عوارض لیفت بینی با نخ در تهران

عوارض لیفت بینی با نخ در تهران
محتوا پنهان
1 عوارض لیفت بینی با نخ در تهران
1.1 لیفت بینی با نخ چیست ؟

عوارض لیفت بینی با نخ در تهران

لیفت بینی با نخ یکی از راه کار های درمانی و زیبایی غیر جراحی و کم تهاجم  برای دست یافتن به بینی زیبا و خوش فرم  می باشد.  با این تکنیک زیبایی می توان تغییراتی در تیغه و نوک بینی ایجاد کرد و  بر خلاف عمل جراحی بینی( رینوپلاستی) این فرایند بدون نیاز به برش،  بی هوشی و بخیه انجام می‌ شود به همین دلیل عوارض و خطرات پس از آن به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

پس  شما می توانید در زمانی  کوتاهی تاثیرات آن را بر بینی خود مشاهده کنید و با حداقل عوارض بینی طبیعی با ظاهری ایده آل حاصل کنید.  در گذشته اگر قصد داشتید که فرم بینی خود را بهبود ببخشید تنها راه عمل جراحی بود که خطرات و عوارض بسیاری به همراه داشته و برای بهبودی باید دوره طولانی مدتی را پشت سر می گذاشتید همچنین در عمل جراحی بینی ممکن است که به فرم دلخواه بینی خود نرسید.

به همین دلیل اکثر افراد از انجام این جراحی منصرف می شدند.  اما خوشبختانه امروزه با روش های غیر جراحی مانند لیفت با نخ  می توان به خواسته های مد نظر خود در زمان کوتاهی دست یافت.  در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با تکنیک زیبایی لیفت بینی با نخ آشنا کنیم.  پس اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی در مورد نحوه انجام لیفت،  مراقبت ها و عوارض و …. کسب کنید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران ما را همراهی کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت بینی با نخ چیست ؟

لیفت با نخ یکی از روش های موثر و غیر جراحی برای دست یافتن به بینی زیبا و خوش فرم  می باشد . در این تکنیک زیبایی از نخ  های حل شدنی ساخته شده از قند پیچیده به نام پلی دیوکسانون یا PDO  استفاده می شود که به دلیل خصوصیات بی نظیر و ایمنی بالا چندین سال است در کاربرد های پزشکی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.  این ماده غیر آلرژی و غیر آنتی ژن است و کاملاً زیست تخریب پذیر می باشد.

یعنی این که بدن می تواند به مرور زمان این ماده را در خود جذب کند.  نخ هایی  که برای زیبایی بینی یا بخش‌ های دیگر بدن مورد استفاده قرار می گیرد دارای قدرت کششی مناسب،  کیفیت بالا،  اثر بخشی و هزینه مناسبی می باشد که البته این ویژگی‌ ها هزینه آن ها را نیز مشخص می کند.  نتایجی که از این فرآیند برای ما حاصل می شود به دلیل خواص نخ های مورد استفاده می باشد.

این نخ ها  به عنوان یک پشتیبان باعث بالا کشیدن نوک بینی و اتصال به پل بینی می شود.  نخ ها  در هنگام جایگذاری در امتداد تیغه بینی، نوک بینی و پل آن  قرار می‌ گیرند . در نتیجه باعث ظاهری زیبا،  باریک،  بلند و ایده ‌آل خواهد شد.  همچنین پس از جایگذاری نخ ها  به علت کشیدگی پوست در این ناحیه سبب تحریک شدن پوست برای کلاژن سازی خواهد شد و در کیفیت و بهبود پوست پس از درمان موثر می باشد.

لازم به ذکر است بدانید که لیفت با نخ نمی‌ تواند مشکلات اساسی بینی مانند کجی استخوان و مشکلات تنفسی را بر طرف کند.  اگر با این مشکلات مواجه هستید متخصصین راه کار های دیگری را برای شما در نظر می گیرند.

مراحل انجام لیفت بینی با نخ چگونه است ؟

قبل از این که بخواهید عمل لیفت با نخ را انجام دهید باید اطلاعات کاملی در مورد این تکنیک زیبایی حاصل کنید.  همچنین در انتخاب پزشک و  کلینیک دقت بالایی داشته باشید.  پس از این که بهترین پزشک و کلینیک را انتخاب کردید مراحل زیر را باید پشت سر بگذارید.

  • مشاوره

قبل از انجام این فرایند ابتدا در جلسه مشاوره شرکت می کنید در این جلسه پزشک توضیحات کاملی در مورد پیشرفت هایی که پس از لیفت با نخ در فرم ظاهری خواهید داشت را بیان می‌ کند و همچنین شما انتظارات و خواسته های خود را بیان می کنید.

  • ارزیابی اولیه

در این مرحله متخصصین از  ارزیابی اولیه بینی را انجام می دهند.  این ارزیابی پزشک را برای تعیین تعداد نخ ها  برای رفع مشکلات بینی  کمک می کند.

  • وضعیت

متخصصین در این مرحله برای بررسی تناسب و ساختار بینی و همچنین قرار گرفتن موقعیت نخ ها  از شما می خواهد که بر روی تخت دراز بکشید به صورتی که صورت شما به سمت بالا خم شود.

  • علامت گذاری

 پزشک با  اندازه گیری های دقیق محل عبور سوزن و نخ را مشخص می کند.

  • ضدعفونی و بی حس کردن بینی

متخصصین برای کاهش خطر عفونت پوست بینی و نواحی اطراف آن را به طور کامل ضد عفونی می کند سپس برای کنترل درد در حین جایگذاری نخ ها  از بیحسی موضعی و یا تزریقی استفاده خواهد کرد.

  • جایگذاری نخ ها

در این مرحله که مهم ترین مرحله لیفت با نخ می باشد پزشک با استفاده از سوزن کوچکی برای ایجاد نقطه ی ورود نخ ها  در نوک بینی استفاده می کند و با وارد کردن نخ  از نوک بینی نخ ها را به پل بینی وصل می کند.

 در این مرحله پزشک از یک کانول بلانت برای هدایت نخ ها  و قرار گرفتن در سطح آن ها استفاده می کند و پس از جایگذاری کانول  برداشته خواهد شد.

  • مرخص شدن از کلینیک

 این تکنیک زیبایی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد.  سپس پس از پایان مراحل پزشک توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها ارائه خواهند داد و شما می توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل باز گردید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت بینی

مزایا و کاربرد های لیفت بینی با نخ

نتایج حاصل از لیفت با نخ دائمی نمی باشد.  بنابراین در صورت عدم رضایت از نتایج آن دیگر لازم نیست که نگران این موضوع باشید  و پس از تجزیه نخ ها  بینی شما به طور طبیعی به حالت قبل باز می گردد.

لیفت با نخ یکی از  روش های کم هزینه نسبت به عمل جراحی است.  بنابراین شما نیاز نیست که هزینه‌ ای برای اتاق جراحی،  مراقبت های ویژه پرداخت کنید.  بلکه همه مراحل لیفت به صورت سرپایی انجام خواهد شد

مراحل لیفت با نخ با بی حسی موضعی بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌ شود. بنابراین شما عوارض پس از بی هوشی را تجربه نخواهید کرد.

لیفت با نخ جزء روش های ایمن و موثر است که می‌توان در زمان کوتاهی نتایج قطعی آن را مشاهده کرد.

پس از لیفت با نخ نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت در منزل نمی باشد و در زمان کوتاهی می توان به فعالیت های اجتماعی خود بازگشت.

نخ هایی  که برای تغییر و اصلاح فرم بینی مورد استفاده قرار می گیرند با بدن ما سازگاری کامل دارند و بروز عوارضی مانند حساسیت و واکنش های آلرژیک به ندرت اتفاق می افتد.

کاربرد‌ ها

در این بخش لازم به ذکر است که بگوییم نخ های جایگذاری شده در بافت بینی نمی تواند ظاهر و شکل کلی بینی را تغییر دهند و تنها تغییراتی جزئی و طبیعی در ظاهر بینی ایجاد خواهند کرد.

این نخ ها می توانند به مدت یک تا سه سال زیبایی بینی را حاصل کنند که سبب بالا کشیدن نوک بینی و باریک شدن آن خواهد شد.

 این تکنیک زیبایی برای رفع مشکلات زیر موثر می باشد.

  • رفع کوتاهی و بلندی پل بینی
  • از بین بردن پهنی پره های بینی
  • صاف کردن بینی
  • از بین بردن مشکلات بینی های گرد و گوشتی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • برطرف کردن نا هموار ی ها فرورفتگی ها و شیار های سطح بینی

بهترین کاندیدای لیفت بینی با نخ چه کسانی هستند ؟

کاندیدایی که برای انجام این تکنیک زیبایی انتخاب می‌ شوند باید انتظاراتی معقول و واقع بینانه از این فرآیند داشته باشند .  معمولاً این فرآیند برای افرادی که پوست جوان تری دارند پاسخ گوی بهتری  خواهد بود.

 کسانی که به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در برابر نور خورشید ضخامت پوست خود را از دست داده‌ اند و پوستی نازک و آسیب دیده دارند تکنیک لیفت با نخ برای آن ها کارساز نمی باشد.  زیرا پس از جای گذاری نخ ها ،  نخ ها  مشخص خواهند بود.  و لایه درم به اندازه کافی نمی‌ توانند ضخامت نخ ها  را تحمل کند.

 کسانی که به دلیل سن بالا با تحلیل رفتن استخوان ها و غضروف ها مواجه هستند لیفت با نخ برای آن ها موثر نمی باشد.  معمولاً متخصصین برای این افراد تزریق فیلر ها را پیشنهاد می‌ کنند تا بتوانند فرم بینی خود را تغییر دهند.

 لیفت با نخ برای کسانی که قبلا  عمل جراحی انجام داده اند و از نتایج آن رضایت کامل حاصل نکرده اند پیشنهاد می شود.

 از نظر متخصصین افرادی که نسبت به نخ های تزریقی دچار حساسیت می شوند و یا دارای عفونت یا التهاب فعال در ناحیه درمان هستند،  همچنین خانم های باردار و شیرده کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی نخواهد بود.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه خدمات زیبایی مانند لیفت با نخ همه شرایط جسمانی و بدنی زیبا جویان را بررسی خواهند کرد و در صورت مساعد بودن شرایط این فرایند را انجام می دهند تا بتوانند از عوارض نا خوشایند پس از لیفت جلوگیری کنند.

عوارض و خطرات پس از لیفت بینی با نخ چیست ؟

شما پس از انجام لیفت با نخ  حداقل عوارض را تجربه خواهید کرد اما ممکن است شما در حین انجام این تکنیک زیبایی احساس درد و کشیدگی  محدود و خفیف داشته باشید که سریعاً از بین می ‌رود . احساس کشیدگی در بینی دائمی نیست و پس از مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.

اگر شما این فرایند زیبایی را توسط افراد غیر متخصص و کم تجربه انجام دهید و در محیطی غیر بهداشتی انجام شود احتمال بروز خطراتی مانند عفونت وجود خواهد داشت.  پس اگر می خواهید که میزان عوارض را به کمترین میزان خود برسانید لازم است که قبل از مراجعه به کلینیک در مورد تخصص پزشک و معتبر بودن کلینیک تحقیق کنید.

همچنین قبل و پس از لیفت همه توصیه های پزشک را مورد توجه قرار دهید تا عوارض و خطرات  لیفت را کاهش دهید. پس از لیفت با نخ تا یک هفته ممکن است که شما با کبودی و تورم در ناحیه بینی مواجه شوید که البته این عوارض به شرایط بدنی،  نوع پوست و اعمال مراقبت ها بستگی دارد.  بنابراین این عارضه با شدت های مختلف در افراد مشاهده می شود.

برای کنترل و پیشگیری عوارض و خطرناک ناشی از لیفت با نخ باید برخی از مراقبت ها را جدی بگیرید.  البته پس از این تکنیک زیبایی عوارض بسیار محدود است و تا کنون در کلینیک زیبایی الهیه تهران عوارض خطرناک گزارش نشده است.  شما می توانید با اطلاعات در مورد عوارض در کنترل و پیشگیری آن موثر باشید.  پس از لیفت با نخ احتمال بروز عوارضی مانند کبودی،  تورم،  درد و عفونت وجود دارد.

عفونت زمانی اتفاق می افتد که شما در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کافی نداشته باشید.  متاسفانه امروزه در برخی از مراکز زیبایی و مطب ها شرایط بهداشتی به خوبی رعایت نمی شود در این مراکز باید تمام ابزار ها و وسایلی که در حین لیفت استفاده می‌ شود استریل شود و برای پیشگیری از عفونت این موضوع اهمیت زیادی دارد.  احساس درد پس از لیفت  بسیار خفیف و جزئی است حتی می توان به راحتی آن را تحمل کرد.

اما نحوه نخ های جایگذاری با مهارت و تخصص پزشک در این عارضه تاثیر مستقیم دارد.  البته امروزه با استفاده از بی حس کننده های موضعی و  قوی هیچ دردی در حین جایگذاری نخ ها  احساس نمی شود و زیبا جویان می توانند با خیال راحت مراحل لیفت را پشت سر بگذارند. پس  پزشکی که  شما برای انجام لیفت انتخاب می کنید باید تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد . کبودی و تورم ایجاد شده پس از لیفت در همه افراد وجود ندارد در صورت مشاهده این عوارض باید از کمپرس سرد استفاده شود.

همچنین کمپرس در کاهش درد و تورم نیز کمک کننده می باشد.  به طور کلی عوارض و خطرات پس از لیفت با نخ بسیار کم و محدود  و همچنین قابل کنترل است.  به همین دلیل شما می‌ توانید بدون نگرانی از عوارض و خطرات ناشی از این فرایند،  بینی زیبا و خوش فرمی  حاصل کنید.  در صورت عدم مهارت پزشک ممکن است با عوارضی از قبیل  پارگی و جا به جایی نخ ها در زیر بافت بینی مواجه شوید.

  در این شرایط فرم بینی شما نا متقارن و موج دار خواهد شد . در صورت بروز این عارضه حتماً به پزشک اطلاع دهید تا راه کار های درمانی موثر برای شما به کار گرفته شود.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران لیفت با نخ در محیطی کاملا تمیز و  استریل با دستگاه ها و تجهیزات مدرن و توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌ شود و شما عزیزان شاهد هیچ عارضه ای خطرناک و نا خوشایندی نخواهید بود.

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

لیفت با نخ یکی است راه کار های مقرون به صرفه  برای بازسازی و اصلاح فرم بینی می باشد که هزینه آن نسبت به عمل جراحی مناسب تر می باشد.  مراحل این فرایند به صورت سروپایی و با بی حسی موضعی خواهد بود بنابراین شما هزینه‌ ای برای بی هوشی و مراقبت های ویژه،  اتاق جراحی و ویزیت‌ های قبل و بعد از جراحی  پرداخت نخواهید کرد .

هزینه لیفت با نخ بر اساس تعداد نخ های  جایگذاری شده و همچنین مشکلات و معایب بینی محاسبه می شود.  بنابراین نمی توان هزینه های قطعی و مشخصی اعلام کرد.

 عوامل مختلفی هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل

  • کلینیکی که به آن مراجعه می کنید .
  • تعداد نخ ها و  نوع نخ استفاده شده
  • مدت زمان انجام لیفت
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده

 می باشد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران در جهت رفاه حال زیبا جویان تخفیفات ویژه ای  برای مراجعه کنند گان در نظر گرفته شده است اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ :

یکی از مهم ترین اقدامات برای پیشگیری و کاهش عوارض پس از لیفت ،  حضور شما در جلسه مشاوره و اعمال مراقبت های توصیه شده قبل از لیفت می باشد.  متخصصین این مراقبت ها را در جهت آمادگی شما برای انجام لیفت و کاهش عوارض توصیه می کنند.  پس سعی کنید این مراقبت ها را با دقت انجام دهید.

  • دو هفته قبل از انجام لیفت با نخ،  مصرف انواع دارودهای رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین و پروفن،  انواع مکمل ها مانند ویتامین E و C و هر دارو یا مواد غذایی که باعث رقیق شدن خون می شود را کنار بگذارید.

زیرا ممکن است که مراحل لیفت را سخت تر کند و میزان عوارض پس از لیفت را افزایش می دهد.  ویتامین K در جهت کاهش کبودی و کمک کننده خواهد بود بنابراین متخصصین توصیه می‌ کنند که چند هفته قبل از انجام این فرآیند حتماً مصرف میوه‌ ها و سبزیجات سبز رنگ را افزایش دهید‌.

  • چند روز قبل از لیفت با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید و وعده های غذایی خود را به خوبی دریافت کنید .
  • از لایه برداری،  وکس کردن و روش های دیگر زیبایی یک هفته قبل از لیفت خودداری کنید.
  • اگر نسبت به مواد بی حس کننده و یا دارو ها حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنیم پزشک را در جریان قرار دهید.
  • دو هفته قبل از انجام لیفت مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و همچنین مشروبات الکلی را کنار بگذارید زیرا با کاهش غلظت خون و اکسیژن رسانی عوارض پس از لیفت را افزایش می‌ دهند.
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید.
  • اگر قبلا از تکنیک های زیبایی مانند عمل جراحی یا تزریق فیلر استفاده کرده اید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مراقبت های پس از لیفت بینی با نخ :

برای دستیابی به نتایج مطلوب و ایده آل لازم است که پس از هر تکنیک زیبایی مانند لیفت با نخ برخی نکات را به خوبی رعایت کنید. مراقبت های پس از لیفت بسیار ساده و عمومی هستند .

  • توصیه می شود پس از انجام لیفت تغذیه مناسبی داشته باشید.  مخصوصاً در روز های اول پس از لیفت  میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.
  • بهتر است یک تا دو روز پس از انجام لیفت از انجام فعالیت های روزانه خودداری کنید.
  • در روز های اول پس از لیفت با کمی تورم و قرمزی در ناحیه بینی مواجه می شوید که می توانید با استفاده از کمپرس سرد میزان آن را کاهش دهید .
  • تا دو روز پس از انجام لیفت از شست و شوی صورت خود بپرهیزید و پوست خود را با آب تماس ندهید.
  • متخصصین برای پیشگیری از بروز برخی عوارض مانند عفونت و همچنین سرعت بهبودی دارو های مناسبی را تجویز خواهند کرد.  این دارو ها را باید به اندازه کافی و سر وقت مصرف کنید.
  • تا بهبودی کامل سعی کنید از آرایش کردن و محصولات مراقبتی پوست استفاده نکنید چون احتمال بروز عوارضی مانند عفونت را افزایش می دهد.
  • تا بهبودی کامل از رفتن به سونا ، استخر،  جکوزی و حتی قرار گرفتن در زیر دوش با فشار بالا خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  گرد و غبار،  آلودگی های محیطی و دود دخانیات بپرهیزید .
  • با نوشیدن مایعات زیاد سرعت بهبودی را افزایش دهید و بدن و پوست خود را هیدراته کنید.
  • تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی مخصوصاً فعالیت هایی که با توپ انجام می شود مانند والیبال،  بسکتبال و فوتبال خودداری کنید.  زیرا با برخورد توپ به صورت شما باعث آسیب دیدگی بینی خواهد شد.
  • تا یک هفته از خم شدن و جا به جا کردن اشیا سنگین بپرهیزید.
  • تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس دچار مشکل نشوید.
  • هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی ایجاد شده را کاهش دهید.
  • در صورت  تغییرات نا خوشایند در چهره و شدت یافتن عوارض پزشک را در جریان قرار دهید.

اثرات و نتایج :

یکی از سوالات مهم زیبا جویان در مورد لیفت بینی با نخ مدت ماندگاری این فرایند خواهد بود.  این تکنیک زیبایی نتایج دائمی به همراه ندارد و پس از مدتی با جذب و  تجزیه نخ ها  اثرات آن از بین می رود.  مدت ماندگاری نتایج این فرایند به نوع  نخ  و مهارت پزشک شما بستگی دارد.  بنابراین ممکن است یک تا سه سال نتایج آن ماندگار باشد.

شما می توانید پس از پایان دوره ماندگاری مجدد برای ادامه دار کردن نتایج،  این تکنیک زیبایی را تکرار کنید.  موضوع مهم دیگری که می‌ تواند مدت ماندگاری این فرایند را افزایش دهد اعمال مراقبت ها پس از لیفت می باشد.‌ شما می توانید با رعایت برخی از نکات ساده میزان دوام نخ ها  افزایش دهید . موضوع دیگر جنس و نوع نخ است.

  امروزه برای انجام لیفت با نخ از نخ  های متنوع با ویژگی های متفاوت استفاده می شود که حتماً قبل از انجام این تکنیک زیبایی با پزشک گفت و گو کنید و از پزشک بخواهید که بهترین نخ را برای شما انتخاب کند.  متخصصین نوع نخ را بر اساس انتظارات و همچنین نوع پوست شما انتخاب خواهند کرد.  یکی از پیشنهادات پزشکان پس از انجام لیفت این است که برای نخستین بار پس از ۹ تا ۱۲ ماه برای تمدید مجدد لیفت اقدام کنید تا بتوانید نتایج آن را ماندگارتر کنید.

نکته دیگری که می تواند دوام و  اثرات  لیفت بر بینی شما را  تحت تأثیر قرار دهد نوع پوست شما خواهد بود.  امروزه بر اساس تجربیات حاصل شده به این نتیجه رسیده اند که کسانی که به طور متوالی لیفت با  نخ را انجام داده اند در طی دوره های بعدی نتایج آن ها ماندگار تر بوده و نسبت به دوره های ابتدایی با ماندگاری بهتر و بالاتری مواجه شده اند.

پس از انجام لیفت با نخ شما می‌ توانید شاهد تاثیرات اولیه این تکنیک زیبایی باشید و حتی احساس کشیدگی در پوست بینی دارید.  اما نتایج قطعی پس از ۲ تا ۳ هفته قابل مشاهده می باشد.  پس از این تکنیک زیبایی می‌ توانید نتایج بی نظیری حاصل کنید که شامل موارد زیر می باشد.

  • ظاهر بینی شما بهتر می شود.
  • نوک بینی فرم زیبا تری خواهد داشت.
  • بینی متقارن می شود.
  • پل بینی باریک تر می شود.
  • پهنی پره های بینی کاهش می یابد.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

لیفت با نخ جزو روش های سر پایی و کم تهاجم است که قطعاً شما نیاز به مراقبت های سخت و دشوار نخواهید داشت. با  این تکنیک زیبایی شما می توانید در زمان کوتاهی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  پس از انجام لیفت چند  زخم بسیار سطحی و ظریف  بر سطح بینی ایجاد می شود که در طی دو تا سه روز رفع می شود.

اعمال مراقبت ها پس از لیفت با نتایج حاصل از آن رابطه مستقیم دارد و در صورت عدم توجه به این مسئله ممکن است باعث بروز عوارض و تغییر در نتایج آن شود.‌ پس از لیفت با نخ چهار تا پنج روز ممکن است با تورم و کبودی در بینی مواجه شوید که در زمان کوتاهی رفع می‌ شود.

 میزان تورم و کبودی در همه افراد متفاوت است و به شرایط بدنی آن ها بستگی دارد  پس نیاز به دوره نقاهت و بهبودی خاصی نمی باشد و حتی در صورت نداشتن مرخصی از محل کار می‌ توانید فعالیت های خود را ادامه دهید.  پس از لیفت با نخ سرعت بهبودی بسیار بالا می باشد و شما در این دوره کم کم  شاهد  نتایج و تاثیرات آن خواهید بود.  در دوره بهبودی متخصصین توصیه می کنند از برخی از فعالیت ها اجتناب کنید.

باید از هر فعالیتی که فشار خون را در بدن افزایش می دهد دوری کنید.  همچنین سعی کنید از محصولات زیبایی استفاده نکنید زیرا باعث تحریک و ایجاد حساسیت می شود.

 تا بهبودی کامل از ماساژ دادن و پاک سازی پوست بپرهیزید.  از حرکات زیاد صورت مانند خنده،  گریه کردن و عصبانیت بپرهیزید.

 هنگام دراز کشیدن طاق باز بخوابید.

 از مصرف سیگار و مشروبات الکلی بپرهیزید .

تمرینات شدید بدنی مانند دویدن،  وزنه برداری و دوچرخه سواری را متوقف کنید و در معرض گرما،  نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی قرار نگیرید.  همچنین پزشک برای سرعت بهبودی و پیشگیری از عوارض دیگر  دارو های مناسبی برای شما تجویز خواهند کرد . این دارو ها را باید سر وقت و به اندازه کافی مصرف کنید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت بینی

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

لیفت بینی تکنیک زیبایی و غیر جراحی است  در طی یک جلسه انجام می شود.  با جایگذاری صحیح نخ ها و استفاده از نخ های مرغوب قطعاً شما می توانید پس از یک  جلسه به نتایج عالی و ایده آل دست یابید. پس از لیفت در  حدود  ۹ تا ۱۲ ماه طول می‌ کشد تا نخ ها در پوست حل شوند و در این دوره روند کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد و با تحریک پوست شما به مدت یک تا سه سال می توانید از بینی زیبا و خوش فرم بهره مند شوید.

متخصصین برای اطلاعات بیشتر شما قبل از انجام فرآیند لیفت  حضور شما را در جلسات مشاوره ضروری می‌ دانند.   پس حتماً این موضوع را مورد توجه قرار دهید.  شما با بیان انتظارات و خواسته های خود در جلسه مشاوره می توانید به نتایج مد نظر خود دست یابید و پس از لیفت از زیبایی و خوش فرمی بینی خود لذت ببرید . متخصصین توصیه می کنند برای ماندگاری نتایج و دستیابی به نتایج بهتر،  لیفت با نخ را در طی ۹ تا ۱۲ ماه مجددا تمدید کنید .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در این زمینه را برای شما ارائه می دهند تا شما عزیزان بتوانید بهترین نتایج ممکن را پس از لیفت با نخ حاصل کنید.  همچنین در این کلینیک لیفت با نخ برای اجزاء دیگر صورت مانند گونه ها،  لب ها،  پیشانی،  پلک ها،  گوشه چشم و …. انجام می شود. متخصصین ما در این زمینه تجربه و مهارت بالایی کسب کرده‌ اند و  قطعاً زیبا جویان می‌ تواند با حداقل عوارض نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنند.

《سوالات رایج زیبا جویان در کلینیک زیبایی الهیه تهران》

چگونه پس از لیفت با نخ می توانم نتایج گسترده‌ ای از درمان حاصل کنم ؟

یکی از توصیه های  ما به زیبا جویان این است که از سلامتی پوست خود به خوبی مراقبت کنند و در جهت افزایش نتایج درمان مایعات زیاد بنوشند . زیرا با نوشیدن آب زیاد روند کلاژن سازی در پوست افزایش می‌ یابد و به سالم ماندن پوست کمک خواهد کرد . همچنین باید از مصرف دخانیات دوری کنید و مصرف ضد آفتاب را همیشه جدی بگیرید.

آیا پس از لیفت بینی با نخ می توانم تکنیک های زیبایی دیگر مانند میکرونیدلینگ را انجام دهم ؟

پس از انجام فرآیند لیفت با نخ باید تا مدتی صبر کنید تا تاثیرات درمان کاهش یابد تا بتوانید از دیگر روش های جوان سازی استفاده کنید.  پس اگر قصد دارید که برخی از روش های زیبایی مانند پی آر پی یا میکرونیدلینگ همچنین تزریق فیلر های پوستی را انجام دهید بهتر است قبل از لیفت با نخ انجام شود.  اما برخی از راه کار های زیبایی دیگر مانند آر اف فرکشنال و  درمان های لیزری ۱۰ تا ۱۲  هفته پس از لیفت بینی امکان پذیر می باشد.

از تکنیک زیبایی لیفت با نخ چند مرتبه می توانم استفاده کنم ؟

شما پس از انجام لیفت با نخ می توانید شاهد  لیفت و سفت شدن  پوست بینی خود باشید.  زیرا روند کلاژن سازی در پوست آغاز می‌ شود و در هفته های بعدی می توانید شاهد تاثیرات و نتایجی بی نظیر آن باشید.  متخصصین برای کسب نتایج مطلوب و حفظ نتایج توصیه می‌کنند ۱۲ ماه پس از لیفت برای تمدید مجدد اقدام کنید همچنین برای تعداد دفعات لیفت محدودیتی برای شما وجود ندارد.

در جهت زیبایی و اصلاح فرم بینی با نخ از چند نخ  استفاده می شود ؟

تعداد نخ های  استفاده شده برای همه زیبا جویان متفاوت است و به میزان معایب و نواقص ظاهری بینی بستگی دارد .  معمولاً برای این تکنیک زیبایی ۴ تا ۸ نخ در هر دو طرف بینی استفاده می شود.  نخ های pdo غیر خاردار نخ های  ظریف تری هستند که معمولاً برای جوان سازی پوست استفاده می شوند که نسبت به  نخ های خاردار قیمت پایین تری دارند.

آیا پس از لیفت با نخ می توانم ورزش کنم ؟

 شما می توانید پس از یک  هفته ورزش های سبک مانند پیاده روی را آغاز کنید اما برای ورزش های سنگین تر مانند دویدن ، دوچرخه‌سواری و  وزنه برداری بهتر است تا بهبودی کامل صبر کنید.

پس از لیفت با نخ می توانم صورتم را بشویم ؟

متخصصین  توصیه می کنند تا دو روز پس از لیفت،  از تماس پوست با آب بپرهیزید شما می توانید برای پاک سازی پوست خود از پاک کننده های ملایم استفاده کنید.  به هر حال توصیه می شود تا دو هفته پس از لیفت از مالیدن و ماساژ دادن صورت خود بپرهیزید.

لیفت بینی با نخ چقدر طول می کشد ؟

این تکنیک زیبایی به ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  البته این فاصله زمانی به میزان نواقص و معایب بینی نیز بستگی خواهد داشت.

آیا لیفت با نخ دردناک است ؟

همه مراحل لیفت با نخ به صورت بی حسی موضعی انجام می شود.  بنابراین شما در حین جای گذاری نخ ها  هیچ دردی احساس نخواهید کرد . تنها زمانی که احساس درد  خفیفی خواهید داشت هنگام تزریق ماده بی حسی خواهد بود.

آیا لیفت بینی با نخ خطراتی  به همراه دارد ؟

این تکنیک زیبایی معمولاً با عوارض خاصی همراه نمی باشد.  از عوارض نا خوشایند و احتمالی آن می توان به عفونت اشاره کرد که البته به ندرت اتفاق می افتد.  همچنین شما نمی دانید که سیستم بدنی شما نسبت به اجسام خارجی که برای لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرد چه واکنشی نشان می دهد. نخ هایی  که در ناحیه بینی  جایگذاری می‌ شوند استریل و ضد عفونی می‌ شوند.

  پس از لیفت نیز  توصیه می شود که آنتی بیوتیک مصرف کنید تا از ایجاد عفونت جلوگیری شود.  شاید بزرگ ‌ترین چالشی که برای انجام لیفت در پیش رو داشته باشید میزان تخصص و مهارت پزشک شما باشد . اگر پزشک انتخابی شما در این زمینه مهارت و تجربه کافی نداشته باشد ممکن است نخ ها  به شکل نا درستی در زیر بافت بینی قرار گیرند و شما به نتایجی که مد نظرتان  دست نیاید.

بزرگترین مشکلی که ممکن است در این شرایط برای شما ایجاد شود خارج کردن و برداشتن نخ ها می باشد  که امکان پذیر نیست و باید صبر کنید تا نخ ها  به مرور زمان در بافت بینی حل شوند . پس صبر کردن به مدت دو سال با داشتن بینی بد فرم  قطعا برای شما آزار دهنده می باشد.  پس حتماً قبل از این که این روش زیبایی را انجام بدهید در مورد مهارت و تخصص پزشک خود  تحقیقات کامل انجام دهید.

آیا نخ های  مورد استفاده برای لیفت خطرناک هستند ؟

خیر، نخ هایی که برای لیفت و ثابت کردن فرم بینی مورد استفاده قرار می گیرند مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته اند و هیچ خطری برای زیبا جویان به همراه نخواهد داشت.

روش های دیگر لیفت بینی به صورت غیر جراحی کدامند؟

خوشبختانه امروزه می توان برای اصلاح فرم بینی از روش های مختلفی به صورت غیر جراحی استفاده کرد . شما می‌ توانید با حضور در کلینیک زیبایی الهیه تهران از راه کار های زیبایی و غیر جراحی دیگری  مانند

  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • پلاسما جت
  • لیفت با جراحی ( لیفت کاهشی،  افزایشی، ترمیمی، بازبینی، نژادی، اصلاحی)

 استفاده کنید.  متخصصین ما در این کلینیک با بررسی معایب ظاهری بینی شما و همچنین انتظارات و خواسته های تان بهترین تکنیک زیبایی را پیشنهاد خواهند داد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین مرکز جراحی بینی در تهران کجاست ؟

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران

لیفت بینی با نخ در تهران

نتیجه گیری :

لیفت بینی با نخ یکی از روش های موثر و بی درد سر برای  از بین بردن مشکلات ظاهری بینی به جای عمل جراحی رینوپلاستی می باشد . در این تکنیک زیبایی متخصصین با استفاده از نخ های مخصوص و  قابل تجزیه فرم بینی را به شکل مطلوبی تغییر می دهند . میزان تهاجم در این فرایند زیبایی بسیار کم است و شما شاهد عوارض خاصی پس از جایگذاری نخ ها نخواهید  بود.

از عوارض رایج این فرآیند می توان به کمی تورم و کبودی اشاره کرد که البته میزان آن در همه زیبا جویان متفاوت است و به جنس پوست ،  شرایط بدنی و واکنش بدن نسبت به نخ ها  بستگی دارد.

با این تکنیک زیبایی می توان بخش‌ های مختلف بینی از قبیل  نوک بینی،  تیغه  پره ها  و پل آن را تغییر داد و همه فرورفتگی ها و نا هموار ی های سطح بینی را از بین  برد.  اما لازم به ذکر است که بدانید این فرایند نمی‌ تواند مشکلات اساسی بینی مانند کجی  و انحراف  استخوان و مشکلات تنفسی را بر طرف کند و باید راه کار های درمانی موثر مانند جراحی انجام شود.

زیبا جویان برای دست یافتن به نتایج مطلوب و کاهش عوارض پس از لیفت باید به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنند و  حتما  حضور در جلسات مشاوره را جدی بگیرند.  متخصصین پس از معاینه و ارزیابی مشکلات ظاهری بینی آن ها  قطعاً بهترین تکنیک زیبایی را ارائه خواهند داد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی لیفت بینی به صورت جراحی و غیر جراحی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه ارائه می‌ شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان انجام می شود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/0pew

لینک آپارات:https://aparat.com/v/4BdkG

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/JinHRyLi

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.