هزینه جراحی پلک در کلینیک بین المللی الهیه

هزینه جراحی پلک در کلینیک بین المللی الهیه

هزینه جراحی پلک در کلینیک بین المللی الهیه

جراحی پلک یا  عمل بلفاروپلاستی یکی از عمل های زیبایی و پر طرفدار رایج است که در جهت بهبود عملکرد پلک ها و درمان افتادگی پلک انجام می شود . این عمل جراحی را می توان به طور همزمان بر پلک بالا و پایین انجام داد.  در این روش پوست اضافه پیرامون چشم که به علت افزایش سن زیبایی خود را از دست داده است برداشته می شود تا بتوان چشم ها را از حالت خستگی و کسلی خارج کرد و جوانی و شادابی را به چهره هدیه داد.

در طی این مطلب ما قصد داریم شرح کاملی در مورد این جراحی در اختیار شما قرار دهیم و فاکتور های مهم  هزینه های جراحی را برای شما معرفی کنیم . عمل جراحی پلک معمولاً در بین خانم ها رواج بیشتری دارد و به عنوان عمل زیبایی معرفی می شود بنابراین همه هزینه ها بر عهده متقاضیان  خواهد بود و تحت پوشش هیچ کدام از شرکت‌ های بیمه نمی باشد.  پس اگر شما می خواهید در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

جراحی پلک چیست ؟

قبل از این که بخواهیم در مورد هزینه های مربوط به جراحی توضیحاتی ارائه دهیم باید در مورد این جراحی اطلاعات بیشتری حاصل کنید تا متوجه شوید که چرا عمل بلفاروپلاستی هزینه ارزانی ندارد و باید قبل از اقدام به این جراحی به چه مواردی توجه کنید.  پس در ادامه مطلب،   ابتدا  توضیحاتی در مورد این جراحی در اختیار شما قرار می دهیم.

عمل جراحی و زیبای پلک ها به نام بلفاروپلاستی شناخته می شود که برای بهبود یافتن فرم ظاهری پلک ها انجام می شود.  این جراحی هر دو پلک بالا و پایینی را دچار تغییر خواهد کرد و با تغییراتی در پوست پیرامون چشم مشکلات عملکردی پلک ها از بین می رود . در این روش متخصصین با برداشتن پوست آویزان شده و همچنین چربی های حبس شده در زیر پلک مشکلات این ناحیه را برطرف می کند .

همچنین چین خوردگی هایی که باعث ایجاد التهاب در پوست اطراف چشم می شود را مورد درمان قرار می دهند. چشم ها یکی از اعضا حیاتی و بسیار حساس بدن است که نیاز های بینایی ما را بر طرف خواهد کرد.  چشم ها در مرکز صورت قرار دارند و احساسات درونی ما را بدون صحبت کردن به دیگران منتقل می کند اما به دلیل پیر شدن پوست اطراف چشم،   مشکلاتی مانند افتادگی پلک ها چهره حالتی خسته و کسل به خود می گیرد در نتیجه دیگران نمی توانند به راحتی با ما ارتباط برقرار کند .

شاید در طول روز ما استراحت زیادی داشته باشیم اما همیشه از نظر دیگران خسته و خواب آلود به نظر می رسیم . عمل بلفاروپلاستی می تواند در این زمینه به ما کمک کند و با برداشتن پوست اضافه ، پف چشم و افتادگی پلک ها چشم ها حالتی جذاب و هوشیار پیدا می کنند .

عمل بلفاروپلاستی به صورت سر پایی انجام می شود و برای اکثر متقاضیان به صورت بی حسی موضعی سپری خواهد شد.  با انتخاب پزشک ماهر و مراجعه به کلینیک های تخصصی شما می توانید عوارض پس از جراحی را به کمترین میزان خود برسانید . عوارض ناشی از این جراحی در طی یک تا دو هفته برطرف می شود پس اگر شما می خواهید برای زیبا سازی چشمان خود این عمل جراحی را تجربه کنید حتماً کلینیک های تخصصی و معتبر  را انتخاب کنید.

کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین خدمات زیبایی و درمانی را توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای برای شما عزیزان ارائه می دهند.  در این کلینیک هزینه ها کاملاً استاندارد محاسبه می شود.

انواع عمل های جراحی پلک :

اولین هدف متقاضیان برای انجام عمل بلفاروپلاستی برطرف کردن افتادگی پلک ها و بهبود عملکرد آن ها می باشد . متخصصین در این روش پوست پیرامون چشم را لیفت و سفت می کنند تا چهره از حالت کسلی و خستگی خارج شود و چشم ها حالتی جذاب و نافذ داشته باشد.

البته ، این عمل جراحی همچنین در جهت بر طرف کردن مشکلات بینایی نیز کاربرد دارد.  اگر افراد به دلیل آویزان شدن پوست بالای پلک بینایی آن ها با مشکل مواجه شود در هنگام نگاه کردن فشار زیادی به عضلات گردن و پیشانی خود وارد می کنند و به مرور زمان مشکلات دیگری را به دنبال خواهد داشت.  پس با برداشتن پوست اضافه و آویزان شده بالای پلک می توان میدان دید را افزایش داد.  در این روش متخصصین با محکم کردن عضلات چشم این عارضه را برطرف می کنند .

البته برخی افراد جراحی بلفاروپلاستی را با عمل لیفت چشم یا عمل پتوز اشتباه می گیرند.  عمل پتوز برای محکم کردن تاندون ها بافت ها و عضلات چشم انجام می‌ شود تا بتوان ظاهر چشم ها را تغییر داد. اما در عمل بلفاروپلاستی پوست اضافه و بافت های چربی دچار تغییر می شود اما در هر دو جراحی درمان پتوز و بلفاروپلاستی افتادگی پلک ها قابل درمان خواهد بود.

در این بخش از مطلب ما می خواهیم اهداف اصلی انجام عمل بلفاروپلاستی را به شما معرفی کنیم پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

جراحی پلک زیبایی :

اگر فردی بخواهد زیبایی چشمان خود را با عمل بلفاروپلاستی حاصل کند باید به کلینیک های زیبایی و تخصصی مراجعه کند . البته،  متخصصین ضرورتی بر انجام این عمل نمی دانند و مراحل جراحی با هدف حفظ جوانی و شادابی چهره طی می شود . همان طور که م یدانید عوامل مختلفی مانند افزایش سن،  نیروی گرانش زمین،  مصرف انواع دخانیات،  ابتلا به بیماری ها و دلایل دیگری به مرور زمان باعث پیر شدن و چروکیدگی پوست اطراف چشم خواهد شد.

در این شرایط چربی ها در زیر پلک جمع می شوند و حالتی افتاده و نا خوشایند را بر چشم ها حاکم می کند . در این شرایط همه اجزاء صورت تحت تاثیر قرار می‌ گیرد و زیبایی چهره از بین می رود.  عمل بلفاروپلاستی با هدف زیبایی چشم ها می تواند در رفع این مشکلات به شما کمک کند تا چشمانی جذاب،  نافذ و جوان را مجدداً تجربه کنید . این عمل جراحی توسط جراحان پلاستیک،  متخصصین چشم و متخصصین گوش و حلق و بینی انجام می شود.

  • جراحی پلک درمانی

در عمل بلفاروپلاستی با هدف بهبود عملکرد پلک ها ، عیب ها و مشکلات مربوط به ساختمان پلک از بین می رود.  متخصصین این عمل جراحی را در جهت حفظ سلامتی چشم ها مهم و ضروری می دانند. وقتی که با افزایش سن ، پوست اطراف چشم نازک می شود و چربی ها در زیر پلک ها جمع می شوند پوست از بالای چشم حالتی شل و آویزان پیدا می کند و با مماس شدن این پوست با مردمک چشم وسعت دید کاهش می یابد.

در این شرایط استفاده از لنز های چشمی و حتی عینک برای این افراد مشکل ساز خواهد بود و برای نگاه کردن به محیط پیرامون خود فشار زیادی به عضلات گردن و پیشانی وارد می کند.  در صورت عدم توجه به این مسئله مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد . در این شرایط متخصصین با برداشتن بالشتک های چربی و همچنین پوست اضافه اختلالات بینایی را برطرف می کنند .

پس با انجام عمل بلفاروپلاستی شادابی و سلامتی چشم ها تضمین خواهد شد.  اگر شما بخواهید این عمل جراحی را با دو هدف متفاوت انجام دهید قطعاً هزینه های شما نیز متفاوت می باشد. زیرا اگر این جراحی برای زیبایی چشم ها انجام شود قطعاً باید تغییرات بیشتری در پلک ها ایجاد شود و هزینه ها را افزایش خواهد داد.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-جراحی پلک

مراحل انجام جراحی پلک :

عمل زیبایی بلفاروپلاستی را می توان بر یک پلک و یا به طور همزمان بر هر دو پلک انجام داد.  متخصصین برای برداشتن چربی ها و پوست اضافه در پیرامون چشم برش هایی هم جهت با چین های طبیعی پلک در زیر شکاف پلک بالا و یا خط زیر مژه ایجاد می کنند. متخصصین در ایجاد برش ها مهارت و دقت بالایی دارند به طوری که پس از بهبودی هیچ اثری از برش ها بر سطح پوست نمایان نخواهد شد.

البته،  قبل از ایجاد برش ها ناحیه دقیق آن مشخص می شود . پس از پشت سر گذاشتن این مرحله با کمک ابزار های مناسب بالشتک های چربی از زیر پلک استخراج می شود و پوست اضافه در این ناحیه حذف خواهد شد . برش هایی که بر ناحیه پلک ایجاد شده توسط بخیه های ظریف و  غیر جذبی،  چسب بخیه و یا فرایند لیزر بسته می شوند . پس از بهبودی هیچ نشانه‌ ای  از جای بخیه و برش ها مشاهده نخواهد شد.

پس اگر شما می خواهید در این زمینه نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کنید باید متخصصین زبر دست،  ماهر و با تجربه را انتخاب کنید و قطعا این موضوع هزینه های شما را تحت تاثیر قرار می دهد. متخصصین با تجربه در طی انجام این جراحی پوست اطراف چشم،  چربی ها و عضلات اضافه را حذف می کنند و این موضوع به معاینات قبل از جراحی بستگی خواهد داشت.

متخصصین در حین جراحی عواملی از قبیل تقارن بین دو ابرو ها،  ساختار عضلانی صورت و ساختار اجزای صورت را مورد توجه قرار می دهند.  همچنین در برخی از کلینیک های تخصصی از لیزر دی اکسید کربن برای جوان سازی پوست اطراف چشم استفاده می شود تا بتوان زیبایی و جذابیت چشم ها را افزایش داد . در برخی از مراکز تخصصی مراحل جراحی بلفاروپلاستی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و استاندارد لیزر انجام می شود.

به دلیل بسته شدن سریع عروق پس از جراحی شدت خونریزی،  کبودی و تورم پس از جراحی به  حداقل می‌ رسد و دوره بهبودی کاهش می یابد.  با استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر قطعاً هزینه های شما افزایش خواهد یافت.

مزایا و کاربرد های جراحی پلک :

همانطور که در بخش های قبلی بیان کردیم عمل بلفاروپلاستی با دو  هدف اصلی زیبایی و درمانی انجام می شود . متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مراحل جراحی را بر حسب سطح انتظارات و اهداف متقاضیان پیش می‌ برند . این عمل جراحی بدون نیاز به بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام خواهد شد.

متخصصین در برخی مواقع به دلیل شرایط متقاضیان این جراحی را با بی هوشی نیز  انجام می دهند.  در طی انجام عمل بلفاروپلاستی مشکلات و اختلالات ایجاد شده در پلک بالا و پایین به بهترین نحو بر طرف می شود تا بتوان زیبایی و سلامتی چشم ها را تضمین کرد .

با این روش چشم  ها حالتی جذاب و جوان پیدا می کند هزینه هایی که شما برای انجام عمل بلفاروپلاستی پرداخت می کنید نسبت به نتایج و مزایای بی‌ نظیری که حاصل می کنید قطعاً نا چیز است.

این عمل جراحی در طی یک جلسه انجام می شود و  حتی تا آخر عمر می ‌توانید از نتایج دائمی آن لذت ببرید و همیشه شادابی و سلامتی چشم های خود را حاصل کنید.

 انتخاب مراکز معتبر و تخصصی مهم ترین اقدام شما قبل از جراحی خواهد بود.  شما با دقت به این موضوع می توانید از شر عوارض نا خوشایند پس از جراحی در امان باشید و دوره نقاهت کوتاه مدتی را پشت سر بگذارید .

پس از پایان عمل بلفاروپلاستی متقاضیان می‌ توانند بدون بستری شدن در بیمارستان به منزل باز گردند و دوره نقاهت خود را در منزل سپری کنند.

 متخصصین با تجربه و کار بلد در هنگام ایجاد برش و بخیه زدن تخصص و مهارت بالایی دارند بنابراین پس از بهبودی هیچ اثری از جای زخم،  برش ها و بخیه ها مشاهده نمی شود.

کاربرد ها

این جراحی خاص و پرطرفدار در جهت زیبایی چشم ها و رفع اختلالات بینایی انجام خواهد شد. متخصصین معمولاً ضرورتی بر انجام جراحی زیبایی چشم نمی دانند اما اگر افتادگی پلک اختلالات بینایی را حاصل کند قطعاً متخصصین در کوتاه ترین زمان عمل جراحی را پیشنهاد خواهند داد. عمل بلفاروپلاستی کاربرد های زیادی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از :

  • درمان افتادگی پلک ها
  • حذف پف بالا و پایین چشم
  • درشت شدن چشم ها
  • افزایش میدان دید
  • برطرف کردن چین های اطراف چشم و پیشگیری از التهابات پوستی در این ناحیه
  • افزایش اعتماد به نفس و زیبایی چهره
  • حالت هوشیار و جذاب چشم ها
  • ترمیم و بازسازی گوشه چشم
  • تغییر دادن فرم چشم ها
  • برطرف کردن سنگینی و خستگی پلک ها

عوارض و خطرات جراحی پلک چیست ؟

اگر شما بخواهید از هر عمل جراحی و درمانی استفاده کنید قطعاً به مزایای بی نظیری دست می یابید که در کنار آن باید برخی از عوارض جانبی را تجربه کنید.  قطعاً عوارض رایج پس از جراحی مشکلی برای زیبا جویان عزیز حاصل نخواهد کرد و به مرور زمان و اعمال مراقبت ها در کوتاه ترین زمان برطرف می شود.

 پس از انجام عمل بلفاروپلاستی شما برخی از عوارض رایج را تجربه خواهید کرد اما در صورت مراجعه به مراکز غیر تخصصی و انجام جراحی توسط افراد کم تجربه نمی توانید به نتایج مورد نظر خود برسید و شاهد عوارض خطرناکی از قبیل

  • آسیب بینایی
  • کوتاه شدن پلک ها
  • باقی ماندن  پوست اضافه در اطراف پلک
  • عفونت
  • مشکل در بستن چشم ها

مواجه خواهید شد.  پس همیشه سلامتی خود را در اولویت قرار دهید تا بتوانید نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کنید . برخی از عوارض رایج عمل بلفاروپلاستی عبارتند از :

  • خشکی چشم

این عارضه معمولاً پس از جراحی در افراد مشاهده می شود که به صورت موقتی است که با استفاده از قطره های چشمی،  روان کننده ها و پماد های تجویز شده بر طرف می شود. در صورت ادامه دار شدن این عارضه باید به پزشک مراجعه کنید تا درمان های مناسب برای شما ارائه شود.

  • اشک ریزی

آبریزش چشم ها نیز از عوارض رایج پس از جراحی است که به دلیل تغییراتی که در پلک ها ایجاد شده حاصل می شود بهتر است در چند روز اول از پلک زدن خود داری کنید.  این عارضه نیز کوتاه مدت و موقتی است و به مرور زمان برطرف می شود.

  • نا توانی در بستن چشم ها

عارضه دیگری که پس از عمل بلفاروپلاستی تجربه می کنید عدم توانایی در بستن چشم ها می باشد.

 این عارضه نیز در روز های اول وجود دارد و کم کم برطرف می شود . اگر پوست پلک به اندازه کافی برداشته نشود ممکن است این عارضه برای شما ادامه دار باشد.

  • ایجاد زخم در سطح پلک ها

با توجه به مراحل انجام این جراحی چربی ها و پوست اضافه با ایجاد برش هایی بر سطح پلک برداشته می‌ شود و قطعاً زخمی بر ناحیه پلک ها ایجاد می شود . متخصصین با تجربه و زبر دست برش ها و بخیه ها را به گونه ای ایجاد می کنند که پس از بهبودی هیچ اثری از جای زخم باقی نماند.

پس اگر زیبایی و سلامتی چشم های شما برایتان مهم است حتماً قبل از مراجعه به کلینیک در مورد مهارت پزشک تحقیقات لازم را انجام دهید. چون چشم ها یکی از اعضای حساس و ضروری بدن هستند که با کوچکترین آسیب مشکلات زیادی برای شما به همراه خواهد داشت .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل بلفاروپلاستی و  کانتوپلاستی و اپی کانتو پلاستی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود و شما عزیزان می توانید بر اساس اهداف و نیاز های خود به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابید.

بهترین کاندیدای جراحی پلک چه کسانی هستند ؟

کاندیدای مناسب عمل بلفاروپلاستی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای مشخص می شود.  پس اگر شما می خواهید این عمل جراحی را با اهداف مشخصی انجام دهید بهتر است به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید تا پس از معاینات لازم،  توضیحات کامل برای شما ارائه شود.

 در کلینیک های تخصصی و زیبایی متخصصین با انجام معاینات لازم توضیحات کاملی در مورد شرایط شما ارائه خواهند داد و می توانید به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یابید.

 اگر پوست پیرامون چشم های شما حالت افتاده و شل پیدا کرده است قطعاً عمل بلفاروپلاستی می تواند شما را برای بازگرداندن زیبایی و حفظ سلامتی چشم هایتان کمک کند.  البته،  در برخی افراد ایجاد پف و تورم چشم ها به دلیل بروز حساسیت ها ایجاد می شود که با مصرف دارو های مناسب برطرف می شود . این افراد نیاز به عمل جراحی ندارند و باید راه کار های درمانی مناسب را در پیش بگیرند.

  اگر می‌ خواهید عمل بلفاروپلاستی را برای زیبایی و سلامتی چشم های خود انجام دهید باید از این موضوع مطمئن شوید که تورم و پف ایجاد شده در چشم های شما بر اثر پیری پوست و افزایش سن ایجاد شده است. اگر می خواهید عمل بلفاروپلاستی را انجام دهید بهتر است نسبت به نتایج این جراحی درک  واقع بینانه  ای داشته باشید.

 با برداشتن پوست اضافه و حذف چربی های جمع شده در زیر پلک ها قطعاً زیبایی چشم های شما چندین برابر می شود اما نباید از این جراحی انتظارات بیجا و عجیب غریب داشته باشید. زیرا،  روند پیری پوست همچنان ادامه دار خواهد بود با گذر عمر مجدد ممکن است به عمل‌ های ترمیمی و اصلاحی  نیاز پیدا کنید.  البته شما تا ۱۵ سال می توانید از نتایج بی نظیر بلفاروپلاستی بهره مند شوید.

 مهم ترین موضوع برای کاندیدای عمل بلفاروپلاستی سلامتی متقاضیان خواهد بود.

کسانی که پس انجام  این جراحی قادر هستند در اعمال مراقبت ها سر سخت  باشند می توانند از ماندگاری بی نظیر آن تا سالیان طولانی بهره ببرند.

 افرادی که به بیماری های خاص مانند فشار خون کنترل نشده ، دیابت،  هپاتیت،  بیماری های ویروسی،  مشکلات و  اختلال در سیستم ایمنی و انعقادی خون و ….. مواجه هستند شانس کمتری برای این جراحی خواهند داشت.

افراد سیگاری نیز جزء کاندیدای مناسب عمل بلفاروپلاستی محسوب نخواهد شد.  مصرف دخانیات یکی از عوامل مهم ایجاد افتادگی پلک و از دست رفتن زیبایی چشم ها می باشد پس اگر شما می خواهید همچنان به استعمال دخانیات ادامه دهید نمی توانید نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل کنید . پس متخصصین پیشنهاد می کنند که چند هفته قبل از جراحی مصرف دخانیات را ترک کنید.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-جراحی پلک

هزینه جراحی پلک چقدر است ؟

عوامل مختلفی هزینه های کلی عمل بلفاروپلاستی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  چگونگی انجام عمل هزینه های جراحی و عوامل دیگر تعیین کننده هزینه ها خواهد بود. یکی از عوامل مهم در این عمل جراحی نوع عمل بلفاروپلاستی می باشد یا اینکه قرار است جراحی بر کدام پلک انجام شود.

  هدف از انجام جراحی نیز یکی از موارد مهم دیگر خواهد بود.  این که جراحی را شما در جهت درمان افتادگی پلک انجام می دهید یا می خواهید پف چشم های خود را درمان کنید.

عامل تعیین کننده دیگر هزینه ها تخصص و مهارت پزشک و همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیکی است که به آن مراجعه می کنید . در ادامه مطلب در مورد هر یک از این عوامل توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

  • نوع جراحی

عمل بلفاروپلاستی با متد ها و تکنیک های متفاوتی انجام می شود و می ‌تواند تغییراتی در پلک بالا و پایین ایجاد کند.  بنابراین هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.  برخی افراد بر اساس میزان افتادگی پلک به استخراج بیشتر چربی ها و بافت ها نیاز دارند و قطعاً مراحل جراحی پیچیده تر خواهد شد.  مثلاً برای برداشتن پف پایین چشم باید هزینه بیشتری نسبت به پلک بالا پرداخت کنید.

  • هزینه دستمزد پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک

موضوع دستمزد پزشک به میزان تخصص و مهارت پزشک بستگی دارد . قطعا اگر شما بخواهید عمل جراحی بلفاروپلاستی را زیر نظر متخصصین حرفه ای و کار آزموده انجام دهید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.  با انتخاب پزشک ماهر و  زبر دست سلامتی و زیبایی چشم های شما تضمین خواهد شد و احتمال بروز آسیب ها و عوارض پس از جراحی به شدت کاهش می یابد و حتما دوره بهبودی کوتاه مدتی را سپری خواهید کرد.

  با انتخاب پزشک ماهر ، ناراحتی ها و التهابات پس از جراحی به حداقل می رسد . در هنگام انتخاب پزشک تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید و سلامتی خود را در اولویت قرار دهید.  موقعیت جغرافیایی کلینیک یکی از موضوعات دیگر در هزینه ها خواهد بود.  در شهر های بزرگ قطعاً شما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید زیرا ، امکانات و تجهیزات در این کلینیک ها پیشرفته و مدرن می باشد و در این کلینیک  می توانید از خدمات بیشتری بهره مند شوید.

هزینه ها در شهرستان ها و شهر های کوچک مناسب تر خواهد بود.

  • هزینه های مربوط به کلینیک یا مرکز تخصصی

برخی افراد به دلیل شرایط خاص آن ها باید مراحل جراحی را با بی هوشی پشت سر بگذارند بنابراین باید هزینه بیشتری پرداخت کنند تجهیزاتی که در حین جراحی مورد استفاده قرار می گیرد  و میزان مهارت و تخصص کارکنان در مرکز جراحی هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد .

نوع عمل جراحی برای همه متقاضیان به صورت متفاوت ارائه می شود پس نمی توان هزینه های ثابت و مشخصی برای جراحی بلفاروپلاستی اعلام کرد . حتی برخی افراد خواستار تغییرات بیشتری در چشم‌ های خود هستند و ریسک جراحی را بالا خواهند برد.

اهمیت انتخاب بهترین جراح در مراکز زیبایی

عمل های جراحی پلک در زمان کوتاهی انجام می شود . اما باید بدانید که چشم ها یکی از اعضای حساس بدن محسوب می شود و نمی توان این جراحی را توسط هر پزشکی انجام داد.  قطعاً در کلینیک های تخصصی کادر مجرب و حرفه ای ارائه خدمت می کند. پس شما باید به این موضوع اهمیت بیشتری دهید .

این جراحی با هزینه پایین انجام نمی شود  و ممکن است شما به برخی از مراکز مراجعه کنید که این جراحی را با هزینه پایین انجام می دهند و قطعاً استاندارد ها در این جراحی رعایت نمی شود و یا پزشک در این زمینه مهارت در تخصص کافی ندارد و قطعاً شما عوارض خطرناک و نا خوشایند ی را تجربه خواهید کرد.

 مراحل جراحی باید با تمرکز و دقت بالا سپری شود و هرگونه اشتباه در حین انجام جراحی ممکن است مشکلاتی از قبیل نا متقارن شدن چشم ها،  کوتاهی پلک ها ، عفونت و  خونریزی شدید را به دنبال داشته باشد و حتما سلامتی و زیبایی شما را به خطر می اندازد.

 اگر پزشک انتخابی شما در این زمینه تجربه کافی نداشته باشد قطعاً شما به جراحی های اصلاحی و ترمیمی نیاز پیدا می کنید و باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.  پس قبل از این که بخواهید عمل جراحی را انجام دهید با تحقیق در مورد پزشک و کلینیک بهترین نتایج را حاصل کنید.  شما می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف و مشاهده نمونه کار های پزشک در این زمینه اطلاعات کاملی حاصل کنید.

  • هزینه های جانبی

در هنگامی که هزینه های جراحی برای شما محاسبه خواهد شد قطعاً شاهد هزینه های جانبی نیز خواهید بود.

  • انجام آزمایش ها در معاینات چشمی قبل از جراحی
  • لوازم جانبی در حین انجام عمل
  • دارو های تجویز شده
  • ویزیت قبل و پس از جراحی

 موارد ی است که باید قبل از انجام جراحی مورد توجه قرار دهید.

کاهش هزینه ها

عمل جراحی و درمانی با هزینه هایی همراه است و شما پس از هر جراحی باید عوارضی را تجربه کنید. بنابراین شما می توانید در حین انجام عمل بلفاروپلاستی عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو را انجام دهید . درست است که با این دو عمل به صورت همزمان دوره نقاهت طولانی را سپری می کنید اما بهتر از این است که بخواهید به طور جداگانه برای هر کدام دوره بهبودی را پشت سر بگذارید .

با انجام دو عمل زیبایی به طور همزمان هزینه های اتاق عمل،  بی هوشی  و دستمزد پزشک و بستری شدن را یک بار پرداخت خواهید کرد.  پس زمانی که به کلینیک مراجعه می کنید در جلسه مشاوره این موضوع را با پزشک در میان بگذارید تا بتوانید در یک زمان کوتاه نتایج عالی حاصل کنید.

مراقبت های قبل از جراحی پلک :

قبل از مراجعه به کلینیک برای انجام عمل بلفاروپلاستی باید در جلسه مشاوره شرکت کنید. متخصصین در این جلسه معاینات چشمی را انجام می‌ دهند و در جهت مطمئن شدن از سلامتی شما آزمایش های لازم را تجویز خواهند کرد .

در جلسه مشاوره متخصصین بر اساس عمل جراحی هزینه های شما را محاسبه خواهند کرد.  مراحل انجام این جراحی به صورت سر پایی انجام می شود . در برخی مواقع با صلاحدید پزشک از بیهوشی عمومی استفاده می شود.

 متخصصین در این زمینه اطلاعات کامل در اختیار شما قرار می دهند.

دو هفته قبل از انجام جراحی باید از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون ، ضد التهابی،  مسکن ها،  مکمل ها ، ویتامین ها،  آنتی بیوتیک ها ، دارو های گیاهی و هر ماده ای که بتواند سیستم گردش خون را دچار اختلال کند ممنوع می باشد.

 از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید زیرا این دو عامل مهم ترین دلایل ایجاد پف چشم و افتادگی پلک ها خواهند بود. متخصصین توصیه می‌کنند دو هفته قبل از جراحی مصرف آن ها را قطع کنید.

 هنگامی که به کلینیک مراجعه می کنید یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند.

 پس از اتمام جراحی شما می‌ توانید  بدون بستری شدن در بیمارستان دوره نقاهت را در منزل سپری کنید مگر این که بخواهید عمل دیگری را انجام دهید.

شب قبل از جراحی به خوبی استراحت کنید و سعی کنید استرس خود را کنترل کنید . با انتخاب پزشک با تجربه و حرفه ای شما  می توانید با خیال راحت عمل جراحی را پشت سر بگذارید. پس به پزشک خود اعتماد کنید .

چند ساعت قبل از جراحی بلفاروپلاستی از نوشیدن مایعات و مصرف هر نوع خوراکی بپرهیزید.

مراقبت های پس از عمل جراحی پلک :

عمل جراحی و زیبایی بلفاروپلاستی برای از بین بردن مشکلات بینایی و باز یافتن جوانی و شادابی به چشم ها انجام خواهد شد.  با ای نکه این عمل جراحی بسیار حساس است اما به مراقبت های سخت و دشوار نیاز ندارد.  فقط باید به توصیه متخصصین گوش دهید و با دقت بالا دوره بهبودی را پشت سر بگذارید.

 متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران در جلسه مشاوره در مورد نحوه چگونگی مراقبت ها،  توضیحات لازم را ارائه خواهند داد تا شما عزیزان بتوانید بدون ترس و نگرانی این دوران را پشت سر بگذارید.  برای متقاضیان دوره بهبودی کسل کننده است  و دوست دارند سریع تر  نتایج جراحی را مشاهده کنند در صورتی که با تغییراتی که در پلک ها ایجاد شده باید زمان کافی برای ترمیم و باز سازی آن ها در نظر گرفته شود .

بخیه ها به صورت ظریف و کاملا ماهرانه در اطراف چشم ایجاد می شود متخصصین توصیه می‌ کنند که ۵ تا ۷ روز پس از جراحی برای برداشتن بخیه ها و بررسی نتایج عمل به کلینیک مراجعه کنید.

 شست و شوی چشم ها پس از سه روز امکان پذیر خواهد بود و مشکلی به همراه نخواهد داشت.

 نا هماهنگ بودن چشم ها پس از جراحی امری کاملاً طبیعی است و نباید باعث نگرانی شما شود. زیرا،  بهبود و سرعت ترمیم در هر دو چشم کاملا متفاوت است و به نوع جراحی بستگی دارد .اگر نا متقارن بودن چشم های شما به دلیل عدم تجربه پزشک و نقص در جراحی اتفاق بیفتد پس از چند ماه مشخص خواهد شد.

 پس از انجام عمل جراحی تغییراتی در ساختمان پلک های شما ایجاد می شود بنابراین باید فرصت کافی برای بهبود و ترمیم به پلک ها دهید سختی و منقبض شدن پلک ها پس از جراحی باعث می شود که حرکت دادن آن ها برای شما سخت باشد که این عارضه در طی یک تا دو هفته برطرف می شود.

 مواظبت از ناحیه درمان پس از جراحی اهمیت زیادی دارد پس  باید از نکات بهداشتی در مورد تمیز نگه داشتن پلک ها را جدی بگیرید زیرا ، با نفوذ آلودگی ها و میکروب به زخم های ایجاد شده باعث بروز عفونت و کاهش سرعت بهبودی خواهد شد.

 آرایش کردن پس از جراحی پلک ممنوع می باشد همچنین استفاده از لنز های چشمی توصیه نمی شود.

 اگر چشمان شما ضعیف است در این دوره باید از عینک استفاده کنید و حتما در هنگام استفاده از عینک  با ملایمت رفتار کنید .

پس از جراحی پلک از دستکاری کردن ، فشار دادن  و خسته کردن چشم ها به طور جدی خود داری کنید .

متخصصین برای سرعت روند بهبودی و همچنین پیشگیری از عفونت،  عارضه خشکی چشم،  درد و مشکلات دیگر دارو های مناسبی تجویز می کنند.  دارو ها باید با دوز معین و سر وقت مصرف شود. از مصرف دارو های خود سرانه خود داری کنید .

 چند روز پس از جراحی احساس کشیدگی در پلک ها کاملاً طبیعی است و حتی شاهد ترشحات چشمی خواهید بود.  متخصصین برای بر طرف کردن این عارضه پماد های لازم را تجویز می‌ کنند . استفاده از اشک های مصنوعی نیز در جهت درمان خشکی چشم موثر می باشد.

 برای جلوگیری از کشیدگی پلک ها مصرف پماد های حاوی ویتامین e بسیار موثر خواهد بود.

 اگر پس از جراحی با عارضه تاری دید مواجه شده نگران نباشید . این عارضه در طی دو تا سه روز برطرف می شود.

 بی حسی پلک ها نیز با استفاده از پماد ها و دارو های مناسب در کوتاه ترین زمان بر طرف می شود.

 پس از جراحی و عمل بلفاروپلاستی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی و  گرد و غبار و باد بپرهیزید و حتماً در هنگام خارج شدن از منزل از عینک آفتابی استفاده کنید .

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی تغذیه مناسب داشته باشید و از مصرف غذا هایی که با واکنش های حساسیت زا مانند غذا های شور و تند هستند بپرهیزید.

 استفاده از غذا های آبکی مانند سوپ پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

 استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه سرعت بهبودی زخم ها را افزایش خواهد داد .

با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

 متخصصین برای کاهش تورم و کبودی استفاده از کمپرس سرد را چند ساعت یک بار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه توصیه می کنند و پس از سه روز استفاده از کمپرس گرم و افزایش گردش خون سرعت بهبودی را افزایش خواهد داد .

در هنگام استراحت سر خود را در زاویه مناسب قرار دهید و با کمک دو بالش زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید .

پس از عمل بلفاروپلاستی از جا به جا کردن اشیاء سنگین،  انجام فعالیت های شدید بدنی و خم شدن بپرهیزید.

اثرات و نتایج :

عمل جراحی پلک با هدف های متفاوتی انجام خواهد شد که می ‌تواند با بازگرداندن زیبایی و جوانی به چهره قدرت بینایی را نیز افزایش دهد.  کسانی که از این عمل جراحی بهره‌ مند می ‌شوند برای مشاهده نتایج عجله می کنند در صورتی که با تغییراتی که در ساختار پلک ها ایجاد شده باید زمان کافی برای بهبودی و ترمیم داشته باشند.

پس  مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر نیست . کبودی و تورم ایجاد شده در این ناحیه دو تا سه هفته ادامه خواهد داشت که به مرور زمان و انجام مراقبت های توصیه شده کاهش می یابد.  پس از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی و از بین رفتن عوارض کم کم شاهد نتایج قطعی بلفاروپلاستی خواهید بود.  میزان مهارت و تخصص پزشک و اعمال مراقبت ها نتایج جراحی را تحت تاثیر قرار می دهد.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران در دوره بهبودی با شما همراه خواهند بود و شما هر گونه سوالی داشته باشید می توانید با تماس با کلینیک مشکلات خود را برطرف کنید.

نتایج پس از عمل بلفاروپلاستی دائمی و همیشگی می باشد اگرچه روند پیری پوست امری نا خواسته است و ممکن است پس از چندین سال شما مجددأ به عمل جراحی نیاز پیدا کنید . متخصصین برای ماندگار کردن نتایج توضیحات کاملی برای شما ارائه خواهند داد. قرار نگرفتن در معرض نور خورشید،  استراحت کافی تغذیه مناسب و مواظبت از پوست اطراف چشم دوره ماندگاری را افزایش خواهد داد و شما می توانید حداقل تا ۱۵ سال از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.  نتایج قطعی عمل بلفاروپلاستی در حدود ۶ ماه تا یک سال به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

 دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است ؟

عمل بلفاروپلاستی جز عمل های سر پایی است.  بنابراین پس از پایان جراحی می توانید دوره نقاهت را بدون بستری شدن در بیمارستان در منزل سپری کنید. پس از انجام این عمل جراحی شما باید پنج تا هفت روز استراحت کامل داشته باشید و پس از این بازه زمانی می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

البته ، تورم و کبودی در  اطراف چشم تا چند هفته با شما همراه خواهد بود . برای افزایش سرعت بهبودی باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید. دوره بهبودی در همه افراد بر اساس شرایط بدنی متفاوت خواهد بود اگر چه عواملی مانند مهارت پزشک و اعمال مراقبت ها در این موضوع تاثیر گذار می باشد.

 استفاده از کمپرس سرد میزان تورم و کبودی اطراف چشم را کاهش خواهد داد و با استفاده از کمپرس گرم جریان خون رسانی در پوست پیرامون چشم افزایش می یابد  و کم کم شما شاهد کاهش عوارض پس از جراحی خواهید بود.  خشکی چشم،  اشک ریزی و تاری دید با استفاده از دارو های تجویز شده در طی دو تا سه روز بر طرف می شود.  در این مدت سعی کنید از فشار آوردن به چشم های خود بپرهیزید.

از نگاه کردن به نمایشگر رایانه،  تلویزیون و صفحه موبایل بپرهیزید. تغذیه مناسب در دوره بهبودی اهمیت بالایی دارد استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه سرعت بهبودی را افزایش خواهد داد.  اگر پس از جراحی با عوارضی مانند سرگیجه و درد شدید مواجه شدید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

 کادر درمانی مجرب ما  در کلینیک زیبایی الهیه تهران در دوره بهبودی شما عزیزان را همراهی خواهند کرد پس شما اگر در دوره بهبودی با مشکل خاصی مواجه شدید می توانید سریعاً با کلینیک تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم برای شما ارائه شود.

تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است ؟

متخصصین برای این که شما بتوانید به نتایج عالی در زمینه عمل جراحی و زیبایی بلفاروپلاستی دست یابید حضور شما را در جلسه مشاوره ضروری می دانند.  در این جلسه توضیحات کاملی در مورد چگونگی انجام عمل ، عوارض احتمالی و انجام مراقبت‌ ها و هزینه ها ارائه خواهد شد.

شما می توانید با حضور در جلسه مشاوره و مشاهده نمونه کار ها از مهارت و تخصص پزشک مطمئن شوید و نسبت به نتایج درک واقع بینانه داشته باشید. عمل بلفاروپلاستی در طی یک جلسه انجام می شود.  این جراحی بر اساس اهداف شما در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.  اگر شما بخواهید همزمان با این جراحی عمل های زیبایی دیگری را انجام دهید قطعاً زمان بیشتری را در کلینیک خواهید ماند.

پس از پایان عمل جراحی شما از کلینیک مرخص می‌ شوید و دوره بهبودی را در منزل سپری می کنید.  پس از ۷ روز باید برای برداشتن بخیه ها و بررسی نتایج عمل به کلینیک مراجعه کنید. متخصصین پس از بررسی نتایج عمل در صورت نیاز  راهنمایی های لازم را برای شما ارائه خواهند داد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

تاثیر عمل بلفاروپلاستی بر زیبایی افراد

عوارض جراحی پلک

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

 نتیجه گیری :

عمل پرطرفدار بلفاروپلاستی و یا جراحی پلک به عنوان پر طرفدار ترین و مهم ترین عمل های جراحی زیبایی چشم در سر تا سر دنیا معرفی می شود و پس از عمل جراحی بینی بیشترین متقاضیان را خواهد داشت.  این عمل جراحی با دو کاربرد مهم زیبایی و درمانی انجام می شود و هدف از انجام آن حذف چربی ها و پوست اضافه در پیرامون چشم خواهد بود.

در این روش درمانی و زیبایی پف بالا و پایین چشم و افتادگی پلک ها مورد درمان قرار می ‌گیرد و می‌ تواند تاثیرات چشمگیری بر فرم چشم ها و اعتماد به نفس افراد ایجاد کند.  این عمل جراحی با هزینه های متفاوتی انجام خواهد شد و عوامل مختلفی هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  عواملی همچون

  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • نوع جراحی
  • وسایل و تجهیزاتی که در حین جراحی مورد استفاده قرار می گیرد
  • هزینه های اتاق عمل
  • هزینه های جانبی
  • میزان تغییراتی که در چشم ایجاد می شود

هزینه ها را تعیین می کند.  بنابراین شما نباید انتظار داشته باشید که بتوانید هزینه کمی برای این جراحی پرداخت کنید. پس اگر شما به کلینیکی مراجعه کنید که این جراحی را  با هزینه پایین برای شما ارائه می دهد  قطعاً نمی توانید به نتایج مد نظر خود برسید و زیبایی و سلامتی چشم های شما به خطر می‌ افتد.  همه ما می دانیم که چشم ها یکی از اعضای حساس و حیاتی بدن می باشند و در صورت نقص کوچکی در حین جراحی آسیب بسیار جدی به بینایی افراد وارد خواهد شد .

پس بهتر است نسبت به این موضوع حساس باشید تا بتوانید از نتایج جراحی رضایت کامل حاصل کنید . در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی به صورت جراحی و غیر جراحی برای زیبا جویان عزیز ارائه می شود . در این کلینیک برداشتن پف چشم و درمان افتادگی پلک با روش های جراحی مانند بلفاروپلاستی،  کانتوپلاستی و اپی کانتوپلاستی انجام می شود.

همچنین کسانی که موقعیت مناسبی برای انجام عمل جراحی ندارند می توانند با روش‌ هایی مانند لیفت با نخ،  پلاسما جت،  تزریق ژل،  تزریق چربی ، تزریق بوتاکس به زیبایی مد نظر خود برسند و نتایج عالی در این زمینه حاصل کنند.  شما می توانید بر اساس موقعیت مالی و شرایط خود یکی از بهترین راه کار های درمانی را در این زمینه انتخاب کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/5ewd

لینک آپارات:https://aparat.com/v/MYjQ1

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/r9U5wShj

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.