فیشیال صورت؛ مزایا، عوارض و هزینه ها

فیشیال صورت؛ مزایا، عوارض و هزینه ها

فیشیال صورت؛ مزایا، عوارض و هزینه ها

پوست صورت یکی از مهم ترین ارکان زیبایی و جذابیت چهره ما محسوب می شود که پوست نازک  و حساس تری نسبت به بخش های دیگر بدن دارد.  بنابراین به مراقبت بیشتری نیاز خواهد داشت.  زیرا ، عوامل مختلف محیطی از قبیل افزایش سن ، استرس،  نور خورشید،  نیروی گرانش زمین و آلودگی های محیطی این ناحیه را بیشتر دچار آسیب می کند و علائم پیری را پدیدار خواهد کرد.

پس اگر بخواهید از پوست صورت خود به خوبی محافظت کنید باید راه های مراقبتی از پوست را  با دقت و جدیت بیشتری دنبال کرد . چون با پوستی سالم و شاداب می توانید اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید و حس جوانی و سر زندگی در شما ادامه دار خواهد بود . لایه سطحی پوست اپیدرم یا رو پوست نام دارد که توسط لایه های شاخی و سلول های مرده تشکیل شده است این سلول ها می توانند از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت کنند و هر ماه طبق  روند طبیعی پوست سلول های مرده را حذف کرده و سلول های جوان تر جایگزین آن ها می شود.

با تجمع یافتن سلول های مرده  و لایه های شاخی بر سطح پوست، پوست  حالت شادابی و زیبایی خود را از دست می‌ دهد و به تدریج که کدر  می شود . پس در این شرایط باید به فکری راهی  مناسب باشید تا بتوانید روتین های  مراقبتی از پوست خود را انجام دهید و با پاک سازی سلول های مرده ، شادابی و درخشندگی را به پوستتان باز گردانید.

در برخی مواقع می توان با استفاده از راه کار های خانگی مانند استفاده از لوسیون ها،  اسکراب ها،  تونر ها و شوینده های قوی تا حدودی به اهداف خود برسید اما نمی‌ توانند تاثیر چندانی بر لایه های پوستی داشته باشند . پس بهتر است که برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست خود با یک متخصص با تجربه مشورت کنید . فیشیال صورت یکی از راه کار های مناسب و مراقبتی است که شما را به هدفتان می رساند.

فرایند زیبایی و درمانی فیشیال برای انواع تیپ های پوستی مانند پوست های خشک،  چرب،  پوست های معمولی، پوست های حساس  و حتی پوست هایی که دائماً جوش میزنند و آکنه دار هستند توصیه می شود.  با انجام این فرایند می توانید از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید و زیبایی و سلامتی پوست خود را تضمین کنید.  پس اگر قصد دارید با این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

فیشیال صورت چیست ؟

فیشیال یکی از راه کار های موثر در مراقبت و محافظت از پوست می‌ باشد که می‌ تواند در زمان کوتاهی زیبایی و درخشندگی را به پوست شما هدیه دهد.  این تکنیک زیبایی با چند هدف و کاربرد  متفاوت انجام می شود که متخصصین برای به دست آوردن نتایج مد نظرشان چند مرحله مهم را مانند

 استفاده از چند ماسک ، لایه برداری،  پاک سازی و ماساژ دادن پوست با انواع کرم ها و لوسیون های مناسب پشت سر می گذارند.  به طور کلی فیشیال را می توان راه کاری موثر دانست تا بتوان شکل ظاهری پوست را بهبود بخشید و به عنوان نوعی تسکین دهنده پوست معرفی می شود.  پس از انجام این تکنیک زیبایی شما نیاز به مراقبت های خاص و  دشوار نخواهید داشت و حتی نیاز نیست که از محصول ها ویژه  استفاده کنید .

برای داشتن پوست زیبا و سالم باید همیشه از محصولاتی استفاده کنید که با پوست شما سازگاری دارند و بتوانید از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.  مراحل انجام فیشیال بر اساس نوع پوست و شرایط آن انجام خواهد شد.  مثلاً کسانی که پوستی حساس و نازک دارند مرحله لایه برداری را انجام نمی‌ دهند.  فیشیال یکی از راه کار های جدید و پیشرفته است که می تواند باعث جوان سازی پوست نیز شود.

این تکنیک زیبایی به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می‌ شود و قطعاً زیبا جویان دوست دارند که برای مراقبت از پوست خود از انجام روش های تهاجمی خود داری کنند .  همچنین فرایند کلاژن سازی را در پوست تقویت کرده و شما پوستی محکم و زیبا حاصل می کنید.

فیشیال صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-فیشیال صورت

مراحل انجام فیشیال صورت

این تکنیک زیبایی را می توان به شکل های مختلفی انجام داد که متخصصین بر اساس انتظارات و خواسته های زیبا جویان شرایط پوست و  نوع پوست انتخاب خواهند کرد. مثلا اگر بخواهید که این فرایند‌ زیبایی را برای پاک سازی لایه های عمیق تر انجام دهید و یا برای پیشگیری از آسیب های پوستی مانند آکنه و جوش ها مورد استفاده قرار دهید و یا این که به دنبال راهی برای شفافیت و روشن شدن پوست خود باشید.

 مراحل آن آن متفاوت می باشد.  پس متخصصین در طی این مراحل از تکنیک هایی مانند پیلینگ  شیمیایی،  نور درمانی،  میکرو درم آبریژن و راه کار های زیبایی دیگر را مورد استفاده قرار خواهند داد.

فرایند فیشیال می تواند در پاک سازی پوست شما  را کمک کند.  پس این فرایند  با هدف از بین بردن سلول های مرده و تقویت و تغذیه پوست انجام می شود و در نهایت به جوان سازی و شفافیت پوست ختم  خواهد شد.  این تکنیک زیبایی در طی چند روتین مراقبتی پوست برای شما انجام می شود و شما می توانید از مزایا و کاربرد های بی نظیر آن بهره بیشتری ببرید.

برای انجام این تکنیک زیبایی ابتدا باید با یک پزشک ماهر و متخصص مشورت کنید تا به این نتیجه برسید که چه نوع فیشیالی برای پوست شما گزینه بهتری خواهد بود.  از چه موادی برای پوست شما استفاده می شود و بر روی چه حوزه‌ ای از سلامتی پوست باید متمرکز شوید.

همچنین شما باید در مورد رژیم غذایی خود،  آلرژی های پوستی،  میزان  آبی که در طول روز مصرف می کنید،  دارو ها و مکمل هایی که استفاده می کنید و  …. با پزشک خود  گفت و گو کنید چون این مسائل جزء ارکان مهم و کلیدی درمان خواهد بود و تاثیرات فیشیال را افزایش خواهد داد.

۱. مرحله پاک سازی

اولین مرحله فیشیال  پاکسازی پوست می باشد که در این مرحله ابتدا مو ها با  یک حوله تمیز پیچیده می شود تا از سطح صورت جمع شوند سپس پزشک با استفاده از یک پاک کننده ملایم پوست را از آرایش،  چربی ها و سایر مواد دیگر پاک سازی خواهد کرد.

۲. آنالیز و بررسی پوست

در مرحله دوم چشم ها  با استفاده از یک چشم بند  مخصوص پوشانده می‌ شود تا در حین انجام این فرآیند آسیبی به چشم ها وارد نشود.  سپس پزشک با استفاده از یک لامپ مخصوص شرایط پوست را بررسی خواهد کرد.  در این مرحله پزشک نوع پوست شما (خشک،  چرب ، معمولی، حساس و …)  را تعیین می‌ کند .

همچنین به بررسی آسیب های پوستی از قبیل وجود جوش و آکنه ( جوش های سر سیاه ، جوش های سر سفید ) علائم ناشی از پیری،  علائم ناشی از نور خورشید ، خشکی پوست،  کم آبی بدن و موارد دیگر بررسی خواهد کرد و بر اساس اطلاعاتی که در طی مشاوره به دست آورده روش درمانی و محصولات مورد نیاز پوست شما را مشخص می کند.

شما می‌ توانید در این مرحله در مورد محصولاتی که قرار است برای پوست شما استفاده شود با پزشک گفت و گو کنید.

۳. بخور دادن پوست

اگر بخواهید یک فیشیال حرفه ای انجام دهید باید از دستگاه بخور استفاده شود این دستگاه لایه نازکی از بخار گرم را به پوست شما انتقال می دهد .

بخار آب می تواند پوست شما را تسکین  دهد و در نرم شدن پوست موثر خواهد بود تا بتوان جوش های سر سفید و سر سیاه را در مراحل بعدی استخراج کرد . ممکن است پزشک در صورت حساس بودن پوست شما این مرحله را انجام ندهد.

۴. لایه برداری پوست

در این مرحله پزشک از دو نوع لایه برداری مکانیکی یا شیمیایی استفاده می کند تا بتواند سلول های مرده را از لایه سطحی پوست پاک سازی کند . لایه بردار های مکانیکی سطح نا هموار پوست را از سلول‌ های مرده پاک سازی خواهد کرد اما در لایه برداری شیمیایی پزشک از آنزیم ها و اسید های استفاده می کند تا پیوند بین سلول های مرده را بشکند.

این درمان آنزیمی ملایم ، حتی ممکن است همراه با مرحله بخور دادن پوست انجام شود.  از لایه بردار ها با شدت های متفاوت استفاده می شود .  زمانی از لایه بردار های قوی استفاده می‌ کند که به عنوان یک درمان مستقل از فیشیال مورد استفاده قرار گیرد.

۴. تخلیه و استخراج چربی ها

در این مرحله پزشک با تخلیه و از بین بردن جوش های سر سفید و سر سیاه مرحله را سپری می کند . در صورتی که تمایل به این مرحله نداشته باشید و یا پوستتان  نیاز به این مرحله نداشته باشد این مرحله حذف  خواهد شد و در غیر این صورت به عنوان بخشی از  روتین فیشیال انجام می شود و  لایه برداری  استخراج جوش های سر سفید و سر سیاه  را راحت تر می کند .

به هر حال باید به این نکته توجه کنید که ممکن است این مرحله کمی برای شما دردناک باشد و شما حس خوشایند ی نداشته باشید.  البته میزان آستانه درد در همه افراد متفاوت خواهد بود در هنگام تخلیه جوش ها در نواحی که پوست صورت حساس تر و نازک تر است درد بیشتری خواهد داشت.  اگر مراحل این تکنیک زیبایی به صورت اصولی و توسط پزشک با تجربه انجام نشود قطعاً باعث تغییر رنگ در پوست و آسیب دیدگی مویرگ ها می شود و نتایج نا خوشایند ی به همراه خواهد داشت.

پس  از قبل از این که بخواهید مراحل این تکنیک زیبایی را پشت سر بگذارید حتما از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید و از رفتن به مراکز غیر درمانی و غیر تخصصی مانند آرایشگاه ها برای انجام فیشیال خود داری کنید.

۵. ماساژ دادن پوست صورت

پس از پشت سر گذاشتن مراحل ذکر شده پزشک با استفاده از مواد الاستیک مخصوص از قبیل  افلوراژ ها حس آرامش تسکین دهندگی را در پوست ایجاد می‌ کنند در این مرحله  پوست و ماهیچه های صورت تحریک می شوند.

۶. استفاده از ماسک صورت

ماسک صورت بر اساس نوع پوست و شرایط پوست شما انتخاب خواهد شد.  ماسک به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بر سطح پوست  گذاشته می شود البته زمان بیان شده بر اساس نوع درمان محاسبه خواهد شد.  پزشک می تواند در این فاصله دست ها،  بازو ها و دکلته شما را ماساژ دهد تا آرامش بیشتری در بدن شما حاصل شود.

۷. فیشیال صورت

بخش پایانی این تکنیک زیبایی فیشیال  صورت می باشد که پزشک با استفاده از تونر،  سرم،  کرم دور چشم، کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب این مرحله را به پایان می رساند .  پزشک در این مرحله توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت از پوست و محصولاتی که برای شما مناسب تر است توضیحاتی ارائه خواهد داد.

به یاد داشته باشید که مراقبت از پوست و استفاده از محصولات مناسب و سازگار با پوستتان مهمترین اقدام حرفه ای است که شما می توانید زیبایی و سلامتی پوست خود را حفظ کنید.  پس توصیه های پزشک را جدی بگیرید و به خوبی انجام دهید.

کاربرد ها و مزایای فیشیال صورت

  • با این تکنیک زیبایی می توان لایه های سطحی پوست را از سلول های مرده و لایه های شاخی پاک سازی کنید.
  • از بین بردن انواع لکه های پوستی ناشی از نور خورشید،  آفتاب سوختگی،  دوران حاملگی و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت
  • جمع کردن و پاک سازی منافذ باز پوست
  • افزایش کلاژن سازی با تحریک کردن پوست
  • درمان خشکی و چربی پوست
  • آب رسانی لایه های عمیق پوست و تامین رطوبت پوست
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست
  • کنترل PH پوست
  • شفافیت و درخشندگی پوست
  • درمان انواع آسیب های پوستی از قبیل جوش،  آکنه،  انواع لک ها
  • جوان سازی و یکدست شدن پوست
  • استحکام و قوام پوست
  • ترمیم و بازسازی پوست

فرایند زیبایی فیشیال در کلینیک های زیبایی انجام می شود  و  متخصصین بر اساس مشکلات پوستی،  شرایط پوست و نوع پوست این راه کار های زیبایی را انتخاب خواهند داد.

مراحل  این تکنیک برای متقاضیان  با اهدافی مانند تامین  رطوبت و آب رسانی  پوست و یا بسته شدن و پاک سازی منافذ پوست،  ترمیم و بازسازی آن انجام خواهد شد.  در صورتی که زیبا جویان تقاضای دیگری داشته باشند  پزشک روتین های مراقبتی دیگری را نیز مورد استفاده قرار خواهد داد.

مزایای فیشیال صورت

  • پاک سازی لایه های عمیق پوست

با انجام این فرایند می توانید لایه های عمیق پوست خود را پاک سازی کنید . در صورتی که با راه کار های خانگی دست یافتن به چنین نتایجی امکان پذیر نمی باشد.  در این روش انواع آلودگی های پوستی،  چربی های انباشته شده بر سطح پوست ، کثیفی ها ، باکتری ها و سبومی که باعث بروز مشکلات پوستی خواهند شد از لایه سطح پوست  حذف می شوند .

با انجام مرحله لایه برداری با استفاده از دستگاه میکرو درم آبریژن به صورت کاملا موثر و حرفه‌ ای لایه های شاخی و سلول های مرده از لایه سطحی پوست زدوده خواهند شد و  می ‌تواند با پاک سازی منافذ باز پوست انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار دهد.

همچنین در طی این فرآیند از محصولاتی استفاده می شود که از پوست شما مراقبت بیشتری خواهد کرد و باعث شادابی و جوانی پوست خواهد شد و در جذب بهتر محصولات مراقبتی کمک کننده می باشد.

  • پیشگیری از پیری پوست

مزیت دیگر فیشیال پوست این است که می توان علائم ناشی از افزایش سن را در بخش های مختلف صورت کاهش داد و باعث کند شدن روند پیری پوست می شود.  بنابراین از ایجاد خطوط سطحی و چین و چروک ها جلوگیری می کند.

در این روش متخصصین با ماساژ دادن پوست توسط کرم های ضد پیری جریان اکسیژن رسانی،  خون رسانی و کلاژن سازی را در پوست افزایش خواهند داد و این سه مورد می تواند تاثیر بی نظیری در حالت کشسانی و انعطافی پوست  داشته باشد.  بنابراین به بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطحی پوست منجر می شود.

  • جوان سازی پوست

متخصصین با استفاده از مراحلی مانند بخور دادن لایه برداری و ماساژ دادن پوست،  پوست را برای دریافت ماسک های متنوع و مناسب پوست آماده می کند تا بتواند پوست ما را شاداب و جوان تر نگه دارد.

ممکن است که پس از پایان مراحل فیشیال شما بلافاصله شاهد تاثیرات درمان نباشید اما با افزایش کلاژن سازی و بهبود خون رسانی کیفیت پوست و بازسازی آن به وضوح بر پوست خود مشاهده  می کنید و قطعاً احساس رضایت و لذت بخشی خواهید داشت.  متخصصین برای این که شما بتوانید نتایج بهتری پس از درمان حاصل کنید توصیه می کنند این فرآیند زیبایی را در طی چند جلسه ادامه دهید.

  • مراقبت بهتر از پوست

همان طور که در طی مراحل فیشیال ذکر کردیم یکی از مراحل اولیه این تکنیک زیبایی آنالیز و بررسی شرایط پوستی زیبا جویان خواهد بود . پزشک در این مرحله مشخص می‌ کنند که کدام تکنیک ها و مراحل فیشیال برای شما نتایج موثر و بهتری خواهد داشت.

بنابراین پزشک از محصولاتی مناسب و سازگار با پوست شما استفاده خواهند کرد تا شما بتوانید به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابید .  پس مهم ترین مرحله این تکنیک زیبایی انتخاب محصولات سازگار و نوع تکنیک درمانی برای انجام فیشیال خواهد بود . با انتخاب درست و آگاهانه شما می توانید پوست خود را از انواع آسیب های پوستی در امان بدارید و پوستتان  در شرایطی مناسب و بی نظیر قرار خواهد گرفت.

  • از بین بردن مشکلات و آسیب های پوستی

متخصصین  با تجربه در مراکز زیبایی و کلینیک های معتبر قبل از این که بخواهند  این تکنیک زیبایی را برای شما انجام دهند مشکلات و آسیب های پوستی شما را مورد بررسی قرار می دهند و برای بهبود یافتن و درمان مناسب از بهترین راه کار های درمانی استفاده خواهند کرد مثلا  اگر پوست شما مستعد جوش های سر سفید سر سیاه زخم و آکنه باشد از محصولاتی مناسب استفاده می‌ کند که با پوست شما سازگاری بیشتری داشته باشد و با حداقل عوارض شما بتوانید  بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

در صورت انتخاب نا درست ممکن است که پوست شما در طی مراحل درمان دچار آسیب شود.  پس با مراجعه به پزشکان حرفه‌ ای شما می توانید از شر انواع آسیب های پوستی راحت شوید و پوستی زیبا و یکدست را حاصل کنید.

کاندیدای مناسب فیشیال صورت چه کسانی هستند ؟

افرادی که در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال قرار دارند می توانند برای داشتن پوست زیبا و مراقبت از پوست خود حداقل ماهی یک بار برای این تکنیک زیبایی اقدام کند زیرا این فرایند می تواند در درخشندگی و حفظ جوانی پوست به آن ها کمک کند.

 کسانی که در سنین بالای ۳۰ سال قرار دارند باید برای انجام این تکنیک بیشتر تلاش کند تا بتوانند از ایجاد علائم اولیه افزایش سن پیشگیری کنند.

 با این فرایند زیبایی می توان آکنه های ناشی از اختلالات هورمونی   پوست های کدر و لکه هایی که به دلایل مختلفی بر سطح پوست نمایان می شود را درمان کرد.

 با توجه به این که این فرآیند به صورت لایه برداری و ماساژ پوست انجام می شود در طی هر جلسه می تواند به شما کمک کند که درخشندگی و زیبایی پوست خود را حفظ کنید و مشکلات پوستی را از بین می برد تا شما پوستی جوان و بی نقص داشته باشید.

بنابراین کسانی که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند  و می خواهند روند پیری پوست را کند تر کنند کاندیدای مناسبی برای فیشیال می باشند . اما با وجود همه مزایای ذکر شده در برخی مواقع امکان انجام این فرایند توصیه نمی شود و همانند سایر روش های زیبایی و درمانی دیگر باید از انجام آن خودداری کرد.

 مثلاً خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند برای حفظ سلامتی خود و جنین خود باید حتما پزشک را در جریان بارداری خود قرار دهند.

توصیه می شود که در فصل های گرم سال مانند تابستان پیلینگ شیمیایی یا درمان هایی که با لایه برداری عمیق انجام می شود صورت نگیرد زیرا با از بین رفتن لایه سطحی پوست نسبت به نور خورشید  و پرتو های آن بسیار حساس می‌ شود و گرمای تابستان شدت عوارض آن را افزایش خواهد داد پس  اگر شما دارای پوستی حساس هستید و یا دائماً جوش و آکنه می زنید حتماً در این زمینه با پزشک خود گفت و گو کنید.  زیرا باید برخی از مراحل فیشیال برای شما حذف شود تا پوست شما دچار آسیب نشود.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از آغاز مراحل درمان فیشیال به بررسی و آنالیز شرایط پوستی شما می پردازند تا بهترین خدمات زیبایی را در این زمینه  برای شما ارائه دهند.  همه مراحل این فرایند بر اساس نوع پوست،  آسیب های پوستی و نیاز های شما عزیزان انتخاب خواهد شد.

هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان،  کسب بهترین نتایج و به حداقل رساندن عوارض راه کارهای درمانی خواهد بود.  بنابراین زیبا جویان می توانند با خیال آسوده زیبایی پوست خود را به دستان پر قدرت و ماهر متخصصین ما در این کلینیک بسپارند.

عوارض فیشیال صورت چیست ؟

 همه مراحلی که در طی این تکنیک زیبایی پشت سر می گذارید به صورت کاملا غیر تهاجمی سپری خواهد شد بنابراین زیبا جویان هیچ عارضه خطرناکی را تجربه نخواهند کرد.  متخصصین پس از بررسی شرایط پوستی و بر اساس نوع پوست از محصولات و راه کار های درمانی موثر استفاده می‌ کنند تا هیچ آسیبی به پوست و زیبایی شما وارد نشود و بتوانید در زمان کوتاهی شاهد تاثیرات بی نظیر آن بر پوست خود باشید . مهم ترین اقدام برای پیشگیری از عوارض مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی می باشد.

این تکنیک زیبایی در برخی از  سالن های آرایشی انجام می‌ شود اما این افراد نسبت به آناتومی پوست شما شناختی ندارند و محصولاتی که استفاده می کنند ممکن است باعث آزار و آسیب دیدگی پوستتان شود.  پس در این زمینه حتما تحقیق کنید و از رفتن به مراکز غیر درمانی خودداری کنید.  زیرا ممکن است با عوارض نا خوشایند ی مواجه شوید.  عوارضی که پس از این تکنیک زیبایی توسط افراد غیر متخصص  مشاهده می شود به صورت حاد یا سبک خواهد بود و بر اساس خدماتی که برای شما ارائه می شود متفاوت می باشد.

مثلاً در برخی از روش ها ممکن است لایه های عمیق پوست شما دچار آسیب شود اگر  کسی که این خدمات زیبایی را انجام می دهد دستور العمل‌ های بهداشتی را رعایت نکند در این شرایط ممکن است با عوارض زیر مواجه شوید

  • قرمزی و تحریک شدن پوست

 از شایع ترین عوارضی که پس از فیشیال ممکن است تجربه کنید قرمز شدن و لکه دار شدن پوست به دلیل فشار های در حین درمان می باشد که البته این عارضه پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بین می رود.  در این شرایط توصیه می شود که از محصولات آرایشی استفاده نکنید .

  • بیرون زدگی جوش های صورت

 یکی از دلایل مهم جوش زدن پوست وجود باکتری ها  هستند که در سطح پوست قرار دارند بنابراین در طی پاک سازی راه عبور آن ها باز می شود و با استفاده از دستگاه های بخور فعال خواهند شد.

اگر مرحله ضد عفونی کردن و استریل به خوبی انجام نشود زمینه برای فعالیت بهتر باکتری ها فراهم خواهد شد و شاهد جوش ها و آکنه ها بر سطح پوست خواهید بود.  برای پیشگیری از چنین عوارضی باید ابزار هایی که مورد استفاده قرار می گیرد به خوبی استریل شود و حتماً قبل از شروع درمان ابزار ها در مایع ضد عفونی کننده قرار گیرد.

  • ایجاد اسکار بر سطح پوست

 در برخی از مراحل کسی که فیشیال پوست را انجام می دهد برای از بین بردن نا خالصی ها و پاک سازی منافذ از انگشتان دست و یا ابزار های تیز استفاده خواهد کرد و ممکن است که لایه سطحی پوست دچار آسیب شود.

با لایه‌ برداری خشن باعث خونریزی و بریدگی پوست و باقی ماندن اسکار خواهد شد پس اگر کسی که فیشیال را انجام می دهد مهارت کافی در این زمینه نداشته باشد آسیب زیادی به پوستتان وارد می‌ کند و حتی پوست شما در معرض عفونت قرار می گیرد و با لکه‌ های اسکار های ابدی مواجه خواهید شد پس برای پیشگیری از این عوارض و احتمال بروز عفونت از مهارت پ فیشیالیست خود مطمئن شوید.

  • خشک شدن و خارش پوست

 پوست یکی از مهم‌ ترین مراحلی که در طی فیشیال انجام می شود لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده و لایه های شاخی خواهد بود تا سلول های تازه و جوان تر جایگزین آن ها شود.  اما اگر لایه برداری به صورت غیر اصولی انجام شود سبب خشکی و خارش پوست خواهد شد.  پس برای پیشگیری از این عارضه پس از  مراحل فیشیال باید از مرطوب‌کننده‌ های مناسب استفاده شود.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با استفاده از بهترین و مدرن ترین ابزار ها و تجهیزات پزشکی انجام می‌ شود و متخصصینی  که در این مرکز فعالیت دارند تجربه و مهارت بالایی کسب کرده اند.  بنابراین تا کنون در هیچ کدام از خدمات زیبایی و درمانی گزارشی مبنی بر عوارض نا خوشایند و احتمالی ارائه نشده است و زیبا جویان عزیز از انواع خدمات در این کلینیک رضایت کامل حاصل کرده اند.

هزینه فیشیال پوست چقدر است ؟

همه مراحلی که برای انجام این تکنیک زیبایی در نظر گرفته می شود برای همه زیبا جویان متفاوت خواهد بود و بر اساس شرایط پوست و آسیب های پوستی همچنین خواسته های متقاضیان انتخاب می شود.  بنابراین نمی توان هزینه مشخصی را برای این تکنیک زیبایی اعلام کرد.

همچنین محصولاتی که در طی این فرآیند مورد استفاده قرار می‌ گیرد در برند ها و مارک های متفاوتی وجود دارند و هزینه های آن به کیفیت و ترکیبات این محصولات بستگی دارد.  متخصصین در جلسه مشاوره پس از ارزیابی شرایط پوست و مراحل درمان همچنین محصولاتی که استفاده می کنند  قیمت نهایی را اعلام خواهند کرد .

قطعاً اگر بخواهید که این تکنیک زیبایی را توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای انجام دهید باید دستمزد بیشتری پرداخت کنید.  عوامل تاثیر گذار بر هزینه های این فرایند به شرح زیر خواهد بود

  • مراحل انجام فیشیال
  • تعداد جلساتی که برای زیبا جویان در نظر گرفته می شود.
  • میزان تخصص و تجربه پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • نوع دستگاه ها و ابزار هایی که در طی درمان مورد استفاده قرار می گیرد.
  • محصولات و برند هایی که در طی مراحل درمان به کار گرفته می شود .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات این کلینیک مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

فیشیال صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-فیشیال صورت

مراقبت های قبل از فیشیال صورت :

قبل از این که شما بخواهید این تکنیک زیبایی را انجام دهید باید در انتخاب پزشک و کلینیک دقت بالایی داشته باشید و از رفتن به مراکز نا معتبر و غیر درمانی خودداری کنید.  موضوع دیگری که قبل  از انجام این فرآیند حائز اهمیت است حضور در جلسات مشاوره قبل از درمان خواهد بود زیرا ، باید در مورد مشکلات پوست خود،  تغذیه و  مقدار آبی که در طول روز مصرف می کنید همچنین بیماری ها و یا دارو هایی که مجبور ید استفاده کنید با پزشک گفت و گو کنید.

پزشک نیز پس از بررسی شرایط بدنی و آنالیز پوست شما مراحل انجام فیشیال و  محصولاتی که باید مورد استفاده قرار گیرد را انتخاب خواهد کرد . پس مهم ترین اقدام قبل از انجام فیشیال مشورت و گفت و گو با پزشک می باشد.  پزشک در این جلسه توضیحاتی در مورد مراقبت های قبل و بعد  فیشیال ارائه می دهد تا از بروز عوارض نا خوشایند پیشگیری شود و پوستتان آمادگی بهتری برای دریافت این خدمات زیبایی  را داشته باشد.

  • چند روز قبل از انجام این فرایند زیبایی از لایه برداری،  وکس کردن،  اپیلاسیون و برنزه کردن پوست خود بپرهیزید.  زیرا در طی مراحل فیشیال پوست شما  دچار حساسیت خواهد شد.
  • آقایانی که قصد دارند از این تکنیک زیبایی بهره‌ مند شوند در روز درمان از شیو کردن مو های زائد صورت خود خودداری کنند و مو های  صورت را یک روز قبل از آغاز جلسات  از بین ببرند .
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید زیرا،  در صورت آفتاب سوختگی متخصصین توصیه می کنند تا بهبود کامل پوست از انجام این فرآیند خودداری کنید.
  • اگر قصد دارید که این پروسه زیبایی را برای جشن خاصی و مراسمی انجام دهید بهتر است جلسات را چند روز قبل از مراسم آغاز کنید تا پوستتان ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشد. حتی این تکنیک زیبایی را می توانید برای بخش های حساس پوست صورت و گردنتان انجام دهید.
  • زمانی که به کلینیک مراجعه می‌ کنید هیچ گونه آرایشی نداشته باشید و زیور آلات خود را نیز با خود به همراه نداشته باشید.
  • یک هفته قبل از انجام فیشیال از مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین و  ضد التهابی مانند پرو فن و هر دارویی که باعث رقیق شدن خون می شود بپرهیزید .
  • یک هفته قبل از درمان مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید زیرا ،  این دو عامل تاثیرات مخربی بر زیبایی و شادابی پوست شما خواهد داشت.
  • بهتر از قبل از آغاز جلسات فیشیال با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید تا بتوانید نتایج بهتری پس از درمان حاصل کنید.

مراقبت های پس از فیشیال صورت :

  • ممکن است پس از پشت سر گذاشتن مراحل فیشیال و استفاده از برخی از محصولات شما احساس سفتی  و زبری در پوست خود داشته باشید و حتی در صورت موثر نبودن مرحله پاک سازی با آسیب های پوستی مانند سوزش و یا جوش و آکنه مواجه شوید پس برای دست یابی به نتایج مطلوب باید مراقبت هایی که از سمت پزشک توصیه می شود به خوبی دقت کنید و از محصولات مناسب مانند کرم های ضد جوش یا پاک کننده های ملایم استفاده کنید.
  • متخصصین توصیه می کنند پس از انجام این فرایند زیبایی در جهت شست و شو و پاک سازی پوست خود از شیر پاک کن استفاده نکنید زیرا،  با استفاده از این محصول پوستتان حساس تر می شود و در طی دو تا سه روز از هیچ گونه اسکراب یا پاک کننده استفاده نشود.
  • به دلیل لایه برداری در این تکنیک زیبایی پوست شما حساس می‌ شود بنابراین زمانی که می‌خواهید شست و شوی پوست را انجام دهید با پوست خود با ملایمت رفتار کنید.
  • پس از انجام فیشیال در معرض نور خورشید،  گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید و حتماً زمانی که قصد دارید از منزل خارج شوید مصرف ضد آفتاب با spf مناسب را جدی بگیرید.
  • پس از انجام فیشیال از ماساژ دادن،  فشار دادن و لمس کردن پوست خود بپرهیزید.
  • مایعات زیاد بنوشید و تغذیه مناسب داشته باشید و حتما  میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید .
  • حتماً پس از انجام فعالیت های ورزشی و تعرق پوست خود را به خوبی شست و شو دهید.
  • دارو ها و محصولاتی که پزشک به شما معرفی کرده را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

اثرات و نتایج :

پس از انجام فیشیال صورت شما پوستی زیبا و درخشان را تجربه می کنید و نرمی بی نظیر را در پوست خود احساس خواهید کرد.  با انجام منظم این روتین درمانی قطعاً می توانید نشانه های پیری را از چهره خود محو کنید و برای مدت ها پوست خود را از افتادگی و انواع آسیب های پوستی محافظت کنید .

با ماساژ دادن پوست صورت در طی مراحل فیشیال آب رسانی،  خون رسانی و اکسیژن رسانی به لایه های زیرین پوست به خوبی انجام می شود بنابراین شما پوستی سفت و محکم خواهید داشت.  این تکنیک زیبایی نتایج طولانی مدت به همراه دارد و پوستی هیدراته ، شفاف و درخشنده بدون انواع لک و جوش های پوستی را برای شما به ارمغان می آورد.

پس از انجام این فرایند ممکن است شما برای مشاهده نتایج قطعی به چند روز زمان نیاز داشته باشید بنابراین متخصصین توصیه می کنند دو تا سه روز از رفتن به مراسم ها و جشن ها خودداری کنید و اگر برای مراسمی پوست خود را آماده می کنید جلسات فیشیال را به چند روز قبل موکول کنید.

متخصصین برای این که شما بتوانید پوست زیبا تری داشته باشید توصیه می کنند از محصولات مناسب پوست خود استفاده کنید و قطعاً شما پس از مشاهده نتایج آن در جهت انجام  این پروسه زیبایی مشتاق تر خواهید شد.  از تاثیرات بی نظیر این تکنیک زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • با ماساژ دادن پوست شما احساس آرامش و رهایی از استرس در پوست ایجاد می شود.
  • پوست شما با کاهش چین و چروک ها و درخشندگی جوان تر به نظر می‌ رسد و با مراحل  انجام شده روی آن می توانید انواع آسیب های پوستی را همراه با بهبود گردش خون درمان کنید و باعث از بین رفتن انواع جوش های پوستی و جمع شدن منافذ باز پوست خواهد شد.
  • این تکنیک زیبایی راه کاری موثر در لیفت و سفت شدن پوست می باشد.
  • در جهت بر طرف کردن نا همواری ها،  گودی و سیاهی همچنین پف زیر چشم تاثیر گذار خواهد بود.
  • با این تکنیک زیبایی پوستی صاف و یکدست با رنگی زیبا حاصل می کنید.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین برای دست یافتن به نتایج مطلوب از تکنیک های زیبایی مناسب مانند میکرو درم آبریژن،  هیدرودرم آبریژن،  پیلینگ پوست،  مزونیدلینگ و …. استفاده خواهند کرد.  هر کدام از این راه کار های زیبایی و درمانی بر حسب شرایط پوست و تقاضای زیبا جویان در نظر گرفته می شود.

دوره نقاهت پس از فیشیال صورت چقدر است ؟

زمانی که برای انجام این تکنیک زیبایی در نظر گرفته می شود بر اساس مراحل درمان و  بر شرایط پوست شما متفاوت خواهد بود که در حدود ۶۰ دقیقه طول می کشد . مثلاً اگر بخواهید که این تکنیک زیبایی را برای درمان جوش ها و آکنه های پوستی در نظر بگیرید مراحلی از قبیل پاک سازی و تخلیه جوش های سر سیاه و سر سفید با لایه برداری شیمیایی نیاز خواهد بود.

همچنین در طی این مراحل از دستگاه ها و ابزار های متفاوتی مانند میکرو درم آبریژن یا لامپ های ال ای دی استفاده می شود تا بتواند نتایج بهترین حاصل شود.  ارائه این خدمات توسط پزشک ماهر و با تجربه در مراکز تخصصی بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت متخصصین پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمان توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت از پوست ارائه خواهند داد  و محصولاتی مناسب را برای شما تجویز می کنند.

توصیه می‌ شود پس از انجام این فرایند از دست کاری کردن و فشار دادن پوست خود بپرهیزید و به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید زیرا به دلیل لایه برداری  پوست تان نسبت به پرتو های نور خورشید حساس تر هستند و ممکن است تاثیرات مخربی بر پوست داشته باشد.  همه مراحل فیشیال به صورت غیر تهاجمی انجام می شود و نیاز نیست که شما دوره نقاهت در منزل سپری کنید حتی می توانید پس از پایان جلسه درمان به محل کار خود باز گردید .

اما،  باید مراقبت های توصیه شده را جدی بگیرید و به خوبی اعمال کنید.  پس از انجام فیشیال مایعات کافی بنوشید . میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.  از استعمال دخانیات دوری کنید از محصولات مناسب و سازگار با پوست خود استفاده کنید .  در معرض نور خورشید قرار نگیرید و جلسات بعدی فیشیال را کامل کنید تا به نتایج مد نظر خود برسید و شادابی و زیبایی پوست خود را برای همیشه حفظ کنید.

تعداد جلسات فیشیال صورت چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی اعلام کردیم که این تکنیک زیبایی با اهداف و کاربرد های متفاوتی انجام می‌ شود و متخصصین پس از بررسی و آنالیز پوست و شرایط افراد مراحل آن  را تعیین می‌ کنند و از محصولات مناسب و راه کار های درمانی استفاده خواهند کرد.

  بنابراین تعداد جلسات برای همه افراد کاملاً متفاوت است.  کسانی که پوستشان مستعد جوش و آکنه های پوستی است  به جلسات بیشتری نیاز دارند.  متخصصین در طی جلسات مشاوره مشخص می کنند در چند جلسه باید شرکت کنید و فواصل بین جلسات تعیین خواهد شد. معمولا توصیه می شود برای انجام فیشیال ماهی یک بار اقدام کنید. متخصصین پس از دست یافتن به نتایج مطلوب توصیه می‌ کنند که در طول سال حتماً جلسات فیشیال را ادامه دهید.

آیا فیشیال می تواند چین و چروک های صورت را از بین ببرد ؟

 تا کنون هیچ درمان قطعی برای از بین بردن چین و چروک های صورت ابداع نشده است اما اگر شما پس از ۲۰ سالگی در جلسات فیشیال شرکت کنید قطعاً می توانید از بروز علائم پیری مانند چین و چروک‌ ها و خطوط سطحی پوست پیشگیری کنید و روند پیری پوست خود را به تعویق بیندازید.

چقدر زمان طول می کشد تا فیشیال صورت انجام شود ؟

بر اساس مراحلی که برای شما انجام می شود و شرایط پوستی شما، مدت زمان این تکنیک زیبایی متغیر خواهد بود.  به طور کلی  زمانی که می توان اعلام کرد در حدود ۶۰ دقیقه می باشد.

آیا آقایان نیز می توانند  تکنیک فیشیال بهره‌ مند شوند ؟

بله،  همه مراحل فیشیال برای آقایان نیز همانند خانم ها انجام می شود اما فرمولاسیون محصولاتی که در این تکنیک برای آقایان استفاده می‌ شود متفاوت خواهد بود مثلاً به دلیل این که پوست آقایان پس از استفاده از ژیلت حساسیت بیشتری دارد متخصصین از محصولات مناسب و سازگار استفاده خواهند کرد.

آیا مراحل انجام فیشیال دردناک است ؟

مراحل این تکنیک زیبایی با درد زیادی  همراه نمی باشد. ممکن است در هنگام تخلیه پوست و احساس فشار شما کمی ناراحت و آزرده شوید که البته این درد قابل تحمل است . اگر پزشک راه کار های درمانی مانند میکرودرم آبریژن،  مزونیدلینگ و …. را استفاده کند قطعاً مراحل انجام درمان با بی حسی موضعی سپری خواهد شد و شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

بهترین مرکز زیبایی برای فیشیال صورت در تهران کجاست ؟

فیشیال پوست یکی از راه کار های ساده و حساس می باشد که باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود بنابراین توصیه می کنیم که قبل از انجام این تکنیک زیبایی حتماً تحقیق کنید و به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید. اگر تا کنون مرکز مورد نظر خود را انتخاب نکرده اید پیشنهاد می کنیم که سری به کلینیک زیبایی الهیه تهران بزنید و از خدمات بی نظیر این کلینیک بهره مند شوید .

شما می توانید با مراجعه به این کلینیک از کیفیت وضعیت دستگاه ها مطلع شوید و حتی می توانید با مراجعین قبلی این کلینیک گفت و گو کنید و نظر آن ها را در مورد خدمات این کلینیک بدانید.  در این مرکز از محصولات با کیفیت با برند های استاندارد استفاده می شود بنابراین خیال شما از بابت کیفیت خدمات و نتایجی که حاصل می کنید راحت می شود و می توانید با خیال آسوده زیبایی پوست خود را به دستان پر قدرت و ماهر متخصصین ما بسپارید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

زیبایی صورت خانم ها باید ها و نباید ها و مراقبت از پوست

 زیبایی پوست صورت خانم ها و اهمیت آن

مزایا، عوارض و هزینه فشیال پوست صورت

نتیجه گیری :

فیشیال صورت یکی از درمان های محبوب و رایج است که  امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است‌ .  معمولا متقاضیان این تکنیک زیبایی کسانی هستند که به زیبایی و شادابی پوست خود اهمیت زیادی می‌ دهند.

 این تکنیک زیبایی در طی چند مرحله و به مدت ۶۰ دقیقه انجام می شود.  پس زمانی که شما به مرکز زیبایی مراجعه می کنید و از آن خارج می شوید تنها یک ساعت زمان صرف خواهید کرد و در این فاصله زمانی به پوستی زیبا ، درخشان و جوان دست می یابید.

فیشیال یکی از راه کار های ساده است  که  شما می توانید  پس از پشت سر گذاشتن استرس ها و مشکلات خود در طی یک هفته آثار آن را از چهره خود برطرف کنید و اگر جزو افرادی هستید که مراقبت از پوستتان اهمیت زیادی دارد به روتین های خانگی اکتفا نکنید و بهتر است که فیشیال پوست را در مراکز تخصصی تجربه کنید تا شاهد تاثیرات بی نظیر آن بر سلامتی و زیبایی پوست خود باشید.

لازم به ذکر است که بدانید این  پروسه زیبایی در یک جلسه  می تواند انواع مشکلات پوستی را  مانند جوش های سر سیاه و جوش های سر سفید و انواع لکه های پوستی را از بین ببرد.  پس این تکنیک زیبایی به عنوان یک روش درمانی اثبات شده و عالی برای مراقبت از پوست مورد توجه قرار گرفته است . البته،  این تکنیک در برخی از سالن های زیبایی انجام می شود و قطعاً شما نمی‌ توانید تاثیراتی در کلینیک های زیبایی حاصل می کنید را به دست بیاورید.

حتی ممکن است پوست شما دچار آسیب و عوارض شود پس به شما پیشنهاد می‌ کنیم برای انجام این تکنیک زیبایی حتماً به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید.  کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از کلینیک های معتبر و تخصصی در کشور و خاورمیانه می‌ باشد.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین ماهر و با تجربه ارائه می‌ شود شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/fea4

لینک آپارات:https://aparat.com/v/qgXG7

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/I9XGT2HC

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.