بانک مو و گرافت مو چیست

بانک مو و گرافت مو چیست

بانک مو و گرافت مو چیست ؟

طاسی و کم پشتی مو ها یکی از مشکلات رایج در سنین مختلف است که امروزه با روش‌ های مختلفی برای درمان و باز گرداندن زیبایی و پر پشتی مو ها استفاده می شود. اگر شما نیز با طاسی و کم پشتی مو های خود مواجه هستید و قصد دارید که عمل جراحی و زیبایی کاشت مو را انجام دهید در ادامه این مطلب ما قصد داریم برخی از اصطلاحات مربوط به این جراحی را به شما معرفی کنیم . در طی این مطلب مراحل انجام کاشت تاثیرات و نتایج و مراقبت هایی که باید اعمال شود مورد بررسی قرار می گیرد. در این مطلب شما را با اصطلاحاتی از قبیل گرافت مو و بانک مو آشنا خواهیم کرد .

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

گرافت مو چیست ؟

اگر شما می خواهید با اصطلاح پزشکی گرافت مو آشنا شوید کافیست با کمک یک ذره بین به ریشه مو های خود نگاه کنید  در این ناحیه شاهد چند تار مو در یک نقطه خواهید بود که از پوست سر خارج شده است و به دسته های چند تایی تار مو تقسیم شده که به آن گرافت مو گفته می شود.

گرافت ها ممکن است از یک یا چند تار مو تشکیل شده باشد و به همراه ان پیاز مو ، غدد سبابه ، مقداری بافت پیوندی،  عضله ارکتو پیلای و شبکه عروق عصبی وجود دارد. تار های مو بر حسب تعداد گرافت ها محاسبه می شوند پس محاسبه مو های کاشته شده با کمک  تعداد گرافت های کاشته شده به طور دقیق تری محاسبه می شوند .در عمل جراحی کاشت مو متخصصین زیبایی بر حسب میزان کم پشتی و طاسی سر تعداد گرافت های مورد نظر را تعیین خواهند کرد و با کمک یک محاسبه ساده مشخص می‌ کنند که برای بخش طاس چند تار مو نیاز خواهد بود.

تعدادی که برای این ناحیه شمارش می شود به تعداد گرافت های یک تا چهار تاری بستگی دارد . مثلاً اگر از نظر متخصصین شما به ۲۰۰۰ گرافت نیاز داشته باشید یعنی تقریباً ۵۰۰۰ تار مو برای شما در ناحیه کم پشت کاشته می شود. میزان کیفیت گرافت های که استخراج می شوند به تکنیک استخراج آن ها وابسته است عوامل دیگری مانند دقت و تخصص پزشک و میزان مهارت یکی از موضوعات پر اهمیت خواهد بود. همانطور که می دانید امروزه کاشت مو را می توان با تکنیک های مختلف انجام داد و هر چه از تکنیک پیشرفته تری استفاده شود کیفیت گرافت های مو بالا تر می رود و این دو موضوع رابطه مستقیم با یکدیگر خواهند داشت.

تعداد گرافت های مورد نیاز برای ناحیه کم پشت با استفاده از روش هایی مانند FUT و FIT و یا ترکیب هر دو تکنیک از بانک مو استخراج خواهد شد.

بانک مو چیست و برای انجام کاشت مو باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید ؟

هر فردی که متقاضی کاشت مو ست از بانک موی مناسبی برخوردار است که برای انجام این عمل گرافت مو از این ناحیه برداشته می شود. معمولاً ناحیه پشت سر و یا فاصله بین دو گوش به اندازه ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر دارای گرافت های قوی و با تراکم بالا می باشند .مو هایی که در این ناحیه قرار دارند نسبت به عوامل مختلف ریزش مو مقاوم تر و سر سخت تر خواهند بود و حساسیت آن ها نسبت به عوامل محیطی بسیار کم است.

بنابراین متخصصین برای برداشت گرافت ها بهترین ناحیه را پشت سر و فاصله بین دو گوش در نظر می گیرند . برای انجام عمل کاشت مو به دو سانتی متر از این ناحیه نیاز می باشد و بخش های دیگر در جهت ذخیره گرافت ها مورد استفاده قرار می گیرد تا اگر به عمل های بعدی نیاز باشد بتوان از گرافت های موجود در این ناحیه استفاده کرد. این بخش تعیین شده را بانک مو می نامند . در حال حاضر متخصصین می توانند از تکنیک های مختلفی برای برداشت گرافت ها استفاده کنند. انتخاب تکنیک پیوند مو بر اساس شرایط متقاضیان به نظر پزشک تعیین خواهد شد.

برداشت گرافت ها به روش FIT به صورت تک واحدی پراکنده و بدون نیاز به برش و بخیه برداشته می شود اما در تکنیک FUT گرافت مو به صورت برداشتن نواری انجام می شود. در این روش گرافت ها به صورت نواری باریک دو  سانتی متری از بانک مو استخراج خواهد شد . مرحله برداشت گرافت ها بسیار مهم است و باید با دقت و مهارت بالا انجام شود.  پس از برداشت نواری گرافت ها ، برش ایجاد شده را با بخیه می بندند  و در زیر مو پنهان می شود تا پس از بهبودی هیچ اثری از آن قابل مشاهده نمی باشد.

در برخی مواقع متخصصین از تکنیک های ترکیبی که از دو روش FIT و FUT به طور همزمان استفاده می شود گرافت های مو استخراج می شوند.

هر فردی که متقاضی کاشت مو باشد باید از بانک موی مناسبی برخوردار باشند زیرا  انتقال مو های شخص دیگری برای عمل پیوند مو امکان پذیر نیست و بدن این واکنش را نمی پذیرد .بنابراین شاهد نتایج موفقیت‌ آمیزی در این زمینه نخواهید بود. پس شما باید برای داشتن گرافت های قوی،  مراقب بانک موی خود باشید تا بتوانید از ذخایر گرافت مو برای پیوند به بهترین نحو استفاده کنید.

پس سه مرحله مهم کاشت مو برداشت گرافت ها، ذخیره و نگهداری گرافت ها در ماده مغذی، جایگذاری گرافت ها خواهد بود در همه تکنیک های پیوند مو این سه مرحله باید با دقت و تمرکز بالا انجام شود.

متخصصان با تکیه بر تکنیک های پیشرفته سعی می کنند آسیب‌ دیدگی گرافت ها و بانک مو را به حداقل برسانند.

مو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-مو

کاندیدای مناسب کاشت مو چه کسانی هستند ؟

بدون شک کسانی می توانند به نتایج بی نظیر کاشت مو دست یابند که از بانک موی قوی و مناسبی برخوردار باشند و یا به اصطلاح بانک موی آن ها ضعیف نباشد. متخصصین برای افرادی که دارای بانک موی مناسبی نیستند برداشت گرافت مو را از بخش های مختلف بدن انجام می دهند. این نوع تکنیک پیوند مو BHT  نامیده می شود که گرافت های مو از مو های سینه، ریش و نواحی دیگر بدن برای پر پشت کردن جلوی سر مورد استفاده قرار می گیرد.

 افرادی که به دلیل عوامل فیزیکی و محیطی از قبیل زخم های عمیق،  شکستگی، جراحت و سوختگی بخش عظیمی از مو های خود را از دست داده اند می توانند با کاشت مو به نتایجی عالی دست یابند و ناحیه کم پشت را بپوشانند.

 متاسفانه کسانی که از بیماری های خاص از قبیل دیابت، خود ایمنی ، بیماری های سیستم انعقادی،  بیماری های عفونی و پوستی رنج می برند می توانند کاندیدای مناسبی برای عمل جراحی پیوند مو باشند . اگر بیماری آن ها را بتوان کنترل و درمان کرد احتمال انجام این عمل جراحی وجود دارد .

متخصصین زیبایی سنین بالای ۲۵ تا ۳۰ سال را برای انجام جراحی کاشت مو مناسب می‌ دانند این عمل بدون محدودیت سنی و جنسی انجام می شود. اما به دلیل تفاوت الگوی ریزش خانم ها و آقایان معمولاً آقایان بهتر می‌ توانند از این عمل نتیجه بگیرند زیرا الگوی ریزش خانم ها به صورت پراکنده است و ممکن است از بانک موی مناسبی برخوردار نباشند .

در سنین بالای ۲۵ تا ۳۰ سال افراد به الگوی ریزش ثابت شده ای دست یافتند و هورمون های بدن آن ها به تعادل رسیده است بنابراین پس از کاشت مو مجدد دچار ریزش مو نخواهند شد.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران بر اساس تجربه و مهارت خود در طی جلسات مشاوره ابتدا شرایط بانک مو،  گرافت مو،  وضعیت جسمانی متقاضیان و دلایل ریزش مو ها را مورد بررسی قرار خواهند داد. اگر متقاضیان در شرایط مساعدی قرار داشته باشند یکی از تکنیک های موثر را برای به دست آوردن نتایج عالی و رضایت بخش انتخاب می کنند.

عوارض کاشت مو چیست ؟

در برخی وقت ها به علت خطای پزشکی در هنگام برداشت و کاشت گرافت مو باعث می شود که بانک مو دچار آسیب شود . متخصصین در هنگام برداشت گرافت  ها باید به ناحیه برداشت و فاصله مناسب آن دقت داشته باشند. این خطاها معمولاً در روش برداشت واحد تک فولیکولی بیشتر است و به عنوان یکی از معایب  تکنیک FIT معرفی می شود که سبب تخریب و نا کار آمد شدن بانک مو می شود.

اما بر عکس اگر متخصصین در حین برداشت گرافت مو دقت زیادی به خرج دهند و این عمل در فاصله مناسبی انجام شود مشکلاتی از قبیل مردگی پوست و یا نکروز را تجربه نخواهند کرد .در صورت برداشت بیش از حد و جدا سازی گرافت ها از پشت سر در این ناحیه با کم پشتی مو مواجه خواهید شد . در این موقعیت شما راهی به جز این روش نخواهید داشت که مو های خود را بلند نگه دارید بتوانید برای پوشاندن ناحیه کم پشت مورد استفاده قرار دهید.

پس باید برای طی کردن مراحل انجام کاشت مو دقت و مهارت بالایی به کار برد. در صورت مراجعه به کلینیک های معتبر و انتخاب متخصصین با تجربه شما عوارضی رایج کاشت مو از قبیل زخم خفیف،  سوزش و تورم، کبودی و درد بسیار کم را تجربه خواهید کرد. اما در غیر این صورت و انجام این عمل توسط افراد کم تجربه ممکن است ناحیه بانک مو و آسیب دیدگی گرافت مو خونریزی و عفونت و نتایج نا خوشایند پیوند مواجه خواهید شد. شما باید برای دستیابی به نتایج عالی و رضایت بخش در مورد مهارت پزشک و معتبر بودن کلینیک به‌ خوبی تحقیق کنید.

مزایای کاشت مو :

متقاضیانی که از بانک و گرافت مو ی قوی و مناسبی برخوردارند مطمئناً به نتایج عالی و دائمی پس از کاشت مو دست خواهند یافت. در این روش در جهت افزایش تراکم مو ها در بخش‌ های طاس و کم پشت سر از مو های پشت سر و یا بغل گوش استفاده خواهد شد در نتیجه گرافت های کاشته شده در این بخش مجدداً شروع به رشد خواهند کرد و شما شاهد نتایج طبیعی خواهید بود. خوشبختانه در حال حاضر همه مراحل انجام پیوند مو با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود و گرافت مو بدون آسیب دیدگی از ناحیه بانک مو برداشت می شود و مطمئناً درصد موفقیت عمل بالا می رود.

گرافت هایی که در بخش های طاس و کم پشت سر کاشته می شوند قابلیت رشد خواهند داشت و پس از مدت کوتاهی حتی شما می توانید برای اصلاح و کوتاهی مو های خود اقدام کنید .پس نتایج حاصل از کاشت مو ماندگار،  قطعی، طبیعی و دائمی است و شما می توانید اعتماد به نفس از دست رفته خود را باز یابید و چهره جذاب و جوان را به شما هدیه می دهد.

هزینه کاشت مو چقدر است ؟

متخصصین برای محاسبه قیمت کاشت مو به تعداد گرافت های مو مورد نیاز ، توجه زیادی خواهند کرد زیرا مشخص می‌ کنند که ناحیه کم پشت طاس سر به چند گرافت مو نیاز دارد. متخصصین در جلسات مشاوره با بررسی وسعت پوست تعداد گرافت های مورد نیاز هزینه  انجام این عمل را محاسبه می کنند. عوامل دیگری مانند نحوه انجام کاشت مو،  میزان تخصص و تجربه پزشک،  دارو هایی که در حین انجام کاشت مو مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

تعرفه و موقعیت جغرافیایی کلینیک و  مدت زمان انجام عمل هزینه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد .متخصصین در جلسه مشاوره بر اساس تعداد گرافت های مورد نیاز ، هزینه قطعی عمل کاشت مو را برای شما اعلام خواهند کرد.

مراقبت های قبل از کاشت مو :

یکی از مراحل برای انجام کاشت مو برای دست یافتن به نتایج عالی و موفقیت‌ آمیز انتخاب کلینیک معتبر و پزشک با تجربه و متخصص می باشد . پس باید قبل از مراجعه به کلینیک در مورد این دو موضوع مهم تحقیق کنید. پس از انتخاب کلینیک و مراجعه به این محل متخصصین به بررسی بانک مو و شرایط گرافت مو های شما می پردازند تا بتوانند با انتخاب بانک موی مناسب و گرافت های قوی تر درصد موفقیت در این عمل جراحی را بالا ببرند.  متخصصین در طی جلسات مشاوره برای دست یافتن به نتایج عالی و موفقیت آمیز در مورد مراقبت های قبل و بعد از جراحی توضیحات کاملی برای شما ارائه خواهند داد که به شرح زیر می باشد.

مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی از قبیل آسپرین و پروفن دو هفته قبل از انجام کاشت مو را قطع کنید.

 از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی دو هفته قبل از کاشت مو بپرهیزید.

 در هنگام شرکت در جلسات مشاوره با پزشک در مورد بیماری هایی که به آن مبتلا هستید و یا دارو هایی که مجبور ید مصرف کنید پزشک تان را مطلع کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک موهای خود را به خوبی شست و شو دهید و از محصولات مراقبتی و آرایشی مو ها از قبیل ژل،  اسپری ، تافت،  ماینوکسیدیل و …استفاده نکنید.

 عمل جراحی کاشت مو نیاز به آزمایش ناشتا ندارد و شما باید صبحانه خود را به صورت کامل دریافت کنید.

 قبل از انجام عمل جراحی پیوند مو از گرفتن رژیم های غذایی خودداری کنید زیرا باید وعده های غذایی را به طور کامل دریافت کنید تا بدنتان در برابر مدت زمان طولانی جراحی مقاوم باشد و دوره بهبودی را با سرعت بیشتر پشت سر بگذارید.

شب قبل از عمل استراحت کامل داشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید .

هنگام مراجعه به کلینیک یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه با شما همراه باشد.

مراقبت های بعد از کاشت مو :

از خاراندن ، لمس کردن،  دست زدن به ناحیه برداشت و کاشت مو بپرهیزید.

 در جهت کاهش کبودی و تورم از کمپرس سرد استفاده کنید اما کمپرس را به طور مستقیم بر ناحیه کاشت قرار ندهید.

 در هنگام استراحت سرتان را در زاویه مناسب و کمی بالاتر از بدن قرار دهید .

از پوشیدن لباس های یقه بسته و تنگ خودداری کنید. لباس های دکمه دار و یقه گشاد را جایگزین آن ها قرار دهید زیرا در هنگام تعویض لباس بانک و گرافت مو کاشته شده دچار آسیب نشود .

پس از انجام جراحی کاشت مو از قرار گرفتن در برابر نور خورشید و انواع آلودگی های محیطی،  گرد و غبار و باد خودداری کنید.

 سه روز پس از انجام کاشت مو می توانید مو های خود را بشویید.‌ متخصصین برای شست و شوی مو ها شامپو های مناسبی را تجویز خواهند کرد.

 هنگام شست و شو از قرار گرفتن در زیر دوش پر فشار و آب داغ خودداری کنید.

 اگر عوارض ایجاد شده در ناحیه کاشت و برداشت گرافت مو طولانی مدت و شدید شد حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

مو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-مو

اثرات و نتایج :

کسانی که دارای بانک و گرافت مو های قوی هستند به نتایج عالی و رضایت بخش دست خواهند یافت.  در فاصله زمانی سه تا چهار ماه پس از انجام عمل پیوند مو به دلیل شوکه پس از جراحی شاهد ریزش مو ها خواهید بود. با مشاهده ریزش مو ها زیبا جویان عزیز نگران خواهند شد اما این ریزش یکی از مراحل طبیعی پس از کاشت مو خواهد بود و پس از پایان دوره ریزش شاهد رویش مجدد مو ها خواهند بود و در فاصله زمانی ۶ تا ۹ ماه نتایج قطعی عمل کاشت مو مشاهده می شود .

نتایج حاصل از این فرایند زیبایی طبیعی،  قطعی و دائمی است و گرافت هایی که در بخش های کم پشت سر کاشته می شوند رشد می کنند .گرافت مو یی که در نواحی کم پشت جایگذاری می شوند نسبت به عوامل ریزش مو سر سخت و مقاوم هستند .متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران کاشت مو را با استفاده از تکنیک های مدرن و پیشرفته انجام می دهند و در برخی مواقع برای تقویت گرافت های کاشته شده برخی از راهکار های درمانی از قبیل مزوتراپی یا پی آر پی را توصیه می کنند. با انجام یکی از این راهکار ها می توانید گرافت های کاشته شده را تغذیه و تقویت کنید تا درصد موفقیت عمل بالا تر رود.

دوره نقاهت پس از کاشت مو چقدر است ؟

متخصصین پس از انجام جراحی کاشت مو توصیه می کنند تا هفت روز در منزل استراحت کنید تا گرافت های کاشته شده در جای خود محکم و تثبیت شوند. زخم های حاصل از پیوند مو به تدریج بهبود می یابند .متخصصین در جهت پیشگیری از عفونت در ناحیه کاشت و برداشت گرافت مو  دارو های مناسب را تجویز خواهند کرد. دارو های تجویز شده باید به اندازه کافی و به موقع مصرف شود . با مصرف این دارو ها از عوارض احتمالی جلوگیری خواهید کرد و سرعت بهبودی افزایش می یابد.

کسانی که عمل جراحی کاشت مو را انجام می دهند پس از ۵ تا ۷ روز می توانند فعالیت های روزانه و سبک خود را انجام دهند . متخصصین توصیه می کنند یک تا دو ماه پس از این جراحی فعالیت های سنگین و شدید بدنی را متوقف کنید. دوره بهبودی در همه افراد بر اساس شرایط جسمانی متقاضیان ، نوع تکنیک پیوند مو ، سن افراد و مراقبت های اعمال شده مشخص می شود. متخصصین با انتخاب بانک موی قوی و مناسب نتایجی دائمی و طبیعی را به زیبا جویان عزیز ارائه خواهند داد.

تعداد جلسات کاشت مو چقدر است ؟

تعداد جلسات پیوند مو برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است . متخصصین بر اساس نوع تکنیک پیوند،  میزان گرافت های مورد نیاز وسعت ناحیه کم پشت و طاس سر تعیین خواهند کرد. روش های قدیمی و سنتی پیوند مو در طی یک تا دو جلسه انجام می‌ شد اما خوشبختانه در حال حاضر با استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن و تکنیک های پیشرفته می توان این عمل جراحی را در یک جلسه و به مدت ۶ تا ۸ ساعت انجام داد. متخصصین در طی جلسات پیوند مو توضیحات کاملی در مورد انتخاب بانک مو تعداد گرافت مو ی مورد نیاز ، مراقبت های پس از جراحی،  دوره بهبودی و عوارضی که احتمال دارد تجربه کنید گفت‌ و گو خواهند کرد .‌پس ،  حضور شما در این جلسات بسیار مهم می باشد .شما در جلسه مشاوره با مشاهده نمونه کار های پزشک نسبت به نتایج عمل درک واقع بینانه ای پیدا خواهید کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه،  معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

کاشت مو به روش BHT

نتیجه گیری:

در بخش های مختلف این مطلب شما را با دو اصطلاح مهم پزشکی که در کاشت مو از آن ها یاد می‌شود آشنا کردیم. بانک و گراف مو دو عامل مهم در انجام این عمل زیبایی معرفی می شوند که در صورت انتخاب پزشک ماهر و با تجربه با کمک این دو عامل نتایج عالی و رضایت بخش حاصل خواهید کرد. در هر گرافت مو یک تا چهار تار مو وجود دارد و متخصصین برای انجام کاشت مو،  گرافت ها را از پشت سر و یا بغل گوش استخراج می کنند. با انتخاب گرافت های چند تایی می توان در مدت زمان کوتاهی بخش وسیعی از پوست سر را پوشش داد تا مو ها به تراکم مد نظر برسند.

گرافت های کاشته شده در این ناحیه بسیار مقاوم و سرسخت هستند بنابراین شما نتایج عالی و موفقیت آمیزی حاصل خواهید کرد. اگر شما در طی یک جراحی به ۲۰۰۰ گرافت نیاز داشته باشید منظور این است که باید از پشت سر ۵۰۰۰ تار مو استخراج شود تا بتوانید ناحیه کم پشت و طاس سر را پوشش دهید.

شما برای داشتن مو های زیبا و طبیعی باید به کلینیک های تخصصی مراجعه کنید .کلینیک زیبایی الهیه تهران با بهره گیری از بهترین متخصصان زیبایی و استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و ارائه خدمات توسط کادر درمانی دور دیده نتایجی عالی برای شما ارائه می دهد. هدف کادر درمانی ما در کلینیک زیبای الهیه تهران نتایج موفقیت آمیز  و جلب رضایت متقاضیان و کاهش عوارض احتمالی خواهد بود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/jv8e

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.