخی دیگر از روش‌های ترجیح دهند اما افرادی که سن بالا دارند و شل شدگی و افتادگی شدید در نواحی گوناگون بدن خود از جمله صورت را دوران هایفوتراپی نمی تواند گزینه خیلی مناسب برای آنها باشد و آنها باید از سایر درمان های جایگزین استفاده کنند .

از آنجایی که در درمان از طریق هایفوتراپی امواج به نواحی زیر و عمیق پوست استفاده می شود افرادی که بنا به دلایل گوناگون مجبور به قرار دادن فلز در داخل بدن خود شده اند نمی توانند از این روش درمانی بهره مند شود چرا که فلز موجود در ناحیه تحت درمان می‌تواند با امواج فرستاده شده توسط دستگاه‌های هایفوتراپی تداخل ایجاد کند و اجازه ندهد که درمان به خوبی و درستی انجام شود و ممکن است برای خود فرد نیز مشکلاتی را به دنبال داشته باشد.

بنابراین در صورت داشتن هر نوع فلز در بدن خود قبل از انجام عمل هایفوتراپی باید پزشک را در جریان قرار دهید. همچنین یکی از عوارض ناشی از استفاده از هایفو می تواند قرمزی و تورم تا حدودی احساس سوزش در ناحیه تحت در درمان باشد و در بسیاری از افراد این موضوع موقت است و بعد از مدتی ازبین خواهد رفت، اما در افرادی که پوست‌های بسیار حساس دارند که در اثر کوچکترین تماس یا برخوردید دچار زخم و کبودی می‌شود و از آنجایی که در درمان از طریق هایفوتراپی گاهی دمای نواحی تحت درمان به ۷۵ درجه می رسد.

از این جهت به چنین افرادی توصیه نمی شود که از این روش درمانی استفاده کنند.

اگر شما جز کاندیدای مناسب هایفوتراپی به شما می روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشکی متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

هایفوتراپی و کاربردهای آن

با شروع شل شدن پوست از سن ۳۰ سال به بالا می توانید در صورت تمایل برای جوان ماندن از مزایای هایفوتراپی بهره مند شوید.

افتادگی و شل شدگی ها را می‌توان در سطوح مختلف و توسط درجه و زیاد درجه بندی اثربخشی هایفو در رفع افتادگی خفیف تا متوسط در مقایسه با افتادگی های جدید در نتیجه بهتری را دارد هایفوتراپی در سه عمق مختلف پوست می‌تواند اثرگذار باشد.

از طریق هایی که می توان به بخش های عمیق پوست نفوذ کرده هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که نیازی به بستری شدن فرد متقاضی نخواهد بود مگر از ویژگی‌های خوب این روش این است که ادامه زندگی روزمره بعد از انجام هایفوتراپی بدون توقف امکان پذیر خواهد بود.

هایفوتراپی در موارد زیادی استفاده و کاربرد دارد و افراد می‌توانند با توجه به شرایط خود از آن بهره مند شوند.

کاربردهای هایفوتراپی موارد زیر است:

. رفع شلی صورت و گردن بر اثر کاهش وزن،

. لیفت پوست، کشیدن فک ، چانه ، ابرو ، گونه،

. زاویه سازی فک،

. برطرف کردن افتادگی پلک بالا،

. از بین بردن غبغب،

. کاهش خطوط گوشه های لب،

. رفع خطوط و چروک گردن صورت و حاشیه خارجی چشم.

همچنین آن دسته از عزیزانی که تصمیم به لاغری دارند، اما نگران شل شدگی و افتادگی پوست گردن و صورت هستند می توانند از مزایای این روش درمانی بهره مند شوند.

شما هم می توانید از کاربردهای هایفوتراپی برای جوانسازی و زیبایی پوست خود در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک با ارائه خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشکی متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

هایفوتراپی صورت

دستگاه هایفو با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه های از زیر پوست را مورد هدف قرار می‌دهد و به آن انرژی وارد می کند.

انرژی امواج فراصوت سبب می شود که دمای این لایه ها به صورت افزایش پیدا کند.

وقتی سلول های لایه هدف به درمان خاصی رسیدن دچار آسیب سلولی خواهد شد شاید به نظر برسد که این اتفاق در تضاد با هدف درمان و  بهبودی کیفیت پوست صورت باشد اما  اینگونه نخواهد بود آسیب به سلول‌ها سبب تحریک تولید پروتئینی به نام کلاژن خواهد شد.

کلاژن مسئول حفظ ساختمان طبیعی بود و قسمت های دیگر بدن است هرچه مقدار کلاژن در پوست بیشتر باشد سبب بهتر شدن و سفت شدن بافت می‌شود و افزایش کلاژن می تواند پوستی صاف بدون چین و چروک و سفت را برای شما به همراه داشته باشد.

چون امواج پر انرژی فراصوت روی لایه‌های خاصیت پوست تمرکز خواهد کرد و به لایه های بالایی و زیرین ناحیه ای مورد هدف آسیب وارد نخواهند کرد.

ماهیچه ها اعصاب و دیگر سلول های پوستی نیز دست نخورده باقی خواهند ماند.

اگر شما هم جز بهترین کاندیداها برای هایفوتراپی هستید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک لیفت صورت خود با استفاده از هایفوتراپی بپردازید و از این نتایج برای جوانسازی پوست خود بهره‌مند شوید.

مزایای هایفوتراپی

روش های درمانی هایفو یکی از پیشرفته ترین روش ها بدون جراحی و غیر تهاجمی برای لیفت صورت از و مزایای زیادی را می تواند با خود به دنبال داشته باشد برخی از این مزایا عبارتند از:

. یک تا سه جلسه درمان برای رسیدن به نتیجه مورد نظر می تواند کافی باشد،

. نتایج هایفو حدود ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارد،

. جلسات این روش درمانی کوتاه است و بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان خواهد،

. یک روش آسان بدون درد و خونریزی است،

. نیاز به هیچ گونه دوره نقاهت و یا ریکاوری ندارد،

. بدون پانسمان زخم و برش انجام می شود،

. می تواند باعث افزایش ماندگاری نتایج جراحی های زیبایی شود،

. هزینه بسیار کمتری آن نسبت به جراحی،

. می توان با استفاده از هایفو از روش‌های دیگری مانند میکرونیدلینگ برای رسیدن به نتیجه درمانی بهتر استفاده کرد،

. با کمترین عوارض همراه است،

شما هم می توانید از مزایای بی شمار هایفوتراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشکی متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-هایفوتراپی

زیبایی و جوانی را بدون هیچ گونه مشکلی با خود به همراه داشته باشید.

 

هایفوتراپی یا لیفت صورت؟

هایفوتراپی در مقایسه با جراحی لیفت صورت می تواند هزینه و خطرات کمتری را داشته باشد اما ماندگاری آن کمتر است و ممکن است در طی سال های بعد از انجام هایفو به تکرار درمان نیاز داشته باشید.

در ادامه تفاوت بین این دو روش را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد ابتدا این مقایسه را مطالعه کنید و در انتها نتیجه گیری درست و مناسبی بگیرید.

میزان تهاجمی بودن

هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی است و در در این روش هیچ گونه برش و زخمی روی پوست ایجاد نخواهد شد و نیازی به هیچگونه تزریق نیز پیدا نخواهید کرد.

در مقابل لیفت صورت یک روش تهاجمی زیر نیاز به بیهوشی عمومی برش و بخیه و پانسمان پیدا خواهید کرد.

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی بسیار کمتر از لیفت صورت است.

اینکه دقیقاً چه مقدار هزینه برای شما نیاز است، به وضعیت پوست شما و تعداد جلسات درمانی شما دارد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران با کلینیک تماس گرفته و نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

همچنین می توانید از تخفیفات ویژه این کلینیک برای مشتریان در نظر گرفته شده استفاده کنید ، در سمت دیگر هزینه جراحی لیفت صورت و بستگی به عوامل گوناگونی دارد و می تواند هزینه بالایی را نیز به دنبال داشته باشد.

البته جراحی هزینه‌های جانبی نیز به دنبال دارد مثلاً ویزیت های بعد از انجام عمل دارو و مراقبت های خاصی که باید انجام دهید.

دوره نقاهت و ریکاوری در هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش ایمن و موثر برای جوانسازی و زیبایی پوست است.

 این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را درک کنید و به زندگی عادی خود باز گردید.

بعد از درمان نیازی به استفاده از هرگونه دارو یا موارد مشابه نخواهد داشت و می توانید با پوست خود مانند گذشته رفتار داشته باشید.

در سمت دیگر لیفت صورت یک جراحی طولانی مدت است که بین ۲ تا ۴ ساعت می‌تواند زمان ببرد.

دوره نقاهت آن بین ۲ تا ۴ هفته طول خواهد کشید.

بعد از جراحی، پانسمان روی سر شما قرار داده می شود.

تخلیه مایعات از محل جراحی تا چند روز ادامه دارد و معمولاً یک هفته بعد نیاز است که بخیه کشیده شود.

درد ، التهاب ، تورم ، کبودی و… از عوارض های معمول بعد از جراحی هستند که می تواند چند ماه باقی بماند.

پس می‌توان گفت که هایفوتراپی یک روش موثر برای افرادی است که علاقه ندارند زیر تیغ جراحی بروند یا دوره نقاهت طولانی داشته باشند.

البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص در نداشتن دوره نقاهت نقش مهمی دارد.

هر چه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد بهترین نتیجه را رقم می‌زند و شما را از هرگونه دوره نقاهت و عوارض در امان می دارد.

پس قبل از اینکه بخواهید از هر کدام از روش های جوانسازی و زیبایی پوست استفاده کنید، در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

عوارض هایفوتراپی چیست؟

تمام روش های درمانی صورت و بدن می توانند با عوارضی همراه باشند.

با این حال بیشتر عوارض هایفوتراپی خفیف و موقت است و احتمال به وجود آمدن آنها بسیار کم است.

از عوارض و خطرات هایفوتراپی می توان به قرمزی زیاد تورم در ناحیه در مورد اشاره کرد که این مشکل در چند ساعت یا حداقل چند هفته به طور کامل برطرف خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی در خصوص این باره وجود ندارد.

در خصوص لیفت صورت با جراحی عوارض و خطرات آن بسیار زیاد است.

از جمله ریسک بیهوشی عمومی، عفونت، خون ریزی، ایجاد لخته خون در فرد ، ایجاد اسکار و ریزش مو در محل جراحی.

شما می توانید برای جلوگیری از عوارض هایفوتراپی و رسیدن به نتیجه مورد نظر این روش جوانسازی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

میزان تاثیر گذاری هایفو تراپی

با توجه به تحقیقات صورت گرفته و تجربه افراد متقاضی و افرادی که هایفوتراپی انجام داده اند، حدود سه ماه بعد به نتیجه مورد نظر رسیدن در سمت دیگر افرادی که جراحی لیفت صورت دادند و بعد از یک سال توانستند به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.

اثرات بلند مدت هایفو

اثر گذاری هایفو سریعتر است و خطرات آن بسیار کم است اما اثر بلند مدت زمان زیادی ماندگار خواهد بود.

با شروع دوباره فرایند پیری پوست کلاژن های ساخته شده تحلیل می‌رود و به حالت قبلی خود باز می‌گردد.

این اتفاق حدود ۱۰ سال بعد از انجام این درمان رخ می دهد، اما در صورت به مراتب ماندگاری بیشتری دارد و می‌تواند به صورت میانگین تا ۱۲ سال حفظ شود.

اثرات و نتایج هایفوتراپی

برای افراد متقاضی و پزشکان توصیه می‌شود تا حد امکان از روش‌های غیرتهاجمی برای جوانسازی و زیبایی پوست استفاده شود .

مثلا اگر شما سردرد دارید با یک استامینوفن می توانید درد خود را خوب کنید و نیازی نیست که از مورفین استفاده کنید.

اگر چه مورفین می تواند موثرترین دارو برای تسکین درد باشد، اما عوارض جانبی را می تواند با خود به دنبال داشته باشد.

مانند اعتیاد ، این منطق در خصوص روش های جوانسازی و زیبایی پوست نیز کمک می‌کند و هنگامی که اثرات پیری پوست شما شدت کمی دارند نیاز نیست جراحی های سنگین انجام دهید.

اگر سالی یک بار هایفوتراپی را انجام دهید در طول ۱۲ سال هزینه اش با جراحی لیفت می تواند برابر باشد.

پس از لحاظ هزینه در بلند مدت، تغییر چندانی با جراحی نخواهد کرد، اما خطرات جراحی می‌تواند بیشتر از روش های غیر جراحی باشد.

 هایفوتراپی در فرآیندهای جوان‌سازی برپایه رفتار طبیعی پوست عمل خواهد کرد.

یعنی درمان چین و چروک و شل شدگی پوست با تحریک پوست به تولید کلاژن در بدن به طور طبیعی اتفاق می افتد .

 هیچ گونه ماده خارجی وارد بدن نمی شود و از استرس بیش از اندازه بیهوشی ، زخم و بخیه نیز هیچگونه خبری نیست ، شما هم می‌توانید از نتایج هایفوتراپی برای جوانسازی و زیبایی پوست خود در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشکی متخصص و باتجربه کلینک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که شما می توانید از خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

زمان انجام هایفوتراپی چه حسی خواهید داشت؟

هنگام هایفوتراپی ممکن است کمی احساس معذب بودن به شما دست دهد.

بعضی از افراد نیز درمان را به صورت پالس‌های الکتریکی کوچک را سوزن سوزن شدن خیلی خفیف توصیف می‌کنند اما در مورد درد نگران هستند.

در درجه اول باید گفت که هایفوتراپی دردناک نیست یا درد بسیار خفیفی را به دنبال دارد.

به هر حال پزشک می تواند مصرف استامینوفن یا مسکن های ضد التهابی را برای شما قبل از درمان پیشنهاد کند.

بلافاصله بعد از درمان دچار قرمزی و تورم خفیف می شوید که طی چند ساعت برطرف خواهد شد.

اگر شما جز بهترین کاندیداها برای هایفوتراپی هستید می توانید این روش درمانی را با خیالی آسوده بدون هیچ گونه مشکل و ناراحتی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید.

مراحل انجام هایفوتراپی

قبل از انجام هایفوتراپی نیاز به آمادگی خاصی نخواهید داشت.

اگر آرایشی روی صورت دارید باید صورت خود را تمیز و پاکیزه کند یا قبل از انجام درمان پزشک یا تکنسین محل مورد هدف را تمیز خواهد کرد و سپس ممکن است که از کرم های بی حس کننده موضعی برای از بین بردن هرگونه درد و ناراحتی استفاده شود سپس پوست شما با استفاده از ژل مخصوصی آماده برای درمان با هایفوتراپی خواهد شد.

دستگاه هایفوتراپی روی پوست شما قرار داده می شود و روند درمان شروع خواهد شد.

با استفاده از مانیتوری که در دستگاه وجود دارد پزشک امواج فراصوت را بسته به شرایط و مشکلات پوستی شما تنظیم خواهد کرد.

امواج فراصوت با پالس های کوتاهی به محل هدف فرستاده می‌شوند که این جلسه درمانی می‌تواند حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان دارد بعد از آن دستگاه از روی پوست شما برداشته خواهد شد.

در هنگام ارسال امواج ممکن است سوزن سوزن شدن یا گرمای خفیفی را احساس کنید که این مشکل می تواند قبل از جلسه درمانی با استفاده از مسکن درمان شود.

البته در خصوص آن باید با پزشک مشورت داشته باشید بعد ، از اتمام جلسه درمان نیز بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید.

تعداد جلسات هایفوتراپی

برای رسیدن به بهترین نتیجه از این روش درمانی برای جوانسازی و زیبایی پوست تعداد جلسات در نظر گرفته شده برای هر فرد نسبت به فرد دیگر می تواند متفاوت باشد و بستگی به میزان افتادگی پوست شما دارد که بعد از معاینه تعداد جلسات مشخص خواهد شد.

اما در بسیاری از مراکز درمانی توصیه میشود در سال دو جلسه درمان انجام شود تا بتوان به نتایج خوبی رسید.

برای حفظ نتایج هایفو در سال آینده نیز یک یا دو جلسه سالانه توصیه می شود.

تعداد جلسات بسته به درخواست شما می تواند متغیر باشد، اما تجربه نشان داده که تعداد جلسات بیان شده توانسته نتایج بهتری را حاصل کند.

اگر شما هم جز آن دسته از عزیزانی هستید که بهترین کاندیدها برای هایفوتراپی به شمار می روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان برای رسیدن به نتیجه مورد نظر بپردازید.

عوارض جانبی هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش درمانی بسیار ایمن به شمار می‌رود، اما در صورتی که توسط یک فرد متخصص و باتجربه صورت گیرد.

در تمام روش‌های درمانی مهارت پزشک اهمیت زیادی در جلوگیری از ایجاد عوارض جانبی و افزایش تاثیرگذاری درمان دارد و بهترین روش درمان این است که بعد از اتمام جلسه شما می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید و به انجام فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

کمی قرمزی و تورم بعد از انجام درمان کاملاً طبیعی است و سوزن سوزن شدن خفیف ممکن است برای شما باقی بماند.

البته در حدی نیست که شما را ناراحت و اذیت کند.

در موارد بسیار کم و نادر ممکن است بی حسی موقت در محل تحت درمان مشاهده شود که این عوارض جانبی نیز طی چند روز از بین خواهد رفت.

شما می توانید با خیالی آسوده هایفوتراپی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بتوانید بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود حاصل کنید.

انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

چه کسانی کاندید مناسب برای هایفوتراپی به شمار نمی روند؟

خانم های باردار و شیرده

. افرادی که دارای سن کمتر از ۳۰ سال هستند.

. افرادی که دچار دیابت پیشرفته هستند.

. افرادی که دارای پروتز فلزی در ناحیه تحت درمان هستند.

. افرادی که دارای عفونت در محل تحت درمان هستند.

. افراد دارای بیماری صرع

. افرادی که به بیماری های خونی و کسانی که دچار خونریزی هستند.

. افرادی که مبتلا به بیماری های ویروسی هستند.

. افرادی که طی شش ماه گذشته تزریق ژل داشتند.

. افرادی که دارای بیماری های پوستی مانند لوپوس هستند.

اقدامات و آمادگی‌های لازم پیش از هایفوتراپی

اولین قدم در هر گونه عمل جراحی زیبایی انتخاب یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص و باتجربه است.

برای انتخاب کلینیک توصیه می شود به محدوده جغرافیایی خود مراجعه کنید و بهترین کلینیک را پیدا کنید.

انجام جلسه مشاوره و معاینه توسط پزشک در صورت استفاده از داروی خاص و همچنین در صورت ابتلا به بعضی بیماری ها حتماً باید پزشک را در جریان قرارداد.

در صورت باردار بودن و یا انجام تزریقاتی مانند ژل ، بوتاکس و غیره… حتماً باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

در صورت وجود جسم فلزی در بدن پزشک را باید در جریان قرار دهید.

برای انجام هایفوتراپی باید پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه آرایش در صورت استفاده نکنید.

قبل از انجام درمان نیز نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرید.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

پس از هایفوتراپی از پوست خود در برابر اشعه خورشید مراقبت کنید و تا ۴ الی ۶ هفته در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

حتما از کرم های ضدآفتاب و کلاه های نقاب دار استفاده کنید.

حداقل تا دو روز از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی و کافئین خودداری کنید.

بعد از هایفوتراپی پوست ممکن است کمی حساس شود و خارشی ایجاد شود که از خاراندن پوست خود خودداری کنید تا منجر به کاهش اثرات درمانی و آسیب های پوستی نشوید.

نوشیدن آب فراوان در این مدت نیز توصیه می‌شود.

از حمام کردن با آب داغ و پرفشار و رفتن به جکوزی خودداری کنید، با آب خنک استحمام کنید ، بعد از انجام هایفوتراپی از قرار گرفتن دادن کمپرس سرد در محل مورد درمان خودداری کنید، زیرا می تواند منجر به کاهش اثرات درمانی شود تا سه روز بعد از انجام درمان از اپیلاسیون خودداری کنید.

دو تا سه روز اول صرفاً از پاک کننده و مرطوب کننده استفاده نکنید و بعد از گذشت حدود دو تا سه روز از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید.

بعد از یک هفته می توانید از روش های درمانی جوانسازی پوست مانند لایه برداری ، بوتاکس ، تزریق ژل و غیره استفاده کنید.

بهترین کلینیک هایفوتراپی

همیشه بهترین کلینیک های درمانی کلینیک هایی هستند که علاوه بر کادر درمانی مجرب دارای به روزترین تجهیزات و امکانات درمانی نیز می باشند.

شما می توانید هایفوتراپی را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض و مشکلات در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک تحت نظارت پزشک متخصص و با تجربه صورت میگیرد.

سوالات متداول زیباجویان کلینیک زیبایی الهیه

1- آیا هایفوتراپی درد دارد؟

هایفوتراپی یک عمل غیر تهاجمی و بدون درد است و در صورت لزوم می توانید از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده کنید.

2-هایفوتراپی چقدر طول میکشد؟

درمان با هایفوتراپی می تواند بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به طول بیانجامد.

3- چه تعداد جلسات هایفوتراپی مورد نیاز است؟

معمولاً تعداد جلسات هایفوتراپی بسته به نیاز فرد متقاضی می تواند بین ۱ تا ۳ جلسه باشد.

4-آیا هایفوتراپی محدودیت سنی دارد؟

هایفوتراپی برای افراد بالای ۳۰ سال مناسب است و در افراد بالای ۶۰ سال که افتادگی و چین و چروک های عمیق در پوست آنها وجود دارد کاربرد نخواهد داشت.

5- آیا افراد با رنگ پوست تیره می توانند هایفوتراپی انجام دهند؟

هایفوتراپی برای درمان انواع تیپ پوستی می تواند قابل انجام باشد.

6-چه مدت بعد از هایفوتراپی میتوان به فعالیت های روزمره پرداخت؟

بلافاصله بعد از هایفو تراپی می توانید به محل کار خود و منزل باز گردید و نیازی به هیچگونه استراحت و ریکاوری نخواهید داشت.

7- آیا مدت ماندگاری هایفو تراپی دائمی است؟

این روش درمانی ماندگاری نسبتا طولانی دارد و می تواند بین یک تا دو سال ماندگاری داشته باشد.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو و استفاده از روش های گوناگون برای رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است.

تمام خدمات مربوط به انجام در این کلینیک با بهترین روش های موجود مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است.

موقعیت مناسب آن و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته سبب شده خدماتی که در این کلینیک انجام می پذیرد بتواند اطمینان متقاضیان را جلب نماید و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت در آنها شود.

انجام تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان برجسته و حرفه‌ای برای شما عزیزان به صورت رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره بتوانید بهترین روش را جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هایفو تراپی یا لیفت صورت کدامیک؟

هایفو تراپی hifu چیست؟  و به درد چه کسانی می خورد؟

بهترین دکتر برای هایفو و جوانسازی در تهران :

نتیجه گیری

امروزه جوانسازی و زیباسازی پوست به یکی از اصلی ترین مسائل برای خانم ها و آقایان تبدیل شده است و آنها همیشه به دنبال روشی هستند که بتوانند به جوانسازی پوست خود بپردازند و از این رو روش های بسیار زیادی مانند هایفوتراپی در این زمینه وجود دارد.

بسیاری از محققان و پزشکان سعی دارند روش‌های درمانی را ارائه دهند که کمترین میزان خطر و عوارض را به دنبال داشته باشد و بتواند بهترین تاثیرگذاری را به همراه داشته باشد.

همچنین هزینه مناسبی نیز داشته باشد

هایفوتراپی یکی از روش‌های درمانی است که امروزه طرفداران زیادی در خصوص جوانسازی پوست پیدا کرده است.

روشی است که بدون درد ، خونریزی و ناراحتی می تواند اثرات و نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

هایفوتراپی روشی است که در درمان و از بین بردن مواردی مانند افتادگی و شل شدن پوست به کار برده می شود، اما باید به این نکته نیز توجه کنید که این روش درمانی بیشتر در مواردی کاربرد دارد که افتادگی در حد کم یا متوسط باشد.

بدین ترتیب افراد می توانند برای جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست خود از سی سالگی به بعد از این روش درمانی استفاده کنند چرا که این افراد هنوز افتادگی صورت با شدت بالا رخ نداده و در نتیجه می‌توانند بهترین کاندیداها برای هایفوتراپی به شمار روند.

همچنین افرادی که بر اثر گرفتن رژیم لاغری یا ورزش کردن دچار لاغری و افتادگی پوست شده اند نیز بهترین کاندیداها برای هایفوتراپی به شمار می روند.

افرادی که دچار افتادگی کم و متوسط در ناحیه ابرو هستند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

این روش برای طیف وسیعی از افراد می تواند یک روش درمانی ایمن و مناسب باشد و آنها از مزایای بیشمار هایفوتراپی بهره‌مند شوند.

اگر شما هم جز کاندیدای مناسب هایفوتراپی به شمار میروید و علاقه دارید از این روش درمانی برای جوانسازی و زیبایی پوست خود استفاده کنید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک زیبایی خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

نماشا:https://www.namasha.com/v/KF6PVkah

آپارات:https://aparat.com/v/NgQ9H

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.