هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

قطعاً زیبایی یکی از نیاز های مهم هر فردی در طول زندگی است. مو ها نیز نقش مهمی در زیبایی ایفا می کنند. زیرا یکی از بخش‌ های نزدیک به صورت است و زیبایی هر فردی را کامل می‌ کنند.

متاسفانه افراد زیادی هستند که در این زمینه با مشکلاتی مواجه شده‌ اند. این مشکلات سبب شده که اعتماد به نفس این افراد از بین برود.

کاشت مو یکی از روش ها پزشکی است تا بتوان مشکل را برطرف کرد.  امروزه این روش در سرتاسر جهان اجرا می‌ شود و نتایج دائمی و مطلوبی به همراه داشته است.

یکی از روش های کاشت مو به روش میکروگرافت می باشد که نحوه انجام آن سریع و و بسیار آسان می باشد.

در این روش نیز مزایا و معایبی وجود دارد و از فولیکول هایی که قوی تر هستند و در نواحی دیگر قرار دارند برای نواحی کم پشت استفاده می شود.  این تکنیک یکی از کم خطر ترین تکنیک های پیوند مو است و در بین افراد زیادی مورد توجه می باشد.

در این تکنیک برای استخراج فولیکول ها از موی برقی استفاده می شود تا بتوان نواحی کم پشت و طاس سر را پوشاند . اگر شما نیز به دنبال روشی مناسب برای داشتن مو های طبیعی هستید و می خواهید نتایج سریعی حاصل کنید این روش را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

این تکنیک محدودیت جنسی ندارد و می‌ توان در سنین مختلف از آن استفاده کرد و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

برای کسب نتایج مطلوب باید نسبت به هر روش درمانی آگاهی داشت تا بتوان تصمیمی درست و مناسب گرفت. پس  تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا با این تکنیک زیبایی پیوند مو بیشتر آشنا شوید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

چرا کاشت مو به روش میکروگرافت را انتخاب کنیم؟

از این روش می توان برای پرپشت کردن قسمت های کم پشت و طاس سر ،  ریش و سبیل و ابرو برای خانم ها و آقایان استفاده کرد .

امروزه می توان برای درمان طاسی و کم پشتی از روش‌ های سنتی، پروتز مو و یا تاتو برای پرپشت کردن ابرو ها استفاده کرد .‌اما این روش ها مشکلات بیشتری برای افراد ایجاد می کند و ریزش مو را در نواحی کم پشت را  افزایش می دهد.

تنها روش مطمئن و ایمن برای برطرف کردن کم پشتی و طاسی سر کاشت یا پیوند مو طبیعی می باشد.

چگونگی پیدایش کاشت مو به روش میکروگرافت

از آغاز حیات بشر تاکنون و مشکلات زیادی در زمینه ریزش مو و مشکلاتی برای مردم وجود داشته است. حتی می‌ توان به اهمیت این موضوع در داستان ها و نقاشی های مصر باستان نیز پی برد.

امروزه می‌ توان از روش‌ های مختلفی برای پیوند مو بهره برد.

این تکنیک پیوند مو مربوط به دهه ۵۰ میلادی می باشد که فعالیت و تحقیقات آن توسط یک متخصص پوست به نام نورمن انتریک انجام شد و پس از مدتی توسط فردی در ژاپن گسترش و توسعه یافت.

نورمن در طی دو دهه بر روی این فرآیند کار کرد و کم کم آوازه کاشت مو سر تا سر جهان پیچید.  این روش در اول به نام منگنه پیاز مو شناخته می‌ شد و کم کم در سال ۱۹۷۵ متخصصان از کاشت پیاز موی ۴ میلیمتری برای پرپشتی مو های سر استفاده کردند.

کم کم این تکنیک پیوند مو به بخش های مختلفی تقسیم شد و متخصصان متوجه شدند که برداشت پیاز مو از چه نقاطی مناسب تر  و کم خطر تر است و کدام بخش بازدهی بهتری برای نتایج خواهد داشت.

در نتیجه با این تکنیک توانستند روشی آسان و ایمن ابداع کنند و نتایج رضایت بخشی به همراه آن حاصل شده است.  نام این تکنیک میکروگرافت می باشد.

از ابداع این تکنیک متخصصان با استفاده از آن توانسته اند پیاز های مو را بیشتر استخراج کنند و مدت زمان پیوند نیز بسیار کوتاه مدت شد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی در این زمینه امروزه به عنوان تحولی بنیادی پیوند مو به روش میکروگرافت تبدیل شده است و در حال حاضر می توان با کمترین عوارض و جراحات مراحل پیوند مو را به سلامت سپری کرد و کلینیک های زیبایی و تخصصی بر سر این موضوع با هم رقابت تنگاتنگی دارند.

در سال های گذشته متخصصان خبر از روشی موفقیت آمیز در زمینه پیوند خبر دادند و در دهه  این ۱۹۸۰ تکنیک باب شد.

برای اولین بار نتایج نهایی بسیار طبیعی و رضایت بخش بود. در  این فرایند تعداد جلسات به حداقل می‌ رسد و نتایج به طور جدی و مهم پیش می رود.

قبل از ابداع تکنیک میکروگرافت جراحان از قسمت های مختلف سر گرافت استخراج می‌ کردند و باعث می شد که ترمیم جای زخم ها طول بکشد.

خوشبختانه امروز خبری از این مشکلات نیست و همه چیز کاملا پیشرفته طی می شود.

متخصصان امروزه قبل از استخراج فولیکول و پیوند گرافت ها،  تعداد گرافت های مورد نیاز قسمت های کم پشت را محاسبه می کنند و سپس در جهت برداشت آن اقدام خواهند کرد.

این تکنیک مورد تایید سازمان  FDA آمریکا و CE اروپا قرار گرفته است و برای اولین بار در کشور آلمان و در سال ۲۰۰۸ انجام شد.

این تکنیک پیوند مو سبب شده بتوان گرافت های بیشتری را پیوند زد و نتایجی طبیعی در قسمت های کم پشت و  ناحیه جلو سر حاصل کرد.

انجام این تکنیک توسط انجمن جراحان زیبایی و متخصصین پوست آلمان و نتایج درخشان در این زمینه سبب شد که مورد تایید سازمان CE اروپا و FDA آمریکا قرار گیرد.

امروزه این تکنیک در ۲۰ کشور پیشرفته  دنیا بر اساس پروتکل های استاندارد ارائه شده  و بین چهار کشوری که در منطقه خاورمیانه وجود دارد در کشور ترکیه انجام شده است.

 

کاشت مو به روش میکروگرافت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت با سایر روش ها چه تفاوتی دارد؟

شاید تا کنون تبلیغات زیادی در مورد انواع روش های پیوند مو از قبیل SURE FUE,  VIP, Ultra و…. شنیده باشید. اما هیچ کدام از این روش ها از نظر علمی معتبر نیستند و برای جذب مشتری و تبلیغاتی در جهت بازاریابی معرفی می‌ شوند.

به هر حال تنها  روشی که می توان آن را  معتبر دانست تکنیک پیوند مو به روش SUT می باشد. که از روش FIT  پیشرفته تر است و در آن هولدر های دستی جای خود را به هولدر های اتوماتیک داده‌ اند.

در تکنیک پیوند مو به روش SUT بدون نیاز به تیغ جراحی و خونریزی و درد از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می شود و ضریب خطا و اشتباه پایین است و افراد می توانند مو هایی زیبا و پرپشت داشته باشند.

در این تکنیک با کمک پانچ برش های ظریف و خفیفی در ناحیه اهدا کننده زده می‌ شود تا فولیکول های مورد نظر استخراج شوند و به نواحی کم پشت منتقل شود.

این تکنیک امروزه مورد توجه افراد زیادی در دنیای مد و بازیگری قرار گرفته است و حتی ورزشکاران مطرح نیز از آن بهره برده اند .چون یکی از بهترین روش ها برای احیای مجدد مو ها می باشد.

مراحل انجام کاشت مو به روش میکرو گرافت

متقاضیان در اولین مراحل اقدام به پیوند مو باید در مورد این روش درمانی و زیبایی آگاهی داشته باشند و بتوانند نکات مثبت و منفی آن را در نظر بگیرند.

همچنین وقتی متقاضیان تصمیم می‌ گیرند که از این روش استفاده کنند  متخصص در جلسات مشاوره در مورد مصرف دارو هایی که قبل از آغاز درمان باید قطع کنند اعم از آنتی بیوتیک ها، مواد مخدر و.. ارائه می دهد.

در مرحله اول ناحیه  پیوند مو و پوست سر ماساژ داده می شود و از بی حسی استفاده می شود . این دارو در مناطق اهدا کننده و گیرنده تزریق می شود .

البته قبل از تزریق از اسپری های بی حسی استفاده می‌ شود تا با تزریق بی حسی کاسه  سر شما درد کمی داشته باشید.

سپس پزشک در نواحی اهدا کننده سوراخ های ظریفی خطی شکل ایجاد می کنند.  بر اساس شرایط فرد،  گرافت ها توسط دو تکنیک هولدر های اتوماتیک و یا روش تریکوفیتیک اسکارلت استفاده می کنند.

این شیوه برای طاسی های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

در مرحله بعد با کمک سوزن های بسیار ظریفی این سوراخ هایی به اندازه یک میلیمتر در ناحیه گیرنده ایجاد می شود .

گرافت های استخراج شده با کمک دستگاهی به نام میکرو ایمپلنتر در سوراخ های بیان شده قرار می گیرد.  این عمل تقریباً در فاصله زمانی ۲ تا ۸ ساعت طول می کشد و نتایجی کاملاً طبیعی به همراه خواهد داشت.

مرحله برداشت مو در کاشت مو به روش میکروگرافت

میکرو موتور های اتوماتیک که در تکنیک میکروگرافت مورد استفاده قرار می گیرد ۶/.میکرون ظریف تر و دقیق تر است و شکل های دیگر عمل می کنند و باعث می شود که گرافت هایی سالم تر و قوی‌ تر از ناحیه اهداکننده استخراج شود.

میزان درد  همه افراد متفاوت است اما اکثر افرادی که این عمل را انجام داده اند این روش را روشی بدون درد می نامند.

پس از عمل مقداری تورم در این ناحیه ایجاد می‌شود که  می‌ توان با کمپرس سرد برطرف کرد.

متخصصان ادعا می‌کنند که با انجام این تکنیک کار آن ها  راحت تر و آسان شده و می‌ توانند  رضایت متقاضیان را به شدت بالا ببرند.

اگر بانک موی متقاضی ضعیف باشد و یا مساحت سطح طاسی زیاد باشد متخصصان از تکنیک تریکوفیتیک  اسکارلت استفاده می کنند.

در این زمینه عوارض پس از تکنیک پیوند مو به روش FUT را تجربه نمی کنید و بانک مو دچار آسیب نخواهد شد.

 

کاشت مو به روش میکروگرافت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش میکروگرافت

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت

تکنیک پیوند مو به روش میکروگرافت جز جدیدترین روش های پیوند مو می باشد و از جهات مختلف مزایای زیادی دارد.  مثلاً در این روش نسبت به روش FUT از نظر زمان و دوره درمان کاملا متفاوت است.  در این روش نتایج کاملا طبیعی به نظر می رسد.

سرعت  بالای این تکنیک یکی از مزایای دیگر است که هر جلسه ۲ ساعت طول می کشد.  حتی شما می توانید مدت زمان آن را طولانی تر کنید.  این عمل باعث می شود ۸۰ درصد مو های بیشتری داشته باشید.

تکنیک میکرو گرافت جز روش های جراحی محسوب نمی شود زیرا خطرات و عوارض جراحی را تجربه نخواهید کرد و هیچ برش عمیقی بر سطح پوست سر ایجاد نمی‌ شود.

با این روش می‌توان از ناحیه بانک مو با توجه به ویژگی های بانک و شرایط متقاضی دو برابر تراکم مو ها را افزایش داد .

پس از انجام پیوند هیچ گونه اسکاری در ناحیه اهداکننده ایجاد نمی شود. زیرا مراحل آن با کمک میکروموتور های ظریف و ایمپلنتر های میکرو انجام می شود و جراح از تکنیک تریکوفیتیک بهره مند می شود.

به دلیل پیوند مو در سایز میکرون افزایش تراکم مو ها نسبت به روش‌ های قدیمی بیشتر است.

دوره نقاهت در این روش کوتاه مدت است

برطرف شدن مشکلاتی از قبیل اسکار و نکروز

کسب نتایج رویش سریع مو های پیوند داده شده به دلیل استفاده از تکنیک سلول های بنیادی

سرعت عمل بالا و پیوند گرافت های سالم‌ تر

بهترین کاندیدای کاشت مو به روش میکروگرافت چه کسانی هستند؟

این نوع تکنیک را  می توان برای افراد زیادی مورد استفاده قرار داد.

کسانی که درگیر طاسی منطقه ای، دائمی،  کچلی و ریزش موی شدید هستند می توانند با این تکنیک قسمت های کناری و بالای خود را  بر طرف کنند.  در این روش معمولا از مو های پشت سر و یا قسمت کناری گوش استفاده می‌ شود .

زمانی که بانک موی قوی در پشت سر داشته باشید  نتایج طبیعی و رضایت بخشی حاصل خواهید کرد.

این تکنیک فقط  برای پرپشت کردن موهای سر و درمان کچلی مورد استفاده قرار نمی گیرد و می توان برای پرپشت کردن ابرو ها و ریش نیز از این روش بهره برد .

متخصصان آگاه و مجرب بر اساس ویژگی های بدن متقاضی در جهت پرپشت کردن این قسمت ها اقدام می کنند . در این تکنیک محدودیت جنسیت نیز در نظر گرفته نمی‌ شود.

البته با همه ویژگی هایی که در این تکنیک بیان کردیم نمی‌توان گفت این روش برای همه افراد مناسب است بلکه پزشک بر اساس شرایط فرد این تکنیک را پیشنهاد می دهد.

در غیر این صورت و وجود  برخی از بیماری ها،  پزشک  روش‌های دیگری را  پرپشت کردن مو  ارائه می دهد.  علت این موضوع این است که پزشک به خوبی تشخیص می دهد چه افرادی می‌ توانند از پیوند مو بهره‌مند شوند.

پس بهتر است به حرف پزشک در این زمینه  گوش دهید. به طور کلی این تکنیک پیوند مو به روش میکروگرافت برای افراد زیادی قابل انجام می‌ باشد.

 

کاشت مو به روش میکروگرافت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت برای بانوان

بر اساس ویژگی بدنی آقایان  اکثر افراد همیشه فکر می‌ کنند که کچلی و طاسی سر  مختص آقایان است. زیرا در آن ها هورمون های مردانه به نسبت در خانم ها بیشتر است . همچنین فکر می کنند که خانم ها با ریزش مو مواجه نمی شوند .

در صورتی که احتمال ریزش مو و کچلی در خانم‌ ها نیز وجود دارد و از موضوعاتی از قبیل مصرف برخی دارو ها، افسردگی،  شیمی درمانی و …. منشا می گیرد.

تکنیک پیوند مو برای خانم ها نیز مانند آقایان مفید و موثر می باشد . در کشور آمریکا با وجود مواجه نبودن با کمبود پزشک و بهره مند شدن از انواع تجهیزات پزشک،  خانم ها علاقه زیادی به پیوند مو دارند.این پیوند  برای خانم هایی که دارای کچلی سطح اول و سطح دوم هستند مناسب می باشد.

د ر این مطلب شما را با مزایای پیوند مو   به روش میکروگرافت آشنا کردیم.

اما واقعیت این است که اگر بخواهید از نتایج بهترین روش کاشت مو بهره مند شوید  نمی‌ توان گفت  که کدام روش برای شما مناسب تر است.  زیرا همه شرایط افراد با هم متفاوت است و به  میزان مهارت و تخصص پزشک و ویژگی‌های فردی بستگی دارد.

بنابراین اگر شما می خواهید انتخابی درست داشته باشید و نتایج مورد نظر خود را حاصل کنید بهتر است با کارشناسان در کادر پزشکی مجرب ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران گفت و گو کنید. تا بر اساس ویژگی های شما بهترین تکنیک پیوند مو برای شما ارائه شود.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت چقدر است؟

عوامل  مختلفی بر هزینه های تکنیک های پیوند مو موثر می باشد. و بر اساس میزان کم پشتی و طاسی سر محاسبه می‌ شود.  همچنین ویژگی های شخصی فرد نیز در این مسئله تاثیر گذار است.

به طور کلی هزینه های  انواع تکنیک های کاشت مو در کشور ما  نسبت به کشور های دیگر مناسب تر است  زیرا در  کشور ما از تعداد پزشکان و متخصصان حرفه ای بهره مند هستیم.

با در دسترس بودن متخصصان حرفه ای و با تجربه   قیمت ها  نسبت به کشور های دیگر کمتر می باشد. همچنین اگر این عمل  به دلیل عوامل غیر زیبایی انجام  شود بیمه مقداری از هزینه ها را پرداخت می کند.

ارائه خدمات عالی  و همچنین پرداخت هزینه کمتر در کشور ما باعث شده که متقاضیان زیادی از کشور های هم جوار برای انجام پیوند مو  به ایران مسافرت کنند .

به طور کلی هزینه ها در کلینیک زیبایی الهیه تهران نسبت به کیفیت بالای خدمات و نتایج مطلوب بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

برای آگاهی بیشتر در مورد هزینه‌های پیوند مو با مشاوره با کارشناسان ما گفتگو کنید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه حاصل کنید.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه‌ کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

آیا تکنیک میکروگرافت بهترین روش کاشت مو می باشد؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان از تکنیک های متنوعی برای پیوند مو استفاده کرد.  همان طور که می دانید هزینه ها در هر کدام از این روش ها متفاوت است.

یکی از سوالاتی که برای متقاضیان پیش می‌ آید این است که آیا پیوند مو به روش میکروگرافت بهترین روش در حال حاضر می باشد و چه تفاوتی با تکنیک های دیگر دارد؟

در پاسخ این سوال  باید گفت که عوامل مختلفی بر روی این موضوع تاثیر گذار است. مثلاً میزان کچلی، ریشه مو، میزان چربی پوست سر در همه افراد متفاوت است و حتی اندازه فولیکول ها متفاوت می باشد.

بنابراین بر اساس  عوامل مختلفی می توان انتخاب بهترین روش پیوند مو را معرفی کرد.

پیوند مو به روش میکروگرافت روشی پیشرفته و مدرن به شمار می آید  و می توان آن را به عنوان موثرترین و مناسب‌ترین روش پیوند مو معرفی کرد.

اما نمی توان گفت که  اگر  این عمل برای شما بازدهی بالایی دارد برای همه افراد نیز همین نتایج را حاصل می کند.  پس  بر اساس ویژگی های هر فرد بهترین روش برای متقاضیان  ارائه می شود .

پس هیچ کس نمی تواند تصمیم بگیرد که کدام روش پیوند مو بهتر است و  پزشک بر اساس شرایط و ویژگی های هر فرد تکنیکی مناسب را ارائه می دهد. بنابراین  تشخیص این تکنیک با پزشک است و پزشک مطمئنا بهترین روش را برای شما پیشنهاد می کند.

 

کاشت مو به روش میکروگرافت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – کاشت مو به روش میکروگرافت

عوارض کاشت مو به روش میکروگرافت چیست؟

بدون شک می توان گفت که در آینده میکروگرافت جزء جدید ترین و کم عارضه ترین ترین تکنیک های پیوند مو در سرتاسر جهان شناخته شده می شود.

اما این تکنیک مستلزم به مهارت و تخصص بالای پزشک می‌ باشد.  زیرا در این روش از دستگاه‌ های ظریف و پیچیده ای استفاده می شود و تاکنون هیچ عارضه ای در مورد کاشت مو در کلینیک زیبایی الهیه تهران گزارش نشده است.

کسانی که پیوند مو را تجربه کرده اند با بی حسی و یا گزگز شدن در پوست سر مواجه می شوند . این عارضه ممکن است تا چند هفته طول بکشد زیرا بی حسی میزان گردش خون را کاهش خواهد داد.

با انجام پیوند مو  پوست سر دچار جراحت شده پس باید و پوست سر خود را مجدداً احیا کنید و پوست اطراف فولیکول مو تقویت شوند. البته این عارضه ها موقتی است و جای نگرانی ندارد.

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش میکروگرافت

همانطور که در طی مقاله بیان شد تکنیک میکروگرافت جزء مدرن ترین روش های کاشت مو محسوب می شود و قبل از اقدام متقاضیان باید در مورد این روش درمانی و زیبایی آگاهی کافی داشته باشند و نکات منفی و مثبت آن را در نظر بگیرند.

متخصصان در جلسه مشاوره توضیحاتی در مورد مزایا،  عوارض و گذراندن دوره بهبودی برای شما ارائه می دهند. پس شما دستورالعمل های بیان شده را گوش دهید و در طول درمان به بهترین نحو اعمال کنید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

دو هفته قبل از درمان مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را ترک کنید. زیرا باعث اختلال در گردش خون می شوند و روند بهبودی نتایج درمان را تحت تاثیر قرار می دهند.

از مصرف آنتی بیوتیک ها و دارو های ضد التهابی و رقیق کننده خون خودداری کنید .

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می‌ کنید پزشک را در جریان قرار دهید.

استرس نداشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید .

در جلسه مشاور انتظارات و اهداف خود را بیان کنید.

هنگام مراجعه به کلینیک مو ها کاملاً تمیز باشد و تا حد ممکن آن ها را  کوتاه کنید.

از مصرف انواع مواد آرایشی مو ها از قبیل اسپری،  ژل،  لوسیون ها و نرم کننده ها خودداری کنید.

قبل از حضور در کلینیک صبحانه خود را به خوبی دریافت کنید زیرا ممکن است روند درمان طولانی مدت باشد  و شما دچار ضعف شوید.

از مصرف نوشیدنی های گازدار و کافئین دار در وعده صبحانه خودداری کنید.

مراقبت های پس از کاشت مو به روش میکروگرافت

یکی از سوالات متقاضیان در مورد مراحل بعد از پیوند مو به روش میکروگرافت، در مورد از بین رفتن اثرات بی حسی و احساس درد می باشد.‌

البته این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی افراد در دوره درمان هیچ دردی احساس نمی کنند و برخی دیگر احساس درد خواهند داشت.

در صورت احساس درد بهتر است با پزشک معالج خود گفت و گو کنید تا مسکن های مناسب را برای شما تجویز کنند.

برخی افراد پس از درمان دچار کبودی و ورم در ناحیه درمان می شوند. استفاده از کمپرس سرد در این دوران توصیه می شود. همچنین با مشاهده این عارضه بهتر است با پزشک خود مشورت داشته باشید. میزان تورم در برخی افراد نسبت به برخی دیگر بیشتر است و معمولاً بیشتر از کبودی رایج است . با  از استراحت کافی در منزل این عارضه در مدت زمان کوتاهی بر طرف می‌ شود.

از دست زدن و لمس کردن  ناحیه برداشت و کاشت گرافت ها خودداری کنید و تا رسیدن به شرایط عادی از استحمام کردن خودداری کنید.

استفاده از شامپو ها  روند درمان را دچار اختلال خواهد کرد . پس از شامپو ها یی که پزشک تایید می‌ کند استفاده کنید.

جلسات درمان را کامل کنید تا بتوانید نتایج طبیعی و مطلوبی حاصل کنید.

افرادی که از این فرایند زیبایی بهره‌مند شده‌ اند رضایت کافی داشته اند.

میزان رشد مو ها در همه افراد تقریباً یکسان است اما برخی افراد با رشد کمتری مواجه می شوند که معمولاً افرادی هستند که قبلاً کاشت مو را با تکنیک های دیگر انجام داده اند.

تا بهبودی کامل از انجام انواع فعالیت‌های سنگین خودداری کنید و در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

مصرف مایعات و میوه ها و سبزیجات تازه  می تواند در روند بهبودی بسیار کمک کننده باشد.  پس سعی کنید در دوران پس از پیوند مو رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

اثرات و نتایج

پس از انجام پیوند مو به روش میکروگرافت پس از دو ماه شما دچار ریزش مو می شوید. البته این مشکل کاملا طبیعی است.‌ بعد از مدتی فولیکول های کاشته شده مجدداً رشد می کنند و شما شاهد رشد دائمی و ادامه دار تار های مو خواهید بود. سعی کنید با مصرف غذا های سالم و دوری از استعمال دخانیات برای کسب نتایج مطلوب و موفقیت آمیز کوشش کنید.

در برخی افراد به ‌دلیل وجود مشکلات ارثی و ژنتیکی امکان کاشت مو وجود ندارد.  زیرا ممکن است پس از مدتی مجدداً دچار ریزش مو شوند. پس  قبل از اقدام به هر عملی سعی کنید با پزشک در مورد مشکلات خود گفت و گو کنید تا بهترین روش درمانی برای شما ارائه شود .

پس از سه ماه کم کم شاهد رویش مو ها خواهید بود و نتایج قطعی پس از ۹ ماه تا یک سال قابل مشاهده می باشد و شما برای همیشه مو ها یی پر پشت و زیبا خواهید داشت.

تکنیک میکروگرافت برای انواع الگو های ریزش مو کاربرد دارد و می توان با کمک آن  طاسی های گسترده را نیز برطرف کرد.  یکی از نکات مهمی که در  مراحل اولیه کاشت مو باید مورد توجه قرار دهید،  علت ریزش مو ها و انتخاب بهترین روش پیوند مو می باشد.

دوره نقاهت پس از کاشت مو به روش میکروگرافت چقدر است؟

جریان یافتن سریع خون در مویرگ های اطراف فولیکول های مو،  مو ها را وارد چرخه رشد می کند. پس سعی کنید در دوران بهبودی از استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی و مصرف برخی دارو ها استروئیدی خودداری کنید.

مصرف مایعات و داشتن رژیم غذایی مناسب سلامتی و بهبودی شما را در این دوره  تضمین  می کند.

عوارض جانبی که در طی مقاله بیان شد عوارضی کاملاً طبیعی هستند  و برای اکثر افرادی که پیوند مو رخ می دهند تورم و کبودی پس از پیوند سبب نارضایتی موقتی افراد است که پس از دو هفته کاملا برطرف می شود و دارو هایی که تجویز می شود می تواند روند بهبودی را سرعت ببخشد.

برای بهبودی سریع تر ما به مواردی که در دوره نقاهت کنید اشاره خواهیم کرد.

  • تا دو روز احتمال خارش پوست سر وجود دارد به هیچ وجه این نواحی را نخارنید و از لوسیون هایی که پزشک تجویز کرده است استفاده کنید.
  • با مشاهده کبودی و ورم کوتاه‌مدت در قسمت پیشانی و اطراف سر نگران نباشید. زیرا این مشکلات پس از دو روز برطرف می‌ شود.
  • فعالیت‌ های ورزشی خود را تا یک ماه تعطیل کنید و از هرگونه فشار به بدن بپرهیزید. زیرا ممکن است به علت فشار آوردن به مویرگ های ناحیه سر و باز شدن دوباره زخم ها خونریزی ایجاد شود و حتی ممکن است میکروب ها به پوست سر نفوذ کنند و با مشکلاتی از قبیل عفونت مواجه شوید.
  • ممکن است تا دو روز با درد خفیفی همراه باشید البته احتمال ایجاد این عارضه در روش میکروگرافت بسیار خفیف می باشد.
  • متخصصان در دوران بهبودی دارو هایی از قبیل آنتی بیوتیک ها و دارو های ضد التهابی را تجویز می کنند. در صورت بروز درد و خونریزی می توانید از این دارو ها استفاده کنید.
  • سعی کنید در دوران بهبودی مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید تا بتوانید به نتایج مورد نظر دست یابید. این تکنیک با ظرافت و حساسیت بالا انجام می‌ شود بنابراین سعی کنید به کلینیک‌ ها یی مراجعه کنید که متخصصان آن تجربه و سابقه کافی در این زمینه داشته باشند.

با مراجعه به  کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانید از کادر پزشکی مجرب بهره مند شوید.  در حین جراحی هر کدام از افراد وظیفه خاصی را بر عهده دارند  و مراحل درمان را با همدیگر به طور منظم  پیش می برند تا بتوانند میزان موفقیت عمل را تا حد چشمگیر و مطلوبی بالا ببرند و رضایت متقاضیان را به بهترین نحو حاصل کنند.

 

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

 

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش مو ارثی جلوگیری می‌کند؟

علت و نحوه درمان چربی مو و پوست سر با روش های خانگی

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش  SUPER FUE

تعداد جلسات کاشت مو به روش میکروگرافت چقدر است؟

حضور در جلسات مشاوره در نتیجه درمان نقش مهمی ایفا می‌ کند. در این جلسات پزشک با بررسی علت ریزش مو، میزان تاثیر و کم پشتی سر بهترین روش پیوند مو را پیشنهاد می کند.  تکنیک کاشت مو به روش میکروگرافت معمولا  در جلسات دو ساعته انجام می شود. معمولاً تعداد جلسات بر حسب میزان طاسی و  تعداد گرفت های برداشته و کاشته شده تعیین می شود.

البته برخی از متخصصان روند درمان را در یک جلسه پیش می برند و تقریباً جلسه درمانی ۲ تا ۸ ساعت بر اساس میزان کم پشتی سر تعیین می شود.‌ شما پس از پایان جلسه پیوند مو به منزل باز می گردید و دوره نقاهت را سپری خواهید کرد . پس از دو هفته جلسه دیگری برای بررسی نتایج پیوند مو برای شما در نظر گرفته می شود تا پزشک بر اساس شرایط مو ها دارو های لازم را تجویز کند و مراقبت ها را مجدداً برای شما شرح دهد.

نتیجه گیری

در این مطلب ما به بررسی کاشت مو به روش میکروگرافت پرداختیم. در ابتدا در مورد تاریخچه پیدایش این فرآیند گفت و گو کردیم و علت موفقیت در مراحل آن را برای شما بیان کردیم .همچنین با مزایا و معایب این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا شدید. پیوند مو به روش میکروگرافت  تاثیرات بی نظیری و رشد مو ها و زیبایی چهره خواهد داشت.

پیوند مو به روش میکروگرافت جز مدرن ترین روش های پیوند مو در سرتاسر جهان می باشد و متخصصان با سرعت عمل بالاتری می توانند بهترین نتایج برای شما ارائه دهند.

درست است که ما در طی این مطلب در مورد  مزایای بی نظیر میکروگرافت صحبت کردیم . اما نمی‌ توان گفت که کدام روش برای  متقاضیان  مناسب تر است و این تشخیص بر عهده پزشک می باشد. دانش پزشکی و ویژگی های فردی می تواند در انتخاب بهترین روش کمک کننده باشد . پس برای انتخاب بهترین تکنیک،  نتایج مطلوب و موفقیت آمیز با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید تا بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/psg5

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.or

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.