کاربرد های جراحی پلک چیست ؟

کاربرد های جراحی پلک چیست ؟
محتوا پنهان
1 کاربرد های جراحی پلک چیست ؟
1.1 عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست ؟

کاربرد های جراحی پلک چیست ؟

عمل جراحی پلک بلفاروپلاستی یکی از عمل های رایج و پرطرفدار پس از عمل زیبایی بینی می باشد این جراحی در جهت بهبود ظاهری پلک ها انجام می شود و کاربرد ها و مزایای زیادی خواهد داشت.

این جراحی می تواند یک پلک یا هر دو پلک را تحت تاثیر قرار دهد و راه کاری موثر برای زیبایی پوست پیرامون چشم می باشد که همزمان مشکلات عملکردی پلک ها را نیز برطرف می کند.

عمل بلفاروپلاستی با حذف پوست و بافت های اضافه در پلک بالا و پایین انجام می شود و می تواند نشانه های افزایش سن را از چهره برطرف کند و تاثیر بی نظیری بر فرم و زیبایی چهره خواهد داشت. همچنین با درمان افتادگی پلک و یا پف چشم دید افراد را بهبود می بخشد.

همان طور که می دانید داشتن چشمان زیبا، جذابیت چهره را افزایش می دهد بنابراین با جوان سازی پوست اطراف چشم می توان چهره را از حالت پیری و خستگی خارج کرد و چهره ای هوشیار و زیبا به دست آورد.

این عمل جراحی به صورت سر پایی و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان انجام می شود و مراحل آن نیازی به بی هوشی ندارد. پس از انجام این جراحی شاهد عوارض خاصی نخواهید بود و در دوره بهبودی کوتاه مدتی سلامتی و زیبایی چشم ها را حاصل خواهید کرد.

البته، دستیابی به نتایج مطلوب در گرو انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی می باشد. عمل بلفاروپلاستی جزء عمل های بی خطر و ایمن است و تاثیر بی نظیری بر زیبایی چهره و عملکرد پلک ها خواهد داشت.

به دلیل اهمیت زیبایی و سلامتی چشم ها در این طی این مطلب قصد داریم در مورد عمل جراحی بلفاروپلاستی اطلاعات بیشتری در اختیار تان قرار دهیم . پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست ؟

عمل بلفاروپلاستی به معنی اصلاح و بهبود عملکرد پلک ها می باشد که علت اصلی این جراحی درمان و از بین بردن افتادگی و پف چشم ها در پلک بالا و پایین می باشد. با این عمل جراحی می توان پوست اطراف چشم را سفت و جوان سازی کرد تا چشم ها از حالت افسردگی و پیری خارج شود تا چهره ای جوان و هوشیار حاصل شود.

در این تکنیک زیبایی و درمانی چربی های انباشته شده در زیر پلک بالا و پایین همراه با پوست اضافه از بین می رود البته این جراحی در برخی مواقع نیز فقط در جهت حذف پوست اضافه انجام خواهد شد.

این جراحی با عمل پتوز یا افتادگی چشم متفاوت است زیرا در عمل پتوز متخصصین با کشیدگی و سفت کردن عضلات و تاندون های مسئول نگه داشتن پلک مشکل افتادگی چشم را برطرف می کنند .

اما در عمل جراحی پلک پوست اضافه و شل شده و همچنین بالشتک های چربی که سبب سنگینی چشم ها شده است حذف می شود تا چشم ها حالت زیبا و شاداب پیدا کند و مشکلات بینایی آن رفع شود .

پس عمل جراحی بلفاروپلاستی با دو کاربرد مهم زیبایی و درمانی انجام خواهد شد.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-جراحی پلک

کاربرد های عمل جراحی پلک

• کاربرد های زیبایی

یکی از کاربرد های بی نظیر عمل بلفاروپلاستی زیبایی چشم ها می باشد که البته متخصصین انجام این جراحی را ضروری نمی دانند.

این عمل جراحی با هدف زیبایی چشم ها و افزایش جذابیت چهره انجام می شود. یکی از دلایل پیری و ایجاد چین و چروک ها و افتادگی پلک افزایش سن است که همزمان با کاهش کلاژن و الاستین پوست ،پوست حالت انعطافی خود را از دست می دهد و شرایط را برای تجمع چربی ها در زیر پلک ها فراهم می کند.

بنابراین به مرور زمان چشم ها زیبایی و جذابیت خود را از دست می دهند. داشتن چشمان افتاده و پف کرده چهره را افسرده و خسته نشان می دهد و قطعاً همه روابط اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد .

به همین دلیل افراد زیادی برای باز گرداندن جوانی و شادابی به چهره و چشمان خود عمل زیبایی بلفاروپلاستی را انجام می‌ دهند. در این جراحی متخصصین با حذف چربی های تجمع یافته و برداشتن پوست شل شده و افتاده پلک ها را لیفت و کشیده می کنند.

با این عمل فاصله چشم تا ابرو ها افزایش می یابد و چشمانی زیبا و جذاب حاصل خواهید کرد. همچنین چین و چروک های بالا و پایین پلک از بین می رود و پوست این ناحیه جوان و سفت خواهد شد. شما برای عمل زیبایی بلفاروپلاستی می توانید از جراحان پلاستیک، جراحان چشم و متخصصین گوش و حلق و بینی کمک بگیرید.

• جراحی پلک درمانی

یکی از کاربرد های دیگر عمل بلفاروپلاستی بهبود عملکرد پلک ها می باشد . متخصصین انجام این عمل جراحی را برای متقاضیان ضروری و مهم می دانند زیرا، با داشتن پلک های افتاده و چین و چروک ها در این ناحیه میدان دید دچار مشکل می شود و سنگینی پلک ها تاثیرات نا خوشایند ی بر بینایی خواهد داشت.

در برخی مواقع با داشتن پلک های متورم و پف کرده استفاده از عینک و لنز های طبی برای متقاضیان بسیار سخت است.

همچنین با افتادگی چین های پلک بر روی هم شاهد التهاب پوست، خارش و سوزش چشم ها خواهد شد. با سنگین شدن پلک ها افراد برای بالا نگه داشتن آن ها فشار زیادی به عضلات پیشانی و گردن خود وارد می کنند و نگاه کردن به مسیر های طولانی برای آن ها بسیار سخت است.

بنابراین متخصصین با عمل جراحی بلفاروپلاستی سلامتی را به چشم ها هدیه می دهند و مشکلات بینایی برطرف می شود .

در صورت عدم توجه به این مشکلات میدان دید کاهش یافته و فشار زیادی به چشم ها وارد می شود. شما برای درمان و رفع این مشکلات باید از مهارت متخصصین چشم پزشک، جراحان پلاستیک و متخصصین گوش و حلق و بینی بهره مند شوید.

به طور کلی کاربرد های عمل بلفاروپلاستی را می توان در موارد زیر خلاصه کرد

• از بین بردن و درمان افتادگی پلک ها برای رفع چین و چروک های سطح پلک
• بهبود و اصلاح انحنای کانتور پلک
• درمان سنگینی و خستگی چشم ها و برداشتن پوست اضافه در جهت افزایش میدان دید
• درمان پف و تورم پلک بالا و پایین چشم ها
• درمان افتادگی پلک برای افزایش بخش سفید رنگ چشم در زیر قرنیه
• از بین بردن چین و چروک های ظریف در سطح پلک پایین
• افزایش میدان دید
• رفع کسلی و خستگی چشم ها و ایجاد چهره ای جذاب و هوشیار
• کشیدگی و درشت شدن چشم ها
• افزایش فاصله چشم تا ابرو ها
• ایجاد تقارن بین دو چشم
• افزایش اعتماد به نفس

مزایای عمل جراحی پلک چیست ؟

برای انجام عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی باید به مراکز معتبر مراجعه کنید و حتما مراحل جراحی باید زیر نظر پزشکان با تجربه و حرفه ای انجام شود تا بتوانید از مزایای بی نظیر و منحصر به فرد این جراحی بهره مند شوید. از مزیت های این عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد

برای انجام این جراحی نیاز به بی هوشی نمی باشد بلکه مراحل جراحی با بی حسی موضعی سپری می شود البته متخصصین در موارد خاص این جراحی را با بی هوشی عمومی نیز انجام می دهند.

برش هایی که در طی انجام این جراحی بر پلک فوقانی یا تحتانی ایجاد می شود پس از بهبودی قابل مشاهده نخواهد بود زیرا برش ها در ناحیه ایجاد می شود که هیچ اثری از آن ها بر پلک ها باقی نمی ماند.

با انجام عمل بلفاروپلاستی چشم ها درشت و جذاب تر می شوند و می توان به طور همزمان با اصلاح عملکرد پلک ها اختلالات بینایی را نیز رفع کرد.

با انجام این عمل جراحی می توان همزمان با درمان افتادگی پلک، تورم چشم ها و همچنین چین و چروک های اطراف چشم را برطرف کرد.

با انجام عمل بلفاروپلاستی می توان تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر آن بهره مند شد.

با انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی می توان به راحتی از عینک و لنز های چشمی استفاده کرد و سلامتی چشم ها تضمین خواهد شد.

عمل جراحی بلفاروپلاستی به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به بستری شدن ندارد همچنین نیاز به مراقبت های سخت و دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد داشت.

عوارض ناشی از این عمل در طی یک تا دو هفته رفع می شود همزمان با عمل بلفاروپلاستی می توان عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو را انجام داد که شما در جلسه مشاوره می توانید در مورد انتظارات و خواسته های خود با پزشک گفت و گو کنید.

هزینه این عمل نسبت به نتایج و تاثیرات بی نظیر آن بسیار مناسب است و دیگر شما نیاز به تمدید مجدد آن ندارید.

مراحل انجام جراحی پلک

عمل بلفاروپلاستی را می توان همزمان با عمل های زیبایی دیگر ترکیب کرد مثلاً این جراحی می تواند در کنار لیفت صورت یا لیفت ابرو انجام شود. برای داشتن چشمان زیبا و بهبود عملکرد پلک ها می توان سه نوع جراحی را به صورت تخصصی انجام داد

۱. جراحی پلک بالایی

در جراحی که برای پلک بالا انجام می شود پوست اضافه، بالشتک های چربی که باعث تورم و پف کرد گی چشم ها می شود برداشته می شود همچنین مشکل افتادگی پلک ها در این جراحی اصلاح خواهد شد.

این نوع جراحی در جهت بهبود شکل و موقعیت پلک بالایی انجام می شود و در کنار پوست اضافه مشکلات بینایی رفع خواهد شد و در مجموع ظاهری زیبا جوان و هوشیار به چهره می بخشید. در برخی مواقع متخصصین برای کسب نتایج بهتر لیفت ابرو را نیز همراه با بلفاروپلاستی پلک بالایی انجام می دهند.

۲. جراحی پلک پایین

بلفاروپلاستی برای بلک پایینی معمولاً با هدف حذف کیسه های چربی زیر پلک تحتانی که باعث پف کرد گی و تورم این ناحیه شده انجام می شود. در طی مراحل این جراحی پزشک بخشی از پوست پلک پایین را حذف می کنند. با این تغییرات در مجموع ظاهری جوان و شاداب به چهره می بخشد.

۳. جراحی از طریق ملتحمه
این نوع جراحی معمولا برای افراد جوان تر مورد استفاده قرار می گیرد که همچنان پلک هایشان حالت ارتجاعی خود را حفظ کرده است و عوامل نسبتاً زیادی دارد.

در این عمل جراحی نیازی به تغییرات در پوست پلک نمی باشد بلکه با ایجاد برشی در پلک پایین کیسه های چربی حذف می شوند. ویژگی بی نظیر این روش این است که نیازی به ایجاد برش بر سطح پوست پلک نمی باشد.

پلک های بلند و افتاده
در برخی مواقع افراد در پلک بالایی به علت وجود عضلات یا چربی ها و چین و چروک های اضافه چهره ای اخمو و تنبل و خواب آلوده دارند بنابراین متخصصین در این روش جراحی پلک بالایی را در جهت حذف پوست اضافه یا عضلات انجام می دهند تا متقاضیان نگاهی طبیعی تر حاصل کنند.

در پلک های پایین نیز ممکن است حالتی کیسه ای و نا خوشایند در زیر چشم ها ایجاد شود و چهره خسته و خواب آلود به نظر می رسد این عارضه معمولاً به دلیل از دست رفتن حالت کششی پوست یا جمع شدن چربی ها در زیر پلک می باشد.

با توجه به انواع جراحی های بلفاروپلاستی که در جهت زیبایی و بهبود عملکرد پلک ها انجام می شود. همه مراحل به صورت سر پایی و بدون نیاز به بیهوشی و بستری شدن انجام می شود. مدت زمانی که برای انجام این جراحی در نظر گرفته می شود متغیر است و بر اساس نوع جراحی یک تا دو ساعت طول می کشد.

در برخی مواقع پزشک تشخیص می دهد که عمل جراحی با بی هوشی انجام شود که قبل از آن پزشک توضیحات کاملی در مورد مراقبت ها ارائه می دهد.

همچنین پزشک آزمایش ها و معاینات لازم را انجام می دهد تا از سلامت کامل شما مطمئن شود تا در حین جراحی و پس از آن شاهد عارضه خاصی نباشید. متخصصین در این روش ها برش ها را به گونه ای ایجاد می کند که پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها باقی نماند.

معمولاً برش ها همسو و هم جهت با چین های طبیعی پلک ایجاد می شود و پس از برداشتن پوست اضافه و چربی ها با استفاده از نخ های بخیه ظریف بسته می شود. در برخی از کلینیک های معتبر و تخصصی مراحل جراحی با لیزر انجام می شود.

با این تکنیک زیبایی و درمانی میزان عوارض از قبیل خونریزی، کبودی و تورم به حداقل می رسد و زیبا جویان دوره نقاهت کوتاه تری را پشت سر خواهند گذاشت.

همچنین دقت و تمرکز در این روش بیشتر از روش سنتی خواهد بود. در کلینیک زیبایی الهیه تهران جراحی بلفاروپلاستی با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز دنیا انجام می‌ شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می‌ تواند نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل کانتوپلاستی و اپی کانتوپلاستی انجام می شود. شما می توانید پس از حضور در این کلینیک بر اساس خواسته ها و انتظارات خود برای داشتن چشمانی زیبا و خوش حالت اقدام کنید.

بهترین کاندیدای جراحی پلک چه کسانی هستند ؟

این که چه کسی برای عمل بلفاروپلاستی شرایط مناسبی دارد فقط توسط متخصصین و کارشناسان زیبایی مشخص می شود. بنابراین شما پس از حضور در کلینیک می توانید با پزشک در این زمینه گفت و گو کنید و بر اساس خواسته ها و انتظارات خود این عمل جراحی را انجام دهید.

به طور کلی کسانی که با پوست افتاده و شل شده در اطراف چشمشان مواجه هستند و یا پلک پایین و بالای آن ها دچار تورم و پف‌ کرد گی باشد می‌ توانند برای این جراحی آماده شوند تا زیبایی و شادابی را به چهره خود باز گردانند.

البته، یکی از دلایل تورم پلک ها بروز حساسیت و واکنش های آلرژی می باشد پس قبل از انجام جراحی باید توسط متخصص مورد معاینه قرار گیرید و مطمئن شوید که مشکلات ایجاد شده در پلک ها بر اثر افزایش سن رخ داده است.

پس از معاینه پزشک و مساعد بودن شرایط شما برای عمل جراحی باید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید و در این زمینه با پزشک گفت و گو کنید.

پس نباید از نتایج این جراحی انتظارات بیش از حد داشته باشید بلکه پیری پوست امری اجتناب نا پذیر است و ممکن است شما پس از چندین سال مجددا به عمل اصلاحی و ترمیمی نیاز پیدا کنید تا بتوانید مجدداً جوانی را به چهره خود باز گردانید.

سلامتی بدن یکی از مهم ترین مسائلی است که قبل از انجام عمل جراحی باید مد نظر قرار دهید تا پس از جراحی دچار عوارض نا خوشایند نشوید همچنین باید توانایی داشته باشید همه مراقبت های توصیه شده از سمت پزشک را به خوبی انجام دهید. پس اگر درگیر بیماری خاصی هستید شانس شما برای انجام این جراحی بسیار کم است.

افرادی که به بیماری های خاص مانند اختلال در سیستم ایمنی، اختلال در انعقاد خون، دیابت، بیماری های ویروسی و فشار خون کنترل شده هستند کاندیدای مناسبی برای این جراحی نخواهند بود.

بنابراین متخصصین قبل از انجام جراحی و در جلسه مشاوره همه شرایط جسمانی افراد را مورد بررسی قرار می دهند و با انجام آزمایش ها و معاینات لازم اطلاعات دقیقی حاصل خواهند کرد. البته با کنترل بیماری های ذکر شده می توان این عمل جراحی را بر روی پلک ها را انجام داد.

مسئله دیگری که می توان در مورد کاندیدای بلفاروپلاستی بیان کرد استعمال دخانیات می باشد. افرادی که دائما سیگار می‌ کشند و یا قصد ترک کردن آن را ندارند نمی توانند نتایج مطلوبی پس از جراحی حاصل کنند زیرا، با مصرف دخانیات و اختلال در سیستم گردش خون روند بهبودی کند خواهد شد. پس توصیه می شود چند هفته قبل از عمل مصرف دخانیات را متوقف کنید.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی با انجام معاینات و آزمایش های لازم همه شرایط جسمانی شما را بررسی خواهند کرد و در صورت مناسب بودن شرایط عمل جراحی را انجام می دهند .

در صورتی که شما شرایط مناسبی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی نداشته باشید می توانید از یکی از روش های غیر جراحی مانند
• تزریق بوتاکس
• تزریق ژل
• پلاسما جت
• لیفت با نخ
استفاده کنید . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از روش های مذکور به مقاله های دیگر ما در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید.

در این کلینیک زیبایی و تخصصی مراحل انجام انواع خدمات زیبایی و درمانی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود و متخصصین ما در این زمینه تجربه و مهارت بالایی خواهند داشت. بنابراین زیبا جویان می توانند با خیال آسوده زیبایی چشمان و چهره خود را حاصل کنند.

عوارض جراحی پلک چیست ؟

عمل بلفاروپلاستی با هر هدفی که انجام می شود قطعاً با عوارض جانبی همراه است اما شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی و اطمینان کامل از مهارت پزشک خود میزان عوارض را تا حد ممکن کاهش دهید و نتایج عالی و رضایت بخش پس از جراحی حاصل کنید.

پس اگر می خواهید پس از جراحی شاهد عوارض نا خوشایند نباشید باید در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کافی داشته باشید.

متخصصین ماهر و با تجربه قبل از انجام جراحی شرایط جسمانی افراد را بررسی می‌ کنند تا از ایجاد هر گونه خطا در حین جراحی جلوگیری شود و دیگر شما نگرانی در مورد عوارض پس از آن نخواهید داشت.
متخصصین با تجربه و حرفه ای عوارض و خطرات پس از جراحی را به خوبی پیش بینی خواهند کرد.

از عوارض رایج عمل بلفاروپلاستی می توان به مواردی از قبیل
• سوزش
• التهاب
• تورم
• کبودی خفیف
• درد خفیف
• خشکی چشم
اشاره کرد . خشکی چشم جزء عوارض رایجی است که در طی دو تا سه روز با مصرف قطره های چشمی رفع خواهد شد .

عوارض دیگر نیز با اعمال مراقبت های مناسب در زمان کوتاهی در فاصله یک تا دو هفته از بین می رود. در صورت عدم توجه در انتخاب پزشک کلینیک شاهد عوارض نا خوشایند ی از قبیل:
• کوتاه شدن پلک ها به دلیل بر داشتن بیش از حد پوست در بالای اتفاق می افتد.

که امکان بستن چشم ها را نا ممکن می کند و متقاضیان تا مدت ها با خشکی چشم مواجه هستند. بنابراین متخصصین باید عمل ترمیمی و اصلاحی بلفاروپلاستی را انجام دهند.
• باقی ماندن پوست اضافه در پیرامون چشم
• خونریزی و درد شدید
• آسیب دیدگی چشم ها
• اختلال در بینایی
• عدم تقارن در پلک ها
• عفونت
• دو بینی
• بی حسی پلک ها

کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از کلینیک های معتبر و با سابقه در زمینه انواع خدمات زیبایی پوست و مو می باشد. ما در این کلینیک سعی خود را کرده ایم که زیبا جویان بتوانند از انواع این خدمات بهترین نتایج را حاصل کنند هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان ، به حداقل رساندن عوارض و کسب بهترین نتایج می باشد.

رضایت متقاضیان در این کلینیک تضمین کیفیت خدمات ما خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-جراحی پلک

هزینه عمل جراحی پلک چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم عمل بلفاروپلاستی در انواع متفاوتی انجام می شود و هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط و انتظارات متقاضیان انتخاب می شود.

موضوع دیگر و تاثیر گذار بر هزینه ها هدف از انجام این جراحی خواهد بود. اگر بخواهید عمل بلفاروپلاستی را برای زیبایی و جوان سازی چشم ها انجام دهید .

به دلیل تغییرات بیشتری که در پلک ها ایجاد می شود هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. از عوامل دیگر تاثیر گذار بر هزینه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• پرداخت هزینه های آزمایش ها و معاینات بینایی سنجی قبل از انجام عمل جراحی
• پرداخت هزینه دارو های قبل و پس از جراحی( البته شما هزینه ای در این عمل جراحی برای بستری شدن در بیمارستان پرداخت نمی کنید)
• مهارت و تخصص پزشک هر چه پزشک شما تخصص سابقه و تجربه بالاتری داشته باشد قطعاً دستمزد بیشتری دریافت می کند.
• وسایل و تجهیزات مورد استفاده (در کلینیک های تخصصی و حرفه ای مراحل جراحی با استفاده از دستگاه های مدرن مانند لیزر ، سپری می شود بنابراین هزینه های شما افزایش می‌ یابد.)

در کلینیک زیبایی الهیه تهران هزینه ها با تعرفه استاندارد محاسبه می‌ شود و تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان در نظر گرفته شده است.

اگر چه هزینه ها در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان نسبت به شهرستان ها کمی بیشتر است. پس اگر می خواهید اطلاعات دقیقی در مورد هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران دریافت کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از جراحی پلک

مهم ترین اقدام قبل از انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی انتخاب کلینیک معتبر و اطمینان کامل از مهارت پزشک می باشد. پس از مراجعه به مراکز معتبر همه شرایط شما با آزمایش ها و معاینات لازم مورد بررسی قرار می‌ گیرد و مراحل انجام جراحی برنامه ریزی خواهد شد . سپس پزشک زمان مناسبی را برای انجام عمل جراحی مشخص می کند.

در روز عمل جراحی پزشک برای پیش بردن مراحل از بی حسی موضعی استفاده می کند. بی حسی در پوست اطراف چشم تزریق می شود ممکن است در صورت استرس متقاضیان داروی آرامبخش به صورت خوراکی یا تزریقی دریافت شود.

در برخی مواقع بر اساس شرایط افراد پزشک مراحل جراحی را با بیهوشی سپری می کند و توضیحات لازم را در این زمینه ارائه خواهد داد.

البته، در جلسه مشاوره از پزشک بخواهید نمونه کار های خود را به شما نشان دهد تا بتوانید راحت‌ تر به پزشک اعتماد کنید و درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پس از جراحی پیدا کنید.

• دو هفته قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی باید از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون مانند آسپیرین، وارفارین، هپارین ، دارو های ضد التهابی مانند پرو فن ، باکلوفن و ناپروکسن،

انواع مکمل ها مانند ویتامین آ و ای ، دارو های گیاهی و هر دارویی که باعث مختل شدن سیستم گردش خون می شود را متوقف کنید. زیرا مراحل جراحی را سخت می کند و احتمال خونریزی را افزایش خواهد داد.

• دو هفته قبل از عمل جراحی مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید

زیرا با اختلال در سیستم گردش خون و روند بهبودی پس از جراحی را کند می کند و شدت عوارض را افزایش خواهد داد. بنابراین دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری خواهید کرد .

• دارو های ضروری مانند دارو های کنترل فشار خون را با کمی آب مصرف کنید.

زمانی که برای عمل جراحی به کلینیک مراجعه می‌ کنید هیچ آرایشی نداشته باشید و از لنز های طبی آرایشی استفاده نکنید.

• از یکی از اعضای خانواده بخواهید در روز عمل شما را همراهی کند تا هنگام بازگشت به خانه مراقب شما باشد.

• چند ساعت قبل از جراحی توصیه می شود از مصرف مایعات و انواع خوراکی ها بپرهیزید.

• در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و دارو های که مجبور ید مصرف کنید قرار دهید.
• استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.

• شب قبل از جراحی دوش بگیرید و به خوبی استراحت کنید.

مراقبت های پس از جراحی پلک

عمل جراحی بلفاروپلاستی در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد که البته این فاصله زمانی به نوع عمل و کاربرد آن بستگی دارد.

پس از پایان جراحی و تایید پزشک شما از کلینیک مرخص می شوید. البته کارشناسان ما توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت ها برای شما ارائه می دهند تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید و از عوارض و خطرات پس از جراحی در امان بمانید.

• پس از بازگشت به منزل تا چند روزی به خوبی استراحت کنید و هنگام استراحت زیر سر خود را با استفاده از دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی اطراف چشم کاهش یابد.
• در دوره بهبودی از دست زدن به پلک ها ، مالیدن چشم ها خاراندن و هر گونه فشار به این ناحیه بپرهیزید .
• توصیه می شود در سه روز اول پس از جراحی از کمپرس سرد و در سه روز دوم از کمپرس گرم استفاده کنید.
• تا بهبودی کامل از خسته کردن چشم ها، نگاه کردن به صفحه تلویزیون، نمایشگر موبایل و مطالعه کردن خودداری کنید.
• تا بهبودی کامل از هرگونه فعالیت های ورزشی و جا به جایی اشیاء سنگین خودداری کنید.
• تا دو روز پس از جراحی از شست و شوی چشم ها بپرهیزید و پس از دو روز برای شست و شو از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.
• با نوشیدن مایعات کافی و تغذیه مناسب مانند سبزی ها و میوه های تازه سرعت بهبودی را افزایش دهید.
• از مصرف غذا های حساسیت زا ، شور و تند بپرهیزید.
• از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی‌ های محیطی خودداری کنید.
• در صورت ضرورت و خارج شدن از خانه حتماً از عینک آفتابی و کلاه نقاب دار استفاده کنید.

اثرات و نتایج :

نتایج پس از عمل جراحی پلک چه با کاربرد زیبایی و درمانی دائمی و همیشگی است. بنابراین زیبا جویان می توانند تا سالیان طولانی از زیبایی و سلامتی چشم های خود لذت ببرند.

البته نا گفته نماند که روند پیری پوست امری نا خواسته و اجتناب نا پذیر است و ممکن است پس از ۱۰ تا ۱۲ سال مجدداً شما به عمل ترمیم پلک ها نیاز داشته باشید.

برش هایی که در طی انجام این جراحی در سطح پلک ها ایجاد می شود به گونه ای خواهد بود که هیچ اثری پس از بهبودی از آن ها باقی نمی ماند.

متخصصین در این تکنیک زیبایی و جراحی با برداشتن پوست اضافه بافت ها و چربی های تجمع یافته زیبایی چشم ها را چندین برابر خواهد کرد.

البته مشاهده نتایج پس از جراحی امکان پذیر نمی باشد و پس از بهبودی عوارض ایجاد شده کم کم قابل رویت خواهد بود.

تورم و کبودی پس از این جراحی در طی ۷ تا ۱۴ روز برطرف خواهد شد. اما نتایج قطعی پس از شش ماه مشاهده می شود . از فواید بی نظیر این جراحی بر پلک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• زیبایی و درشت تر شدن چشم ها
• درمان افتادگی و شل شدگی پلک ها
• درمان سنگینی و التهاب پوست اطراف چشم
• بازسازی گوشه چشم
• از بین بردن پف بالا و پایین چشم
• استفاده راحت تر از عینک و لنز های چشمی
• زیبایی چهره و افزایش اعتماد به نفس

با انجام عمل درمانی بلفاروپلاستی وسعت دید زیبا جویان افزایش می یابد بنابراین برای نگاه کردن به مسیر های طولانی و بالا نگه داشتن پلک ها دیگر فشاری به عضلات پیشانی و گردن خود وارد نمی کنند و سلامتی اعضای دیگر بدن آن ها تضمین خواهد شد.

خوشبختانه این عمل جراحی را می توان با تکنیک های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو ،جوان سازی پوست اطراف چشم با لیزر و …. انجام داد و نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کرد.

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است ؟

پس از انجام عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی متخصصین برای پیشگیری از عفونت پلک ها از آنتی بیوتیک موضعی استفاده می کنند.

پس از این جراحی نیاز به قرار دادن پانسمان بر پوست اطراف چشم نمی باشد توصیه می شود در سه روز اول به مدت ۱۰ تا در ۱۵ دقیقه چند ساعت یکبار از کمپرس سرد استفاده کنید .

استفاده از کمپرس سرد عوارضی مانند کبودی و تورم را کاهش می دهد. در سه روز دوم در دوره بهبودی استفاده از کمپرس گرم جریان خون رسانی را افزایش می‌ دهد و تاثیر بی نظیری بر سرعت بهبودی خواهد داشت.

ممکن است پس از، از بین رفتن تاثیرات بی حسی یا بی هوشی شما احساس درد در ناحیه جراحی داشته باشید بنابراین متخصصین دارو های مسکن مناسبی را تجویز خواهند کرد.

پس توصیه می‌ شود در این دوره از مصرف مسکن های خود سرانه خودداری کنید. در صورت احساس درد شدید می توانید با کلینیک زیبایی الهیه تهران تماس حاصل فرمایید .

قرمزی ، کبودی و تورم پوست اطراف چشم در چند روز پس از جراحی کاملاً طبیعی است و به تدریج کاهش می یابد.

در دوره بهبودی توصیه می شود از محصولات آرایشی استفاده نکنید و از قرار دادن لنز های چشمی در چشم خودداری کنید. بهتر است در این دوره از عینک استفاده کنید و در هنگام استفاده از عینک نیز مواظب باشید که به ناحیه جراحی ضربه و آسیبی وارد نشود .

بستن برش ها در حین جراحی با استفاده از بخیه های غیر جذبی خواهد بود زیرا پلک ها دائماً در حال حرکت هستند و استفاده از بخیه های جذبی امکان پذیر نمی باشد .

بنابراین توصیه می‌ شود پس از ۴ تا ۷ روز برای برداشتن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید. پزشک در این جلسه شرایط بهبودی را بررسی خواهد کرد و در صورت نیاز دارو های لازم را تجویز می‌ کند.

تا دو هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و حتماً در هنگام خروج از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.

مصرف میوه ها و سبزیجات تازه می تواند در سرعت بهبودی به شما کمک کند و در مقابل باید مصرف غذا هایی که میزان تورم را افزایش می دهد را کاهش دهید.

عمل جراحی پلک در طی چند جلسه انجام می شود ؟

پس از انتخاب کلینیک معتبر و پزشک ماهر شما باید در جلسه مشاوره شرکت کنید متخصصین در این جلسه شما را با نحوه جراحی آشنا خواهند کرد. سپس زمان مشخصی را برای انجام عمل در نظر می‌ گیرند. شما در روز جراحی باید سر وقت در کلینیک حضور داشته باشید تا برای جراحی آماده شوید.

این جراحی در طی یک جلسه و به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انجام می شود . این مدت زمان بر اساس هدف از انجام جراحی متغیر خواهد بود اگر شما این جراحی را برای بازگرداندن زیبایی چشم ها انتخاب کرده باشید قطعاً زمان بیشتری را باید در نظر بگیرید.

چون، مراحل جراحی با دقت و ظرافت بیشتری سپری خواهد شد. پس از پایان مراحل جراحی شما می توانید کلینیک را ترک کنید و دوره بهبودی را در منزل سپری کنید.

پس از ۴ تا ۷ روز برای برداشتن بخیه ها باید مجددا به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک همچنین نتایج جراحی را مورد بررسی قرار دهد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران عمل های دیگر زیبایی چشم مانند اپی کانتوپلاستی و کانتوپلاستی انجام می‌ شود همچنین عمل پتوز برای درمان افتادگی چشم توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام خواهد شد.

« سوالات رایج زیباجویان در کلینیک زیبایی الهیه تهران »

عمل جراحی پلک چه مشکلاتی را برطرف نمی کند ؟

اگر می‌ خواهید عمل بلفاروپلاستی را برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک های دور چشم انجام دهید قطعاً این جراحی گزینه مناسبی نخواهد بود.

در این شرایط متخصصین لیفت شقیقه را پیشنهاد خواهند داد. لیفت شقیقه به صورت جراحی یا غیر جراحی در کلینیک زیبایی الهیه تهران توسط پزشکان مجرب و حرفه ای انجام می شود.

همچنین در این عمل مشکل افتادگی ابرو رفع نخواهد شد که برای رفع این مشکل عمل لیفت پیشانی و ابرو توصیه می شود.

مشکل دیگری که با عمل بلفاروپلاستی قابل درمان نخواهد بود کبودی و تیرگی و گودی اطراف چشم خواهد بود. برای رفع این مشکل تکنیک های زیبایی تزریق فیلر ها یا مزوتراپی پیشنهاد می شود.

آیا پس از انجام بلفاروپلاستی جای بخیه ها باقی می ماند ؟

خیر، در این عمل جراحی برش ها و بخیه ها در محلی ایجاد می شوند که پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها مشاهده نخواهد شد . البته این موضوع به مهارت و تخصص پزشک شما نیز بستگی دارد .

متخصص این برش ها را در چین های طبیعی پلک ایجاد می کنند و پس از بهبودی قابل تشخیص نمی باشند.

چرا نمی توانم پس از جراحی بلفاروپلاستی چشمانم را به راحتی ببندم ؟

عمل بلفاروپلاستی با تغییراتی در پلک بالا و پایین ایجاد می‌ شود بنابراین طبیعی است که شما نتوانید همانند گذشته پلک های خود را حرکت دهید. تورم ایجاد شده در ناحیه جراحی یکی از دلایل عدم بستن پلک ها می باشد که به مرور زمان با کاهش این عارضه رفع خواهد شد.

البته در برخی از مواقع به دلیل عدم مهارت پزشک ممکن است پوست اضافه بیشتر از حد تعیین شده برداشته شود و باعث عدم بسته شدن چشم برای همیشه شود بنابراین باید برای عمل جراحی ترمیمی آماده شوید.

بهبودی جای بخیه چقدر طول می کشد ؟

روند بهبودی در همه افراد متفاوت خواهد بود و به مهارت پزشک، جنس پوست و نحوه مراقبت ها پس از جراحی بستگی دارد. به طور کلی بهبودی بخیه ها را می توان ۱ ماه پیش بینی کرد.

چند روز پس از جراحی می توانم فعالیت های روزانه خود را ادامه دهم ؟

عمل جراحی پلک مانند عمل های دیگر به مراقبت های سخت و دشوار و دوره نقاهت طولانی مدت نیاز ندارد و شما پس از ۵ تا ۷ روز می توانید به آرامی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

البته، توصیه می شود تا بهبودی کامل انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی را کنسل کنید تا از بروز عوارض نا خوشایند جلوگیری شود . زیرا با انجام این فعالیت ها جریان خون رسانی افزایش یافته و عوارضی مانند التهاب، تورم و کبودی را افزایش می دهد.

آیا عمل بلفاروپلاستی با لیزر امکان پذیر است ؟

بله، امروزه در کلینیک های معتبر و تخصصی به جای استفاده از تیغ جراحی از تکنیک پیشرفته و مدرن لیزر استفاده می شود. در این روش پس از ایجاد برش برای بستن برش ها از دستگاه لیزر استفاده می‌ شود .

بنابراین عروق خونی سریعاً بسته می‌ شوند و احتمال خونریزی، تورم و کبودی را به حداقل می رساند. همچنین روند بهبودی افزایش یافته و دوره نقاهت را کاهش می دهد.

آیا پس از جراحی پلک در بیمارستان بستری می شوم ؟

خیر، این عمل جراحی نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارد. پس از پایان مراحل جراحی و تشخیص پزشک شما از بیمارستان مرخص خواهید شد و دوره بهبودی کوتاه مدتی را در منزل سپری خواهید کرد.

آیا از عمل بلفاروپلاستی نتایج دائمی حاصل می کنم ؟

بله، عمل جراحی بلفاروپلاستی با حذف بالشتک های چربی، پوست اضافه و بافت ها انجام می شود بنابراین نتایج حاصل از آن در حدود ۱۰ تا ۱۲ سال ماندگاری دارد.

البته این زمان به جنس پوست، اعمال مراقبت ها و روند پیری پوست بستگی دارد. برخی افراد پس از این فاصله زمانی ممکن است به عمل ترمیم نیاز داشته باشند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بلفاروپلاستی زیبایی چیست ؟

بهترین دکتر برای بلفاروپلاستی در تهران :

تاثیر عمل بلفاروپلاستی بر زیبایی افراد

نتیجه گیری :

چشم ها یکی از اعضای حساس و مهم بدن است که پوست آن به مراقبت بیشتری نسبت به بخش های دیگر بدن دارد زیرا اولین نشانه های پیری در اطراف چشم ها نمایان می شود و تاثیرات نا خوشایند ی بر زیبایی و اعتماد به نفس افراد خواهد داشت. پس داشتن چشمان زیبا و خوش حالت یکی از ارکان مهم زیبایی در چهره محسوب می شود.

پوست شل شده و آویزان همچنین تورم و پف بالا و پایین چشم می تواند چهره را غمگین، افسرده و پیر نمایان کند و قطعاً موقعیت اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

پس اگر می خواهید جوانی و شادابی را به چشم های خود باز گردانید عمل جراحی پلک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این عمل جراحی با دو کاربرد زیبایی و درمانی انجام می شود.

البته این جراحی با هر هدفی که انجام شود می تواند مشکلاتی مانند افتادگی پلک ها، پف چشم و سنگینی پوست اطراف چشم را درمان کند و شادابی و زیبایی را به چهره باز گرداند.

با این عمل جراحی مشکلات و اختلالات بینایی نیز رفع خواهد شد و راه کار موثر و ماندگاری برای افزایش اعتماد به نفس و زیبایی چهره خواهد بود .

حتی می توان همزمان با این عمل جراحی از تکنیک های زیبایی دیگر استفاده کرد .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران عمل بلفاروپلاستی به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود که شامل بلفاروپلاستی، کانتوپلاستی، اپی کانتوپلاستی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لیفت با نخ، پلاسما جت و …. می باشد.

متخصصین ما در این کلینیک بر اساس شرایط بدنی متقاضیان، انتظارات و اهداف آن ها و مشکلات ظاهری پلک از هر کدام از روش های زیبایی و درمانی استفاده خواهند کرد .

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09120043630
02191012756
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinicelahieh
ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/nzun
لینک آپارات:https://aparat.com/v/VcJ4T


لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/Wr8wOWHk
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com
لینک یوتیوب: https://www.youtube.com
تلگرام: https://telegram.org
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.