هزینه عمل بلفاروپلاستی

هزینه عمل بلفاروپلاستی

هزینه عمل بلفاروپلاستی

جراحی پلک یا همان عمل بلفاروپلاستی یکی از جراحی های پر طرفدار زیبایی برای چشم ها می باشد که در طی انجام آن پوست اضافه در بالا و پایین پلک با هدف جوان سازی،  شادابی و زیبایی چشم ها انجام می شود . البته، یکی از اهداف این عمل اصلاح و ترمیم پلک ها و چشم ها می باشد . این عمل زیبایی انواع مختلفی دارد که بر اساس شرایط و ویژگی های هر فرد انتخاب می‌ شود.

متخصصین در طی انجام عمل جراحی پلک بافت های اضافه چربی ها و پوست را بر اساس نیاز و ضرورت از بین می برند تا چشم حالت طبیعی و زیبا پیدا کند.  عمل جراحی پلک جزء عمل های رایج زیبایی و درمانی محسوب  می شود که در برخی مواقع این عمل را با لیفت چشم اشتباه می گیرند.

معمولاً طرفداران این عمل زیبایی و درمانی خانم ها هستند و  نتایج عالی و دائمی به همراه خواهد داشت.  عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک معمولاً تحت پوشش هیچ کدام از بیمه ها قرار ندارد و همه هزینه ها بر عهده متقاضیان خواهد بود.  پس نباید انتظار داشته باشید که این عمل جراحی را با قیمت پایین انجام دهید.  در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم در مورد این تکنیک زیبایی و جراحی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم و عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها را به شما معرفی کنیم . پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

عمل بلفاروپلاستی چیست ؟

عمل زیبایی بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی از عمل های موثر در بهبود ظاهری پلک ها می باشد و این عمل جراحی می تواند پلک بالا و پایین را مورد درمان قرار دهد.  همچنین این عمل با هدف زیبا سازی پوست اطراف چشم و هم درمان مشکلات عملکردی پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در طی مراحل این عمل جراحی،  پوست اضافه، چربی ها  و مایعات حبس شده ناشی از افزایش سن برداشته می شود و سبب از بین بردن چین و چروک ها و درمان افتادگی پلک خواهد شد.  همان طور که می دانید چشم ها یکی از مهم ترین عناصر زیبایی چهره شناخته می شوند و عمل جراحی پلک بهترین روش برای جوان سازی پوست پیرامون آن می باشد.

در این عمل زیبایی و درمانی شما نیازی به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت و  به صورت بی حسی موضعی انجام می شود.  عوارضی که پس از این عمل جراحی پلک مشاهده می شود در طی چند روز رفع خواهد شد و شما دوره نقاهت کوتاه مدتی در حدود یک تا دو هفته را سپری خواهید کرد.

اگر شما برای انجام عمل جراحی پلک پزشکان حرفه ای و با تجربه را انتخاب کنید و به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید این عمل هیچ خطر و عارضه خاصی را برای شما به همراه نخواهد داشت.

علت اصلی جراحی پلک در بسیاری از زیبا جویان لیفت و جوان سازی پوست اطراف چشم می باشد تا ظاهری جذاب و جوان به چهره خود هدیه دهند.  در برخی مواقع نیز این عمل جراحی با هدف از بین بردن اختلالات بینایی ناشی از افتادگی پلک ها انجام می شود.

در این تکنیک زیبایی و درمانی همراه با پوست اضافه ، عضلات و بافت های چربی نیز از زیر پلک ها برداشته می شود اما برخی مواقع فقط عمل جراحی با برداشتن پوست اضافه انجام خواهد شد.

عمل جراحی پلک بالا در برخی مواقع در جهت لیفت یا بالا کشیدن پلک ها نیز انجام می‌ شود البته این عمل جراحی را نباید با جراحی پتوز اشتباه بگیرید.  در جراحی لیفت چشم یا پتوز عضلات و تاندون های پلک بالا که مسئول بالا نگشته داشتن پلک ها هستند  سفت و محکم می شوند تا مشکلات چشم ها از بین برود.

  اما عمل جراحی پلک در جهت افتادگی پلک ها انجام می شود . در این روش پوست اضافه که سبب سنگین شدن و افتادگی پلک ها می شود را بر می دارند  پس مراحل انجام این جراحی کاملاً متفاوت می‌ باشد.  اما در هر دو روش افتادگی پلک مورد درمان قرار می گیرد.

 همان طور که گفته شد این جراحی با هدف زیبایی و درمانی انجام می شود که توضیحاتی در مورد هر کدام ارائه خواهیم داد.

جراحی زیبایی پلک

متخصصین معمولاً عمل جراحی زیبایی پلک را جزء عمل های ضروری نمی دانند و ضرورتی برای انجام آن وجود ندارد.  اما شما می توانید با این تکنیک زیبایی و شادابی، زیبایی و جوانی را به چهره خود باز گردانید.  متاسفانه پوست اطراف چشم به مرور زمان با افزایش سن با مشکلاتی از قبیل تورم و افتادگی مواجه می‌ شود و این موضوع در برخی مواقع چهره را پیر و افسرده نشان می دهد.

  با افزایش سن به مرور زمان پوست اطراف چشم شل می شود و بالشتک های چربی در زیر پلک انباشته می شود . این مشکلات باعث می‌شود که جذابیت و زیبایی چشم ها و چهره کاهش یابد.  همچنین تاثیر نا خوشایند ی بر اعتماد به نفس افراد خواهد داشت . زیرا ، چهره را پیر و افسرده نشان می دهد.  شما می توانید برای جراحی زیبایی پلک از متخصصین چشم،  جراحان پلاستیک و متخصصین گوش و حلق و بینی کمک بگیرید.

 بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه- بلفاروپلاستی

جراحی درمانی پلک

منظور از جراحی درمانی پلک این است که با این عمل جراحی مشکلاتی که در ساختار پلک ها ایجاد شده درمان شود.  از نظر متخصصین انجام این جراحی بسیار ضروری و مهم می باشد. جراحی درمانی پلک زمانی انجام می شود که سنگینی پلک ها باعث اختلال در بینایی می شود.

در برخی مواقع تورم پلک ها به قدری زیاد است که استفاده از عینک و یا لنز های طبی برای متقاضیان بسیار سخت می شود.  بنابراین متخصصین برای رفع مشکلات آن ها عمل بلفاروپلاستی را پیشنهاد می‌ دهند.  در این عمل جراحی همچنین التهابات پوست اطراف چشم به دلیل قرار گرفتن چین ها بر روی همدیگر درمان می شود.

در برخی مواقع نیز  پلک ها به قدری سنگین می شوند که متقاضیان مجبورند برای بالا نگهداشتن پلک های خود فشار زیادی به عضلات پیشانی خود وارد کنند و حتی باعث ایجاد چین ها و چروک عمیق در ناحیه پیشانی شود.  متخصصین که عمل درمانی جراحی پلک را انجام می‌ دهند همانند عمل زیبایی متخصصین چشم ، جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی خواهند بود.

کاربرد ها و مزایای عمل بلفاروپلاستی

عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک کاربرد های زیادی دارد که در ادامه به طور خلاصه معرفی می کنیم

جراحی پلک برای درمان افتادگی پوست و یا شل شدگی پلک بالا و از بین بردن چین و چروک های سطح پلک مورد استفاده قرار می گیرد و  می‌تواند تاثیر بی نظیری بر انحنای سطحی پلک داشته باشد.

با درمان افتادگی پلک که به دلیل سنگین شدن پوست اضافه ایجاد شده می توان اختلالات بینایی افراد را از بین برد.

 عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک،  پف و تورم در پلک بالا و پایین را بر طرف می کند.

 این عمل زیبایی و بی نظیر باعث می شود که افتادگی پلک را که سبب ظاهر شدن نواحی چشم در زیر قرنیه می شود را برطرف کند.

با این عمل پوست اضافه چین و چروک ها ظریف پلک پایین مورد درمان قرار می گیرد و نتایج عالی به همراه دارد.

 با انجام این عمل جراحی چشم ها از حالت خستگی و افتادگی خارج می شود و چشم ها  جوان شاداب و هوشیار به نظر می رسد. بنابراین تاثیر بی نظیری در اعتماد به نفس متقاضیان خواهد داشت.

 با برداشتن پوست اضافه و شل  شده بالای پلک فاصله چشم تا ابرو تنظیم می شود و  تناسب خاصی در چهره ایجاد می کند.

 با این عمل جراحی میدان دید افزایش یافته و دیگر فشاری به عضلات گردن و پیشانی وارد نخواهد شد.

 به دلیل تورم و پف شدید چشم ها استفاده از عینک و لنز های طبی بسیار سخت است و یکی یکی از کاربرد های این جراحی استفاده راحت تر از این وسایل می باشد.

مزایا

همه مراحل عمل زیبایی و درمان جراحی پلک با بی حسی موضعی و بدون نیاز به بی هوشی انجام می شود البته در برخی مواقع با صلاحدید پزشک مراحل جراحی با بی هوشی عمومی سپری می شود .

با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر شما می توانید عملی با خطرات و عوارض بسیار کم داشته باشید .

دوره نقاهت پس از این جراحی کوتاه مدت است و مانند عمل های جراحی دیگر نیاز به مراقبت های دشوار نمی باشد.  شما پس از ۵ تا ۷ روز می توانید  فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

 هزینه این تکنیک زیبایی نسبت به مزایا و کاربرد های بی‌ نظیر آن مقرون به صرفه می باشد و می توانید در طی یک جلسه نتایج عالی و ماندگار حاصل کنید.

 در این روش در کنار باز گرداندن زیبایی و جوانی به چهره و چشم ها می توان اختلالات بینایی را نیز مورد درمان قرار داد.

 عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی محدودیت جنسی ندارد و برای خانم ها و آقایان قابل انجام خواهد بود.

کاندیدای مناسب عمل بلفاروپلاستی چه کسانی هستند ؟

کاندیدای مناسب برای جراحی پلک  با هر هدفی که باشد فقط توسط متخصصین زیبایی و چشم قابل شناسایی هستند شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران مورد معاینه پزشکان و کارشناسان ما قرار بگیرید حتی می توانید به صورت تلفنی و پیام رسان های مجازی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و زمان مناسبی را برای حضور در جلسه مشاوره تعیین کنید.

 به طور کلی اگر پوست اطراف چشم های شما افتاده و متورم شده است عمل جراحی پلک می تواند انتخاب مناسبی برای جوان سازی و شادابی چهره شما باشد.  در برخی مواقع تورم پلک ها به دلیل بروز حساسیت و یا عدم ایجاد می شود بنابراین شما قبل از این که هر اقدامی انجام دهید باید توسط متخصصین معاینه شوید و اطمینان کامل حاصل کنید که تورم پلک ها به علت افزایش سن و اجتماع مایعات و چربی ها در زیر پلک می باشد.

بنابراین اگر شرایط شما برای عمل جراحی پلک مناسب باشد شما می توانید با درکی واقع‌ بینانه برای انجام عمل جراحی اقدام کنید همانند همه روش های زیبایی و جوان سازی که تاثیر بی نظیری در چشم ها و چهره شما ایجاد می کند.  اما نباید به این عمل به عنوان اکسیر جوانی فکر کنید زیرا شما پس از انجام هر یک از روش های جوان سازی همچنان با فرایند پیری پوست همراه خواهید بود و ممکن است در سال های دیگر مجدداً برای ترمیم پوست این ناحیه نیاز به عمل داشته باشید.

اگر متقاضیان عمل جراحی از نظر سلامتی بدن شرایط مناسبی داشته باشند و بتوانند مراقبت های قبل و پس از عمل را به خوبی اعمال کنند می توانند تا ۱۵ سال از نتایج ماندگار این عمل بهره ببرند.

متاسفانه افرادی که به بیماری های حاد یا مزمن مبتلا هستند شانس کمتری برای انجام عمل جراحی پلک خواهند داشت.

 عوارض جراحی پلک برای کسانی که درگیر اختلالات انعقادی،  مشکلات سیستم ایمنی، بیماری های عفونی مانند ایدز و هپاتیت، دیابت فشار خون کنترل نشده هستند بسیار زیاد می باشد.  بنابراین عمل جراحی پلک برای این افراد گزینه مناسبی نمی باشد.  در صورت درمان و کنترل بیماری امکان انجام این عمل زیبایی وجود دارد.

افرادی که دائماً دخانیات مصرف می کنند جزء کاندیدای مناسبی برای عمل جراحی پلک نمی باشند به همین جهت متخصصین توصیه می کنند حداقل چند هفته قبل از جراحی از مصرف دخانیات خودداری کنند.

با توجه به موارد ذکر شده قبل از انجام عمل جراحی در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین ما با معاینه و ارزیابی شرایط زیبا جویان تعیین می کنند که آیا کاندیدای مناسبی برای جراحی پلک هستند یا خیر ! تا از هدر رفتن هزینه ها و عوارض خطرناک پس از جراحی جلوگیری کنید.

مراقبت های قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی

مراحل انجام جراحی پلک با بی حسی موضعی انجام می شود.  متخصصین برای انجام این عمل داروی بی حسی را در پوست اطراف چشم تزریق می کنند . گاهی مواقع نیز  همراه با بی حسی داروی آرام بخش به صورت خوراکی و یا تزریقی دریافت می شود.  اگر پزشک صلاح بداند و مراحل جراحی بی هوشی عمومی انجام می شود و پزشکی توضیحات لازم را در مورد اعمال مراقبت ها ارائه خواهد داد.

همچنین در جلسه مشاوره شرایط جسمانی و بدنی بررسی می‌ شود و آزمایش های لازم انجام  خواهد شد.  شما باید آزمایش‌ ها را سر وقت انجام دهید و نتایج آن را در اختیار پزشک قرار دهید.  در جلسه مشاوره شما می توانید با مشاهده نمونه کار های پس از درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید و نسبت به مهارت پزشک خود مطمئن شوید .

  در ضمن در این جلسه انتظارات و خواسته های خود را بیان خواهید کرد.  مراقبت های مهمی که قبل از انجام عمل جراحی پلک باید اعمال شود به شرح زیر می باشد :

  • دوری از مصرف دارو ها و غذا هایی که سبب رقیق شدن خون می شود از قبیل، آسپرین، پروفن ، دارو های گیاهی،  مکمل ها و ویتامین ها

 زیرا با مصرف آن ها میزان خونریزی در حین جراحی افزایش می یابد.  پزشک توصیه می کند صبح روز عمل دارو های ضروری مانند دارو های کنترل فشار خون را با کمی آب مصرف کنید.

  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید پزشک خود را مطلع کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.
  • از مصرف دخانیات مانند سیگار و قلیان همچنین مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • در روز جراحی هیچ آرایشی نداشته باشید و قبل از مراجعه به کلینیک صورت خود را به خوبی بشویید.
  • از قرار دادن لنز در چشم خودداری کنید و عینک را جایگزین آن قرار دهید.
  • چند ساعت قبل از جراحی از مصرف غذا و یا نوشیدنی ها خودداری کنید.

مراحل انجام عمل بلفاروپلاستی

عمل جراحی پلک را می توان بر روی یک پلک یا هر دو پلک به طور همزمان انجام داد.  متخصصین قبل از این که مراحل جراحی را مشخص کنند میزان پوست و بافت هایی که اضافه هستند را مشخص کنند.  در این روش برش هایی همسو با خطوط طبیعی پلک بالایی و یا این که کمی پایین تر از خط مژه پایینی ایجاد می شود.

متخصصین با مهارت و ظرافت بالا برش ها را به گونه ای ایجاد می کنند که پس از بهبودی هیچ اثری از بخیه ها باقی نماند . متخصصین برای ایجاد برش از ابزار های دقیق استفاده می کنند و بستن برش ها پس از برداشتن بالشتک های چربی و پوست اضافه با چسب یا نخ بخیه بسته می شوند.  در برخی از مراکز زیبایی مراحل جراحی پلک با استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر انجام خواهد شد و قطعاً مراحل جراحی با دقت و مهارت بالاتری سپری می شود.

میزان برداشتن پوست اضافه چربی ها و عضلات اطراف چشم به معاینات قبل از جراحی مرتبط می باشد.  متخصصین مراحل جراحی را بر اساس عواملی از قبیل ساختار عضلانی صورت،  ساختار استخوانی و تقارن ابرو ها تعیین می کنند.  در صورت نیاز پزشک برای بهبودی سریع و جوان سازی پوست اطراف چشم و از بین بردن چین و چروک ها از لیزر دی اکسید کربن استفاده می کنند و نتایجی عالی و بی نظیر به همراه خواهد داشت.

عمل جراحی پلک در حدود یک تا دو ساعت طول می کشد این فاصله زمانی به تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود بستگی دارد . پس از پایان جراحی بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان شما می ‌توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید مگر این که بخواهید همزمان با عمل جراحی پلک عمل های زیبایی دیگر انجام دهید.

مراقبت های پس از عمل بلفاروپلاستی

  • پس از انجام جراحی پلک توصیه می شود چند روزی به خوبی استراحت کنید و از خسته کردن چشم های خود بپرهیزید.
  • متخصصین برای پیشگیری از عوارضی مانند عفونت و درد شدید دارو های مناسبی از قبیل آنتی بیوتیک، ژل،  پماد موضعی و دارو های مسکن تجویز می کنند.
  • در صورت احساس درد شدید از مصرف دارو های خود سرانه خودداری کنید.
  • دارو های تجویز شده را با دوز معین و سر وقت مصرف کنید .
  • در سه روز اول توصیه می شود با استفاده از کمپرس سرد میزان تورم و کبودی اطراف چشم را کاهش دهید و در ۳ روز دوم برای افزایش سرعت بهبودی و جریان خون رسانی از کمپرس گرم استفاده کنید.
  • در هنگام استراحت دو بالش در زیر سر خود قرار دهید تا سرتان کمی بالا تر از بدن قرار گیرد و از تورم و کبودی ایجاد شده کاسته شود.
  • از مصرف غذا های حساسیت زا ، شور و چرب بپرهیزید و حتماً میوه و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • تا یک هفته از خیره شدن به صفحه موبایل، تلویزیون، تبلت و  از مطالعه کردن خودداری کنید.
  • از دست دادن به بخیه ها و مالیدن چشم ها خودداری کنید.
  • از جا به جا کردن اشیاء سنگین، انجام فعالیت های شدید بدنی و فعالیت های ورزشی بپرهیزید.
  • در صورت شدت یافتن عوارض حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی و گرد و غبار خودداری کنید و حتما عینک آفتابی استفاده کنید.
  • در صورت شدت یافتن عوارض و احساس درد شدید به کلینیک مراجعه کنید تا اقدامات درمانی لازم برای شما انجام شود.
  • تا بهبودی کامل از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید.

عوارض پس از عمل بلفاروپلاستی چیست ؟

مهمترین عوارضی که می توان پس از انجام عمل جراحی پلک نام برد عدم توانایی کامل در بستن چشم ها می باشد.  این عارضه کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد و در طی یک تا دو هفته بهبود خواهد یافت.  علت عدم بستن چشم ها،  تورم ایجاد شده در پلک ها خواهد بود.

متخصصین برای سرعت بهبودی و کاهش عوارض قطره های چشمی،  بخور و پانسمان را در طول شب پیشنهاد می‌ دهند تا از خشک شدن چشم ها جلوگیری شود.  شما با مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی و همچنین انتخاب پزشکان ماهر و با تجربه می توانید تا ۹۰ درصد عوارض پس از جراحی پلک را کاهش دهید.  در صورت عدم توجه به این مسئله ممکن است با عوارض خطرناکی مانند

  • عفونت پلک
  • دوبینی
  • برجای ماندن اسکار یا جای زخم بر سطح پلک ها
  • نا متقارن شدن و اشکال در قرارگیری پلک ها
  • کوتاهی پلک
  • باقی ماندن پوست اضافه پلک ها
  • بی حسی پلک ها تا مدت های طولانی

 مواجه خواهید شد و حتی ممکن است به عمل های اصلاحی نیاز پیدا کنید.  جراحی پلک  در کلینیک زیبایی الهیه تهران توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می‌ شود . این کلینیک به عنوان باسابقه‌ ترین کلینیک ها در عرصه زیبایی می باشد.  در این کلینیک با فراهم کردن محیطی حرفه‌ ای،  متخصصین همواره تلاش می کنند تا بهترین خدمات زیبایی را با حداقل عوارض و بهترین نتایج ممکن ارائه دهند.

نتایج فوق العاده خدمات زیبایی و همچنین رضایت زیبا جویان تضمین کیفیت خدمات در این کلینیک خواهد بود.  در این کلینیک در کنار انجام عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی می توانید عمل های زیبایی چشم از قبیل کانتوپلاستی  و اپی کانتوپلاستی را انجام دهید تا چشمانی زیبا ،کشیده و جذاب حاصل کنید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی چقدر است ؟

عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک در مراکز تخصصی و توسط پزشکان حرفه ای انجام می شود.  هزینه ها برای همه متقاضیان متفاوت می باشد و در هر کلینیک بر اساس تعرفه آن محاسبه خواهد شد. عوامل مختلفی هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • نوع عمل

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم عمل جراحی پلک در انواع متفاوتی وجود دارد و بر اساس ناحیه مورد نظر یعنی پلک بالا یا پایین هزینه ها را متغیر خواهد کرد.

همچنین بر اساس شرایط افراد نوع عمل متفاوت می باشد مثلا اگر فردی نیاز به اصلاحات اضافی دیگر در ناحیه درمان داشته باشد یا بخواهند مقدار بافت چربی یا پوست بیشتری استخراج کنند عمل جراحی برای آن ها با مراحل پیچیده تری انجام می شود.  این عمل جراحی در پلک بالا و پایین یا به طور همزمان انجام می شود پس هدف و دلایل مختلفی از قبیل

✓ اصلاح افتادگی پلک

✓  درمان پف چشم

✓ اصلاح فرم چشم

 و یا دلایل دیگر انجام می شود.  عموما هزینه عمل جراحی پلک پایین نسبت به پلک بالایی کمی بیشتر است.

  • هزینه دستمزد پزشک

هزینه دستمزد پزشک بر اساس میزان مهارت،  سابقه و تجربه پزشک در زمینه عمل جراحی پلک متفاوت می باشد.  شما قطعاً با انتخاب یک جراح با تجربه می توانید نتایجی عالی پس از جراحی حاصل کنید و یک پزشک ماهر می تواند در حین جراحی سلامتی و زیبایی چشم های شما را تضمین کند.

 پزشکان متخصص و با تجربه نسبت به روند درمان تجربه و تسلط بالایی دارند بنابراین احتمال آسیب و ناراحتی به ناحیه عمل بسیار کم است و قطعاً عوارضی مانند التهاب و ناراحتی ها به حداقل می رسد.  پس در هنگام انتخاب پزشک باید سلامتی و نتایج عمل را مد نظر قرار دهید و هزینه ها را در اولویت قرار ندهید.

شما در حین انجام عمل جراحی پلک به بی هوشی نیاز ندارید البته در صورت صلاحدید پزشک و انجام بی هوشی هزینه‌ های شما کمی افزایش می یابد.  در غیر این صورت با بی حسی موضعی عمل جراحی انجام می شود.

 هزینه ها در هر  بیمارستان ، کلینیک یا درمانگاه بر اساس تجهیزات تکنولوژی و مهارت کادر درمانی  متفاوت می باشد.  البته،  ناحیه ای از پلک ها که تحت عمل جراحی قرار می گیرد در همه افراد متفاوت است و  هزینه های متقاضیان را تحت تاثیر قرار می دهد.

انجام عمل جراحی در هر فرد بر اساس اهداف آن ها متفاوت می باشد.  در برخی افراد تغییرات بیشتری در پلک های آن ها ایجاد می‌ شود و قطعاً ریسک عمل را بالا می‌ برد و هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

  • هزینه های جانبی

هنگام محاسبه هزینه های عمل جراحی پلک باید حواستان به هزینه های جانبی مانند انجام معاینات و آزمایش ها،  دارو های تجویز شده،  وسایلی که در حین جراحی مورد استفاده قرار می گیرد،  ویزیت پزشک پس از عمل و مراجعه به مطب پزشک باشد.  این هزینه های جزئی ممکن است به مقدار قابل توجهی از هزینه های شما را افزایش دهد . پس قبل از محاسبه  هزینه ها ، این موارد را مورد توجه قرار دهید.

  • کاهش هزینه ها

عمل های جراحی متعدد هزینه و ریسک زیادی به همراه دارد بنابراین افراد زیادی در جهت کاهش هزینه های خود تصمیم می گیرند به طور همزمان چند عمل زیبایی را همزمان انجام دهند.  بنابراین در جلسه مشاوره می توانند این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارند.

مثلاً همراه با جراحی زیبایی پلک می توانند لیفت ابرو یا صورت را انجام دهند.  بنابراین در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا ، یک بار هزینه اتاق عمل و  مربوط به بستری شدن و عوامل دیگر را پرداخت می کنید.  اگر چه پس از انجام چند جراحی دوره نقاهت شما طولانی‌ تر می‌ شود اما با پشت سر گذاشتن دوره نقاهت در دوره  بهبودی قطعاً شرایط برای شما سخت تر می شود.

 بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه- بلفاروپلاستی

 سرمایه گذاری بر روی زیبایی و جوانی چهره

شما با داشتن چشمانی زیبا و چهره ای جوان می توانید اعتماد به نفس خود را در موقعیت‌ های اجتماعی خود افزایش دهید و قطعاً با عمل جراحی بلفاروپلاستی می توانید مشکلات رایجی مانند پف چشم و افتادگی پلک ها را از بین ببرید و فرمی زیبا به چشم های خود ببخشید.

انواع عمل های زیبایی مخصوصاً عمل جراحی پلک تاثیر بی نظیری بر روحیه و اعتماد به نفس شما دارد بنابراین توصیه می شود که برای انجام این عمل شک و تردید نداشته باشید و همه جوانب جراحی را مد نظر قرار دهید.  همچنین قبل از جراحی با پزشکان مربوطه به‌ خوبی مشورت کنید تا بتوانید نتایجی عالی و  رضایت‌ بخش حاصل کنید .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران عمل زیبایی چشم با بلفاروپلاستی با هزینه های استاندارد و معقول محاسبه می‌ شود و تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان در نظر گرفته شده است.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

اهمیت انتخاب جراح با تجربه و کلینیک های معتبر

قطعاً مهم ترین موضوعی که در عمل جراحی پلک باید مورد توجه قرار دهید معتبر بودن کلینیکی است که شما به آن مراجعه می کنید و یا این که پزشک شما مهارت کافی برای جراحی داشته باشد.  انتخاب و تشخیص مراکز معتبر و استاندارد و کادر درمانی مجرب اهمیت زیادی دارد عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک عملی زمان‌ بر و طولانی مدت نیست.

اما بسیار حساس است و باید با دقت و تمرکز بالا انجام شود و مراقبت های پس از آن به خوبی اعمال شود.  پس اهمیت زیادی دارد که شما این عمل جراحی را به دستان چه کسی بسپارید که مهارت و تجربه کافی داشته باشد.  این عمل جراحی هزینه ارزانی ندارد و شما با عدم دقت در انتخاب کلینیک و پزشک قطعاً هزینه های خود را هدر می دهید و ممکن است عوارض نا خوشایند و خطرناکی را نیز تجربه کنید.

در بخش های قبلی مطلب شما را با عوارض نا خوشایند پس از جراحی آشنا کردیم البته،  اگر پزشک شما مهارت کافی نداشته باشد.

 پس  عمل جراحی پلک بسیار مهم و حساس است و به دلیل این که بر روی هر دو پلک انجام می شود هر خطا و اشتباهی ممکن است سبب نا متقارن شدن چشم ها شود و زیبایی شما را از بین ببرد و  حتی ممکن است سلامتی و بینایی شما نیز دچار آسیب کند.

  با عدم تحقیق  در مورد مهارت پزشک در صورت هر اشتباه یا بی احتیاطی پزشک،  دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری می کنید و حتی نیاز به عمل های اصلاحی خواهید داشت و این موضوع سبب آزار و ناراحتی شما می شود و هزینه های چند برابر پرداخت می کند.  پس به طور جدی توصیه می شود که حتماً قبل از انجام جراحی در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کنید و با مشاهده نمونه کار های پزشک از مهارت و تخصص وی اطمینان کامل حاصل کنید.

اثرات و نتایج :

عمل جراحی زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین عمل ها در حوزه زیبایی و درمان اختلالات بینایی می باشد.  در این عمل جراحی پوست اضافه و شل شده بالا و پایین پلک،  چربی ها و مایعات حبس شده ناشی از افزایش سن در طی مدت زمان کوتاهی برداشته می شود.

بنابراین نتایجی که از این عمل جراحی حاصل می شود دائمی و همیشگی خواهد بود.  اگر چه روند پیری پوست و افزایش سن امری نا خواسته و اجتناب نا پذیر است بنابراین نباید به این عمل مانند اکسیر جوانی نگاه کنید بلکه ممکن است پس از ۱۰ تا ۱۵ سال شما به عمل اصلاحی پلک نیاز پیدا کنید.

مورد دیگری که باید در مورد عمل جراحی پلک بدانید این است که نتایج حاصل از این جراحی بلافاصله قابل مشاهده نخواهد بود بلکه با تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود شما با عوارضی مانند تورم و کبودی مواجه خواهید شد این دو عارضه ممکن است پس از ۷ تا ۱۴ روز کاهش یابد اما نتایج قطعی پس از بهبودی کامل زخم ها و از بین رفتن عوارض،  پس از شش ماه قابل مشاهده می باشد.  انجام این عمل جراحی فواید زیادی دارد که عبارت است از

  • درمان افتادگی پلک بالا و پایین
  • از بین بردن پف چشم بالا و پایین
  • درمان اختلالات بینایی
  • استفاده راحت تر از عینک و لنز های چشمی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • درمان سنگینی و التهاب پلک ها

خوشبختانه عمل جراحی پلک را می توان با عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو یا صورت انجام داد تا بتوان نتایج عالی و رضایت بخش را به دست آورد.  اگر می خواهید نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید نباید هزینه ها را مورد توجه قرار دهید و حتماً در انتخاب پزشک در کلینیک دقت کنید تا  زیبایی و سلامتی چشم های خود را تا آخر عمر تضمین کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران در صورت مساعد نبودن شرایط متقاضیان برای عمل جراحی بلفاروپلاستی،  متخصصین از تکنیک های زیبایی دیگر مانند پلاسما جت،  لیفت با نخ یا تزریق بوتاکس استفاده می کنند.  هر کدام از این روش ها بر اساس انتظارات و شرایط بدنی افراد انتخاب خواهد شد.

دوره نقاهت پس از عمل بلفاروپلاستی چقدر است ؟

پس از انجام عمل جراحی پلک،  پزشک برای پیشگیری از عفونت در پوست پیرامون چشم از آنتی بیوتیک موضعی استفاده می کنند.  پس از انجام جراحی پلک نیاز به پانسمان نمی باشد.

  پس از انجام این جراحی شما باید در طول روز چندین بار از کمپرس سرد استفاده کنید با این عمل می‌ توانید میزان کبودی و تورم در اطراف چشم را کاهش دهید.  استفاده از کمپرس سرد  تا ۳ روز پس از جراحی توصیه می شود سپس برای افزایش سرعت بهبودی تا ۴۸ ساعت از کمپرس گرم استفاده کنید.

 متخصصین برای کنترل و کاهش درد شما پس از جراحی مسکن های لازم را تجویز می‌کنند و توضیحات کامل در مورد میزان مصرف و زمان آن در اختیار شما قرار می دهد.  بنابراین از مصرف خود سرانه هرگونه مسکن خودداری کنید.  پس از،  از بین رفتن اثرات بی حسی شما احساس درد خفیفی خواهید داشت و  ناراحتی های ایجاد شده به علت تغییراتی است که در پلک ها به وجود آمده است  که با مصرف مسکن کاهش می یابد.

 اگر پس از انجام عمل جراحی با اختلالات بینایی یا درد شدید مواجه شدید می توانید با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران تماس حاصل فرمایید.

 کبودی،  تورم و قرمزی اطراف چشم در چند روز اول پس از جراحی کاملا طبیعی می باشد و نباید سبب نگرانی شما شود.  حتی ممکن است سفیدی چشم شما قرمز شود این عارضه نیز جزء عوارض طبیعی پس از جراحی خواهد بود .‌

برای دست یافتن به نتایج مطلوب  و بهبودی کامل،  شما باید چند هفته‌ ای صبر کنید توصیه می شود در این دوران از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید.

استفاده از لنز های طبی و آرایشی تا از بین رفتن تورم کامل پلک امکان پذیر نمی باشد.  بهتر است که در این شرایط از عینک استفاده کنید و در هنگام استفاده از عینک نیز مواظب باشید آسیبی به چشم شما وارد نشود .

اگر پزشک برای شما از بخیه های جذبی استفاده کرده باشد نیازی به برداشتن آن ها  نخواهید داشت در غیر این صورت با وجود بخیه های غیر جذبی باید پس از ۴ تا ۷ روز برای برداشتن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید.

تعداد جلسات عمل بلفاروپلاستی چقدر است ؟

شما برای این که عملی رضایت بخش با نتایج عالی حاصل کنید باید در جلسه مشاوره شرکت کنید .در این جلسه شما می‌ توانید انتظارات و خواسته های خود را به خوبی بیان کنید و همچنین نمونه کار های پزشک را  مشاهده کنید تا مطمئن شوید پزشک شما مهارت کافی برای انجام جراحی را دارد.

پس از پشت سر گذاشتن جلسه مشاوره زمان مشخصی برای انجام عمل جراحی تعیین می شود شما باید در این فاصله زمانی مراقبت های قبل از عمل را به خوبی انجام دهید.  عمل زیبایی و درمانی جراحی پلک در طی یک جلسه و به مدت یک تا دو ساعت طول می‌ کشد.

البته،  این فاصله زمانی به نوع جراحی بستگی دارد.  پس از پایان مراحل جراحی کارشناسان ما توضیحاتی در مورد اعمال مراقبت ها در اختیار شما قرار می دهند و پس از ۴ تا ۷ روز نیز در جهت برداشتن بخیه ها باید به کلینیک مراجعه کنید.  در این جلسه نتایج عمل بررسی می‌ شود و در صورت نیاز  دارو های لازم تجویز خواهد شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

آرایش چشم گربه ای

بلفاروپلاستی زیبایی چیست ؟

بهترین دکتر برای بلفاروپلاستی در تهران :

نتیجه گیری :

عمل بلفاروپلاستی یکی از عمل های پر طرفدار و رایج برای دست یافتن به چشمانی زیبا و جوان می باشد.  این عمل جراحی می تواند با بهبود ظاهری پلک ها نتایج دائمی و همیشگی به دنبال داشته باشد . این عمل جراحی به طور همزمان بر روی هر دو پلک انجام می شود و چین و چروک ها و التهابات سطح پلک از بین می برد.

عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی با هدف حذف چربی ها، بافت ها و پوست اضافه در پلک بالا و پایین انجام می شود و همه نشانه های ناشی از افزایش سن را رفع خواهد کرد.  البته به غیر از افزایش سن و عوامل مختلفی مانند استرس،  ژنتیک، بیماری ها،  کم خوابی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و …. باعث بروز مشکلات می شود که با عمل جراحی پلک از بین می رود.

  عمل جراحی پلک جزء عمل های ارزان قیمت نیست پس باید در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کافی داشته باشید تا از هدر رفتن زمان و هزینه های خود جلوگیری کنید.  همچنین این عمل بسیار حساس است و در صورت کوچکترین خطا ممکن است سبب نا متقارن شدن چشم ها و آسیب دیدگی بینایی شما شود.

پس مهم ترین اقدام قبل از انجام این جراحی تحقیقات  لازم در مورد کلینیک و مهارت پزشک می باشد.  شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید.  در این کلینیک انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل

  • بلفاروپلاستی
  • کانتوپلاستی
  • اپی کانتوپلاستی توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می‌ شود همچنین روش های غیر جراحی از قبیل
  • پلاسما جت
  • لیفت با نخ
  • تزریق بوتاکس
  • مزوتراپی و ….

  انجام می شود و نتایج عالی و رضایت بخش به همراه خواهند داشت.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/giit

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/2wiAY5ej

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.